[Event] Wonderlust – 12 september 2023 19:00

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste
Acties:
  • 51.156 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:57
Jaymone schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 14:21:
Mijn enthousiasme heeft zich ontwikkeld doordat ik sinds de 3GS iedere launch en iPhone heb meegemaakt en zelfs in Oberhausen daarvoor 's nachts in de rij heb gestaan. Vraag me wel af of dit ook zou gelden als bijv de iPhone X mijn eerste toestel was geweest.
Hier idem, heb elke iPhone gehad sinds de 4 en ook eens in Oberhausen gelegen voor de iPad 3 destijds. Zoiets als een iPad / Watch daar ben ik niet meer gevoelig voor om die jaarlijks (laat staan per twee / drie jaar) te upgraden.

Maar de iPhone die 'moet' er elk jaar nieuw komen. Ik haal altijd een twee jarig mobiel abonnement en in het tussenjaar van het abonnement koop ik 'm dus als los toestel en mijn 'oude' iPhone kan ik altijd mooi verkopen aan m'n pa of vriendin. Prima constructie zo -> zo zit ik voor 'n goeie euro afschrijving per dag aan het einde weer met een nieuw speeltje (al is inderdaad de spanning en vernieuwing elk jaar wat minder helaas).

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
AntraXxX schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 14:57:
[...]

Hier idem, heb elke iPhone gehad sinds de 4 en ook eens in Oberhausen gelegen voor de iPad 3 destijds. Zoiets als een iPad / Watch daar ben ik niet meer gevoelig voor om die jaarlijks (laat staan per twee / drie jaar) te upgraden.

Maar de iPhone die 'moet' er elk jaar nieuw komen. Ik haal altijd een twee jarig mobiel abonnement en in het tussenjaar van het abonnement koop ik 'm dus als los toestel en mijn 'oude' iPhone kan ik altijd mooi verkopen aan m'n pa of vriendin. Prima constructie zo -> zo zit ik voor 'n goeie euro afschrijving per dag aan het einde weer met een nieuw speeltje (al is inderdaad de spanning en vernieuwing elk jaar wat minder helaas).
Ik kies gewoon voor een eenjarig abonnement met volledige bijbetaling die vaak 100 euro minder is dan de retailprijs. Daarna doorverkopen. Zo betaal ik maandelijks weinig voor m’n abonnement, geen krediet en een eigen iPhone.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:05
Ik ben sinds de iPhone 4 op de Apple train gestapt, dat jaar begonnen met mijn eerste macbook 13” vanaf die tijd om ‘t jaar een nieuwe iPhone. Ipad’s, apple watches en macbooks worden eens in de zoveel jaar gewisseld, ik kijk alle keynotes, en volg een aantal YT kanalen voor de rumors etc in de weken voorafgaand aan releases

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:57
Hier voldoet de iPhone 14 Pro nog prima. Sla meestal toch een jaar over. Van 5 -> 6s -> X -> 12 pro -> 14 pro. Ben misschien wel in de markt voor een nieuwe Apple Watch. Daar loopt de cyclus van 3 -> 6 -> 9 of ultra 2.

Misschien nieuwe AirPods Pro. Aangezien de huidige nogal beginnen te ruisen.

Maar dit jaar een vakantiehuis gekocht. Dus al het geld zal waarschijnlijk daar wel naar toe gaan. O en naar de bruiloft in januari. ^)

Dus kan zijn dat er niets geüpdatet wordt hier. :X

Maarja dat zei ik vorig jaar ook tot dat ik Dynamic Island zag. Wat hier ook geregeld gebruikt wordt. 8)

[ Voor 25% gewijzigd door TheKerremenke op 02-09-2023 09:36 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:54
Gisteren 3 kratten pils gekocht en de kat van mn oma is ziek. En de band van m'n zusters fiets moet vervangen worden, dus, lief dagboek, ik weet niet of d'r een nieuwe iPhone komt :+

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:49
Ah balen, beterschap! Hier is de hond ziek.. vannacht en vanmorgen gespuugd.. Ze ligt al heel de dag out op de bank..

Titanium lijkt mij mooi, doet mij denken aan mijn Nokia 8910 van vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:43

Quakie

quakelen

Ik vind zelf de 14 pro tegenvallen tov mijn vorige 12 mini. Foto’s zijn op een grotere scherm nog steeds niet mooi genoeg.

Eerlijk gezegd vind ik enige fijne dat scherm fel gaat in zonlicht. Nadeel is dat je batterij voor je ogen ziet dalen.

Ik wacht wel af om te zien of ik wild wordt. 🤣

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Iphone 14 pro werkt perfect dus geen upgrade voor mij, maar ik wens alle upgraders veel plezier van harte gegund!❤️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
Gaat die standby mode geen burn in veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief-Commander
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 08-09-2023
Ik ben vooral benieuwd naar de prijzen van de iPhone 15 Pro en Max. Zal wel weer met €150-200 omhoog zijn gegaan. Kom je meteen in de foldables territorium. Heb dit jaar ook mijn eerste elektrische auto besteld. De Volvo EX30 8).

[ Voor 18% gewijzigd door Chief-Commander op 03-09-2023 13:25 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Chief-Commander schreef op zondag 3 september 2023 @ 13:21:
Heb dit jaar ook mijn eerste elektrische auto besteld. De Volvo EX30 8).
ik een elektrische tandenborstel, de Oral-B Pro 3 3900 8).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chief-Commander
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 08-09-2023
_Bailey_ schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:11:
[...]

ik een elektrische tandenborstel, de Oral-B Pro 3 3900 8).
Nu pas... Zou nooit meer terug willen naar een "gewone" tandenborstel 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:01
Hoe zit het met de voorraad van nieuwe iPhones bij de release? Mij staat bij dat dit de afgelopen jaren niet fantastisch was, dankzij de tekorten tijdens Corona dacht ik. Is dat inmiddels voorbij?
Ik schuif mijn huidige iPhone door binnen de familie. Dan weten ze waar ze aan toe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Thomas312 schreef op zondag 3 september 2023 @ 21:40:
Hoe zit het met de voorraad van nieuwe iPhones bij de release? Mij staat bij dat dit de afgelopen jaren niet fantastisch was, dankzij de tekorten tijdens Corona dacht ik. Is dat inmiddels voorbij?
Ik schuif mijn huidige iPhone door binnen de familie. Dan weten ze waar ze aan toe zijn.
Viel juist wel mee de afgelopen jaren. De afgelopen twee jaar was er zelfs op release prima voorraad bij de Apple stores voor afhaal zelfde dag. Alle kleuren vrijwel elk model.

Alleen de verzending modellen liepen wat verder uit.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:01
Ahh oke, thanks. Dacht er goed aan te doen om te pre-ordenen, maar dan gaan we toch maar langs de winkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glycerine00
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 16-09 23:06
Ik ben enthousiast maar verbied mijzelf iets te kopen. Ben in maart overgegaan van een XS naar een gewone 14, en in juni toch overstag gegaan voor 14 Pro Max (vooral voor de zoom)

Daarnaast heb ik mijn moeder geupgrade naar de 14 Plus, dus het is mooi geweest dit jaar.
Heb al genoeg geld uitgegeven aan iPhones nu :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
glycerine00 schreef op zondag 3 september 2023 @ 22:58:
Ik ben enthousiast maar verbied mijzelf iets te kopen. Ben in maart overgegaan van een XS naar een gewone 14, en in juni toch overstag gegaan voor 14 Pro Max (vooral voor de zoom)

Daarnaast heb ik mijn moeder geupgrade naar de 14 Plus, dus het is mooi geweest dit jaar.
Heb al genoeg geld uitgegeven aan iPhones nu :P
Ja, die 14 Pro Max heb je pas 3 maanden. Dan zou ik ook niet upgraden. Zelf heb ik een 12 Pro Max en zelfs ik ga waarschijnlijk niet overstag. 7 maanden geleden de batterij laten vervangen bij Apple en ik ben nog steeds tevreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slingert
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11:40
Ik wacht de Keynote nog af maar als de geruchten kloppen dan wordt het lastig kiezen. Nu heb ik een 13 pro en het formaat bevalt goed. Geregeld een 13 pro max van een collega vastgehouden en in m’n broekzak ‘gepast’ en van mij hoeft het niet zo groot. Het kan maar ben bang dat het me tegen gaat staan. Maar de 10x optische zoom, dat wil ik wel! Ben van plan om over ongeveer een jaar een maand of 4 te gaan reizen en overweeg dan vanwege gewicht/volume mijn systeemcamera thuis te laten. Ben wel benieuwd of hier mensen zijn die spijt hebben gekregen van een max of misschien juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:29
Ondertussen toch wel erg benieuwd wat ze nu weer uit de hoge hoed gaan halen. Hetgene wat nu gelekt is, titanium en een milimeter minder bezel ga je geen miljoenen devices mee verkopen zou ik denken. Er is té weinig gelekt, wat op zich al opvallend is..... zouden ze nog ergens bovenop zitten zoals ze vorig jaar vanuit het niets het eiland naar voren toverden?

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 04-09-2023 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 12:29
Ik heb nog een XR en ga upgraden naar een Iphone 15 Pro. Heb wel even getwijfeld voor de Pro Max maar vind deze te groot. Tevens is de camera volgens mij hetzelfde behalve het feit dat de Pro Max een betere zoom heeft. Zoomen doe ik nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:17
Dennisdn schreef op maandag 4 september 2023 @ 08:40:
Ondertussen toch wel erg benieuwd wat ze nu weer uit de hoge hoed gaan halen. Hetgene wat nu gelekt is, titanium en een milimeter minder bezel ga je geen miljoenen devices mee verkopen zou ik denken. Er is té weinig gelekt, wat op zich al opvallend is..... zouden ze nog ergens bovenop zitten zoals ze vorig jaar vanuit het niets het eiland naar voren toverden?
Ik denk echt dat het dit jaar een beetje meer gefocust zal zijn op een kleine design verandering en vooral op de behuizing van titanium. USB-C wellicht met Thunderbolt ondersteuning, en mindere bezels, en betere accu capaciteit.

Denk niet dat ze dit jaar iets speciaals uit de hoed gaan toveren, maar goed je weet het natuurlijk nooit bij Apple. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Wordt de keuze tussen de gewone 15 en de 14 pro niet interessant? Aangezien dezelfde chip in de 15 zal zitten, en de 14 pro met de 3 camera’s, promotion, etc.

Ik ga upgraden dit jaar vandaar dat ik me dit afvroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:08
De eerste iPhone 15 cases verschijnen nu o.a. op AliExpress, iemand al wat besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
JimmyJoness schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:41:
Wordt de keuze tussen de gewone 15 en de 14 pro niet interessant? Aangezien dezelfde chip in de 15 zal zitten, en de 14 pro met de 3 camera’s, promotion, etc.

Gaat die 14 pro er niet uit, omdat die soort van vervangen wordt voor de 15?

Ik heb juist destijds afgewacht met de 14 pro en zou nu mijn 12 willen upgraden naar de nieuwe 15. Als het goed is, is deze goedkoper dan de 14 pro nú.

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:07

s0kkie

Cowabunga

Dennisdn schreef op maandag 4 september 2023 @ 08:40:
Vrijwel alles is al geleakt.
Naast de bezels en titanium is ook de stilte knop aan de zijkant helemaal anders, usb-c, de iPhone heeft minder hoekige randen, krijgt meer verschillende kleuren.
Uiteraard weer betere camera en nieuwe A16 (A17 niet bij ieder model ;))chip.
Dus wat is er eigenlijk nog niet geleakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik hoop dat de setup van camera's op de normale Pro en de Pro Max (Ultra) hetzelfde blijven. Anders "moet" ik weer met een grotere iPhone gaan sjouwen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:34

Dit, ik kijk gewoon naar de beste deal en besluit dan of ik ga voor de 14 pro of de 15. Volgens mij zijn ze nagenoeg hetzelfde, en ander stap ik over 3-4 jaar wel over naar USB-C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Danielson schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:44:
De eerste iPhone 15 cases verschijnen nu o.a. op AliExpress, iemand al wat besteld?
Nee. Ik heb meestal YMW en die heeft ze nog niet online staan.

Apple’s eigen FineWoven hoesjes gaan mogelijk 100 euro kosten en zijn niet waterbestendig. Dus ik weet niet of ik dat wel wil. Voor dat geld kan ik ook een paar andere hoesjes halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinns
  • Laatst online: 09:38
JanHenk schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:51:
[...]

Gaat die 14 pro er niet uit, omdat die soort van vervangen wordt voor de 15?

Ik heb juist destijds afgewacht met de 14 pro en zou nu mijn 12 willen upgraden naar de nieuwe 15. Als het goed is, is deze goedkoper dan de 14 pro nú.
Het verschil is niet zo groot dus je kan denk ik het beste even bedenken wat de extra functionaliteit van de 14 pro je waard is. Een iPhone 14 kostte bij release 1030 euro, waar een iPhone 14 pro nu een kleine 1100 is bij tele2 met maandelijks opzegbaar abonnement (never mind, die truc werkt niet meer) 1130 euro kost bij Coolblue.

Ik ben helemaal klaar om mijn X (tweedehands gekocht begin 2019) te vervangen voor een hagelnieuwe 15 Pro. Einde software support en gare batterij betekent helaas het einde van de nog steeds prachtige X…

[ Voor 4% gewijzigd door Kevinns op 04-09-2023 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:44:
[...]

Nee. Ik heb meestal YMW en die heeft ze nog niet online staan.

Apple’s eigen FineWoven hoesjes gaan mogelijk 100 euro kosten en zijn niet waterbestendig. Dus ik weet niet of ik dat wel wil. Voor dat geld kan ik ook een paar andere hoesjes halen. :)
€100,- ? Kolere hé, daar heb je een jaar Apple Care voor via de Amerika route 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 4 september 2023 @ 17:48:
[...]

€100,- ? Kolere hé, daar heb je een jaar Apple Care voor via de Amerika route 8)7
En dat is gebaseerd op de dollarprijs, waarbij 99 dollar hetzelfde is als 99 euro. Dat doen ze bij de bandjes voor de Apple Watch ook. Maar anders zou het zelfs 119 euro of zo kunnen worden.

Vind ik veel geld voor een hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisweb schreef op maandag 4 september 2023 @ 18:06:
[...]

En dat is gebaseerd op de dollarprijs, waarbij 99 dollar hetzelfde is als 99 euro. Dat doen ze bij de bandjes voor de Apple Watch ook. Maar anders zou het zelfs 119 euro of zo kunnen worden.

Vind ik veel geld voor een hoesje.
Ik ben al niet van de hoesjes maar €100/119 is wel bezopen zeg. Zeker met de kwaliteit die Apple levert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twodigits
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:36

Dit is ook waar ik tussen twijfel, ik hoop eigenlijk dat in de loop van deze maand de 14 pro afgeprijsd gaat worden om voor instap- 15 geld een 14 pro te hebben 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iMode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapa
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 10:34
s0kkie schreef op maandag 4 september 2023 @ 12:34:
[...]

Uiteraard weer betere camera en nieuwe A16 chip.
Dus wat is er eigenlijk nog niet geleakt :P
De A17 ;)

klikkerdeklik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Reem0nN schreef op maandag 4 september 2023 @ 10:10:
[...]

Ik denk echt dat het dit jaar een beetje meer gefocust zal zijn op een kleine design verandering en vooral op de behuizing van titanium. USB-C wellicht met Thunderbolt ondersteuning, en mindere bezels, en betere accu capaciteit.

Denk niet dat ze dit jaar iets speciaals uit de hoed gaan toveren, maar goed je weet het natuurlijk nooit bij Apple. :P
Mwahh, de laatste jaren zijn ze niet zo vernieuwend en verrassend meer toch?? Niet dat ik iets mis op een IPhone maar de laatste jaren ben ik niet echt verrast na het bekijken van het event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Laatst online: 21:18

Secsytime

Automagisch

Donstil schreef op maandag 4 september 2023 @ 18:19:
[...]

Ik ben al niet van de hoesjes maar €100/119 is wel bezopen zeg. Zeker met de kwaliteit die Apple levert.
Vorig jaar zon apple magsafe pasjeshouder gekocht, vorige week weg kunnen gooien omdat die stuk was. Echt waardeloze kwaliteit van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapa
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 10:34
schumi1986 schreef op maandag 4 september 2023 @ 21:29:
[...]

Mwahh, de laatste jaren zijn ze niet zo vernieuwend en verrassend meer toch?? Niet dat ik iets mis op een IPhone maar de laatste jaren ben ik niet echt verrast na het bekijken van het event.
Eens. Ik mis ook een beetje de 'one more thing' factor van 'vroeger'. Desalniettemin ga ik wel upgraden dit jaar. Genoeg 'one more things' bij een upgrade naar 15 Pro of Ultra vanaf mijn iphone xs :+

klikkerdeklik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:17
schumi1986 schreef op maandag 4 september 2023 @ 21:29:
[...]

Innovatie om de iPhone is soms wat aan de lage kant, heb vorig jaar namelijk meer genoten van de aankondiging van de Apple Watch Ultra i.p.v. de iPhone 14.

Maar toch heb ik toen ook ontzettend genoten van de iPhone X als One More Thing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorteGebruiker
  • Registratie: Februari 2022
  • Niet online
Ik ga niet upgraden, wel het evenement kijken. Heb vorig jaar een 14 pro gekocht en vind wat nu bekend is aan geruchten te summier om te upgraden. Ben over 4-5 jaar wel weer de eerste, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 08:20
Ook die is gelekt, komt in de iPhone 16 Pro :P

PS: volgens de laatste geruchten zelfs een A18 leak, hoogstwaarschijnlijk bedoeld voor o.a. de 17 Pro
Donstil schreef op maandag 4 september 2023 @ 17:48:
[...]

Ja dat vind ik ook, zelfs vorig jaar vond ik het eigenlijk al te gek worden. Hoe steek ik hiervoor de oceaan over?

[ Voor 36% gewijzigd door Jaymone op 05-09-2023 07:39 ]

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
Yes, eindelijk een goede reden gevonden om sowieso te upgraden.... Normaal wil ik er niet naar kijken omdat ik wat moe ben over accu-discussies, maar nu per ongeluk gezien dat de 14Pro is gedegradeerd tot 94% (wonderlijk, heb echt nog nooit een batterij lager dan 99 gehad).

Hé, vervelend... nu moét ik wel upgraden :+ >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jaymone schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 07:35:
Ja dat vind ik ook, zelfs vorig jaar vond ik het eigenlijk al te gek worden. Hoe steek ik hiervoor de oceaan over?
Nou als je dat met een kano doet kan je nog wat sponsoring fixen en heb je de iPhone helemaal gratis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Dennisdn schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 07:43:
Yes, eindelijk een goede reden gevonden om sowieso te upgraden.... Normaal wil ik er niet naar kijken omdat ik wat moe ben over accu-discussies, maar nu per ongeluk gezien dat de 14Pro is gedegradeerd tot 94% (wonderlijk, heb echt nog nooit een batterij lager dan 99 gehad).

Hé, vervelend... nu moét ik wel upgraden :+ >:)
Binnen een jaar naar 94 is wel snel, maar is dat de grootste reden om te upgraden? een batterij kan je ook vervangen, kost minder dan upgraden ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Slasher schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 08:12:
[...]

Binnen een jaar naar 94 is wel snel, maar is dat de grootste reden om te upgraden? een batterij kan je ook vervangen, kost minder dan upgraden ;)
Maar ik heb nog wel meerdere redenen zoals een vetvlek op de achterkant, stof in de laadpoort én de weerapp klopt niet meer, die geeft de hele week 29 graden aan met zon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:04

n3z

Ik kijk uit naar de 15 pro! Mijn 13 pro is stuk en gebruik nu al een tijdje mijn oude 12 mini. Maar die heeft een dramatische accutijd nu die op 82% capaciteit zit.

Plus ik hou van foto's maken dus dat wordt een flinke vooruitgang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Heb een 14 Pro hier. Ding is natuurlijk nog helemaal gaaf en upgraden is totaal niet nodig.

En toch is er toch weer een maar: Ik zit in de US als hij uit komt. Kan mijn huidige 14 Pro via swappie gemakkelijk kwijt voor 900, dus dan is het verschil echt goed behapbaar.

Vraag me alleen wel af hoe de beschikbaarheid is in de US bij release, zonder abonnement. Iemand enig idee? Of wordt het een long shot?

Dubio dubio..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Tim14ww schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 10:37:
Heb een 14 Pro hier. Ding is natuurlijk nog helemaal gaaf en upgraden is totaal niet nodig.

En toch is er toch weer een maar: Ik zit in de US als hij uit komt. Kan mijn huidige 14 Pro via swappie gemakkelijk kwijt voor 900, dus dan is het verschil echt goed behapbaar.

Vraag me alleen wel af hoe de beschikbaarheid is in de US bij release, zonder abonnement. Iemand enig idee? Of wordt het een long shot?

Dubio dubio..
Gewoon een Apple winkel binnenlopen, grote kans dat je hem gewoon mee kunt nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:04

n3z

Tim14ww schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 10:37:

Dubio dubio..
Vorig jaar waren er nog covid restricties in China dus toen duurde het wat langer voordat je hem kon krijgen. Dit jaar zullen alle fabrieken wel maximaal draaien. Er gaan wel geruchten dat de pro max in mindere mate beschikbaar is de eerste paar weken.

Kan je er direct na de keynote eentje reserveren en dan ophalen in de apple store naar keuze in de VS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
n3z schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 11:15:
[...]

Vorig jaar waren er nog covid restricties in China dus toen duurde het wat langer voordat je hem kon krijgen. Dit jaar zullen alle fabrieken wel maximaal draaien. Er gaan wel geruchten dat de pro max in mindere mate beschikbaar is de eerste paar weken.

Kan je er direct na de keynote eentje reserveren en dan ophalen in de apple store naar keuze in de VS?
Ja dat hoop ik. Is het voortaan niet zo dat je hem bij pre-order altijd op een afleveradres moet laten bezorgen?

Uiteraard CC @Donstil die dit ongetwijfeld weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tim14ww schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 11:26:
[...]

Ja dat hoop ik. Is het voortaan niet zo dat je hem bij pre-order altijd op een afleveradres moet laten bezorgen?

Uiteraard CC @Donstil die dit ongetwijfeld weet.
Zover ik weet moet dat gewoon mogelijk zijn, de afgelopen jaren was ophalen in de Store net zoals hier in NL gewoon een optie. Je betaald wel via apple.com overigens, je haalt alleen daar op.

Dat is wel wat hier op de planning staat, zeker als het toestel 22 sept uit komt want dat is dag 1 van mijn vakantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:12
Ben wel benieuwd naar het gewicht van de 14 pro max tov de 15 pro max, met dat titanium frame

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

spoonman schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 14:00:
Ben wel benieuwd naar het gewicht van de 14 pro max tov de 15 pro max, met dat titanium frame
Ultra wordt het toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 21:49
ene artikel spreekt men over ultra het andere pro max...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
spoonman schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 14:00:
Ik ben ook erg benieuwd. Ergens ben ik bang dat ik mij op niets zit te verheugen. Natuurlijk titanium is perfect want de Pro's zijn gewoon té zwaar. Maar... ik heb werkelijk geen idee of het gewicht in het frame zit of in alle elektronica binnenin het frame.... M.a.w. als het frame nu al niet de boosdoener is, dan maakt die laatste 10 gram ook niets meer uit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevinns
  • Laatst online: 09:38
Gewicht is voor mij ook dé reden om de 15 pro serieus te overwegen. De 13 pro en 14 pro vind ik oncomfortabel zwaar…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 15:21
De 14 pro max is wat aan de zware kant ja. Als de 15 pro max een stuk lichter is en 6 of meer x zoom heeft gaat het toch weer kriebelen ondanks ik 4 jaar met de 14 zou doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Macrumors zegt dat Frankrijk én “andere landen” nu ook afscheid nemen van het simslot… Dan zullen wij ook wel aan de beurt zijn…

https://www.macrumors.com...5-pro-expected-next-week/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Laatst online: 19:38
Misschien vreemd, ik hoop op een nieuwe Magic Mouse of AirPods Max. Beide zijn wel toe aan een update.
Mijn iPhone 13 Pro gaat nog wel een ronde mee, die krijgt alleen een update als de 15 spectaculair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Dennisdn schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 16:20:
Macrumors zegt dat Frankrijk én “andere landen” nu ook afscheid nemen van het simslot… Dan zullen wij ook wel aan de beurt zijn…

https://www.macrumors.com...5-pro-expected-next-week/
Van mij mogen ze direct.. Scheelt je een hele berg plastic, papier in geval van verzenden, en voor medewerkers in de shops scheelt het op weekbasis vast ook wel aardig tijd, aangezien ze geen simwissels meer hoeven te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 14:39
Mijn telefoon provider zit nog steeds aan de fysieke simkaart. Van mij hoeft het niet persé gelijk, ook in buitenland gebruik ik de fysieke kaart nog. En zolang ze uberhaupt nog versies met fysieke slot uitbrengen heeft het geen voordeel wanneer je er eentje zonder hebt.

Apple heeft er wel een handje van om oude techniek net iets te snel te dumpen. En als het dan over afval gaat vind ik dat ook niet iets waar het milieu veel aan heeft wanneer je dingen moet gaan vervangen of koppelstukjes moet gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
Dit jaar toch maar weer eens upgraden. Zowel de iPhone als de Watch. Hoewel mijn 11 Pro Max nog steeds prima functioneert, is de accu merkbaar sneller leeg. En na vier jaar mag het ook wel weer. Vooral vanwege de nieuwe camera.

Zelfde geldt voor mijn Watch S4. Hoe oud is dat ding wel niet? Nu vind ik gelukkig de Ultra vrij lelijk, dus wordt het een gewone Watch.

Rib uit m’n lijf. Of toch een nier verkopen?

[ Voor 4% gewijzigd door Cass Casey op 05-09-2023 19:34 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Laatst online: 14-09 18:54
Iemand hier een idee wat de verkrijgbaarheid bij Amazon is na release? Komen ze daar net al bij Apple direct op voorraad of zijn ze eerst enkel bij Apple te koop? Kan het niet zo herinneren meer.. heb nog wat tegoed op m’n Amazon account 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
ls789 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 23:55:
Iemand hier een idee wat de verkrijgbaarheid bij Amazon is na release? Komen ze daar net al bij Apple direct op voorraad of zijn ze eerst enkel bij Apple te koop? Kan het niet zo herinneren meer.. heb nog wat tegoed op m’n Amazon account 😁
Ik weet het niet heel zeker omdat ik nooit iets koop bij Amazon. Maar afgelopen jaar kon zelfs Wehkamp mij op de releasedag aan een Pro helpen. Dan moet dat Amazon toch helemaal lukken zou ik denken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 06-09-2023 06:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ColeJ
Zo'n Apple Watch zou ik sowieso nooit kopen. Na 3 van die dingen verslijten had ik inmiddels een mooie Rolex kunnen kopen welke alleen maar meer waard was geworden in de tijd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie39
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 11:12
ColeJ schreef op woensdag 6 september 2023 @ 08:23:
Zo'n Apple Watch zou ik sowieso nooit kopen. Na 3 van die dingen verslijten had ik inmiddels een mooie Rolex kunnen kopen welke alleen maar meer waard was geworden in de tijd :).
Maar jij krijgt geen meldingen op die Rolex. Ik op mijn Watch 3 wel :Y
En die kost een fractie van een Rolex.
Vergelijken met een Rolex slaat dus écht nergens op… :N
Is gewoon consumenten-elektronica

[ Voor 3% gewijzigd door appie39 op 06-09-2023 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

ColeJ schreef op woensdag 6 september 2023 @ 08:23:
Zijn dat wel echte Rolexen? Klinkt als een phony.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
Mog schreef op woensdag 6 september 2023 @ 10:48:
[...]

Zijn dat wel echte Rolexen? Klinkt als een phony.
Neehoor, voor 3-4k koop je wel een 2e hands Rolex. Maar goed, staat los van het Wonderlust event :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 18:52
Always on display op de gewone 15 en het is een instant buy. Nu nog op Android en always on display is echt voor mij een must have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

ColeJ schreef op woensdag 6 september 2023 @ 11:03:
[...]

Neehoor, voor 3-4k koop je wel een 2e hands Rolex. Maar goed, staat los van het Wonderlust event :)
Afgetrapt model misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[...]

Welke 3 Apple watches die jij hebt gekocht zijn in totaal €3-4.000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
[...]
Inderdaad, een air king of een dames model uit de jaren 60.

Een mooi model, Sub / GMT start bij minimaal 10K (gebruikt).

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• crazylegs
Gaan we nu serieus discussies voeren over de aankoop van een frikkin Rolex? Wil niet op de stoel van een mod kruipen ofzo, maar beetje on topic blijven lijkt me beter toch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• s0kkie
  • Laatst online: 14:07

s0kkie

Cowabunga

Het is hier sowieso meer een dagboek waarin nutteloze info wordt gedeeld voor een welles/nietes overstap :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazylegs
Wat betreft snelheid van de betaling van een iPhone online bij Apple zelf op de dag van release, wat zouden jullie aanraden? Nog steeds oud en vertrouwd een CC, of betalen via Apple Pay?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:07
Ik denk dat we los van de pro's een iPhone ultra krijgen met een action knop ne titanium frame. Ik denk dat daar gewoon niks over gelekt is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Sinan10 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 13:50:
Ik denk dat we los van de pro's een iPhone ultra krijgen met een action knop ne titanium frame. Ik denk dat daar gewoon niks over gelekt is.
Geruchten gingen ook dat de Pro Max vanaf nu de Ultra genoemd wordt. Zelf heb ik Pro Max altijd al een gekke naam gevonden.

iPhone 15
iPhone 15 Plus
iPhone 15 Pro
iPhone 15 Ultra

[ Voor 6% gewijzigd door Mog op 06-09-2023 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Laatst online: 14-09 18:54
Dennisdn schreef op woensdag 6 september 2023 @ 06:55:
[...]

Ik weet het niet heel zeker omdat ik nooit iets koop bij Amazon. Maar afgelopen jaar kon zelfs Wehkamp mij op de releasedag aan een Pro helpen. Dan moet dat Amazon toch helemaal lukken zou ik denken :)
dan gok ik daar maar op :D en anders een weekje of 2 later - ook geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 18:52
Zijn er al geruchten dat de "gewone" 15 een always on display gaat krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 15:21
gupfishy schreef op woensdag 6 september 2023 @ 20:51:
Zijn er al geruchten dat de "gewone" 15 een always on display gaat krijgen?
Dat is exht de eerste functie die ik standaard uitschakel. Wat is daar een voordeel van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:29
Johan Bogle schreef op woensdag 6 september 2023 @ 21:31:
[...]
Dat is exht de eerste functie die ik standaard uitschakel. Wat is daar een voordeel van?
Ik heb hem sinds de 14 eigenlijk altijd aan. Handig om de tijd te zien, afspraken, muziek/spotify als ie gelocked is.

Merk vrij weinig in batterijduur. Ik had altijd Carrot Weather ook op het lockscreen, maar nu niet meer. Dat verbruikte wel merkbaar stroom van de batterij.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
SgtElPotato schreef op woensdag 6 september 2023 @ 21:38:
[...]

Ik heb hem sinds de 14 eigenlijk altijd aan. Handig om de tijd te zien, afspraken, muziek/spotify als ie gelocked is.

Merk vrij weinig in batterijduur. Ik had altijd Carrot Weather ook op het lockscreen, maar nu niet meer. Dat verbruikte wel merkbaar stroom van de batterij.
Precies. Ik dacht ook dat het niet veel boeiends zou zijn, maar het is super handig om direct tijd, weer en meldingen te zien. Batterij houdt het prima twee dagen uit hier.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dat gerucht is er wel geweest maar lijkt een beetje overgewaaid, eerst werd er namelijk gesproken over een Ultra model boven de Pro voor de 16 lijn, llater werd dat het “De Pro max gaat Ultra heten” gerucht.

Alleen de Pro Max Ultra noemen slaat eigenlijk nergens op als er alleen verdere zoom in komt, dus met dat in het achterhoofd zou er misschien nog wel wat meer in de hoge hoed kunnen zitten.

Edit: Ik hoop het niet overigens, want mijn Fomo wordt niet getriggered door een periscope lens maar wel als ze nog meer aan de ProMax gaan toevoegen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 06-09-2023 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op woensdag 6 september 2023 @ 22:59:
[...]

Dat gerucht is er wel geweest maar lijkt een beetje overgewaaid, eerst werd er namelijk gesproken over een Ultra model boven de Pro voor de 16 lijn, llater werd dat het “De Pro max gaat Ultra heten” gerucht.

Alleen de Pro Max Ultra noemen slaat eigenlijk nergens op als er alleen verdere zoom in komt, dus met dat in het achterhoofd zou er misschien nog wel wat meer in de hoge hoed kunnen zitten.
Titanium, langere batterijduur en groter zijn was voor de Watch genoeg om Ultra te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mog schreef op woensdag 6 september 2023 @ 23:01:
[...]

Titanium, langere batterijduur en groter zijn was voor de Watch genoeg om Ultra te zijn :P
Nah er zat wel meer dan alleen die drie zaken natuurlijk maar los daarvan was het vooral een nieuwe variant.
De Plus en later Max modellen hebben al jaren een betere batterijduur (en zijn logischerwijs groter), dat is nu niet ineens Ultra zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
iPhone 15 Camera Upgrades Will Be 'Star of the Show' at Apple Event

Van de week las ik ergens dat de Pro Max een 1” sensor krijgt voor de main camera, dat zou dan weer wel een grote upgrade kunnen zijn en kunnen ze hem daarmee misschien wel Ultra branden als in “Ultra Photo”. Zoals de watch Ultra “Ultra tough” is zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op woensdag 6 september 2023 @ 23:05:
[...]

Nah er zat wel meer dan alleen die drie zaken natuurlijk maar los daarvan was het vooral een nieuwe variant.
De Plus en later Max modellen hebben al jaren een betere batterijduur (en zijn logischerwijs groter), dat is nu niet ineens Ultra zou je zeggen.
Klopt. Op de grootte van het toestel, batterij en scherm na is er geen verschil tussen de 14 Pro en de 14 Pro Max. Maar dit jaar is het wel de verwachting dat de Pro Max een beter toestel gaat zijn dan de gewone Pro. En aangezien Apple de naam “Ultra” gebruikt voor het beste (M2 Ultra, Watch Ultra) zou ik het geen gekke verandering vinden. Misschien is titanium wel exclusief voor de Pro Max/Ultra. Of de action button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mog schreef op woensdag 6 september 2023 @ 23:09:
[...]

Klopt. Op de grootte van het toestel, batterij en scherm na is er geen verschil tussen de 14 Pro en de 14 Pro Max. Maar dit jaar is het wel de verwachting dat de Pro Max een beter toestel gaat zijn dan de gewone Pro. En aangezien Apple de naam “Ultra” gebruikt voor het beste (M2 Ultra, Watch Ultra) zou ik het geen gekke verandering vinden. Misschien is titanium wel exclusief voor de Pro Max/Ultra. Of de action button.
“Een beter toestel” is toch alleen de Periscope camera en dan misschien de 1” sensor?
Of heb ik dan wat geruchten gemist en zit er meer in de pijplijn dan afgelopen jaren het verschil was tussen pro en pro max? Titanium exclusief zou geen verkeerde zijn, ook vanwege het gewicht van de Pro Max nu.

Edit: ActionButton exclusief zie ik wel zitten trouwens, dan neem ik op zeker de “kleine pro” :P

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 06-09-2023 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op woensdag 6 september 2023 @ 23:12:
[...]

“Een beter toestel” is toch alleen de Periscope camera en dan misschien de 1” sensor?
Of heb ik dan wat geruchten gemist? Titanium exclusief zou geen verkeerde zijn, ook vanwege het gewicht van de Pro Max nu.

Edit: ActionButton exclusief zie ik wel zitten trouwens, dan neem ik op zeker de “kleine pro” :P
Je weet nooit hoe Apple het brengt :P Zullen vast nog wat software features exclusief zijn. Iets als ProRes Video ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Nu online
Dat denk ik niet. Ik denk dat de iPhone 15 Pro-serie een actieknop en een titanium frame zal krijgen. De serie zal voor zover ik heb gelezen alleen bestaan uit de iPhone 15 Pro en Pro Max.

Waar de naam Ultra vandaan komt is niet helemaal raar, want vermoedelijk komt er met de iPhone 16 een Ultra-model dat onder meer beelden voor visionOS en dus ook voor de Apple Vision Pro kan vastleggen. Ik denk dat een aantal leakers die geruchten door elkaar hebben gemengd, waardoor er een nieuw gerucht is ontstaan. Er zijn ook geen andere bronnen die zeggen dat er een iPhone 15 Ultra komt.

En dan is het nog de vraag wat wel of niet waar is. Apple staat er inmiddels om bekend expres valse informatie te verspreiden onder medewerkers. Als die informatie dan in de media komt, weet Apple precies welke medewerker er gelekt heeft. Die wordt dan ontslagen en mogelijk ook vervolgd voor het lekken van bedrijfsgeheimen.

Verwijderd

[...]

En je schreef dat ze steeds meer waard worden?? Dat klopt dan niet. Overigens schrijven veel deskundigen dat uurwerken de top hebben bereikt.

• ColeJ
Verwijderd schreef op donderdag 7 september 2023 @ 00:23:
[...]

En je schreef dat ze steeds meer waard worden?? Dat klopt dan niet. Overigens schrijven veel deskundigen dat uurwerken de top hebben bereikt.
Wat je wel weet is dat de Apple Watch altijd minder waard gaat worden :+. Maar goed, laten we het over Wonderlust hebben. Weten jullie al wat voor hoesje je wilt op een eventuele Iphone 15?

[ Voor 13% gewijzigd door ColeJ op 07-09-2023 08:13 ]

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-09 08:20
ColeJ schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:12:
[...]

Wat je wel weet is dat de Apple Watch altijd minder waard gaat worden :+. Maar goed, laten we het over Wonderlust hebben. Weten jullie al wat voor hoesje je wilt op een eventuele Iphone 15?
Ja, een Amerikaanse voor 100,- maar weet (nog) even niet precies hoe oceaan over te steken. Wel heb ik inmiddels wat sponsors gevonden :+

Eerlijk gezegd vind ik het dit jaar wel duur met de Apple hoesjes, ben er nog niet over uit.

Het is weer September 2025 :)

• ColeJ
Ik heb nu nog een XR en wil dus straks naar een 15 Pro. Ik moet dan dus ook een oplader bestellen want dit zit er standaard niet bij (kansloos, maar dat is een andere discussie). Welke raden jullie aan?

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
ColeJ schreef op donderdag 7 september 2023 @ 11:29:
Ik heb nu nog een XR en wil dus straks naar een 15 Pro. Ik moet dan dus ook een oplader bestellen want dit zit er standaard niet bij (kansloos, maar dat is een andere discussie). Welke raden jullie aan?
Dat is natuurlijk afhankelijk van wat je eisen zijn en wat jouw budget is. Wil je naast je iPhone nog andere apparaten laden ? hebben die allemaal USB-C of wil je ook iets met USB-A ? Wil je zo snel mogelijk laden ? Wil je draadloos laden ? Er zijn heel veel mogelijkheden wat dat betreft.

• ColeJ
Ik hoef niet draadloos te laden, mijn vriendin heeft nog een Iphone 8 dus helemaal over naar de nieuwe standaard lijkt me niet handig als we willen uitwisselen.

• Hathi
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online
Je moet niets, of heb je werkelijk waar nog geen enkele USB-C lader in huis? Opladen kan met elke willekeurige USB lader met daarin een kabel met een USB-C uitgang. De ene lader zal alleen hooguit wat sneller lader dan de andere, maar dat is ook afhankelijk van wat Apple uiteindelijk daadwerkelijk gaat introduceren als USB-C poort op de verschillende iPhones.
Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.