Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 17:18:
[...]

Zelfde vraag. Kan bijna alle teams doen behalve de 88 , maar is hij het waard ?
Blanc is toch elk jaar tot halverwege ongeveer gewoon solid?
Later in de gamecycle word hij te traag, of gaan we opeens doen dat deze editie totaal anders is dan voorgaande :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15-09 20:14
Volgens mij is dit precies wat ik zoek. Hiermee wordt het een stuk makkelijker denk ik om sbc’s op te lossen. Vraag werd door iemand anders ook gesteld om je eigen club te linken nou met dit tooltje zou dat mogelijk moeten zijn. Dus voor de geïnteresseerde ook hierbij de link;

https://www.easysbc.io/subscription

Kost een 10tje als je alle opties wil hebben.. Daarbij fifa punten kost ook geld. Hopelijk is dit wat ik zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denn90 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:13:
Volgens mij is dit precies wat ik zoek. Hiermee wordt het een stuk makkelijker denk ik om sbc’s op te lossen. Vraag werd door iemand anders ook gesteld om je eigen club te linken nou met dit tooltje zou dat mogelijk moeten zijn. Dus voor de geïnteresseerde ook hierbij de link;

Kost een 10tje als je alle opties wil hebben.. Daarbij fifa punten kost ook geld. Hopelijk is dit wat ik zocht.
Klinkt als het type tool waarbij je moet linken door je account in te voeren.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Wat zou daar het probleem van zijn? Wss een mogelijke ban?
Bossie schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:19:
[...]

Klinkt als het type tool waarbij je moet linken door je account in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:36

Geloof hier dus geen reet van.

Lekker de SBC oplossingen van Futbin pakken, zie het probleem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Omdat je hier dus ook kan zien welke spelers je kan inleveren die je zelf al in je team hebt zitten om maar voorbeeld te noemen. Het wordt je hoe dan ook makkelijker gemaakt.

Maar snap je opmerking dat je er niet in gelooft aangezien ik zelf verder ook niet bekend ben met het tooltje;)
Sleehond schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:35:
[...]

Geloof hier dus geen reet van.

Lekker de SBC oplossingen van Futbin pakken, zie het probleem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hoe kan ik automatische wissels aanzetten tijdens een wedstrijd zoals in de vorige fifa's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-09 22:52

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

Denn90 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:39:
Omdat je hier dus ook kan zien welke spelers je kan inleveren die je zelf al in je team hebt zitten om maar voorbeeld te noemen. Het wordt je hoe dan ook makkelijker gemaakt.

Maar snap je opmerking dat je er niet in gelooft aangezien ik zelf verder ook niet bekend ben met het tooltje;)

[...]
Pas hier mee op. Futbin had vroeger ook zo’n tool maar accounts werden daardoor geband. Als je op futbin import zoekt kom je het artikel als eerste tegen op google.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 09:52
Nou ik ben inmiddels overgeschakeld al een week of 2 naar de Xbox One versie van het spel. Die hypermotion heeft FIFA meer leed bezorgd dan dat het iets goed doet.

Er gebeuren nog steeds veel rare dingen, maar lang niet zoveel als in de XSX versie, en ik kan eindelijk potjes winnen.

Vorig weekend en dit weekend 14 wins behaald.
En ik overdrijf niet als ik zeg dat het voor het eerste in 1,5 jaar het waard is geweest om WL te spelen.
Ongeveer 700k eruit gehaald (400k verhandelbaar)

Toen was ik ook klaar met het seizoen en koos ik de 86x 3.. komt Kane eruit gelopen..

Voorlopig zit ik goed Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ndZfjyMjsxN58i1AxMvC-_61Qgo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YENBlt8YTzBD41Dy4LHUumf8.jpg?f=fotoalbum_large

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Laatst online: 16-09 11:20

Ozz

Bossie schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 18:05:
[...]

Blanc is toch elk jaar tot halverwege ongeveer gewoon solid?
Later in de gamecycle word hij te traag, of gaan we opeens doen dat deze editie totaal anders is dan voorgaande :+
Nja het is natuurlijk gewoon dezelfde gameplay in een ander jasje. Die playstyle+ maken veel spelers wel bruikbaar of extra goed dit jaar.

Vooral Blanc is wel een monster met z'n PS+ en andere traits.

Must do SBC als je het mij vraagt.

[ Voor 3% gewijzigd door Ozz op 22-10-2023 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:02

Mauz1978

Console War Veteran

Een tientje per maand vind ik nou ook weer overdreven voor zoiets.

Toch raar dat men gebanned is voor dat te gebruiken op futbin. Je doet toch niks in het spel zelf veranderen?

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mauz1978 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 07:56:
[...]

Een tientje per maand vind ik nou ook weer overdreven voor zoiets.

Toch raar dat men gebanned is voor dat te gebruiken op futbin. Je doet toch niks in het spel zelf veranderen?
Ik vraag me vooral af hoe de tool weet welke spelers er allemaal in je account zit, klinkt erg als phishing.
Als dit de oplossing is, dan was iedereen wel op de hoogte van deze tool geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ook maar aan Blanc begonnen.

Moet natuurlijk nu alleen nog de 88 rated…

Ben er al wel aan begonnen, maar moet nog zeker de helft van het elftal zien te vullen.

Nu hopen dat de SB rewards en Rivals rewards (zal dan nu voor untradable gaan) mij daar enigszins vlot naartoe gaan helpen.

Hopelijk ben ik er snel en duurt het niet weken…

[ Voor 26% gewijzigd door Sleehond op 22-10-2023 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren eens een beetje packluckgehad met de prime pakjes. Casimiro. Speel nu ondertussen met onderstaand team. Heb nu 32k aan coins over. Wie zouden jullie als eerste vervangen?

Zelf denk ik aan Bruno voor Odegaard. Maar weet niet of het verstandiger is eerst in de verdediging iets te wijzigen? En zoja wie eerst? Shaw eruit?

https://www.futbin.com/24/squad/381487

[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 22-10-2023 09:46 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oxigeon schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 09:39:
Gisteren eens een beetje packluckgehad met de prime pakjes. Casimiro. Speel nu ondertussen met onderstaand team. Heb nu 32k aan coins over. Wie zouden jullie als eerste vervangen?

Zelf denk ik aan Bruno voor Odegaard. Maar weet niet of het verstandiger is eerst in de verdediging iets te wijzigen? En zoja wie eerst? Shaw eruit?
Je team is niet zichtbaar ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Moody2204 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 09:44:
[...]

Je team is niet zichtbaar ;-)
Dan heb je waarschijnlijk niet goed gekeken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond

Ik vond persoonlijk Casemiro niks bijzonders. Bij mij staat daar nog steeds Tonali vanwege snelheid en die is echt overal.

Je backs zijn ook wel relatief traag alsmede je centrum. Centraal iemand rond 80 pace zou lekker zijn.

Ik kan Bruno Fernandes adviseren ja. Die staat bij mij op CAM en Odegard is de sub. Terwijl ik wel echt fan ben van Odegard. Reden is dat ik met Bruno veel meer scoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:50
Bossie schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 08:39:
[...]

Ik vraag me vooral af hoe de tool weet welke spelers er allemaal in je account zit, klinkt erg als phishing.
Als dit de oplossing is, dan was iedereen wel op de hoogte van deze tool geweest.
Futbin deed het met een browser plugin die de webapp kon uitlezen.

Maar dat was gratis en Futbin is een grote partij. Bij zo'n site die je vind na wat Googlen en die er zelfs maandelijks geld voor vraagt komt het wat schimmig over.

Je kunt beter de SBCs je zelf maar eigen maken, het is een terugkerende component en je kunt altijd de oplossingen van Futbin nog gebruiken als je er zelf niet uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 10:38:
[...]

Futbin deed het met een browser plugin die de webapp kon uitlezen.

Maar dat was gratis en Futbin is een grote partij. Bij zo'n site die je vind na wat Googlen en die er zelfs maandelijks geld voor vraagt komt het wat schimmig over.

Je kunt beter de SBCs je zelf maar eigen maken, het is een terugkerende component en je kunt altijd de oplossingen van Futbin nog gebruiken als je er zelf niet uit komt.
Yep, en daarnaast waren er nog de tampermonkey scripts etc.

Maar dit zou ik persoonlijk niet vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/raZLGNs_WuMJE5UaQTMEWgIzCEk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MWZl0kx9wAcdPzhz33BCXuM7.jpg?f=fotoalbum_large
Iemand nog tips
Frenky ,araujo ,ederson en cancelo verhandelbaar
En 300k plus te besteden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Mhm SB rewards en niveau 35 pakketje alleen maar 84/85 spelers. Helaas niet bruikbaar voor laatste stukje Blanc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

lasharor schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 22:11:
Beetje laat begonnen dit jaar, vakantie was toch een stuk leuker. Paar potjes in de trail gespeeld. Kreeg gisteren het schijfje binnen en heb vandaag aardig wat potjes gedaan (20)

In alle pakjes krijg ik eerst Osimhen, daarna Alisson. Vervolgens kreeg ik opeens best wel veel keepers met relatief hoge ratings. Om uiteindelijk in een foundation SBC deze te krijgen:

[Afbeelding]

Goed begin dus :p
Gaat wel goed zeg vandaag de hybrid nations groep voltooid. Na dit kaartje vandaag dus ook nr 2 van de totw gepacked. Mr Bruno Fernandez.

Die totw vvd is echt een beest. Vergeleken met de gemiddelde aanvallers die ik nu nog tegen kom kan die echt iedereen met gemak inhalen en van de bal afzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 15:33
Zit heel erg te twijfelen wat te nemen als lvl 40 optie. Met gemiddelde packluck is de 3x86 hoogstens een 88 of 87 kaartje. Met Blanc erbij is de Kone op het middenveld wellicht nog interesssant, maar meestal zijn de spelers die je 'gratis' kan halen (doelstellingen, seizoensbeloningen) niet echt supergoed. Wat hebben jullie gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38

Ik heb Bruno en Odegaard maar vind Odegaard veel effectiever en soepeler spelen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
heron schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:16:
Zit heel erg te twijfelen wat te nemen als lvl 40 optie. Met gemiddelde packluck is de 3x86 hoogstens een 88 of 87 kaartje. Met Blanc erbij is de Kone op het middenveld wellicht nog interesssant, maar meestal zijn de spelers die je 'gratis' kan halen (doelstellingen, seizoensbeloningen) niet echt supergoed. Wat hebben jullie gedaan?
Kone is door de Bundesliga/club lastig te linken en Cunha mist de onderscheidende playstyles.

Ik ben voor de pack gegaan, hoge fodder is veel nodig voor SBCs terwijl je er bijna niet aan kunt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NhMA-MLaLaQDiKd9pFG-gDZombo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zFyxaf3qSxovCdcYSlKVeTTM.jpg?f=fotoalbum_large

Bedankt ea verlening 11 tegen 10 en was veel beter. ineens een volledig leeg speel veld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Traeces schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 15:13:
[Afbeelding]

Bedankt ea verlening 11 tegen 10 en was veel beter. ineens een volledig leeg speel veld.
Iets met een bekertje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wordt nog gekker, zat even af te koelen. Begint die wedstrijd weer. Nu hangt hij weer op stadion scherm. Dus wacht maar even misschien gaat weer door.

Edit : van ellende maar de game afgesloten. Geen auto los wat een vage bug weer.

[ Voor 12% gewijzigd door Traeces op 22-10-2023 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Lijk een recept te hebben gevonden voor mezelf om weer in de winning mood eindelijk eens te komen.

Gisteren was het al positief maar was benieuwd hoe lekker ik een dag later er op zou gaan. Maar ook vandaag loopt het ontzettend goed. Net 5 potjes Rivals waarvan 4 gewonnen en 1 gelijk (4-4) waarmee ik bijna in divisie 5 ben aangekomen.

Feitelijk 2 zaken gewijzigd:

- Naar 3-5-2
- Naar “klassiek” camera

De klassiek camera zorgt er voor dat mijn spel veel scherper is (heb het idee beter de speler te kunnen volgen) en mijn spel is véél dynamischer en minder voorspelbaar door deze camera stand. Heb echt het idee dat het mijn spel ten goede komt. Klinkt gek maar het heeft mijzelf denk ik geforceerd ofzo om met meer variatie te spelen.

De 3-5-2 zorgt voor een opstelling waar ik heel goed de bal rond kan laten gaan. En 2 spitsen lijkt toch iets te zijn waar ik beter op ga dan 1 spits (ik leg het dan vaak centraal af tegen de verdedigers). Achterin heb ik met Gvardiol, Rudiger en Araujo wel 3 kanjers van CV’s moet ik zeggen. Tonali en Frenkie er voor zorgen voor de opbouw en snelle omschakeling/inzakken bij balverlies.

Ik kijk er naar uit om de seizoens reward van Matheus Cunha vrij te gaan spelen. Die kaart met hunter er op en 90 dribbel stats maken hem erg interessant voor mij.

Zo. Ben even helemaal in het positieve mensen :+

[ Voor 13% gewijzigd door Sleehond op 22-10-2023 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:47:
Lijk een recept te hebben gevonden voor mezelf om weer in de winning mood eindelijk eens te komen.

Gisteren was het al positief maar was benieuwd hoe lekker ik een dag later er op zou gaan. Maar ook vandaag loopt het ontzettend goed. Net 5 potjes Rivals waarvan 4 gewonnen en 1 gelijk (4-4) waarmee ik bijna in divisie 5 ben aangekomen.

- Naar 3-5-2
- Naar “klassiek” camera

De klassiek camera zorgt er voor dat mijn spel veel scherper is (heb het idee beter de speler te kunnen volgen) en mijn spel is véél dynamischer en minder voorspelbaar door deze camera stand. Heb echt het idee dat het mijn spel ten goede komt. Klinkt gek maar het heeft mijzelf denk ik geforceerd ofzo om met meer variatie te spelen.

De 3-5-2 zorgt voor een opstelling waar ik heel goed de bal rond kan laten gaan. En 2 spitsen lijkt toch iets te zijn waar ik beter op ga dan 1 spits (ik leg het dan vaak centraal af tegen de verdedigers). Achterin heb ik met Gvardiol, Rudiger en Araujo wel 3 kanjers van CV’s moet ik zeggen. Tonali en Frenkie er voor zorgen voor de opbouw en snelle omschakeling/inzakken bij balverlies.

Ik kijk er naar uit om de seizoens reward van Matheus Cunha vrij te gaan spelen. Die kaart met hunter er op en 90 dribbel stats maken hem erg interessant voor mij.

352 is al jaren mijn favoriet. Het centrum kun je helemaal dichtspijkeren terwijl je aanvallend zowel wingers hebt alsmede het bekende driehoekje.

Heb er al wel mee in rivals gespeeld, maar champs nog niet getest voornamelijk door tijd en motivatie gebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PS360-gamer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
Sleehond schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:47:

- Naar 3-5-2
- Naar “klassiek” camera

Ben wel benieuwd naar welke tactieken je gebruikt. Zou jij die kunnen delen?

Normaal is 352 mijn favoriet, maar krijg hem nu nog niet echt aan de gang. Gebruik nu voornamelijk de 433(2) die hier gepost is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@PS360-gamer

Ik kan je wel de 352 geven die ik gebruik:
Bossie in "[Multi] FC 24 Ultimate Team"

Kunnen we daarna vergelijken met die van sleehond :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:47
Makelele uit de icon sbc! Mijn packluck begint beter te worden en mag Llorente mooi gaan vervangen. Zit wel te twijfelen om Frenkie dan te verkopen voor meer coins. Maar voor zijn waarde is hij onmisbaar op het veld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Bossie schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 19:02:
@PS360-gamer

Ik kan je wel de 352 geven die ik gebruik:
Bossie in "[Multi] FC 24 Ultimate Team"

Kunnen we daarna vergelijken met die van sleehond :)
Balanced, 39 breedte, 39 diepte
Snelle opbouw, aanvallende loopacties, 25 breedte
Spelers in 16 totaal 6
Hoekschoppen en vrije schoppen 2

Dus wel enig verschil, zal eens gaan variëren en testen tussen beiden.

[ Voor 7% gewijzigd door Sleehond op 22-10-2023 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PS360-gamer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
Sleehond schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 19:21:
[...]

Balanced, 39 breedte, 39 diepte
Snelle opbouw, aanvallende loopacties, 25 breedte
Spelers in 16 totaal 6
Hoekschoppen en vrije schoppen 2

Dus wel enig verschil, zal eens gaan variëren en testen tussen beiden.
@Bossie

Bedankt voor jullie reactie. Ik zal ze deze week eens proberen.

Wie gebruiken jullie als lm en rm? Gebruiken jullie aanvallers of verdedigers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:59
Icon sbc maar eens gedaan. In de packs Tomori (ook al meerdere keren gepackt maar nu tradeable)
En Essien als Icon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zola uit de icon sbc. Weet niet zo goed wat ik er van moeten vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 19:56:
In 23 tijd mee gespeeld, was toen erg beweeglijk en rap op de eerste meters, fijne in de combinatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PS360-gamer schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 19:37:
[...]

@Bossie

Bedankt voor jullie reactie. Ik zal ze deze week eens proberen.

Wie gebruiken jullie als lm en rm? Gebruiken jullie aanvallers of verdedigers?
Links Acuna, rechts Llorente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 19:59:
[...]

In 23 tijd mee gespeeld, was toen erg beweeglijk en rap op de eerste meters, fijne in de combinatie
Vond in de vorige versies zola nooit zo fijn. Daarbij staat griezmann op die plek en die vind ik heel fijn spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
dutchgio schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:04:
[...]

Kone is door de Bundesliga/club lastig te linken en Cunha mist de onderscheidende playstyles.

Ik ben voor de pack gegaan, hoge fodder is veel nodig voor SBCs terwijl je er bijna niet aan kunt komen.
Uiteindelijk ook de pack gedaan. Trailblazer Robertson en 2x een 86! Dat is toch weer mooi. Nu weet ik niet of ik hier mijn team voor om ga gooien, maar hij lijkt me beter dan Mace die ik er nu heb staan ivm mijn Amerikaanse vrouwen voorin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Pff die live doelstellingen pioniers…

1 wedstrijdje gedaan, niet eens perse moeilijk qua tegenstander maar enorm veel haperingen / lag

Zal dat komen omdat iedereen het nu direct gaat spelen?

Irritant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
Traeces schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 19:56:
1. Je hebt de waarde van de SBC eruit gehaald.
2. In FIFA 23 speelde hij best lekker tot aan kerst/nieuwjaar periode. Ik heb hem als leenspeler dit keer gebruikt bij een aantal wedstrijden. Ik weet niet of je de FIFA's van de voorgaande jaren ook hebt gespeeld, maar zijn speelstijl doet mij enorm veel denken aan Ben Yedder die destijds echt supermeta was. Schiet alles binnen de 16 meter gebied en is met linkeranalog stick erg soepel met bewegen.

Je kon slechtere spelers krijgen, maar Zola is wat mij betreft nog best speelbaar als spits of (linker/rechter) CAM. Het zal je verbazen hoe goed deze icon is zodra je weet hoe je met hem moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:17
Iemand ervaring met makelele?
Kwam uit icon sbc. Hoe kan ik hem
T best gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Kanters85 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:53:
T best gebruiken ?
Ik heb hem zelf ook gepacked. Makelele is een pure CVM, alleen goed voor verdedigen. De bal afpakken en weer door passen. Niets meer niet minder. Voor mij in ieder geval geen box to box type speler. Ik noem hem de OG Kanté ;-)

Btw, voor diegene die willen weten of de Playstyle + finesse van Iago Aspas goed genoeg is met zijn schietstatistieken:

https://www.veed.io/view/...-cc320c2ba3e5?panel=share

[ Voor 18% gewijzigd door Lashrom op 22-10-2023 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Advies gevraagd: Kan Tchouameni nog een beetje mee in deze fase? Iemand die hem nog gebruikt hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
Kanters85 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:53:
T best gebruiken ?
Altijd een geweldige speler als een CVM net voor de verdediging. Lange benen en sterk. Goede speler, waardoor je een van je backs, en/of je andere middenvelders aanvallender kan laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gb9KesRJB9NwphI-ydzKssNJMEI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ppaOV2fuxeekAY6Rt9O4S2V6.jpg?of=user_large

Welk paartje zouden jullie doen? Meest voor de hand is koude en militao want het duurst, echter di rudiger ziet er ook goed uit vanwege z'n aerial specialty

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markvd1984
Oekol schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 08:22:
[Afbeelding]

Welk paartje zouden jullie doen? Meest voor de hand is koude en militao want het duurst, echter di rudiger ziet er ook goed uit vanwege z'n aerial specialty
Ik speel met araujo militao speelt erg fijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:21
Oekol schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 08:22:
[Afbeelding]

Kounde is echt een beest.. Misschien in mijn team nog beter dan van Dijk die er naast staat.. Hij heeft werkelijk alles.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Laatst online: 17-09 09:52
Hier Barnes uit de SBC.
Was redelijk verbaasd over zijn waarde: 400k

En doet het echt goed in game! Rap, goede dribbel en Technical + playstyle!

Gisteren even de cup ook geprobeerd, daar was ik na 2 potjes wel weer van genezen 😂

Team nu als volgende staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PbZzWl4KniU-hpCNfFohlmnvEqw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Tm1gfqxy5lwGoKESB1vJfQh.jpg?f=fotoalbum_large

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Markvd1984 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 08:43:
[...]

Ik speel met araujo militao speelt erg fijn
M@cer schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 08:51:
[...]

Kounde is echt een beest.. Misschien in mijn team nog beter dan van Dijk die er naast staat.. Hij heeft werkelijk alles.
Hmm dan toch wellicht voor de twee duurste gaan. Rudiger ziet er desalniettemin ook realtief goed uit. Lees in de reviews dat die aerial playstyles OP is.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-09 19:26
Oekol schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 09:41:
[...]

[...]

Hmm dan toch wellicht voor de twee duurste gaan. Rudiger ziet er desalniettemin ook realtief goed uit. Lees in de reviews dat die aerial playstyles OP is.
Rudiger zit mij toch vaker dwars dan Militao, heb heel vaak dat ik hem moeilijk voorbij kom. Maar denk dat die 2 en Kounde alle 3 prima opties zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
tommerd_ schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 10:07:
[...]

Rudiger zit mij toch vaker dwars dan Militao, heb heel vaak dat ik hem moeilijk voorbij kom. Maar denk dat die 2 en Kounde alle 3 prima opties zijn
Sprintsnelheid rudiger is vrij ook ook. Heb nu Kounde en eder militao gekocht, ga ik dan wel ff kijken welke van de twee eventueel aangepast moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:53
Hier kounde & Varane. Kounde is snel en zit overal tussen. Is ook echt rete snel terug bij een aanval.

Inmiddels in div5 beland na tog x proberen 🤣

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S1u8j76jI93VKxf7T1_pEAGGwLo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m2yDEj4z9RcazIOmJqGsiHbF.jpg?f=fotoalbum_large

Tog teruggeschakeld naar 442 uiteindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Augy schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:39:
Hier kounde & Varane. Kounde is snel en zit overal tussen. Is ook echt rete snel terug bij een aanval.

[Afbeelding]

Hoe is dit aspas? Heb nu voor 't nieuwe team griezman, oshoa en morata evo voorin. Wellicht morata voor lewandowski veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:37
Ik ben blanc aan het doen en was van plan hem op CDM te zetten, maar zie hem vooral op CB staan bij mensen.
Iemand ervaring met hem op CDM en hoe bevalt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zou ik niet doen, passing en dribbel zijn niet zijn beste punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Oekol schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:45:
[...]

Hoe is dit aspas? Heb nu voor 't nieuwe team griezman, oshoa en morata evo voorin. Wellicht morata voor lewandowski veranderen
Vind aspas erg fijn voetballeb. Finesse komen heerlijk van zn voeten af en zn AI movement bevalt uitstekend. Als k Wilson ooit nog een de praat krijg heb k een goed duo 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
Augy schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:39:

[Afbeelding]

Ik zou persoonlijk wat minder geld in SBC's steken die echt snel alweer achterhaald zijn. Dat geld krijg j e nooit meer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
M@cer schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 08:51:
[...]

Eens! Al vind ik de combi VvD en Eder ook erg sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Beavbusi schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:08:
[...]

Ik zou persoonlijk wat minder geld in SBC's steken die echt snel alweer achterhaald zijn. Dat geld krijg j e nooit meer terug
Dat is met alles zo, want dure (gouden) kaarten zullen alleen maar in prijs dalen omdat er steeds betere speciale kaarten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Beavbusi schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:08:
[...]

Steek mn fodder liever in een speler sbc dan een (gok) hero of icon sbc :)

En zoals hieronder vermeld word je spelers die je koopt ook rap minder waard met al die bizarre marktcrashes :)

Bovendien zie ik Rice, KdB en rodrygo niet snel verdwijnen, enige waar je over kan twijfelen is aspas maar die is een FIFA21 clublegend haha

Overigens vind ik, in tegenstelling tot vele anderen, het echt een leuke game dit jaar! Behalve de cut backs, gekke bounces en rode kaarten speelt het fijn weg! Ow en die hoge druk blijft irritant 🤣

[ Voor 30% gewijzigd door Augy op 23-10-2023 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:34
Ik ga vandaag maar eens proberen hoe het loopt met wat meer untradable spelers:

https://www.futbin.com/24/squad/77945

Heb dan 650k over om te laten groeien door nieuwe investeringen :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Ik weet niet op welke lijst ik sta maar heb nu wel erg veel geluk.

Eerst totw vvd toen totw Bruno Fernandes en nu uit een preview pack:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z5P0BjTcMtALeQuQlfUQt42m8mA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zETaxjHyX16drc7WBstSvOxn.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
lasharor schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 16:00:

[Afbeelding]
Damn dat is nog eens geluk.

Ik ben net aanbeland in Div 5 met het onderstaande team. Eerst stond Ake er nog in en Fer op CDM, maar net Frenkie gehaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CeVofllHg1_vLqCUnDQIbdtmUMc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/l83HwVuXBC7OomcjvmHNIOam.png?f=fotoalbum_large

Ik vind Xavi nog niet helemaal uit de verf komen, maar kon hem gratis doen met Fodder.

Helaas is er nu weinig meer te doen aan het team. Heb 100k (was eigenlijk aan het sparen, had Frenkie niet nodig, maar wel een leuke speler dus toch maar gehaald) en de upgrades die ik wil zijn Icons (Bergkamp bij voorkeur). Helaas verschrikkelijke packluck tot nu toe. Heb 28k xp en meerdere 100k packs geopend, maar nog geen één topper gehad. Tradeable was het hoogste tot nu toe 9k 8)7

Vorig jaar wel meer geluk (Haaland 300k en Fernandes 100k). Nu letterlijk niks. Is wel demotiverend om 250 assists te leveren en uit zo'n Jumbo pack een 85 rated te krijgen die ook nog eens slecht is...

Hopen op wat rewards komende donderdag die een boost geven. Wel leuk om één sterspeler in je team te hebben (droom is natuurlijk Cruijff, maar dat is me nog nooit gelukt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
lasharor schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 16:00:

[Afbeelding]
Aha! Jij bent dus die gene die al mijn pacluck afpakt.. Laat ook eens wat voor de rest over joh :P

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nou nu we het over packluck hebben. Ik had 50k coins en dacht even de basis SBC allemaal te voltooien met de gedachte toch wel minimaal 1 goede speler uit de 4 a 5 megapacks te trekken die je krijgt.

Nou nou nou. Beste speler was Kobel. Daarna allemaal meuk van waarde 83 met misschien een speler of 5 die 84 zijn waarvan vrijwel geen Premier league of een verbetering van mijn huidige team.

Al die sbc hebben me 25k gekost en helaas heeft net op wat fodder na niks opgeleverd. Dit jaar zit het nog allemaal niet echt mee. Van de preview packs heb ik werkelijk nog geen keer een pakje gekocht omdat ik die 7.5k er toch niet uithaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

Is er een update geweest voor squadbattles? Normaal vind ik dit wel aangenaam spelen tussendoor op wereldklasse maar het enige wat de computer nog doet is asap naar de flank lopen. Dan kan ik beter gewoon online spelen als ik zin heb in kinderachtig gedoe.
Eerste keer Champions viel al bij al nog mee rekening houdende met mijn niveau. 6-14. Helaas niets in de rewards. Deze week proberen te promoveren naar divisie 5. Zit aan de laatste checkpoint.
Heb wel net 3 van de 4 potten gewonnen in de pionierscup. Daar zitten echt de grootste tryhards en ratten. Geen enkele pass kunnen geven maar toch hopen dat ze er met geluk eens door komen.

Toch één van de slechtste editie’s in jaren naar mijn mening. 9 van de 10 potten die ik speel zijn precies allemaal tegen dezelfde tegenstander. 90 minuten tunnelvisie op de flank. Lijkt meer op een atletiek game dan voetbal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fruitsla2800 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 17:01:
Is er een update geweest voor squadbattles? Normaal vind ik dit wel aangenaam spelen tussendoor op wereldklasse maar het enige wat de computer nog doet is asap naar de flank lopen. Dan kan ik beter gewoon online spelen als ik zin heb in kinderachtig gedoe.
Eerste keer Champions viel al bij al nog mee rekening houdende met mijn niveau. 6-14. Helaas niets in de rewards. Deze week proberen te promoveren naar divisie 5. Zit aan de laatste checkpoint.
Heb wel net 3 van de 4 potten gewonnen in de pionierscup. Daar zitten echt de grootste tryhards en ratten. Geen enkele pass kunnen geven maar toch hopen dat ze er met geluk eens door komen.

Toch één van de slechtste editie’s in jaren naar mijn mening. 9 van de 10 potten die ik speel zijn precies allemaal tegen dezelfde tegenstander. 90 minuten tunnelvisie op de flank. Lijkt meer op een atletiek game dan voetbal.
Toevallig precies waar Inception, bekende Fifa Youtuber, een hele video aan heeft besteed. In zijn video laat hij o.a. zien dat bij balbezit iedereen gedekt staat, maar dat ook geen enkele speler een actie maakt om vrij te lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
fruitsla2800 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 17:01:

Ik speel nu een 4231 die alles redelijk tegen lijkt te houden. Heeft me regelrecht divisie 5 ingeknald. Ingame wissel ik nog wel eens naar een 442Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iTZJopIchWfgob0LYJEBNQM8LCo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cY7Xj1tkHt3K6eWYvxmo0kyA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8UOF9kMEpCGpAxXWBWw8e58TKu4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vCnDFJMWunMFslvclNcKou6o.jpg?f=fotoalbum_large

Die 442 is ook door Inception gereviewd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

Zal deze ook eens proberen. Had tijdens champions ook een 442 in elkaar geknutseld als back up plan en dat hielp wel om wat meer onder de druk uit te komen en optie’s te hebben om te passen als je ze zelf triggert want de AI is zo achterlijk dit jaar. Daardoor loopt iedereen maar de flank af en cutback. En ik begrijp waarom de meeste dit doen want het is gewoon de efficiëntste manier om te scoren icm de hoge druk. Het frustreert me gewoon een beetje dat er zo weinig creativiteit is. Elke pot is hetzelfde. En dat trekt zich nu door naar squadbattles waar je normaal wat kan oefenen en dingen proberen. Nieuwe spelers gebruiken deze modus ook wel vaak denk ik dus dan zet je hun eigenlijk ook al aan om hetzelfde te doen. Ach het draait om het geld en niet om de gameplay maar dat weten we al langer dan vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier ook al een poos 4-4-2, die is wel sterk in deze editie! Ietsjes anders dan hierboven gepost, maar werkt over het algemeen het beste hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Blijf dit maar een rare FIFA editie vinden..

Er zijn zo enorm veel wedstrijden waarin letterlijk élke bal uit de kluts voor mijn tegenstander is.. Daar valt letterlijk niet tegenop te voetballen. Dan loop je tussen een pass lijn om de bal te onderscheppen, stuitert de bal weer 5 meter van de voet af, waardoor de tegenstander balbezit houdt..

Keepers zijn daarnaast ook vreselijk drama. Verplaatsen heeft nauwelijks zin, want dan duikt de keeper toch weer de andere kant op. En dat eeuwige drukzetten? Om gek van te worden ..

Het spel blijft altijd vermakelijk, maar sommige elementen in de gameplay slaan nergens op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lashrom
Ik switch nu tussen 442, 4222, 4231 (verdedigend) en 424 (puur aanvallend als ik achter sta). Ik ben nog twee wedstrijden verwijderd van divisie 1. Hopelijk red ik het nog voor het nieuwe seizoen.

Zojuist de tweede mooiste doelpunt die ik heb gemaakt in EAFC naast een directe goal vanuit de corner.

https://www.veed.io/view/...-f1b8d33fe7bb?panel=share

[ Voor 17% gewijzigd door Lashrom op 23-10-2023 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vanavond een aantal wedstrijden in de tactiek van Bossie geprobeerd 352. Waar ik voorheen 1 van de 3 of 4 wedstrijden win heb ik er nu 4 achter elkaar te pakken.

Zelfs tegen tegenstanders waarbij alle toppers in de ploeg staan maak ik nu een walkover. Geen idee wat het precies is nog... denk een combinatie van tactiek en teamgeeststijl wat ik nu aan elke speler gegeven heb.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Markvd1984
2 playoff gespeeld 2x verloren 9 goals tegen 6 achterlijn en 3 in 1 wed dat buitenkant voet schot ,blijkbaar ook weer in

Wat een ongelooflijke klere fifa met ongelooflijke noobs allemaal dezelfde goals het is echt vreselijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Edit 3e wed verloren 7-6 ,7 doelpunten achterlijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
Moody2204 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 17:21:
[...]

Toevallig precies waar Inception, bekende Fifa Youtuber, een hele video aan heeft besteed. In zijn video laat hij o.a. zien dat bij balbezit iedereen gedekt staat, maar dat ook geen enkele speler een actie maakt om vrij te lopen.
Dit is mij ook wel opgevallen. Er is wel een truuk voor om dat probleem wat te verhelpen. Je kunt met de RB / R1 knop een medespeler naar de bal laten komen, terwijl je met je linker stick naar de speler wijst. Dat helpt mij wel enorm tegen de pressie tactieken. De AI is namelijk wat traag in de reactie en dekt niet direct door. Dan heb je in ieder geval 1 afspeelpunt en daarna vallen er meestal wel gaten in de verdediging. Zeker als je het in combinatie gebruikt met LB / L1 of de LB / L1 pass, waarbij je een medespeler juist de diepte in stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
Pack net even Mendy, 110k dus.. heb nu dit team en 185k over.. twijfel een beetje; sparen voor Haaland, doorsparen voor Virgil..?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dDULZf2z25ZBhs5wybWL92PXZao=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zvvZ4vjQRPoHeAYPovdVDnQY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MustacheNick
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 12:09
Dit is momenteel mijn team, alles is Untradeable.

Nog 500k te spenderen/investeren, zit momenteel in div 4.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gFiZlNeqhJaDiaKcsDI0u18VWrY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jBVSC44weuViP1VyE07ldUDA.jpg?f=fotoalbum_large

Aspas is trouwens echt bizar met zijn playstyles. Zowel Outside foot als de playstyle + geplaatste bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:37
Het bizarre 2 mil team wat ik al in bezit heb in oktober. Daarbij hoef ik nog maar 1 team voor blanc (88-rated) en 1 miljoen in de bank. Iemand die hier nog duidelijke upgrades ziet?

Cancelo, eder, varane, courtois en dembelé zijn tradable. Ik denk dat ik voor een leuke icon/hero spits ga.
Forlan zou dan een optie zijn, meer omdat ik het een vette speler vind dan dat het meta is.

Ik had die nieuwe bellingham kaart, maar kreeg zijn goud untradable en vind voor die positie relentless wat fijner.

Ik verwacht dat blanc de plek van varane in gaat nemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z2VBNAaddbYeAgP00uft3RKdvkk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4BWJGpCEelKbByMJrG0L6cGQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
mensen die met Haaland spelen?
Is het wat?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boefje79
daltona schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:49:
Is het wat?
Ja, ik maar moet zeggen dat evolution Darwin Nunez er ook regelmatig in blijft staan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
boefje79 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:52:
[...]

Ja, ik maar moet zeggen dat evolution Darwin Nunez er ook regelmatig in blijft staan…
Aangezien ik geen goede dribbelaar ben ik aan het twijfelen om Haaland te kopen. Schijnt er bijna alles in te knallen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Is het wat?
Klinkt cliché, maar ik zou eerder voor Rashford kiezen en powershot spammen dan Haaland. Niet veel spelers gebruiken Haaland omdat je nu best wat snelle verdedigers hebt achterin. Althans, ik zelf heb nog niet veel tegen hem gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Is het wat?
Gisteren wel een aantal keren Haaland tegen me gehad. Leek er niet op dat die beter is dan een Nunez.
Moet bekennen dat mijn evolution Nunez er meer inknalde dan mijn leen haaland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
oke bedankt, geen haaland halen dus..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
daltona schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:50:
De tip voor Rashford is een goede. Die powershots zijn echt mega. Heb zelf een poos met hem gespeeld en gebruik hem nog steeds regelmatig als supersub (speel nu met een hybride La Liga/ Serie A team dus vandaar).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Red87
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online
Ik heb hem afgelopen weekend in mijn WL rewards gekregen. Heb er nog niet veel mee gespeeld maar doet het bij mij best goed. Heb de kwalificatie alweer gedaan en bijna iedere corner ging er wel in middels kopbal/omhaal en schoten binnen de 16/rand 16 vliegen in de kruising.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Red87 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:57:
[...]

Ik heb hem afgelopen weekend in mijn WL rewards gekregen. Heb er nog niet veel mee gespeeld maar doet het bij mij best goed. Heb de kwalificatie alweer gedaan en bijna iedere corner ging er wel in middels kopbal/omhaal en schoten binnen de 16/rand 16 vliegen in de kruising.
Zit nu toevallig op youtube naar reviews over hem te kijken en daar zie ik inderdaad dat er een hoop corners en voorzetten ingeramd worden door hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:55
De goede tip voor Rashford is al gegeven, daarnaast is Lewa RTTK een goalmachine! Wel wat duurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:39
daltona schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:57:
[...]

Aangezien ik geen goede dribbelaar ben ik aan het twijfelen om Haaland te kopen. Schijnt er bijna alles in te knallen
Ik heb Haaland gepackt en ben hem gaan gebruiken maar moet zeggen dat ik hem lastig onder de knie heb gekregen. Ik ben geen 5* skills gebruiker, maar heb wel echt behoefte aan een beweeglijke spits. Haaland is dit totaal niet. Het beste kan je hem de diepte in sturen, bal steken en volle bak sprinten. Het is even je spel omgooien als je anders gewend bent. Bij mij zijn 9 van de 10 goals strepen van randje 16, finesse shots gaan helaas te vaak naast is mijn ervaring :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

Iemand al met Cunha gespeeld? Is hij de moeite waard om te kiezen? Twijfel tussen hem of de pack nemen als fodder voor de laatste squad van Blanc in te vullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Einde seizoen rewards wil ik in principe Cunha pakken.

Idee is deze dan naast Iago Aspas te zetten in de spits.

Vraag is alleen, moet ik in Aspas investeren. Reviews op hem zijn zeer sterk en dik aan te bevelen (o.a. Futbin). Maar ik vraag me af of hij niet over paar weken alweer achterhaalt is.

Anderzijds heb ik nooit genoeg fodder of coins voor de ECHTE toppers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 16:45
Sleehond schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:13:
Einde seizoen rewards wil ik in principe Cunha pakken.

Idee is deze dan naast Iago Aspas te zetten in de spits.

Vraag is alleen, moet ik in Aspas investeren. Reviews op hem zijn zeer sterk en dik aan te bevelen (o.a. Futbin). Maar ik vraag me af of hij niet over paar weken alweer achterhaalt is.

Anderzijds heb ik nooit genoeg fodder of coins voor de ECHTE toppers.
Zit zelf ook een beetje te twijfelen gezien ik geen LaLiga links heb en ik hem dus als sub zou gebruiken. Echter gezien de finesse playstyle+ wel echt OP is verwacht ik wel dat hij de komende nog wel echt bruikbaar blijft

Uit de nieuwe Uefa Marquee Matchups een tradeble TOTW Virgil gekregen. Met afstand de beste tradeble speler tot nu toe dit jaar en volgens mij heb ik vorig jaar ook geen 500k+ speler tradeble gepacked. Denk nog even tot donderdag/vrijdag wachten met verkopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• El Profesor
  • Laatst online: 19-07 09:44
Is het de gameplay die online geregeld enorm stroperig is, of ligt het aan mijn internet (speel bekabeld)? Het spel voelt geregeld echt onspeelbaar, vertraging met passing en spelers die slecht reageren kenmerkt het en ik krijg de indruk dat mijn tegenstander hier geen last van heeft.

[ Voor 13% gewijzigd door El Profesor op 24-10-2023 17:31 ]

I like how you keep the mouse running...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ik heb Cunha en Aspas allebei, ik zou voor Cunha gaan. Aspas vind ik niet beter (eerder minder) dan Griezmann die een fractie meer kost en tradable is.
Die Cunha speelt echt heerlijk, beste spits die ik gebruikt heb samen met Benzema. Alleen Cunha is veel beweeglijker en agressiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

Nachtapotheker schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 17:59:
Ik heb Cunha en Aspas allebei, ik zou voor Cunha gaan. Aspas vind ik niet beter (eerder minder) dan Griezmann die een fractie meer kost en tradable is.
Die Cunha speelt echt heerlijk, beste spits die ik gebruikt heb samen met Benzema. Alleen Cunha is veel beweeglijker en agressiever.
Blij te horen dat Cunha in de smaak valt. Als ik kijk naar een Alvarez of Rodrygo SBC dan moet deze toch ook rond de prijs zitten of iets er onder want lijkt me tamelijk gelijkaardig buiten de playstyles natuurlijk. Voor Blanc heb ik nog 45 dagen voor de laatste squad af te ronden. Hoop dat ik nog wat hoge fodder kan krijgen. Dan laat ik de pack links liggen voor nu en ga ik voor Cunha. Zal sowieso beter zijn dan Trailblazer Wilson. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
fruitsla2800 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:17:
[...]

Blij te horen dat Cunha in de smaak valt. Als ik kijk naar een Alvarez of Rodrygo SBC dan moet deze toch ook rond de prijs zitten of iets er onder want lijkt me tamelijk gelijkaardig buiten de playstyles natuurlijk. Voor Blanc heb ik nog 45 dagen voor de laatste squad af te ronden. Hoop dat ik nog wat hoge fodder kan krijgen. Dan laat ik de pack links liggen voor nu en ga ik voor Cunha. Zal sowieso beter zijn dan Trailblazer Wilson. :P
Ja die Alvarez SBC heb ik ook, ook een fijne speler, maar ik prefereer Cunha. Rodrygo SBC heb ik niet, maar wel z’n gold, die vind ik ook fijn spelen. Alleen Alvarez en Rodrygo (en Aspas ook) zijn een stuk kleiner dan Cunha, dus fysieke duels verlies je vaak. Cunha doet dat een stuk beter.
Pagina: 1 ... 17 ... 70 Laatste