Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik gebruik ze allemaal. Omdat je dan dus ingame kan switchen naarmate de wedstrijd loopt. Als ik dan bv in laatste deel van de wedstrijd de voorsprong wil verdedigen zet ik hem naar defensive tactics. En zelfs de eerste verdedigende tactic kan je nog best goed mee aanvallen. Dan heb je allen de zekerheid van twee CVM voor je verdediging. Eventueel kan ik dan ook wisselen voor beter passende spelers. Alhoewel de Jong ook goed speelt als CVM. Echter heb ik ook Loftus-Cheek of Petit die ik van de bank kan halen voor een wat meer fysieke speler daar.Oekol schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 09:13:
[...]
Gebruik je ze allemaal? Want hij geeft er meerdere zie ik. Of gebruik je die 4141?
Zeker in WL handig.
[ Voor 3% gewijzigd door M@cer op 16-01-2024 09:37 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Liever dat, als dat je seizoen hebt gecompleet hebt en dan voor de random icon pack kiest en weer Koeman (89) krijgt🙈
Ja eens hoor. Maar ik heb Modric nu 5x in 1 week gepackt en zoveel speel ik niet eens. Ik heb ook de 93 versie van hem al. Het is echt bizar hoevaak ik dezelfde spelers pack.LordFather schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:42:
[...]
Liever dat, als dat je seizoen hebt gecompleet hebt en dan voor de random icon pack kiest en weer Koeman (89) krijgt🙈
De goedkoopste kaarten van rating X worden altijd vaker gepackt.
Kobel, odegaarddutchgio schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:38:
Bij mij is dat Bernardo Silva die uit alle hoge fodder packs komt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Zou dat deels ook niet de reden zijn dat ze goedkoper zijn? Groter aanbod zorgt voor lagere prijs?dutchgio schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:38:
Bij mij is dat Bernardo Silva die uit alle hoge fodder packs komt.
Ja, maar dat is slechts een gedeelte van het hele verhaal. EA is slim genoeg om de droprate van de betere spelers een stuk lager te maken. Als je bijv. naar de gold rare 82 rated spelers kijkt, heb ik elke speler wel ongeveer 10x gepacked, behalve, je raadt het vast al, Ferland Mendy. Lijkt me geen toeval...rikislief schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 17:08:
[...]
Zou dat deels ook niet de reden zijn dat ze goedkoper zijn? Groter aanbod zorgt voor lagere prijs?
Dan gaat iedereen packs openen toch.
Maarrrrrrr, voor het eerst gepromoveerd naar div 5 en meteen eerste winx2…wat een mijlpaal! 😉
Loop wel tegen een nieuw fenomeen aan. Vanavond 2 wedstrijden: de eerste 3-0 voor bij rust, en uiteindelijk met 3-6 verliezen. 2e potje, bij rust 2-0 voor, uiteindelijk 5-2 verlies.
Wat is dat dan weer?
Dat hadden sommige tegenstanders in de divisie waar jij in zat waarschijnlijk ook.Moody2204 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 21:38:
Toch wel jammer dat je niet meer kunt degraderen. In 3 avonden 1 overwinning sinds ik naar div. 4 ben gepromoveerd. Ik heb daar niks te zoeken blijkt.
Loop wel tegen een nieuw fenomeen aan. Vanavond 2 wedstrijden: de eerste 3-0 voor bij rust, en uiteindelijk met 3-6 verliezen. 2e potje, bij rust 2-0 voor, uiteindelijk 5-2 verlies.
Wat is dat dan weer?
Maar een degradatiesysteem heeft ook weer nadelen.
Misschien zou EA een soort keuzesysteem moeten invoeren. Vragen als je op het punt staat om te promoveren of je dat ook daadwerkelijk wilt.
Ja, zou ik wel doen. Even wachten wat er morgen aan SBCs komt - misschien gaat een bepaalde rating nog hard omhoog omdat hij voor een SBC nodig is (zoals vandaag de 86/87).cubert20 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 20:46:
Fodder verkopen voor vrijdag?
Dan gaat iedereen packs openen toch.
tegenstander pauze om te wisselen.
Bij terugkomst krijg ik na de vrije trap alleen nog maar het beeld vanaf die positie te zien.
Zit je tegen de keeper van de tegenstander aan te kijken
Maar dat is dat weer niet eerlijk voor de mensen die in die divisie spelen. Als je promoveert ben je die divisie blijkbaar ontgroeit. Als je dan keuze hebt om te blijven hou je hordes mensen die dus eigenlijk divisie(s) te laat spelen, waardoor het voor de mindere goden (zoals ikcubert20 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 21:51:
[...]
Dat hadden sommige tegenstanders in de divisie waar jij in zat waarschijnlijk ook.
Misschien zou EA een soort keuzesysteem moeten invoeren. Vragen als je op het punt staat om te promoveren of je dat ook daadwerkelijk wilt.
Die keuze heb je ook, je kunt immers zien wanneer je op het punt staat om te promoveren.cubert20 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 21:51:
[...]
Dat hadden sommige tegenstanders in de divisie waar jij in zat waarschijnlijk ook.
Als je die wedstrijd toevallig verliest promoveer je niet.
Dit systeem werkt dat in de hand, veel rivals spelen werkt alleen maar in je nadeel. De beloning is een mooie tifo en moeilijkere tegenstanders.
Straks krijg je een reeks makkelijkere wedstrijden. In D6 verloor ik er 10-15 op rij. Daarna een reeks veel makkelijkere wedstrijden. Nu in D5 aangekomen.Moody2204 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 21:38:
Toch wel jammer dat je niet meer kunt degraderen. In 3 avonden 1 overwinning sinds ik naar div. 4 ben gepromoveerd. Ik heb daar niks te zoeken blijkt.
Wat is dat dan weer?
I like how you keep the mouse running...
Ik heb dus precies hetzelfde. Ik snap daar niks van, alsof ze in de rust de controller aan een pro geven of zo.Moody2204 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 21:38:
Wat is dat dan weer?
Something under the bed is drooling
Ik zit inmiddels op de 420 packs. moet wel zeggen dat ik eind november al was begonnen.M@cer schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 09:37:
Inmiddels een dag of 10 gestopt met packs openen en al meer dan 110 packs opgespaard, het gaat dit jaar wel heel erg hard met nieuwe packs die je krijgt.. Terwijl we eigenlijk helemaal niet zoveel spelen en WL al overslaan.
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
En dat voor 0 TOTYdaltona schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 13:02:
[...]
Ik zit inmiddels op de 420 packs. moet wel zeggen dat ik eind november al was begonnen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik gun het hem van harte, maar kijk niet vreemd op dat het resultaat 0 kan zijn. Het is pure "gamble" natuurlijk. Zelf niet concreet opgespaard, althans nu pakketje of 25 maar dat zet geen zoden aan de dijk.
Maar als je veel opspaart kom je waarschijnlijk met dubbelen te zitten waar je moeilijk van af komt.
Mag er toch van wel uit gaan dat als beide TOTY teams tegelijk in packs zitten je met dit aantal packs echt wel de vrouwelijke keeper een keer gaat krijgen
Nu je het zegt. Dat zit er dik in haha. De eerste drie zijn al gelekt. Hansen, kerr en nog 1. Wel usual suspects weet Ik Na 1 jaar vrouwen in fifa.Tim01 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 15:11:
[...]
Mag er toch van wel uit gaan dat als beide TOTY teams tegelijk in packs zitten je met dit aantal packs echt wel de vrouwelijke keeper een keer gaat krijgen
Met al die high rated vrouwen is er nog meer kans op hoge fodder.Oekol schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 15:13:
[...]
Nu je het zegt. Dat zit er dik in haha. De eerste drie zijn al gelekt. Hansen, kerr en nog 1. Wel usual suspects weet Ik Na 1 jaar vrouwen in fifa.
Als mensen al die 100en pakketjes gaan openen, veel succes met het discarden van vele 87, 88, 89 fodder
Discarden? Er gaan 5 icon sbc uitkomen. Ik gooi ze in cafu of zico of wellicht allebeicubert20 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 15:37:
[...]
Met al die high rated vrouwen is er nog meer kans op hoge fodder.
Als mensen al die 100en pakketjes gaan openen, veel succes met het discarden van vele 87, 88, 89 fodder
All TOTY dates
• Attackers - 19th
• Midfielders - 21st
• Defenders - 23rd
• Full TOTY - 25th
Women + Men will be in packs together!
Man man man, heeft maar 4/5 maanden geduurd.
Gaan jullie dan ook pas vanaf de 25e alle packs openen?
Heb nu 35 packs en zullen nog paar bij komen en zoek vooral aanvallend een topper dus ga denk ik dan wel direct er voor
[ Voor 23% gewijzigd door Sleehond op 17-01-2024 22:06 ]
Wat niet is kan nog komen.. Wel handig voor sbcs maar na toty gaan ze sowieso dalen. Wellicht in deze twee weken dat ze omhoog schieten. Fodder gaat sowieso hoger en dan wordt de sbc ook weer duurder van.heron schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 20:59:
Oef, ik dacht slim te zijn en had dit weekend 45 Informs gekocht voor 30k... zijn ze voor geen enkele SBC nodig, dus dat wordt met verlies verkopen. Balen man.
Morgen nogmaals proberen maar voornamelijk om mijn verbeterpunten te implementeren. Moet sowieso 442 gaan spelen want had met 4321 ben ik simpelweg te kwetsbaar centraal en mis ik aanvallen mijn vleugelspelers.
Het speelde overigens wel veel sneller dan ik had verwacht, maar erg snelle gameplay icm erg hoog druk tegenstander is toch iets wat ik lastig vind. In vorige edities kan ik altijd wel onder de druk uitspelen maar nu voelde het alsof ik simpelweg te traag was. Waarschijnlijk was 4321 simpelweg te compact in mijn opzet om onder de druk uit te kunnen spelen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het was niet normaal vanavond. Met 13-2 van iemand gewonnen en die ging maar niet weg. Bij vragen of wilt delen welke divisie die normaal speelt en hoeveel wins in WL geen reactie. Vond 't echt raar. Andersom ging ik er ook een keer met 5-0 af en toen maar gequit.Bossie schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 22:30:
Vanavond eens kwalificatie geprobeerd voor champs maar dat was een redelijk pak slaag
Morgen nogmaals proberen maar voornamelijk om mijn verbeterpunten te implementeren. Moet sowieso 442 gaan spelen want had met 4321 ben ik simpelweg te kwetsbaar centraal en mis ik aanvallen mijn vleugelspelers.
Het speelde overigens wel veel sneller dan ik had verwacht, maar erg snelle gameplay icm erg hoog druk tegenstander is toch iets wat ik lastig vind. In vorige edities kan ik altijd wel onder de druk uitspelen maar nu voelde het alsof ik simpelweg te traag was. Waarschijnlijk was 4321 simpelweg te compact in mijn opzet om onder de druk uit te kunnen spelen.
Als je erg onder druk komt te staan in 4321 even pijltje omhoog - - > hug sideline doen. Wereld van verschil. Kan je 'm altijd naar de zijkant peren.
[ Voor 6% gewijzigd door Oekol op 17-01-2024 22:34 ]
Daarom ben ik juist fan van 442/352, dan kan ik altijd aanvallen via de zijlijnen, dat zijn ook de formaties samen met 4231 waar ik mijn automatismes heb.Oekol schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 22:33:
[...]
Het was niet normaal vanavond. Met 13-2 van iemand gewonnen en die ging maar niet weg. Bij vragen of wilt delen welke divisie die normaal speelt en hoeveel wins in WL geen reactie. Vond 't echt raar. Andersom ging ik er ook een keer met 5-0 af en toen maar gequit.
Als je erg onder druk komt te staan in 4321 even pijltje omhoog - - > hug sideline doen. Wereld van verschil. Kan je 'm altijd naar de zijkant peren.
Dadelijk maar eens 442 guide zoeken, 352 is waarschijnlijk iets te riskant om mee te beginnen.
Hmm heb z'n 90 en vind 't ook best lastig. Hij is enorm goed, maar geen stofzuiger op middenveld. Steekt z'n beentje wel uit en wint ballen. Snelheid is top, maar druk op rondje en z'n been komt er nog wel voor. Hoe dat bij de sbc is weet ik niet, wel dat ik best lang gezocht heb naar zijn beste positie. Op dit moment staat hij als middenste cm in 4321. Maar door z'n workrates staat die best vaak iets verder voorin dan ik wil. Ben dan wel kwetsbaar.El Profesor schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 22:43:
Gullit valt enorm tegen. Hij lijkt wel onzichtbaar. Ik had Thunderstruck Joelinton, die zat overal tussen en liep alle gaten dicht. Komt het door Gullit zijn lage agressie? Heb geprobeerd zijn intercepties op agressief te zetten maar maakt geen verschil. Iemand een tip?
https://www.futbin.com/24/squad/381487
Ik heb echter een flink budget van 270k en zou graag wat upgraden willen uitbrengen. Hebben jullie een idee waar ik het beste kan starten? Rashford lijkt me de eerste die eraan moet geloven. Maarja... wie haal je er dan voor terug.
Saka en grealish weet ik nog niet echt wat ik daar van vind.
Moet verder zeggen dat ik de laatste tijd niet meer veel win. Moet geloof ik opnieuw op zoek naar wat tacktieken
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik ga altijd terug naar 4231 onder druk, dat speelt als een 442, maar in de opbouw kan je je CAM terug laten komen naar het middenveld zodat je daar een extra mannetje hebt. Maar de harde press die deze Fifa toestaat is erg onrealistisch en lastig om tegen te spelen.Bossie schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 22:48:
[...]
Daarom ben ik juist fan van 442/352, dan kan ik altijd aanvallen via de zijlijnen, dat zijn ook de formaties samen met 4231 waar ik mijn automatismes heb.
Dadelijk maar eens 442 guide zoeken, 352 is waarschijnlijk iets te riskant om mee te beginnen.
Bossie schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 22:48:
[...]
Daarom ben ik juist fan van 442/352, dan kan ik altijd aanvallen via de zijlijnen, dat zijn ook de formaties samen met 4231 waar ik mijn automatismes heb.
:strip_exif()/f/image/vCnDFJMWunMFslvclNcKou6o.jpg?f=fotoalbum_large)
Werk voor mij altijd top!
Ben alleen geswitcht naar 451, probeer deze ook eens:
:strip_exif()/f/image/8HAPmv7gIPxUmPtJxEVHORvV.jpg?f=fotoalbum_large)
Zit juist te denken om Zidane te doen, ga de antwoorden met interesse volgen! Lees dat hij als cam beste tot zn recht komt maar k wil hem juist als b2b cm gebruiken hahatheman36 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 00:28:
Wat jullie met gullit hebben, heb ik met Zidane 92(sbc). Verdedigend zit hij er af en toe leuk tussen maar qua dribbelen en passing is het echt een groot drama. Gebruik hem met shadow als cvm in een 4231, waarbij ik als enige instructie heb meegegeven: in het midden blijven. Heb Zidane best vaak voorbij zien komen in dit forum. Hoe gebruiken jullie hem en welke instructies?
[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 18-01-2024 07:47 ]
Had vorig jaar Zidane en op CAM geweldig als CM niet. Had echt moeite met 'm. Zal dit jaar niet anders zijn. In de CAM positie krult hij alles er in voor je. Als ik nu ook Zidane tegen me krijg op cm heb ik er weinig moeite mee. Zo sterk aan de bal etc is hij niet.Augy schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 07:46:
[...]
Zit juist te denken om Zidane te doen, ga de antwoorden met interesse volgen! Lees dat hij als cam beste tot zn recht komt maar k wil hem juist als b2b cm gebruiken haha
Ik ben Zico aan het doen. Mede omdat ik Zidane al 'n keer gehad heb en Zico 5/5 is en ziet er heel goed uit qua stats. Ook die komt denk ik wel beter tot zn recht als cam maar soit. Wellicht dan een keer 4 2 1 3 gaan spelen.
[ Voor 17% gewijzigd door Oekol op 18-01-2024 07:54 ]
Als ccam in 4231 lijkt hij me het sterkst, of als aanvallende CM (4132, 4321) is zijn impact minder, dan heb je eigenlijk een box to box nodig.Oekol schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 07:53:
[...]
Had vorig jaar Zidane en op CAM geweldig als CM niet. Had echt moeite met 'm. Zal dit jaar niet anders zijn. In de CAM positie krult hij alles er in voor je. Als ik nu ook Zidane tegen me krijg op cm heb ik er weinig moeite mee. Zo sterk aan de bal etc is hij niet.
Ik ben Zico aan het doen. Mede omdat ik Zidane al 'n keer gehad heb en Zico 5/5 is en ziet er heel goed uit qua stats. Ook die komt denk ik wel beter tot zn recht als cam maar soit. Wellicht dan een keer 4 2 1 3 gaan spelen.
Voor 4231, vraag ik ook me ook af of een generfde zidane beter is dan bijvoorbeeld Zico die iets gunstiger geprijst is.
Ik gebruik hem als b2b CM (met 'get forward' instructie). Het zeker geen CDM.theman36 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 00:28:
Wat jullie met gullit hebben, heb ik met Zidane 92(sbc). Verdedigend zit hij er af en toe leuk tussen maar qua dribbelen en passing is het echt een groot drama. Gebruik hem met shadow als cvm in een 4231, waarbij ik als enige instructie heb meegegeven: in het midden blijven. Heb Zidane best vaak voorbij zien komen in dit forum. Hoe gebruiken jullie hem en welke instructies?
het beste komt hij denk ik tot zijn recht in een van de CAM posities, maar die heb ik niet in mijn opstelling.
Vind hem echt niet slecht.
Maar mocht je echt je fodder voor een Icon SBC willen inzetten. Ga dan voor Eusebio.
Die is echt next-level en loopt boven de 1 op 1 bij mij.
wijze woorden
Zico was rcm gisteren in een 4321 opstelling en zijn passing was echt splijtend. Werd er wel heel enthousiast van. Daarom vol enthousiasme ga ik 'm voltooien. Verdedigend moet ik wel ff bedenken wat handig is. Llorente evo ks h/h en TS fdj is h/m. Dat is Gullit ook al dus ff uit proberen.Bossie schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 08:01:
[...]
Als ccam in 4231 lijkt hij me het sterkst, of als aanvallende CM (4132, 4321) is zijn impact minder, dan heb je eigenlijk een box to box nodig.
Voor 4231, vraag ik ook me ook af of een generfde zidane beter is dan bijvoorbeeld Zico die iets gunstiger geprijst is.
Ik heb Toure en Gullit op het middenveld en afhankelijk van de formatie komt Zidane daar bij. Zico is echt een koopje maar in mijn geval denk ik overbodig doordat ik Zidane al heb.Oekol schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 09:42:
[...]
Zico was rcm gisteren in een 4321 opstelling en zijn passing was echt splijtend. Werd er wel heel enthousiast van. Daarom vol enthousiasme ga ik 'm voltooien. Verdedigend moet ik wel ff bedenken wat handig is. Llorente evo ks h/h en TS fdj is h/m. Dat is Gullit ook al dus ff uit proberen.
Ben wel erg benieuwd naar Cafu als potentiele upgrade voor Llorente.
Het fijne is dat hij dead ball plus heeft. Zo’n speler onbreekt nog in m’n team voor corners en vrije trappen. Scoor je ook daadwerkelijk makkelijker uit corners en vrije trappen met Zico?Robbio85 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 09:34:
Ik kan de Zico SBC zeker aanbevelen. Heb hem lang geleden uit een icon casino SBC gekregen, is samen met Trailblazers Hansen mijn beste speler. Makkelijk te doen tijdens TOTY.
Ik heb gisteren 88 Solanke SBC gedaan voor mijn spitsenupgrade van Jota (86)Oxigeon schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 01:07:
Momenteel voetbal ik op met de volgende spelers.
Ik heb echter een flink budget van 270k en zou graag wat upgraden willen uitbrengen. Hebben jullie een idee waar ik het beste kan starten? Rashford lijkt me de eerste die eraan moet geloven. Maarja... wie haal je er dan voor terug.
Moet verder zeggen dat ik de laatste tijd niet meer veel win. Moet geloof ik opnieuw op zoek naar wat tacktieken
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Ik zou in ieder geval wachten tot na vrijdag de Team of the Year is begonnen - dan gaan de meeste spelers in jouw prijsklasse nog goedkoper worden.Oxigeon schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 01:07:
Je verdediging, incl keeper, is goed. Xabi als CDM zou ook nog moeten kunnen. Het is vooral voorin dat je moet versterken. Wat jou past, ligt ook erg aan je manier van spelen.
Vrije trappen sowieso wel. Bij mij werkt het goed om ze om de muur heen te krullen met buitenkant voet. Voorzetten en corners bak ik nog niet veel van, maar dat ligt meer aan mijn gebrek aan skills denk ik.El Profesor schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:33:
[...]
Het fijne is dat hij dead ball plus heeft. Zo’n speler onbreekt nog in m’n team voor corners en vrije trappen. Scoor je ook daadwerkelijk makkelijker uit corners en vrije trappen met Zico?
Maar zijn dribbel, pass en schot zijn zo heerlijk. Enige minpuntje is zijn fysiek, maar dat is inherent aan het type speler. Eigenlijk vind ik hem een soort Messi maar dan met 5/5 en meer sprint snelheid.
Waar ligt je grootste uitdaging? Scoren, balbezit houden of goals proberen tegen te houden.Oxigeon schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 01:07:
Je achterhoede is prima, maar middenveld en aanval is wel aan vervanging toe.
Welke opstelling en tactiek speel je? Dan kan soms een groot verschil maken.
Begin rustig en spendeer niet alles aan 1 speler, die gaat het verschil dan niet maken.
Ik zelf zou vooral beginnen met je middenveld omdat je met Shearer en Rashford nog een beetje uit de voeten kan, maar er zijn genoeg speler SBC die je zou kunnen doen voor upgrades.
Wellicht ook meer hybrid elftal maken. Er zijn goede spelers uit andere competities die je kan gebruiken.
wijze woorden
Mijn main squad is volledig untradeble, met wat packluck erin.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mbz6ahRMcUyCb8Jk6qHFy7YS.jpg?f=user_large)
Echter, het meest speel ik - als fan - met mijn PSV team. Speel hiermee inmiddels mid-divisie 6
Uiteraard zijn Blanc en vdSar cheats hierin, die moeten nog vervangen worden door (-ex) PSV'ers.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BwGaYmC91dhmbCUuRvVOEHiC.jpg?f=user_large)
benieuwd naar jullie mening
PSN: Patrick_D
Die Solanke hier meteen al gedaan en in de WL gebruikt. Heeft mij zeer positief verrast!Sn3gG3l schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 11:05:
[...]
Ik heb gisteren 88 Solanke SBC gedaan voor mijn spitsenupgrade van Jota (86)
YouTube: EAFC 24 -Wat een schot van Solanke!
Ik ben toch maar voor optie 2 gegaan voor meerdere pakketten (in de hoop....)
Zelfde hahaSleehond schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 15:34:
Wat hebben jullie met Rivals gekozen?
Ik ben toch maar voor optie 2 gegaan voor meerdere pakketten (in de hoop....)

Was het zeker niet van plan, maar ging zo snel haha
is de 25e alleen de poel groter, of gaat de percentage om een toty te pakken dan ook omhoog?
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Het enige dat ik weet is dat er dan waarschijnlijk nog grotere packs aangeboden zullen worden.daltona schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 16:20:
[...]
is de 25e alleen de poel groter, of gaat de percentage om een toty te pakken dan ook omhoog?
Hier ook in 2 weken tijd richting de 100, zal eind volgende week wel rond de 130 uitkomen. Als alles in packs zit maar gaan openen.Sleehond schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 15:52:
Was niet echt van plan te verzamelen maar nu in korte tijd toch wel rap al 45 pakketten klaar staan. En vermoed dat het vandaag en morgen nog over de 50 gaat worden.
Was het zeker niet van plan, maar ging zo snel haha
En dan weer de teleurstelling ervaren van 0 Toty packen 🤣
Wie zal 't weten... Denk alleen de poule groter en wellicht de pakkans EA kennende wat lager omdat er ziek veel pakketten geopend gaan worden dan.daltona schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 16:20:
[...]
Heb er gisteren 1 voor 1.4 weg zien gaan en meerdere voor 1,425 maar ben zo'n twijfelkont. Uiteindelijk betaal je dan altijd te veel.
Nou ben benieuwd.El Profesor schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 09:12:
Sinds promotie naar D5 nu 11 keer op rij verloren. Opzicht niet erg als het mooie spannende wedstrijden zijn. Maar dit was echt kansloos. Wat is het nut van een promotie systeem zonder degradatie als er geen enkele balans is waarbij iedere divisie gestaag het niveau iets omhoog gaat? Ik vraag me nu af, als ik er geen plezier in heb, is het niet beter mijn hele team te discarden. Dan word ik iig niet meer verleid er weer aan te beginnen.
Dacht even potje rivals te spelen.
Schijnbaar mijn promotie potje en zit nu ook in 5
Kan Roberto Carlos mooi op balanced in een 4-3-2-1 formatie.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Kun je niet beter Llorente eruit halen? En dan straks een middenveld van Gullit, De Jong en Zico?Oekol schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 19:32:
Dan is het voor nu dit. Na 1 wedstrijd met Zico komt FdJ TS er in tot ik z'n sbc klaar heb. Dat zal volgende week zijn pas als ik de pakjes openen ga helaas
[Afbeelding]
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Heb echt maar paar 89/88/87 en de rest al gauw 84 of lager. Kan voorlopig weinig doen in SBC.
Al heb ik wel 345.000 coins en dus circa 50 packs klaarstaan.
Llorente heeft high high en frenkie high medium. Maar ben het nog aan het uitvinden welke ik er wil houden.Partypooper schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 20:10:
[...]
Kun je niet beter Llorente eruit halen? En dan straks een middenveld van Gullit, De Jong en Zico?
Ik zat een beetje vast met de eerdere 4-5-1 van dezelfde persoon. Tijden lang goed gegaan en werkte niet lekker meer.Augy schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 07:45:
[...]
[Afbeelding]
Werk voor mij altijd top!
Ben alleen geswitcht naar 451, probeer deze ook eens:
[Afbeelding]
Vanavond deze 4-4-2 doorgevoerd met paar hele kleine eigen twists er aan en werkt top voor nu!
Merk toch heel vaak dat ik eigenlijk 2 spitsen wel heel fijn vind en een 1 spits variant niet goed voor mij is (ontbreek denk ik daarvoor de echte technische skills)
Denk dat ik simpelweg aan de pressure tactieken moet wennen en dat heeft even tijd nodig, teams tegenstanders zijn overigens ook wel bizar.
Gameplay voelt overigens wel een beetje raar, aan de ene kant heel snel maar ook juist weer wat traag qua input.
Succes! Ik hoop dat het je beter afgaat dan ik. Ondertussen twee potjes gelijk weten te spelen.cubert20 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 20:01:
[...]
Nou ben benieuwd.
Dacht even potje rivals te spelen.
Schijnbaar mijn promotie potje en zit nu ook in 5
Ah goeie! Ik dacht dat ik hem op basic had maar dat was niet. Had 'm op hunter.El Profesor schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 23:38:
Gullit begint zijn draai te vinden. Een anker ipv shadow om zijn agressie hoger te krijgen en instructie balanced (ipv stay back) zorgt al voor een aanzienlijke actievere en zichtbaardere Gullit.
Nu op hawk omdat hij dan +8 krijgt bij agressie. En mostly lengthy is. Ben benieuwd!
wijze woorden
Nou nog even en we zijn los met TOTY
Haha ik ook eerste potjes in divisie 5, weet me prima te handhaven moet ik zeggen en de eerste win is ook binnen. Lijkt wel dat er veel high pressure word gespeeld en alle trucjes wel uitgebuit worden.El Profesor schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 23:23:
[...]
Succes! Ik hoop dat het je beter afgaat dan ik. Ondertussen twee potjes gelijk weten te spelen.
Even doorbijten laatste week van t seizoen 👌
Wat gaan jullie doen met packs? Nog even weekje wachten tot alles erin zit? Wel mijn doel, als k me nog kan beheersen iig 🤣
Miss dat ik de relatief lage packs al wat ga openen, club is echt op sterven na dood na 3 weken opsparen
[ Voor 20% gewijzigd door Augy op 19-01-2024 10:41 ]
Als dat waar is, is die voor mij! Elk jaar vind ik Best een van de beste (
Zou inderdaad een heerlijke SBC zijn om alle hoge fodder in te gooien! Mooie United legende voor op de flank.Saekerhett schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 10:59:
[...]
Als dat waar is, is die voor mij! Elk jaar vind ik Best een van de beste () spelers.
Ik heb nu de gele Messi, en als Best met technical plus bijna net zo kan dribbelen, is dat geweldig!
Nee met chem styles heb ik dit bij de meeste niet echt. Ik merk uiteraard wel goed het verschil in Agilty/Balance bij een Engine chem style en een chem style die niets met Agilty/Balance doet. Tussen een shadow en anchor merk ik het verschil bij de meeste spelers niet/nauwelijks.Ook met een +4 op shooting stats is het verschil voor mij lastig te merkenSleehond schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 08:20:
Moet zeggen dat zowel PlayStyles + als de chem styles dit jaar gevoelsmatig echt een stempel drukken (en wat mij betreft positief hoor). Maar lijkt alsof ik daar veel meer van opmerk dan voorheen, mensen ook meer het idee van? Zeker bij sommige spelers bijvoorbeeld het verschil tussen shadow en anchor duidelijk op te merken.
Nou nog even en we zijn los met TOTY
Playstyles+ maakt voor mij dan veel meer het verschil en daarom vind ik dit idd ook een goede toevoeging. Zo voelen spelers die bijna dezelfde stats etc hebben toch anders aan
Dat is precies mijn ervaring. Veel skills en high pressure. Ik ben zelf geen skiller, dan is het moeilijk meekomen. Ondanks de vele verlieswedstrijden ondertussen twee keer gelijkgespeeld en twee keer gewonnen.Augy schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 10:37:
[...]
Haha ik ook eerste potjes in divisie 5, weet me prima te handhaven moet ik zeggen en de eerste win is ook binnen. Lijkt wel dat er veel high pressure word gespeeld en alle trucjes wel uitgebuit worden.
Even doorbijten laatste week van t seizoen 👌
Wat gaan jullie doen met packs? Nog even weekje wachten tot alles erin zit? Wel mijn doel, als k me nog kan beheersen iig 🤣
Miss dat ik de relatief lage packs al wat ga openen, club is echt op sterven na dood na 3 weken opsparen
Ik spaar geen packs. Heb alleen m’n rewards sinds gister laten staan voor vanavond. Als je die streams kijkt, mensen openen honderden gespaarde packs en krijgen vaak niets. Kans dat je een goede TOTS packed is 0.001% oid?
[ Voor 33% gewijzigd door bvbal79 op 19-01-2024 12:05 ]
Ja was woensdag al uitgekomen.bvbal79 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 12:04:
Holy shit...grote glitch die nu gepatched is, alle nieuwe accounts konden unlimted packs krijgen. Was blijkbaar sinds gisterenmiddag al bekend. Ook zat er een glitch in dat je 12k per login kreeg.
Zijn de account die dit misbruikt hebben gebanned?
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Erger nog, ze hebben alleen een coin wipe gehad. Packs hebben ze gehouden.ZicoDon schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 12:07:
[...]
Ja was woensdag al uitgekomen.
Zijn de account die dit misbruikt hebben gebanned?
Wauw dat is heel ziek, dan weet je dus zeker dat de markt volgende week helemaal eraan gaat.bvbal79 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 12:09:
[...]
Erger nog, ze hebben alleen een coin wipe gehad. Packs hebben ze gehouden.
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Afgelopen dagen hoge rated packs bewaard, maar heb niet veel.Augy schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 10:37:
[...]
6 x 10x83+ (van de sbc)
1 x 3x86
Alle rival rewards van donderdag (div 5 , 7 gewonnen games en untradeable packs gekozen)
wijze woorden
Druk jij al je poen door voor packs? Is daar enige winst uit te halen? Heb ook 250k staan.Sleehond schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 20:21:
Na Maldini helemaal club leeg met high rated.
Heb echt maar paar 89/88/87 en de rest al gauw 84 of lager. Kan voorlopig weinig doen in SBC.
Al heb ik wel 345.000 coins en dus circa 50 packs klaarstaan.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Hier iets meer, maar dan ik alleen omdat ik al een tijdje een 89 duplicate heb waardoor ik geen packs kan openen.Valandil schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 12:14:
[...]
Afgelopen dagen hoge rated packs bewaard, maar heb niet veel.
6 x 10x83+ (van de sbc)
1 x 3x86
Alle rival rewards van donderdag (div 5 , 7 gewonnen games en untradeable packs gekozen)
Kan wel quick-sell/recovery doen maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik het dan weer vergeet.
Hier ook alles behalve een skiller maar speel echt puur voetbal. Voordeel van hoge druk zetten is dat als je goed oplet (en misschien de juiste tactiek speelt voor jou stijl(hierboven geposte 541 van Div10)) je vaak uiteindelijk de vrije man vind waardoor je zomaar alleen voor de keeper staat. Vaak stappen middenvelders (en soms zelfs CV) zodanig in om de druk te zetten dat je er redelijk makkelijk tussendoor voetbalt.El Profesor schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 11:23:
[...]
Dat is precies mijn ervaring. Veel skills en high pressure. Ik ben zelf geen skiller, dan is het moeilijk meekomen. Ondanks de vele verlieswedstrijden ondertussen twee keer gelijkgespeeld en twee keer gewonnen.
Ik spaar geen packs. Heb alleen m’n rewards sinds gister laten staan voor vanavond. Als je die streams kijkt, mensen openen honderden gespaarde packs en krijgen vaak niets. Kans dat je een goede TOTS packed is 0.001% oid?
Of je moet iemand tegenkomen die echt kan druk zetten, dan ben je gewoon gezien 🤣
Voetbal tog redelijk makkelijk naar 5 wins toe in een potje of 8.
Zelf nu bijna 100 packs staan maar denk dat ik vanavond vast wat ga openen afhankelijk van wat er in packs komt.
Ow en werkelijk ieder, maar dan ook echt ieder team die ik tegenkom heeft gold VVD erin staan 🤣 k ben echt de uitzondering op de regel haha
https://www.futbin.com/24/squad/624663
[ Voor 10% gewijzigd door Augy op 19-01-2024 14:49 ]
Ik zal eens kijken naar de tactiek van Div10. Mijn startformatie nu is 4411 en in game switch ik meestal naar 4231 met de defensieve linie op 73. Dus ook hoge druk. Ik vind het altijd wel fijn om met een schaduwspits te spelen, maar wellicht mis ik die niet met de tactiek van Div10.Augy schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 14:12:
[...]
Hier ook alles behalve een skiller maar speel echt puur voetbal. Voordeel van hoge druk zetten is dat als je goed oplet (en misschien de juiste tactiek speelt voor jou stijl(hierboven geposte 541 van Div10)) je vaak uiteindelijk de vrije man vind waardoor je zomaar alleen voor de keeper staat. Vaak stappen middenvelders (en soms zelfs CV) zodanig in om de druk te zetten dat je er redelijk makkelijk tussendoor voetbalt.
Of je moet iemand tegenkomen die echt kan druk zetten, dan ben je gewoon gezien 🤣
Zelf nu bijna 100 packs staan maar denk dat ik vanavond vast wat ga openen afhankelijk van wat er in packs komt.
Ben benieuwd wat je uit die 100 packs gaat krijgen.
Niks 🤣El Profesor schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 14:55:
[...]
Ik zal eens kijken naar de tactiek van Div10. Mijn startformatie nu is 4411 en in game switch ik meestal naar 4231 met de defensieve linie op 73. Dus ook hoge druk. Ik vind het altijd wel fijn om met een schaduwspits te spelen, maar wellicht mis ik die niet met de tactiek van Div10.
In die 541 is de LM echt een 2e spits. Ben benieuwd of je t wat vind
Duurt een uur voordat speler een bal aanneemt elke bal die ik speel duurt een uur voordat die aankomt, tegenstander vol druk kan niet eens aannemen en ben d3 bal kwijt
Met 4 man druk zetten en hij blijft maar gaan
Van dijk word omver gelopen door Sterling
Vieira word overgelopen door snijder
Je kunt niks doen door druk ,word tijd dat ea is de game zelf gaat spelen hoe bizar slecht het is en vaak ongelooflijk oneerlijk em 45 en 90 min goal zo voorspelbaar zijn
Ik inmiddels ook. Heb zijn IF gekochtAugy schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 14:12:
[...]
Hier ook alles behalve een skiller maar speel echt puur voetbal. Voordeel van hoge druk zetten is dat als je goed oplet (en misschien de juiste tactiek speelt voor jou stijl(hierboven geposte 541 van Div10)) je vaak uiteindelijk de vrije man vind waardoor je zomaar alleen voor de keeper staat. Vaak stappen middenvelders (en soms zelfs CV) zodanig in om de druk te zetten dat je er redelijk makkelijk tussendoor voetbalt.
Ow en werkelijk ieder, maar dan ook echt ieder team die ik tegenkom heeft gold VVD erin staan 🤣 k ben echt de uitzondering op de regel haha
https://www.futbin.com/24/squad/624663
Die lijkt nog serieus beter te zijn dan z'n gold ook. Geniaal.
Eerste potjes vielen tot nu toe wel mee.El Profesor schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 14:55:
[...]
Ik zal eens kijken naar de tactiek van Div10. Mijn startformatie nu is 4411 en in game switch ik meestal naar 4231 met de defensieve linie op 73. Dus ook hoge druk. Ik vind het altijd wel fijn om met een schaduwspits te spelen, maar wellicht mis ik die niet met de tactiek van Div10.
Vooral veel one trick poneys tegengekomen. Die beheersten het trucje gelukkig niet heel goed.
Bij mij is het wel veel beter gaan lopen toen ik 4222 ben gaan spelen, dat vind ik elk jaar toch wel een fijne opstelling. Bij de meeste andere opstellingen loop ik er tegenaan dat er zulke gaten tussen de linies komen, zowel aanvallend als verdedigend.