"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
We weten wat dit voor de zondag betekent...
Dan ben ik benieuwd voor wie de zondag het wreedst gaat zijn. Op Heerenveen-AZ na (allebei 0-2) hebben we bij de andere potjes andere verwachtingen.Quad schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 23:00:
Maar wat je zegt, na een goede start zijn de zondagen het wreedst.
Jouw voorspelling vs mijn voorspelling:
Feyenoord-Twente 2-2 vs 3-1
Go Ahead-NEC 2-2 vs 1-2
Volendam-Fortuna 0-0 vs 0-1
Voor deze keer wens ik je natuurlijk géén succes.
Hup Kiwi

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Cadeautje namens de organisatie: alle puntjes die je vandaag verdient mag je houden
Twente mist scorend vermogen, en zet nu een vleugelspeler in de spits, tsja..Superkiwi schreef op zondag 28 januari 2024 @ 13:55:
Voor Feyenoord? Alvast gefeliciteerd met je punten dan
⏩ PVOutput☀️
Ik zie het met lede ogen toe.Quad schreef op zondag 28 januari 2024 @ 10:19:
Beetje kansloze gelijke spelen, maar ja, risico hoort er eenmaal bij.
Netjes hoor
Als ik nog een beetje goede zaken wil doen moet Volendam verliezen, het liefst met 1-0.
[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 28-01-2024 17:19 ]
Ach en anders maar een paar puntjes. Ik ben dit weekend tot aan de laatste match 20 plekken gestegen, dat is al een enorme winst.Superkiwi schreef op zondag 28 januari 2024 @ 17:17:
@Quad als het 0-0 wordt in Volendam win je deze ronde, mits ik goed heb gekeken. Al je concurrenten hebben 1-1 staan.
Als ik nog een beetje goede zaken wil doen moet Volendam verliezen, het liefst met 1-0.
⏩ PVOutput☀️
Lesje geleerd, nooit meer doen.
⏩ PVOutput☀️
Ik ben ook tevredenSuperkiwi schreef op zondag 28 januari 2024 @ 17:17:
6e plaats in het algemeen klassement nu, bizar.

⏩ PVOutput☀️
Van 5de naar 20ste.
Bij mij is het niveautje Vitesse momenteel..makooy schreef op zondag 28 januari 2024 @ 21:40:
Mijn stand op de ranglijst in de poule gaat net zo goed als het scorend vermogen van Giminez na de winter.
Van 5de naar 20ste.
Was niks, is niks, wordt niks meer (?)
(en die akelige @Typhone maar weer gniffelen ongetwijfeld)
[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 29-01-2024 11:36 ]
Kan erger, ik sta 2 plekken onder je.toolkist schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:35:
[...]
Bij mij is het niveautje Vitesse momenteel..
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En ik was offline in de Ardennen en daar heeft ie 1 wedstrijd vergeten in te vullen nog ook die ik op 1-1 had staan (Heerenveen - AZ)….toolkist schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:35:
[...]
Bij mij is het niveautje Vitesse momenteel..
En wie is 'ie'? Laat je je standen invullen door een ander?
Mn telefoon! Ik was zaterdag wel 5x aan het opslaan en elke keer foutmeldingen…toolkist schreef op maandag 29 januari 2024 @ 18:39:
Je had Heerenveen-Az gewoon gevuld?
Z'n 'dinnetje, daarom zet hij ook altijd tegen Ajax.toolkist schreef op maandag 29 januari 2024 @ 18:39:
Je had Heerenveen-Az gewoon gevuld?

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Meteen schorsen tijdens het onderzoek (wat zeker tot ruim na einde seizoen duurt). Is tegenwoordig de trend, schuldig of niet, dus huphup /cancellen die @TyphoneSuperkiwi schreef op maandag 29 januari 2024 @ 19:02:
*onderzoek instellen doet
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je moet daar nog even mee wachten.. .we gaan hem eerst zelf disciplinair straffen en dan als die straf afgelopen is kan de FIFA met hun straf komen...

Al haal ik hem dan voor het einde seizoen nog niet in met mijn drama voorspellingskwaliteiten......
Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....

Speelronde 19
Na een weekend dat we snel willen vergeten (44 punten voor de winnaar en slechts 15 mensen met 30 punten of meer) stond afgelopen weekend speelronde 19 op het programma en daar werd weer als vanouds met punten gestrooid. Ter vergelijking: afgelopen weekend hadden we 86 deelnemers met minimaal 30 punten, oplopend naar 58 punten voor de winnaar. Kijk, dat zijn puntenaantallen waar je mee thuis kunt komen.
Waren de wedstrijden dan zoveel makkelijker te voorspellen dan de week ervoor? Nee, dat zeker niet. In ronde 18 waren het vooral de clubs die het lieten afweten; Twente, Heracles, AZ en PSV presteerden (ver) onder verwachting en lieten allemaal punten liggen. Daar kan zelfs de meest doorgewinterde voorspeller niet tegenop, ook niet degenen die (beticht worden van) valsspelen (*kuch, Typhone).
Waar lag het dan wel aan? Wel, afgelopen week stonden er redelijk wat wedstrijden op het programma die twee kanten op konden zoals PEC-Vitesse, RKC-Sparta, Excelsior-Utrecht, Heerenveen-AZ, Feyenoord-Twente, Go Ahead-NEC en Volendam-Fortuna. Ga je voor winst voor de thuisploeg of wordt het toch een nipte overwinning voor de bezoekers? In tegenstelling tot de VAR hoeven wij daar niet minutenlang vanuit verschillende hoeken naar te kijken om vervolgens met een minuscuul verschil één partij het voordeel te geven. Nee, wij voorspellers hebben het voordeel dat we kunnen zeggen "tja, wij weten het eigenlijk ook niet, dan maar een gelijkspelletje". En dat is precies wat er bij 5 van de 7 bovenstaande wedstrijden gebeurde. Als je weet dat een gelijkspel goed voorspellen sowieso al 7 punten oplevert dan telt dat aardig op.
Zowel @Mooody als @Sem Rosenkamp hadden 4 van deze 5 gelijke spelen goed, met als enige verschil dat Mooody hierbij één tienpunter meer scoorde dan SEM en dat is wat hem deze week de winst opleverde.
Dat het allemaal zeer dicht bij elkaar zat laat de wekelijkse top 5 wel zien:

1. @Mooody 58 punten
2. @Sem Rosenkamp 57 punten
3. @Quad 56 punten
-. @lucatoni 56 punten
5. @Jordi0344 55 punten
3. @wokkelz 35 punten
4. @lameeuw 34 punten
-. @Purehz 34 punten
Het was al vrij snel duidelijk dat Lucatoni er hier met de winst vandoor zou gaan en daarmee een dik verdiend tweede(!) schildje achter zijn naam kan bijschrijven

De volgende spelers winnen het Tweakers Hero Abonnement en krijgen hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers:
Voor zowel Mooody als Lucatoni is het Hero abonnement aangevraagd. Zij kunnen binnenkort genieten van een mooi blauw gekroond Tweakers logootje bij hun naam

De algemene top 10 ziet er na 19 speelronden als volgt uit:
1. @Typhone 789 punten
2. @lucatoni 779 punten
3. @JasperS1994 766 punten
-. @pelle888 766 punten
-. @R-B 766 punten
6. @Jordi0344 760 punten
-. @Superkiwi 760 punten
8. @M@cer 755 punten
9. @MM99 755 punten
-. @poes 755 punten
Het is ongekend spannend in de top 10!
De 3e plaats wordt momenteel door 3 mensen gedeeld, op 6 punten gevolgd door 2 mensen die plaats 6 delen en 5 punten daarachter vinden we 3 mensen die plaats 8 delen.
Degenen die af en toe op de ranglijst kijken weten dat het ook net buiten de top 10 heel erg spannend is. @RudyL en @Zyron hebben als volleerde Jehova's getuigen hun voet al tussen de deur geparkeerd; zij zouden komende week zomaar een plek in de top 10 kunnen veroveren. Daarbij is het niet ondenkelijk dat ze @Jay-K en @YES in hun kielzog meesleuren.
Ondertussen hebben @Typhone en @lucatoni zich vrij comfortabel op plaats 1 en 2 genesteld

Er zijn dit weekend zoveel uitslagen en/of winstpartijen goed voorspeld dat het moeilijk is om dingen eruit te pikken die opvallen.
Twee wedstrijden uitgezonderd:
De 2-4 bij Heracles-Ajax en de 0-0 bij Feyenoord-Twente had helemaal niemand goed.
Er zijn echter wel de nodige punten gescoord: 86 deelnemers hadden Ajax op winst staan en pakten daarmee minimaal 5 punten. @Miki, @nietorigineel en @JasperS1994 zaten er met 1-4 heel dicht bij
@Seikbal maakte het helemaal bont en ging voor 1-8
Kijken we naar Feyenoord dan zien we daar 18 gelijke spelen terugkomen in de voorspellingen en zoals we geleerd hebben zijn dat toch 7 hele fijne puntjes
De meest overschatte ploeg van dit weekend was zonder twijfel PSV, waar door 87 deelnemers een uitslag groter dan 2-0 werd voorspeld. Meest opvallend zijn daarbij de 7-0 van @JasperS1994 en de 7-2 van, hoe kan het ook anders, @mavaros.
Van de overige wedstrijden is de 2-2 bij Heerenveen-AZ veruit het minst vaak goed geraden, slechts zes maal.
@lameeuw, @ephymerous, @Ramzzz, @jandee, @Gynnad en @MM99 hadden dit helemaal correct.

Verslag van de bruutste persoonlijke vete op Tweakers: Typhone vs toolkist!
Spannend is het al lang niet meer, daarom probeert toolkist Typhone nu op allerlei slinkse manieren van valsspelen te betichten. Omdat wij elke melding van ongepast serieus moeten nemen zal er toch een onderzoek ingesteld worden. Om die reden was Typhone daarom de afgelopen twee weken uitgesloten van het maken van een verslag.
Een andere ontwikkeling is dat toolkist zijn frustratie jegens andere leden van de organisatie gaat uiten, iets wat wij eveneens scherp veroordelen. Tip: koop een bokszak of haal een gratis nestje cavia's af om je frustratie op te botvieren, dat helpt bij mij ook altijd. Wel gelijk even langs de bouwmarkt om de muren daarna opnieuw te witten
Speelronde | @Typhone | @toolkist | tussenstand |
1 | 44 | 50 | 0-1 |
2 | 65 | 32 | 1-1 |
3 | 34 | 47 | 1-2 |
4 | 25 | 37 | 1-3 |
5 | 51 | 35 | 2-3 |
6 | 44 | 43 | 3-3 |
7 | 32 | 31 | 4-3 |
8 | 57 | 41 | 5-3 |
9 | 44 | 51 | 5-4 |
10 | 32 | 34 | 5-5 |
11 | 46 | 26 | 6-5 |
12 | 51 | 20 | 7-5 |
13 | 36 | 44 | 7-6 |
14 | 47 | 40 | 8-6 |
15 | 37 | 37 | 8-6 |
16 | 31 | 17 | 9-6 |
17 | 28 | 28 | 9-6 |
18 | 28 | 21 | 10-6 |
19 | 50 | 29 | 11-6 |

Met ploegen die langzaam uit vorm beginnen te raken of te maken hebben met blessuregevallen kan het zomaar eens een hele leuke 20e speelronde worden. Op papier zeker geen makkelijke, wel een hele spectaculaire speelronde!
Succes!
Zoals het Karvan Cevitam mannetje zou zeggen: "het komt wel goed schatje"
⏩ PVOutput☀️
De 2-3 voorspellers daar verdienen inderdaad meer aandacht 😉ElPaco schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:51:
Ik zat met mijn 2-3 net zo dicht bij als de 1-4 voorspellers bij AjaxHelaas helpt het me niet uit de krochten van de ranglijst vandaan te komen.
LOETKE
Die 1-8 van @Seikbal is een historisch dingetje, hij heeft nostalgische gevoelens denk ik.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Furtuna Suttard, je weet wel, die club uit Lumburg
Wablief?Superkiwi schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:18:
[Afbeelding]
Speelronde 19
Na een weekend dat we snel willen vergeten (44 punten voor de winnaar en slechts 15 mensen met 30 punten of meer) […]
:strip_exif()/f/image/Qnvt7tEAJpKd091QhbDg4OnX.jpg?f=fotoalbum_large)
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Superkiwi schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 16:13:
Je moet wel iets verder lezen dan die eerste zin, pannenkoek

Het leest nog steeds kwalitatief uitermate teleurstellend op een mobiel na een dag beeldscherm staren op het werk...
[ Voor 16% gewijzigd door Ramzzz op 30-01-2024 16:52 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik had ook 2-3 staan😅RudyL schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 14:57:
[...]
De 2-3 voorspellers daar verdienen inderdaad meer aandacht 😉
Van schrik ga ik even genieten van mijn voorspelkundetoolkist schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 08:58:
[...]
Meteen schorsen tijdens het onderzoek (wat zeker tot ruim na einde seizoen duurt). Is tegenwoordig de trend, schuldig of niet, dus huphup /cancellen die @Typhone
Sitting at the top it's hard to hear you from way up here
[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 31-01-2024 09:14 ]

Ben ik weer met de wekelijkse lijst van mensen die nog even wakker moeten worden

@Astie, @Maarten_E, @Basdon1985, @R-B, @Mavaros, @Carpebios, @lameeuw, @Dion34, @Mrk87, @Quad, @Nietorigineel, @thijssie007, @Fendermen, @groggy, @RudyL, @Seikbal, @ParaDroid2, @Assasinbats, @ElMacaroni, @Jordi0344, @wokkelz, @Freshnezz, @robbydw, @Frituurman, @jbdeiman, @superbieke, @Rubeo38, @HippiePaci, @Purehz, @Lucatoni, @m@cer, @toolkist, @Gonadan, @OMX2000, @RodeVre, @69420666_, @Techrvw, @Verwijderd, @pelle888, @FREAKJAM
ik was hem al aan het invullen terwijl jij aan het checken was gok ik zomakooy schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 10:22:
[Afbeelding]
Ben ik weer met de wekelijkse lijst van mensen die nog even wakker moeten wordenhaha
@Astie, @Maarten_E, @Basdon1985, @R-B, @Mavaros, @Carpebios, @lameeuw, @Dion34, @Mrk87, @Quad, @Nietorigineel, @thijssie007, @Fendermen, @groggy, @RudyL, @Seikbal, @ParaDroid2, @Assasinbats, @ElMacaroni, @Jordi0344, @wokkelz, @Freshnezz, @robbydw, @Frituurman, @jbdeiman, @superbieke, @Rubeo38, @HippiePaci, @Purehz, @Lucatoni, @m@cer, @toolkist, @Gonadan, @OMX2000, @RodeVre, @69420666_, @Techrvw, @Verwijderd, @pelle888, @FREAKJAM
Superkiwi schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 12:42:
Heeft het nog wel zin toolkist? Anders wil ik je wel helpen hoor
Toch ga ik niks veranderen, iets met 1e ingeving enzo. Wel blij dat ik gister Ajax - PSV van 2-3 naar 2-2 heb gezet vlak voor de wedstrijd.
Dat wordt een spannende voor de weekwinst, jullie zitten heel dicht bij elkaar! SuccesElPaco schreef op zondag 4 februari 2024 @ 09:55:
Met tot nu toe al met punten dan normaal in een hele ronde (41), zal het vandaag wel drama worden.
Ik had mijn 2-3 laten staan (waarom nou niet gewoon 1-2

Beginnersfoutjes zullen we maar zeggen.
En ik zie dat ik AZ op 1-1 heb gezet tegen Feyenoord.... ai ai ai.
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 04-02-2024 14:43 ]
...
Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Netjes hoor! 4x 10 punten en gelijkspel bij de wedstrijd van de week goed. 33e van Nederland!ElPaco schreef op zondag 4 februari 2024 @ 09:55:
Met tot nu toe al met punten dan normaal in een hele ronde (41), zal het vandaag wel drama worden.
Toch ga ik niks veranderen, iets met 1e ingeving enzo. Wel blij dat ik gister Ajax - PSV van 2-3 naar 2-2 heb gezet vlak voor de wedstrijd.
Als die mee hadden gewerkt had ik meer dan 70 punten kunnen halen ja. Nu al een bizar puntentotaal! Toch heel blij dat ik Ajax - PSV last minute op een gelijkspel heb gezet!heho schreef op maandag 5 februari 2024 @ 09:34:
Jammer dat Sparta en Zwolle niet mee wilden werken als laatste wedstrijd, anders prima score geweest. Nu een elfde plek in het weekklassement, wat wel weer lekker is in de week van carnaval ...
Jullie twee hebben het wel tot op het laatst spannend gemaakt.

Speelronde 20
Nog 14 speelrondes te gaan en het seizoen zit er alweer op. Deze week weer genoeg gokjes op het programma met wedstrijden als Almere - Excelsior, Vitesse - GA Eagles, Ajax - PSV, AZ-Feyenoord.
PSV is sinds het gelijkspel niet meer zo soeverein als voorheen met drie keer puntenverlies op rij.
Dat heeft echter weinig om het lijf. De platte kar is reeds gespot.
Fortuna-Heerenveen was weer zo'n potje van 7x op rij niet winnen (Heerenveen dacht ik) naar opeens weer 'bijna' de sterren van de hemel spelen tegen Fortuna. Feyenoord leek even uit zijn hum te zijn maar pakt bij AZ gewoon de volle buit hetgeen voor Ajax natuurlijk weer goed is.
In dit soort weekenden ligt winnen en verliezen vaak dicht bij elkaar en dat bleek ook. Met de gouden omzet van @ElPaco die Ajax-PSV op een gelijkspel zette ipv PSV op winst pakt hij uiteindelijk de weekwinst. Als ondergetekende zijn 1-1 had laten staan (die ik dus veranderde kort voor het begin) zou ik +16 punten hebben gehad ipv +6. De één blij, de ander huilt zo is het leven. @superbieke kwam net te kort om @ElPaco van zijn schildje af te houden.
Van harte gefeliciteerd!

De volgende deelnemers eindigen deze week in de top 5:
1. @ElPaco +63 punten
2. @superbieke +62 punten
3. @dutchgio +54 punten
3. @Sempy +54 punten
5. @frumper +52 punten
@ElPaco scoort 40 punten in 4 wedstrijden. De wedstrijd van de week scoort natuurlijk ook lekker met +12 punten en het gelijkspel goed hebben. De laatste twee wedstrijden (2 puntjes) deden hem wel bijna de das om maar @superbieke scoorde in die wedstrijden ook slechts 5 puntjes.

De volgende speler wint deze week het Tweakers Hero Abonnement en krijgt hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers:
@ElPaco wint het Hero abonnement en zal door @Lekkerboeie86 aangemeld worden! Je ontvangt hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers

De volgende deelnemers staan deze week in de top 10:
1. @Typhone +835 punten
2. @lucatoni +821 punten
3. @pelle888 +817 punten
4. @JasperS1994 +813 punten
5. @R-B +803 punten
6. @Zyron +802 punten
7. @poes +801 punten
8. @Jordi0344 +800 punten
9. @MM99 +798 punten
10. Visca (ik kan je niet meer taggen op Tweakers?) +796 punten
Het is elke keer hard knokken en met een schuin oog volg ik de heavy hitters uit het voetbaltopic elke keer (@Gonadan, @toolkist) maar in de poule zelf schiet het soms alle kanten op waardoor ik een ieder van jullie als vijand bestempel. Deze week was @lucatoni weer als een dol paard punten aan het verzamelen maar ook @JasperS1994 zat er in het begin goed bij. Gelukkig kalfde dat weer af waardoor de marges gelijk bleven. Gokjes nemen wordt hier wel beloond in elk geval, maar ja wanneer gok je en wanneer niet

- Almere - Excelsior was de best voorspelde uitslag met de favoriete 2-1 als correcte uitslag
- Twente - RKC (3-0) was eveneens zeer goed voorspeld
- Fortuna - Heerenveen (3-3) werd natuurlijk door niemand goed voorspeld in onze poule... prutsers zijn we toch
- Ajax - PSV werd door slechts 5 mensen correct voorspeld (uitslag 1-1). Het meerendeel van de voorspellers had PSV zien winnen.
- Vitesse wordt dit seizoen op waarde geschat
- Utrecht - Volendam en Sparta - PEC Zwolle werden door niemand goed voorspeld. De typische @mavaros wedstrijden leverden hier geen hoge scores op. Met name Sparta laat het momenteel afweten, wellicht weet @Ramzzz wat daar de oorzaak van is zodat ik mijn voorspellingen beter kan aanpassen

Als kleine kinderen hebben wij allemaal een rijmpje geleerd en dat rijmpje wil ik jullie niet onthouden:
Eén, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven waar is onze @toolkist gebleven?
Meer woorden hoef ik er niet aan vuil te maken. Who Dares Wins

Verslag van de bruutste persoonlijke vete op Tweakers: Typhone vs toolkist
Speelronde | @Typhone | @toolkist | tussenstand |
1 | 44 | 50 | 0-1 |
2 | 65 | 32 | 1-1 |
3 | 34 | 47 | 1-2 |
4 | 25 | 37 | 1-3 |
5 | 51 | 35 | 2-3 |
6 | 44 | 43 | 3-3 |
7 | 32 | 31 | 4-3 |
8 | 57 | 41 | 5-3 |
9 | 44 | 51 | 5-4 |
10 | 32 | 34 | 5-5 |
11 | 46 | 26 | 6-5 |
12 | 51 | 20 | 7-5 |
13 | 36 | 44 | 7-6 |
14 | 47 | 40 | 8-6 |
15 | 37 | 37 | 8-6 |
16 | 31 | 17 | 9-6 |
17 | 28 | 28 | 9-6 |
18 | 28 | 21 | 10-6 |
19 | 50 | 29 | 11-6 |
20 | 47 | 24 | 12-6 |

De Eredivisie gaat aanstaande vrijdag verder!
Extra opmerking: VISCA
Weet iemand de huidige Nickname van Visca? Ik kan hem niet meer taggen via Tweakers in elk geval. Mocht je dit lezen en je hebt een nickchange gedaan, meld je dan even hier zodat wij het aan kunnen passen in het topicMocht iemand anders het weten laat het dan even horen
@Typhone zie hier.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Japgras
Je eigen 1-1 veranderen naar een nederlaag voor PSV, en daardoor geen weekwinst, mooier kan het haast niet... "en laat je club, maar in de steek"
Ja elke keer als je denkt er is hoop is daar weer Luuk de Jong. Dat laat ik niet nog eens gebeurentoolkist schreef op maandag 5 februari 2024 @ 11:50:
Who dares wins?
Japgras
Je eigen 1-1 veranderen naar een nederlaag voor PSV, en daardoor geen weekwinst, mooier kan het haast niet... "en laat je club, maar in de steek"
Vanaf heden ga ik mij niet meer laten beïnvloeden door externe factoren (jullie).
⏩ PVOutput☀️
Laat je niks wijsmaken door die internethooligans!Quad schreef op maandag 5 februari 2024 @ 12:48:
Uit angst voor @toolkist heb ik Ajax van een gelijkspel naar winst gezet, ik had het kunnen weten. 2e week op rij dat ik punten verlies door last minute een aanpassing te doen.
Vanaf heden ga ik mij niet meer laten beïnvloeden door externe factoren (jullie).
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Rood-witte hart? Zegt in Nederland niet bijsterveel.Gonadan schreef op maandag 5 februari 2024 @ 13:30:
Lekker doen waar je je goed bij voelt toch? Ik wil mijzelf graag nog aan kunnen kijken in de spiegel dus laat mijn rood-witte hart spreken.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In de basis allemaal Ajacieden, ook gij BrutusMaarten_E schreef op maandag 5 februari 2024 @ 14:27:
[...]
Rood-witte hart? Zegt in Nederland niet bijsterveel.
De Eindhovenaren hebben ons shirt verknipt en er blokjes van gemaakt, in Rotterdan waren ze wat luier en hebben ze 'm verticaal dwars door de helft geknipt.
@superbieke, ook jij had er eigenlijk één verdiend, gezien jullie absolute dominantie deze week
Na zaterdag was het beeld uitstekend.
Gisteren… nee toe niet meer.

Technisch gezien zijn we als het op shirts aan komt dan allemaal verkapte Spartanen, die hadden het rood-wit als eerstSuperkiwi schreef op maandag 5 februari 2024 @ 16:06:
[...]
In de basis allemaal Ajacieden, ook gij Brutus
De Eindhovenaren hebben ons shirt verknipt en er blokjes van gemaakt, in Rotterdan waren ze wat luier en hebben ze 'm verticaal dwars door de helft geknipt.
Hey gozert, ook jij ken te ver gaan héSuperkiwi schreef op maandag 5 februari 2024 @ 16:06:
[...]
In de basis allemaal Ajacieden, ook gij Brutus
Dit zijn jij en ik
https://www.instagram.com...3k/?igsh=aG9qaHM3MG9qMXQ5
U vraagt, wij draaien:Superkiwi schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:18:
Degenen die af en toe op de ranglijst kijken weten dat het ook net buiten de top 10 heel erg spannend is. @RudyL en @Zyron hebben als volleerde Jehova's getuigen hun voet al tussen de deur geparkeerd; zij zouden komende week zomaar een plek in de top 10 kunnen veroveren. Daarbij is het niet ondenkelijk dat ze @Jay-K en @YES in hun kielzog meesleuren.
:fill(white):strip_exif()/f/image/JoDcMnUwOo4xwManyoG8f15h.png?f=user_large)
2 derby's?Quad schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 18:47:
Klopt het dat de komende speelronde 2 wedstrijden van de week kent? Dat is wel vreemd.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Op 3 maart zijn er ook twee en is de wedstrijd van de week zelfs Heracles - Almere naast PSV - Feyenoord.
Klopt er tenminste nog iéts van mijn voorspellingen

Wakey Wakeyyyyyyy

Vanavond trappen we om 20.00 af tussen het altijd spannende Real Madrid van Waalwijk en Barcelona uuuhh NEC van Cillessen.
Zelf hoop ik dat Gimenez het doel weer snel weet te vinden, mijn resultaat in de poule is net zo bagger als zijn scorend vermogen de laatste weken.
Winterstop in gegaan als 5de, inmiddels 18de...
@Basdon1985, @R-B, @Mavaros, @ElPaco, @Ephymerous, @Nietorigineel, @MPC60, @Fendermen, @groggy, @ParaDroid2, @ElMacaroni, @Jordi0344, @wokkelz, @reaL_G, @Geerius, @superbieke, @Gynnad, @HippiePaci, @MarChello75, @IntToStr, @Jero_B, @Purehz, @Heho, @Besas79, @Lucatoni, @m@cer, @Magixx013, @OMX2000, @RodeVre, @Sjorre, @Sem Rosenkamp, @pelle888, @Dracoz, @FREAKJAM, @Murrays, @Ragger
Blijk ik de topper Heracles - Vitesse vergeten te zijn.
[ Voor 89% gewijzigd door makooy op 09-02-2024 13:23 ]
Hier ook, maar ik weet vrij zeker dat ik hem vanmorgen had ingevuld. Thanks voor de tag in ieder geval @makooyheho schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:20:
Dank voor de tag. Had vanmorgen alles al ingevuld, dacht ik ....
[ Voor 8% gewijzigd door ElPaco op 09-02-2024 13:47 . Reden: Op verzoek ]
Klopt, mede vanwege privacy redenen (iemand was achter mijn Tweakers nick gekomen waarvan ik dat niet wilde). Ook op www.voetbalpoules.nl heb ik die username aangepast. Zou jij mijn oude even uit je bericht willen editen?makooy schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:28:
@YES heb je toevallig je naam aan laten passen van ***** naar YES?
Vitesse gaat 1-3 winnen.heho schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:20:
Dank voor de tag. Had vanmorgen alles al ingevuld, dacht ik ....
In aantal gele kaarten.
Done, graag wel even de andere die jouw oude naam in berichten hebben geplaatst/meegeqoute zelf via PM berichtje sturen.YES schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 12:30:
[...]
Klopt, mede vanwege privacy redenen (iemand was achter mijn Tweakers nick gekomen waarvan ik dat niet wilde). Ook op www.voetbalpoules.nl heb ik die username aangepast. Zou jij mijn oude even uit je bericht willen editen?
Zou je mijn oude Nick uit je post kunnen halen? Ik heb een nieuwe vanwege een prive kwestie en wil niet naar de oude herleid kunnen worden.ElPaco schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 11:33:
[...]
Hier ook, maar ik weet vrij zeker dat ik hem vanmorgen had ingevuld. Thanks voor de tag in ieder geval @makooy
En [*****] is Yes inderdaad
Uiteraard, is aangepastYES schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 13:34:
[...]
Zou je mijn oude Nick uit je post kunnen halen? Ik heb een nieuwe vanwege een prive kwestie en wil niet naar de oude herleid kunnen worden.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8Xs00k1Ey18f17dtQxlITvCH.jpg?f=user_large)
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hier in Argentinië nog geen reden voor carnaval. 0-2 ingevuld...Superkiwi schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 00:11:
Carnaval in Brabant, dubbel feest in Waalwijk!
Maar je weet wat dat betekent: nul punten op de vrijdag, de rest van het weekend ook niet veel soeps
Tot speelronde +- 10-15 stond ik stevig in de top 5, sinds ik de glazen bol daarna met groene zeep heb gewassen is het helemaal niks meer...Superkiwi schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 10:34:
Ik had NEC ook laten winnen.
Maar je weet wat dat betekent: nul punten op de vrijdag, de rest van het weekend ook niet veel soeps
Maar Bergwijn is een paar weken exit, dus het daadwerkelijke voetbal is wel weer mooi
Toevallig de periode dat @Typhone vanuit het niks boven kwam drijven. Ik denk dat die jongen aan het sjoemelen is geweest met de puntentelling op voetbalpoules.Megupe schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 11:22:
[...]
Tot speelronde +- 10-15 stond ik stevig in de top 5, sinds ik de glazen bol daarna met groene zeep heb gewassen is het helemaal niks meer...
Dat wordt wéér een onderzoek instellen...
Belchinees, Duitse invloeden, club verraden, nu weer groene zeep... Op een gegeven moment is verder onderzoek niet meer nodig.Superkiwi schreef op zaterdag 10 februari 2024 @ 13:23:
[...]
Toevallig de periode dat @Typhone vanuit het niks boven kwam drijven. Ik denk dat die jongen aan het sjoemelen is geweest met de puntentelling op voetbalpoules.
Dat wordt wéér een onderzoek instellen...
/cancellen die handel, doe maar net alsof je de mainstream media bent.
Dit topic is gesloten.