Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
352 hier, maar ben nu de 4411(2) aan het proberen aangezien 442 mij sowieso erg goed ligt.Lashrom schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 03:02:
Na een paar weken te hebben gespeeld heb ik een paar zwaktes van bepaalde opstellingen ontdekt. Dit geldt in ieder geval voor mij, hoe ik speel en de tactieken die ik gebruik. Uiteraard kan ik ook niet garanderen dat het voor jullie ook gaat werken. Maar ik gebruik altijd een standaard opstelling en 4 andere in-game opstellingen en tactieken. Telkens als ik voor sta of achter, pauzeer ik direct en kijk ik welke opstelling de tegenstander gebruikt. Aan de hand daarvan wissel ik mijn opstelling ook in-game. Dit is in ieder geval wat ik heb ontdekt:
-> 4-2-4 is mijn start opstelling. Aanvallend een zeer sterke opstelling maar heeft ook zijn zwaktes.
-> Wisselen naar 4-2-2-2 als tegenstander met 4-4-2 speelt.
-> 4-2-3-1 als tegenstander met 4-2-2-2 speelt.
-> 5-4-1 als tegenstander met 4-2-3-1 speelt.
-> 4-3-3 (2) en (4) als tegenstander met 5-4-1 of 5-3-2 speelt.
Voor de rest zie ik weinig tegenstanders die de overige beschikbare opstellingen gebruikt. Af en toe zie ik iemand nog 4-1-2-1-2 narrow spelen. Maar dan gebruik ik ook 4-2-3-1 om de drukte in het midden dicht te maken maar aanvallend toch nog gebruik te maken van de LCAM en RCAM.
Tactieken heb ik allemaal overgenomen van YouTubers zoals AA9Skilz. InceptionFC, AuzioMF, NealGuides.
Hopelijk helpt het jullie ook!
De nadruk ligt op proberen aangezien ik niet verwacht dit weekend tijd te hebben.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verder heb ik al 87 een andere speler die ik gekocht heb op de markt (Odegaard). De rest is rommel en moet ik het doen met kaartjes die ik krijg en koop. Muntjes verdien ik enigsinds door match marques te doen en wedstrijden spelen.
De preview packs heb ik nog geen 1x gekocht. Hoogste rating die daarbij zat was een 83 speler.
De packluck bij mij is werkelijk zeer laag. Ik doe hierboven nu even mijn beklach zodat EA dit ook kan lezen en ze me betere pakjes kunnen geven. Lijkt wel of ze pas goede pakjes gaan geven als je een euro aan punten hebt uitgegeven.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Hoge TOTW kaarten zijn nog niet nodig voor SBCs en te duur voor een kleine upgrade om op te stellen.Oekol schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 07:03:
Wat is er aan de hand dat die kaartjes maar blijven dalen? Die Bruno Fernandes is van 142k nu naar 105k als ik wakker wordt. Waarom? 😅
En die nieuwe evolutions helpen waarschijnlijk ook niet mee.
Je hebt coins nodig om spelers te upgraden in plaats van TOTW kaarten.
Hmm oké. Nou heb 'm maar van de hand gedaan voor 95k. Ben aan 't sparen voor lewandowski z'n CL kaart.dutchgio schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 10:31:
[...]
Hoge TOTW kaarten zijn nog niet nodig voor SBCs en te duur voor een kleine upgrade om op te stellen.
En die nieuwe evolutions helpen waarschijnlijk ook niet mee.
Je hebt coins nodig om spelers te upgraden in plaats van TOTW kaarten.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Gisteren een pot gespeeld en ik kwam niet eens van m'n eigen helft af, iedereen stond gedekt en als ik paste kwam de speler van de tegenstander ervoor. Als ik het zelf dan ook instel die 71 dan doen de mijne het niet en heeft die nog steeds zeeën van ruimte.
WL ook gestart maar daar is het nog tandje erger dan in rivals. Haal er totaal geen plezier meer uit. Spelers voor SBC's krijg je ook totaal niet, voor elke SBC moet je onderhand wel een 87 of 88 team inleveren maar hoogste fodder die je krijgt is 84. Vorige spel kreeg ik af en toe nog wel iets goeds maar dit jaar helemaal niet en is nu gewoon volledig pay to win geworden.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Die conclusie trek ik hier ook
Aan de andere kant: in Fifa 23 haalde ik nog div. 1. Dat zie ik nu niet gebeuren. Deze versie ligt mij totaal niet. Oftewel: voor deze versie ben ik niet goed genoeg dat is wel duidelijk.
Daarbij ben ik misschien ouderwets, ik wil potjes winnen met goed voetbal en trucjes ken ik maar heel beperkt. En winnen met glitches door de zwaktes in het spel is al helemaal niet mijn ding. Helaas is dat tegenwoordig orde van de dag.
De 3-5-2 opstelling wil ik ook weleens proberen, alhoewel ik meer een fan ben van de tiki-taka playstyle in het midden denk ik dat de flanken mij hierbij ook kunnen assisteren. Hoe staat het defensief? Blijft er één CM/CVM standaard achterin om vooralsnog met vier spelers achterin te spelen?Bossie schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 09:57:
[...]
352 hier, maar ben nu de 4411(2) aan het proberen aangezien 442 mij sowieso erg goed ligt.
De nadruk ligt op proberen aangezien ik niet verwacht dit weekend tijd te hebben.
Op dit moment ga ik 8 wins om 2 verlies. Ik had de vorige week aangegeven om in rank 6 te blijven om te testen of ik daarmee meer packluck heb. Maar iets in mij zegt dat ik vooralsnog zoveel mogelijk wedstrijden moet gaan winnen. Om dan weer vervolgens geen reet te kunnen packen
[ Voor 5% gewijzigd door Lashrom op 28-10-2023 11:12 ]
2 weken geleden rang onder 45 punten gehaald en echt de beste wl rewards gehad sinds tijden. Misschien puur toeval, maar tochLashrom schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 11:11:
[...]
De 3-5-2 opstelling wil ik ook weleens proberen, alhoewel ik meer een fan ben van de tiki-taka playstyle in het midden denk ik dat de flanken mij hierbij ook kunnen assisteren. Hoe staat het defensief? Blijft er één CM/CVM standaard achterin om vooralsnog met vier spelers achterin te spelen?
Op dit moment ga ik 8 wins om 2 verlies. Ik had de vorige week aangegeven om in rank 6 te blijven om te testen of ik daarmee meer packluck heb. Maar iets in mij zegt dat ik vooralsnog zoveel mogelijk wedstrijden moet gaan winnen. Om dan weer vervolgens geen reet te kunnen packen. Ik zie streamers rank 1/2 pakken, maar ook niks binnen halen. Denk dat geluksfactor gewoon hoog moet zijn.
Zitten er hier mensen in een club team waarbij ze nog mensen zoeken? De tweakers is een next gen only club en die kan ik helaas (nog) niet joinen.
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Laat je niet zo kennen joh. Als iemand toxic speelt op rivals leave ik gewoon en speel alleen de leuke wedstrijden waar mensen niet te veel mechanics abusen en niet toxic doen. WL speel ik tot 9 wins en daarna geef ik alles weg. Vermaak me dan prima.038Zwolle schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:53:
Verschrikkelijke verbindeing en nog ergere tegenstanders. Vol druk, iedereen peert hem na 2-0, pauzeren, kickoff goals etc
En dan nog eens een waardeloos rival systeem waar iedereen tot 7 wins speelt en wat anders gaat doen. Daarbij zijn ook de friendlies waardeloos met de meest toxic spelers.
En waarom zou je ook niet toxic spelen en leaven? Verlies levert weinig op en de meeste potjes zijn toch niet leuk.
Daarbij zijn de promos dit jaar ook veel te snel veel te goed en is het alleen maar wachten op kaarten met 2 of meer playstyle+ traits
Mijn laatste 2 games ....
Iemand gelijk op pauze en leaved.
Potje erna speelt de tegenstander de bal terug naar de keeper en ik dacht dat ik een win zou krijgen . Loopt hij de bal over de achterlijn en leaved.
Afijn 19 wins weggegeven in de WL en spelers op de transferlijst gezet. Volgens seizoen nog maar eens kijken of stoppen met FUT.
Moet wel zeggen dat het hoog tijd is voor een serieuze concurrent want dit spel heeft niet zoveel met voetbal te maken. Elk jaar is het een rush om de OP mechanics te leren, op youtube knallen en de game is verneukt.
Nouja ik vind het , op dit moment , niet leuk om te spelen om eerlijk te zijn. In de WL doe ik normaal gesproken hetzelfde, maar ik kon me er echt niet toe zetten. Het is echt bizar hoeveel toxic mensen dit spel spelen en EA het eigenlijk alleen maar verergert (mensen gaan weg na een penalty, rode kaart, leaven in het begin zonder de win weg te geven etc) ik snap niet waarom EA niet instelt dat de win dan alsnog toegekend wordt. Dit zou echt enorm schelen. Rival wedstrijden zijn ook enorm toxic en gedragen spelers zichzelf hetzelfde als in de WL of friendlies. Hierdoor is het ook niet leuk om na 7 wins alsnog een paar potjes te spelen (voor mij althans) en eigenlijk zijn die 7 wins ook vrijwel niet leukBeavbusi schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 12:08:
[...]
Laat je niet zo kennen joh. Als iemand toxic speelt op rivals leave ik gewoon en speel alleen de leuke wedstrijden waar mensen niet te veel mechanics abusen en niet toxic doen. WL speel ik tot 9 wins en daarna geef ik alles weg. Vermaak me dan prima.
Moet wel zeggen dat het hoog tijd is voor een serieuze concurrent want dit spel heeft niet zoveel met voetbal te maken. Elk jaar is het een rush om de OP mechanics te leren, op youtube knallen en de game is verneukt.
Uiteindelijk Rank 5 geeindigd. Helaas nog steeds geen promo speler. Niks uit player picks, wel een dubbele walkout met Crisje, Ousmane Dembele en Rudiger uit Ultimate Pakket. Prima coins! Kan ik blij mijn weekend inTraeces schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 11:47:
[...]
2 weken geleden rang onder 45 punten gehaald en echt de beste wl rewards gehad sinds tijden. Misschien puur toeval, maar toch
[ Voor 4% gewijzigd door Lashrom op 28-10-2023 13:01 ]
Alleen maar volle druk, zijlaan opzoeken, achterlijn halen, voor trekken. En zo gaat heel de wedstrijd door.
Verdedigers die lucht staan te dekken of met dubbele r1 ineens weer als een gek langs de aanvaller rennen.
We lopen nu echter aan tegen het feit dat het team standaard 4-4-2 speelt en we deze formatie niet aangepast krijgen. Er lijkt te staan dat we met de L-knop dit kunnen doen, maar dan schuiven we alleen maar door het menu heen. Weet een van jullie wat we verkeerd doen/wat wel de juiste methode is?
Als druk zetten ,r1 dribbelen en achterlijn goals toch is gepatcbt wordenTraeces schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:10:
4 potten gepeeld weer lekker de ps uit gezet. Jezus wat is dit spel saai en vol met bugs .
Alleen maar volle druk, zijlaan opzoeken, achterlijn halen, voor trekken. En zo gaat heel de wedstrijd door.
Verdedigers die lucht staan te dekken of met dubbele r1 ineens weer als een gek langs de aanvaller rennen.
Wat zullen we dan makkelijk 14 tot 17 wins halen
Aangezien 80% alleen op die manier weet te winnen
Tja, en dan direct ook de hoge druk toch? Want daar kan de andere 80% alleen mee winnenMarkvd1984 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:22:
[...]
Als druk zetten ,r1 dribbelen en achterlijn goals toch is gepatcbt worden
Haha yesOekol schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:25:
[...]
Tja, en dan direct ook de hoge druk toch? Want daar kan de andere 80% alleen mee winnen
3 verloren door wat @Traeces allemaal benoemde
Dus ik dacht ik kreeg veel tegen en scoor te weinig
Dan maar maar vol in de aanval hopen dat ik meer scoor
Dus 424 gedaan alles op balance
8 gewonnen ,dus ga nu 8 om 3 haha
Het is verdedigend gewoon 5212, het verschil is dat je “wingbacks” standaard wat hoger staan. Dat is wel lekker in de omschakeling omdat je dan crosspasses naar voren kan doen ipv alleen op dezelfde linie tussen je backs.Lashrom schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 11:11:
[...]
De 3-5-2 opstelling wil ik ook weleens proberen, alhoewel ik meer een fan ben van de tiki-taka playstyle in het midden denk ik dat de flanken mij hierbij ook kunnen assisteren. Hoe staat het defensief? Blijft er één CM/CVM standaard achterin om vooralsnog met vier spelers achterin te spelen?
Op dit moment ga ik 8 wins om 2 verlies. Ik had de vorige week aangegeven om in rank 6 te blijven om te testen of ik daarmee meer packluck heb. Maar iets in mij zegt dat ik vooralsnog zoveel mogelijk wedstrijden moet gaan winnen. Om dan weer vervolgens geen reet te kunnen packen. Ik zie streamers rank 1/2 pakken, maar ook niks binnen halen. Denk dat geluksfactor gewoon hoog moet zijn.
Als je vervolgens je LM/RM aanvallend aan de zijlijn houd dan moet de tegenstander kiezen om er eentje te dekken of juist niet. In beide gevallen heb je daardoor aanvallend altijd wat extra ruimte/opties.
Ik speel nu bijvoorbeeld met Acuna/Llorente op LM/RM, dat soort spelers is wel noodzakelijk om dit te laten werken hoewel een box to box icm met een winger ook vaak wel werkt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik speel niet zoveel en ga bijna in een reeks door naar div 5dennis112 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 10:39:
Is gewoon totaal niet meer leuk om te spelen. Op den duur kom je in rivals zo hoog dat je alleen nog maar koekers tegenkomt die elk fout in het spel misbruiken waaronder kickoff glitch en de 71 pressing.
Gisteren een pot gespeeld en ik kwam niet eens van m'n eigen helft af, iedereen stond gedekt en als ik paste kwam de speler van de tegenstander ervoor. Als ik het zelf dan ook instel die 71 dan doen de mijne het niet en heeft die nog steeds zeeën van ruimte.
WL ook gestart maar daar is het nog tandje erger dan in rivals. Haal er totaal geen plezier meer uit. Spelers voor SBC's krijg je ook totaal niet, voor elke SBC moet je onderhand wel een 87 of 88 team inleveren maar hoogste fodder die je krijgt is 84. Vorige spel kreeg ik af en toe nog wel iets goeds maar dit jaar helemaal niet en is nu gewoon volledig pay to win geworden.
Vanwege bovenstaand wil ik ook niet hoger. Ik speel voor de lol en niet de wins en packs. Hoe hoger je komt hoe meer meta en uitbuiting van glitches je tegenkomt. Heeft dan weinig met voetbal te maken.
wijze woorden
Leao kan lekker een bal bij zich houden en afronding is prima.
Speel idd al een tijdje met die twee, staan bij mij op 2chem maar maken elke wedstrijd weer het verschilTraeces schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:36:
Had 200k dus ben het eens gaan proberen met de Milan linker flank. Die snelheid en kracht van die 2 scheelt wel enorm veel.
Leao kan lekker een bal bij zich houden en afronding is prima.
Zelfde geld voor aspas, wat een heerlijke kaart is dat. Finesse en dead ball is echt heel chill. Rodrygo trailblazer complementeert de voorhoede.
Overigens verrassing van het team is tog wel ward-prowse. Lekkere cm hoor
Nee hoor. Want dan is de volgende manier waarop mensen scoren weer ruk en loopt iedereen door over te zeiken en gaat het riedeltje gewoon weer door 🥲Markvd1984 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:22:
[...]
Als druk zetten ,r1 dribbelen en achterlijn goals toch is gepatcbt worden
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Als het bijna een miljoen coins waard is, dan moet het wel goed zijn. Stats zien er in ieder geval wel goed uit. In-game zal het ook vast wel van toegevoegde waarde zijn. Lekker opstellen en goaltjes ermee scoren zou ik zeggen!tukkerterror90 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 21:32:
[Afbeelding]
Pack net die 89 Rooney untradeble uit een 2 spelerspakket 80+ Is dat een beetje wat om mee te spelen?
Edit: ik zie dat hij Powershot playstyle+ heeft. Lekker powershot spammen die handel.
[ Voor 6% gewijzigd door Lashrom op 28-10-2023 21:53 ]
Hier idem dito. Maar ik merk dat sowieso mijn winstpecentage een stuk lager is dan toen de serie nog 'Fifa' heette. Ik schat:Nachtapotheker schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 21:37:
Dit is echt m’n slechtste WL in jaren, ga 4-11 😫 heb het idee dat de matchmaking kaput is, tref alleen maar spelers die veel beter zijn.
Winst-verlies:
Fifa 23: 50-50
EAFC 24: 15-85
Mijn WL (ja, heb me toch nog kunnen kwalificeren) is nu dus 3-14.
Dat zijn cijfers die mij zo langzamerhand doen afhaken.
Ja idd dat denk ik ook. Speel nu met Leao en Griezmann in de spits. Denk dat ik Leao dan naar LM ga zetten en dan met Rooney en Griezmann in de spits ga spelenLashrom schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 21:48:
[...]
Als het bijna een miljoen coins waard is, dan moet het wel goed zijn. Stats zien er in ieder geval wel goed uit. In-game zal het ook vast wel van toegevoegde waarde zijn. Lekker opstellen en goaltjes ermee scoren zou ik zeggen!
Edit: ik zie dat hij Powershot playstyle+ heeft. Lekker powershot spammen die handel.
Had hetzelfde. Begon met 6 verliespotten... echt nog nooit gehad. Stond op een gegeven moment zelfs 2-7Nachtapotheker schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 21:37:
Dit is echt m’n slechtste WL in jaren, ga 4-11 😫 heb het idee dat de matchmaking kaput is, tref alleen maar spelers die veel beter zijn.
Uiteindelijk 9 wins gehaald. 11 had nog wel gelukt, maar verloren van een loan icon team
Ach, 2x 84 uit rewards en de rest fodder. Was het wel waard...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heb hem overigens wel aangepast naar 71 depth om de meta pressing wat tegen te gaan
Onderstaande speelt trouwens ook leuk weg!
YouTube: Beat The Meta With This 433(5) Tactic!
[ Voor 32% gewijzigd door Augy op 28-10-2023 23:36 ]
I like how you keep the mouse running...
Dat valt mij ook op. Ik keek het weekend de Twitch stream van Auzio MF en die had een pack opening en in 1.5 uur non stop packs openen niet één Centurion. Hij zijn meerdere malen letterlijk dat die odds van 15% de Centurion pack niet lijken te kloppen. Ik geef zelf echt geen euro aan packs, zonde geld.Moody2204 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:09:
Ja EA heeft het in mijn ogen toch weer voor elkaar om mensen nog meer dan ooit te drijven tot het kopen van Fifa-points. Wat dat betreft is alles zo gericht op winst daar (wat op zich logisch is voor een bedrijf), maar ik krijg er toch een beetje een onderbuikgevoel bij.
Dit is na zo’n 25 jaar de eerste editie dat ik geen fifa heb gehaald. Kan het iedereen van harte aanbevelen
PSN: xMaurice93
Ik geef er ook geen geld aan uit. Uit principe. Maar het lijkt daardoor wel steeds lastiger om bij te blijven met de powercurve. En dat veroorzaakt dus denk ik ook mijn onderbuikgevoel.El Profesor schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:18:
[...]
Dat valt mij ook op. Ik keek het weekend de Twitch stream van Auzio MF en die had een pack opening en in 1.5 uur non stop packs openen niet één Centurion. Hij zijn meerdere malen letterlijk dat die odds van 15% de Centurion pack niet lijken te kloppen. Ik geef zelf echt geen euro aan packs, zonde geld.
Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat deze editie mij ook gewoon minder ligt. Zoals ik eerder al schreef was mijn winstpercentage in Fifa23 zeker 2x zo hoog.
Voorbeeld: je kan nu een 'Elite Centurions-pack' kopen: Kost 3000 FC-points. Ga je kijken in de store, dan zie je dat je al € 25 moet betalen voor 2800 points. Oftwel, je komt dan net nog een paar puntjes tekort voor de 3000. Dat is dan toch gewoon smerig?
[ Voor 14% gewijzigd door Moody2204 op 29-10-2023 09:44 ]
Snap ik volkomen, maar ik ben altijd al gek geweest van voetbalspellen. Het is een soort verslaving geworden.Maurice079 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:26:
Ik spiek zo af en toe het forum eens door om te kijken hoe de teams eruit zien en wat er zoal speelt in de community.
Dit is na zo’n 25 jaar de eerste editie dat ik geen fifa heb gehaald. Kan het iedereen van harte aanbevelen
Ik snap het hoor haha. Ik heb ook jarenlang steevast de jaarlijkse editie gekocht en er honderden uren ingestoken. Uiteindelijk zijn er ook gewoon een hoop andere leuke dingen waar ik de kostbare tijd in wil stoppen. FIFA stond niet bovenaan dat lijstje. Tuurlijk kriebelt het wel om ff af en toe ff een potje te spelen. Maar het gaat tot nu toe erg goed de verleiding te weerstaanMoody2204 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:46:
[...]
Snap ik volkomen, maar ik ben altijd al gek geweest van voetbalspellen. Het is een soort verslaving geworden.
PSN: xMaurice93
Kan me hier wel in vinden, dit is ook de eerste Ultimate Team die ik skip (had behoefte aan een jaartje rust met als gedachte FC 25 wel weer te halen).Maurice079 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:48:
[...]
Ik snap het hoor haha. Ik heb ook jarenlang steevast de jaarlijkse editie gekocht en er honderden uren ingestoken. Uiteindelijk zijn er ook gewoon een hoop andere leuke dingen waar ik de kostbare tijd in wil stoppen. FIFA stond niet bovenaan dat lijstje. Tuurlijk kriebelt het wel om ff af en toe ff een potje te spelen. Maar het gaat tot nu toe erg goed de verleiding te weerstaan
Als ik m’n “fix” wil hebben om een potje te spelen dan speel ik af en toe nog een random potje FUT23 of ff tien minuutjes YouTube.
Ook dit topic lees ik nog geregeld door, beetje kijken wat voor ‘n teams hier voorbijkomen etc.
Máár wat ook steevast voorbij komt is het welbekende almachtige gezeik op dit spel, en júíst dan ben ik zo blij dat ik ‘m een jaar geskipt heb he. 😂
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik zie dat hij een upgrade heeft gekregen naar 87, maar de volgende naar 88 is pas tegen kerst. De goedkoopste 88 is 23 k, gaan jullie echt zolang wachten voor een paar k winst?Sleehond schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 21:24:
AS Roma al 2-0 voor
Hopelijk winnen ze en gaat die Aouar wat opleveren!
Ondertussen bij Brighton Ajax even de MM sbc gedaan, helaas niks noemenswaardigs. Vreemd genoeg wel precies nu Ansu Fati en Mitoma uit de packs… haha!
9 winst is meestal kassa met de rewards. Is het ook echt zo?Nachtapotheker schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 11:45:
Op wonderbaarlijke wijze nog op 9-11 geëindigd 😅

Vanaf kleine bedragen krijg je voor 1 euro 100 punten.Moody2204 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:38:
[...]
Ik geef er ook geen geld aan uit. Uit principe. Maar het lijkt daardoor wel steeds lastiger om bij te blijven met de powercurve. En dat veroorzaakt dus denk ik ook mijn onderbuikgevoel.
Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat deze editie mij ook gewoon minder ligt. Zoals ik eerder al schreef was mijn winstpercentage in Fifa23 zeker 2x zo hoog.
Voorbeeld: je kan nu een 'Elite Centurions-pack' kopen: Kost 3000 FC-points. Ga je kijken in de store, dan zie je dat je al € 25 moet betalen voor 2800 points. Oftwel, je komt dan net nog een paar puntjes tekort voor de 3000. Dat is dan toch gewoon smerig?
Als je er meer koopt krijg je meer punten, dus 25 euro voor 2800 punten.
En 12.000 punten voor niet 120 maar 100 euro etc.
Maar zolang mensen daar in trappen en streamers het promoten zal dat alleen maar doorgaan.
Overheden zullen die loot box praktijken moeten terugdringen, EA gaat dat uiteraard zelf niet doen.
Nkunku prima spitsGilles27 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 14:32:
Ik ben toch niet zo tevreden met Lewandomski. Nu ik de centurion sbc Odegaard binnen heb en centraal op middenveld liever met tonali en svs rice speel kan die ook verkocht worden.
Iemand tips voor een spits? Zal zelf te kijken naar morientes, shearer of van the man.
[Afbeelding]
Had ook net gelezen dat dit pas in december zou zijn. Ik heb ze net allemaal verkocht. Met de tax er af geen verlies gedraaid en op sommige minimale winst. Had mijn coins nodig. Heb Blanc volledig ongevuld voor om en bij de 80k.bvbal79 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 11:07:
[...]
Ik zie dat hij een upgrade heeft gekregen naar 87, maar de volgende naar 88 is pas tegen kerst. De goedkoopste 88 is 23 k, gaan jullie echt zolang wachten voor een paar k winst?
PSN : Fruitsla379
Terug naar huis in de auto ff m'n rewards openen....
Level 40 rewards
:strip_exif()/f/image/NsWBcUdtUQifVsKl880UbcS1.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Oekol op 29-10-2023 16:57 ]
Heb je geen medelijden ?Oekol schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:57:
En dan is het al zo'n goeie dag dat Ajax vandaag twee records verbreekt.
Terug naar huis in de auto ff m'n rewards openen....
Level 40 rewards
[Afbeelding]

Laat ik zo zeggen. Ik rij niet dus ik ben niet voor rekeningsvatbaar enzo. Maar de eerste helft dacht ik wat doe ik hier.... Zal toch niet... En toen veranderde het ineens in 't stadion naar:' volgend jaar naar Helmond sport etc' en voldendam 3-1 voor tegen excelsior haha

Eerste helft niet gezien , zat nog even te balen van dat bizar slechte voetbal van me eigen club.Oekol schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 17:01:
[...]
Laat ik zo zeggen. Ik rij niet dus ik ben niet voor rekeningsvatbaar enzo. Maar de eerste helft dacht ik wat doe ik hier.... Zal toch niet... En toen veranderde het ineens in 't stadion naar:' volgend jaar naar Helmond sport etc' en voldendam 3-1 voor tegen excelsior haha
Maar zag ook ineens 3-1 Volendam en 4-2 psv
Psv wordt ieder geval gemakkelijk kampioen dit jaar.
Spuugde wel haast me bier uit toen jullie supporter, met dat witte laken en degradatie spook rond rende op de tribune.
Ontopic : gvd wat zijn die servers weer kut ! (‘Geen pot gespeeld vandaag

Niet gezien. Eerste helft werd iemand op de tribune onder 't uitvak gereanimeerd. Toen vond ik 't ff niet leuk meer. Echt heftige dingen dat je iemand minuten lang hartmassage ziet geven.Traeces schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 17:21:
[...]
Eerste helft niet gezien , zat nog even te balen van dat bizar slechte voetbal van me eigen club.
Maar zag ook ineens 3-1 Volendam en 4-2 psv![]()
Psv wordt ieder geval gemakkelijk kampioen dit jaar.
Spuugde wel haast me bier uit toen jullie supporter, met dat witte laken en degradatie spook rond rende op de tribune.
Ontopic : gvd wat zijn die servers weer kut ! (‘Geen pot gespeeld vandaag)
On topic:
Heb nu Osohua CA, Lewandowski SP en griessman CA. Waar zal ik Rooney doen? Vervanger van lewa? Die Osohua kan er eigenlijk niet uit dan moet ik ook rolfo en die middenveldster veranderen.
Nou wel de beste rewards tot nu toe.Lashrom schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 12:09:
[...]
9 winst is meestal kassa met de rewards. Is het ook echt zo?
De centurions Muniain, een 80 rated totw
Een paar 84-85-86ers
En in de picks 88 en 89 fodder, dus opzich geen klagen.
Als je al zo ver bent zou ik vooral Blanc afmaken en niet een andere CV kopen.Sleehond schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 19:22:
Vraagje… zou ik Varane gold moeten kopen voor Gvardiol?
Of even wachten op SBC voor een goede CV of Kounde sparen?
Even los van de 88 team voor Blanc die ik nog moet voltooien…
[Afbeelding]
Formatie: 4231(2)
Defensief; gebalanceerd en 43, 49
Aanvallend; long ball, forward runs. 31,6,2 en 1
Opstelling;
Smith trailblazer
Dembele rttk, odegaard centurion, Rodrygo
Dunn evo, Rice SBC
Mendy, Blanc, VVD, Clauss rttk
Alisson
Instructies
ST; get in behind
LMen RM; cut inside, come short en get into the box for crosses.
CAM; stay forward, get into the box for crosses, drift wide
LA en RA: balanced en mixed attack
GK; comes for crosses en sweeper keeper
Mendy wissel ik af met Bacha, Theo en Robbo trailblazer. Rodrygo met Sarr en Aspas (finnesse shows net als Son).
Speel nu in div4 en heb in één keer de eerste checkpoint behaald. Met bijna 400k en 2,5 mil aan spelers op de transferlijst en in de club wil ik soms wat spelers afwisselen, Smith TB bevalt uitstekend! Natuurlijk niet erg fysiek, maar met een finisher behendig en scoort erg gemakkelijk.
Oh en in de eerdere hero sbc Cahill gepakt en nu net Kuyt gekregen.
Edit 2; en uit de tweede van vanavond McManaman, maar eens uitproberen.
[ Voor 4% gewijzigd door _Uploader_ op 29-10-2023 20:41 ]
De kans dat je Ramires, Marchisio, Owairan, Capdevila of Yaya pakt is best klein.
Ga het niet proberen nu. Vorige keer Marchisio, kans dat ik die andere 4 pack is enorm klein.Lashrom schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:29:
Vorige Hero SBC kreeg ik Park, dit keer helaas de Broodje Mexicano ... Ik kan het nog één keer doen met coins, maar ik denk niet dat het waard is.
De kans dat je Ramires, Marchisio, Owairan, Capdevila of Yaya pakt is best klein.
Instructies CVM…?_Uploader_ schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:28:
Mijn team ook weer wat aangepast en Lewa en Modric rttk even op de bank gezet en nog niet verkocht. Toch weer even overgestapt naar een 4231 opstelling en ik moet zeggen dat de tactiek erg lekker speelt. Veel ruimte voor steekpasses en achterin staat het best wel lekker.
Opstelling;
Smith trailblazer
Dunn evo, Rice SBC
Alisson
Instructies
ST; get in behind
Mendy wissel ik af met Bacha, Theo en Robbo trailblazer. Rodrygo met Sarr en Aspas (finnesse shows net als Son).
Speel nu in div4 en heb in één keer de eerste checkpoint behaald. Met bijna 400k en 2,5 mil aan spelers op de transferlijst en in de club wil ik soms wat spelers afwisselen, Smith TB bevalt uitstekend! Natuurlijk niet erg fysiek, maar met een finisher behendig en scoort erg gemakkelijk.
Of dus beide op alles standaard houden?
Die was ik even vergeten.Sleehond schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 21:48:
[...]
Instructies CVM…?
Of dus beide op alles standaard houden?
Linker cvm; cut passing lanes, stay back, aggresive interceptions en cover wing.
Rechter CVM net als hierboven, maar dan cover center.
Eerder hem geprobeerd, maar toch weer verkocht na zo'n 10 potjes. Zijn R1 dribbel is erg fijn, maar de afwerking liet te wensen over en mistte teveel goede kansen. Zijn 3*WF helpt ook niet mee.Beavbusi schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 21:42:
Capdevilla prima, kan Lamptey op de transferlijst. Iemand ervaring met die Futre?
[ Voor 4% gewijzigd door _Uploader_ op 29-10-2023 22:30 ]
Yep packte hem uit een gold pack van de MM en hij dribbelt geweldig, afmaken en zijn wf is dan minder maar al met al een prima kaartBeavbusi schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 21:42:
Capdevilla prima, kan Lamptey op de transferlijst. Iemand ervaring met die Futre?
Team 1:
https://www.futbin.com/24/squad/926818
Team 2:
https://www.futbin.com/24/squad/1054899
Ik neig naar 2, welke opstelling is dat?Moody2204 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 00:01:
Oke mensen, team 1 of team 2?
Team 1:
Team 2:
Gisteren Cole gekregen in de Hero SBC dus boel weer omgegooid. Carvalho en KDB weer terug. Nu is er ook plek voor Kuyt, die vind ik toch fijner spelen dan Coquelin.
:strip_exif()/f/image/gB8gzrgpNHZlcAXwLaOzkeuP.jpg?f=fotoalbum_large)
Nog even hier op terugkomen, heb gisteren dit even ingevoerd en dacht ik ga er eens mee spelen. Heb gisteren 5 potjes rivals gedaan waarvan 3 gewonnen en 2 gelijk met deze formatie. Over het algemeen voelde het heel erg fijn dus ga er even mee door omdat het positieve is dat ik er niet mee verloren heb._Uploader_ schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:28:
Mijn team ook weer wat aangepast en Lewa en Modric rttk even op de bank gezet en nog niet verkocht. Toch weer even overgestapt naar een 4231 opstelling en ik moet zeggen dat de tactiek erg lekker speelt. Veel ruimte voor steekpasses en achterin staat het best wel lekker.
Opstelling;
Smith trailblazer
Dunn evo, Rice SBC
Alisson
Instructies
ST; get in behind
Dank! Eens kijken hoe lang deze interessant blijft.
De kans is echt minimaal dat je een Hero als Ramirez krijgt. Daar zorgt EA wel voor. De pack weight is ontzettend laag voor een goede speler. Ik had Al-Jaber, ook fodder.hmr schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 21:08:
Campos... zo ben ik er wel snel klaar mee hoor..
Ik zeg altijd tegen mijn zoon dat hij deze gok SBC's niet moet doen, maar hij geeft niet op. En met zo'n kaart haalt hij toch weer zijn gelijk..
[ Voor 50% gewijzigd door M@cer op 30-10-2023 10:34 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Absoluut team 2, heel mooi team trouwens zo vroeg in het spel al.Moody2204 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 00:01:
Oke mensen, team 1 of team 2?
Team 1:
Team 2:
Thx, ja ik ga team 2 ook doen. Moet dan alleen Llorente nog wel upgraden, maar zijn gold is nu al niet slecht. Nu nog een beetje een stabiele lijn in mijn spel zien te krijgen. Gisteren won ik ineens weer heel makkelijk in div. 5 (waar ik bewust even in blijf hangen, ook al had ik al meerdere keren kunnen promoveren). Momenteel probeer ik wat andere tactieken uit, soms ook die hier gepost worden. Maar met wisselend succes. Ik val meestal toch weer terug op de 4-4-2 die ik al vanaf het begin het meest heb gebruikt.El Profesor schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 10:34:
[...]
Absoluut team 2, heel mooi team trouwens zo vroeg in het spel al.
Leuk dat je dit geprobeerd hebt! Voor mijn gevoel zoeken mijn spelers eerder de diepte op zodat je eerder een aanvallende optie hebt en omsingel je niet hun strafschopgebied waarbij het snel al erg vol begint te voelen. De tactiek heb ik natuurlijk niet zelf bedacht en heb ik van YouTube: INSANE META 4231(2) FORMATION & CUSTOM TACTICS EAFC 24 ULTIMATE TEAM overgenomen. Hij speelt met 60 depth en verdedigend gezien speel ik liever wat lager om de counters tegen te gaan.Sleehond schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 09:54:
[...]
Nog even hier op terugkomen, heb gisteren dit even ingevoerd en dacht ik ga er eens mee spelen. Heb gisteren 5 potjes rivals gedaan waarvan 3 gewonnen en 2 gelijk met deze formatie. Over het algemeen voelde het heel erg fijn dus ga er even mee door omdat het positieve is dat ik er niet mee verloren heb.
Dank! Eens kijken hoe lang deze interessant blijft.
Zelf heb ik niet het gevoel dat deze formatie countergevoelig is, zie jij nog voor of nadelen hiervan?
Klopt, heb jouw depth aangehouden omdat ik weet dat ik anders chagrijnig ga worden van de ruimte achterin. Die lijkt nu inderdaad goed ingesteld te zijn op de snelle tegenstoot. Ik moet zeggen dat het achterin heel solide aanvoelde en ik niet het gevoel had dat ik snel in de problemen zou komen achterin. Terwijl ik zelf wel aardig kansen kon creëren dus rustig op te bouwen of inderdaad zoals je zegt toch wel ruimte achter de linies op de flanken._Uploader_ schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 10:54:
[...]
Leuk dat je dit geprobeerd hebt! Voor mijn gevoel zoeken mijn spelers eerder de diepte op zodat je eerder een aanvallende optie hebt en omsingel je niet hun strafschopgebied waarbij het snel al erg vol begint te voelen. De tactiek heb ik natuurlijk niet zelf bedacht en heb ik van YouTube: INSANE META 4231(2) FORMATION & CUSTOM TACTICS EAFC 24 ULTIMATE TEAM overgenomen. Hij speelt met 60 depth en verdedigend gezien speel ik liever wat lager om de counters tegen te gaan.
Zelf heb ik niet het gevoel dat deze formatie countergevoelig is, zie jij nog voor of nadelen hiervan?
Voor de volledigheid is dit mijn team:
Tradable is Bruno Fernandes, Frenkie de Jong, Araujo, Curtois en Robertson
Wat ik jammer vind is dat ik Frenkie niet kwijt kan als CVM, liefst doe ik hem op CVM naast Tonali.
Overigens... Die Cunha is wel lekkere afwerker hoor...
Enkel in Rivals mee gespeeld tot dusver > 10 wedstrijden 17 goals
Ander puntje waar ik tegen aanloop > maak ik eerst Blanc af (alleen nog de 88 selectie) of pak ik Odegard centurion en komt Blanc over een tijdje...
:strip_exif()/f/image/6NFsoKfJhZZo5k4rxjkZeXIt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vQIoIba0iNatZIuQ78lv0OLn.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 33% gewijzigd door Sleehond op 30-10-2023 11:06 ]
Blijf ook beetje hangen op niveautje 9-11 wins en met Rivals zit ik div 2. Merk wel dat ik lastig krijg tegen de echt goede teams..
Btw, voor een fodder Icon schoot Crespo er dit weekend veel bij mij in zeg.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
[Multi] FC 24 Clubs
Bruno kan wel als CM, dus in een 433 opstelling kan Frenkie basis.Sleehond schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 10:56:
[...]
Klopt, heb jouw depth aangehouden omdat ik weet dat ik anders chagrijnig ga worden van de ruimte achterin. Die lijkt nu inderdaad goed ingesteld te zijn op de snelle tegenstoot. Ik moet zeggen dat het achterin heel solide aanvoelde en ik niet het gevoel had dat ik snel in de problemen zou komen achterin. Terwijl ik zelf wel aardig kansen kon creëren dus rustig op te bouwen of inderdaad zoals je zegt toch wel ruimte achter de linies op de flanken.
Wat ik jammer vind is dat ik Frenkie niet kwijt kan als CVM, liefst doe ik hem op CVM naast Tonali.
Overigens... Die Cunha is wel lekkere afwerker hoor...![]()
Enkel in Rivals mee gespeeld tot dusver > 10 wedstrijden 17 goals![]()
Ander puntje waar ik tegen aanloop > maak ik eerst Blanc af (alleen nog de 88 selectie) of pak ik Odegard centurion en komt Blanc over een tijdje...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dan kan je Rodri als fodder voor in een SBC gebruiken.
Verder zou ik vooral untradeable/objective spelers aanhouden op de bank. Dan kun je ruimte maken om Blanc en Odegaard af te maken.
Wellicht Ter Stegen voor Courtois, dat is ook 30k verschil en een keeper heeft maar weinig invloed. Of Oblak die je al hebt, een keeper op de bank heb je ook niets aan.
Dank voor je reactie, fijn dat het bevalt en ik ben benieuwd hoe je dit verder ervaart!Sleehond schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 10:56:
[...]
Klopt, heb jouw depth aangehouden omdat ik weet dat ik anders chagrijnig ga worden van de ruimte achterin. Die lijkt nu inderdaad goed ingesteld te zijn op de snelle tegenstoot. Ik moet zeggen dat het achterin heel solide aanvoelde en ik niet het gevoel had dat ik snel in de problemen zou komen achterin. Terwijl ik zelf wel aardig kansen kon creëren dus rustig op te bouwen of inderdaad zoals je zegt toch wel ruimte achter de linies op de flanken.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Qua team heeft @dutchgio al wat goede tips gegeven, laat even weten als je er niet uitkomt.
Ik ga 'm ook eens proberen, al heb ik 'm vooralsnog nu wel exact gehouden zoals in het filmpje beschreven. Vanavond maar eens proberen._Uploader_ schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 10:54:
[...]
Leuk dat je dit geprobeerd hebt! Voor mijn gevoel zoeken mijn spelers eerder de diepte op zodat je eerder een aanvallende optie hebt en omsingel je niet hun strafschopgebied waarbij het snel al erg vol begint te voelen. De tactiek heb ik natuurlijk niet zelf bedacht en heb ik van YouTube: INSANE META 4231(2) FORMATION & CUSTOM TACTICS EAFC 24 ULTIMATE TEAM overgenomen. Hij speelt met 60 depth en verdedigend gezien speel ik liever wat lager om de counters tegen te gaan.
Sleehond schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 10:56:
[...]volgens mij kan jij Frenkie wel kwijt als je 4411 gaat spelen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Crespo is gewoon altijd goed in het begin, alleen zodra je verder in de cycle bent gaat het gebrek aan andere stats hem opbreken.hmr schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 11:36:
Die rewards van de WL, ik weet niet wat ik ervan vind.
Blijf ook beetje hangen op niveautje 9-11 wins en met Rivals zit ik div 2. Merk wel dat ik lastig krijg tegen de echt goede teams..
Btw, voor een fodder Icon schoot Crespo er dit weekend veel bij mij in zeg.
/f/image/usPH6yxOIdNyc7qBZNOg9YOd.png?f=fotoalbum_large)
Best happy met dit team maar niet zo met Trezequet.
Ik heb Haaland maar dan keldert de teamgeest…
Tips voor een sterke snelle spits die beter matcht en geen miljoenen kost? 🙏🏻
[ Voor 33% gewijzigd door boefje79 op 30-10-2023 17:15 ]
Aspas fb? Vind ik echt een baas en samen met Griezmann lijkt het mee een geweldig duo (linkspoot en rechtdoor met finesse)boefje79 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 17:12:
[Afbeelding]
Best happy met dit team maar niet zo met Trezequet.
Ik heb Haaland maar dan keldert de teamgeest…
Tips voor een sterke snelle spits die beter matcht en geen miljoenen kost? 🙏🏻
Moet je denk wel Donnarumma en tchouameni (ipv veratti)
[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 30-10-2023 17:37 ]
Past benzema niet met al die franse spelers, kun je misschien Marquinhos/Verrati ook wisselen voor chem.Augy schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 17:33:
[...]
Aspas fb? Vind ik echt een baas en samen met Griezmann lijkt het mee een geweldig duo (linkspoot en rechtdoor met finesse)
Nu even erin en dan idd sbc voor Aspas wel een leuke…die Thouameni kan nog evolution, iemand dat gedaan?
/f/image/trvzAIa7KD1uyrpWRvbhO4Jx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/63E6fv1DCMlO1JrPtXdHHshZ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 70% gewijzigd door boefje79 op 30-10-2023 17:58 ]
Meer als in: is het het waard om hem nu of eventueel voor een kleine 7 ton te kopen (als die door blijft stijgen) of is dit kapitaal vernietiging.
Die evolution kost 150k, is het waarschijnlijk alleen bij Llorente waard en dan nog kost het je behoorlijk veel wedstrijden voor je hem maximaal geüpgraded hebt.boefje79 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 17:53:
Thanks voor het meedenken! Benzema packte ik toevallig vd week maar leek mij te traag?
Nu even erin en dan idd sbc voor Aspas wel een leuke…die Thouameni kan nog evolution, iemand dat gedaan?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dacht dat ze gestegen waren door de eerste upgrade?Oekol schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 17:54:
Hoe zit het met die CL kaarten? Heb Modric al maar wil eigenlijk ook die van Lewa hebben. Is nu al gestegen naar 6 ton. Als die later z'n upgrades krijgt zakt die dan weer naar beneden als een baksteen?
Meer als in: is het het waard om hem nu of eventueel voor een kleine 7 ton te kopen (als die door blijft stijgen) of is dit kapitaal vernietiging.
Het is altijd een gamble met de upgrade kaarten zoals RTTK. Altijd stijgen de spelers bij de hype (laten we zeggen twee dagen voordat de beslissende wedstrijd voor de upgrade plaatsvindt). Maar zodra zij de upgrade krijgen, dalen ze beetje weer in waarde of blijft het stabiel. En als ze helemaal geen upgrade meer krijgen, dan dalen ze nog dieper in waarde.Oekol schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 17:54:
Hoe zit het met die CL kaarten? Heb Modric al maar wil eigenlijk ook die van Lewa hebben. Is nu al gestegen naar 6 ton. Als die later z'n upgrades krijgt zakt die dan weer naar beneden als een baksteen?
Ik had gister ook Modric RTTK gehaald voor 360K. Ik gok dat als hij upgrade krijgt met rating 93 dat het maximaal de 400K kan behalen. Ik zou er zoveel mogelijk van genieten totdat er een waardige vervanger is. Opgegeven moment komen er meerdere promo's waardoor andere spelers ook wat lekkerder spelen en meegaan met het niveau.
Edit: De kans is groot dat Bellingham woensdag een inform kan krijgen. Waardoor Modric RTTK in waarde kan stijgen vanwege de chem. Anderzijds is het ook weer zo dat zijn huidige inform dan goedkoper wordt. Waardoor meer mensen voor zijn speciale kaart kiezen en er minder vraag is naar Modric RTTK. Ik weet het allemaal niet meer hahaha. FUT Market is sinds FIFA 22 echt een gamble met de transfermarkt.
[ Voor 19% gewijzigd door Lashrom op 30-10-2023 18:31 ]
Ik kan geen pre quali meer doen voor WL, want zit aan de max van deelnamen..snap daar weinig van
Divisie 4 van de 10 is toch gewoon heel keurig?Gilles27 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 18:41:
Ik heb weer een stapje kunnen maken, momenteel in divisie 4. Ben er zelf blij mee, waarschijnlijk denkt iedereen divisie 4 is voor noobs haha
Ik kan geen pre quali meer doen voor WL, want zit aan de max van deelnamen..snap daar weinig van
Ik sinds net pas in divisie 5, vaak kom ik niet eens hoger (en vraag me oprecht af of dat überhaupt voor mij handig is, haha!)
Zo dat heb ik ff helemaal gemist. Zie idd dat modric volgens de comments geupgrade is. Geen idee of die 91 was of niet toen ik 'm kocht. Maar internet zegt van welBossie schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 18:27:
[...]
Dacht dat ze gestegen waren door de eerste upgrade?
Haha zeg dat wel. Echt geen touw aan vast te knopen. Ik denk dat die Lewa wel 5 ton waard is. 6 ton wellicht ook al 92. Veel meer twijfel ik kan je beter in meerdere posities stoppen dunkt me. Achja, we handelen door. Zit nu op 450k. Einde week zou ik 'm wel kunnen kopen als die dan nog zo duur is. Ook nog z'n gouden kaartje a 50k die ik dan kan verkopen.Lashrom schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 18:27:
[...]
Het is altijd een gamble met de upgrade kaarten zoals RTTK. Altijd stijgen de spelers bij de hype (laten we zeggen twee dagen voordat de beslissende wedstrijd voor de upgrade plaatsvindt). Maar zodra zij de upgrade krijgen, dalen ze beetje weer in waarde of blijft het stabiel. En als ze helemaal geen upgrade meer krijgen, dan dalen ze nog dieper in waarde.
Ik had gister ook Modric RTTK gehaald voor 360K. Ik gok dat als hij upgrade krijgt met rating 93 dat het maximaal de 400K kan behalen. Ik zou er zoveel mogelijk van genieten totdat er een waardige vervanger is. Opgegeven moment komen er meerdere promo's waardoor andere spelers ook wat lekkerder spelen en meegaan met het niveau.
Edit: De kans is groot dat Bellingham woensdag een inform kan krijgen. Waardoor Modric RTTK in waarde kan stijgen vanwege de chem. Anderzijds is het ook weer zo dat zijn huidige inform dan goedkoper wordt. Waardoor meer mensen voor zijn speciale kaart kiezen en er minder vraag is naar Modric RTTK. Ik weet het allemaal niet meer hahaha. FUT Market is sinds FIFA 22 echt een gamble met de transfermarkt.