Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste
Acties:
  • 39.173 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik denk dat ik m'n extra voorspellingen maar wat aan ga passen... Ipv 'wensstand' nu toch maar naar de realistische..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

Ik voorspel al realistisch, alleen werkt de realiteit niet mee. :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:22
toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 16:37:
Ik denk dat ik m'n extra voorspellingen maar wat aan ga passen... Ipv 'wensstand' nu toch maar naar de realistische..
Ik denk dat mijn wensstand nog steeds realistisch is, met Feyenoord en psv voor Ajax, net als afgelopen seizoen.. maar zoals het nu lijkt moet Ajax dan misschien lager worden gezet, maar het seizoen is pas net begonnen en uiteindelijk zal ook Ajax wel weer wat beter spelen en meer punten pakken, die zie ik in de eindstand biet heel veel lager dan plek 3 eindigen, al kan az er wellicht boven blijven dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55
Drie weken geleden heb ik PSV al omhoog geschoven geschoven naar de nummer 1, gevolgd door AZ met daarachter Ajax en Feyenoord. Ik heb misschien tegen beter weten in de hoop dat het bij ons nog wel gaat draaien dus ik laat het zo staan.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seikbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 07:49

Seikbal

Tweakers Addict

Dat je qua exacte uitslag soms niet helemaal goed zou uitkomen, prima.... maar het is grotendeels waanzin in mijn voetbalbeleving :+ :+ . Sommige mensen gaan er heel goed op dat de uitslagen op deze manier uitkomen, maar ik heb een slecht weekend achter de rug 8)7

Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 19:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/pfPyLC11J8WGMfVGVgKS5uEJ.gif

Speelronde 4

Wederom een enerverende ronde in de Eredivisie afgelopen weekend. Sparta - NEC begon toch wel vrij verrassend met een 1-1 gelijkspel maar dat is tegen koning gelijkspel NEC natuurlijk weer niet helemaal verrassend te noemen. Almere City verloor thuis met 1-2 van PEC Zwolle en lijkt op dit moment de minste papieren te hebben van allemaal in de Eredivise (samen met FC Utrecht en Ajax).

Op de Adelaarshorst werd er al een kampioenschap gescandeerd na het verslaan van Heerenveen (3-2). Ook de Friezen staan na twee goede initiële speelrondes weer met beide benen op de grond. PSV had op papier de zwaarste tegenstander met Real Waalwijk op het programma bekend van o.a. de lichtvoetige Bel Hassani en Michiel 'Benzema' Kramer in de spits. Alsof het niets was werden de Waalwijkers weggeveegd met een 0-4. Heracles boekte een eenvoudige overwinning op Excelsior want ja, het ene kunstgras is het andere niet :+ , en Feyenoord maakte gehakt van FC Utrect wat een troosteloos seizoen kent.

FC Twente en AZ wonnen beide met 0-2 tegen respectievelijk FC Volendam (zonder en mét Eiting) en Vitesse. Tot slot bleken er een stel varkens losgebroken te zijn in Sittard die allemaal het Ajax shirt aan hadden maar van voetballen nog nooit gehoord hadden. Een korte onderbreking van het spel in de vorm van een penalty bleek een opgezet plan van de ESA te zijn om een nieuwe satteliet in balvorm te lanceren in een baan om de aarde. Anders was het voor Ajax kort dag geweest met een 1-0 kansloze nederlaag. De tijden waren wel eens beter voor de mannen en aanhangers uit Amsterdam.

Bij ons bleken er echter ook nog eens mensen rond te lopen met verstand van voetbal, waar ondergetekende er op dit moment géén van is. @Jay-K had de poetsdoeken groot ingeslagen afgelopen weekend om zijn glazen bol maximaal te laten shinen. Wat hij echter niet wist is dat @MarChello75 en @M@cer de aanbieding bij de Kruidvat óók hadden gezien waardoor er sprake is van 3 winnaars deze ronde.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/mHvelm5XSXNCqkobFoG1ZTA7.gif

De volgende deelnemers eindigen deze week in de top 5:

1. @Jay-K +57 punten
2. @MarChello75 +57 punten
3. @M@cer +57 punten
4. @Megupe +54 punten
5. @ajaxalex +53 punten

Kudo's voor het fors beter voorspellen dan mij zullen we maar zeggen :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/Hz5XPlbI7kxfIc6TfooBJgnk.gif

De Internet Randomizer moet eraan te pas komen en deze heeft deze week @M@cer als winnaar aangewezen van het Hero abonnement!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/UzxJBaGtWW9gYBIpZ4LRAwH6.png
De volgende speler wint deze week het Tweakers Hero Abonnement en krijgt hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers: @M@cer

Het kan zijn dat de procedure anders was, dus een klein voorbehoud is hier op zijn plaats. @Lekkerboeie86 klopt het wat ik gedaan heb? :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/gvRdDJ81XJgBfL3zR85j9CX0.gif

De volgende deelnemers staan deze week in de top 10:

1. @jbdeiman +187 punten
2. @Megupe +178 punten
3. @JasperS1994 +169 punten
4. @nietorigineel +169 punten
5. @MM99 +164 punten
6. @pelle888 +164 punten
7. @frumper +163 punten
8. @69420666_ +162 punten (what's in a name :P)
9. @Besas79 +162 punten
10. @Frituurman +162 punten

@jbdeiman slaat als eerste een klein gat van 9 punten in de poule maar dat zegt meestal niet zoveel op dit tijdstip. Opvallend is natuurlijk wel dat er relatief veel schildjes (weekwinnaars) op pagina 1 staan wat de laatste jaren lang niet altijd het geval was. Toch is het verschil tussen plaats 1 en plaats 3 reeds 18 punten wat relatief fors is na 4 speelrondes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/knihaZ2j7nsJXXlWRt5JwQip.gif

- De best voorspelde wedstrijd was Almere City - PEC Zwolle (1-2). Ondergetekend had goede hoop voor Almere City maar helaas pindakaas.

- De enige wedstrijd zonder correcte voorspellers? Fortuna Sittard - Ajax

- @Sempy zal niet vrolijk zijn. Als enige 3 wedstrijden goed voorspeld, niet in de top 5 geëindigd. Zien we niet zo heel vaak!

- @Gonadan speelt eindelijk mee zodat ik een beeld krijg van zijn Ajax voorspellingen. Helaas pindakaas bleef de 0-4 uit.

- @Stedom -> je hebt de twijfelachtige eer als enige de voorspellingen niet te hebben ingevuld. 25 push-ups, 15 pull-ups en je kunt je weer melden! ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/gblI93SslYwifHhZ5xLBiv7f.gif
Verslag van de bruutste persoonlijke vete op Tweakers: Typhone vs toolkist

Laat 'verslag' deze week maar weg. Ik eindig in totaal op 25 schamele punten op de f*cking laatste pagina van de pool. Als er ooit een week was om 'de Tool' te verslaan dan was het deze week wel. Kans gemist. Einde verslag. @toolkist pakt een 1-2 voorsprong in het klassement met de ontbrekende 3e speelronde nog in het verschiet.

Speelronde@Typhone@toolkist tussenstand
1 44 50 0-1
2 65 32 1-1
3 0 0 1-1
4 25 37 1-2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/FjdW2u4gGXHju60a3ZvVvxYu.gif

Komende week wordt weer "genieten" van de mannen in het Oranje. Veel plezier voor degenen die daar plezier aan beleven. Ik ben er geen van en zal veelvuldig genieten van het mooie weer op de mountainbike en in de sportschool.
Stay tuned voor de volgende ronde!

[ Voor 1% gewijzigd door Typhone op 04-09-2023 10:02 . Reden: Zinsbouw + spelcorrecties ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:42

heho

Ommen, Overijssel

toolkist schreef op zondag 3 september 2023 @ 12:03:
[...]

Mooi he, dat ie precies volgens de regels fluit...
Gewoon oer oer oer dom van die speler.
Ja jongens, lekker precies de regels volgen en alle emotie er uit rammen ! Heerlijk ... :X
Zag gisteren bij een (terecht) gefrustreerde Brobbey, de scheids nog waarschuwen zo van doe het nou niet, stop anders moet ik geel geven, en als je dan nog door gaat: terecht wat mij betreft. Maar ik hoop toch niet dat elke 1e reactie een gele kaart op gaat leveren, want dan is wat mij betreft het einde zoek.

Zo, dat is er uit :9 Krijg ik nu geel ? ;)

Gelukkig nog een goede zondag qua score, na een drama vrijdag en zaterdag.

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
heho schreef op maandag 4 september 2023 @ 09:59:
[...]

Ja jongens, lekker precies de regels volgen en alle emotie er uit rammen ! Heerlijk ... :X
Zag gisteren bij een (terecht) gefrustreerde Brobbey, de scheids nog waarschuwen zo van doe het nou niet, stop anders moet ik geel geven, en als je dan nog door gaat: terecht wat mij betreft. Maar ik hoop toch niet dat elke 1e reactie een gele kaart op gaat leveren, want dan is wat mij betreft het einde zoek.

Zo, dat is er uit :9 Krijg ik nu geel ? ;)

Gelukkig nog een goede zondag qua score, na een drama vrijdag en zaterdag.
Afbeeldingslocatie: https://media.nu.nl/m/zdcx6d3a8cva_wd1280/spelregelcommissie-ifab-bespreekt-invoeren-tijdstraf-bij-gele-kaart.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 00:24
Lekker hoor, fijne week en bovendien weekwinnaar..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Gefeliciteerd @M@cer, het was geen makkelijke week _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Potverdikkie, 3 punten tekort voor een plek in de top 5. Maar hé, 50 punten gescoord, dat gaan we vieren! oOo

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 04-09-2023 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:55
*@*#$(&*@#$(@&#$( weer op 3 punten geen weekwinnaar.
En 9 tekort voor algemeen klassement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:23
Ik kwam aardig in de buurt voor de weekwinst, met het gelijke spel bij Ajax (had 2-2 staan) ging ik nat op AZ die toch wel konden winnen. Nu 2 weken wachten helaas..

Gefeliciteerd @M@cer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Kijk, ik zak weer terug naar mijn oude niveau qua voorspellen. Als nu Ajax weer gaat spelen op het het oude niveau is alles weer zoals het moet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:30
nietorigineel schreef op maandag 4 september 2023 @ 12:43:
Kijk, ik zak weer terug naar mijn oude niveau qua voorspellen. Als nu Ajax weer gaat spelen op het het oude niveau is alles weer zoals het moet zijn :)
Laten we dat maar niet doen. Als Feyenoorder vind ik het helemaal prima hoe ze nu spelen >:)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:38
En voor de mensen die kansberekening interessant vinden, twas nie veel soeps nie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7-GLFfZEW0ewyubFoa9WgerzBL0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/edzqiv476wPVmWdds0U61Pii.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jtpS25WRdTN1Mfw1YZPHrhWGpMo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MtXAHMIqHt6JVGevWxh0CUCr.png?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op maandag 4 september 2023 @ 13:25:
En voor de mensen die kansberekening interessant vinden, twas nie veel soeps nie:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ach je vult die 2-1's gewoon steeds in voor de verkeerde partij. Eigenlijk moet je nog een 3e account maken 😇🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
@Gonadan
Twente - Ajax 3-0? 4-0? 2-1? 2-2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
0-3 natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:59

ST10©DE

Dus.............

Ik denk 1-5

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wat verwacht je nu voor antwoord? O-)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Twente wint. Niet tegen beter weten in winst voor Ajax voorspellen, dat is zonde van je punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
Gonadan schreef op maandag 11 september 2023 @ 11:57:
[...]

Wat verwacht je nu voor antwoord? O-)
Eentje wat mij 10 punten oplevert!
Go!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 11 september 2023 @ 12:34:
[...]

Go!
Je realiseert je dat je nu je enige hulplijn van het jaar hebt verbruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:51
Superkiwi schreef op maandag 11 september 2023 @ 12:24:
Twente wint. Niet tegen beter weten in winst voor Ajax voorspellen, dat is zonde van je punten.
Ik moet het allemaal nog zien. Kan niet echt favoriet aanwijzen. Zou ergens wel lachen zijn als "de zoon van" een bijzonder goeie wedstrijd speelt en de winnende maakt. Maar ik zie Ajax zich ook wel herpakken en gewoon een zakelijke overwinning boeken. Denk dat ik het op 1-1 ga houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op maandag 11 september 2023 @ 12:34:
[...]

Go!
1-2

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
Never. 4-1 FC Twente.
Denk ik. 0 kans in elk geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nou dan weet ik zeker dat ik in ieder geval in de goede richting zit. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 09:05
Geinig dat jullie allemaal denken dat Ajax gaat scoren. Op basis van al die gecreëerde kansen de afgelopen wedstrijden wellicht? Of omdat Twente een keeper heeft die elke bal doorlaat? Nee, die '0' bij Ajax is voor mij de enige zekerheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Lekkerboeie86 schreef op maandag 11 september 2023 @ 13:15:
[...]
Zou ergens wel lachen zijn als "de zoon van" een bijzonder goeie wedstrijd speelt en de winnende maakt.
Wie is "de zoon van"?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Steijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Of dat z'n pa em huisarrest geeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

mefjoew schreef op maandag 11 september 2023 @ 14:37:
Geinig dat jullie allemaal denken dat Ajax gaat scoren. Op basis van al die gecreëerde kansen de afgelopen wedstrijden wellicht? Of omdat Twente een keeper heeft die elke bal doorlaat? Nee, die '0' bij Ajax is voor mij de enige zekerheid..
Een fantastische trainer die in drie dagen het team naar zijn hand zal zetten aangevuld met grondige onderschatting door Twente. Ik ruik kansen. :Y)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 10:49
mefjoew schreef op maandag 11 september 2023 @ 14:37:
Op basis van dat dit maar Twente is... zo goed zijn ze nou ook weer niet dat ze het Ajax lastig kunnen maken. 0-3 of 1-3 minimaal.

Twente heeft Volendam, PEC en Almere gehad en staat op 9 punten... niet echt een trackrecord om trots op te zijn 8)

[ Voor 10% gewijzigd door frumper op 11-09-2023 15:54 ]

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@mefjoew zullen we de weekwinst voor jou alvast onofficieel vastleggen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
frumper schreef op maandag 11 september 2023 @ 15:51:
[...]

Op basis van dat dit maar Twente is... zo goed zijn ze nou ook weer niet dat ze het Ajax lastig kunnen maken. 0-3 of 1-3 minimaal.

Twente heeft Volendam, PEC en Almere gehad en staat op 9 punten... niet echt een trackrecord om trots op te zijn 8)
Ajax heeft soortgelijke clubs gehad en staat op 4 punten.
En dat kan zomaar aan het einde van september nog steeds 4 punten zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mefjoew
Superkiwi schreef op maandag 11 september 2023 @ 15:58:
@mefjoew zullen we de weekwinst voor jou alvast onofficieel vastleggen? :P
Ik lever het weekwinnaarschap graag in voor een onverwacht gemakkelijke overwinning van Ajax in Enschede O+
Typhone schreef op maandag 11 september 2023 @ 16:00:
[...]

Ajax heeft soortgelijke clubs gehad en staat op 4 punten.
En dat kan zomaar aan het einde van september nog steeds 4 punten zijn.
Precies dat. Heb op meerdere plekken al geroepen dat ik er niet vreemd van opkijk als (lees: enorm bang voor ben dat) Ajax de maand november ingaat in het rechterrijtje. Gelukkig ben ik geen enorm goede voorspeller, dus dat geeft me nog enige hoop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Overigens, zullen we dit een „neutraal“ topic laten houden? Discussies over een club kunnen in het andere topic. De vraag ging natuurlijk over een voorspelling. Maar komt van een Ajacied en gaat over Ajax. Naar mijn mening kunnen we dit soort Posts beter in het andere topic stellen. Het was altijd een leuk topic zonder ontsporingen, laten we dat zo houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik zie nog steeds geen enkele vorm van ontsporing?
Als het ontspoort dan duwen de karretjes wel weer op de rails hoor, maak je daar geen zorgen over ;)

Met neutraal bedoelen we dat we hier geen verhitte club x versus club y discussies gaan voeren. Ook zien we hier liever geen "mijn club is veel beter dan je jouwe" posts.
Een simpele vraag over een verwachte uitslag valt mijns inziens prima binnen de regels, of die vraag nou van een Ajacied aan een Ajacied gericht is of van een Feyenoorder aan een PSV'er.

[ Voor 54% gewijzigd door Superkiwi op 12-09-2023 15:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Superkiwi schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 15:21:
Ik zie nog steeds geen enkele vorm van ontsporing?
Als het ontspoort dan duwen de karretjes wel weer op de rails hoor, maak je daar geen zorgen over ;)

Met neutraal bedoelen we dat we hier geen verhitte club x versus club y discussies gaan voeren. Ook zien we hier liever geen "mijn club is veel beter dan je jouwe" posts.
Een simpele vraag over een verwachte uitslag valt mijns inziens prima binnen de regels, of die vraag nou van een Ajacied aan een Ajacied gericht is of van een Feyenoorder aan een PSV'er.
Nee, er is nog geen sprake van ontsporing. Maar als het op deze manier doorgaat, kan je er donder opzeggen dat het wel een keer gaat ontsporen. Het gaat niet zo zeer om de vraag, maar om de mogelijke reacties. Dat gaat een keer mislopen.

Bijvoorbeeld deze post zal al door een Twente aanhanger als vervelend gezien kunnen worden:
[...]

Ik bedoel, je speelt drie wedstrijden, haalt het maximaal aantal punten en scoort gemiddeld drie keer per wedstrijd. En dan beweren dat het niks is om trots op te zijn. Dat downplayen van de prestatie van Twente is nergens voor nodig. Ook Twente heeft een nieuwe trainer, en heeft belangrijke spelers zien vertrekken.

[ Voor 28% gewijzigd door ST10©DE op 12-09-2023 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
ST10©DE schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 15:47:
[...]
Het gaat niet zo zeer om de vraag, maar om de mogelijke reacties. Dat gaat een keer mislopen.
Nee hoor, daar zijn we in de OP heel erg duidelijk in geweest en dat gaat al meerdere jaren goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
ST10©DE schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 15:47:
[...]
Dat downplayen van de prestatie van Twente is nergens voor nodig.
Oké, dat ben ik met je eens.
@frumper: niet meer doen aub.

Voilá, opgelost :)

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 12-09-2023 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Superkiwi schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 15:54:
[...]

Nee hoor, daar zijn we in de OP heel erg duidelijk in geweest en dat gaat al meerdere jaren goed :)
Deze bedoel je? Dan kijk ik er over heen?
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 21:00:

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule seizoen 2023-2024

Welkom in het grote voorspeltopic van de Nederlandse Eredivisie!

Inmiddels traditiegetrouw gaan we ook dit jaar weer van start met de nieuwe voetbalpoule*.
Aangezien voetbal regelmatig de tongen los weet te krijgen moedigen wij iedereen aan om ook dit jaar weer mee te doen met de Tweakers voetbalpoule. Los van het feit dat het leuk is om te 'pochen' met je voetbal-voorspel-kennis geeft het vooral ook een leuk aspect om bepaalde teams wel/niet aan te moedigen of te hopen op dat ene gelijkspel waardoor jij Koning/Keizer/Admiraal Voetbal kunt worden qua voorspellen. Zorg ervoor dat je je aanmeldt en doe mee!!!

*Aangezien wij gebruik maken van voetbalpoules.nl wordt de term 'voetbalpoule' hier gehanteerd ofschoon de correcte schrijfwijze voetbalpool zou moeten zijn ;)

Winnaars afgelopen jaren

Eeuwige roem is te behalen voor hen die als winnaar uit de bus komen in de voetbalpoule. De winnaars maken kans op de digitale 'Lekkerboeie' Trofee die in het leven geroepen is om de oprichter van de poule in het zonnetje te zetten (@Lekkerboeie86).
Winnaar 2016-2017: @Lekkerboeie86
Winnaar 2017-2018: @jeroenvdnberg
Winnaar 2018-2019: @Verwijderd
Winnaar 2019-2020: @Qu3st
Winnaar 2020-2021: @MarkH69
Winnaar 2021-2022: @IntToStr
Winnaar 2022-2023 @Astie

Huidige houder Lekkerboeie Trofee

[Afbeelding]

Algemene huisregels

Er zijn weinig huisregels of vereisten om mee te doen aan deze poule. De enige vereiste die er is is dat je een Tweakers account bezit op het moment van aanmelden. Dit omdat we jouw spelersnaam (dus niet clubnaam!) relateren aan jouw Tweakers naam zodat iedereen kan zien wie wie is en er een zekere mate van herkenbaarheid is.

Wekelijks zullen we een reminder sturen via Tweakers in dit topic waarin iedereen nog een laatste melding krijgt die de scores nog niet heeft ingevuld. Uiteraard blijft invullen van de poiule je eigen verantwoordelijkheid. Vergeet niet dat er ook een app is waarin je de scores kunt invullen mocht je niet in de buurt van een computer zijn.

Het staat iedereen vrij om een eigen clubnaam te kiezen uiteraard. Hou dit uiteraard wel respectvol naar andere clubs en personen toe (conform de huisregels dus). Jouw spelersnaam dient jouw Tweakers ID naam te zijn om de herkenbaarheid te vergroten.

Voorbeeld:
Clubnaam: AFCA Brigata
Spelersnaam: Typhone
TweakersID: Typhone

Verslagen en updates

Er wordt gepoogd zoveel mogelijk een kort verslag van de speelronde te doen. Hierbij worden grappen en grollen gemaakt over spelers, clubs en voorspellingen van deelnemers. Het kan zijn dat jouw club positief benaderd wordt maar uiteraard ook negatief. Laat ons even één ding duidelijk maken:

Clubvoorkeuren kennen wij niet in dit topic. Elke club is neutraal en geen enkele opmerking in de wedstrijdverslagen is bedoeld om club A of club B in een kwaad daglicht te stellen. De strekking van het verhaal is altijd een luchtig verslag. Niks meer en niks minder.

De leiding van de poule is in handen van onder andere 2 Feyenoorders en 2 Ajacieden. Dit gaat al jaren prima ook in onderling overleg en deze sfeer willen we graag behouden in dit topic. Als wij het idee krijgen dat mensen hier zitten om de zogenaamde 'internet-hooligan' uit te hangen dan verwijderen we jou zonder pardon uit de poule en ben je uitgesloten van verdere toekomstige deelname zolang de poule door ons beheerd wordt. We hanteren geen one strike, two strike, three strike systeem hier.

Respecteer ook dat niet alle deelnemers even begaan zijn met de eredivisie of voetbal in zijn algemeen maar wel graag van een uitdaging houden.

Vrouwen zijn ook welkom en afgelopen jaar hebben we één bekende vrouwelijke deelnemer gehad. Ook hier geldt dat denigrerende opmerkingen direct leiden tot uitsluiting en een kick uit de poule.

Prijzen

1e plaats: Cadeaubon Bol.com twv. 20 euro
Winterkampioen: Een bioscoopbon twv 10 euro
Week winnaar: 2 maanden Tweakers Hero abonnement
Top 3 na 34 speelronden ontvangt deze fantastische Trofee

[Afbeelding]

Aanmelden voor de Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule

Post jouw clubnaam in dit topic en meld je aan via deze link:
https://www.voetbalpoules.nl/poule/106806/aanmelden
Activeer de Eredivisie! Anders zit je niet in de poule!

Nr.
1🔪 FC Messentrekkers 🔪RaggerRagger
2AFCA BrigataTyphoneTyphone
3AhDieDasIshearaIsheara
4AleciedenAjaxalexAjaxalex
5Angstgegner058HcoPsYchovic
6AnyCLuukvrLuukvr
7AS OmaMarkH69MarkH69
8Astie UnitedAstieAstie
9BamMaartenMaarten_E
10Bao_Mi1Bao_Mi1Bao_Mi1
11BarryWBart WesterBartzegmaar
12BasjeDonBas DondersBasdon1985
13BlokkertR-BR-B
14BVV BoomstamMavarosMavaros
15CarpebiosCarpebiosCarpebios
16CheapieAnne WesterKoekjesmon
17De DegradatiestreepEfroMegupe
18De FrikandellenbakkersSnowdogSnowdog
19De Totaal GeschiftenLameeuwLameeuw
20DestRoyNLDestRoyNLRscheper
21Dion82DionDion34
22DouwtrappersFrumperFrumper
23Drunk DribblersMajohMajoh
24DutchEagleDutchEagle1993DutchEagle1993
25DutchgioDutchgioDutchgio
26Electr0n87Mrk87Mrk87
27ElPacoElPacoElPaco
28ErwinnAFCAErwin Van DalfsenEphymerous
29F.C. De 3e HelftQuadQuad
30F.C. LBLekkerboeie86Lekkerboeie86
31F1908RalmeloMAidenMAiden88
32FC BamihapHoianddoeiHoianddoei
33FC BordopschootNietorigineelNietorigineel
34FC De TegenstanderST10©DEST10©DE
35FC DeukieMatthewMefjoew
36FC GorkumMPC60MPC60
37FC JojoJeyJeyJeyJey
38FC KeptensMathijsThijssie007
39FC KokFendermenFendermen
40Fc NomadFc NomadGroggy
41FC PredictableRudyLRudyL
42FC RamzzzsteinRamsey JansenRamzzz
43FC SeikbalSeikbalSeikbal
44Fc ToolToolkistToolkist
45FC VarcelonaPsychicistPsychicist
46FC Wat!JaJay-K
47FC WigWamParaDroid2ParaDroid2
48FC Zeekomkommer UnitedMartijnMooody
49FC. De ZaagAssasinbatsAssasinbats
50FCDeSnipJan DekkersJandee
51FCMacaroniCarbonaraElMacaroni
52Feyenoord0344Jordi0344Jordi0344
53FR WokkelWesselWokkelz
54FR-OnToJapanJbdeimanJbdeiman
55FreshnezzFreddyFreshnezz
56FRFC-1908Robert De WitRobbydw
57Frituurman FCFrituurmanFrituurman
58FRkC187RkCReaL_G
59GeeriusMarkGeerius
60Gekke-GerritGerrit Van Den BroekFascinerend
61GelbeWandSuperbiekeSuperbieke
62Griepkikkers FcJm2th2Jm2th2
63GynnadGynnadGynnad
64Het Lekke BalletjeRubeo38Rubeo38
65Hilz0rHilz0rHilz0r
66HippiePaciHippieHippiePaci
67HorizonmcrHorizonmcrHorizon1978
68Hw_komt_dat_schotMarChello75MarChello75
69IntToStrRonaldIntToStr
70JasperS1994JasperJasperS1994
71Jero FCJeroenJero_B
72Jorish91PurehzPurehz
73Kiwi FCSuperkiwiSuperkiwi
74KoningSlotHerbenHeho
75La Rondelle 1908Besas79Besas79
76Lekker ZwetenPersioncoolPersioncool
77LhjluLuuk SLhjlu
78Lucatoni9ThomasLucatoni
79Macer UnitedMartijnM@cer
80Magixx013Magixx013Magixx013
81MakooyMarcMakooy
82Mean MachineGonadanGonadan
83MikiMikiMiki
84MM99MM99MM99
85OMX2000OMX2000OMX2000
86Pinguïn UnitedWillem_48Willem_48
87Pompebleden UnitedRodeVreRodeVre
88QuazierAA_QuazierQuazier
89RemmsteinersRemmsteinRemmstein
90Saikyou Saitama Lycaons69420666_69420666_
91Sempy DividedSempySempy
92SjtienuhJordy StienenSjtienuh
93SOA UnitedSOASjorre
94SoccerStyleStedomStedom
95Sonsbeek CitySem R.Sem Rosenkamp
96Straatkat FcBie100Bie100
97Su0229PoesPoes
98Suprime FCZyronZyron
99TechrvwTechrvwTechrvw
100THB0THB0THB0
101The Mighty MagyarsDaggastDaggast
102Toeval Is Logisch FCSupermachSupermach
103VIOS BPelle888Pelle888
104ViscaViscaVisca
105Wels Ham UnitedWesleyFREAKJAM
106WilcoWeetHetWilcoMurrays
107XIIIBregwebBregweb
108VultureSquadDracozDracoz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ah, we zijn er dus niet heel duidelijk over geweest als ik dacht. Bij dezen dan:

andere clubs afkraken of prestaties downplayen tolereren we hier niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:42

heho

Ommen, Overijssel

Kunnen we zo nodig voor ajax dit seizoen een uitzondering maken ? (downplayen bedoel ik natuurlijk ... ) ;) ;)

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Omwille van mijn neutraliteit ga ik daar geen antwoord op geven heho :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mefjoew
Downplayen is nogal een subjectief begrip natuurlijk, en als er nu iets verhitte discussies kan opleveren...

Zonder gekheid: snap de oproep van @ST10©DE wel, maar vind het ook leuk om hier lekker te kunnen ouwehoeren over voetbal. Mijn beleving is dat hier geen verhitte discussies ontstaan, omdat de meeste mensen in dit topic zichzelf niet al te serieus nemen. Zolang we dat borgen, komt het wel goed denk ik. Een topic over voetbal 'neutraal' maken lijkt me in de praktijk nogal lastig. Wel kunnen we natuurlijk de afspraak maken dat je alleen je eigen club belachelijk mag maken. Als Ajacied durf ik dat dit seizoen wel aan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
mefjoew schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 16:27:
Downplayen is nogal een subjectief begrip natuurlijk, en als er nu iets verhitte discussies kan opleveren...

Zonder gekheid: snap de oproep van @ST10©DE wel, maar vind het ook leuk om hier lekker te kunnen ouwehoeren over voetbal. Mijn beleving is dat hier geen verhitte discussies ontstaan, omdat de meeste mensen in dit topic zichzelf niet al te serieus nemen. Zolang we dat borgen, komt het wel goed denk ik. Een topic over voetbal 'neutraal' maken lijkt me in de praktijk nogal lastig. Wel kunnen we natuurlijk de afspraak maken dat je alleen je eigen club belachelijk mag maken. Als Ajacied durf ik dat dit seizoen wel aan :+
Klein plaagstootje uitdelen zoals ik eerder deed moet ook best kunnen denk ik (zie makooy in "Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024" ).
Zolang het maar plagen is en niet te hard of op de man af spelen, dat zijn no-go's.

Als je de topic van vorig jaar erbij pakt lees je ook zulke reacties over mijn eigen club :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik dacht dat je in dit topic juist minder op eieren hoefde te lopen omdat iedereen er vanuit gaat dat het lief bedoeld is? :?

Wat luchtigers: ik in Utrecht op aanraden van @Deruxian mijn schema aangepast dat er een broodje Greco in past, is die toko ineens gesloten op dinsdag. Ik ben er van overtuigd dat dat eerst niet was maar afgelopen week heeft de eigenaar de openingstijden aangepast volgens Google.

Van mij mogen ze degraderen. :(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Gonadan schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:15:
Ik dacht dat je in dit topic juist minder op eieren hoefde te lopen omdat iedereen er vanuit gaat dat het lief bedoeld is? :?
De enige uitzondering is de snoeiharde vete tussen Typhone en toolkist. Daar durven ik en Lekkerboeie niet eens tussen te komen.
Vroeger keek ik vaak naar American Gladiator, zelfs dat ging er zacht aan toe vergeleken met deze twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 16:07:
Ah, we zijn er dus niet heel duidelijk over geweest als ik dacht. Bij dezen dan:

andere clubs afkraken of prestaties downplayen tolereren we hier niet.
Maar Typhone afkraken mag toch zeker wel he? :X

laat maar... ik ben een schele aap en heb de vorige post gemist...

[ Voor 9% gewijzigd door toolkist op 12-09-2023 21:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Toolkist, je bent een schele aap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Gonadan schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:15:

Wat luchtigers: ik in Utrecht op aanraden van @Deruxian mijn schema aangepast dat er een broodje Greco in past, is die toko ineens gesloten op dinsdag. Ik ben er van overtuigd dat dat eerst niet was maar afgelopen week heeft de eigenaar de openingstijden aangepast volgens Google.

Van mij mogen ze degraderen. :(
offtopic:
Balen! Mocht je ooit nog in de gelegenheid zijn, in het bijzonder na een lange uitputtende avond met alcoholische versnaperingen.. ga er naar toe! Het is hetzelfde gevoel als Harold en Kumar hadden toen ze na een reis vol ontberingen aankwamen bij White Castle.

• frumper
Superkiwi schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 15:56:
[...]

Oké, dat ben ik met je eens.
@frumper: niet meer doen aub.

Voilá, opgelost :)
Tbh ben ik voor Zwolle… ik vind het overigens geen downplayen van een club. Ajax heeft idd ook nog geen sterke tegenstanders gehad, maar ik vind het niet bijzonder dat Twente 3 uit 3 heeft gehaald, dat zijn ze voor hun status gewoon verplicht als je de tegenstanders bekijkt. Had Ajax ook moeten hebben, maar hebben ze niet… soit… we gaan het zien zondag.
Belangrijkste wedstrijd is toch echt Zwolle tegen Eagles 😎

• remmstein
  • Laatst online: 02-09 20:07
frumper schreef op woensdag 13 september 2023 @ 14:17:
[...]

Tbh ben ik voor Zwolle… ik vind het overigens geen downplayen van een club. Ajax heeft idd ook nog geen sterke tegenstanders gehad, maar ik vind het niet bijzonder dat Twente 3 uit 3 heeft gehaald, dat zijn ze voor hun status gewoon verplicht als je de tegenstanders bekijkt. Had Ajax ook moeten hebben, maar hebben ze niet… soit… we gaan het zien zondag.
Belangrijkste wedstrijd is toch echt Zwolle tegen Eagles 😎
Maar maakt Zwolle een kans? Of is het zo'n onvoorspelbare wedstrijd dat elke uitslag mogelijk is?

• Superkiwi
Tegen de Eagles pakken ze toch zeker wel een punt? Tenminste, dat zei mijn voorspel-uil vanmorgen.

• frumper
Als het goed is 3... maar deze wedstrijd is zoals gewoonlijk redelijk beladen dus kan alle kanten op. Hopelijk iig een leuke pot om te kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Volgens mij niet vergeten voor 16 september 16u30 de overige voorspellingen te doen, de ranglijst en topscorer Eredivisie.

PVOutput☀️

• Superkiwi
Quad schreef op donderdag 14 september 2023 @ 16:23:
Volgens mij niet vergeten voor 16 september 16u30 de overige voorspellingen te doen, de ranglijst en topscorer Eredivisie.
Scherp!
Makooy neemt die heads-up morgen ook mee in zijn reminders. Met zijn onbegrijpelijke doch slimme tooltje kan hij precies zien wie dat nog moet invullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op donderdag 14 september 2023 @ 17:45:
[...]

Scherp!
Makooy neemt die heads-up morgen ook mee in zijn reminders. Met zijn onbegrijpelijke doch slimme tooltje kan hij precies zien wie dat nog moet invullen.
Moet je nagaan, dat heb ik gepost terwijl ik lag te bruinen aan de Adriatische zee. En de rest van het weekend ingevuld uiteraard.

PVOutput☀️

• Superkiwi
Ik ga het na....
Klinkt prima! Veel plezier daar 8)

• makooy
Superkiwi schreef op donderdag 14 september 2023 @ 17:45:
[...]

Scherp!
Had nog geen tooltje voor de Extra voorspellingen maar nu net gemaakt.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• makooy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/FjdW2u4gGXHju60a3ZvVvxYu.gif

De volgende spelers hebben nog geen EXTRA voorspelling ingevuld.

Hoe meer mensen het niet doen hoe beter voor diegene die het wel gedaan hebben :9
Met deze extra voorspellingen kan je aan het einde van het seizoen zomaar flink punten scoren als je glazen bal uhh bol goed werkt!

@psYchovic
@Mavaros
@koekjesmon
@Snowdog
@majoh
@mAiden88
@MPC60
@groggy
@wokkelz
@Stedom
@Techrvw
@THB0
@pelle888
@YES

• Snowdog
  • Laatst online: 18:48
makooy schreef op donderdag 14 september 2023 @ 18:36:
[Afbeelding]

Hoe meer mensen het niet doen hoe beter voor diegene die het wel gedaan hebben :9
Met deze extra voorspellingen kan je aan het einde van het seizoen zomaar flink punten scoren als je glazen bal uhh bol goed werkt!

@psYchovic
@Mavaros
@koekjesmon
@Snowdog
@majoh
@mAiden88
@MPC60
@groggy
@wokkelz
@Stedom
@Techrvw
@THB0
@pelle888
@YES
Thanks for the reminder! :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• makooy
Reminders reminders,

@psYchovic
@Mavaros
@koekjesmon
@majoh
@MPC60
@wokkelz
@Stedom
@Techrvw
@pelle888

De volgende spelers hebben nog geen voorspelling voor deze speelronde ingevuld!

Eerste wedstrijd van het weekend is natuurlijk meteen de aller aller mooiste van het weekend!
We trappen af in de heilige graal der stadions in Nederland, De Kuip :D
Echter wel op de minst prettigste tijd van het weekend, zaterdagmiddag 16.30.

"Thuishaven de Kuip, oorkaan van geluid"

@psYchovic
@Maarten_E
@Basdon1985
@R-B
@Mavaros
@koekjesmon
@lameeuw
@rscheper
@Dutchgio
@Nietorigineel
@Fendermen
@RudyL
@ParaDroid2
@ElMacaroni
@wokkelz
@robbydw
@superbieke
@Persioncool
@Lucatoni
@Magixx013
@OMX2000
@Stedom
@pelle888
@FREAKJAM
@Murrays

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Ik heb toch alles ingevuld wat mis ik?

Xbox: SendexNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

MPC60 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:45:
Ik heb toch alles ingevuld wat mis ik?
De EXTRA voorspellingen, dat staat er toch? ;)

Dus eindstand en/of topscorer nog niet compleet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Gonadan schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 11:20:
[...]

De EXTRA voorspellingen, dat staat er toch? ;)

Dus eindstand en/of topscorer nog niet compleet.
Ja dat snap ik maar beide wedstrijden ingevuld met degene die mogelijk dan zou scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

MPC60 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 11:23:
[...]

Ja dat snap ik maar beide wedstrijden ingevuld met degene die mogelijk dan zou scoren.
Nee dan snap je het niet.

Er zijn EXTRA voorspellingen buiten de competitieronde om, dus ook naast de wedstrijd waar je toevallig een eerste scoorder moet aangeven.
Het gaat om de voorspelling voor de hele competitie, eindstand en topscorer. Check je 'mijn voorspellingen' even, daar staat als het goed is ook een überduidelijke link. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@MPC60, deze voorspellingen zijn dat:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4wHJdpU7MN69tzGAunpI9MRxKg8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rQ0dJtMjCuTpRR1Q69az1F6y.jpg?f=fotoalbum_large

Dank @Gonadan voor de toelichting d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seikbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 07:49

Seikbal

Tweakers Addict

Superkiwi schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 12:58:
@MPC60, deze voorspellingen zijn dat:
[Afbeelding]

Dank @Gonadan voor de toelichting d:)b
Ik zou je + geven voor de screenshot om de boel te verduidelijken maar naar de inhoud kijkende >:) |:( ... moet ik er toch vanaf zien _/-\o_ _/-\o_ O+ :+ :9.

Mijn voorspellingen zou ik aan moeten passen, want gaat nooit uitkomen maar heb ze toch niet aangepast.

Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Hahaha, dat kan ik begrijpen ;)
We gaan het zien aan het eind van de rit. Ik verander hier in elk geval helemaal niets meer aan en daar zul je het mee moeten doen >:)
Mijn topscorer is trouwens Pavlidis.

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 15-09-2023 14:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Superkiwi schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:55:
Hahaha, dat kan ik begrijpen ;)
We gaan het zien aan het eind van de rit. Ik verander hier in elk geval helemaal niets meer aan en daar zul je het mee moeten doen >:)
Mijn topscorer is trouwens Pavlidis.
Als Pavlidis zo blijft scoren wordt hij halverwege het seizoen verkocht, hij blijft alleen als hij stopt met scoren. Hoe moet die ooit topscorer worden? :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Simpel, hij maakt er 26 in de eerste seizoenshelft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MPC60

MPC60

Game on

Bedankt voor de verduidelijking. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

In twintig minuten staat mijn voorspelling al op het bord, misschien toch een beetje terughoudend geweest? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi
Ik had een luchtige 2-1 staan maar nu blijkt dat Feyenoord zich als een beest heeft gedragen tegen Heerenveen :D
Ah ja, 7 punten is een prima begin van de week.
Mijn dilemma nu: moet ik Feyenoord misschien toch een plaatsje omhoog schuiven in de ranking?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

@Superkiwi mag, maar de ranking is niet meer aan te passen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Oh chips, ik zie het.
Ach ja, dan hopen dat retteketet AZ gewoon haar plicht blijft doen en die tweede plaats pakt :)

• Gonadan

Gonadan

@Superkiwi jouw ranking kan ik sowieso niet serieus nemen, als die screenshot daadwerkelijk klopt. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi
Gezien het feit dat ik één van de beste voorspellers ben die hier rondloopt kun je er vanuit gaan dat die ranking gewoon klopt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• makooy
Superkiwi schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 19:35:
Gezien het feit dat ik één van de beste voorspellers ben die hier rondloopt kun je er vanuit gaan dat die ranking gewoon klopt.
Zit niet te dromen en eet je pizza >:)

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
Kak.. 1-3 Utrecht in de blessuretijd terwijl ik 1-2 had staan :X

• Quad

Quad

Doof

Jij krijgt tenminste nog punten. Ik ging voor een 2-2.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Dat gisteren uitgerekend, RKC het eerste veld doelpunt moest maken (dacht die zullen wel weer niet scoren) en zelfs moet winnen en Utrecht ineens wel weer een beetje gaat voetballen. Heeft mij best wel punten gekost helaas, Ron Jans effect in Midden Nederland?
Hopelijk vandaag een betere dag voor de punten.

Feyenoord had ik wel winst verwacht, maar niet zo ruim. En helaas dat de goal van Nec niet doorging, dat had me wel extra punten opgeleverd anders. :'(

[ Voor 20% gewijzigd door jbdeiman op 17-09-2023 09:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Met nog 5 minuten te gaan bij FC Twente - Ajax, eindelijk mijn eerste volle 10 punten dit seizoen binnen?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
Quad schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:20:
Met nog 5 minuten te gaan bij FC Twente - Ajax, eindelijk mijn eerste volle 10 punten dit seizoen binnen?
Ik had er al meerdere. Vandaag kan alleen Twente dit nog ongedaan maken. Gelukkig had ik PEC-GA ook al goed qua voorspelling dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmstein
  • Laatst online: 02-09 20:07
Helaas, Twente net een doelpunt teveel gemaakt 😐

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Quad schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:20:
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/gNnFgyUzxMQAAAAM/i-did-it-matthias-steiner.gif

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
@mavaros en @Superkiwi gaan een spannende ronde tegemoet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik kijk juist de samenvattingen van vandaag; weet nog van niks. De 3-1 bij Twente-Ajax zat er in elk geval 100% op :*)
Op moment van typen is de samenvatting van AZ ook afgelopen, weer 7 punten erbij! oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Superkiwi schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 19:35:
Gezien het feit dat ik één van de beste voorspellers ben die hier rondloopt (...)
Woord. Daad.

Drops mic.
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:23:
[...]

Ik had er al meerdere. Vandaag kan alleen Twente dit nog ongedaan maken. Gelukkig had ik PEC-GA ook al goed qua voorspelling dan :).
Jouw score deze ronde telt niet wegens nepsupporterschap :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
1. 1. FR-OnToJapan
jbdeiman 226 (+39)
2 accounts op tweakers? @Gonadan pak jij hem ff aan? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Sure.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
@toolkist wat vind jij, vloekt het roze van mijn username bij het goud van mijn schildje? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:38
Beiden gestegen in de lijst, maar mijn "echte account" is gered door 16 punten bij de wedstrijd van de week. Correcte uitslag+ goalscorer correct.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f6cAdg5vLG9N8u-ln-dBz4ayhzk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QloBK3pReWWqKrzRaH8uvPa6.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VPD2FqlH33ouRIMpzfoogBV0U2A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YUI4ki3Wec2LGDn6WfzGKf1Z.png?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:34:
@toolkist wat vind jij, vloekt het roze van van username bij het goud van mijn schildje? :+
Kiwi's zijn groen niet roze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
toolkist schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:00:
[...]

[...]

2 accounts op tweakers? @Gonadan pak jij hem ff aan? })
Omdat ik op positie 1.1 sta? Klinkt meer als dat er een nieuwe softwareversie voor mij is ontwikkeld en die zonder mijn medeweten is geïnstalleerd, dan dat het een dubbel account is.
Wel jammer dat de update geen positieve invloed heeft gehad voor mijn voorspellingen en dat de voorsprong is verkleind. Gauw weer downgraden die handel.

[ Voor 16% gewijzigd door jbdeiman op 18-09-2023 08:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Laatst online: 22:51
Wow ik ben wat laat op het feestje, maar ik zie gewoon dat @Superkiwi de week winnaar is!! Wat een eindbaas. 60 puntjes binnen!
Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.