Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 22 Laatste
Acties:
  • 39.171 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

ST10©DE schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 23:46:
Mooi stukje proza! Alleen hierom doe ik al mee, in de hoop, in welke hoedanigheid dan ook, genoemd te worden in dit geweldig stukje resumé van het speelweekend! Hulde!
Ik heb toch een andere mening hierover. :P Nee even serieus super stukje om te lezen, alleen jammer dat ik er op deze manier in vermeld sta. ;)

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:11
toolkist schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 06:46:
[...]

Nou, ik moet zeggen dat het veel leuker is om genoemd te worden als je wint van Typhone, dan wanneer ie me helemaal afmaakt in een ronde als deze... _/-\o_
Daar ben ik het niet mee eens! :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wat een seizoensstart! maar even een screenshot van voetbalpoules.nl maken denk ik *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 08:23:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens! :D
Geef nou maar gewoon toe dat je stiekem terug verlangt naar de tijden dat je van me verloor... Pijn=fijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seikbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 07:49

Seikbal

Tweakers Addict

Utrecht - Heerenveen goed voorspelt… ik was ook onder de indruk! Dat is ook 1 van de weinige goede dingen die ik meeneem uit dit weekend. Bedankt voor het leuke stukje en mijn eervolle vermelding.

Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:27
Houden jullie bij Tweakers dat extra ding bij, om later nog een eindafrekening te doen? En dan doel ik op de datum op de site van voetbalpoule. Die geven bij mij 16-9 als uiterlijke datum aan. Maar dan is de competitie al een poosje bezig.

Hebben we hier de speelruimte om nog een poos te wachten met invullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55
Je bedoelt de eindstand in de competitie en de uiteindelijke topscorer? Die punten worden aan het eind van de rit (lees: na 34 wedstrijden) wel meegenomen ja.
De uiterste datum tot wanneer je dit nog kunt veranderen hebben wij niet zelf ik de hand; die datum heeft voetbalpoules verzonnen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
Leuk om te zien dat jullie het leuk vinden om te lezen! Zulke feedback maakt het voor ons ook leuk én de moeite waard om er tijd in te steken. Dankjulliewel _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:54
Superkiwi schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 21:33:

Of @Techrvw, @Mrk87 en @luukvr Twente onderschatten of gewoon stiekeme PEC fans zijn weet ik niet. Wat ik wel weet is dat zij de enige waren die dachten dat de Zwollenaren wel even zouden winnen in Enschede maar helaas, dat liep toch net even anders :P
Guilty _/-\o_ :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:22
Superkiwi schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 21:33:
[Afbeelding]

Speelronde 2

De 0-2 bij FC Utrecht-Heerenveen werd door slechts twee personen goed voorspeld: @Seikbal en @jbdeiman _/-\o_
Leuk stukje weer Superkiwi, valt me wel tegen van alle voetbalkenners hier dat ze deze niet goed konden voorspellen. :+

Gewoon weer leuk om mee te doen, deze post sla ik op want heb in de (geloof nu 3 seizoenen) tijd dat ik aan de poule nog niet eerder zo hoog gestaan.
(Volgens mij ook al meer punten dan vorig seizoen na 4 speelronden op dit moment, dus ik koester dit eventjes). 8)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:30
Er zijn er serieus veel die nog niks hebben ingevuld :)
Ook zie ik andere die 9 wedstrijden hebben ingevuld terwijl er maar 5 zijn dit weekend volgens Voetbalpoules.

Deze missen 1 of meer wedstrijden:
@psYchovic
@Maarten_E
@R-B
@Mavaros
@Carpebios
@koekjesmon
@Megupe
@rscheper
@Mrk87
@ElPaco
@Hoianddoei
@Nietorigineel
@thijssie007
@groggy
@Ramzzz
@Jay-K
@ElMacaroni
@wokkelz
@Freshnezz
@robbydw
@superbieke
@Rubeo38
@HippiePaci
@MarChello75
@Purehz
@Heho
@Persioncool
@Gonadan
@MM99
@Mooody
@Sempy
@Stedom
@bie100
@Zyron
@pelle888
@Dracoz
@Murrays
@Fendermen

@Ragger jij ook, al kan mijn tooltje niet goed met jouw username overweg op VP :)

[ Voor 6% gewijzigd door makooy op 25-08-2023 09:01 ]

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
makooy schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 09:01:
Ook zie ik andere die 9 wedstrijden hebben ingevuld terwijl er maar 5 zijn dit weekend volgens Voetbalpoules.
Die met 9 voorspellingen zullen ze ingevuld hebben voordat de wedstrijden van Ajax, Twente, PSV en AZ verplaatst werden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
toolkist schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 09:11:
[...]

Die met 9 voorspellingen zullen ze ingevuld hebben voordat de wedstrijden van Ajax, Twente, PSV en AZ verplaatst werden?
Ik denk het wel inderdaad. Maar ziet er wel raar uit in het voorspellingsoverzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Moet ook eerlijk zeggen dat ik een gevoel heb dat er niet gespeeld wordt of zo, terwijl ik weet dat het wel zo is. 8)7

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 09:05

@Ragger jij ook, al kan mijn tooltje niet goed met jouw username overweg op VP :)
Je hebt een tool gebouwd voor de wekelijkse reminder? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 22:20

Ragger

slopen. alles kapot maken.

De messen prikken je tooltje lek natuurlijk :)

Inmiddels heb ik alles ingevuld. Een dagtaak als je ook Bundesliga, Conference League, Europa League, etc. hebt aangevinkt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:48
Is er geen volledige speelronde dit weekend?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• makooy
mefjoew schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 09:41:
[...]

Je hebt een tool gebouwd voor de wekelijkse reminder? _/-\o_
Ja :P

Google Sheets die data van Voetbalpoule haalt, wat formules er op los laat mbt aantal ingevulde scores en dan kan ik filteren op wie er te weinig hebben ingevuld O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
wokkelz schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 10:16:
Neen, een aantal wedstrijden - zoals in het concept competitieprogramma al stond aangegeven - zijn verplaatst vanwege de kwalificatiewedstrijden van een paar clubs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mefjoew
makooy schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 10:21:
[...]

Ja :P

Google Sheets die data van Voetbalpoule haalt, wat formules er op los laat mbt aantal ingevulde scores en dan kan ik filteren op wie er te weinig hebben ingevuld O-)
Tof! Nu ben ik wel nieuwsgierig wanneer @Superkiwi de eerste keer een door ChatGTP-gegenereerd weekoverzicht plaatst :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
@mefjoew ik ben een bot. Hoi :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
wokkelz schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 10:16:
Busted! Jij hebt het verslag niet gelezen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

!slap wokkelz

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
* Typhone slaat wokkelz met een grote stinkende forel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Nice, zo komen de bots altijd boven drijven.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
Ik lees alleen de complete verslagen na het weekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
wokkelz schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:51:
Ik lees alleen de complete verslagen na het weekend :P
Dan had je geweten dat er dit weekend slechts 5 wedstrijden gespeeld worden.
Dus kom maar met je "Oh :D helemaal gemist!"
:P

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 25-08-2023 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
Ok ik lees het alleen als ik erin getagt wordt, dat is niet vaak (helaas) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

Probeer daar maar eens uit te ballen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:56
Extragratis tip voor iedereen: kies eventueel Douvikas niet als 1e doelpuntenmaker als je Utrecht laat scoren. Hij is net verkocht en speelt dit weekend niet.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

ElPaco schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 22:14:
Extragratis tip voor iedereen: kies eventueel Douvikas niet als 1e doelpuntenmaker als je Utrecht laat scoren. Hij is net verkocht en speelt dit weekend niet.
Goeie. 👍

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMacaroni
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 20:15

ElMacaroni

Laat de zon maar komen!

Nog even snel aangepast!

SE2200+14xSF170S & SE1500M+4xTSM-375

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Precies daarom heb ik nog net ff m'n voorspelling veranderd, van 1-1 naar 1-0. Zal dus wel 1-1 worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
toolkist schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:18:
[...]

Precies daarom heb ik nog net ff m'n voorspelling veranderd, van 1-1 naar 1-0. Zal dus wel 1-1 worden.
Die een nul klopte wel hoor toolkist, ik heb precies hetzelfde gedaan.
Gelukkig leverde dat wat punten op, want de eerste 2 wedstrijden van dit weekeinde leverden maar 2 punten op.

Ik denk ook dat ik een printscreen maak van de huidige stand en dan me uitschrijf voor de poule, stoppen op het hoogtepunt. :+

Natuurlijk stop ik niet, veel te leuk om op basis van een poule met elkaar over voetbal te praten, zeker met de sfeer die hier heerst en natuurlijk met de geweldige updates na een speelronde, waarvoor Hulde aan de organisatie.

[ Voor 30% gewijzigd door jbdeiman op 27-08-2023 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Het is dat Feyenoord gewoon doet wat het moet doen. Zonder die tien punten stelt het dit weekend echt helemaal niks voor _O-

Gelukkig wist Max mij nog blij te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
jbdeiman schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 18:51:
[...]
Ik denk ook dat ik een printscreen maak van de huidige stand en dan me uitschrijf voor de poule, stoppen op het hoogtepunt. :+
Niks daarvan. Je staat nu in onze database dus we blijven je elke week spammen met reminders >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 19:19:
[...]

Niks daarvan. Je staat nu in onze database dus we blijven je elke week spammen met reminders >:)
Hoe zit dat met de AVG? :P

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Quad schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 19:20:
[...]

Hoe zit dat met de AVG? :P
die kleine lettertjes zijn we vergeten op te nemen in de OP, waarvoor mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
Nee het ging wel eens beter….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:42

heho

Ommen, Overijssel

Pfff, op de overwinning van Feyenoord na, een dramatisch voorspelt weekend 🙈

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:38
Hou op schei uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ww5LcO3LW7iBoVACeE3gECkhPoI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Kq3yVXXZ5d4Z3W5XuO64R4cs.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u2uCkwakCjvqH3c1BM27TEM-o9s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SIML3kUkrY9LF1cqH0CJJ1wk.png?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Je loopt in! *O*

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Welkom terug op je oude niveau... :+

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Superkiwi
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/pfPyLC11J8WGMfVGVgKS5uEJ.gif

Speelronde 3
Het zal niet de laatste keer zijn dat speelrondes wegens Europese verplichtingen onderbroken worden en derhalve maar half gespeeld worden (lees je mee @wokkelz?) Van de ploegen die de volle 6 punten uit de vorige twee wedstrijden hadden was Heerenveen de enige die dit weekend in actie kwam. Bij winst wisten zij zich voor minimaal een week verzekerd van een eerste plaats maar ja, dan moet je wel even winnen van Sparta. De Noord-Rotterdammers dachten hier echter anders over en zij zijn nu de trotse aanvoerder van de competitie. Sparta kampioen!
Omdat de concurrentie van Feyenoord dit weekend niet speelde kregen de Zuid-Rotterdammers een cadeautje van de KNVB; zij mochten het opnemen tegen de amateurprofs van Almere City, wat natuurlijk geen probleem was voor Slot en de zijnen.
Dat bleek ook gelijk de enige logische winstpartij afgelopen weekend want de rest sloeg weer helemaal nergens op. NEC komt onverwacht fris uit de hoek en slaat RKC knock-out en Utrecht weet niet te winnen bij promovendus PEC. Je zou bijna kunnen stellen dat de 2-2 bij Excelsior-Fortuna buiten Feyenoord de enige normale uitslag van afgelopen speelronde is.

We zien het ook terug aan de scores in de poule; het aantal spelers dat minder dan 20 punten heeft gescoord is flink in de meerderheid. In de week van 25 september worden de resterende wedstrijden gespeeld dus maak je niet druk, er zijn nog heel wat punten te vergeven.
Heeft iedereen dan slecht gescoord? Nee, dat zeker niet. Er zijn zelfs zes deelnemers die al een lichte voorsprong hebben genomen en meer dan 30 punten hebben gehaald. De absolute voorspelheld is @Gonadan, die pakt gewoon even 39 punten en stelt een plaats in de week top 5 al zo goed als zeker. Hij heeft als enige van de (voorlopige) top 5 álle winnaars goed, wat zeker gezien de uitslagen een zeer knappe prestatie is. @bie100 en @Murrays volgen op zeer korte afstand met een knappe 37 punten.

Omdat de speelronde nog maar half klaar is hebben we deze week geen weekwinnaar, die zal pas bekend worden als de volledige speelronde over een maand gespeeld is. Vandaar dat de weekwinnaar, de week top 5 én de top 10 missen in dit iets uitgeklede verslag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/knihaZ2j7nsJXXlWRt5JwQip.gif

Toen ik zaterdag na NEC-RKC een blik wierp op onze poule viel me op dat één man fier bovenaan stond:
@jandee was de enige die de 3-0 goed had. Van alle voetbalpoule deelnemers is deze wedstrijd slechts 78 keer goed voorspeld dus die kun je in je zak steken jandee _/-\o_

De 6-1 bij Feyenoord werd over alle voetbaldeelnemers door 70 mensen goed voorspeld, waaronder ondergetekende. Ook @Willem_48 en @Sem Rosenkamp hadden dit goed in het snotje.
@Miki zag in minuut 90+4, toen Feyenoord de zesde binnen prikte, de tien punten door zijn neus geboord worden.

Waar het merendeel Excelsior liet winnen tegen Fortuna waren er toch ruim 20 spelers die een gelijkspel zagen aankomen. De 2-2 kwam echter niet zo vaak voor, alleen @dutchgio, @psychicist en @Gonadan pakten hier de volle 10 punten.

Dat Utrecht zonder Douvikas verzwakt is hebben we kunnen zien tegen PEC, toch hadden de meesten wel vertrouwen in de Domstedelingen. Degenen die PEC wél hadden laten winnen deden goede zaken want dit was de wedstrijd van de week.
Van de zes mensen die de 1-0 goed hadden scoorden er 4 mensen de volle 20 punten door ook de doelpuntenmaker goed te hebben: @Luukv, @jbdeiman, @bie100 en @Murrays. Kijk, dat tikt lekker aan!
Een eervolle vermelding is er voor @toolkist en @Seikbal, die beiden 16 punten pakten.

Dan Heerenveen-Sparta. Ik zie slechts een handjevol overwinningen voor de Spartanen staan waarvan er ééntje de exacte uitslag (1-3) goed had: @Ragger. De stiekeme Sparta fans beginnen langzaam uit hun holletjes te kruipen ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/FjdW2u4gGXHju60a3ZvVvxYu.gif

Vrijdag 1 september staat speelronde 4 op het programma en om 20:00u trappen we af met koploper Sparta tegen NEC. Kan Sparta de goede lijn doortrekken of weet NEC opnieuw te verrassen? Jullie hebben nog 4 dagen om daar over na te denken. Succes d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@Superkiwi ik vond die uitslagen helemaal niet zo onlogisch. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Boo nog helemaal geen vermelding hoe ik deze week Typhone inpak na dat enorme pak slaag wat ie mij vorige week gaf? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
toolkist schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 09:39:
Boo nog helemaal geen vermelding hoe ik deze week Typhone inpak na dat enorme pak slaag wat ie mij vorige week gaf? ;)
Rocky hinkelde ook ronden lang als een lamgeslagen kalfje door de ring. Als Typhone tijdens die resterende 4 wedstrijden de genadeklap uitdeelt doet dat er allemaal niet meer toe...
30 vs 18 punten is nog te overbruggen.
>:)

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 28-08-2023 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
toolkist schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 09:39:
Ik hoop dat jij (en...ikzelf ook) niet te vroeg juigt, want er volgen nog een paar wedstrijden waarmee alles ineens anders kan zijn weer. Ik bedoel maar: Met 4 wedstrijden (van de 9 totaal), kan dit nog helemaal omkieperen. ;) Ik zou ook overwegen te stoppen @toolkist :+

Maar wel lekker om nu al best veel punten te hebben, ik verwacht dat bij de overige 4 wedstrijden (die eind september worden ingehaald) veel meer duidelijkheid is over de stand van zaken van de betreffende clubs/ teams.
PSV - Go Ahead Eagles => Al dan niet met Lozano, dat scheelt denk ik wel.
FC Twente - Vitesse => Begreep dat zij nog bezig zijn met de selectie nog, maar die gaan niet verder Europees.
Ajax - FC Volendam => Benieuwd hoe hun aankopen een stempel op het spel kunnen drukken en of het weer wat rustiger is in Amsterdam wanneer de transferperiode afgelopen is.
AZ - Heracles Almelo => Met het vertrek van Karlsson, en misschien ook nog wel Pavlidis, maar met enkele versterkingen (mogelijk/ verwacht) op komt, verandert bij AZ ook nog een heleboel.

Van de andere clubs is niet zoveel te vinden, al is Ga Eagles natuurlijk wel een topclub volgens een voormalig PSV trainer ;)

[ Voor 47% gewijzigd door jbdeiman op 28-08-2023 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Superkiwi schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 09:32:
[Afbeelding]

Speelronde 3
[...]

Dat Utrecht zonder Douvikas verzwakt is hebben we kunnen zien tegen PEC, toch hadden de meesten wel vertrouwen in de Domstedelingen. Degenen die PEC wél hadden laten winnen deden goede zaken want dit was de wedstrijd van de week.
Van de zes mensen die de 1-0 goed hadden scoorden er 4 mensen de volle 20 punten door ook de doelpuntenmaker goed te hebben: @Luukv, @jbdeiman, @bie100 en @Murrays. Kijk, dat tikt lekker aan!
Een eervolle vermelding is er voor @toolkist en @Seikbal, die beiden 16 punten pakten.
Top dat je nog even vermelde dat Utrecht hun spits had verkocht (Douvikas), want die had ik als doelpuntenmaker staan (1-1 voorspeld), maar aangezien hij hem niet meer kon maken de voorspelling in een 1-0 winst voor Zwolle aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seikbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 07:49

Seikbal

Tweakers Addict

Gokken op een eigen doelpunt voor de wedstrijd van de week is ook wel een grote gok. Maar ... bijna was het wel zo. Wel jammer dat dit ook eigenlijk de enige wedstrijd was (PEC - Utrecht) die ik goed voorspelde hahaha. Had toch mijn hoop wel (weer) op Heerenveen gevestigd...

Benieuwd als we deze week afmaken, of ik er nog een paar goed kan voorspellen.
Goed bezig @Gonadan ... (tot dit moment dan... ;))

Edit:
Voor de goede orde --> Ik had ook toen Douvikas nog wel bij Utrecht onder contract stond al 1-0 voor PEC...

[ Voor 12% gewijzigd door Seikbal op 28-08-2023 10:38 . Reden: Zie message ]

Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

jbdeiman schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 10:14:
[...]

Top dat je nog even vermelde dat Utrecht hun spits had verkocht (Douvikas), want die had ik als doelpuntenmaker staan (1-1 voorspeld), maar aangezien hij hem niet meer kon maken de voorspelling in een 1-0 winst voor Zwolle aangepast.
Ik vond het wel jammer. Had het zelf al door en had een hoop concurrentie gescheeld. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Gonadan schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 10:37:
[...]

Ik vond het wel jammer. Had het zelf al door en had een hoop concurrentie gescheeld. :+
Dat begrijp ik inderdaad wel, maar zoals gezegd ben ik er blij mee, want is met deze 5 wedstrijden toch al (ruim) de helft van mijn punten deze ronde. Ik zou anders terug zijn gevallen met 18 punten) in deze ronde. Ben benieuwd wie van de 'goed-voorspellers' van deze wedstrijd, nog meer de voorspelling hebben aangepast ivm de verkoop van Douvikas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

jbdeiman schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 10:44:
Dat begrijp ik inderdaad wel, maar zoals gezegd ben ik er blij mee, want is met deze 5 wedstrijden toch al (ruim) de helft van mijn punten deze ronde. Ik zou anders terug zijn gevallen met 18 punten) in deze ronde. Ben benieuwd wie van de 'goed-voorspellers' van deze wedstrijd, nog meer de voorspelling hebben aangepast ivm de verkoop van Douvikas.
Snap ik hoor, het is ook geen spelletje met het mes tussen de tanden dus snapte het goed.
Voor mij persoonlijk was Douvikas geen factor, op basis van de huidige vorm van Utrecht gaf ik ze al geen kans.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
[...]
Top dat je nog even vermelde dat Utrecht hun spits had verkocht (Douvikas).
Die credits gaan voor de volle 100% naar @ElPaco _/-\o_
ElPaco in "Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024"

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 28-08-2023 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 10:44:
[...]

Ik, maar die aanpassing had ik al gedaan voordat het hier genoemd werd. Ik had eerst 1-1 staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
[...]

Alle extra behaalde punten door mijn vermelding van het niet meespelen van Douvikas mogen direct bij mijn potje worden bijgeschreven, ik kan ze goed genoeg gebruiken!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
ElPaco schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 17:33:
[...]

Alle extra behaalde punten door mijn vermelding van het niet meespelen van Douvikas mogen direct bij mijn potje worden bijgeschreven, ik kan ze goed genoeg gebruiken!
Als het kon zou ik je echt wel een extra puntje willen geven, maar helaas. Maar welgemeende bedankjes koop je niets voor, maar waardering is ook wel goed toch! Mocht ik niet ineens heel ver weg zakken en tegen alle verwachtingen in de top 20 van de poule eindigen (leg de lat niet te hoog voor mezelf) dan zal ik je een eervolle vermelding geven! :D

Ps. Voor diegenen die het niet weten, doorgaans zit ik ergens ver voorbij de top 50 over een heel seizoen. Dus ik acht de kans van top 20 best wel klein eigenlijk .:+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchEagle1993
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 12-09 23:41
Hoi,

Ik zou me graag nog aanmelden.

Clubnaam: DutchEagle
Spelersnaam: DutchEagle1993
TweakersID: DutchEagle1993

thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
DutchEagle1993 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 17:02:
Hoi,

thanks!
Ligt eraan hoeveel punten je al hebt verzameld in het voorspellen van de competitie wedstrijden dit seizoen. :+
Nee hoor. Gezellig en welkom bij de club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 18:58:
[...]

Als het kon zou ik je echt wel een extra puntje willen geven, maar helaas. Maar welgemeende bedankjes koop je niets voor, maar waardering is ook wel goed toch! Mocht ik niet ineens heel ver weg zakken en tegen alle verwachtingen in de top 20 van de poule eindigen (leg de lat niet te hoog voor mezelf) dan zal ik je een eervolle vermelding geven! :D

Ps. Voor diegenen die het niet weten, doorgaans zit ik ergens ver voorbij de top 50 over een heel seizoen. Dus ik acht de kans van top 20 best wel klein eigenlijk .:+
Dus iets van 12 punten verdiend dankzij die post en dan wel 1 puntje af willen staan als dank? Gierigerd :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
toolkist schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:10:
[...]

Dus iets van 12 punten verdiend dankzij die post en dan wel 1 puntje af willen staan als dank? Gierigerd :D
Hej, we zijn wel Hollanders he, dus een beetje zuinigheid hoort erbij. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:51
DutchEagle1993 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 17:02:
Hoi,

thanks!
Je zit erin! Welkom :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Deadline aanmelden

Vanavond is de deadline van het aanmelden tegelijk met het sluiten van de transfermarkt.
Dus aanmelden kan tot en met 31-08-2023, 23:59 in dit topic.

Dit om ook @Lekkerboeie86 rust te geven in het geheel ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
Maar de transfermarkt sluit morgen pas lieve @Typhone :+

WoT stats

• Typhone
ElPaco schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 11:15:
Maar de transfermarkt sluit morgen pas lieve @Typhone :+
31-08 is mooier dan 01-09 toch!!!

:D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
Typhone schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 13:12:
[...]

31-08 is mooier dan 01-09 toch!!!

:D
Alleen als je thuis speelt ;)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mefjoew
Kan me niet anders voorstellen dan dat de UEFA dit als dé reden ziet om alle competities dan toch eindelijk dezelfde transferdeadline op te leggen

• Superkiwi
Vraag vanuit het hoofdkantoor:
Wie o wie weet wie 'FC Zeekomkommer United' is? Hij speelt mee in de poule (staat gedeeld 31e) met onder zijn teamnaam de naam 'Martijn'.
Hij staat echter niet in de OP en is in dit topic niet te vinden en dat maakt dat wij hem niet kunnen taggen. Iemand die ons op weg kan helpen?

• Gonadan

Gonadan

Alle profielen van Tweakers die hier gepost hebben open klikken en kijken welke Martijn heet. :D

Overigens vermoed ik @Mooody

[ Voor 15% gewijzigd door Gonadan op 31-08-2023 18:19 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi
Dat idee had Lekkerboeie ook al maar het bleek hem niet te zijn...

• Gonadan

Gonadan

Dan moet hij minder drinken want wie anders zou het zijn? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi
Ik weet het niet. Moet (tot mijn schaamte wellicht?) bekennen dat ik niet zou weten wie Mooody is.
@Mooody indien u een Tweakers celebrity bent, mag ik dan uw handtekening? :*)

Mooody speelt overigens met Moody, Moody en Moody:
Mooody in "Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024"

[ Voor 56% gewijzigd door Superkiwi op 31-08-2023 18:40 ]

• Gonadan

Gonadan

Kan je geen e-mailadres o.i.d. zien waar je iets uit af kunt leiden?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• makooy
Gonadan schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:44:
Kan je geen e-mailadres o.i.d. zien waar je iets uit af kunt leiden?
nope helaas niet.

Heb alle users nagekeken in de OP en de users bij voetbalpoule en @Mooody is de enige die ik niet kan matchen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Superkiwi schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:08:
Vraag vanuit het hoofdkantoor:
Wie o wie weet wie 'FC Zeekomkommer United' is? Hij speelt mee in de poule (staat gedeeld 31e) met onder zijn teamnaam de naam 'Martijn'.
Hij staat echter niet in de OP en is in dit topic niet te vinden en dat maakt dat wij hem niet kunnen taggen. Iemand die ons op weg kan helpen?
That's me :D

Ik doe ook mee met een andere poule en wilde daarom de naam veranderen.
Ben ik vergeten door te geven hier. Excuus ^ 1000 :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dank u voor de confirmatie :)
Heb het gelijk aangepast in de OP.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• makooy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/FjdW2u4gGXHju60a3ZvVvxYu.gif

De volgende spelers dienen hun voorspellingen nog in te vullen of hebben hem nog niet volledig ingevuld:

@Typhone
@R-B
@Mavaros
@koekjesmon
@Mrk87
@ElPaco
@Ephymerous
@Nietorigineel
@Fendermen
@groggy
@wokkelz
@Freshnezz
@robbydw
@reaL_G
@superbieke
@Rubeo38
@hilz0r
@HippiePaci
@Persioncool
@Lucatoni
@Stedom
@pelle888
@FREAKJAM
@Murrays

[ Voor 4% gewijzigd door makooy op 01-09-2023 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
@makooy
WTF ik dacht ik heb het ingevuld, niet dus!

Poooah wat een redder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Typhone schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:57:
@makooy
WTF ik dacht ik heb het ingevuld, niet dus!

Poooah wat een redder.
Had eigenlijk @toolkist een PM moeten sturen wat het schuift als ik je geen reminder stuur 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
makooy schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 13:28:
[...]

Had eigenlijk @toolkist een PM moeten sturen wat het schuift als ik je geen reminder stuur 8)
oh ik kan hem ook wel aan als ie zn voorspellingen wel invult

hoop ik

1 lucky ronde maakt daar geen verschil in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Ik ga nu trouwens geen tips meer geven over wie er potentieel kan scoren bij wedstrijd van de week, dat mag iedereen zelf bijhouden ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:55
ElPaco schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 16:00:
Ik ga nu trouwens geen tips meer geven over wie er potentieel kan scoren bij wedstrijd van de week, dat mag iedereen zelf bijhouden ;)
Er gaat toch niemand scoren deze wedstrijd van de week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Megupe schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 16:11:
[...]

Er gaat toch niemand scoren deze wedstrijd van de week :+
Als jij dat denkt vul je dat mooi in ;)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Bij Real Madrid Waalwijk - PSV heb ik nu 0-2 staan. Ik ben geneigd de score van PSV te verhogen naar 5 of 6 maar dan zul je zien dat die aloude wijsheid "je eerste ingeving is vaak de beste" om de hoek komt kijken. Lastig deze.
Dus PSV, als je dit leest: hou je een beetje in alsjeblieft :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
Wedstrijd Almere City - Pec stilgelegd 30 seconden voor tijd, daar gaan mijn 10 punten :/

Edit: oh nee toch niet :D

[ Voor 14% gewijzigd door Miki op 02-09-2023 18:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Mooi man, na 90+4 op 5 punten staan, in 90+6 3 punten zien verdampen en een minuut later toch de volle 10 pakken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
Ben stil jij duivel. Ik 0,0 punten!!! @toolkist hoor ik alweer lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kan ik alvast een heel seizoen afschrijven? :/

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 21:23:
Ben stil jij duivel. Ik 0,0 punten!!! @toolkist hoor ik alweer lachen
ik ga bijna even slecht als jij ;)

maar nog dubbel zo veel :D
4-2 de manke tegen de blinde deze speelronde

[ Voor 14% gewijzigd door toolkist op 02-09-2023 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
De scores komen wel als jullie wat meer ervaring hebben. Geef het even de tijd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
ElPaco schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 16:00:
Ik ga nu trouwens geen tips meer geven over wie er potentieel kan scoren bij wedstrijd van de week
Dat is na vanavond misschien maar goed ook :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En ik maar denken dat ik 0-4 had voorspeld... 0-3 :\

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 21:30:
De scores komen wel als jullie wat meer ervaring hebben. Geef het even de tijd ;)
vooralsnog sta ik nog 100 miljoen miljard punten op je voor van vorig seizoen dus rustig jij he ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Mensen die voor het eerst meedoen laat ik altijd winnen, anders komen ze daarna niet meer terug ;)

Voorlopig sta ik 2 punten van de koppositie. Hopelijk eens een keer een goede zondag als afsluiter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik ben na vandaag gezakt naar plek 96.
Degradatiezone, zeg maar.

[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 02-09-2023 23:50 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Wedstrijd van de week levert me meer op dan de 3 wedstrijden ervoor bij elkaar, het zegt veel over de punten die ik tot nu toe had en hoe ik de wedstrijd van de week voorspelde :p

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
Superkiwi schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 23:46:
Mensen die voor het eerst meedoen laat ik altijd winnen, anders komen ze daarna niet meer terug ;)

Voorlopig sta ik 2 punten van de koppositie. Hopelijk eens een keer een goede zondag als afsluiter.
Hé, wil je me niet zo laten schrikken. Toen ik gisterenavond voor het laatst keek had ik 6 punten voorsprong op de nr 2, dus je begrijpt dat ik nogal schrok. :+
Wil je de volgende keer duidelijk vermelden dat dit om de week-score gaat?

Zonder gekheid, succes met de voorspellingen en wedstrijden van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:42

heho

Ommen, Overijssel

Bij Heracles verliep alles volgens mijn voorspelde plan, tot meneer Joey Kooij besloot dat met een bal stuiteren tegenwoordig een rode kaart kan opleveren. Wat een zak hooi …. 🙈

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
heho schreef op zondag 3 september 2023 @ 08:13:
Bij Heracles verliep alles volgens mijn voorspelde plan, tot meneer Joey Kooij besloot dat met een bal stuiteren tegenwoordig een rode kaart kan opleveren. Wat een zak hooi …. 🙈
Krooij geeft een gele kaart voor de reactie van Lamprou op de beslissing van de scheidsrechter. Dat dat toevallig een tweede gele kaart is doet daar weinig aan af, dat zal de speler echt bij zichzelf moeten zoeken. De zwaarte van de eerste of tweede gele kaart zou niet anders moeten zijn ( net zoals de minuut van de wedstrijd niet moet uitmaken ).

De speler laat door in ieder geval gebaar tonen het niet eens te zijn met een beslissing van de scheidsrechter, het naar de grond gooien van de bal is niet handig maar voor het aantikken van het hoofd na de beslissing van de scheidsrechter mag je inderdaad wel een waarschuwing worden gegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
heho schreef op zondag 3 september 2023 @ 08:13:
Mooi he, dat ie precies volgens de regels fluit...
Gewoon oer oer oer dom van die speler.
Pagina: 1 ... 4 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.