Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 22 Laatste
Acties:
  • 39.172 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wel of niet invullen maakt geen hol uit. }:|

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:55
Was het zo'n weekend ja?
Deze martelgang is bijna ten einde, nog maar twee rondjes te gaan ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:11
Gonadan schreef op maandag 6 mei 2024 @ 22:38:
Wel of niet invullen maakt geen hol uit. }:|
:D

Ja de lastige klote wedstrijden komen nu. Paar weken terug denk je Heracles is er weer en vervolgens geven ze niet meer thuis. En al die andere clubs die “opeens” weer gas kunnen geven en beseffen dat een gelijkspel tegen Feyenoord of Ajax minder interessant was dan winnen van de naaste concurrent (wat ze nalieten).

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Superkiwi
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/pfPyLC11J8WGMfVGVgKS5uEJ.gif

Speelronde 32
Laten we maar gelijk met de deur in huis vallen: PSV is de nieuwe kampioen van Nederland! 8)
In een onnavolgbaar seizoen wisten de Eindhovenaren alles en iedereen achter zich te laten. Het verloor dit seizoen slechts één maal en speelde drie keer gelijk. De andere 28 wedstrijden werden vaak met overmacht en goed voetbal gewonnen. Ik denk dat we het er over eens zijn dat er dit seizoen slechts één ploeg aanspraak heeft gemaakt op de titel en dat zijn de Boeren! Boeren! uit Eindhoven.
Gefeliciteerd aan alles en iedereen die PSV een warm hart toedraagt *O* *O*
Afbeeldingslocatie: https://media.nu.nl/m/awwxyowahtuu_wd1280/live-kijk-hier-naar-de-huldiging-van-psv.jpg

Valt er in de poule ook al wat te juichen? Dat is nog niet helemaal zeker. @lucatoni staat 15 punten los van @Jay-K, die op zijn beurt 14 punten voorsprong heeft op @YES. Met nog twee speelronden te gaan kan hier nog vanalles gebeuren :D
Ook onderin is het nog erg spannend. @mavaros staat op 987 punten, @mAiden88 en @Seikbal staan daar op kleine afstand onder, met 977 en 973 punten. Aan degradatie doen we niet dus laat die alles of niets voorspellingen maar komen :9

Met dodenherdenking tussendoor hadden we een ietwat vreemde speelronde. Twee potjes op vrijdag, zes op zondag en dan ook nog één op maandag.
@Quad, @hilz0r, @Purehz, @Sjorre en @Dracoz hadden de memo's gemist en waren vergeten de potjes op vrijdag in te vullen. Met een wedstrijd van de week daarbij zijn dat dure punten heren. Aan de andere kant: wie verwacht er nu dat de Eagles 0-0 spelen tegen Fortuna? Misschien hadden we inderdaad beter gewoon niks in kunnen vullen ;)
@Miki dacht "weet je wat, ik vul er maar één van de twee in" :+

Op zondag was alles redelijk koek en ei. PSV won (na een moeizame start) met 4-2 bij Sparta, RKC liet weer even zien waarom zij het Real Madrid van Waalwijk zijn en Ajax stak weer een ouderwetse uitoverwinning in de zak. Utrecht en Feyenoord deden wat er van hen verwacht werd en stuurden Vitesse en Zwolle met nul punten en dito goals weer naar huis.
De enige verrassing was de 2-1 winst van AZ op Twente, waardoor AZ nu verzekerd is van de 4e plaats en met nog 2 punten achterstand op de Tukkers zelfs nog zicht heeft op plaats 3. Het kan verkeren zie je maar.

De makkelijk* te voorspellen maandagavondwedstrijd was eveneens een vreemde eend in de bijt en dat bleek, daar hebben @wokkelz , @robbydw, @hilz0r, @Purehz, @heho, @Besas79, @Quazier, @pelle888 en @Dracoz niets ingevuld en dure punten laten liggen.
Reminder: check altijd de reminders ;)

@Jero_B was één van de deelnemers die op vrijdag al hele goede zaken deed:
Na 16 punten bij de wedstrijd van de week pakte hij ook nog 7 punten bij Fortuna-Go Ahead door daar een 1-1 te voorspellen. Daarna heeft hij een PSV'tje gedaan door op één wedstrijd na alle winnaars goed te voorspellen. Hiermee is hij de onbetwiste winnaar van deze speelronde.
Gefeliciteerd *O* d:)b *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/mHvelm5XSXNCqkobFoG1ZTA7.gif

De volgende deelnemers eindigen deze week in de top 5:

1. @Jero_B 62 punten
2. @YES 60 punten
3. @Bao_mi1 59 punten
4. @lameeuw 58 punten
5. @Superkiwi 57 punten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/Hz5XPlbI7kxfIc6TfooBJgnk.gif

De volgende speler wint deze week het Tweakers Hero Abonnement en krijgt hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers:

@Jero_B pakt het felbegeerde schildje en zal binnenkort eveneens een blauw Tweaker Hero logootje naast zijn naam zien. Niet schrikken dus ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/gvRdDJ81XJgBfL3zR85j9CX0.gif

De volgende deelnemers staan deze week in de top 10:

1. @lucatoni 1342 punten
2. @Jay-K 1327 punten
3. @YES 1313 punten
4. @Bao_mi1 1309 punten
5. @Jordi0344 1307 punten
6. @Typhone 1304 punten
7. @JasperS1994 1303 punten
8. @M@cer 1298 punten
9. @poes 1295 punten
10.@luukvr 1294 punten

Omdat de laatste wedstrijd op maandag viel kan ik niet zien welke verschuivingen er afgelopen weekend hebben plaatsgevonden. Voetbalpoules begint op maandag weer opnieuw met tellen in de totaalstand...
Het enige dat ik weet is dat @YES gestegen is naar de 3e plaats, afgaande op zijn blije post d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/knihaZ2j7nsJXXlWRt5JwQip.gif

De eerste van de vrijdagavondwedstrijden was een leuke opwarmer: 11 mensen hebben de 1-1 bij Almere-Heerenveen goed voorspeld.
De tweede, die tussen Fortuna en de Eagles bleek wat lastiger; alleen @mAiden88 pakte met zijn 0-0 de volle 10 punten.

Real Madrid Waalwijk verraste met haar 0-5 alles en iedereen, deze had dan ook niemand goed.

PSV had vóór dit weekend 17 tegengoals. Wie verzint het dan om Sparta er twee te laten maken? @lameeuw dus, die had als enige de 4-2 juist. Nu weten we ook gelijk waar zijn teamnaam De Totaal Geschiften vandaan komt ;)

Vijf mensen verdienen een pets op de bil. Hoe haal je het in je hoofd om Volendam op winst te zetten tegen Ajax; nul punten zijn nog nooit zo terecht geweest. @Basdon1985, @Dion34, @Hoianddoei, @remmstein en @Techrvw, laat het een wijze les zijn }:|

AZ-Twente, de verrassing van afgelopen weekend, bleek helemaal niet zo'n verrassing. 18(!) deelnemers hadden de 2-1 helemaal goed in het snotje en pakken daarmee 10 punten _/-\o_

Dat Feyenoord los zou gaan op PEC wisten sommigen wel, een aantal keer kwam een 5-1 en zelfs een 6-0 voorbij. De 5-0, die hadden alleen @Besas79 en @frumper goed.

De maandagavond wedstrijd* was een lastige. Laat je NEC winnen tegen het laag geplaatste Excelsior of doen ze een NECje door gewoon gelijk te spelen? De voorspellingen gingen alle kanten op. Dat het 0-3 zou worden wisten slechts twee poppetjes: @Dion34 en @Willem_48. Netjes _/-\o_

Tot slot nog een opvallend feitje: @YES heeft als enige 3 correcte uitslagen deze ronde. Yes d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/gblI93SslYwifHhZ5xLBiv7f.gif

Verslag van de bruutste persoonlijke vete op Tweakers: Typhone vs toolkist!
Na een heerlijk gevecht tussen de twee donzigste kemphanen op het forum, waarbij de strijd afgelopen week in het voordeel van Typhone is beslecht, sparren ze nu nog een beetje na. Harde klappen blijven achterwege en er wordt meer geknuffeld dan daadwerkelijk gevochten, hetgeen blijk geeft van sportiviteit en het wederzijds respect onderling.
Deze week zaten ze er allebei niet heel lekker op, toch weet @Typhone zijn winst nog wat extra glans te geven met een minieme winst op @toolkist.

Speelronde@Typhone@toolkist tussenstand
28 36 41 15-11
29 46 25 16-11
30 32 44 16-12
31 44 40 17-12
32 37 35 18-12

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/FjdW2u4gGXHju60a3ZvVvxYu.gif

Omdat het afgelopen week hier en daar tóch fout is gegaan maken we het de komende week makkelijk:
In samenspraak met de KNVB is besloten om ALLE wedstrijden zondag om half 3 te laten starten zodat niemand dure punten misloopt.

Mocht je de moed al hebben opgegeven: NIET DOEN!
Aan het eind van de rit kunnen de eindstand én de topscorer nog héél veel punten opleveren. Het verleden heeft uitgewezen dat de ranglijst er ná de laatste speelronde opeens heel anders uit kan zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:23

YES

Moderator General Chat
Mooi verslag, ben nog niet eerder zo vaak genoemd denk ik :D

Twee kleine dingetjes:
Utrecht en Feyenoord deden wat er van hen verwacht werd en stuurden Vitesse en Groningen met nul punten en dito goals weer naar huis.
Euhm, Groningen? Die moeten eerst Roda nog verslaan om volgend seizoen met nul punten en nul goals door Feyenoord naar huis gestuurd te worden ;)
Het enige dat ik weet is dat @YES gestegen is naar de 2e plaats, afgaande op zijn blije post d:)b
3e dacht ik toch? :)

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 07-05-2024 10:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:42

heho

Ommen, Overijssel

@Superkiwi zal wel uit de randstad komen. Alles voorbij Amersfoort is 1 plaats ... :P :+

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Gelukkig niet zeg. Ik kom uit het mooie Brabant jonguh 8)
Dank u, inmiddels aangepast d:)b
Ook voor mij is het nog vroeg :+

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 07-05-2024 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmstein
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-09 20:07
Ik dacht, als iemand het verdient om te winnen van Ajax. Dan is het Volendam.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik ben even aan het rekenen gegaan, om te voorspellen wat de einduitslag wordt. Heb overigens alleen de top 10 even meegenomen, meer dan dat gaat de baas merken in mijn productiviteit denk ik (lees: kost me teveel tijd).

Ik heb het volgende gedaan:
1. punten van de huidige top tien ingevuld;
2. gemiddeld aantal punten per speelronde berekend door huidige aantal te delen door het aantal speelrondes;
3. extra punten per speler opgeteld (snel en zonder extra check gedaan, fouten zijn dus te verwachten hier);
4. punten van 1, 2 en 3 bij elkaar opgeteld voor een virtuele score en daarop sortering toegepast.

Het volgende komt er dan uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n--ive30FYQNp7g6qv6eEROBVnI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AV1QCfzMwFxHqJjZPFb8HWEJ.jpg?f=user_large
*de tweede kolom is de huidige positie in de pool van de speler in kwestie

@poes en @luukvr zijn de duidelijke dark horses hier, zij hebben een groot aantal extra punten momenteel en zouden daarmee wel eens flink kunnen verrassen aan het eind van de rit!

Natuurlijk kan er nog van alles verschuiven op de ranglijst en topscorereslijst waardoor de extra punten anders verdeeld worden en ook de speelrondes zelf kunnen qua uitslagen nog allerlei verrassingen in petto hebben, maar toch vind ik dit wel even geinig om te doen, ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt.

[ Voor 6% gewijzigd door YES op 07-05-2024 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Hulde!
Ik pin de post gelijk even vast zodat we aan het eind van de rit kunnen vergelijken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Superkiwi schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 11:46:
Hulde!
Ik pin de post gelijk even vast zodat we aan het eind van de rit kunnen vergelijken :)
Als ik eraan toe kom wil ik, indien gewenst, volgend seizoen wel met enige regelmaat dergelijke voorspellende virtuele standen/einduitslagen maken.

Om de 3-5 speelrondes of zo, kan vast wel wat in worden geautomatiseerd waardoor ik minder hoef in te voeren. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:30
YES schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 11:25:
Ik ben even aan het rekenen gegaan, om te voorspellen wat de einduitslag wordt. Heb overigens alleen de top 10 even meegenomen, meer dan dat gaat de baas merken in mijn productiviteit denk ik (lees: kost me teveel tijd).

2. gemiddeld aantal punten per speelronde berekend door huidige aantal te delen door het aantal speelrondes;
3. extra punten per speler opgeteld (snel en zonder extra check gedaan, fouten zijn dus te verwachten hier);
4. punten van 1, 2 en 3 bij elkaar opgeteld voor een virtuele score en daarop sortering toegepast.

[Afbeelding]

@poes en @luukvr zijn de duidelijke dark horses hier, zij hebben een groot aantal extra punten momenteel en zouden daarmee wel eens flink kunnen verrassen aan het eind van de rit!

Natuurlijk kan er nog van alles verschuiven op de ranglijst en topscorereslijst waardoor de extra punten anders verdeeld worden en ook de speelrondes zelf kunnen qua uitslagen nog allerlei verrassingen in petto hebben, maar toch vind ik dit wel even geinig om te doen, ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt.
ik had je ook gewoon toegang kunnen geven tot onze sheet dan had je alle data al bij elkaar gehad om truukjes mee te doen ;)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
makooy schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 18:55:
[...]

ik had je ook gewoon toegang kunnen geven tot onze sheet dan had je alle data al bij elkaar gehad om truukjes mee te doen ;)
Haha, ik wist helemaal niet dat er een sneet is ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hoe gaat je 2-1 verhaal @Maarten_E ?
Gezien mijn dramatische prestatie dit jaar krijg ik de neiging om een 2e account te maken en daar de uitslagen te vullen met het rad van fortuin, ik weet zeker dat die het dit jaar beter gedaan zou hebben dan ikzelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 19:33:
[...]

Haha, ik wist helemaal niet dat er een sneet is ;)
De organisatoren lijken samen te werken om @Typhone te laten winnen, verbaast me niks :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
toolkist schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 19:34:
[...]

De organisatoren lijken samen te werken om @Typhone te laten winnen, verbaast me niks :+
Met mensen die vergeten zijn te voorspellen he :P. Niet met correcte uitslagen! Dat gezegd hebbende: kom erbij! 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Gezien mijn dramatische prestatie dit jaar krijg ik de neiging om een 2e account te maken en daar de uitslagen te vullen met het rad van fortuin, ik weet zeker dat die het dit jaar beter gedaan zou hebben dan ikzelf.
Ik weet niet hoe ik dit vriendelijk kan brengen dus ik zal direct zijn: als zelfs ik als voetbal nono stabiel kan meedraaien rond plek 20 dan denk ik dat je voetbalkennis toch minder is dan je zelf denkt :P
Nu heb je jezelf natuurlijk ook het hele seizoen in je voet geschoten door ons clubje elke week tegen beter weten in op winst te zetten.

Toegeven, ik word in mijn prestaties uiteraard wel enigszins geholpen door onze geheime cheatsheet :+

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 07-05-2024 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:38
Hoe gaat je 2-1 verhaal @Maarten_E ?
Zal na de laatste poule een samenvatting maken. Voorlopige conclusie: overal 2-1 invullen heeft ook niet veel zin. ;)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Superkiwi schreef op maandag 6 mei 2024 @ 22:44:
Was het zo'n weekend ja?
Deze martelgang is bijna ten einde, nog maar twee rondjes te gaan ;)
Het weekend was nog wel oke, maar die maandag konden ze net zo goed weglaten. }:|

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-09 17:40
YES schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 11:25:

[Afbeelding]

Wat een bizar goede extra voorspellingen van @poes , de eindklassering van 9 van de 18 clubs goed + de topscorer. Dat zou een verdiende eindwinnaar zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 20:09:
[...]

Ik weet niet hoe ik dit vriendelijk kan brengen dus ik zal direct zijn: als zelfs ik als voetbal nono stabiel kan meedraaien rond plek 20 dan denk ik dat je voetbalkennis toch minder is dan je zelf denkt :P
Nu heb je jezelf natuurlijk ook het hele seizoen in je voet geschoten door ons clubje elke week tegen beter weten in op winst te zetten.

Toegeven, ik word in mijn prestaties uiteraard wel enigszins geholpen door onze geheime cheatsheet :+
Ach ik heb mijn moment of fame vorig jaar gehad. Moest nu een keer een ander de kans geven om te shinen he ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

@toolkist de bal is rond, er kan nog van alles gebeuren. :P

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:44:
@toolkist de bal is rond, er kan nog van alles gebeuren. :P
Nou, op basis van mijn voorspelsucces dit seizoen lijkt ie aardig vierkant te zijn :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
toolkist schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 22:55:
[...]

Nou, op basis van mijn voorspelsucces dit seizoen lijkt ie aardig vierkant te zijn :(
Of de bal is lek >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Bao_mi1 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 21:48:
[...]

Wat een bizar goede extra voorspellingen van @poes , de eindklassering van 9 van de 18 clubs goed + de topscorer. Dat zou een verdiende eindwinnaar zijn!
Nou, inderdaad, echt knap! Er kan natuurlijk nog wel eea veranderen maar dan nog, chapeau!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• makooy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/FjdW2u4gGXHju60a3ZvVvxYu.gif

De één na laatste speelronde, de reminders zijn nog nooit zo vroeg voor de westrijden verstuurd.
Nu heeft 2/3de van de spelers al de voorspellingen ingevuld!

@Basdon1985
@R-B
@Mavaros
@Megupe
@frumper
@DutchEagle1993
@Ephymerous
@MPC60
@thijssie007
@Fendermen
@groggy
@RudyL
@Ramzzz
@Jay-K
@wokkelz
@jbdeiman
@superbieke
@jm2th2
@Rubeo38
@hilz0r
@horizon1978
@Purehz
@Heho
@Besas79
@Lucatoni
@RodeVre
@Sempy
@Zyron
@pelle888
@Dracoz
@FREAKJAM

[ Voor 5% gewijzigd door makooy op 10-05-2024 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
makooy schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 11:05:
Nu heeft 2/3de van de spelers al de voorspellingen ingevuld!
Het is dan ook al 11 uur; je bent laat voor jouw doen :+

Jammer (maar begrijpelijk) dat alles tegelijk moet op zondag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
Superkiwi schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 12:14:
[...]

Het is dan ook al 11 uur; je bent laat voor jouw doen :+

Jammer (maar begrijpelijk) dat alles tegelijk moet op zondag.
Gaan we klagen? >:) je hebt geluk dat ik je niet hoef te taggen want ik had je er per direct uitgehaald O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 12:47
Maarten_E schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 20:34:
[...]

Zal na de laatste poule een samenvatting maken. Voorlopige conclusie: overal 2-1 invullen heeft ook niet veel zin. ;)
Komt bij dat je dit seizoen voor PSV altijd een 3-0 moest invullen ipv 2-1.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
makooy schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 13:15:
[...]
Gaan we klagen? >:) je hebt geluk dat ik je niet hoef te taggen want ik had je er per direct uitgehaald O-)
:o

Het spijt me :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bao_mi1 schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 21:48:
[...]

Al helemaal als ik het met de mijne vergelijk: 2 goed momenteel :X

[edit]oh maar het kan nog erger, he @Superkiwi :D
Ik heb tenminste nog 7 oranje :p

[ Voor 11% gewijzigd door toolkist op 10-05-2024 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik verwacht na de laatste speelronde dan ook een plek of 20 te zakken :P

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 10-05-2024 16:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
Superkiwi schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 15:52:
Ik verwacht na de laatste speelronde dan ook een plek of 20 te zakken :P
Dat hoop ik ook voor je >:) meneer die niet zo lief was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
-O- -O-

Mijn ontslafbrief zal ik morgen op de bus doen. Ik wil nog wel graag het seizoen afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Neeeee

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 20:53:
-O- -O-

Mijn ontslafbrief zal ik morgen op de bus doen. Ik wil nog wel graag het seizoen afmaken.
/rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreject

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Wat nee, op mijn ontslag of dat ik het seizoen af wil maken? Duidelijkheid jongens, nu weet ik helemáál niet waar ik aan toe ben.

*schenkt maar weer een whisky in...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 21:05:
Wat nee, op mijn ontslag of dat ik het seizoen af wil maken? Duidelijkheid jongens, nu weet ik helemáál niet waar ik aan toe ben.

je ontslag natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
toolkist schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 15:21:
[...]
[edit]oh maar het kan nog erger, he @Superkiwi :D
Ik heb tenminste nog 7 oranje :p
JEETJE :D
Een paar weken (of maanden?) gelden keek ik nog, toen stond het er allemaal nog wat rooskleuriger voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 21:05:

Ja.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Kijk, dat is duidelijk :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Zijn we er klaar voor?
Geen tussentijdse top 3, geen puntenverlies op vrijdag (lekker he @Lekkerboeie86 :P), geen spannende finale tijdens de laatste wedstrijd....
Tussen half 3 en kwart over 4 worden álle gescoorde punten direct op tafel gelegd; iedereen gaat all-in zullen we maar zeggen.
Succes iedereen! d:)b

@Fendermen, @RudyL, @superbieke, @hilz0r, @RodeVre
Jullie hebben nog 3 uur de tijd om je voorspellingen door te geven ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 12-05-2024 11:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
Superkiwi schreef op zondag 12 mei 2024 @ 11:20:
Zijn we er klaar voor?
Geen tussentijdse top 3, geen puntenverlies op vrijdag (lekker he @Lekkerboeie86 :P), geen spannende finale tijdens de laatste wedstrijd....
Tussen half 3 en kwart over 4 worden álle gescoorde punten direct op tafel gelegd; iedereen gaat all-in zullen we maar zeggen.
Succes iedereen! d:)b

@Fendermen, @RudyL, @superbieke, @hilz0r, @RodeVre
Jullie hebben nog 3 uur de tijd om je voorspellingen door te geven ;)
Moet zeggen dat ik het niet onverdienstelijk heb gedaan al zeg ik het zelf.
Inmiddels top10 overall :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb in deze ronde vol rare uitslagen een schamele 29 puntjes gescoord en ben toch 2 plekken gestegen. Mooie 18e plaats nu :*)
Pavlidis nu één goal voor op Luuk, ik ben blij!

@sjtienuh pakt gewoon even 50(!) punten deze ronde; knap hoor :D
Gefeliciteerd met je mooie gouden schildje schaaltje!

[ Voor 42% gewijzigd door Superkiwi op 12-05-2024 22:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-08 11:33
Superkiwi schreef op zondag 12 mei 2024 @ 17:56:
Ik heb in deze ronde vol rare uitslagen een schamele 29 puntjes gescoord en ben toch 2 plekken gestegen. Mooie 18e plaats nu :*)
Pavlidis nu één goal voor op Luuk, ik ben blij!

@sjtienuh pakt gewoon even 50(!) punten deze ronde; knap hoor :D
Gefeliciteerd met je mooie gouden schildje!
Wie had dat gedacht met een gelijkspel tussen fortuna en psv ertussen? Had 1-1 gepouled

Wat houdt het gouden schildje trouwens in?

[ Voor 4% gewijzigd door sjtienuh op 12-05-2024 21:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
sjtienuh schreef op zondag 12 mei 2024 @ 21:15:
[...]
Wat houdt het gouden schildje trouwens in?
Dat is de beloning voor je winst deze speelronde. Je was dit weekend de beste van alle 100(!) Tweakers die in onze poule meespelen d:)b

Van alle ongeveer 35.000 deelnemers aan voetbalpoules was je dit weekend 62e, ook een vrij unieke prestatie _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 12-05-2024 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-08 11:33
Superkiwi schreef op zondag 12 mei 2024 @ 21:34:
[...]

Dat is de beloning voor je winst deze speelronde. Je was dit weekend de beste van alle 100(!) Tweakers die in onze poule meespelen d:)b

Van alle ongeveer 35.000 deelnemers aan voetbalpoules was je dit weekend 62e, ook een vrij unieke prestatie _/-\o_
Dat had beter gekund, maar best netjes inderdaad moet ik dan zeggen.

Waar zie ik het schildje uberhaupt? Dit is de eerste keer in 3 jaar dat ik week winnaar ben :F zie wel de medaille in voetbalpoules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ah, ik zie waar de verwarring vandaan komt.
Vóór de update van voetbalpoules enkele weken geleden leek de medaille voor de weekwinst meer op een schaaltje.
Ik zei 'schildje', ik bedoelde 'schaaltje'.
;)

Zo zag het er voorheen uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/98RhR1OKMWSc2GHKydEVoUh9HzE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HdLRXik0lkTtnBtkmBmC3bd7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door Superkiwi op 12-05-2024 22:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
Superkiwi schreef op zondag 12 mei 2024 @ 22:31:
Ah, ik zie waar de verwarring vandaan komt.
Vóór de update van voetbalpoules enkele weken geleden leek de medaille voor de weekwinst meer op een schaaltje.
Ik zei 'schildje', ik bedoelde 'schaaltje'.
;)

Zo zag het er voorheen uit:

[Afbeelding]
Dit is een ancient plaatje! Kiwi bovenaan! Jaren “70? ;) >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Typhone schreef op zondag 12 mei 2024 @ 23:06:
[...]

Dit is een ancient plaatje! Kiwi bovenaan! Jaren “70? ;) >:)
Screenshot van een oude dvd :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 12 mei 2024 @ 23:36:
[...]

Screenshot van een oude dvd :+
Bij jou ging het tenminste nog op dvd.. ik heb van mijn overwinning een cassette met alleen de geluiden (kun je nagaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seikbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 07:49

Seikbal

Tweakers Addict

Wat is dat precies.. een "overwinning", komt in mijn woordenboek niet voor...
Speel mee voor het eerst maar hoe ik eindig.. weet niet of ik het nog een seizoen durf hoor

Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchEagle1993
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 12-09 23:41
Mooie ronde weer hoor. Blijf zo'n schakelprogramma ook wel leuk vinden. Zie ik ook nog eens wat er op velden gebreurt waar ik nooit echt naar kijk. En de spanning onderin maak je dan toch weer bewuster mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Seikbal schreef op maandag 13 mei 2024 @ 12:02:
Speel mee voor het eerst maar hoe ik eindig.. weet niet of ik het nog een seizoen durf hoor
Vanaf nu kan het maar één kant op en dat is naar boven. Ik bungelde in mijn eerste seizoen ook onderaan en als zelfs ik uit dat diepe dal weet te geraken lukt jou het ook wel! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
Superkiwi schreef op maandag 13 mei 2024 @ 14:07:
[...]

Vanaf nu kan het maar één kant op en dat is naar boven. Ik bungelde in mijn eerste seizoen ook onderaan en als zelfs ik uit dat diepe dal weet te geraken lukt jou het ook wel! d:)b
Dacht Ajax halverwege het seizoen ook >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
makooy schreef op maandag 13 mei 2024 @ 19:34:
[...]
Dacht Ajax halverwege het seizoen ook >:)
Van 18 naar 5 vind ik anders een prima prestatie :)
Vlegel die je d'r bent!

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 13-05-2024 19:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Oh noes!
Elke wedstrijd is wedstrijd van de week in de laatste speelronde :D
Dat wordt een bloedbad...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geerius
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 31-08 21:11
Superkiwi schreef op maandag 13 mei 2024 @ 19:44:
Oh noes!
Elke wedstrijd is wedstrijd van de week in de laatste speelronde :D
Dat wordt een bloedbad...
Dan wordt het iets makkelijker om de gemiddelde weekscore van 20 punten te behalen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
Geerius schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 12:07:
[...]

Dan wordt het iets makkelijker om de gemiddelde weekscore van 20 punten te behalen. :+
Zou eerder zeggen dat het knap is als je komend weekend onder de 20 punten scoort. Alleen dan verdien je al een schildje wat mij betreft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

makooy schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 12:14:
[...]

Zou eerder zeggen dat het knap is als je komend weekend onder de 20 punten scoort. Alleen dan verdien je al een schildje wat mij betreft :P
Challenge accepted.
Gewoon niets invullen. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 14-05-2024 12:15 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geerius
Toch even de in het verleden behaalden resultaten bekeken...
Er zijn tot nu toe 33 speelrondes geweest. 28 daarvan hadden één wedstrijd van de week. Vijf rondes waren zo speciaal dat er twee wedstrijden van de week waren. Samen zorgt er dit ervoor dat er 38 wedstrijden van de week waren. In die 38 wedstrijden heb ik 202 punten gescoord. Een gemiddelde van 5,3158 punten per wedstrijd van de week. Dat zou dus betekenen dat ik komende speelronde 47,8421 punten ga behalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
Verslag komt eraan, even nog wat dingen fixen en in de loop van de avond komt ie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
makooy schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 12:14:
[...]

Verrek, heb ik toch al m'n voorspellingen per ongeluk gedelete... Mag ik m'n schildje vast? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Geerius schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 12:47:
Samen zorgt er dit ervoor dat er 38 wedstrijden van de week waren. In die 38 wedstrijden heb ik 202 punten gescoord. Een gemiddelde van 5,3158 punten per wedstrijd van de week. Dat zou dus betekenen dat ik komende speelronde 47,8421 punten ga behalen.
Interessante statistiek, waardoor ik ook even an het rekenen ben gegaan.
Ik kwam tot 37 wedstrijden van de week maar heb geen zin om een hertelling te doen ;)
238* punten/37 wedstrijden = 6,43 punten per wedstrijd, ook geen vetpot. Conclusie: naast de normale wedstrijden zijn wedstrijden van de week óók niet mijn sterkste kant. Misschien kan ik beter scrabble gaan spelen...
Dat zou in de laatste speelronde 57,89 punten opleveren. De betere spelers halen dat al in een normale ronde -O-

*238 punten, verdeeld over:
6x 0 punten
7x 2 punten
3x 4 punten
6x 6 punten
3x 8 punten
2x 10 punten
7x 12 punten
3x 16 punten

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 14-05-2024 19:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geerius
Aangezien @Typhone nog steeds avond heeft en daarom nog geen review van afgelopen weekend of een vooruitblik naar komend weekend is het volgens mij toe gestaan om toch verder in de geschiedenis / statistieken te duiken. Speelrondes 5, 21, 22, 24 en 29 hadden twee wedstrijden van de week. Dus dat zijn er tot op heden dus echt 38 :)

Mijn verdeling:
7x 0 punten
8x 2 punten
2x 4 punten
12x 6 punten
1x 8 punten
3x 10 punten
4x 12 punten
1x 20 punten

Ook de statistieken even verder uitgewerkt. Er zijn tot nu toe 33 wedstrijdrondes gespeeld met elke ronde 9 wedstrijden dat ervoor zorgt dat er 297 wedstrijden in deze competitie al zijn gespeeld. In totaal heb ik 1145 punten gehaald (ik wens over dit aantal verder geen commentaar te krijgen...). Van die 1145 punten heb ik er dus 202 punten gehaald tijdens wedstrijden van de week. 943 punten zijn dus behaald tijdens normale wedstrijden. Er waren totaal 259 normale wedstrijden (tel maar na @Superkiwi :P ) wat ervoor zorgt dat ik gemiddeld 3,64 punten per normale wedstrijd haal.

Het maximale per normale wedstrijd wat is te behalen is 10 punten. Ik scoor bij normale wedstrijden dus 36,4% van de te behalen punten. Bij wedstrijden van de week zijn 20 punten te behalen. Aangezien ik daar 5,32 punten per wedstrijd haal (zie 1 van mijn eerdere berichten) geeft dat aan dat ik bij wedstrijden van de week slechts 26,6% van de te behalen punten haal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 13:00:
Verslag komt eraan, even nog wat dingen fixen en in de loop van de avond komt ie!
}:O

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordi0344
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 12-09 15:43
@Typhone Duurt lang

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het was gewoon een GTST cliffhanger. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
Quad schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:16:
Het was gewoon een GTST cliffhanger. :+
Als het een week later was geweest dan hadden we de hele zomer periode moeten wachten :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 09:05
Mooi om te zien dat @Geerius zich ontwikkelt tot de 'laptoptrainer' van dit topic. Benieuwd wie straks de 'oude garde' blijkt te zijn die al zijn statistiekjes onderuithaalt omdat 'het gewoon een kwestie blijft van binnen- of buitenkant paal'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik heb er de kracht niet meer voor. -O-

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Gonadan schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 11:02:
Ik heb er de kracht niet meer voor. -O-
Das mooi! >:)
Minder punten voor jou en dus een hogere ranking voor andere O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

makooy schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 11:07:
[...]

Das mooi! >:)
Minder punten voor jou en dus een hogere ranking voor andere O-)
Zoveel zijn er niet die daarvan profiteren hoor. _O-

Hebben jullie trouwens mensen eruit gekickt of zo? Het lijkt wel alsof de pool gehalveerd is enkele weken terug. :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Gonadan schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 11:12:
[...]

Zoveel zijn er niet die daarvan profiteren hoor. _O-

Hebben jullie trouwens mensen eruit gekickt of zo? Het lijkt wel alsof de pool gehalveerd is enkele weken terug. :?
Nee, we begonnen met 108 en er zijn er nu nog 99 over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Jammer, ik had gehoopt dat we met 100 zouden eindigen. Volgend jaar beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Dit seizoen was dramatisch en het gaat na dit weekend ook niet goed komen. Volgend seizoen beter. 😅

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seikbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 07:49

Seikbal

Tweakers Addict

En weer alles al ingevuld voor de tag-reminder... als je zo goed gaat als ik ben je natuurlijk ook extra gemotiveerd om op tijd alles in te vullen voordat alle invloeden van buitenaf je voorspellingsgave vertroebelen.

Heb volgens mij paar keer als doelpunten maker in wedstrijd van de week een persoon opgegeven die niet eens speelde! Meer mensen daar last van gehad?

Weet niet of ik na aankomend weekend nog wel durf te kijken in dit topic, laat staan in de app. Alle 'bonuspunten' worden ook gelijk verrekend zeker... dus ik kan mijn lol op!

Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

makooy schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 12:04:
[...]

Nee, we begonnen met 108 en er zijn er nu nog 99 over.
Ik dacht dat we initieel aan bijna 200 zaten, veel meer pagina's ook.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Gonadan schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 13:18:
[...]
Ik dacht dat we initieel aan bijna 200 zaten, veel meer pagina's ook.
Nee, zoveel hebben we er nooit gehad.
Dit is wel het seizoen met de meeste deelnemers én de meeste volhouders; normailter stoppen meer mensen al eerder met invullen.
Dus extra kudos voor jullie! d:)b

En nee, die zijn niet in te wisselen voor punten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Heb maar gauw de laatste ronde ingevuld en dan nu huilend onder een dekentje de selectieopbouw en voorbereiding voor het nieuwe seizoen afwachten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Seikbal schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 13:16:

Heb volgens mij paar keer als doelpunten maker in wedstrijd van de week een persoon opgegeven die niet eens speelde! Meer mensen daar last van gehad?
Grote kans als ik iemand selecteer dat ie niet speelt. Eerlijk is eerlijk: ik ga ook niet uitzoeken wie er ook al weer geblesseerd is, of geschorst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 13:40

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ik heb een deel al ingevuld, maar het gezeik is natuurlijk dat alles tegelijk speelt...morgen maar eens verder nadenken...

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Voor het goede gevoel maar even een screenshotje gemaakt van mijn huidige 18e plaats.
Na morgen is er een behoorlijke kans dat die twee getallen omgedraaid zijn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik ga vanmiddag half 3 op 'uit' en maandagavond pas weer aan. Willen jullie lief zijn en ook nog wat puntjes voor mij overhouden? Dat zou gewaardeerd worden :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:55
Succes allemaal vandaag. Benieuwd hoe het klassement er na vandaag uitziet!

[ Voor 6% gewijzigd door Megupe op 19-05-2024 12:48 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik wil hierbij alvast mijn dank uitspreken aan de organisatie. Het seizoen gaf mij op deze manier toch een extra element om de Eredivisie iets beter te beleven.

Als ik het goed heb bestaat deze organisatie uit @Lekkerboeie86, @makooy, @Typhone en @Superkiwi.
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/P2DSN8uUoCIAAAAM/friends-joey.gif

En succes vanmiddag met de laatste loodjes @derest.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
*O*

Goed bezig ook @Willem_48 ! Kweenie of de eindvoorspellingen nu ook meetellen voor de weekwinst @Typhone , of dat die apart gaan... Maar als die apart gaan mag Willem wat mij betreft de weekwinnaar zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Cool, 2 winnaars in de laatste ronde. Gefeli!
Ik ben 3 plekken gezakt nog.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
Vanavond laat thuis pas maar ik zie dat ik BEKERTJES mag gaan regelen!

Update volgt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem_48
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:30
toolkist schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:33:
*O*

Goed bezig ook @Willem_48 ! Kweenie of de eindvoorspellingen nu ook meetellen voor de weekwinst @Typhone , of dat die apart gaan... Maar als die apart gaan mag Willem wat mij betreft de weekwinnaar zijn :)
*O* jij ook goed bezig @toolkist.

Keek even met de rust en zag dat ik voorlopig 20e stond, dus had de hoop al opgegeven. Maar in de laatste minuut kwam alles goed :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
5de van het weekend
9de overall.

DIT HAD IK NIET VERWACHT !! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
makooy schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:55:
5de van het weekend
9de overall.

DIT HAD IK NIET VERWACHT !! :o
Ken uw plaats, eentje achter mij 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jm2th2
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-09 14:00
Ik ging best lekker, maar door die eindvoorspelling toch flink wat plaatsen terug gezet.
(ik dacht dat die voorspelling een wekelijks terugkerend iets was).

Bedankt voor de organisatie en tot volgend speelseizoen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 19 mei 2024 @ 17:22:
[...]

Ken uw plaats, eentje achter mij 😂
Volgens mij zijn ze nog druk bezig, want ik heb bv nog geen punten voor m'n extra voorspellingen.
Alleen de topscorer is pas gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
En ze zijn klaar 👌.

Typhone is 7e 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:55
Poh, matig seizoen van mij, 26e.

Dank voor de organisatie weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:57
Typhone schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:34:
En ze zijn klaar 👌.

Typhone is 7e 😎
Zelfs Ajax heeft beter gepresteerd :P

Ik zal maar niets zeggen met plek 59

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gynnad schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:52:
[...]

Zelfs Ajax heeft beter gepresteerd :P

Ik zal maar niets zeggen met plek 59
Weet je het zeker? Volgens mijn overzicht sta je 1 plek achter mij op 63.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:57
Quad schreef op zondag 19 mei 2024 @ 19:02:
[...]

Weet je het zeker? Volgens mijn overzicht sta je 1 plek achter mij op 63.
Ah wellicht waren de extra voorspellingen nog niet helemaal verwerkt, plek 63 idd..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Pagina: 1 ... 20 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.