Schaamteloos!THE_BASE schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:51:
Nu ineens zeggen dat het al jaren in Apple apparaten zit. Hou toch op.
Wat een teleurstelling die iPhone 15, echt niets spannends tussen.
Elect a clown, expect a circus.
Klopt. Maar niet iedereen ziet dat zo.Secsytime schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:52:
Zolang er koeien geslacht worden, kun je toch beter het leer gebruiken in plaats van weggooien? Het is niet alsof er koeien gefokt worden voor het leer.. het is een bijproduct.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
100 dollars off.
Greenwashing dus..TheKerremenke schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:53:
[...]
Klopt. Maar niet iedereen ziet dat zo.
iPhone 15 Pro!
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Simkaartslot zo te zien?
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Yep.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:53:
60hz scherm voor de iPhone 15?
Euh nee, leer is al lang geen bijproduct meer van koeienslacht, het is een gigantische industrie.Secsytime schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:52:
Zolang er koeien geslacht worden, kun je toch beter het leer gebruiken in plaats van weggooien? Het is niet alsof er koeien gefokt worden voor het leer.. het is een bijproduct.
Mooie stap dat ze stoppen met leer gebruik, ouderwets, vervuilend materiaal dat gepaard gaat met veel leed.
[ Voor 12% gewijzigd door Majesty op 12-09-2023 19:55 ]
Fijn doekje hoor, #HoordeIkVanEenVriend 😏_Bailey_ schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:54:
is er al AppleCare+ voor USB-C? of zo'n kek doekje?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Tijd voor een saaie film. Fles Hertog Jan is bijna leeg. 😜
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Pro time!
Titanium.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Is 2x meer co2 neutraal dan een 120Hz schermUntouchablezz20 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:53:
60hz scherm voor de iPhone 15?
Ik wil dus dezelfde kleur titanium als mijn watch. Dat lijkt deze wel te hebben.
Deze muziek is top!!!
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
62,4 miljard, minder dusToppe schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:47:
[...]
En hun cash voorraad? Juist, nog veul meer
deze info staat gewoon op hun eigen site, kan iedereen met een browser gewoon opzoeken.
"According to Apple's latest financial reports the company has $62.48 B in cash and cash equivalents."
fijne avond!
A wise man's life is based around fuck you
Dat geborstelde is niet helemaal mijn ding.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Dat ziet er niet verkeerd uit dat Titanium

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Zoals beloofd.WouterL schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:52:
[...]
Om vervolgens gênant lang vast te klampen aan Lightning…
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Toch wel petje af voor die video editors
Vind het juist kei sjiek. Zoveel smaken.THE_BASE schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:55:
Dit wordt duur.
tsjah als je er een hoesje omdoet is het ook vrij zinloos.DutchCrownNL schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:56:
Dat ziet er niet verkeerd uit dat Titanium
Is in de praktijk wel gladder denk ik, Want op de edition zag het er ook zo uit op de renders maar in het echt nooit.THE_BASE schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:55:
Haast zonde om een hoes omheen te doen.TheKerremenke schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:56:
[...]
Vind het juist kei sjiek. Zoveel smaken.
Doe maar vibraniumSilversin schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:56:
Mwah, had liever Kryptonite als materiaal
Same, vind dat geborstelde titanium erg lelijk helaas.THE_BASE schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:55:
Moet je dan ook niet doen.Slasher schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:56:
[...]
tsjah als je er een hoesje omdoet is het ook vrij zinloos.
Gvd wat een mooi ding
Haters everywhere but I don’t really care
Had je anders verwachtToppe schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:56:
Dit wordt duur.
Klopt, Ik neem me elk jaar voor om dat niet te doen maar heb ze nog altijd in een hoesje
Nette wallpaper.
Soms moet het ivm het werk van iemand.
Maar is dat Titanium wel gerecycled?
Ze laten tactisch de zijde van de mute-switch/Action Button niet zien.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ergens anders gaan werkenTheKerremenke schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:57:
[...]
Soms moet het ivm het werk van iemand.
Had gehoopt nog wel een long te kunnen sparen, maar blijkbaar ben ik straks een nier en long kwijt
En hoe groen is Titanium?
Lijkt mij een stuk moeilijker te bewerken en een pak zeldzamer dan roestrvrij staal...
Lijkt mij een stuk moeilijker te bewerken en een pak zeldzamer dan roestrvrij staal...
Wat een korrelig beeldscherm! Bah!
Ja, halen ze op bij DELA....Secsytime schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:57:
/flauw
Pff ben nog niet van de bank gevallen van woooh! Saai zeg!
zo niet dan komt die grote mama even op je zitten.Secsytime schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:57:
Ik zou het doen!
Zolang iOS niet is ontworpen om met 1 hand te bedienen wil ik helemaal geen dunnere randen
Heb nu al veel te vaak dat hij denkt dat ik rechts onderin wil drukken in plaats van links bovenin.
Heb nu al veel te vaak dat hij denkt dat ik rechts onderin wil drukken in plaats van links bovenin.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Nee dat kan niet, kinderen zijn ook slecht voor het milieu heb ik net gelezen.rammes schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:58:
[...]
zo niet dan komt die grote mama even op je zitten.
Je hebt gewoon dikke handenAmple Energy schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:58:
Zolang iOS niet is ontworpen om met 1 hand te bedienen wil ik helemaal geen dunnere randen![]()
Net bij de intro wel. Action button was te dienRivanov schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:57:
Ze laten tactisch de zijde van de mute-switch/Action Button niet zien.
Deze "kleur" wil ik. Dit zal dat Grey zijn neem ik aan.
PVD is wel netjes, dat is doorgaans wel heel sterk.
Zo... de marketing buzzwords zijn ook weer in de aanbieding
oke het is dus waarschijnlijk 70% aluminium
Haha grapjas. Ik hou van werken in de landbouw sector. Zou het teveel missen. Vind twee dagen op kantoor per week al meer genoeg. Maar snap je punt. 😊
Holy. M'n aandacht ging meteen naar de witte. Dat had ik niet verwacht!
Saaie kleuren, maar goed als je er een hoesje omdoet maakt het toch niet uit
Als 1/3e tot de helft van je presentatie gaat over hoe de buitenkant gemaakt is, dan zal er vast niet veel extra te melden zijn…
Grappie hoorTheKerremenke schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:59:
[...]
Haha grapjas. Ik hou van werken in de landbouw sector. Zou het teveel missen. Vind twee dagen op kantoor per week al meer genoeg. Maar snap je punt. 😊
Even gemist, is dat voor het scherm of de rest?Donstil schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:59:
PVD is wel netjes, dat is doorgaans wel heel sterk.
©2004
DejavuSlasher schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:59:
Saaie kleuren, maar goed als je er een hoesje omdoet maakt het toch niet uit
Kun je dan ook eindelijk die onscreen Flash Light button verwijderen?!
Je kan wel zien dat ze niet een auto aan het bouwen zijn. Dan was die silent switch touch geworden
Die Action Button kan ook gewoon On-Screen in plaats van al jaren die twee opties voor camera en zaklamp...
Hij zij 'reinventing'. Gast het is een knoppie.
Nee voor het titanium.hk12nl schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:00:
[...]
Even gemist, is dat voor het scherm of de rest?
Gaat wel erg over milieu en hergebruik van materialen… is er echt niet schokkender te melden?
Leuk die knop en shortcuts maar laat ze die ook eens bijwerkeb
Dit is toch de aandeelhoudersvergadering?Chris89 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:01:
Gaat wel erg over milieu en hergebruik van materialen… is er echt niet schokkender te melden?
Vast een sticker te koop binnenkort om erop te pakken.

Dit topic is gesloten.