IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Same here. Alles voor een beter milieu. Alhoewel staan hier wel drie auto’s op de oprit.Rivanov schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:34:
[...]
Daarom maak ik geen kinderen. Dat is pas carbon neutral.

iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Elect a clown, expect a circus.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Misschien toch de Ultra1 maar ff vervangen, krijg je nog wel 600,- piek voor zou je zeggen
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
2 mensen, 3 auto’s?TheKerremenke schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:34:
[...]
Same here. Alles voor een beter milieu. Alhoewel staan hier wel drie auto’s op de oprit.![]()
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
ESG-criteria das zo'n beetje verplicht voor elk bedrijf als je nog een beetje geld wilt kunnen lenen op de markt of überhaupt nog wat kunnen in deze wereld.Hugo! schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:33:
Hoe lang gaan ze nog door over het milieu, wordt er gek van…
en dan krijg je dus dit
A wise man's life is based around fuck you
@Davidas die van jou hoeft dus ook niet in de verkoop?
©2004
75% corporate BS.shaowoo schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:34:
Greenwashing is de thema..
Serieuze noot: wel goed dat apple ermee aan de slag gaat
Als ze echt willen inzetten op groen, moeten ze inzetten op repareerbaarheid.
Apple en geld lenen?🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Zwelgje schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:35:
[...]
ESG-criteria das zo'n beetje verplicht voor elk bedrijf als je nog een beetje geld wilt kunnen lenen op de markt of überhaupt nog wat kunnen in deze wereld.
en dan krijg je dus dit
[ Voor 86% gewijzigd door THE_BASE op 12-09-2023 19:35 ]
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Smaller dan die dame die het presenteerde en er ook een droeg?
Ik stel voor dat mensen die bewust geen kinderen "nemen" ook niet geholpen worden als ze oud zijn.Rivanov schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:34:
[...]
Daarom maak ik geen kinderen. Dat is pas carbon neutral.
Nou dat is eigenlijk een beetje het treurige. Ze brengen nu alsof ze de wereldverbeteraar zijn. Maar het zijn bijna allemaal dingen die ze wettelijk zullen moeten in de toekomst.shaowoo schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:34:
Met dat vermogen van hun hadden ze ook al wel wat meer kunnen doen voor het milieushaowoo schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:34:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Zal het doorgeven aan mijn vrouw die in de zorg werkt.Slasher schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:35:
[...]
Ik stel voor dat mensen die bewust geen kinderen "nemen" ook niet geholpen worden als ze oud zijn.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Voor de normale
iPhone wel
mr garrisonAmple Energy schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:36:
Aan welk South Park-karakter doet de manier van praten van Tim Cook me toch denken..?
[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 12-09-2023 19:38 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Mr. Garrison gok ik zoAmple Energy schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:36:
Aan welk South Park-karakter doet de manier van praten van Tim Cook me toch denken..?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ample Energy schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:36:
:fill(white):strip_exif()/f/image/cT24UolW5mPm0Ep4jewzjAX6.png?f=user_large)
geld lenen, zaken doen, überhaupt wat kunnen doen in de financiële markten.
geld lenen ook als je rijk bent kan erg lucratief zijn hoor
A wise man's life is based around fuck you
Mr GarrisonAmple Energy schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:36:
dat zal mij een zorg zijn met die egoïstische en materialistische instelling van je.Rivanov schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:36:
[...]
Zal het doorgeven aan mijn vrouw die in de zorg werkt.
Van de 6 naar de SE2020, dat wordt wennen.
Mr GarrisonAmple Energy schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:36:
In plaats van ons rechthoekig ontwerp van vorig jaar, hebben we dit jaar een rechthoekig ontwerp
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Slasher schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:37:
[...]
dat zal mij een zorg zijn met die egoïstische en materialistische instelling van je.

[...]
dat zal mij een zorg zijn met die egoïstische en materialistische instelling van je.

Mijn god wat laat jij je kennen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
jij ook
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/B34BgoXM3h8U83LHCez4Fa63.gif?f=user_large)
Ja want kinderen krijgen is zo goed voor de wereld :’) man man man.. hou het lekker bij het onderwerp anders.Slasher schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:37:
[...]
Yep. Slecht ik weet het. 1 staat gestald in de winter.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Is dat een verplichting ja?Slasher schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:35:
[...]
Ik stel voor dat mensen die bewust geen kinderen "nemen" ook niet geholpen worden als ze oud zijn.
Zondag zeker ook op de a12 gezeten, lekker huilen om het milieu met 5 koters.
Haters everywhere but I don’t really care
Waarschijnlijk enkel de chip en camera eiland. Antenne, camera's en scherm zijn nog steeds minder.Toppe schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:38:
De 15 is gewoon de 14 pro van vorig jaar
Omdat ik aangeef dat wij bewust geen kinderen nemen, ben ik automatisch egoïstisch en materialistisch?
Prima.

Een kind "neem" je overigens niet. Het moet je ook nog maar eens "gegeven" zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 12-09-2023 19:40 ]
Je houdt van mooie spulletjes. Niks mis meeRivanov schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:39:
[...]
Omdat ik aangeef dat wij bewust geen kinderen nemen, ben ik automatisch egoïstisch en materialistisch?
Prima.
Let it go...Rivanov schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:39:
[...]
Prima.
Dat was voor mij een reden geweest om voor de Ultra 2 te gaan, vond dat mat zwarte wel wat hebben wat als gerucht rond ging,pdavie2311 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:35:
Oeh, geen andere kleur Ultra helaas
Nu blijf ik bij mijn Ultra, scheelt toch weer wat centen.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Secsytime schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:40:
Wist niet dat dit het Viva forum was.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MXfKSI9VwKveM7ObwaApXRHQ.jpg?f=user_large)
Kan een hele bevolkingsgroep met een gerust hart een nieuwe gsm kopen zonder hypocriet te lijkenFlashforward schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:40:
Ik wordt echt gek van die green washing. Niet te doen dit.

Dat ben ik overigens wel met je eensRivanov schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:39:
Een kind "neem" je overigens niet. Het moet je ook nog maar eens "gegeven" zijn.
game on
het feit dat het hier over totaal andere zaken gaat , geeft zeer goed aan wat Apple tot nu toe te bieden heeft vanavond......weinig tot niksSecsytime schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:40:
Wist niet dat dit het Viva forum was.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Dat is niet waar, ze zijn heel groen bezig!!_Bailey_ schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:41:
[...]
het feit dat het hier over totaal andere zaken gaat , geeft zeer goed aan wat Apple tot nu toe te bieden heeft vanavond......weinig tot niks
Grotere sensor, betere stabilisatie en naar alle verluid een optische verstelbare zoomXraylolx schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:41:
Als deze ook al de 48mp camera krijgt, wat gaan we dan zien op de Pro?
Greenwashing is dat bedrijven hun slechte keuzes groen maken met een likje marketing verf.Flashforward schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:40:
Ik wordt echt gek van die green washing. Niet te doen dit.
Apple neemt echt grote stappen
Tsja. Het is al jaren zo dat de nieuwe "normale" iPhone de Pro van het voorgaande jaar is. Dus wat dat betreft is er altijd weinig nieuws onder de zon.RiccardoNL schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:42:
Tot nu toe ben ik nog niet echt onder de indruk, eerlijk gezegd. Hopen dat de iPhone 15 Pro Max/Ultra dan wel echt een knaller wordt.
Zelfs de mensen op de foto's hebben groen aan!Aherin schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:42:
Zelfs de kleding is groen!
Ik ben er bang voor. Zou wel giga zijn als Apple een iPhone ultra (foldable ofzo) heeft gemaakt. Voor boven de pro/pro max categorie.RiccardoNL schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:42:
Tot nu toe ben ik nog niet echt onder de indruk, eerlijk gezegd. Hopen dat de iPhone 15 Pro Max/Ultra dan wel echt een knaller wordt.
Dat is een interessante..!Skidmarks schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:42:
Zou always on screen ook op de gewone iPhone zitten?
©2004
NeeSkidmarks schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:42:
Zou always on screen ook op de gewone iPhone zitten?
Dit topic is gesloten.