Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:42
Incognitum schreef op woensdag 10 september 2025 @ 16:26:
[...]

De laatste dagen is het weer flink prijs. Geen buitenlandse nummers maar Nederlandse 06-nummers. Zowel privé als zakelijk. En zakelijk gebeurt bar weinig met dat nummer. Toch lijkt het nummer ergens ‘gelekt’ want zou wel heel toevallig zijn als ze meerdere malen dat nummer ‘gokken’.
Het kan gewoon op een lijst uit een datalek komen. Ik vul mijn nummer nooit ergens in en heb er ook geen last van, tot nu toe althans, *klopt af*, *gooit zout over de schouder*, *spuugt in vuur*, *kruist vingers*

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:15
Wellicht kunnen jullie mij helpen met het volgende. Ik heb recentelijk 2x een prepaid kaart gekocht bij Odido, in een van hun winkels. De eerste kaart werkte niet, omdat het een nummer was wat al uitgegeven was (vreemd, maar okay). De tweede keer is vooraf gecheckt of het nummer een duplicaat was, bleek niet zo te zijn. Sim kaart leek het te doen, kon ermee bellen, gebeld worden, etc. Maar: wat er niet werkt, is de 4G verbinding. Ik heb meerdere malen met de service desk gebeld, die mij weer naar de winkel verwezen, die mij weer naar de service desk verwezen. Echt om gek van te worden. Ik heb de volgende zaken geprobeerd:

* Sim kaart in een andere telefoon, zelfde situatie (wel bellen/smsen, geen internet)
* Checken of er genoeg tegoed op het kaartje zit, dat lijkt ook het geval.
* Geprobeerd om de prepaid aan mijn zakelijk account te koppelen, werkt niet (nummer is onbekend bij Odido, daar zijn ze nog wel naar aan het kijken).

Hebben jullie een idee wat ik nog kan proberen om 4G aan de praat te krijgen op mijn telefoon? Ik kan natuurlijk weer een andere simkaart gaan halen, eventueel van een andere provider, maar ik zie het niet zo zitten om weer een nieuw nummer door te moeten geven aan iedereen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:00
@Muncher mij lijkt de klantenservice toch de juiste manier. Als je een bundel hebt voor mobiel internet moet dit gewoon via 4 of 5g werken. Klinkt wel als allemaal pech achter elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14:13
Als je bij odido met een Prepaid simkaart zit moet je het internetten per MB activeren, anders werkt het niet of je moet een internet bundel actief hebben.

Maar heb je geen bundel dan moet je dus het internet even eenmalig activeren anders werkt het niet.

Je kan het op de volgende manier activeren:
Ga naar: http://odido.nl/my/dashboard

Wanneer je naar de link gaat, let er dan wel op dat je Odido Prepaid simkaart in een toestel zit en aangemeld op het odido netwerk.

Scroll naar de bundels en dan zie je ergens een internet per mb bundel, die kan je gratis activeren, dan zou je internet het moeten doen.

Ik heb zelf ook een odido prepaid simkaart en 4g werkt ook gewoon.

[ Voor 45% gewijzigd door fl2001 op 17-09-2025 14:13 ]

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 19:31
Pexow schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 14:40:
Voor mij is deze storing de welbekende druppel. Zakelijk urenlang niet bereikbaar (nog steeds niet) en kon vanmorgen de Greenwheels auto niet openen dus moest op de scooter door de regen naar mijn klant....

Hier thuis hebben we twee privé abonnementen, mijn zakelijk abonnement en mijn internet abonnement en ik ga alles opzeggen in de komende weken. Ben er helemaal klaar mee.
We zijn zes weken later, de privé abbonementen en het glasvezel internet zijn opgezegd. Kan niet wachten tot ik overgestapt ben.

Nu nog een oplossing vinden voor zakelijk, maar dat is wat minder makkelijk.
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van het Odido mobiele netwerk, andere onderwerpen horen thuis in:
- T-Mobile Glasvezel: [T-Mobile Thuis Glasvezel] Ervaringen & Discussie
- T-Mobile xDSL: [T-Mobile Thuis xDSL] Ervaringen & Discussie
- Delen van de onbeperkte SMS codes: Aanbiedingen en Kortingscodes