"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ondanks dat het steeds beter gaat blijf ik wel huiverig, ik zie Heerenveen ook nog wel een goal maken. Of we zo goed zijn dat we 0-5 winnen betwijfel ik, maar je kunt er donder op zeggen dat het 0-5 wordt als je het niét aanpast.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
PotverSuperkiwi schreef op zondag 11 februari 2024 @ 14:20:
ik zie Heerenveen ook nog wel een goal maken.

⏩ PVOutput☀️
😲Quad schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:09:
Kan het ik nog omdraaien naar 5-0?
Wat gebeurt daar??
Er wordt gevoetbald, maar niet door Ajax.
⏩ PVOutput☀️
Je hebt het gejinxtQuad schreef op zondag 11 februari 2024 @ 15:09:
Kan het ik nog omdraaien naar 5-0?
Week 3 op rij.
⏩ PVOutput☀️
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
⏩ PVOutput☀️
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nah ik zat er anders dichtbij met 3-0Gonadan schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:32:
Het slaat ook gewoon nergens meer op. Dat op Heerenveen geen peil te trekken valt had ik al geconcludeerd maar als je 4-0 voor Utrecht voorspelt is er iets mis met je.
Overigens PSV goed gegokt met 1-5.
[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 11-02-2024 20:32 ]

Net zoals jouw team een comeback van jewelste aan het maken is, doe ik dat ook. Ik kan het niet helpen dat ik niet met groene zeep heb gewassen maar met Dasty.Superkiwi schreef op zondag 11 februari 2024 @ 22:02:
El "ik kan er niks meer van" Paco, wat is dit nu?
Je moet je laten nakijken.Miki schreef op zondag 11 februari 2024 @ 20:29:
[...]
Nah ik zat er anders dichtbij met 3-0
Overigens PSV goed gegokt met 1-5.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heerenveen - Ajax... afhankelijk van de stand op de ranglijst beoordeel ik die meestal. In dit geval kan Ajax de punten ook goed gebruiken dus toch de 0-3 voor hun ingevuld... nadat ik eerst 3-0 had staan. Zo zie je ook maar waar het mis gaat in mijn voorspellingen!
De wedstrijd waarvan ik dacht dat ik hem never nooit goed zou hebben... de 1-5 van Volendam - PSV

Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....

Speelronde 21
Waar moeten we nu eens beginnen? Speelronde 21 was een ronde waar de ene helft van de deelnemers helemaal niets mee kon terwijl de andere helft punten bij elkaar schraapte alsof het allemaal gesneden koek was.
Het begon al op de vrijdag, toen nummer 7 NEC op bezoek ging bij het onderaan bungelende Real Madrid Waalwijk. Kat in het bakkie, dat worden 3 punten voor de Nijmegenaren, toch? Fout! We waren namelijk even vergeten dat het carnaval is en het motto van Schoenlapperslaand (de carnavalsnaam voor Waalwijk, red.) is dit jaar: As ge mar vuruit gaot!! En dat deden ze: NEC werd met 2-0 weer weggestuurd uit Brabant. De enige Waalwijkse insider @reaL_G, spelersnaam FRKC187, was hiervan op de hoogte en heeft deze informatie ten volle benut. Hij was dan ook de enige die de vrijdag met 10 punten afsloot en zo al een fikse voorsprong nam.
De zaterdag bracht op zich niet veel verrassingen; Twente pakt 3 punten bij Excelsior en Heraccles wint van de nummer laatst Vitesse. Het meest opvallende was de bloedeloze 0-0 tussen Almere City en AZ. De Alkmaarders moeten zich eens goed achter de oren gaan krabben want in deze vorm gaat het niet lang duren of de grote broer uit Amsterdam pikt die 4e plaats op de ranglijst in. Het gat met Twente lijkt, zeker in deze vorm, al te groot geworden.
Goed, aangekomen bij de zondag. Typisch zo'n dag waarvan @True (hopelijk volgende jaar weer van de partij
@reaL_G had dankzij zijn 10 punten op de vrijdag goede papieren om hoog te gaan scoren. Voordat de zondagwedstrijden begonnen had hij al een mooie 22 punten bij elkaar gespeeld. De winnaar van vorige week, @ElPaco deed het met 16 punten een beetje gemiddeld, net als zovelen. Wat we zondag rond het middaguur nog niet wisten was dat deze twee heren uiteindelijk zouden gaan strijden om de weekwinst.
Wat de zondag extra spannend maakte was dat er maar liefst 2 wedstrijden van de week bij zaten: Go Ahead-PEC en Feyenoord-Sparta. De eerste was om 12:15 uur en leverde voor beide heren 16 punten op. Hierna volgde Utrecht-Fortuna (4-0), Heerenveen-Ajax (3-2) en Volendam-PSV (1-5), waarbij ze allebei exact hetzelfde aantal punten scoorden (7, 0 en 5). Omdat Ajax twee keer wist te scoren in Friesland begon @Sem Rosenkamp zich ook ineens in de strijd te mengen. Hij pakte daar 2 puntjes mee waardoor de top 3 er, met alleen Feyenoord-Sparta nog voor de boeg, als volgt uitzag:
1. @reaL_G 50 punten
2. @ElPaco 44 punten
3. @Sem Rosenkamp 42 punten
Geen van allen had exact hetzelfde ingevuld bij Feyenoord-Sparta, waardoor de doorslag pas laat op de zondagavond werd gegeven. Voor @reaL_G leverde deze pot slechts 6 puntjes op

Wat het nog extra bijzonder maakt is dat dit zijn tweede schildje op rij is en daarmee een zeer knappe en unieke prestatie neerzet
In Bergen op Zoom is onze vastenavondkreet "Agge Mar Leut Et!", iets wat in huize Paco dit weekend zonder twijfel van toepassing is geweest. Gefeliciteerd!

Nadat alle kruitdampen van deze hevige strijd opgetrokken waren zagen we de volgende top 5 tevoorschijn komen:
1. @ElPaco 60 punten
2. @Sem Rosenkamp 58 punten
3. @reaL_G 56 punten
4. @DutchEagle1993 55 punten
5. @Willem_48 54 punten

De volgende speler wint deze week het Tweakers Hero Abonnement en krijgt hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers:
[insert zelfde naam als vorige week]
@ElPaco, een Hero met hoofdletter H

De volgende deelnemers staan deze week in de top 10:
1. @Typhone 874 punten
2. @pelle888 859 punten
3. @lucatoni 858 punten
4. @R-B 849 punten
5. @JasperS1994 848 punten
6. @Sem Rosenkamp 842 punten
7. @poes 839 punten
8. @Jordi0344 837 punten
9. @MM99 836 punten
10.@RudyL 835 punten
@Typhone staat nog steeds ruim op kop maar ziet @pelle888 3 punten inlopen. Als @R-B en @Sem Rosenkamp hun scores van deze week blijven vasthouden zouden zij het hem misschien ook nog lastig kunnen gaan maken.
@YES en @Zyron hadden een lastig weekend, zij verdwijnen uit de top 10 naar respectievelijk plaats 14 en 16.

Met zijn tweede schildje op rij staat @ElPaco momenteel in het 'linkerrijtje'; op een mooie 50e plaats. Is hij over enkele weken te vinden in de top 25? We gaan het zien!
Zoals al eerder gemeld was @reaL_G de enige die de 2-0 voor RKC goed had.
Ondanks dat veel mensen de winst van Twente (0-3) goed voorspeld hadden, zaten alleen @DutchEagle1993, @mAiden88, @Seikbal en @jm2th2 er precies goed op.
Bij Almere City-AZ telde ik 12 gelijke spelen, toch had niemand de 0-0 goed.
Bij Heracles-Vitesse (3-2) werd ook massaal op Heracles gegokt en toch was er maar eentje die de uitslag juist had: @lameeuw
Go Ahead-PEC (1-1) werd door 15 mensen goed voorspeld en was daarmee de op een na best voorspelde wedstrijd van het weekend. Die eer gaat naar Feyenoord-Sparta (2-0) met maar liefst 27 goede voorspellingen.
@Gonadan zei het al: hoe kan iemand nou 4-0 voorspellen bij Utrecht-Fortuna? En hij had gelijk, daar bleek niemand toe in staat. Het wordt tijd dat wij het Ron Jans effect eens wat serieuzer gaan nemen
Heerenveen-Ajax hoeven we het niet lang over te hebben; die had niemand goed. Snel door!
Dat PSV geen match zou zijn voor Volendam was al wel bekend. Dat ze een goal tegen zouden krijgen durfden echter maar weinigen aan. Om PSV dan ook nog eens 5 keer te laten scoren, dat hadden maar 2 deelnemers goed: @Seikbal en @Miki

Verslag van de bruutste persoonlijke vete op Tweakers: Typhone vs toolkist!
@Typhone houdt dit weekend de rem er een beetje op maar het weerhoudt hem er niet van om toch verder uit te lopen. Hoe hard @toolkist ook zijn best doet, zijn motortje lijkt nog maar op twee cilinders te lopen en ja, dan pruttelt het maar wat voort.
Het verschil is deze speelronde klein: slechts 3 puntjes. Kan @toolkist komende week weer eens de winst pakken?
Speelronde | @Typhone | @toolkist | tussenstand |
1 | 44 | 50 | 0-1 |
2 | 65 | 32 | 1-1 |
3 | 34 | 47 | 1-2 |
4 | 25 | 37 | 1-3 |
5 | 51 | 35 | 2-3 |
6 | 44 | 43 | 3-3 |
7 | 32 | 31 | 4-3 |
8 | 57 | 41 | 5-3 |
9 | 44 | 51 | 5-4 |
10 | 32 | 34 | 5-5 |
11 | 46 | 26 | 6-5 |
12 | 51 | 20 | 7-5 |
13 | 36 | 44 | 7-6 |
14 | 47 | 40 | 8-6 |
15 | 37 | 37 | 8-6 |
16 | 31 | 17 | 9-6 |
17 | 28 | 28 | 9-6 |
18 | 28 | 21 | 10-6 |
19 | 50 | 29 | 11-6 |
20 | 47 | 24 | 12-6 |
21 | 39 | 36 | 13-6 |

Vrijdag starten we weer met een nieuwe ronde en de kans dat er iemand is die deze met minder dan 5 punten afsluit is klein; PSV mag het namelijk in eigen huis opnemen tegen Heracles.
De rest van het weekend zouden, op Feyenoord-RKC na, weleens allemaal in een gelijkspel kunnen gaan eindigen. Wie durft het aan? Ondergetekende gaat ervoor
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Die ultra flashy wauwie hypermoderne gifjes komen van de hand van @Typhone, die is daar voor aanvang van de competitie helemaal los op gegaanTrue schreef op maandag 12 februari 2024 @ 21:11:
@Superkiwi donders hè zelfs flashy afbeeldingen als kopjes!
Je weet dat er altijd een plekje voor je isMisschien dat dat dit koren volgend speelseizoen over de doelstreep zal trekken
[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 12-02-2024 21:19 ]
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Niks voor jou om mee te doen dan?
Maar ik welQuad schreef op maandag 12 februari 2024 @ 20:46:
Lekker bezig @Superkiwi, hier kan een chatgpt niet tegenop.
100%. Vergeet het elk jaar weerSuperkiwi schreef op maandag 12 februari 2024 @ 21:47:
Stiekem doe ik alvast aan werving voor het komende seizoen @Agent47
Niks voor jou om mee te doen dan?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Ik sta één plekje boven jou en we hebben al een paar keer van plekje gewisseld volgens mij. Waarom wij wekelijks nog de poule invullen, is voor mij ook een vraagSeikbal schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 15:36:
@Superkiwi -> 2x een mention om een gewaagde uitslag... woehoe... ondertussen sta ik 1 na laatste in de poule en dreig ik nog ingehaald te worden ook maar swa
Omdat jullie net zo belangrijk zijn voor Tweakers FC als degenen die bovenaan of halverwege staan. Zonder jullie zou er helemaal geen Tweakers voetbalpoule topic en competitie mogelijk zijn.Hoianddoei schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 18:00:
[...]
Waarom wij wekelijks nog de poule invullen, is voor mij ook een vraag
Duimpje omhoog, speciaal voor jullie
Is dat nou een quote van Maurice Steijn?Superkiwi schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 18:35:
[...]
Omdat jullie net zo belangrijk zijn voor Tweakers FC als degenen die bovenaan of halverwege staan. Zonder jullie zou er helemaal geen Tweakers voetbalpoule topic en competitie mogelijk zijn.
Duimpje omhoog, speciaal voor jullie
Wat maken we het spannend heHoianddoei schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 18:00:
[...]
Ik sta één plekje boven jou en we hebben al een paar keer van plekje gewisseld volgens mij. Waarom wij wekelijks nog de poule invullen, is voor mij ook een vraag

Weekend van de mooie wedstrijden welke afgetrapt wordt met de koploper vanavond om 20.00.
Morgen een stadsderby tussen Sparta - Excelsior
En de klapper van deze week is zondag om 14.30, de klapper van de kelderklasse wel te verstaan.
Vitesse - Volendam.
Al zijn de komende mensen nog wat vergeten in te vullen

@psYchovic, @Maarten_E, @R-B, @Mavaros, @Megupe, @Dion34, @Dutchgio, @Mrk87, @Hoianddoei, @MPC60, @thijssie007, @Fendermen, @RudyL, @Ramzzz, @ElMacaroni, @wokkelz, @robbydw, @Frituurman, @jbdeiman, @superbieke, @HippiePaci, @MarChello75, @JasperS1994, @Purehz, @Heho, @Lucatoni, @m@cer, @Gonadan, @OMX2000, @RodeVre, @Quazier, @Sempy, @poes, @Zyron, @Techrvw, @pelle888, @Dracoz, @FREAKJAM, @Murrays
Ja, routine is beetje door elkaar gehusseld door de carnavalmakooy schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:42:
[Afbeelding]
Weekend van de mooie wedstrijden welke afgetrapt wordt met de koploper vanavond om 20.00.
En de klapper van deze week is zondag om 14.30, de klapper van de kelderklasse wel te verstaan.
Vitesse - Volendam.
Al zijn de komende mensen nog wat vergeten in te vullen![]()
@psYchovic, @Maarten_E, @R-B, @Mavaros, @Megupe, @Dion34, @Dutchgio, @Mrk87, @Hoianddoei, @MPC60, @thijssie007, @Fendermen, @RudyL, @Ramzzz, @ElMacaroni, @wokkelz, @robbydw, @Frituurman, @jbdeiman, @superbieke, @HippiePaci, @MarChello75, @JasperS1994, @Purehz, @Heho, @Lucatoni, @m@cer, @Gonadan, @OMX2000, @RodeVre, @Quazier, @Sempy, @poes, @Zyron, @Techrvw, @pelle888, @Dracoz, @FREAKJAM, @Murrays
Maar we mogen vanavond weer naar het stadion dus zal mijn lijstje nog even invullen, bedankt weer voor de herinnering.

Thanks, maar ik had dit dinsdag al gedaan… ✅makooy schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 09:42:
[Afbeelding]
Vitesse - Volendam.
Al zijn de komende mensen nog wat vergeten in te vullen![]()
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Niet volledig want volgens mijn sheet, die de data ophaalt vanuit Voetbalpoules, mis je 1 wedstrijd.Ramzzz schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:10:
[...]
Thanks, maar ik had dit dinsdag al gedaan… ✅
En volgens Voetbalpoules klopt dat ook
Zie https://www.voetbalpoules...voorspellingen/eredivisie
Maar hey prima
Da's gek, maar je hebt wel gelijk.makooy schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:48:
[...]
Niet volledig want volgens mijn sheet, die de data ophaalt vanuit Voetbalpoules, mis je 1 wedstrijd.
En volgens Voetbalpoules klopt dat ook
Zie https://www.voetbalpoules...voorspellingen/eredivisie
Maar hey prima
In de app op mijn iPhone staat het allemaal wel, in de webbrowser niet.
Uitgerekend de wedstrijd van Sparta (Rotterdamse derby tegen Excelsior) is weggevallen...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
daarom dus ook een reminder voor iedereen die minimaal 1 wedstrijd niet heeft ingevuld, dat doe ik al vanaf het begin van het seizoen op deze manierRamzzz schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:57:
[...]
Da's gek, maar je hebt wel gelijk.![]()
In de app op mijn iPhone staat het allemaal wel, in de webbrowser niet.![]()
Uitgerekend de wedstrijd van Sparta (Rotterdamse derby tegen Excelsior) is weggevallen...
makooy schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:59:
[...]
daarom dus ook een reminder voor iedereen die minimaal 1 wedstrijd niet heeft ingevuld, dat doe ik al vanaf het begin van het seizoen op deze manier
Zelfs met een ingevulde scorelijst, haal je mij de komende weken ergens in. Ik ben nu ook op het punt dat ik maar wat invulSeikbal schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 11:31:
Ik wil graag @Hoianddoei voorbij gaan deze week dus haal die reminder er ff uit
doen sommige ( ME ME ME ) dat al weken zo niet maanden?Hoianddoei schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 12:07:
[...]
Zelfs met een ingevulde scorelijst, haal je mij de komende weken ergens in. Ik ben nu ook op het punt dat ik maar wat invul
Eigenlijk doet iedereen dat, want voetbal valt niet te voorspellen hahamakooy schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 12:09:
[...]
doen sommige ( ME ME ME ) dat al weken zo niet maanden?
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
uuuhhhh NEEheho schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 17:05:
Zo, alles is weer ingevuld denk ik.
@makooy check jij dat nog even voor vanavond 20 uur ?![]()
Eigenlijk zou ik pas weer reminders moeten uitsturen als ik weer klim op de ranglijst
Het helpt niet als je PSV gelijk laat spelen tegen Heracles heHoianddoei schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 18:00:
[...]
Waarom wij wekelijks nog de poule invullen, is voor mij ook een vraag
Je wint er geen punten mee maar een tag in het weekverslag (mocht die van mijn hand komen) heb je sowieso al in de pocket!
Mijn voorspellingen zijn gebaseerd op een wedstrijd die wordt gespeeld met 22 man op het veld. Helaas was er één bij Heracles erg vroeg toe aan weekend..Superkiwi schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 00:44:
[...]
Het helpt niet als je PSV gelijk laat spelen tegen Heracles he![]()
Je wint er geen punten mee maar een tag in het weekverslag (mocht die van mijn hand komen) heb je sowieso al in de pocket!
Hoianddoei schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 09:41:
[...]
Mijn voorspellingen zijn gebaseerd op een wedstrijd die wordt gespeeld met 22 man op het veld. Helaas was er één bij Heracles erg vroeg toe aan weekend..

⏩ PVOutput☀️
Waarom?Typhone schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 20:41:
Dani de Wit KWAL
(ik ben er blij mee)
[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 17-02-2024 20:46 ]
⏩ PVOutput☀️
Eens, dit slaat nergens op.Typhone schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 20:53:
Omdat ik visionair was en 1-1 had 😂
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja lekker, ik had daar 1-1 ingevuldremmstein schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 20:53:
Gelukkig scoorde az nog ff. Lange tijd geleden dat ik volle 10 punten heb gehaald op een wedstrijd.

Gisteren PSV - Heracles goed op 2-0, dus ik dacht ff lekker te scoren dit weekend.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 18-02-2024 00:05 ]
Soms heb je weekenden dat dat werkt. Lijkt deze week niet te gebeuren.Superkiwi schreef op zondag 18 februari 2024 @ 00:04:
Note to self: misschien was alles op een gelijkspel zetten toch niet zo'n goed idee
Mijn voorspellende gave is dat het nu 2-2 wordt.ElPaco schreef op zondag 18 februari 2024 @ 16:58:
@Maarten_E alvast gefeliciteerd met de weekwinst! Alleen een 2-2 kan je er nog van af houden. Wat een enorm hoog aantal punten voor de uitslagen die er tot nu toe zijn. 3e van NL zo te zien.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Op dit moment 30 punten en positie 8106e... het voelt slechter dan het lijkt?
RKC even winnen en ik heb nog een redelijke week!

⏩ PVOutput☀️

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb mijn positie juist verbeterd en ben zelfs een plekje van je weggegaan. Ik denk dat de degradatiezone mij wat angstzweet gaf en presteer blijkbaar beter onder druk. 2e van de poule en 48e van NL. Nou, ik koop een staatslotSeikbal schreef op zondag 18 februari 2024 @ 17:21:
Ik ga weer in een hoekje zitten huilen na dit weekend...
Op dit moment 30 punten en positie 8106e... het voelt slechter dan het lijkt?
RKC even winnen en ik heb nog een redelijke week!
Dikke hoera ook voor @makooy, @Hoianddoei en @toolkist
Mijn "alles wordt gelijkspel behalve PSV en Feyenoord" tactiek leek een regelrecht drama te worden, uiteindelijk nog 24 punten gepakt in de laatste 3 wedstrijden en daarmee mijn 16e plek op de ranglijst weten te behouden. Toch nog een kleine blij hier in huis
Ik zag het... HULDE!Hoianddoei schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:47:
[...]
Ik heb mijn positie juist verbeterd en ben zelfs een plekje van je weggegaan. Ik denk dat de degradatiezone mij wat angstzweet gaf en presteer blijkbaar beter onder druk. 2e van de poule en 48e van NL. Nou, ik koop een staatslot
Wat een weekend voor jou!
In het klassement ben ik nog even wat plekken gezakt na de laatste wedstrijd... 70e in de poule.... algemeen: 14.735e... waren denk ik toch wat mensen die in een resultaat voor Feyenoord geloofden
Ach,Seikbal schreef op maandag 19 februari 2024 @ 07:23:
[...]
Ik zag het... HULDE!![]()
Wat een weekend voor jou!
In het klassement ben ik nog even wat plekken gezakt na de laatste wedstrijd... 70e in de poule.... algemeen: 14.735e... waren denk ik toch wat mensen die in een resultaat voor Feyenoord geloofden
In de eerste <x> (geloof stuk of 6-8) poulerondes stond ik bovenaan, maar daarna in een flink verval geraakt en nu 75e. Ik vind het wel het seizoen waarin veel verrassingen zijn, maar als ik de top van de poule bekijk, is het allemaal niet zo verrassend als dat ik dacht dat het was.
[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 21-02-2024 21:28 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee nee weer eens aanwezig op locatie waar de poule geblokkeerd wordt toen ik wilde gaan schrijven. Althans de website that istoolkist schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 20:52:
Win ik eindelijk weer een keer van @Typhone , is ie meteen spoorloos verdwenen en lijkt ie te weigeren om een weekverslag te typen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
Of typ het vast in word/notepad/whatever en post het later.. neenee erg typisch weer ditQuad schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:59:
Wat een smoes, dan slinger je de hotspot toch aan?
LOETKE
Zondagavond zullen we zien hoeveel punten ze achter mij staan

Tadaaa daar zijn we weerrrrr!!
Deze mensen weten wat hun te doen staat
@Typhone, @Astie, @Maarten_E, @Basdon1985, @R-B, @Mavaros, @Dion34, @majoh, @Jay-K, @ParaDroid2, @ElMacaroni, @wokkelz, @Freshnezz, @reaL_G, @superbieke, @Gynnad, @hilz0r, @MarChello75, @Purehz, @Besas79, @Gonadan, @Sjorre, @bie100, @pelle888, @FREAKJAM
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als je nou eens begint met Ajax op waarde te voorspellen in plaats van op hoop, dan maak je in elk geval al een stap voorwaarts. Kom op Gonadan, join the dark side, even die principes loslatenGonadan schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:39:
@Maarten_E wat is de score van Twee-Een ondertussen? Ik overweeg over te stappen van tactiek.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Succes!
U vraagt, wij draaien:Gonadan schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 13:39:
@Maarten_E wat is de score van Twee-Een ondertussen? Ik overweeg over te stappen van tactiek.
:fill(white):strip_exif()/f/image/7jjAoC3pQ8MAMZUVIMOk5jbz.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/27qKPxNEIrChXWowUS0SwBCU.png?f=user_large)
Wat vertekend na mijn winst vorige week, Twee-Een scoort altijd zo rond de 30 punten. Na 22 speelrondes geeft dat een gemiddelde score van 30,77. Ik ga er vanuit dat vorige week een fluke van jewelste was, voel mij altijd een beetje zoals deze hond.
:strip_exif()/f/image/eFT9K0FwdEKzADYuIXn7cOp4.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door Maarten_E op 23-02-2024 14:08 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hmmm, ik heb nog meer punten dan bam dus houd nog maar even vast aan mijn eigen inschattingen denk ik.Maarten_E schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 14:04:
[...]
U vraagt, wij draaien:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat vertekend na mijn winst vorige week, Twee-Een scoort altijd zo rond de 30 punten. Na 22 speelrondes geeft dat een gemiddelde score van 30,77. Ik ga er vanuit dat vorige week een fluke van jewelste was, voel mij altijd een beetje zoals deze hond.
[Afbeelding]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
@ElPaco
Ik ben enkel vandaag terug
[ Voor 34% gewijzigd door Typhone op 25-02-2024 09:03 ]
Dit topic is gesloten.