Hier idem, heb elke iPhone gehad sinds de 4 en ook eens in Oberhausen gelegen voor de iPad 3 destijds. Zoiets als een iPad / Watch daar ben ik niet meer gevoelig voor om die jaarlijks (laat staan per twee / drie jaar) te upgraden.Jaymone schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 14:21:
Mijn enthousiasme heeft zich ontwikkeld doordat ik sinds de 3GS iedere launch en iPhone heb meegemaakt en zelfs in Oberhausen daarvoor 's nachts in de rij heb gestaan. Vraag me wel af of dit ook zou gelden als bijv de iPhone X mijn eerste toestel was geweest.
Maar de iPhone die 'moet' er elk jaar nieuw komen. Ik haal altijd een twee jarig mobiel abonnement en in het tussenjaar van het abonnement koop ik 'm dus als los toestel en mijn 'oude' iPhone kan ik altijd mooi verkopen aan m'n pa of vriendin. Prima constructie zo -> zo zit ik voor 'n goeie euro afschrijving per dag aan het einde weer met een nieuw speeltje (al is inderdaad de spanning en vernieuwing elk jaar wat minder helaas).
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.