Correct, komend jaar ook in de pouleGonadan schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 20:17:
[...]
In feite is het daar juist eindelijk correct.
Ik kan hem niet maken cq bijhouden helaas. Komende 3,5 week is mijn uitzicht het volgende (USA):ajaxalex schreef op maandag 10 juni 2024 @ 13:48:
Is er nog een speciaal EK poule topic?
:strip_exif()/f/image/DCr7ewOBrgDVM80ClIEj3rLb.jpg?f=fotoalbum_large)
Liever kramperen dan in zo'n houten hut te overnachten?Typhone schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 13:39:
[...]
Ik kan hem niet maken cq bijhouden helaas. Komende 3,5 week is mijn uitzicht het volgende (USA):
[Afbeelding]
Kijk dat zijn hele mooie vooruitzichten.
Er bestaat een poule, link is: https://links.voetbalpoules.nl/CAHxsDoH9zvMMicR9
Laten we gewoon kijken aan het einde wie er wint
Absoluut!!! Prachtig op deze manier maar natuurlijk 0,0 mogelijkheid het EK te volgen. Over een paar dagen zitten we volledig off grid en dan kan ik niks meer met een poule/pool doentoolkist schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 14:12:
[...]
Liever kramperen dan in zo'n houten hut te overnachten?
Eerstvolgende post:Typhone schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 13:39:
[...]
Ik kan hem niet maken cq bijhouden helaas. Komende 3,5 week is mijn uitzicht het volgende (USA):
[Afbeelding]
‘Bear with me …’
/f/image/TZtEKzrxVd3iJkzkzHs38wzp.webp?f=fotoalbum_large)
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Gaat deze automatisch over in de EK poule?ajaxalex schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 14:41:
Kijk dat zijn hele mooie vooruitzichten.
Nu zie ik nog de stand van de Eredivisie.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik kan hem bij de instellingen aanpassen naar EK 2024. Dan gaan alle huidige spelers in de EK poule. Erna kan ik hem weer op Eredivisie zetten gok ik.
Bij deze is de EK poule geopend. Misschien even nieuw topic openen nu we toch bezig zijn
Bij deze is de EK poule geopend. Misschien even nieuw topic openen nu we toch bezig zijn
[ Voor 24% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 11-06-2024 17:24 ]
Oh ja, ik zie hetLekkerboeie86 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 17:21:
Ik kan hem bij de instellingen aanpassen naar EK 2024. Dan gaan alle huidige spelers in de EK poule. Erna kan ik hem weer op Eredivisie zetten gok ik.
Er staan nog wel wat rode kruisjes achter een hoop deelnemers, ik denk dat zij zich nog moeten aanmelden voor het EK. Mits ze meedoen natuurlijk. Een Rood kruisje betekent dat nog niet alle extra voorspellingen zijn ingevuld.
Ik geef iedereen die nog niet alles heeft ingevuld komende donderdag wel een tag.
[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 11-06-2024 17:30 ]
Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024Superkiwi schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 17:28:
[...]
Oh ja, ik zie het![]()
Er staan nog wel wat rode kruisjes achter een hoop deelnemers, ik denk dat zij zich nog moeten aanmelden voor het EK. Mits ze meedoen natuurlijk. Een Rood kruisje betekent dat nog niet alle extra voorspellingen zijn ingevuld.
offgrid in de vakantie graag, teken ik meteen voor. maar 3-4 weken op een crappy luchtbed? HELL!Typhone schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 14:53:
[...]
Absoluut!!! Prachtig op deze manier maar natuurlijk 0,0 mogelijkheid het EK te volgen. Over een paar dagen zitten we volledig off grid en dan kan ik niks meer met een poule/pool doen
ik ga nog liever tijdens Feyenoord-Ajax in een thuisvak zitten.
De Duitse ligt op het crappy luchtbed, hij ligt op de Duitse.
Tenminste, zo zou ik het doen.
Tenminste, zo zou ik het doen.
@mavaros heb jij de uitslagen voor de eerste speelronde van komend seizoen al ingevuld?
Iemand is daar helemaal losgegaan met zijn voorspellingen
Iemand is daar helemaal losgegaan met zijn voorspellingen

Is er al een poule voor aankomend seizoen ? Wedstrijden zijn bekend toch ?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Eredivisie poule?Agent47 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:18:
Maken we aan nadat het EK is afgelopen
De poule waar we nu in zitten kan gewoon aanblijven, we hoeven enkel de competitie te veranderen. (Tenminste, ik denk dat het zo simpel is).Agent47 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 10:18:
Je kunt de uitslagen van de Eredivisie alvast invullen als je wil.
Ik ga voor de eerste keer mee doen. Zit steeds te wachten haha. Kan ik ergens getagd worden voor als het gaat beginnen ?Superkiwi schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 13:34:
[...]
De poule waar we nu in zitten kan gewoon aanblijven, we hoeven enkel de competitie te veranderen. (Tenminste, ik denk dat het zo simpel is).
Je kunt de uitslagen van de Eredivisie alvast invullen als je wil.
[ Voor 6% gewijzigd door Agent47 op 11-07-2024 13:38 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Uiteraard, komt helemaal goed 👍🏻Agent47 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 13:37:
[...]
Ik ga voor de eerste keer mee doen. Zit steeds te wachten haha. Kan ik ergens getagd worden voor als het gaat beginnen ?
Tof dat je meedoet!
Elke week komt er een reminder (meestal op de vrijdag ochtend) voor mensen die niet al hun voorspellingen hebben ingevuld.Agent47 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 13:37:
[...]
Ik ga voor de eerste keer mee doen. Zit steeds te wachten haha. Kan ik ergens getagd worden voor als het gaat beginnen ?
Wij taggen jeAgent47 schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 13:37:
[...]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:22
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Gaat deze op slot
Dit topic is gesloten.