Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PS360-gamer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
Bossie schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 21:30:
[...]

Ik heb geen idee hoe Lewandowski speelt deze fifa, maar je zou bijvoorbeeld RTTK di Maria kunnen halen en wat argentijnse links kunnen toevoegen (Acuna, mascherano of carvalho voor chem).
Lewandowski vind ik fantastisch om mee te spelen. Gebruikte ik voorgaande jaren ook al. Snelheid is prima, hij is kopsterk, goed aanspeelpunt en scoort uit alle hoeken.

Di Maria al eerder geprobeerd, leuke speler maar niet voor mijn speelstijl. Zelfde geldt voor Acuna.

Theo, en Forlan zijn untradeble, vandaar dat ze in m’n team staan.

Hebben er meer mensen last met de WL kwalificatie? Ik kan geen wedstrijd spelen. Er worden geen tegenstanders gevonden of de melding dat de tegenstander heeft verlaten. Opnieuw opstarten etc heeft allemaal geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08:32
PS360-gamer schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 15:30:
[...]

Hebben er meer mensen last met de WL kwalificatie? Ik kan geen wedstrijd spelen. Er worden geen tegenstanders gevonden of de melding dat de tegenstander heeft verlaten. Opnieuw opstarten etc heeft allemaal geen zin.
Crossplay inschakelen en weer uitschakelen of andersom, indien je daarmee 'aan' speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oekol schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:56:
[...]

Ook op je mobiel? Dat is wellicht nog wel te overwegen. De app is inderdaad dikke stront.
Ook op mobiel, maar 95% van de tijd zal het op de iPad.
Volgens mij is de app gewoon een wrapper om de webapp, dus waarom niet gewoon meteen de webbased versie pakken etc.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:51
De 10 uur trial zit er op.
Wat rivals gedaan en Squad battles.

Leuk team bij elkaar inmiddels met oa:
Lewandowski
Messi
Llorente
Bruno Fernandes
Lavelle (heerlijke supersub)
Musiala
Kim Min Jae
En 220k aan coins

Het spel lijkt veel op fifa23, maar pace is (weer) nog belangrijker. In dit stadium van de game zijn veel kaarten nog redelijk bruikbaar , maar de meta is wel nadrukkelijk aanwezig.

Wel fijn dat Messi echt een bruikbare speler is omdat ook dribbeling heel belangrijk is.

Vrij snel een eenvoudig halverwege div 7 gekomen.
Ik denk dat ik het spel wel ga aanschaffen, maar maak me zorgen dat ik er weer teveel tijd in ga steken. Niet alleen door het spelen, maar ook via de companion app.

Voor nu even de tradable spelers verkocht (oa Frenkie de Jong die een aanrader is) en laat het even voor wat het is.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:15
Divisie 7 bereikt en bonus rewards.

Was nog even lastig met nog 2 wins nodig op de laatste avond (dan weet je dat het niet vanzelf gaat).

Gelukkig maar 3 wedstrijden nodig voor gehad. Daarna direct gestopt, gameplay was traag en heb alleen maar gare k*t goals gemaakt dus was er wel klaar mee.

Hopelijk komende dagen weer beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
Thnx voor je tips! Durf bijna niet te zeggen.. zit nu in div 6 🫣
Lashrom schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 17:50:
[...]

Dan zou je bijna je hele team moeten omgooien. Ik zou hem als sub gebruiken.
Wellicht kan je Maignan halen. Maar dan is het mogelijk dat je Matip 1 chem mist. Maignan speelt dan ook maar met 1 chem als het goed is. In principe ook zonde van je coins, want je kunt daarmee je middenveld eventueel nog versterken. En anders Ruben Dias en Diogo Dalot halen en met twee chem spelen. Wisselen voor Gvardiol en Trent. Nadeel is dat je verdediging wat kwetsbaarder wordt.

In welke divisie zitten jullie nu? Ik heb het gevoel dat ik enorm achteruit ben gegaan. In FIFA 23 zat ik rond deze tijd al in divisie 1. Nou zit ik nog in begin divisie 3. Ik heb in het begin dan ook weinig packluck gehad waardoor ik met goedkope ''Meta'' spelers moest spelen. Best een lange tijd in divisie 4 gebleven. Nou is mijn team aanvallend en op het middenveld wat sterker met Rashford en Frenkie erbij. Hopelijk kan ik een van deze dagen divisie 1 behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09:18
Zou iemand mij alsjeblieft kunnen uitleggen waarom ik deze sbc niet kan indienen. Ik heb op futbin gekeken bij solutions. Ik dacht probeer het eens een keer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nbaJCb5wqfVO7zzXlgkPebOBeL4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jBvsRamJCs9ZzHVaOPA6o7zg.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cM4exwIot6il5LitOliQRfuks0s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Pz1i02arqKpscOqYazAK7XGt.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6FDCSoBT5JULaCfkLSE61X844d0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sxYDAWnSC8I5ufLmmsnegHkN.png?f=fotoalbum_large

Hopelijk kan iemand mij helpen zodat ik weet voor de toekomst hoe dit werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Denn90 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 22:17:
Zou iemand mij alsjeblieft kunnen uitleggen waarom ik deze sbc niet kan indienen. Ik heb op futbin gekeken bij solutions. Ik dacht probeer het eens een keer.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hopelijk kan iemand mij helpen zodat ik weet voor de toekomst hoe dit werkt.
First owned betekent spelers die je packt, dus niet hebt gekocht op de transfermarkt.

Mannen en vrouwen bij dezelfde club gecombineerd is volgens mij een bug in de app, dat zou ingame in te leveren moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
@Denn90
Geen first owner players. Geen van hen heeft een “1” op de kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Dank je wel voor je sneller reactie! Heb dus al deze spelers voor niets gekocht haha.. en dat laatste klopt ingame geeft ie wel groen vonkje aan dus idd bug in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Ik heb het even omgegooid als het goed is ben ik er bijna. Helaas kom ik er toch niet helemaal uit. Ik kom nu alleen nog 3 chem te kort. Wat kan ik doen om dit te fixen? Hopelijk weet iemand het antwoord en leer ik daar weer van voor de volgende keer;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HZkhgrgFgZt5Gk2CU82GHHEfIAw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/n1bL3tkjZ6b9w4WdFUgH4MUt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PS360-gamer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-07-2024
Denn90 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 22:39:
Ik heb het even omgegooid als het goed is ben ik er bijna. Helaas kom ik er toch niet helemaal uit. Ik kom nu alleen nog 3 chem te kort. Wat kan ik doen om dit te fixen? Hopelijk weet iemand het antwoord en leer ik daar weer van voor de volgende keer;)

[Afbeelding]
Een Spaanse linksback zorgt voor een extra teamgeest voor de cv (5 Spanjaarden) als deze ook uit de Liga EA Sports (Spanje) komt houdt deze ook 3 teamgeest.

Daarnaast een Portugese linksbuiten uit de Liga Portugal geeft 3 teamgeest (ipv de 2 voor de huidige linksbuiten die alleen op basis van 5 Portugezen 2 teamgeest heeft)

Dit geeft in totaal 31 teamgeest:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q7ccONygKAJgDqkYN504REBHdhM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D2sRDfXmpvrEawonPDOoJQfB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Dank je wel!! Ik zal vanmiddag kijken en even laten weten of het gelukt is.
PS360-gamer schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 00:02:
[...]

Een Spaanse linksback zorgt voor een extra teamgeest voor de cv (5 Spanjaarden) als deze ook uit de Liga EA Sports (Spanje) komt houdt deze ook 3 teamgeest.

Daarnaast een Portugese linksbuiten uit de Liga Portugal geeft 3 teamgeest (ipv de 2 voor de huidige linksbuiten die alleen op basis van 5 Portugezen 2 teamgeest heeft)

Dit geeft in totaal 31 teamgeest:

[Afbeelding]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 10:58
OMG! Uit mijn rivals reward pakje divisie 6 komt ineens Rio Ferdinand tradable uitzetten.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jEaBVDa.png

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Lekker @Oekol !

Ga je hem gebruiken of verpatsen?

Hier De Ligt en Botman uit Rivals rewards. Verder niks bijzonders.

[ Voor 39% gewijzigd door Sleehond op 19-10-2023 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:59
Divisie 3 Rivals rewards:

1x Jumbo Premium Goud pakket
1x Premium Jumbo Gouden Spelers pakket
1x Zeldzame Spelers pakket

En van doelstellingen:

1x 5 Zeldzame Gouden spelers pakket (84+)

Je raad het al, fodder, fodder en nog eens fodder. Beste speler wat eruit kwam was Llorente :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:44
Hier ook niks, sinds Varane in week 1 geen leuke pulls meer gehad :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:49:
Hier ook niks, sinds Varane in week 1 geen leuke pulls meer gehad :+
Het is idd nogal teleurstellend als je je jumbo pack openmaakt en daar een rare 80 uit komt :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Oekol
Sleehond schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:18:
Lekker @Oekol !

Ga je hem gebruiken of verpatsen?

Hier De Ligt en Botman uit Rivals rewards. Verder niks bijzonders.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mVlSWfz.png

Ik ga vanavond lekker naar de zon toe lang weekend en ga toch niet spelen. Het risico dat de markt crasht op 1 of andere reden heb ik geen zin in. Met het geld kan ik dit weekend wel handelen en er meer geld van maken dus daar voor gekozen

Al denk ik wel dat hij heel goed kan zijn met zijn playstyles. Maar kan het niet testen.

[ Voor 8% gewijzigd door Oekol op 19-10-2023 10:17 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Voor zo'n bedrag zou ik hem inderdaad ook weg doen, daar kun je waarschijnlijk je hele team mee verbeteren in plaats van op één positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
dutchgio schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:34:
Voor zo'n bedrag zou ik hem inderdaad ook weg doen, daar kun je waarschijnlijk je hele team mee verbeteren in plaats van op één positie.
waarschijnlijk?
zeker weten haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IcME6Vawtvmd6hBBSNA8Pzqakbc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/57BBOclcmLrz6HIwb5vFKU7G.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 12-09 02:06
Eerst kon je in de 2e helft spelers heel snel wisselen.
Je kon dan RT doen en met A bevestigen.

Dit zijn dan voorgestelde wissels.

Maar ik mis nu deze voorgestelde wissels?
Kun je dit instellen?

En is RT + LT nog steeds verdedigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Er komen hier ook wel eens creditcard teams voorbij, maar dan is het zeker de juiste keuze inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-09 10:59
Divisie 4 rewards waren okeish. Tomori (untradeable) die ik niet kan gebruiken en Bernardo Silva (voor de 5e keer inmiddels) echt bizar hoevaak ik bepaalde spelers krijg in mijn rewards. Lijkt weinig variatie in te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01:19
Even tip
Kickoff gltitch is weer een hype
5 potten gespeeld allemaal gebruiken ze hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Markvd1984 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 11:38:
Even tip
Dat was die al toch? :)
Markvd1984 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:36:
Mensen even opletten
De kickoff glitch is terug
Let er even op ,heb er helaas al weer 5 goals tegen gehad en 3 wedstrijden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Markvd1984 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 11:38:
Even tip
De kick off glitch en de backline goal ... De enige twee manieren hoe er gescoord wordt in divisie 3. Ongelofelijk. Eerlijk gezegd kan ik de ''ratty'' spelers ook niet de schuld geven. EA heeft hier zelf voor gezorgd met zowel de domme AI van je eigen spelers op het veld die niet vrij willen staan bij balbezit als de rete sterke tactics met hoge druk waardoor je nergens de bal kwijt kan. Vaak is de enige mogelijkheid steeds van de ene back naar de andere back passen en wachten totdat je een kans ziet op een vrije speler op het middenveld. Zodat je vervolgens op een normale manier met tiki taka door het midden kan aanvallen en daarmee kansen kan creëeren.Maar zelfs dat lijkt nu onmogelijk. |:(

EAFC heeft een heerlijke gameplay hoor, daar niet van. Maar qua tactics en AI mag het van mij wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Lashrom schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 17:02:
[...]

De kick off glitch en de backline goal ... De enige twee manieren hoe er gescoord wordt in divisie 3. Ongelofelijk. Eerlijk gezegd kan ik de ''ratty'' spelers ook niet de schuld geven. EA heeft hier zelf voor gezorgd met zowel de domme AI van je eigen spelers op het veld die niet vrij willen staan bij balbezit als de rete sterke tactics met hoge druk waardoor je nergens de bal kwijt kan. Vaak is de enige mogelijkheid steeds van de ene back naar de andere back passen en wachten totdat je een kans ziet op een vrije speler op het middenveld. Zodat je vervolgens op een normale manier met tiki taka door het midden kan aanvallen en daarmee kansen kan creëeren.Maar zelfs dat lijkt nu onmogelijk. |:(

EAFC heeft een heerlijke gameplay hoor, daar niet van. Maar qua tactics en AI mag het van mij wel beter.
Eens hoor

Bugs etc heb ik geaccepteerd als hun geen geld kost doen ze er niks mee

Alleen die druk en r1 en achterlijn is blijkbaar gewoon in de game geprogrammeerd ofzo
Het is vervelend dat mensen die er eigenlijk geen rest van kunnen maar wel kickoff en r1 dribbeling beheersen iedereen kunnen verslaan

Ik weet zeker als kickoff druk zetten r1 dribbeling en de makkelijke backline goals er niet waren
Had ik zeker 80% van me verliespartijen niet verloren
Zijn altijd lui die beter zijn en gewoon echt goed
Maar ik verlies iedere keer weer door die 4 dingen en je kan er weinig tot niks tegen doen
Dat frustreert heel erg ,je weet het ,je ziet het en her gebeurd gewoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Markvd1984 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 18:32:
[...]

Eens hoor

Bugs etc heb ik geaccepteerd als hun geen geld kost doen ze er niks mee

Alleen die druk en r1 en achterlijn is blijkbaar gewoon in de game geprogrammeerd ofzo
Het is vervelend dat mensen die er eigenlijk geen rest van kunnen maar wel kickoff en r1 dribbeling beheersen iedereen kunnen verslaan

Ik weet zeker als kickoff druk zetten r1 dribbeling en de makkelijke backline goals er niet waren
Had ik zeker 80% van me verliespartijen niet verloren
Zijn altijd lui die beter zijn en gewoon echt goed
Maar ik verlies iedere keer weer door die 4 dingen en je kan er weinig tot niks tegen doen
Dat frustreert heel erg ,je weet het ,je ziet het en her gebeurd gewoon
Vind deze fifa ( ea fc ) net f pupillen voetbal _O- alles op een 3 vierkante meter en met ze alle naar de pal rennen. En dan met wat geluk de bal die er in vliegt _O-

Denk dat ik heel snel klaar ben met deze versie. Vind voor geen meter spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Traeces schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 21:39:
[...]

Vind deze fifa ( ea fc ) net f pupillen voetbal _O- alles op een 3 vierkante meter en met ze alle naar de pal rennen. En dan met wat geluk de bal die er in vliegt _O-

Denk dat ik heel snel klaar ben met deze versie. Vind voor geen meter spelen.
Eens heb hetzelfde een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
Heb 't idee dat het verschil met hoe we vorige jaar afsloten (spelers die er alles inschoten want bijna allemaal 99 rated bij wijze van) heel ver weg staat van dit jaar en dat het nu nog allemaal mindere spelers zijn, tegelijk met de gameplay die slomer is het wat minder leuk is tot nu toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
Verschrikkelijk wat is dat Champions play offs frustrerend zeg…!

5 wedstrijden allemaal met 5 goals of meer afgaan.

Ik kan niet meer dan 2 passes achter elkaar doen of tegenstander heeft de bal.

Steekpasses gaan niet zoals een steekbal hoort maar recht in voet tegenstander. Spelers maken geen diepgaande loopacties, allemaal stijf stilstaan. Keeper laat ballen continue los en tegenstander heeft gratis intikkertjes. Schiet elke wedstrijd 2/3 ballen op paal en of lat. Mijn spits altijd omringt door wel 5 tegenstanders, tegenstander spits kan altijd tussen mijn CVs weglopen want die staan altijd 40 meter uit elkaar.

Conclusie: ik ga alleen maar SB spelen. Online gamen kan ik gewoon echt niet. Zelfs niet met ping rond 17/18 (heb dat aangezet dat je dat nu in beeld hebt.

Edit… nou 1 potje gewonnen maar alsnog chagrijnig afgesloten. Ben ook gewoon weer te lang door gegaan :N

[ Voor 6% gewijzigd door Sleehond op 20-10-2023 00:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

Hier ook eens gewaagd aan die play offs. Ging er in met de gedachte alles te verliezen aangezien ik in divisie 6 zit. Eerste twee potten kunnen winnen. De 2 potten daarop verloren. Tegenstanders met die 71 druk veronderstel ik. Iedereen staat gemarkt, nul mogelijkheden om iemand aan te spelen. Geen enkele pass komt nog aan want tegenstander zit overal tussen. Opbouwen via het midden gaat ook al enorm moeizaam met die trage AI. En mijn tegenstander heeft genoeg aan 1 steekpass en klaar. Verdedigers lopen weg van elkaar in plaats van de ruimte te dichten. En voor de rest weet je wat ze gaan doen maar kan je er niet op reageren ook al zie je het aankomen. Pass naar de zijkant, beetje dribbelen en showtjes , lopen naar de zestien om daar nog eens te dribbelen tot ze de pass kunnen geven en binnen tikken. Het grootste deel zal wel skill issue zijn want ik ben echt niet goed en in deze versie helemaal niet maar lees toch vaak dezelfde commentaren op de game. Kon me wel vinden in de rant van Inception. Overige potten zijn voor morgen maar de verwachtingen zijn laag.

Eventueel tips voor die druk tegen te gaan of valt hier niets tegen te doen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 13:50
Het is echt gewoon een kwestie van beter worden, de vrije man zoeken, spel verleggen, niet te snel willen en niet te veel sprinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Beavbusi schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 06:25:
Het is echt gewoon een kwestie van beter worden, de vrije man zoeken, spel verleggen, niet te snel willen en niet te veel sprinten.
Dat is ook zeker waar.

Vooral dat laatste niet te snel willen en continue/veel sprinten heb je zeker een punt. Al moet ik zeggen dat ik dat gisteren ook echt niet deed, maar kwam er echt 0 aan te pas.

Zonde want heb oprecht ook hele heerlijke gameplay gehad afgelopen weken dat het als een tierelier liep.

Maar goed we weten dat het wisselvallig blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Nu online
fruitsla2800 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 02:20:
Hier ook eens gewaagd aan die play offs. Ging er in met de gedachte alles te verliezen aangezien ik in divisie 6 zit. Eerste twee potten kunnen winnen. De 2 potten daarop verloren. Tegenstanders met die 71 druk veronderstel ik. Iedereen staat gemarkt, nul mogelijkheden om iemand aan te spelen. Geen enkele pass komt nog aan want tegenstander zit overal tussen. Opbouwen via het midden gaat ook al enorm moeizaam met die trage AI. En mijn tegenstander heeft genoeg aan 1 steekpass en klaar. Verdedigers lopen weg van elkaar in plaats van de ruimte te dichten. En voor de rest weet je wat ze gaan doen maar kan je er niet op reageren ook al zie je het aankomen. Pass naar de zijkant, beetje dribbelen en showtjes , lopen naar de zestien om daar nog eens te dribbelen tot ze de pass kunnen geven en binnen tikken. Het grootste deel zal wel skill issue zijn want ik ben echt niet goed en in deze versie helemaal niet maar lees toch vaak dezelfde commentaren op de game. Kon me wel vinden in de rant van Inception. Overige potten zijn voor morgen maar de verwachtingen zijn laag.

Eventueel tips voor die druk tegen te gaan of valt hier niets tegen te doen?
Veel het spel verplaatsen met de backs en wingers wil nog wel een helpen hier. Door dat hoge druk lijkt er vaak 1 kant open te staan. Tevens de doelman gebruiken en op tijd naar voren peren als je echt geen mogelijkheden hebt. Vaak als je richting de flank schiet loop je buitenspeler zomaar door.

En zelf ook naar 71 depth gaan lijkt het wat op te heffen

Maar het blijft verdraaid lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricogardien
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-02 22:35
Ik wil niet te hard overkomen, maar als die kwalificatie via playoffs (bijna) niet lukt. Heb je eigenlijk ook nog niets te zoeken in de weekend league.

Probeer aan je skills te werken via rivals, te leren van je fouten en kijk eens op YouTube naar wat tips en tricks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ricogardien schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:14:
Ik wil niet te hard overkomen, maar als die kwalificatie via playoffs (bijna) niet lukt. Heb je eigenlijk ook nog niets te zoeken in de weekend league.

Probeer aan je skills te werken via rivals, te leren van je fouten en kijk eens op YouTube naar wat tips en tricks!
Doe je niet hoor, ben me er bewust van dat het niveau voor mij nog de hoog ligt.

Inmiddels 2 wins en 5 losses en dus nog 3 te gaan.

Ik moet meer variatie krijgen in mijn eigen spel en ook het afmaken op goal moet beter.

Hoe vaak ik op de paal, lat, NET over, NET naast of toch op de keeper knal (ook met geplaatst schot oid) is toch echt knap van me. Daar moet ik ook nog iets vinden om mijzelf te verbeteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Sleehond schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:43:
[...]

Doe je niet hoor, ben me er bewust van dat het niveau voor mij nog de hoog ligt.

Inmiddels 2 wins en 5 losses en dus nog 3 te gaan.

Ik moet meer variatie krijgen in mijn eigen spel en ook het afmaken op goal moet beter.

Hoe vaak ik op de paal, lat, NET over, NET naast of toch op de keeper knal (ook met geplaatst schot oid) is toch echt knap van me. Daar moet ik ook nog iets vinden om mijzelf te verbeteren.
Vind voor jezelf ook meerdere tactieken. Ik heb 3 onder de knop. Basis opstelling (45 depth) , aanvallende wanneer ik de druk erop moet zetten om wat te forceren. En een iets meer behoudende om de voorsprong vast te behouden (bijv backs op stay back ofzo)

4e is vaak een totaal andere dan mn basis mocht ik er niet doorheen komen (4321 ipv 442 bijv)

[ Voor 5% gewijzigd door Augy op 20-10-2023 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
@Augy

Klopt, ik gebruik nu de 4-3-3 (2) eigenlijk continue. Ik zal idd die als de balans willen gebruiken en dan een opstelling die de poorten sluit en een andere opstelling die de boel even steviger naar voren kan pushen voor laatste 10/20 minuten bijvoorbeeld.

Die zal ik eens rustig moeten gaan uitzoeken. Tips voor deze 2 zijn uiteraard welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heron
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:42
Wow, gisteren eens WL kwalificatie geprobeerd. Alles wat ik tegen kwam had hoge press waar mijn eigen spelers weigeren om van weg te lopen... Heb een 352 geprobeerd, wat er in ieder geval voor zorgt dat je vanuit je keeper en 3 verdedigers altijd rustig op kan bouwen, maar verder voorin is het onbegonnen werk. Als je de bal van zijkant naar zijkant passt, heb je hoogstens anderhalve seconde voordat er weer 3 man op de bal duiken. En dat de hele wedstrijd lang. Zo is er geen drol aan.

Je lijkt wedstrijden nu eerder te winnen door geluk hoe de bal wegspringt bij een tackle, of door hoe absurd de ene of de andere keeper zich gedraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Augy schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:49:
[...]

Vind voor jezelf ook meerdere tactieken. Ik heb 3 onder de knop. Basis opstelling (45 depth) , aanvallende wanneer ik de druk erop moet zetten om wat te forceren. En een iets meer behoudende om de voorsprong vast te behouden (bijv backs op stay back ofzo)

4e is vaak een totaal andere dan mn basis mocht ik er niet doorheen komen (4321 ipv 442 bijv)
Dit hoeft natuurlijk niet voor iedereen te werken, ik speel zelf gewoon met een 442 opstelling en geen extra tactiek. Als je in rivals een beetje meekomt, dan moeten die playoffs toch geen probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricogardien
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-02 22:35
Natuurlijk zit er een stuk DDA én geluksfactor in de game, ik zal de laatste zijn die zoiets gaat ontkennen. Maar zéker 80/90% is niets meer dan een skill issue.

Ik heb nog nooit een weekend league gemist sinds de introductie van play-offs overigens. Als 4 wedstrijden niet lukt, ga je je in de weekend league al helemaal geen wedstrijden winnen.

Zelf win ik in die play-offs vaak 9-1/10-0 en in de weekend league met alle moeite maximaal 14-6. Heb ook voor bekende kringen die kwalificatie regelmatig even gedaan omdat ze moeite hebben. Waar ze vervolgens zelf in het weekend resultaten halen als 2-18/4-16.

Vervolgens de game vervloeken om allerlei redeneren, terwijl ze kortweg nog het niveau niet hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Nu online
Lorenzoaliandro schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:25:
[...]

Dit hoeft natuurlijk niet voor iedereen te werken, ik speel zelf gewoon met een 442 opstelling en geen extra tactiek. Als je in rivals een beetje meekomt, dan moeten die playoffs toch geen probleem zijn?
Mwah denk dat er ook een stukje matchmaking (geluk?) bij komt kijken.

Ik zit op t randje van div5 maar had t tog vrij lastig in de playoffs

En idd hoeft ook niet voor iedereen zo te zijn, geduld blijft gewoon een schone zaak.

Mijn ervaring is zodra er iemand high pressing speelt ik hem ook op 71 depth zet met opkomende backs en wingers. Geeft me meer opties.

Maar het blijft een personal preference natuurlijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vind vooral gewoon saai spelen.

Ben continu het spel van 1 naar de andere flank aan het verleggen. Omdat er anders weer 3 /4 tegenstanders je insluiten. En dan in de clutch altijd de bal mee krijgen.

Zelf was ik echt een skill monster in de vorige fifas. Maar vind totaal niet effectief werken momenteel. Je doet een elastico, het gaat zo traag dat ondertussen al weer 2 verdedigers terug zijn.

Waar ik vroeger 9-1 of 8-2 zonder moeite de kwali haalde. Haal ik nu met moeite 6-4.

Zal ook een motivatie ding zijn, begin er steeds aan. Maar vind totaal geen leuke game momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Augy schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:48:
[...]

En idd hoeft ook niet voor iedereen zo te zijn, geduld blijft gewoon een schone zaak.

Mijn ervaring is zodra er iemand high pressing speelt ik hem ook op 71 depth zet met opkomende backs en wingers. Geeft me meer opties.

Ik moet zeggen dat ik de weekend league makkelijker vind in sommige gevallen dan de playoff
Playoff had ik vaak 4 of 5 wedstrijden nodig om te kwalificeren nu echt wel 9
Weekend League altijd 11 tot 14 wins

442 werkt nu redelijk voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Gisteren de weekend league playoff weer net niet gehaald, snap het gewoon echt niet meer het spel. Heb al tig formaties en tactieken geprobeerd, ook meta tactieken op youtube bekeken en tips en tricks maar wat ze daar zeggen werkt op een of andere manier gewoon niet bij mij, zelfs de 71 druk die je moet zetten niet.

Spelers staan allemaal stil totaal geen runs de diepte in, spelers voorin staan altijd achter de verdedigers, elke bal naar voren wordt onderschept door een verdediger omdat die ervoor komt. Tegenstander hoeft maar 1 doorsteek pass te geven en ze lopen alleen op de keeper af, elk afstandsschot van de tegenstander gaat erin vanuit elke hoek, mijn keeper houdt echt helemaal niks tegen en dan heb ik toch ter stegen erin met 89 rating. En uitkomen met keeper heeft al helemaal totaal geen nut. Spelers van tegenstander gewoon niet bij te houden met rennen en andersom kan ik dus ook niet iemand eruit sprinten ook al tik ik de bal voor me uit met rechterstick. Zelfs niet met Diaby of Son op de wings. En dan nog maar niet te spreken over de crap spelers die je uit alle pakketjes krijgt, als je geen pakketjes koopt dan krijg je gewoon bijna helemaal geen kont.

Vorige versie was stuk beter te spelen maar deze versie ben ik bang dat ik nu na een maand spelen er al bijna genoeg van heb

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
Weet iemand of je nog ergens kan zien wat je win-draw-lose overzicht is in rivals? Vroeger zag je dat altijd linksboven bij je account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Gisteravond divisie 2 behaald in Rivals. Moet wel eerlijk bekennen dat ik telkens de 5-4-2 opstelling heb gebruikt. Helaas ben ik geneigd om ook als een ''ratty'' de wedstrijden te spelen als iedereen maar de cut back achterlijn goal en finesse shot spammen. Lekker met 5 verdedigers achterin waarbij de backs telkens mee aanvallen vanuit de zijkanten. Maar het speelt echt heerlijk weg en er staat altijd een speler vrij om de tiki-taka counter toe te passen.

Ik vrees dat iedereen nu de trickster glitch wilt proberen met de WL wedstrijden. EA moet dit onmiddelijk patchen, want zo gaat de lol er echt van af.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Is ook niet eerlijk he met een extra mannetje hi ha ho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 16:45
Lashrom schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 11:09:
Gisteravond divisie 2 behaald in Rivals. Moet wel eerlijk bekennen dat ik telkens de 5-4-2 opstelling heb gebruikt. Helaas ben ik geneigd om ook als een ''ratty'' de wedstrijden te spelen als iedereen maar de cut back achterlijn goal en finesse shot spammen. Lekker met 5 verdedigers achterin waarbij de backs telkens mee aanvallen vanuit de zijkanten. Maar het speelt echt heerlijk weg en er staat altijd een speler vrij om de tiki-taka counter toe te passen.

Ik vrees dat iedereen nu de trickster glitch wilt proberen met de WL wedstrijden. EA moet dit onmiddelijk patchen, want zo gaat de lol er echt van af.
Trickster glitch?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Valandil
heron schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:09:
Wow, gisteren eens WL kwalificatie geprobeerd. Alles wat ik tegen kwam had hoge press waar mijn eigen spelers weigeren om van weg te lopen... Heb een 352 geprobeerd, wat er in ieder geval voor zorgt dat je vanuit je keeper en 3 verdedigers altijd rustig op kan bouwen, maar verder voorin is het onbegonnen werk. Als je de bal van zijkant naar zijkant passt, heb je hoogstens anderhalve seconde voordat er weer 3 man op de bal duiken. En dat de hele wedstrijd lang. Zo is er geen drol aan.

Je lijkt wedstrijden nu eerder te winnen door geluk hoe de bal wegspringt bij een tackle, of door hoe absurd de ene of de andere keeper zich gedraagd.
Inception heeft hier onlangs een hele video aan toegewijd.
Met name hoe lastig het is om je aanval op te zetten tegen die meta anti-voetbal opstellingen.
Dat je middenveld statisch blijft en je voorhoede geen loopacties maken.

Enig wat hij kon doen was achterin blijven rondtikken, maar een opening was bijna niet te creeeren.
Ik verwacht dat ze dit wel met een patch gaan oplossen, want veel mensen klagen hierover dat bij bepaalde opstelling van je tegenstander je amper nog op je eigen helft kan voetballen en er geen doorkomen aan is.

Snap zelf niet dat die fucking kick-off glitch er nog steeds in zit.
Welke lol haal je dan uit het spelletje?

Ik ga me er niet druk om maken en JA ik heb toch EA FC aangeschaft :+
Lekker beetje rivals spelen voor de lol. Liever niet te hoog, dus wel voorkomen dat ik promoveer. Hoe hoger je komt hoe meer je komt te spelen tegen tegenstanders die de glitches maximaal uitbuiten en niet spelen voor het spel en voetbal maar puur voor de (bagger) rewards.

In dit stadium is het spel eigenlijk het leukste. Veel meta kaarten zijn er niet of te duur, dus je komt allerlei verschillende elftallen tegen en veel spelers zijn nog bruikbaar. Met een Casemiro durf ik het prima aan op het middenveld met zijn pace, maar in december moet daar minimaal een speler staan met 82 pace of hoger.

Mijn tip: speel voor je plezier en maak je niet druk. Gebruik spelers die leuk vind om te gebruiken en niet omdat ze eenmaal de meta speler zijn. (Zoals ieder jaar Mendy en Varane terwijl ze in werkelijkheid amper spelen of indruk maken)

Vind je dat lastig, speel dan geen Weekend League want dat is en blijft een groot zweet-feest.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Ik las dat er vanavond of morgen een icon sbc kwam
Max 87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 16:45
Markvd1984 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 13:04:
Ik las dat er vanavond of morgen een icon sbc kwam
Max 87
Zal vast onbetaalbaar worden voor de meeste :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07 16:38
Augy schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:48:
[...]

Dat kan je zeker helpen, wellicht dat ik dan nog wel beter zou presteren. uit eindelijk kom ik bijna altijd op dezelfde ranking uit. Kan toch ook geen geluk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Er is nu een glitch met Rolfo, ASM en Neymar dat je de bal opwipt en hij in je been blijft haken. Dan kom je m het doel in lopen. Leuke WL wordt dit :)

EDIT : was al gezegd

[ Voor 7% gewijzigd door Beavbusi op 20-10-2023 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het zou EA sieren als ze voor de start van de WL er een hotfix voor uitbrengen of de WL tot die tijd uitstellen. Maar dat zal wel weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 14:48:
Het zou EA sieren als ze voor de start van de WL er een hotfix voor uitbrengen of de WL tot die tijd uitstellen. Maar dat zal wel weer niet.
De kick off is ook nog steeds niet gefixed. Die zit er over 2 weken nog in ea kennende :X

Overigens speelde het net in de wl en rivals echt super goed. Kon eindelijk een keer snel combineren en makkelijk onder die klote druk uitvoetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Traeces schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 15:31:
[...]

De kick off is ook nog steeds niet gefixed. Die zit er over 2 weken nog in ea kennende :X

Overigens speelde het net in de wl en rivals echt super goed. Kon eindelijk een keer snel combineren en makkelijk onder die klote druk uitvoetballen.
Al sinds FIFA23 |:(

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800
  • Nu online

fruitsla2800

Saint-Maximin en Di Maria zijn de lucht in geschoten kwa prijs door die glitch. Snipen lukt helaas niet want crasht meteen en via de app heb ik blijkbaar geen toegang tot de markt. Misschien handig voor andere die wel kunnen snipen. Beloofd niet veel goeds voor degene die Champions spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bizar, nieuwe promo kaartjes waarbij ze de huidige POTM voor drie competities ook gewoon meegenomen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
Bossie schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:06:
Bizar, nieuwe promo kaartjes waarbij ze de huidige POTM voor drie competities ook gewoon meegenomen hebben.
It's all about the money. Zoveel andere spelers die een promo konden krijgen. Maar nee, we moeten alleen promo's uitbrengen met alleen de beste spelers ... Ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je nu een beetje pech hebt, en geen packluck, lig je meteen al mijlenver achter met je team. Dus ik ben niet zo kapot van al die promo's waar je nu mee platgegooid wordt. Tenzij je, zoals EA wil, er euro's tegenaan gooit voor Fifa points. Wat ik principieel weiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moody2204 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:49:
Als je nu een beetje pech hebt, en geen packluck, lig je meteen al mijlenver achter met je team. Dus ik ben niet zo kapot van al die promo's waar je nu mee platgegooid wordt. Tenzij je, zoals EA wil, er euro's tegenaan gooit voor Fifa points. Wat ik principieel weiger.
Bellingham uit season rewards pack :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:10:
[...]

Bellingham uit season rewards pack :+
Mijn beste packluck is nog steeds gouden Leao en gouden Rashford. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:45

Mauz1978

Console War Veteran

2000 xp voor 3 through pass goals?? Is dat een foutje? iig snel behalen die bijna gratis xp!

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moody2204 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:11:
[...]

Mijn beste packluck is nog steeds gouden Leao en gouden Rashford. ;)
Mbappe in week 1 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q4gbXG21IOj8jOX7zJp-3yRu5WE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KKbgL6PbqXG7AtlhByDLGRtG.jpg?f=fotoalbum_large

Erg happy met mijn team inmiddels, alleen die 32 teamgeest…de meningen zijn verdeeld of het veel invloed heeft volgens mij, maar nog tips?

Odegaard in rewards, die speelt wel heerlijk trouwens en rondt lekker af…😍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Laat maar ik moet dit niet eens meer posten.

[ Voor 139% gewijzigd door Sleehond op 20-10-2023 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
boefje79 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:02:
[Afbeelding]

Erg happy met mijn team inmiddels, alleen die 32 teamgeest…de meningen zijn verdeeld of het veel invloed heeft volgens mij, maar nog tips?

Odegaard in rewards, die speelt wel heerlijk trouwens en rondt lekker af…😍
Je kunt gewoon zien wat het verschil is he, pak de kaart van Frenkie op Futbin, pas een teamgeest item toe en wissel tussen 2 en 3 chem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bossie schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:06:
En met dezelfde rating ook. Gaat inderdaad nergens over dat die er tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
dutchgio schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:37:
[...]

Je kunt gewoon zien wat het verschil is he, pak de kaart van Frenkie op Futbin, pas een teamgeest item toe en wissel tussen 2 en 3 chem
Wait a minute…heeft teamgeest-item daar ook invloed op? Ik dacht alleen nationaliteit, team en competitie…🤔

Ik heb wat verschillende geprobeerd maar hij blijft 2 vierkantjes houden…

[ Voor 9% gewijzigd door boefje79 op 20-10-2023 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
boefje79 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:39:
[...]

Wait a minute…heeft teamgeest-item daar ook invloed op? Ik dacht alleen nationaliteit, team en competitie…🤔
Ja die tellen mee voor of ze op 3 teamgeest komen.

Als ze niet op 3 staan krijgen ze een kleinere boost in stats van het teamgeest item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Ooh wacht het werkt andersom…er komen geen blokjes bij door speelstijl, maar in fb kan je zien wat de impact is van blokje minder…

Weten jullie nog leuke spelers om in te passen om hem naar 3 te brengen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Beetje laat begonnen dit jaar, vakantie was toch een stuk leuker. Paar potjes in de trail gespeeld. Kreeg gisteren het schijfje binnen en heb vandaag aardig wat potjes gedaan (20)

In alle pakjes krijg ik eerst Osimhen, daarna Alisson. Vervolgens kreeg ik opeens best wel veel keepers met relatief hoge ratings. Om uiteindelijk in een foundation SBC deze te krijgen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CE7NwBjxhhLoJ65dYJWnexBw5R0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7IbEAD7hB0ncBtTnQed9fisi.png?f=fotoalbum_large

Goed begin dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:32
Nou weekend league ook klaargespeeld

3 gewonnen 17 verloren man man man wat een avond!

Gefrustreerd spelen is niet goed voor je!!

Wat zijn jullie beste leagues om mee te spelen?

Bundesliga en premier league ?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800
  • Nu online

fruitsla2800

Eerste play offs zijn afgerond. 5 wins en 5 losses. Zaten een paar leuke potten tussen. 2 keer nipt verloren en 3 keer een tegenstander die volle druk ging waar ik niet onderuit kwam. Jammer dat het zo gespeeld moet worden maar anders had ik ook wel verloren hoor.Moet je die Champions meteen spelen of kan je deze bijhouden? Ik weet van mezelf dat ik hier eigenlijk (nog) niet thuis hoor dus zou graag eerst nog wat oefenen in rivals aangezien in maar in divisie 6 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Wat is dat toch voor gare shit na de kickoff dat ze gewoon door het center van je team kunnen lopen en ze gewoon lettrlijk opzij stappen voor hem? Nu al 2 games achter elkaar waarbij ik score en de dude gewoon rechtdoor loopt met een hoge pace speler en zo richting je doel loopt lol.. Gelukkig waren ze allebei wel echt slecht en heb ik wel gewonnen (5-2 en 4-2) maar tot 2x aan toe krijg ik wel een goal tegen direct nadat ik een doelpunt maak..

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-09 10:59
Zo, weekend League er ook doorheen gejaagd. Begin van het jaar bedacht om niet mee te doen met de weekend League maar tot nu toe elke week nog gedaan😅.

Van de week mopperde ik al dat ik Bernardo Silva wel erg vaak had gepackt. Zit hij eerst bij een player pick en later nog een keer bij mij level 40 doelstelling beoordeling 😅gelukkig zat Dembele er ook nog bij dus ik het Neymar maar verkocht omdat die wat moeilijker linken is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lashrom
Pakket van 2x 85+ geopend uit niveau 39 Seizoensdoelstellingen. Kwam ene dame centraal achterin van Chelsea uit met rating 85 en ook geen double walkout. Tot mijn verbazing zat Kounde erachter. Die mag lekker naast Araujo gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Is er een tooltje beschikbaar of iets om sbc gemakkelijker te maken? Vooral bedoel ik dan dat het makkelijker maakt om te zien welke spelers je kan selecteren die je in je club hebt zitten om in te leveren. Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel.. ik vindt het vrij lastig om zelf te checken welke spelers ik in mijn club heb zitten en voor welke positie etc etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Denn90 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 11:21:
Is er een tooltje beschikbaar of iets om sbc gemakkelijker te maken? Vooral bedoel ik dan dat het makkelijker maakt om te zien welke spelers je kan selecteren die je in je club hebt zitten om in te leveren. Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel.. ik vindt het vrij lastig om zelf te checken welke spelers ik in mijn club heb zitten en voor welke positie etc etc.
https://www.futbin.com/squad-building-challenges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
  • Laatst online: 18-09-2024
Ik was altijd redelijk goed in Fifa en speelde league 5. Nu met die verandering met de besturing, gaat het waardeloos.

Mijn grote probleem is momenteel, vaak als ik wil schieten maakt de speler een schijnbeweging ipv dat hij schiet. Kan je dit in de settings veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
Dank je wel! Maar nu begrijp ik er nog weinig van. Waar start ik en hoe weet ik wie ik moet selecteren in mijn club.. als je het mij zou willen uitleggen zou ik dat waarderen;) ik heb overigens nog geen account bij futbin moet ik dit doen om e e a wellicht gemakkelijker te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ben echt in staat controller door de tv te flikker

Wat een triest spel zeg. Controller reageert gewoon niet of traag op mijn input. Mijn hoofd denkt sneller dan de uitvoer van m’n PlayStation/controller die loopt gewoon achter op mij. Hoe dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Sleehond schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 13:28:
Ben echt in staat controller door de tv te flikker

Wat een triest spel zeg. Controller reageert gewoon niet of traag op mijn input. Mijn hoofd denkt sneller dan de uitvoer van m’n PlayStation/controller die loopt gewoon achter op mij. Hoe dan
Tussen de late ochtend en vroege avond speelt het altijd bagger met Champs. Daarom speel ik zoveel mogelijk wedstrijden in de late avond of vroege ochtend. Gek genoeg speelt het dan wel wat lekkerder omdat er minder mensen spelen en daardoor de servers ook niet te hard aan het draaien zijn.

Maar ik probeer nu ook alle wedstrijden te spelen, zodat ik mijn hele weekend hier niet aan hoef te besteden. Meestal maak ik alle wedstrijden af op vrijdag, maar door andere planningen is het niet gelukt.

Als je het zo bekijkt, neemt Champs best wel wat tijd in beslag haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:45

Mauz1978

Console War Veteran

Denn90 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 11:39:
Dank je wel! Maar nu begrijp ik er nog weinig van. Waar start ik en hoe weet ik wie ik moet selecteren in mijn club.. als je het mij zou willen uitleggen zou ik dat waarderen;) ik heb overigens nog geen account bij futbin moet ik dit doen om e e a wellicht gemakkelijker te maken?

[...]
Ik zou ook wel graag sorteeropties willen van al je spelers: sorteer op club, league of nationaliteit ipv specifiek zoeken op de PS5. Of kan je op futbin je PS5 account linken?

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denn90
Fijn dat ik niet enige ben. Aantal pagina’s terug had iemand ook een vergelijkbare vraag. Daar is niet op gereageerd.

Ik hoop op wat goede tips/uitleg want vindt het maar lastig om zelf uit te zoeken hoe of wat en welke speler, welke positie en wie inleveren etc.

Daarom liet ik eigenlijk altijd sbc maar links liggen maar wil er toch wat mee gaan doen vanwege de rewards.

Vraag mij ook af of je inderdaad kan linken futbin/ps5.
Mauz1978 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 13:38:
[...]

Ik zou ook wel graag sorteeropties willen van al je spelers: sorteer op club, league of nationaliteit ipv specifiek zoeken op de PS5. Of kan je op futbin je PS5 account linken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Lashrom schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 13:38:
[...]

Tussen de late ochtend en vroege avond speelt het altijd bagger met Champs. Daarom speel ik zoveel mogelijk wedstrijden in de late avond of vroege ochtend. Gek genoeg speelt het dan wel wat lekkerder omdat er minder mensen spelen en daardoor de servers ook niet te hard aan het draaien zijn.

Maar ik probeer nu ook alle wedstrijden te spelen, zodat ik mijn hele weekend hier niet aan hoef te besteden. Meestal maak ik alle wedstrijden af op vrijdag, maar door andere planningen is het niet gelukt.

Als je het zo bekijkt, neemt Champs best wel wat tijd in beslag haha.
Nou bij mij zelfs in Squad battles en evo lounge

Ik kan momenteel nergens normaal spelen.

Controller reageert niet op mijn input.

Ik krijg dit issue gewoon niet weg

5 evo wedstrijden allemaal 1e helft al gestopt omdat ik dan gewoon al 5-0 achter sta ofzo

Ik ga het spel vandaag deïnstalleren, ik wordt er namelijk depressief van.

Baal er echt van, heb echt fantastische gameplay gehad maar opeens lijkt het alsof alles hier gereset is en de uitvoer niet meer strookt met wat mijn hoofd denkt. Super irritant

[ Voor 15% gewijzigd door Sleehond op 21-10-2023 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Sleehond schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 13:53:
[...]

Nou bij mij zelfs in Squad battles en evo lounge

Ik kan momenteel nergens normaal spelen.

Controller reageert niet op mijn input.

Ik krijg dit issue gewoon niet weg

5 evo wedstrijden allemaal 1e helft al gestopt omdat ik dan gewoon al 5-0 achter sta ofzo

Ik ga het spel vandaag deïnstalleren, ik wordt er namelijk depressief van.
Evo cup zijn ook vaak tryhards
Ik speel die modus ook niet over het algemeen alleen maar vervelende spelers

Probeer anders 442 of heel slecht ij schakel soms naar 5212 ( tegen me principes in met 5 achterop ) maar zolang de r1 dribbel achterlijn goals en druk zetten etc niet gepatcht word is het gewoon even onmacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
3x 86+ spelerspakket gekozen bij niveau 40. Helaas Dybala, Kimmich dubbel en Parejo dubbel. Cunha en Kone schijnt ook niet echt geweldig te zijn dus ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C1roJ6W4Z1XlL9yGAydzKYl27Uk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JW5yHa0Hu6MSlg5NBcild1qc.png?f=fotoalbum_large

Nieuwe team met goede rewards van WL. Walker en Rashford tradable en Benzema uit de picks. Ik geef altijd mijn centen uit ipv investeren. Mss niet zo slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Beavbusi schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 14:50:
[Afbeelding]

Nieuwe team met goede rewards van WL. Walker en Rashford tradable en Benzema uit de picks. Ik geef altijd mijn centen uit ipv investeren. Mss niet zo slim.
Hoe is blanc?

Ben in twijfel hem te doen ,is die het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
Beavbusi schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 14:50:
[Afbeelding]

I see what you did there with the MLS women attackers. Die trio is zo geweldig goed, niet normaal. Lijkt net alsof je MSN van Barca destijds voorin hebt staan haha.

Zojuist 14 winsten behaald met WL en rank 4 geeindigd. Geen reet uit rewards behalve 3x 88+ high rated fodders voor sbc's uit 3x 86 pakket, Ultimate Pakket en Jumbo Zeldzame spelerspakket. Vorige week rank 6 geeindigd en had ik bij de player pick al Araujo en Tomori. Het lijkt alsof je betere beloningen krijgt als je bij de lagere rangen eindigt. Ik ga eens voor de grap volgende keer weer rank 6 eindigen. Kijken of ik mijn theorie waar kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Ik doe altijd 9 en geef ze dan weg. Voor mij is het vaak net wel 11 of net niet en 9 is heel makkelijk en ik wil niet boos worden op een spel

Blanc vind ik heel goed. Heb allles met fodder gedaan dus er zitten geen coins in vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beavbusi schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 16:29:
Ik doe altijd 9 en geef ze dan weg. Voor mij is het vaak net wel 11 of net niet en 9 is heel makkelijk en ik wil niet boos worden op een spel

Blanc vind ik heel goed. Heb allles met fodder gedaan dus er zitten geen coins in vast.
Ik ben nu halverwege en zit eraan te twijfelen om misschien mijn transferlist wat te legen voor hem.
Hij gaat dan Marquinhos vervangen en zorgt ervoor dat Mbappe icm een manager league change naar L1 op 3 chem komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Markvd1984 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 16:05:
[...]

Hoe is blanc?

Ben in twijfel hem te doen ,is die het waard?
Zelfde vraag. Kan bijna alle teams doen behalve de 88 , maar is hij het waard ?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markvd1984
Valandil schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 17:18:
[...]

Zelfde vraag. Kan bijna alle teams doen behalve de 88 , maar is hij het waard ?
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Ik wil wel een friendly tegen jullie spelen :P Ben div 3 / 9 tot 11 wins speler.

Beavbusi is mn ea acount
Pagina: 1 ... 16 ... 70 Laatste