Cahil uit hero sbc 🙈
Mag weg
[ Voor 98% gewijzigd door 038Zwolle op 15-10-2023 22:08 ]
Ik speel tot nu alleen de trailversie.
Onderstussen:
Div 10 ging vrij eenvoudig en zit nu in Div 9.
Heb echter alleen nog 2 uur speeltijd over
Onderstussen:
- Modric RTTK (tradable) en dus verkocht
- Messi (untradable)
- Hero SBC: Dempsey. (linkt wel goed met Messi, maar heb Foden al op die plek)
Div 10 ging vrij eenvoudig en zit nu in Div 9.
Heb echter alleen nog 2 uur speeltijd over
wijze woorden
Veel tweakers hier zijn blijkbaar tevreden over deze tactiek. Dus ik dacht laat ik het eens ook proberen. Zojuist divisie 3 ermee bereikt. Thanks! Het speelt echt heerlijk weg. Alhoewel je wel vaak moet uitkijken voor iemand die 4-4-2 speelt. Tegen die opstelling had ik vaak enorm veel moeite om doorheen te komen. Dan moest ik vaak naar 4-2-2-2 wisselen en met succes!Augy schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:06:
Kan wel zeggen dat mn nieuwe tactics gaan als een malle. Speel nu 433(2).
7 wins alweer binnen
Team:
[Afbeelding]
Tactics:
[Afbeelding]
Tevens is Rashford een verademing om mee te spelen. Zijn powershot is gewoon abnormaal goed.
Ik ben benieuwd hoe hoog het niveau wordt in divisie 3. Ik zat al een tijdje in divisie 4. Mijn doel is om uiteindelijk divisie 1 te behalen. Maar goed, over 2 weken mogen we alweer een nieuwe seizoen in haha.
[ Voor 10% gewijzigd door Lashrom op 16-10-2023 00:53 ]
Poh poh poh, wat een weekend. Kwam dit keer wel snel op de 11 wins uit zoals vorige jaren (vorige week 9).
Baalde klein beetje van de player picks met 85 als hoogste... Toen het laatste pakketje komt Hansen gewoon uitgelopen. 1.7 miljoen coins, nog nooit zo'n dure speler tradable gepacked.
Dat wordt ff puzzelen aan een mooi team
Baalde klein beetje van de player picks met 85 als hoogste... Toen het laatste pakketje komt Hansen gewoon uitgelopen. 1.7 miljoen coins, nog nooit zo'n dure speler tradable gepacked.
Lekker hoor... erg jaloers op!YouR schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 08:44:
Poh poh poh, wat een weekend. Kwam dit keer wel snel op de 11 wins uit zoals vorige jaren (vorige week 9).
Waarom wordt de waarde van Neres IF niet aangepast?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Net ook ff die tactiek geprobeerd, maar werd volledig weggelopen op de vleugels. Normaal heb ik mijn backs op op 'stay back' staan. Maar was nieuwsgierig naar die tactiek. Vooralsnog geen succes hier.Lashrom schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 00:46:
[...]
Veel tweakers hier zijn blijkbaar tevreden over deze tactiek. Dus ik dacht laat ik het eens ook proberen. Zojuist divisie 3 ermee bereikt. Thanks! Het speelt echt heerlijk weg. Alhoewel je wel vaak moet uitkijken voor iemand die 4-4-2 speelt. Tegen die opstelling had ik vaak enorm veel moeite om doorheen te komen. Dan moest ik vaak naar 4-2-2-2 wisselen en met succes!
Tevens is Rashford een verademing om mee te spelen. Zijn powershot is gewoon abnormaal goed.
Ik ben benieuwd hoe hoog het niveau wordt in divisie 3. Ik zat al een tijdje in divisie 4. Mijn doel is om uiteindelijk divisie 1 te behalen. Maar goed, over 2 weken mogen we alweer een nieuwe seizoen in haha.
Inderdaad, leek wel een gatenkaas bij mij.Moody2204 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:08:
[...]
Net ook ff die tactiek geprobeerd, maar werd volledig weggelopen op de vleugels. Normaal heb ik mijn backs op op 'stay back' staan. Maar was nieuwsgierig naar die tactiek. Vooralsnog geen succes hier.
Grappig dat het zo verschillend werkt, want hier werkte het gisterenavond echt als een tierelier.
Zal met divisies te maken hebben misschien, de waan van de dag etc....
Had het 't zelfde, Rivals ging echt lekker gisteravond, alles werkte, passes kwamen aan, spelers reageerden precies zoals ik wilde.Sleehond schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:43:
Grappig dat het zo verschillend werkt, want hier werkte het gisterenavond echt als een tierelier.
Is wel grappig, overal lees je dat je echt 71 depth moet spelen en dat het broken is. Tweakers hier spelen gewoon 55 en winnen veel
.
71 depth doe ik eigenlijk alleen laatste 20 minuten als ik iets moet forceren, verder idd gewoon rond de 50.IAmNice schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:03:
Is wel grappig, overal lees je dat je echt 71 depth moet spelen en dat het broken is. Tweakers hier spelen gewoon 55 en winnen veel.
Overigens weer terug naar 442, iets stabieler. Diaby blijft leuk maar niet constant. Nu tchouameni op stay back maar experimenteer met De Jong daar om wat meer voetbal te houden ipv verdedigende power
De Jong is echt bizar goed, dit weekend gekocht en speelt echt ontzettend fijn!Augy schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:12:
[...]
71 depth doe ik eigenlijk alleen laatste 20 minuten als ik iets moet forceren, verder idd gewoon rond de 50.
Overigens weer terug naar 442, iets stabieler. Diaby blijft leuk maar niet constant. Nu tchouameni op stay back maar experimenteer met De Jong daar om wat meer voetbal te houden ipv verdedigende power
Hele fijne dribbelaar en groot loopvermogen.
Je kan je backs natuurlijk op stay back zetten en dan vervolgens met d-pad op laten komen wanneer nodig.Moody2204 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:08:
[...]
Net ook ff die tactiek geprobeerd, maar werd volledig weggelopen op de vleugels. Normaal heb ik mijn backs op op 'stay back' staan. Maar was nieuwsgierig naar die tactiek. Vooralsnog geen succes hier.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik speel momenteel met een NL team:
Bergwijn RTTK - Danjuma Evo - Depay
Gravenberch - Fer - Wieffer RTTK
Smal - Ake - De Ligt - Frimpong
Flekken
Gaat prima, ben bijna div6 door en gekwalificeerd voor WL, had alleen geen tijd dit weekend.
Heb wel echt bizar slechte pack luck dit jaar, terwijl het vorig jaar top was (Haaland ~300k en Fernandes ~100k, tradeable redelijk in het begin). Heb nu zo'n 100k te besteden. Oorspronkelijke plan was Frenkie, maar ik vind WIeffer en Fer erg chill als duo voor de verdediging dus ik spaar denk ik door naar Bergkamp of vPersie (mocht ik nog eens geluk krijgen) om Gravenberch te vervangen op 10.
Bergwijn RTTK - Danjuma Evo - Depay
Gravenberch - Fer - Wieffer RTTK
Smal - Ake - De Ligt - Frimpong
Flekken
Gaat prima, ben bijna div6 door en gekwalificeerd voor WL, had alleen geen tijd dit weekend.
Heb wel echt bizar slechte pack luck dit jaar, terwijl het vorig jaar top was (Haaland ~300k en Fernandes ~100k, tradeable redelijk in het begin). Heb nu zo'n 100k te besteden. Oorspronkelijke plan was Frenkie, maar ik vind WIeffer en Fer erg chill als duo voor de verdediging dus ik spaar denk ik door naar Bergkamp of vPersie (mocht ik nog eens geluk krijgen) om Gravenberch te vervangen op 10.
Ik zit ook te twijfelen om toch te switchen naar NL team gewoonweg omdat het leuker is om mee te spelen. Ik volg de meta sowieso niet echt maar volgens mij is het dit jaar wel echt lastig om een degelijk NL team neer te zetten. Maar ga denk ik toch maar een poging wagen want bijvoorbeeld een Maddison en fati doen mij eigenlijk weinig het geeft toch altijd een toffer gevoel om met die NL's te spelen.
Playstation 5
Ik speel eigenlijk altijd met een NL team, waarbij zo nu en dan eens een eredivisie speler bij zit vanuit een ander land. Dit spreekt mij altijd meer aan dan de random meta players van FC/Fifa. Spelers heb ik ook gewoon meer gevoel bij.
Tot nu toe heb ik deze in de basis staan:
Gakpo Gimenez (sbc card) Danjuma
De Jong Wieffer Fer
Small Ake Botman Wilms
Cillissen
Ben nog niet zeker over mn volgende aankoop, misschien met een beetje leuke packluck in de toekomst een leuke hero of icon aanschaffeen. Tot nu toe speelt dit wel gewoon leuk
Speel overigens volledig F2P (de wel bekende RTG BPM tactiek
)
Tot nu toe heb ik deze in de basis staan:
Gakpo Gimenez (sbc card) Danjuma
De Jong Wieffer Fer
Small Ake Botman Wilms
Cillissen
Ben nog niet zeker over mn volgende aankoop, misschien met een beetje leuke packluck in de toekomst een leuke hero of icon aanschaffeen. Tot nu toe speelt dit wel gewoon leuk
Speel overigens volledig F2P (de wel bekende RTG BPM tactiek
Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Heb jij je bonusupgrade van rivals al gekregen ondertussen? Probeer EA te bereiken via email maar wat een ramp. Elk mailtje een andere persoon met steeds dezelfde vragen en standaardoplossingen. Iemand ervaring met telefonisch contact met EA? De chat doet het niet bij mij, kan geen platform selecteren.Sleehond schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 14:52:
[...]
Ik had het vermoeden bij mij ook al…
Vorige week ook al…
Dacht al ik zal wel gek zijn…
Trouwens na een paar weken spelen heb ik nog steeds niet genoeg punten voor WL… hoe krijgen jullie dat zo snel voor elkaar…?
PSN : Fruitsla379
Volgens mij is die bonus gewoon een upgrade van je 3 win rewards? Jij wil twee keer zoveel packs ofzo?
Mijn pack-luck is tot nu toe ook medium. Het lijkt er ook op dat de special kaartjes erg weinig in packs zitten. Maar 2 tot nu toe gepakt uit alle geopende paketten en dat waren 84-ers welke voor 10K op de markt staan.
Wel leuke rewards uit de weekend league gehad. Tradeble van Dijk, Veratti en Kobel in een pakje. Zit nog te dubben om van Dijk te gebruiken of toch de 200k te pakken en mijn main team daarmee (wat overwegend Franse spelers zijn) aan te passen. Bijvoorbeeld door Theo Hernandez te halen.
Speel nu met dit team:
Benzema Griezmann
Nkunku
Malard (RttK), Kante, Coman
Lucas Hernandez, Kimpembe, Varane, Clauss (RttK)
Donnarumma
Wel leuke rewards uit de weekend league gehad. Tradeble van Dijk, Veratti en Kobel in een pakje. Zit nog te dubben om van Dijk te gebruiken of toch de 200k te pakken en mijn main team daarmee (wat overwegend Franse spelers zijn) aan te passen. Bijvoorbeeld door Theo Hernandez te halen.
Speel nu met dit team:
Benzema Griezmann
Nkunku
Malard (RttK), Kante, Coman
Lucas Hernandez, Kimpembe, Varane, Clauss (RttK)
Donnarumma
Iemand nog tips voor dit team?
Alleen Alexia is untradable eigenlijk. Die speelt nu op cm maar wil ik eigenlijk naar voren. Weet niet zo goed hoe/f/image/r68x7CR5w6CYLcrBi3VP4KLs.png?f=fotoalbum_large)
Ik speel ingame 4 2 3 1 met Alexia en Modric op cm dus liefst een sloper voor het middenveld waardoor Alexia op cam kan. Zie het alleen niet zo. Budget tot 100k... Alles kan ook verkocht worden behalve Alexia.
Alleen Alexia is untradable eigenlijk. Die speelt nu op cm maar wil ik eigenlijk naar voren. Weet niet zo goed hoe
/f/image/r68x7CR5w6CYLcrBi3VP4KLs.png?f=fotoalbum_large)
Ik speel ingame 4 2 3 1 met Alexia en Modric op cm dus liefst een sloper voor het middenveld waardoor Alexia op cam kan. Zie het alleen niet zo. Budget tot 100k... Alles kan ook verkocht worden behalve Alexia.
[ Voor 65% gewijzigd door Beavbusi op 16-10-2023 15:18 ]
2x 100k packs geopend, 1 van Moments (thx voor de tips hier) en 1 van 250 goals. In eerste pack Karchaoui (86) en tweede pack Sauerkraut (85) ofzo. Voor de rest niks waardevols en geen andere boven 84. Verschrikkelijk dit jaar.
Normaal krijg je bij 3 zege’s rewards maar bij 7 zege’s krijg je die bonusupgrade.Beavbusi schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 14:55:
Volgens mij is die bonus gewoon een upgrade van je 3 win rewards? Jij wil twee keer zoveel packs ofzo?
De eerste rewards komen er altijd door maar de bonus heb ik al twee keer niet gehad.
Zzl het verkeerd begrepen hebben. De packs bij drie wins krijgen dan een upgrade bij 7 wins.
Ik dacht inderdaad dat je dan aparte packs kreeg nog eens maar @Beavbusi zal wel gelijk hebben.
Thanks.
[ Voor 20% gewijzigd door fruitsla2800 op 16-10-2023 15:37 ]
Je krijgt andere packs, niet het dubbele, hij heeft niet gelijkfruitsla2800 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 15:23:
[...]
Normaal krijg je bij 3 zege’s rewards maar bij 7 zege’s krijg je die bonusupgrade.
De eerste rewards komen er altijd door maar de bonus heb ik al twee keer niet gehad.
Zzl het verkeerd begrepen hebben. De packs bij drie wins krijgen dan een upgrade bij 7 wins.
Ik dacht inderdaad dat je dan aparte packs kreeg nog eens maar @Beavbusi zal wel gelijk hebben.
Thanks.
En het is makkelijk te controleren, kijk in de web app bij competities en dan rivals, zie je je eigen progressie en de packs die je krijgt bij de standaard 3 wins en bij de 7 wins inclusief alle 3 de opties bij elk.
Dat zeg ik dus. Een upgrade van je rewards en niet het dubbelebvbal79 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 16:38:
[...]
Je krijgt andere packs, niet het dubbele, hij heeft niet gelijk
En het is makkelijk te controleren, kijk in de web app bij competities en dan rivals, zie je je eigen progressie en de packs die je krijgt bij de standaard 3 wins en bij de 7 wins inclusief alle 3 de opties bij elk.
Waar kiezen jullie voor bij level 35
Jumbo of 5x84
Jumbo of 5x84
Als ik er eenmaal ben (duurt nog wel ff) kies ik voor 5x84.Markvd1984 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 17:45:
Jumbo of 5x84
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
5x84 gekozenMarkvd1984 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 17:45:
Jumbo of 5x84
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
100k packies dit jaar heb ik echt helemaal alleen maar troep uit
WL weer rank 5 geëindigd. Het begon prima met een 8-1 score, toen kwamen een tegenstander van pro niveau waar ik vrij kansloos van verloor. Daarna een paar onterechte losses en toen was ik motivatie een beetje kwijt.
Valt me op dat er dit jaar geen wins meer cadeau worden gedaan. Beide WL's een paar keer een tegenstander gehad die gelijk bij 0-0 quit. Ik blijf wel nog altijd de resterende wedstrijden weg geven.
Vorige keer leek het goed te werken voor m'n karma, de packluck lijkt nu te zijn opgedroogd. Alleen maar fodder uit de packs. Ook de 84x5 uit objectives was niks, hoogste een 86.
Valt me op dat er dit jaar geen wins meer cadeau worden gedaan. Beide WL's een paar keer een tegenstander gehad die gelijk bij 0-0 quit. Ik blijf wel nog altijd de resterende wedstrijden weg geven.
Vorige keer leek het goed te werken voor m'n karma, de packluck lijkt nu te zijn opgedroogd. Alleen maar fodder uit de packs. Ook de 84x5 uit objectives was niks, hoogste een 86.
Zoiets denk ik ook. Moet eerlijk zeggen dat 4-4-2 mij tot nu toe nog veruit het beste bevalt. Zit er toch bijna mee in div. 4. Je moet gewoon doen wat voor jezelf het lekkerste werkt. Ik vind het zelf wel leuk om verschillende tactieken uit te proberen puur uit nieuwsgierigheid. Maar puntje bij paaltje val ik toch altijd terug op vertrouwde tactieken die ik het vaakst al heb gebruikt.Sleehond schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:43:
alleen zijn zin gelezen, dacht dat hij aparte packs bedoelde en jij nietBeavbusi schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 17:22:
[...]
Dat zeg ik dus. Een upgrade van je rewards en niet het dubbele
4 spelers op verkeerde positie en weinig chem.El Profesor schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 19:40:
Speel normaal graag op balbezit 4222 maar merk dat het met FC24 loont om sneller naar voren te spelen. Dus overgeschakeld naar 4213 met dit team op full chem:
[Afbeelding]
Je kijkt teveel naar de speciaalheid van de kaarten ofzo?
Verloor alles in rivals in divisie 7 vanaf m'n promotie wedstrijd. Net deze formatie gedaan en 1e pot met 4-1 gewonnen door RQ. Niiiiiice.Augy schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:06:
Kan wel zeggen dat mn nieuwe tactics gaan als een malle. Speel nu 433(2).
7 wins alweer binnen
Team:
[Afbeelding]
Tactics:
[Afbeelding]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Psst. Hij switcht ingame naar deze opstelling. Hij begint in een andere formatie iedereen full chem.Sleehond schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:16:
[...]
4 spelers op verkeerde positie en weinig chem.
Ik speel op full chem, dit is de startformatie:Sleehond schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:16:
[...]
4 spelers op verkeerde positie en weinig chem.
:strip_exif()/f/image/sq7m4NomFfwW2DvF4xt7ImWp.jpg?f=fotoalbum_large)
I like how you keep the mouse running...
Hier ook, dacht ff 2 potjes voor NL elftal.Oekol schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:21:
[...]
Psst. Hij switcht ingame naar deze opstelling. Hij begint in een andere formatie iedereen full chem.
1e 4-1 gewonnen en 2e op 3-0 en toen RQ tegenstander.
Hoppa!
vraagje voor de PC spelers, hebben jullie wel eens last dat een game online EN offline uit 't niets vastloopt en dan na een tijdje versneld alles probeert in te halen. Aangezien die hufters van EA geen support meer hebben en alleen een supportforum waar niemand op reageert, weet ik ook niet meer hoe ik dit kan oplossen. Online spelen is gewoon heel kut. Net weer een potje met 2-0 voor naar 2-2 gekregen omdat ik niets kon doen en de tegenstander natuurlijk wel.
Is er toevallig iemand aan het netlfix kijken ofzo terwijl jij speelt?Terranova schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:50:
vraagje voor de PC spelers, hebben jullie wel eens last dat een game online EN offline uit 't niets vastloopt en dan na een tijdje versneld alles probeert in te halen. Aangezien die hufters van EA geen support meer hebben en alleen een supportforum waar niemand op reageert, weet ik ook niet meer hoe ik dit kan oplossen. Online spelen is gewoon heel kut. Net weer een potje met 2-0 voor naar 2-2 gekregen omdat ik niets kon doen en de tegenstander natuurlijk wel.
Klinkt als packet loss in ieder geval.
Oh geen packet loss, verbinding super stabiel, nooit problemen bij andere games. Maar sowieso netwerken is wel iets waar ik verstand van heb. Daar ligt het niet aan, bovendien is het ook bij squad battles een issue...Bossie schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:55:
[...]
Is er toevallig iemand aan het netlfix kijken ofzo terwijl jij speelt?
Klinkt als packet loss in ieder geval.
Het is ook niet mijn pc(of settings/drivers). Geheugen, CPU en GPU komen amper boven de 50%, bovendien komt er wel een melding in't scherm als ik mijn controller niet beweeg of als er toevallig een ticker met opstellingen in't beeld staat. Dus de game loopt ook niet vast.
[ Voor 23% gewijzigd door Terranova op 16-10-2023 21:06 ]
Net het tegenover gesteld van full pressure tegen. Vent parkeert gewoon 11 van voor zijn eigen 16
Kopte gelukkig met van dijk keihard een corner in waardoor ik 1-0 won
Rudiger en van Dijk achterin is wel een sterk duo.

Kopte gelukkig met van dijk keihard een corner in waardoor ik 1-0 won
Rudiger en van Dijk achterin is wel een sterk duo.
Ik speel niet op PC, maar heb dit ook wel eens in een game op mijn xbox, denk dat mn tegenstander dan de host is ofzo, duurt echt 5 seconde en dan gaat die alles in 3x naspelen. Best wel irritant, maar (gelukkig) niet heel vaak last vanTerranova schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:50:
Hoe komt EA er toch bij dat het een goed idee is om geen win te geven zodra de tegenstander weggaat. Als spelers gelijk weggaan , ok. Maar hoe frustrerend is het dat een tegenstander weggaat bij een gelijke stand of strafschop tegen krijgt. Of weg gaat bij een rode kaart (wat niet eens gek is aangezien je rode kaart dan niet eens blijft staan. Heel... Erg... Frustrerend...
Nou je kan ineens weer op pauze drukken voor een penalty. Dat kon volgens mij niet in fifa 23, dan moest je wachten tot de penalty genomen was.038Zwolle schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:53:
Hoe komt EA er toch bij dat het een goed idee is om geen win te geven zodra de tegenstander weggaat. Als spelers gelijk weggaan , ok. Maar hoe frustrerend is het dat een tegenstander weggaat bij een gelijke stand of strafschop tegen krijgt. Of weg gaat bij een rode kaart (wat niet eens gek is aangezien je rode kaart dan niet eens blijft staan. Heel... Erg... Frustrerend...
Maar zeker mee eens, ze moeten gewoon een win geven dan.
Ja volgens mij heb je gelijk. Al hield dat mensen ook niet tegen om het spel te sluiten en opnieuw op te starten. En de rode kaart is vervolgens verdwenen. Je beloont ze eigenlijk ook nogTraeces schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:21:
[...]
Nou je kan ineens weer op pauze drukken voor een penalty. Dat kon volgens mij niet in fifa 23, dan moest je wachten tot de penalty genomen was.
Maar zeker mee eens, ze moeten gewoon een win geven dan.
Het bizarre is zelfs dat als ik CO-OP speel en op start druk, dat de game op pauze gaat zonder dat de bal uit is nadat de issue voorbij isMyKey schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:37:
[...]
Ik speel niet op PC, maar heb dit ook wel eens in een game op mijn xbox, denk dat mn tegenstander dan de host is ofzo, duurt echt 5 seconde en dan gaat die alles in 3x naspelen. Best wel irritant, maar (gelukkig) niet heel vaak last van

/f/image/lp4vYFErKsUqwjJBDnWQSUVN.png?f=fotoalbum_large)
Gister gepackte Haaland verkocht en van Dijk en Dudek terug gekocht. Elftal staat nu zo.
Speel standaard 422 met 2 “cvm’s”.
Dat middenveld speelt zo lekker en zit enorm veel voetbal in. Had verwacht totaal overlopen te worden, met een best aanvallend middenveld. Maar Marchisio zit echt overal tussen
Dat vrouwelijke backje is overigens echt een monster

De markt is aan het stijgen kijkt wel. Wilde nieuwe spelers kopen want m'n keeper is echt een pannenkoek dus teze en dest (best tevreden over die laatste!) verkopen. Gisteren oshimen gekocht voor 22k en is nu richting 26k. Zie dat ook met andere spelers die ik wil kopen (tomori, ter stegen en di lorenzo).
Twijfel wat ik moet doen. Wachten of niet. Dit weekend kan ik toch niet spelen want zit weer in buitenland..
Twijfel wat ik moet doen. Wachten of niet. Dit weekend kan ik toch niet spelen want zit weer in buitenland..
Een aantal Fifa's geleden had ik een soortgelijk probleem. Als ik het me goed kan herinneren is het wel een netwerk issue, gerelateerd aan de routering van jou naar de EA servers. Je hebt dan net pech dat een van de hops tussen jou en de EA servers brak is. Iemand had op het EA forum een traceroute gepost en kon precies aangeven waar het mis ging. Uiteraard nooit iets van EA gehoord.Terranova schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:05:
[...]
Oh geen packet loss, verbinding super stabiel, nooit problemen bij andere games. Maar sowieso netwerken is wel iets waar ik verstand van heb. Daar ligt het niet aan, bovendien is het ook bij squad battles een issue...
Het is ook niet mijn pc(of settings/drivers). Geheugen, CPU en GPU komen amper boven de 50%, bovendien komt er wel een melding in't scherm als ik mijn controller niet beweeg of als er toevallig een ticker met opstellingen in't beeld staat. Dus de game loopt ook niet vast.
Misschien met een VPN programma je verbinding proberen om te leiden?
Dat komt door de Rodrygo en Blanc sbc’s.
Lekker dan. Wil nieuwe spelers kopen voor m'n team.... Wat was vorig jaar dan hoe 't ging. Over een week weer dalen of zo?Nachtapotheker schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 06:18:
Dat komt door de Rodrygo en Blanc sbc’s.
Dat hangt een beetje af van wat er verder nog komt aan SBC's, maar doorgaans (kijkend naar het verleden) zou fodder (en andere goldkaartenOekol schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 07:35:
[...]
Lekker dan. Wil nieuwe spelers kopen voor m'n team.... Wat was vorig jaar dan hoe 't ging. Over een week weer dalen of zo?
[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 17-10-2023 07:52 ]
Ja dit is waarschijnlijk een tijdelijke oplevering door de SBC's.. Straks zet de daling weer verder door..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dan gok ik 't er op. Kan vanavond of morgen nog ff 1x met een 79 rated keeper spelen omdat die darmian anders te weinig chem heeft. Koop Italiaanse rechtsback al wel alvast. Daarna lang weekend weg en dan zien we 't volgende week wel. Keepers zijn toch ruk. Op futbin kom je weinig positive reviews tegen.Nachtapotheker schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 07:51:
[...]
Dat hangt een beetje af van wat er verder nog komt aan SBC's, maar doorgaans (kijkend naar het verleden) zou fodder (en andere goldkaarten) bij de halloween promo (over 1,5 week) wel weer moeten zakken.
Wil Tomori, di lorenzo en ter stegen toevoegen aan 't team. Of wellicht toch courtois want die schijnt wel goed te zijn. Echter is die niet volledige chem en ter stegen wel.
[ Voor 12% gewijzigd door Oekol op 17-10-2023 08:13 ]
Iemand een idee of er een tool is die (gratis) is waarmee je de sbc's kan checken met je huidige club om te kijken wat je wel/niet kan completen? Vind dit nog wel het lastigste altijd eigenlijk..
Snap echt niet waarom IF Neres niet wordt aangepast qua price range. Al geruime tijd extinct.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wordt waarachijnlijk gewoon bepaald door een algoritme. Je kunt hem mogelijk wel snipen met voldoende geduld (tenzij je wilt verkopen). Ik hoop zijn IF in een toekomstige evolutions te kunnen gebruiken.hmr schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:16:
Snap echt niet waarom IF Neres niet wordt aangepast qua price range. Al geruime tijd extinct.
I like how you keep the mouse running...
Helaas is alle fodder omhoog gegaan behalve 84's en 85's. 3x raden waar mijn transferlijst vol mee staat
Qua packluck is dit wel een extreem jaar.
Tot nu toe:
De Bruyne tradeable (verkocht voor 95k)
Rodrygo tradeable (verkocht toen hij nog 80k was)
En dan de untradeables:
Auba IF
Cancelo IF
Coman IF
en als klap op de vuurpijl Hansen Trailblazers (uit een 80+x5 volgens mij). Echt een ziekelijke kaart, kost 2 miljoen op de markt.

Qua packluck is dit wel een extreem jaar.
Tot nu toe:
De Bruyne tradeable (verkocht voor 95k)
Rodrygo tradeable (verkocht toen hij nog 80k was)
En dan de untradeables:
Auba IF
Cancelo IF
Coman IF
en als klap op de vuurpijl Hansen Trailblazers (uit een 80+x5 volgens mij). Echt een ziekelijke kaart, kost 2 miljoen op de markt.
68 SBC’s en vele mijlpalen en momenten verder eindelijk packluck. 4 opeenvolgende packs.
HeroSBC : Joe Cole.
PioniersSBC : Militao.
TOTWSBC : IF Sterling.
TOTWSBC : IF Salah.
HeroSBC : Joe Cole.
PioniersSBC : Militao.
TOTWSBC : IF Sterling.
TOTWSBC : IF Salah.
Ook even de TOTW SBC gedaan
Helaas Davinson Sanchez en Giroud.
Heb ik beide niets aan, maar prima fodder voor andere SBCs weer natuurlijk.
Helaas Davinson Sanchez en Giroud.
Heb ik beide niets aan, maar prima fodder voor andere SBCs weer natuurlijk.
ik gebruikte theo hernandez en maignan? maar ik moest ook chem creeren met een frans team.Gieter90 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 16:25:
Ik pack net Rafaël Leao.. heb hem een paar keer tegen mij gehad en vond hem bizar lastig te verdedigen.. probeer hem in mij team te passen maar krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar, iemand de gouden tip?
[Afbeelding]
Er is ook de optie om niet alles om te gooien en heb dan als sub te gaan gebruiken aangezien jouw team al een hybrid is ?
@Robbio85 ik had dit weekend Rodrygo nadat ik zijn sbc had gedaan en Leao terwijl ik die al had. Alles uiteraard untradable.
[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 17-10-2023 16:43 ]
Dan zou je bijna je hele team moeten omgooien. Ik zou hem als sub gebruiken.Gieter90 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 16:25:
Ik pack net Rafaël Leao.. heb hem een paar keer tegen mij gehad en vond hem bizar lastig te verdedigen.. probeer hem in mij team te passen maar krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar, iemand de gouden tip?
[Afbeelding]
Wellicht kan je Maignan halen. Maar dan is het mogelijk dat je Matip 1 chem mist. Maignan speelt dan ook maar met 1 chem als het goed is. In principe ook zonde van je coins, want je kunt daarmee je middenveld eventueel nog versterken. En anders Ruben Dias en Diogo Dalot halen en met twee chem spelen. Wisselen voor Gvardiol en Trent. Nadeel is dat je verdediging wat kwetsbaarder wordt.
In welke divisie zitten jullie nu? Ik heb het gevoel dat ik enorm achteruit ben gegaan. In FIFA 23 zat ik rond deze tijd al in divisie 1. Nou zit ik nog in begin divisie 3. Ik heb in het begin dan ook weinig packluck gehad waardoor ik met goedkope ''Meta'' spelers moest spelen. Best een lange tijd in divisie 4 gebleven. Nou is mijn team aanvallend en op het middenveld wat sterker met Rashford en Frenkie erbij. Hopelijk kan ik een van deze dagen divisie 1 behalen.
Normaal gesproken zit ik ook vrijwel in div 1, maar ik hang nu nog in div 4. En met de tegenstanders die ik krijg ga ik ook nooit in divisie 1 komen😅Lashrom schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 17:50:
[...]
Dan zou je bijna je hele team moeten omgooien. Ik zou hem als sub gebruiken.
Wellicht kan je Maignan halen. Maar dan is het mogelijk dat je Matip 1 chem mist. Maignan speelt dan ook maar met 1 chem als het goed is. In principe ook zonde van je coins, want je kunt daarmee je middenveld eventueel nog versterken. En anders Ruben Dias en Diogo Dalot halen en met twee chem spelen. Wisselen voor Gvardiol en Trent. Nadeel is dat je verdediging wat kwetsbaarder wordt.
In welke divisie zitten jullie nu? Ik heb het gevoel dat ik enorm achteruit ben gegaan. In FIFA 23 zat ik rond deze tijd al in divisie 1. Nou zit ik nog in begin divisie 3. Ik heb in het begin dan ook weinig packluck gehad waardoor ik met goedkope ''Meta'' spelers moest spelen. Best een lange tijd in divisie 4 gebleven. Nou is mijn team aanvallend en op het middenveld wat sterker met Rashford en Frenkie erbij. Hopelijk kan ik een van deze dagen divisie 1 behalen.
Iemand hier ervaring mee? Kan alleen de laatst gekochte speler van de gewonnen items naar m'n team toe doen. De andere twee spelers geeft hij foutmeldingen. Heb hun concept spelers al uit het team verwijderd en app paar keer opnieuw opgestart?
![]() | ![]() |
De keren dat ik dit heb zit de untradable versie al in mijn club, maar gok dat je dit al hebt gecontroleerdOekol schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 18:22:
Iemand hier ervaring mee? Kan alleen de laatst gekochte speler van de gewonnen items naar m'n team toe doen. De andere twee spelers geeft hij foutmeldingen. Heb hun concept spelers al uit het team verwijderd en app paar keer opnieuw opgestart?
[Afbeelding] [Afbeelding]
Wtf. Zie nu ineens dat die Tomori ook u tradable is, net gekocht? Hoe dan.. Kan met beide spelers 0,0.Oekol schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 18:22:
[Afbeelding] [Afbeelding]
Net uit pakje Bernardo Silva
Ik heb wel een luxe voor het middenveld
Heb nu Frenkie - Tonali - Bruno Fernandes als middenveld
maar ik heb heb als wissels op de bank
Rodri, Odegard en Bernardo Silva
Luxe. Al kan ik Frenkie weer verkopen misschien en Bernardo Silva op die plek doen. Pak ik weer 60.000 coins mee ofzo. En dan kan ik Courtois ook wel weer verkopen…
Keuze stress…
Luxe. Al kan ik Frenkie weer verkopen misschien en Bernardo Silva op die plek doen. Pak ik weer 60.000 coins mee ofzo. En dan kan ik Courtois ook wel weer verkopen…
Keuze stress…
De 89 rated spelers zijn inmiddels zo erg in prijs gestegen dat ze niet meer op de markt zijn.
Ik heb zelf nog een oa nog een Mapi Leon en Ruben Dias. Hebben jullie enig idee wat ik het beste kan doen?
Nu verkopen of zal de prijsrange worden aangepast, zodat ze nog meer waard worden.
Ik heb zelf nog een oa nog een Mapi Leon en Ruben Dias. Hebben jullie enig idee wat ik het beste kan doen?
Nu verkopen of zal de prijsrange worden aangepast, zodat ze nog meer waard worden.
Jep. Zitten ze niet. Ze staan nog bij transfer targets en gaan daar maar niet weg. Foutmeldingen alles er bij.Bram131 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 18:38:
[...]
De keren dat ik dit heb zit de untradable versie al in mijn club, maar gok dat je dit al hebt gecontroleerd
![]() | ![]() |
Kaarten worden ook wel eens goedkoper zodra de pricerange is aangepast, omdat iedereen heeft gewacht en de markt er vervolgens mee overspoeld wordt.PS360-gamer schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:23:
De 89 rated spelers zijn inmiddels zo erg in prijs gestegen dat ze niet meer op de markt zijn.
Als de SBCs straks tegenvallen of je sneller fodder kan verzamelen zal het ook wel weer gaan dalen.
Geen garantie dat je er dus later geheid meer voor krijgt.
Ik heb nu al zo vaak mn promotie duel naar 5 verloren dat ik er moedeloos van word haha. Mja de aanhouder wint zeggen ze
wel eens!
Heb het dynamische duo nu in de basis staan, zijn fijne spelers hoor 💪
https://www.futbin.com/24/squad/799466
wel eens!
Heb het dynamische duo nu in de basis staan, zijn fijne spelers hoor 💪
https://www.futbin.com/24/squad/799466
Ik zou ze verkopen, denk dat je er niet snel meer voor krijgt als nu dankzij de Blanc sbcPS360-gamer schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:23:
Inmiddels toch een leuk team bij elkaar. Speel ook veelal de 4-3-3 (2) zoals hier is gepost en heb nog een aanvallendere 4-3-2-1 onder de knoppen.
Ben hiermee redelijk makkelijk in divisie 5 aangekomen. Benieuwd hoever ik kan komen. Nog niet de Champions playoffs begonnen, maar dat is om deze week te proberen.
/f/image/Urx9v1gopCO77xpimEMXS6Cq.png?f=fotoalbum_large)
Edit: Hero Kuyt inmiddels weer vervangen door Pedri. Hier kon ik niets mee.
Heb nu nog zo’n 450k te besteden voor upgrades. Zou nog voor Icon Puyol of Hero Mascherano kunnen gaan, maar is meer uit nostalgie dan dat ik denk dat het een verbetering is.
Iemand nog leuke (originele) ideeën?
Ben hiermee redelijk makkelijk in divisie 5 aangekomen. Benieuwd hoever ik kan komen. Nog niet de Champions playoffs begonnen, maar dat is om deze week te proberen.
/f/image/Urx9v1gopCO77xpimEMXS6Cq.png?f=fotoalbum_large)
Heb nu nog zo’n 450k te besteden voor upgrades. Zou nog voor Icon Puyol of Hero Mascherano kunnen gaan, maar is meer uit nostalgie dan dat ik denk dat het een verbetering is.
[ Voor 4% gewijzigd door PS360-gamer op 17-10-2023 21:26 ]
Ik heb geen idee hoe Lewandowski speelt deze fifa, maar je zou bijvoorbeeld RTTK di Maria kunnen halen en wat argentijnse links kunnen toevoegen (Acuna, mascherano of carvalho voor chem).PS360-gamer schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 21:24:
Inmiddels toch een leuk team bij elkaar. Speel ook veelal de 4-3-3 (2) zoals hier is gepost en heb nog een aanvallendere 4-3-2-1 onder de knoppen.
[Afbeelding]
Frenkie is enorm goed als box to box. Maar als je op een andere positie een speler wilt versterken met 60.000 dan is Rodri opzich ook best prima om te gebruiken. Ook omdat je al Tonali hebt die best snel is op het middenveld en overal op het veld zichtbaar is. Ik zou zeggen, probeer te switchen met Frenkie en Rodri en kijk wat voor jou het beste werkt. Bernardo Silva wel boven Bruno Fernandes voor mij ;-)Sleehond schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 20:07:
Net uit pakje Bernardo Silva
Keuze stress…
Spelers staan nog steeds van in m'n gewonnen items.. Ben heel benieuwd die Indiase CS zegt dat ze er in gaan kijken en dat technische dienst mee gaat kijken. Dikke neus, die heb ik vaker gehoord.
De BPM loopt niet zo lekker meer bij mij, spelers gaan echt veel te langzaam weg eigenlijk, bij het begin ging dit een stuk beter en dit weekend ontplofte het serieus, maar na het weekend is het echt stil komen te liggen. Denk dat ik 4/5 spelers per dag verkoopt waarbij ik bijna elk uur alles wel opnieuw aanbied.
Beetje jammer, hopelijk trekt het snel weer bij, zou niet weten hoe ik anders aan mn coins moet komen eigenlijk aangezien dit de enige manier is die ik altijd gebruik binnen fut.
Beetje jammer, hopelijk trekt het snel weer bij, zou niet weten hoe ik anders aan mn coins moet komen eigenlijk aangezien dit de enige manier is die ik altijd gebruik binnen fut.
Wat een drama is die app dit jaar.. Er is werkelijk niets mee te beginnen om spelers te koop te zetten. Na elke speler loopt de app vast.. Meer mensen hier last van en is er misschien een oplossing?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
App is mega brak ja.
Standaard vastlopers als ik mijn team/opstelling open. En als ik dan een speler selecteer dan loop het ook vast.
Drama.
Ook weer onbegrijpelijk dat dat na een paar weken inmiddels niets met ze doet om het op te pakken.
Standaard vastlopers als ik mijn team/opstelling open. En als ik dan een speler selecteer dan loop het ook vast.
Drama.
Ook weer onbegrijpelijk dat dat na een paar weken inmiddels niets met ze doet om het op te pakken.
[ Voor 25% gewijzigd door Sleehond op 18-10-2023 09:40 ]
Dat hebben ze natuurlijk kapot gemaakt met de Prime Bronze Players Upgrade; je levert 11 bronzen spelers in, en je krijgt er 12 terug, waarvan 6 rare. Dan heeft het weinig zin om nog bronze packs te openen.MyKey schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 08:49:
De BPM loopt niet zo lekker meer bij mij, spelers gaan echt veel te langzaam weg eigenlijk, bij het begin ging dit een stuk beter en dit weekend ontplofte het serieus, maar na het weekend is het echt stil komen te liggen. Denk dat ik 4/5 spelers per dag verkoopt waarbij ik bijna elk uur alles wel opnieuw aanbied.
Uggghh… 3 potjes gespeeld maar wat liepen ze weer traaaaag… ik snap daar dus niks van, zelfs in squad battles waren ze niet vooruit te branden. Elke pass is net-niet, elke tweede bal is altijd voor de tegenstander, die ook vanachteren de bal afpakt en door kan lopen ermee… fysieke spelers van rond de 80 die een duel verliezen en op de grond liggen terwijl een 63 fysieke met de bal ervandoor gaat….
Wat een k*t spel is het toch af en toe… /end rant
Wat een k*t spel is het toch af en toe… /end rant
Something under the bed is drooling
Ja het is een drama deze week, het is ook echt van invloed op mijn resultaten. Als het vloeiend speelt zonder lag win ik makkelijk in div5, maar als het traag is dan verlies is bijna alles. WL was net zo, vrijdag ochtend prima, daarna trage bende en nauwelijks iets gewonnen. Na al die jaren leer je ermee leven en stop ik vaak gewoon als het slecht speelt, maar leuk is anders.
Ik had gisteren idd net als jij zelfs in squad battles lag.
Die app voor iOS werkt hier ook voor geen meter, ea maakt er echt een puinhoop van.
Ik had gisteren idd net als jij zelfs in squad battles lag.
Die app voor iOS werkt hier ook voor geen meter, ea maakt er echt een puinhoop van.
[ Voor 8% gewijzigd door Nachtapotheker op 18-10-2023 10:43 ]
Ik gebruik altijd de webapp en niet de app uit de store.M@cer schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:07:
Wat een drama is die app dit jaar.. Er is werkelijk niets mee te beginnen om spelers te koop te zetten. Na elke speler loopt de app vast.. Meer mensen hier last van en is er misschien een oplossing?
JAAA!
Rudiger uit een 80+ upgrade SBC!
Ik wilde al Rudiger of Araujo gaan aanschaffen, scheelt me in geval van Rudiger dus mooi even 60k uitgeven.
Fijn!
Verhandelbaar zijn:
Bruno Fernandes, Frenkie de Jong, Gvardiol, Courtois, Robertson, Gabriel Jesus, Nunez.
Bruno, Frenkie, Robertson en Courtois vertegenwoordigen nog wel een leuke waarde.
Blijf nog steeds beetje stoeien met het middenveld waar ik nou verstandig aan doe.
Denk er aan om Bruno Fernandes te verkopen en met Silva te spelen en dan Odegard als sub voor Silva?
Logisch?
:strip_exif()/f/image/s0tV0HBuGU73sukhtsUyxsRn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hgvArSou0ZobAWfq7WpzlUTv.jpg?f=fotoalbum_large)
Rudiger uit een 80+ upgrade SBC!
Ik wilde al Rudiger of Araujo gaan aanschaffen, scheelt me in geval van Rudiger dus mooi even 60k uitgeven.
Fijn!
Verhandelbaar zijn:
Bruno Fernandes, Frenkie de Jong, Gvardiol, Courtois, Robertson, Gabriel Jesus, Nunez.
Bruno, Frenkie, Robertson en Courtois vertegenwoordigen nog wel een leuke waarde.
Blijf nog steeds beetje stoeien met het middenveld waar ik nou verstandig aan doe.
Denk er aan om Bruno Fernandes te verkopen en met Silva te spelen en dan Odegard als sub voor Silva?
Logisch?
:strip_exif()/f/image/s0tV0HBuGU73sukhtsUyxsRn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hgvArSou0ZobAWfq7WpzlUTv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OKcmu15YgOs9oZlGz60TR4Wf.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 82% gewijzigd door Sleehond op 18-10-2023 11:53 ]
Ook op je mobiel? Dat is wellicht nog wel te overwegen. De app is inderdaad dikke stront.Bossie schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:30:
[...]
Ik gebruik altijd de webapp en niet de app uit de store.
Op mobiel gebruik ik Paledroid, is een soort van schil om de web app heen die het e.e.a. gemakkelijker maakt. Zoals het indienen van SBC's op de decimalen af zodat je nooit te hoge rated spelers indient. Het locken van spelers zodat deze niet in een SBC verdwijnen. Daar moet ik wel wat vaker gebruik van maken, laatst Kounde in een SBC gestopt.. Wel daarna VVD uit een upgrade gekregen en Blanc gedaan, maar was toch erg zonde.Oekol schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:56:
[...]
Ook op je mobiel? Dat is wellicht nog wel te overwegen. De app is inderdaad dikke stront.
Dat werkt hier ook niet als er meer dan 3 spelers op de transfer list staan 😅Bossie schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:30:
[...]
Ik gebruik altijd de webapp en niet de app uit de store.
Kan je daarmee ook de waarde van spelers zien verbonden aan futbin? Dat heb ik vorig jaar wel eens langs zien komen op screenshots van tweakers_Uploader_ schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 13:03:
[...]
Op mobiel gebruik ik Paledroid, is een soort van schil om de web app heen die het e.e.a. gemakkelijker maakt. Zoals het indienen van SBC's op de decimalen af zodat je nooit te hoge rated spelers indient. Het locken van spelers zodat deze niet in een SBC verdwijnen. Daar moet ik wel wat vaker gebruik van maken, laatst Kounde in een SBC gestopt.. Wel daarna VVD uit een upgrade gekregen en Blanc gedaan, maar was toch erg zonde.
Op de pc versie is dat volgens mij wel standaard zichtbaar, op de android app niet. Wel kan je als je een speler geselecteerd hebt, op de knop "Find lowest market price" klikken en dan wordt de Futbin prijs wel getoond. Dus een beetje met een omweg wel. Op de laptop gebruik ik Paletools icm FUTenhancer, dat werkt wel lekker.Oekol schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 13:32:
[...]
Kan je daarmee ook de waarde van spelers zien verbonden aan futbin? Dat heb ik vorig jaar wel eens langs zien komen op screenshots van tweakers
Wat is het gemiddelde aantal games dat je moet spelen om jezelf voor weekend league te kwalificeren? Het is mij nog nooit gelukt eigenlijk, zit nu op 400 punten.. Speel ook wel veel squad games en zo nu en dan 1/2 potjes rivals per dag. Maar ben toch wel benieuwd wat EA in gedachten heeft wat een beetje de standaard is voordat je daaraan mee mag doen.
Zou het ook wel eens willen proberen om op die manier meer rewards te krijgen namelijk.
Zou het ook wel eens willen proberen om op die manier meer rewards te krijgen namelijk.
Alleen rivals telt mee en je krijgt meer punten per wedstrijd als je in een hogere divisie zit.MyKey schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 13:40:
Wat is het gemiddelde aantal games dat je moet spelen om jezelf voor weekend league te kwalificeren? Het is mij nog nooit gelukt eigenlijk, zit nu op 400 punten.. Speel ook wel veel squad games en zo nu en dan 1/2 potjes rivals per dag. Maar ben toch wel benieuwd wat EA in gedachten heeft wat een beetje de standaard is voordat je daaraan mee mag doen.
Overigens lijkt me dat de weekend league dan nog wat te hooggeplaatst is, en enkel de moeite doen lm de punten te halen om plaatsingswedstrijden spelen voor die rewards is ook niet de moeite waard.
Werkt alleen met Rivals.. Met Squad Battles kan je je niet kwalificeren voor Weekend LeagueMyKey schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 13:40:
Hoe 'veilig' is dit beide? Je accounts worden er denk ik wel voor geblokkeerd als ze er achter komen?_Uploader_ schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 13:37:
[...]
Op de pc versie is dat volgens mij wel standaard zichtbaar, op de android app niet. Wel kan je als je een speler geselecteerd hebt, op de knop "Find lowest market price" klikken en dan wordt de Futbin prijs wel getoond. Dus een beetje met een omweg wel. Op de laptop gebruik ik Paletools icm FUTenhancer, dat werkt wel lekker.
Weet dat squad battles niet mee tellen, maar vroeg me meer af of het de moeite is om rivals te gaan spelen om mezelf te kwalificeren, of dat ik dat toch niet haal omdat ik niet genoeg spel en gewoon beter met SQ's door kan gaandutchgio schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 13:44:
[...]
Alleen rivals telt mee en je krijgt meer punten per wedstrijd als je in een hogere divisie zit.
Overigens lijkt me dat de weekend league dan nog wat te hooggeplaatst is, en enkel de moeite doen lm de punten te halen om plaatsingswedstrijden spelen voor die rewards is ook niet de moeite waard.
Vorig jaar draaide ik het hele jaar FUTenhancer en geen enkel probleem ermee gehad. Soms wel eens dat je teveel bieden bent op spelers en dan kan je een uurtje geen spelers meer kopen. Nu met Paledroid ook geen enkel probleem gehad, dus ik vermoed dat het wel een slag meevalt. Overigens kan je wel de futbin prijzen in de app activeren, maar dit kan krijg je wel een waarschuwing dat dit mogelijk relateerd tot een ban. Dus dat doe ik maar even niet en gebruik de andere optie die ik schreef om de actuele prijzen te achterhalen.Oekol schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 13:46:
[...]
Hoe 'veilig' is dit beide? Je accounts worden er denk ik wel voor geblokkeerd als ze er achter komen?