Mooie functie die ik nooit gebruikDonstil schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:43:
Dit met portretten is wel gaaf.
Maar dan wel de prijs omhoog gooien zeker.THE_BASE schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:43:
Ben je 12 maanden verder, is dit wat ze te bieden hebben. Aandeelhouders zijn niet blij...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik geloof er weinig van. Als dat zo was dan hadden ze alles wel modulair gemaakt inmiddels voor de macbooks en andere apparaten zodat je sneller zaken kan upgraden zoals ram en ssd's.Nietzo-odido schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:43:
[...]
Greenwashing is dat bedrijven hun slechte keuzes groen maken met een likje marketing verf.
Apple neemt echt grote stappen
Lokaal gemaakt, makkelijk herstelbaar, geen fancy materialen,... o nee wachtNietzo-odido schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:43:
[...]
Greenwashing is dat bedrijven hun slechte keuzes groen maken met een likje marketing verf.

Aandeelhouders weer blijLekker Ventje schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:44:
[...]
Maar dan wel de prijs omhoog gooien zeker.
Poeh..Valt erg tegen zeg allemaal
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Gezien het commentaar hier gaat niemand wat bestellen zeker?
mee eens maar ze brengen het leuk.pdavie2311 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:44:
Poeh..Valt erg tegen zeg allemaal
Elect a clown, expect a circus.
Vraag me af of ze überhaupt iets willen verkopenRoos79 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:45:
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Hier was zo'n liedje over toch? Iets met ik sta hier al een tijdje....
Mijn 12 kan er nog een jaartje of 3-4 tegen als ik hem niet laat vallen...Roos79 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:45:
Wou de Ultra en Pro bestellen maar weet het nog niet zo...Roos79 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:45:
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
En iets met methadon?Dennisdn schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:45:
Je kan beter nog even snel een iPhone 14 Pro of een Apple Watch Series 8 voor een leuke prijs op de kop tikken als je een nieuwe wilt.Roos79 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:45:
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Kunnen natuurlijk niet elke keer een vision headset ofzo aankondigen. iPhone categorie eenmaal gewoon mature geworden.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
voorlopig niet.Roos79 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:45:
wacht of de pro wel veel beter is dan de 14 pro max die ik nu heb anders wordt het niks dit jaar
Kom van de iPhone 12 mini dus denk het wel je moet gewoon paar jaar overslaanRoos79 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:45:
Ik zit nog te wachten op grote vernieuwing van mijn 12 pro. Tot nog toe nog geen echte reden gezien om die te vervangenRoos79 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:45:
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Tuurlijk wel, Pro nog niet gezien maar sowieso bestellenRoos79 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:45:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit is toch allemaal gewoon los van de iPhone 15? Allemaal iOS 17 spul.
[ Voor 18% gewijzigd door Apoca op 12-09-2023 19:46 ]
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Lol nee, ze verkopen miljarden apparaten die niet te repareren zijn. Dat beetje besparing die ze doen door gerecycled materiaal te gebruiken, doet daar niet aan af.Nietzo-odido schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:43:
[...]
Sure, goed dat ze op duurzame energie draaien, het is niet allemaal slecht hoor. Maar ze overdrijven behoorlijk. Dat hele Mother Nature filmpje was echt te cringe voor woorden.
Nee, dat is Duurt te lang van Davina Michelle.Dennisdn schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:45:
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Koop wel een ultra 1 voor een leuke prijs, denk ik.THE_BASE schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:45:
[...]
Je kan beter nog even snel een iPhone 14 Pro of een Apple Watch Series 8 voor een leuke prijs op de kop tikken als je een nieuwe wilt.

iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Apple maakt het er ook zelf wel naar met dit soort presentaties dat Apple bashers los kunnen gaan hoor pfff
Kom op Apple, red jezelf met de 15 Pro serie!
iPhone 14 Pro === iPhone 15
[ Voor 3% gewijzigd door talkatoo op 12-09-2023 19:46 ]
Apple laat zijn apparaten dicht bij de bron maken! Productie in de VS of EU levert juist meer vervuiling op.DenHond schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:44:
[...]
Lokaal gemaakt, makkelijk herstelbaar, geen fancy materialen,... o nee wacht
Jawel. De Pro.Roos79 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:45:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Iedereen (met name bedrijven) met een beetje kapitaal leent een hoop geld. Vanwege (onder meer, maar niet uitsluitend) belastingvoordelen. Zeker tot voor kort was de rente zo laag dat iedereen tot de hemel geld heeft geleend. Op juni 2023 bedroeg de totale schuld van Apple een kleine 110 miljard (USD).

Dat dus.Djerro123 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:46:
[...]
Lol nee, ze verkopen miljarden apparaten die niet te repareren zijn. Dat beetje besparing die ze doen door gerecycled materiaal te gebruiken, doet daar niet aan af.
Sure, goed dat ze op duurzame energie draaien, het is niet allemaal slecht hoor. Maar ze overdrijven behoorlijk. Dat hele Mother Nature filmpje was echt te cringe voor woorden.
Deze claims zijn geverifieerd door?Nietzo-odido schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:43:
[...]
Dat was ik eigenlijk al van plan maar Apple doet er alles aan om mij niet het kleinste beetje te laten twijfelen.DenHond schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:45:
[...]
Mijn 12 kan er nog een jaartje of 3-4 tegen als ik hem niet laat vallen...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Jammer dat Windows Phone nooit wat is geworden. Je merkt echt dat de markt aan het stagneren qua innovatie. Een derde speler had hier meer in kunnen betekenen.
En hun cash voorraad? Juist, nog veul meerSaven schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:46:
[...]
Big boi, zeg dan niets als je niet financieel onderlegd bent.
Iedereen (met name bedrijven) met een beetje kapitaal leent een hoop geld. Vanwege (onder meer, maar niet uitsluitend) belastingvoordelen. Zeker tot voor kort was de rente zo laag dat iedereen tot de hemel geld heeft geleend. Op juni 2023 bedroeg de totale schuld van Apple een kleine 110 miljard (USD).
But there’s one more thing.. Een iPhone 15 Mini!

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ook in de rij voor de pro!
(Aangezien mijn iPhone 12 Pro tussen de auto klep is beland)
(Aangezien mijn iPhone 12 Pro tussen de auto klep is beland)
Met al dit gezever over carbon neutral moet Tim Cook denk ik letterlijk een orgasme hebben als ze USB-C aankondigen als stap tegen E-waste.
Waarom zou ik dat NC met bellen niet gewoon altijd aanhebben dan en uitzetten als het niet nodig is?
Dat lijkt mij handiger dan andersom.
Kut, zo raak ik mijn vrienden wéér niet kwijt op een festival
Regenboog USB-C kabels.WhatsappHack schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:48:
Pro 15 miniWhatsappHack schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:48:
ja graag!WhatsappHack schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:48:
Geen files meer sinds vorige weekVerwijderd schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:46:
Meh geef maar info over de A17 dan weten we wat ongeveer voor de m3 kunnen verwachten.

SE2 nu, wacht wel op de SE4.Roos79 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:45:
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Verbruikt waarschijnlijk behoorlijk wat batterij.Donstil schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:48:
Waarom zou ik dat NC met bellen niet gewoon altijd aanhebben dan en uitzetten als het niet nodig is?
Gohja, ik zou wel een camera met betere zoom willen. Maar aangezien dit enkel op de pro zal zitten is dit ver buiten budget voor mij...Lekker Ventje schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:47:
[...]
Dat was ik eigenlijk al van plan maar Apple doet er alles aan om mij niet het kleinste beetje te laten twijfelen.
Ja oké dat is zo idd.THE_BASE schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:49:
[...]
Verbruikt waarschijnlijk behoorlijk wat batterij.
Moet je toch even naar de balans kijken, dan kun je de net debt berekenenToppe schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:47:
[...]
En hun cash voorraad? Juist, nog veul meer
Weet ik niet. Mijn broer is nog altijd extreem tevreden met zijn 13 mini.
Verwijderd
A joh. Apple boeit het niets. Mijn vriendin heeft een iPhone 12, maar die koopt straks gewoon blind een nieuwe iPhone. Ik heb nog met zo'n Flip voor d'r neus staan zwaaien maar het interesseert haar geen reet. Ze wilt gewoon een nieuwe iPhone als 'ie kapotvalt/snel leeg loopt/geheugen vol zit._Bailey_ schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:46:
Apple maakt het er ook zelf wel naar met dit soort presentaties dat Apple bashers los kunnen gaan hoor pfff
13 mini is wel aardig maar logischerwijs geen hoogvlieger, 12 was echt een drama.TheKerremenke schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:50:
[...]
Weet ik niet. Mijn broer is nog altijd extreem tevreden met zijn 13 mini.
USB-c.
Je eigen cash voorraad gebruiken is in de business vaak niet het meest slimme om te doen. Belastingvoordelen, opportunity costs, en eigen geld gebruiken ben je "voor altijd" kwijt, in tegenstelling tot een lening wat je toch al moest terugbetalen (of niet en je gaat failliet).Toppe schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:47:
[...]
En hun cash voorraad? Juist, nog veul meer
Usb-c, Bingo
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Kanonne, beetje darwinisme is niet verkeerd, hoor.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Nu ineens zeggen dat het al jaren in Apple apparaten zit. Hou toch op.
Zijn we er toch ingetuind.
Apple Port exclusief voor de Pro?
Het is weer September 2025 :)
Het is vloeken in de kerk natuurlijk, maar ik denk niet dat mijn volgende telefoon een iPhone word

Wel waar, ze liepen met de 12” MacBook ver op de markt vooruit.THE_BASE schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:51:
Thunderbolt op de Pro?Jaymone schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:51:
Apple Port exclusief voor de Pro?
Je weet het, en ze stellen nooit teleurTHE_BASE schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:51:

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ja!Cass Casey schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:42:
[...]
Als het maar niet een chat wordt, waarbij iedereen gaat herhalen wat er gebeurt.
*Apple laat usb-c zien
Reacties in dit topic:
- ze hebben usb-c
- usb-c!
- ja hoor: usb-c
- goh, eindelijk usb!
- …
Jeu, reverse charging
Haters everywhere but I don’t really care
Heb het al sinds 2018.THE_BASE schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:51:
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Klopt, die had hij daarvoor. Totdat die sneuvelde. Als de mini pro features had gehad, zoalsDonstil schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:50:
[...]
13 mini is wel aardig maar logischerwijs geen hoogvlieger, 12 was echt een drama.
Camera en Dynamic Island. Dan kocht ik hem morgen. Vind de 14 pro altijd iets te zwaar en eigenlijk te groot voor een hands gebruik.
Ik quote stilletjes deze postCass Casey schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:42:
[...]
Als het maar niet een chat wordt, waarbij iedereen gaat herhalen wat er gebeurt.
*Apple laat usb-c zien
Reacties in dit topic:
- ze hebben usb-c
- usb-c!
- ja hoor: usb-c
- goh, eindelijk usb!
- …
Ik bedoelde meer dat ze nu een soort van gedwongen worden door de autoriteiten, toch? Anders hadden we nog jaren met Lightning in iPhone gelopen denk ik.Donstil schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:51:
[...]
Wel waar, ze liepen met de 12” MacBook ver op de markt vooruit.
Edit: MacBook 12". Heimwee naar.
[ Voor 4% gewijzigd door THE_BASE op 12-09-2023 19:52 ]
Oei, die FiveWoven hoesjes zijn wel mooi...
In België is er de Kempense heide (60km²), al meerdere keren mensen hopeloos verloren gelopen, en een gebied erg vatbaar voor heidebranden tijdens droge perioden. Of in de ardennen een been breken in het midden van een bos/afgelegen gebied.Davidas schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:49:
SOS in ons kikkerlandje.
Ik schat dat Nederland ook zo'n afgelegen gebieden heeft in het Noorden waar je in nood kan geraken.
Ook te zien hoe ver deze op het water werkt...
[ Voor 8% gewijzigd door DenHond op 12-09-2023 19:53 ]
Om vervolgens gênant lang vast te klampen aan Lightning…Donstil schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:51:
[...]
Wel waar, ze liepen met de 12” MacBook ver op de markt vooruit.
dus nu kan ik de usbc airpods ook op mijn mac gebruiken?
Ik zou het doen!
Verwijderd
Volgens mij waren ze toch vrij vlot met USB-C in de MacBook’s en dat heeft de globale acceptatie ervan toch flink geholpen.THE_BASE schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:51:
Zolang er koeien geslacht worden, kun je toch beter het leer gebruiken in plaats van weggooien? Het is niet alsof er koeien gefokt worden voor het leer.. het is een bijproduct.
Zeker, dat noemen we FrieslandDenHond schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:52:
[...]
In België is er de Kempense heide (60km²), al meerdere keren mensen verloren gelopen, en een gebied erg vatbaar voor heidebranden tijdens droge perioden.
Ik schat dat Nederland ook zo'n afgelegen gebieden heeft in het Noorden waar je in nood kan geraken.
Ook te zien hoe ver deze op het water werkt...
Ik kocht altijd nieuwe airpods als ze op waren. Revolutionair!hk12nl schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:51:
Wel cool dat je je watch of AirPods kan opladen nu. Niet echt nodig maar toch..
wel grappig als die sleutelhanger per ongeluk nog leer is
Schrik me dood van die muziek.
Zit er usb-c in?
Dat USB-C is dat wat?Executor16 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:52:
Nou, zal ik hem dan ook nog een keer posten..
USB-C
Gaan we direct door naar de Pro of krijgen we weer greenwashing tussendoor?
Pas na de 16 verplicht overigens. Denk dat de EU wetgeving net te vroeg komt voor “Full Wireless” want daar willen ze heen.THE_BASE schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:52:
[...]
Ik bedoelde meer dat ze nu een soort van gedwongen worden door de autoriteiten, toch? Anders hadden we nog jaren met Lightning in iPhone gelopen denk ik.
Edit: MacBook 12". Heimwee naar.
Toch wel een mooie iPhone 14s.
Dit topic is gesloten.