Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 22 Laatste
Acties:
  • 39.192 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:30:
[...]

Ook in slechte tijden zet ik Ajax eigenlijk altijd op winst, dat heeft mij al te vaak punten gekost. De wens is de vader van de gedachte.
Amen
NEC had ik uiteraard ook op een gelijkspel gezet, maar dat ging deze keer dan niet op. De nieuwe kampioen gelijke spelen is tot dusver Excelsior.
Ook hier precies dezelfde gedachte...
Typhone schreef op maandag 18 december 2023 @ 11:47:
Iedereen die PSV niet als kampioen heeft loopt in elk geval wat puntjes mis en ik gok dat @toolkist er daar één van is ;).
Eat dirt!
Mooi wel dus... Natuurlijk had ik voordat de competitie begon Ajax op 1 staan.. Maar vlak voor de sluitingsdatum van de extra voorspellingen was de achterstand volgens mij al aanzienlijk, waardoor het niet meer reëel was om Ajax op 1 te poolen...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
YES schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:28:
Oké, dit is wel bijzonder:
[Afbeelding]

Ik speel daadwerkelijk tafeltennis :+
"Bijzonder" ja... inmiddels heb ik sterk het idee dat @Typhone bij de AIVD werkt. Hij weet dus precies wat wij voorspellen en zet spelers onder druk om zijn voorspelde resultaten uit te laten komen.. Doen ze dat niet dan dreigt ie ze mee naar Duitsland te nemen om ze daar onder handen te laten nemen door z'n Duitse "vriendin", een Oost-Duitse kogelstootster...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
toolkist schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:11:
[...]

"Bijzonder" ja... inmiddels heb ik sterk het idee dat @Typhone bij de AIVD werkt. Hij weet dus precies wat wij voorspellen en zet spelers onder druk om zijn voorspelde resultaten uit te laten komen.. Doen ze dat niet dan dreigt ie ze mee naar Duitsland te nemen om ze daar onder handen te laten nemen door z'n Duitse "vriendin", een Oost-Duitse kogelstootster...
Het zou wel het e.e.a. verklaren ja. Al heeft ie nog geen grip op mijn opmars de laatste tijd, benieuwd of ik die kogelstootster nog ga ontmoeten als ik dat door weet te zetten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:06:
Mooi wel dus... Natuurlijk had ik voordat de competitie begon Ajax op 1 staan.. Maar vlak voor de sluitingsdatum van de extra voorspellingen was de achterstand volgens mij al aanzienlijk, waardoor het niet meer reëel was om Ajax op 1 te poolen...
... -O-

En zo blijk ik dus toch alleen te staan met m'n principes. :'(

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 18 december 2023 @ 14:34:
[...]

... -O-

Nee hoor, Ajax staat gewoon ongeslagen bovenaan in de stand obv mn voorspellingen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Maakt niet uit, je hebt tegen Ajax voorspeld. Valt me tegen. :>

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 08:29
YES schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:28:
Oké, dit is wel bijzonder:
[Afbeelding]

Ik speel daadwerkelijk tafeltennis :+
Hehehe en dat nog aangevuld met het feit dat belchinezen probeerden wedstrijden te beïnvloeden in het betaald voetbal zorgt ervoor dat ‘De witte Chinees’ al snel voorbij komt als je 50 punten scoort in een dergelijke week 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:47

heho

Ommen, Overijssel

Ik had psv ook op winst gezet omdat ik daarmee hoopte dat het heel aannemelijk zou zijn dat ze dan juist zouden verliezen gezien mijn positie in deze poule. O-)
Zelfs dat gaat nog niet goed ... 8)7
En mijn eerdere opmerking dat ik ajax netjes op winst zal zetten in het vervolg, ga ik ook weer herzien denk ik :+

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:16
Ik ben er al achter, ik moet mijn voorspellingen voor Vitesse ironisch doen. Ik zei tegen een vriend die erheen ging, zul je zien dat het 5-1 wordt. Nog niet helemaal correct, maar ja... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09:22
De winterstop is ook een mooi moment om even te kijken waar ik sta met mijn extra voorstellingen; de competitie eindstand en topscorer.

Bij de topscorer ben ik uiteraard blind voor Luuk gegaan. Het probleem is denk ik dat bij PSV wel iedereen kan scoren, waardoor Luuk wat minder in het spel betrokken wordt. De eindstanden kunnen natuurlijk nog alle kanten op, en dat is nodig ook want ik heb Vitesse op plaats 8 gezet en Utrecht zelfs op plaats 5. Kom maar op met het Ron Jans effect na de winter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Seikbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 16:05

Seikbal

Tweakers Addict

Het was echt een afschuwelijk weekend voor mijn scores... een pijnlijke notitie hoor zo in het overzicht hahaha. Maar mooi stukje, voordeel is: het kan bijna alleen maar beter gaan vanaf nu

Soms is het beter om niks te zeggen, daar ben ik alleen niet zo goed in....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Gonadan schreef op maandag 18 december 2023 @ 14:34:
[...]

... -O-

Ook ik ga nat op de uitslag van deze competitie met Ajax vier bovenaan.... En tuurlijk hadden we dat na het begin van de competitie en voor sluiting van de markt kunnen aanpassen: dat heb ik dus ook niet gedaan.

Wees trots op je principes!

Dit wil ik er ook weer niet ingooien: "meedoen is belangrijker dan winnen O-) "
Want dat past ook weer niet mijn principes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:52
Seikbal schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 08:54:
[...]

Dit wil ik er ook weer niet ingooien: "meedoen is belangrijker dan winnen O-) "
Bij sommige dingen is die wel heel erg van toepassing #trio >:)

Had gisteren het over Feyenoord op werk, qua punten en doelsaldo beter als het jaar ervoor. Het is dat PSV zo achterlijk goed bezig is...

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 18 december 2023 @ 17:55:
[...]

Hehehe en dat nog aangevuld met het feit dat belchinezen probeerden wedstrijden te beïnvloeden in het betaald voetbal zorgt ervoor dat ‘De witte Chinees’ al snel voorbij komt als je 50 punten scoort in een dergelijke week 😅
Hoho... we hadden onlangs al geconstateerd dat jij die Belchinees was...
Dat is deze week alleen gemuteerd naar een wittebelchineesvandeAIVDmetbandeninOostDuitsland

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:14
Beste wensen heren en dames! Dat er dit jaar maar weer veel punten gescoord mogen worden oOo
Over 10 dagen is het alweer zover, dan gaan we eindelijk weer los! Hou vol!

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/00/ed/7e/00ed7ea3401fe1605ecaffeca76dc7ec.gif

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• makooy
We mogen weer ! *O*

Winterstop is voorbij, iedereen zit nog een beetje in de winterslaap met de temperaturen buiten maar vergeet niet te voorspellen.

We trappen de 2de helft van het seizoen vanavond om 20.00 af!

@Typhone @Astie @R-B @Megupe
@rscheper @Dion34 @frumper @Ephymerous
@Quad @Lekkerboeie86 @Nietorigineel @MPC60
@Fendermen @RudyL @ParaDroid2 @ElMacaroni
@wokkelz @Frituurman @superbieke @hilz0r
@HippiePaci @Jero_B @Purehz @Persioncool
@lhjlu @Lucatoni @Gonadan @Miki @OMX2000
@69420666_ @poes @Techrvw @Verwijderd
@Supermach @pelle888 @Dracoz @FREAKJAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

Ow vanavond al weer, ik dacht volgende week. Top. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Oh ja, deze ellende ook nog weer. AZ moet tegen Twente, dus Ajax kan mooi wat inlopen. Nou dan weet je het wel weer hè? :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
In Deventer? Ik geef het niet veel kans.
Omdat mijn goede voornemen is om jou en toolkist tevreden te houden heb ik toch 1-3 Ajax staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:35
Thanks voor de reminder! Hopelijk is de tweede seizoenshelft wat beter dan de eerste. Mocht ajax eens iets presteren zal ik hopelijk wat gaan stijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Nu al 17 punten ingelopen op koploper @Typhone
Dit wordt mijn seizoen ! :P ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
Bleghhhh

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

47 punten na 5 wedstrijden ...
Ik weet niet wat ik meemaak. Ik heb in de 1e seizoenshelft nog nooit zoveel punten in totaal gehad denk ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
Ik moet nog warmlopen denk ik. Maar het regent en is koud en Ajax moet naar Deventer. Ik weet waar ik de punten moet halen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:28
Typhone schreef op zondag 14 januari 2024 @ 11:14:
Ik moet nog warmlopen denk ik. Maar het regent en is koud en Ajax moet naar Deventer. Ik weet waar ik de punten moet halen!
Ajax speelt niet om 1215u, dus hopelijk zijn ze een beetje wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ja maar de vorige wedstrijd was internationaal en gewonnen, dan weet je het wel. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Poh, daar maakt Kiwi even een comeback op de zondag :D
Met alleen Feyenoord nog te gaan sta ik op 2 puntjes van @heho. Jammer dat we allebei 3-1 hebben staan, nu kan ik je niet meer inhalen. Eigenlijk had ik 'm voor aanvang moeten veranderen naar 3-0 **edit; blij dat ik dat niet gedaan heb**, dan hadden we in het gunstigste geval nog gelijk kunnen eindigen. Had ik de eerste twee wedstrijden van deze speelronde maar beter gescoord...

@Gonadan ik had 2-3 bij Ajax. Sta ik nu weer een beetje in je goede gratie?

[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 14-01-2024 18:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Oh wauw, daar komt @Purehz op het laatste moment even sneaky voorbij steken :o
Gefeliciteerd dude!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Godallemachtig. Wat een dramatisch einde van dit weekend. Heb geluk dat ik nachtdienst heb, zou er niet van slapen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Superkiwi schreef op zondag 14 januari 2024 @ 16:43:
@Gonadan ik had 2-3 bij Ajax. Sta ik nu weer een beetje in je goede gratie?
Ik waardeer het, maar eerder zei je nog 1-3 dus je vertrouwen is nog wel erg broos merk ik. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:32
7 plaatsen omhoog gegaan, maar nog maar op plek 29..

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Gonadan schreef op zondag 14 januari 2024 @ 19:38:
[...]
(...) maar eerder zei je nog 1-3 dus je vertrouwen is nog wel erg broos merk ik. ;)
Het is mijn geheugen dat broos is; ik heb de stand in de tussentijd niet veranderd ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy
Ik knal van 6 of 7 naar 11.
Dat niet alleen, uren in de koude Kuip naar zo’n *** wedstrijd hebben zitten kijken doet ook alles behalve goed aan mijn humeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Ik onthoud me van commentaar dit weekend... dan denk je dat het niet slechter kon en zak je gewoon nog...
#ganieuweglazenbolopeen2ehandssitehalen ;w

Congratz voor de winnaar, want er is mooi gescoord dit weekend! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-07 10:24

MPC60

Game on

Volgens mij had ik alleen PSV goed. Ik zou er bijna mee ophouden. 😂

Xbox: SendexNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Even geduld nog lieve luisteraars.
Morgen komt het verslag!

:(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:32
Zijn we al getest? Sorry was bij de vrienden van Amstel. Maar. Boeruuuh

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Superkiwi
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/pfPyLC11J8WGMfVGVgKS5uEJ.gif

Bedankt voor jullie geduld! _/-\o_

Verslag speelronde 17

De winterstop, een zeer hinderlijke onderbreking op een moment dat de echte winter in Nederland nog moet beginnen. Elk jaar ondergaan we met kerst de ene na de andere verplichte ontbering terwijl we dat leed heel simpel met wat Nederlands voetbal zouden kunnen verzachten. Voor de jongere kijkers: in 2008/2009 werd er voor het laatst met kerst gevoetbald in de Eredivisie, mooie tijden waren dat.
Nu er weer gevoetbald wordt zien we zoals gebruikelijk de temperaturen omlaag gaan en dat was ook gelijk te merken in de poule; de glazen bollen zaten nog wat vastgevroren en de voorspeldieren zaten nog diep in hun winterslaap. De vorst had duidelijk vat op de voorspellingen: bij het eerste potje van het jaar werd slechts 12 maal de winst goed voorspeld.
Na een iets grondiger check vrijdagavond viel me iets op: bij de goede voorspellingen zaten slechts twee personen uit de algemene top 50: één persoon van pagina 1 (de top 25) en één persoon van pagina 2 (nr 26 t/m 50). Mijn logische conclusie is dan ook dat de huidige stand met meer geluk dan wijsheid tot stand is gekomen (sorry Typhone!).

Gelukkig wisten de meesten de boel op zaterdag weer lekker warm te stoken; op zowel zaterdag als zondag werd er weer als vanouds goed gescoord. Het toeval wil dat als je in de Dikke van Dale het woord 'vorst' opzoekt, het woord 'Koning' naar voren komt en dat was precies degene die tot aan de laatste wedstrijd de baas over iederéén was: KoningSlot, bij ons beter bekend onder zijn psuedoniem @heho. Met alleen Feyenoord-NEC nog te gaan stond onze Koning op maar liefst 56 punten, op de voet gevolgd door hofnar @Superkiwi met 54 punten. Omdat wij allebei Feyenoord met 3-1 hadden laten winnen was Koning al vrij zeker van de eerste weekoverwinning in 2024.
Net als Kramer ontkurkten we de champagne nét te vroeg en want wat er toen gebeurde zal jullie verbazen! @Purehz, die Feyenoord op gelijkspel had gezet tegen NEC (hoe kom je erop??) pakte daar 2 hele, hele belangrijke punten en ging er na het allerlaatste fluitsignaal in speelronde 17 met de winst vandoor. Hij scoorde in totaal 58 punten en pakte daarmee tegen onze verwachtingen in zijn eerste schildje van dit seizoen. Met slechts één misser deze ronde een meer dan verdiende overwinning! 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/mHvelm5XSXNCqkobFoG1ZTA7.gif

De volgende deelnemers eindigen deze week in de top 5:

1. @Purehz 58 punten
2. @heho 56 punten
3. @majoh 54 punten
-. @Superkiwi 54 punten
5. @M@cer 52 punten
-. @Supermach 52 punten

Als elke komende speelronde tot op het laatste moment zo spannend blijft adviseer ik jullie om jezelf bekend te maken met de locatie van de dichtstbijzijnde AED.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/Hz5XPlbI7kxfIc6TfooBJgnk.gif

De volgende speler wint deze week het Tweakers Hero Abonnement en krijgt hiervoor automatisch bericht vanuit Tweakers:

@Purehz doet een Verstappentje en pakt op het allerlaatste moment de winst.
Gefeliciteerd! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/gvRdDJ81XJgBfL3zR85j9CX0.gif

De volgende deelnemers staan deze week in de top 10:

1. @JasperS1994 713 punten
2. @Typhone 711 punten
3. @pelle888 706 punten
4. @Jay-K 699 punten
-. @R-B 699 punten
6. @M@cer 697 punten
7. @YES 692 punten
8. @MM99 688 punten
9. @RudyL 685 punten
10.@Superkiwi 681 punten

@Typhone leek lange tijd overeind te blijven maar pakte bij de laatste 3 wedstrijden op zondag slechts 4 punten, waar @JasperS1994 er 7 pakte. Dat was genoeg om de eerste plaats weer op te eisen. @pelle888 nadert met zijn goede score tot op 5 punten; wellicht binnenkort een nieuwe nummer één?

Nieuwkomers in de top 10 zijn @M@cer en @Superkiwi, die van respectievelijk plaats 14 en 27(!) komen. Gefeliciteerd aan ons, Martijn :)
Omdat wij behoorlijk wat plek innemen hebben @makooy (plaats 11), @Zyron (eveneens plaats 11), @poes (plaats 14) en @Frituurman (plaats 16) de top 10 moeten verlaten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/knihaZ2j7nsJXXlWRt5JwQip.gif

Ondanks dat de Almelose winst op de vrijdag slechts twaalf maal werd voorspeld werd de 1-2 negen maal goed voorspeld, een vrij hoog percentage.

Twente -Az (2-1) was met stip de best voorspelde wedstrijd van het weekend: 35 maal telde ik daar een volle tienpunter.

PEC-Heerenveen bleek lastiger, die werd door slechts 4 mensen goed voorspeld: @psYchovic, @MarkH69, @psychicist en @Verwijderd.

Waar vrijwel niemand rekening mee had gehouden is dat PSV heel soms ook wel eens een doelpuntje tegen krijgt. Excelsior gooide voor een hoop mensen roet in het eten door juist dát te doen. Toch stonden er na het fluitsignaal drie mensen juichend op de bank: @ajaxalex, @MPC60 en @wokkelz

Vitesse-Utrecht zou wel even een simpele overwinning voor Utrecht worden, mits zij de vorm van de laatste weken konden vasthouden. Helaas vielen zij weer in het oude patroon en werd er door beide teams niet gescoord, iets wat door niemand op voorhand werd gedacht.

Dan de laatste en tevens meest belangrijke wedstrijd van deze speelronde: Feyenoord-NEC. Massaal werd Feyenoord een overwinning toegeschreven, wat op zich niet raar is natuurlijk. Echter, NEC heeft niet voor niets de naam 'Koning der gelijke spelen' te zijn en in de Kuip lieten ze zien waarom.
@psYchovic en @Quazier waren de enige die NEC hier op waarde schatten, heel netjes jongens _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/gblI93SslYwifHhZ5xLBiv7f.gif

Verslag van de bruutste persoonlijke vete op Tweakers: Typhone vs toolkist!

Om deze twee kemphanen op te sporen moest ik bijna helemaal naar onderen scrollen. Deze week staan ze beiden op een gedeeld 73e plaats met een schamele 28 punten, waardoor er in de onderlinge strijd niks verandert. Omdat ze zo met elkaar bezig zijn vergeten ze om punten te scoren, hetgeen @Typhone nu de koppositie gekost heeft. Ook @toolkist zakt op de algemene ranglijst, van plek 62 naar 71. Hopelijk schudt dit ze weer een beetje wakker want dit gaat niet goed zo jongens.

Speelronde@Typhone@toolkist tussenstand
1 44 50 0-1
2 65 32 1-1
3 34 47 1-2
4 25 37 1-3
5 51 35 2-3
6 44 43 3-3
7 32 31 4-3
8 57 41 5-3
9 44 51 5-4
10 32 34 5-5
11 46 26 6-5
12 51 20 7-5
13 36 44 7-6
14 47 40 8-6
15 37 37 8-6
16 31 17 9-6
17 28 28 9-6

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/FjdW2u4gGXHju60a3ZvVvxYu.gif

Omdat het verslag wat langer op zich liet wachten wordt deze morgen alweer gevolgd door de reminders van speelronde 18. Om 20:00 gaan Excelsior en Heerenveen uitmaken wie de eerste punten van deze ronden bij mag schrijven.
Op het oog geen hele lastige ronde dus ik verwacht weer eens een aantal deelnemers met meer dan 60 punten. Succes! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
Thanks voor het verslag @Superkiwi.
Helaas helemaal geen tijd gehad nog deze week :'(.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Was dit het verslag van afgelopen weekend, ik heb helemaal geen actieve herinnering meer aan het feit dat er toen gevoetbald is... dat je die wond nu weer open rijt... en er toch weer dingen van naar boven komen kan ik niet appreciëren.

Maar verder: toch bedankt voor het verslag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 11:47:
de glazen bollen zaten nog wat vastgevroren en de voorspeldieren zaten nog diep in hun winterslaap.
-. @Superkiwi 54 punten
Zeker je vaste voorspelbeest een keer een bak antivries gegeven ipv water?
Omdat ze zo met elkaar bezig zijn vergeten ze om punten te scoren, hetgeen @Typhone nu de koppositie gekost heeft. Ook @toolkist zakt op de algemene ranglijst, van plek 62 naar 71. Hopelijk schudt dit ze weer een beetje wakker want dit gaat niet goed zo jongens.
Die algemene ranglijst heb ik al heel lang geleden opgegeven, net als Ajax ;)
Minimaal gelijk eindigen in de battle met @Typhone, dat is de doelstelling nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
toolkist schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 14:05:
[...]
In tegenstellingen tot mijn voorspellingen, die voor iedereen zichtbaar zijn, ga ik mijn tactieken niet uit de doeken doen. Straks wordt iedereen zo goed als ik, dat zie ik liever niet gebeuren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quazier
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:41
Zondag was wel een topdagje afgelopen weekend met 34 punten uit 4 wedstrijden, het was jammer dat de zaterdag zo beroerd voor me was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Seikbal schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 12:53:
Was dit het verslag van afgelopen weekend, ik heb helemaal geen actieve herinnering meer aan het feit dat er toen gevoetbald is... dat je die wond nu weer open rijt... en er toch weer dingen van naar boven komen kan ik niet appreciëren.

Maar verder: toch bedankt voor het verslag!
Dit kan ik volledig onderschrijven ... :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
toolkist schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 14:05:
[...]

[...]

[...]

Die algemene ranglijst heb ik al heel lang geleden opgegeven, net als Ajax ;)
Minimaal gelijk eindigen in de battle met @Typhone, dat is de doelstelling nu
Dreams, dream dream dream dream dreamsssss

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 21:13
@Superkiwi bedankt voor deze eervolle vermelding!

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• makooy
Reminders Reminders!

Nog 50 die een voorspelling in kunnen vullen:

@Typhone, @Astie, @Maarten_E, @Basdon1985, @R-B, @Mavaros, @Carpebios, @lameeuw, @Dion34, @frumper, @Mrk87, @Ephymerous, @Lekkerboeie86, @Hoianddoei, @Nietorigineel, @thijssie007, @Fendermen, @Seikbal, @Jay-K, @ParaDroid2, @Mooody, @Assasinbats, @ElMacaroni, @Jordi0344, @wokkelz, @Freshnezz, @robbydw, @jbdeiman, @superbieke, @Rubeo38, @HippiePaci, @MarChello75, @IntToStr, @Jero_B, @Heho, @Besas79, @Lucatoni, @Magixx013, @Gonadan, @OMX2000, @RodeVre, @69420666_, @Techrvw, @Verwijderd, @pelle888, @FREAKJAM, @Murrays, @Bregweb, @Ragger

Vanavond 20.00 trappen we dit voetbal weekend af!

[ Voor 3% gewijzigd door makooy op 19-01-2024 08:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 22:03

Ragger

slopen. alles kapot maken.

Thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:28
Ik vrees dat ik er naast zat met Heerenveen Excelsior...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:38
Als je 0-2 gaat voorspellen, en de uitslag is 3-0, dan weet je dat het een vrijdagavond wedstrijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Megupe schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 23:12:
Ik vrees dat ik er naast zat met Heerenveen Excelsior...
Heerenveen zakte weer eens fiks door het spreekwoordelijke ijs...

Ik had 2-2 voorspeld, dus voor rust had ik het redelijk gezien... :+

Sven van Beek ging niet door voor de Sven van Beek-bokaal deze keer... _O-

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Heerenveen is wat mij betreft een van de lastigst te voorspellen clubs. Daar is echt amper een peil op te trekken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
Deze competitie neemt ons in de maling hoor. 1-0 NEC, waar komt die opeens vandaan dan :/
Er zijn ook gewoon mensen die hier 10 punten mee gescoord hebben.

[ Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 20-01-2024 19:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:51
Mijn subliem voorspellingsvermogen (/s) en statistische waarschijnlijkheid kijken elkaar aan en weten niet wat ze moeten lachen of heel hard moeten huilen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Superkiwi schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 19:17:
Deze competitie neemt ons in de maling hoor. 1-0 NEC, waar komt die opeens vandaan dan :/
Er zijn ook gewoon mensen die hier 10 punten mee gescoord hebben.
Zou je die niet gewoon uit de competitie zetten? }:|

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Dat lijkt me de enige juiste optie hier ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Vier punten in vier wedstrijden, wat gaat dit voor weekend worden joh? :/

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
Ik voel een mavaros weekend aankomen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 22:45:
Vier punten in vier wedstrijden, wat gaat dit voor weekend worden joh? :/
hier 4 punten uit 5 inmiddels :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vergelijkbare getallen hier.
Bijzonder weekendje.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@ParaDroid2 als je heel snel bent kun je de uitslagen van vanmiddag nog even invullen, die ben je vergeten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Alle zekerheden lijken te verdwijnen in het leven :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:16
Oepsie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
Sta ik nog voor op toolkist? 🥲

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 21 januari 2024 @ 15:25:
Sta ik nog voor op toolkist? 🥲
Je hebt die 5 punten ongetwijfeld nog voor op me ja.
Sparta-Go Ahead wordt zo te zien ook weer een 0 voor me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

toolkist schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:06:
[...]

Je hebt die 5 punten ongetwijfeld nog voor op me ja.
Sparta-Go Ahead wordt zo te zien ook weer een 0 voor me
Ook zoiets, waarom zou je op GAE zetten? Sparta heeft de laatste 8 wedstrijden thuis allemaal gewonnen van GAE. Maar ja.. Alle voetbalvoorspelwetten worden aangetast dit weekend.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Dan is er eindelijk een wedstrijd die lijkt te eindigen met 10 punten, wordt die stilgelegd...
6(!) wedstrijden ernaast deze speelronde, voor nu dan.
Hup Ajax!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:27:
Dan is er eindelijk een wedstrijd die lijkt te eindigen met 10 punten, wordt die stilgelegd...
6(!) wedstrijden ernaast deze speelronde, voor nu dan.
Hup Ajax!
Hebben we hetzelfde voorspelt? Ik sta nu op 6 punten en heb de wedstrijd Vitesse Feyenoord op 1-2.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Hier ook 6 punten en 1-2 bij Feyenoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

29 punten tot nu toe, plaats 2 op dit moment voor de week ? Fingers crossed...... :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Let wel dat de weekwinnaar pas later bekend wordt omdat Almere is uitgesteld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Feyenoord geeft me meer punten dan de rest bij elkaar. :')

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
@lucatoni je zou hier zomaar je tweede schildje kunnen pakken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

In een weekend als deze stijgen in de pool, het moet toch niet gekker worden. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:47
Superkiwi schreef op zondag 21 januari 2024 @ 18:48:
@lucatoni je zou hier zomaar je tweede schildje kunnen pakken :D
Wauw, dit weekend niet zien aankomen. Toch behoorlijk wat wedstrijden ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
Gonadan schreef op zondag 21 januari 2024 @ 19:35:
In een weekend als deze stijgen in de pool, het moet toch niet gekker worden. :D
Ik kan niet meer stijgen… 😂😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seikbal

Seikbal

Tweakers Addict

Ben toch ook gewoon weer 1 plek gestegen.. me zo proud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
Ik zal vanavond (heb tijd @Superkiwi) het verslag even voor mijn rekening nemen voor een groot deel mits dat reeds zin heeft vanwege de uitgestelde wedstrijd. Zal dat straks even bekijken voor zover de uitslagen dat toelaten.
Niet te geloven dat ik nu tijd heb en er weer een wedstrijd uitgesteld is.

[ Voor 12% gewijzigd door Typhone op 22-01-2024 09:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:50
Je hebt alleen maar tijd vanwege de stand op de ranglijst in de poule, geef maar toe })

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
ElPaco schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:31:
Je hebt alleen maar tijd vanwege de stand op de ranglijst in de poule, geef maar toe })
Hahaha nee ik zou het willen. Vorige week 5 uur naar huis gereden vanwege sneeuw (diep in Duitsland). Deze week zit ik vanavond in een hotel en valt er weer een wedstrijd uit. Niet te filmen toch. Overigens heb ik in veel wedstrijden +2 puntjes gescoord maar de score was akelig mager met verder niks goeds op Vitesse - Feyenoord na.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Tja, ik had ook liever gezien dat PSV had gewonnen, net als de meesten hier. Helaas ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:09:
Tja, ik had ook liever gezien dat PSV had gewonnen, net als de meesten hier. Helaas ;)
De meesten hier? Zeker weten met al die Ajax en Feyenoord fans hier? :p

[edit] daar waar ik Ajax af en toe tegen beter weten in op een overwinning zet, heb ik bij PSV, Feyenoord, AZ en Twente dat ik ze op een overwinning zet maar hoop dat ik het fout heb ;)

[ Voor 26% gewijzigd door toolkist op 22-01-2024 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
toolkist schreef op maandag 22 januari 2024 @ 11:38:
[...]

[edit] daar waar ik Ajax af en toe tegen beter weten in op een overwinning zet, heb ik bij PSV, Feyenoord, AZ en Twente dat ik ze op een overwinning zet maar hoop dat ik het fout heb ;)
Aldus geschiedde jouw hoge klassering op de ranglijst :P :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:02:
[...]

Aldus geschiedde jouw hoge klassering op de ranglijst :P :>
Inderdaad, jij nepajaxfan ;)

kun je eens posten hoe de stand eruit zou zien op basis van jouw voorspellingen? staat ergens onder Extra ofzo

[ Voor 21% gewijzigd door toolkist op 22-01-2024 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
toolkist schreef op maandag 22 januari 2024 @ 11:38:
[...]

Voor hun poule zullen de meesten hopen op een overwinning van PSV ja ;) Buiten de poule om doe ik geen uitspraken over :P

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
toolkist schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:09:
[...]

Inderdaad, jij nepajaxfan ;)

kun je eens posten hoe de stand eruit zou zien op basis van jouw voorspellingen? staat ergens onder Extra ofzo
Op basis van voorspellingen ben ik ook AARDIG goed:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/0uzokqqXs7Rw6pMXh4bqbwc6.jpg

Versus de echte ranglijst:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/gbZSjgfpk7OYtEE4cMNTuDgh.png

oOo VISIONAIR oOo

[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 22-01-2024 12:45 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:42:
[...]

Op basis van voorspellingen ben ik ook AARDIG goed:

[Afbeelding]

Versus de echte ranglijst:

[Afbeelding]

oOo VISIONAIR oOo
Ajax 5 keer laten verliezen.. Schandalig! Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik ervan overtuigd ben dat jij de oorzaak van het slechte seizoen bent met je negatieve vibes. Arme Steijn, arme Mislintat, die konden er dus helemaal niks aan doen!

[edit] rare stand trouwens, Feyenoord zou boven Twente moeten staan op basis van doelsaldo... Maar ook dat doen ze dus op alfabetische volgorde.....

[ Voor 10% gewijzigd door toolkist op 22-01-2024 13:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Met de bekerwedstrijd Fey-PSV had ik helemaal niet door dat Almere-Fortuna gisteren ingehaald is. Dankzij het gelijkspel toch 7 punten bij kunnen schrijven wat het totaal van ronde 18 op 30 punten brengt. Zo valt de schade achteraf best wel mee, zeker gezien het lage puntenaantal in de poule. Alleen de top 15 van de week heeft 30 punten of meer gescoord, dat had ik van tevoren niet aan zien komen.
Nog steeds op een keurige en onverwachte 11e plek :)

@lucatoni dat gelijkspelletje heeft jou de winst opgeleverd in speelronde 18. Gefeliciteerd met je tweede schildje! _/-\o_ d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 09:16:
Met de bekerwedstrijd Fey-PSV had ik helemaal niet door dat Almere-Fortuna gisteren ingehaald is. Dankzij het gelijkspel toch 7 punten bij kunnen schrijven wat het totaal van ronde 18 op 30 punten brengt. Zo valt de schade achteraf best wel mee, zeker gezien het lage puntenaantal in de poule. Alleen de top 15 van de week heeft 30 punten of meer gescoord, dat had ik van tevoren niet aan zien komen.
Nog steeds op een keurige en onverwachte 11e plek :)

@lucatoni dat gelijkspelletje heeft jou de winst opgeleverd in speelronde 18. Gefeliciteerd met je tweede schildje! _/-\o_ d:)b
Om maar in de stijl van de rest van het weekend te blijven, nul niks nada noppes punten voor mij...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heho

heho

Ommen, Overijssel

Deze wedstrijd was mij ook volledig ontgaan. 2 schamele puntjes, maar desondanks een heerlijke avond gehad 8)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• makooy
Reminders !
Niet zo veel als afgelopen weken gelukkig :)

Vanavond 20.00 wordt er afgetrapt in Zwolle dus zorg ervoor dat je voorspelling er voor die tijd in zit :)

@Typhone @psYchovic@Maarten_E @R-B
@Mavaros @Dion34@Quad @Fendermen
@groggy @ParaDroid2@Assasinbats @ElMacaroni
@Jordi0344 @wokkelz@Freshnezz @jbdeiman
@superbieke @hilz0r@HippiePaci @horizon1978
@Purehz @Besas79@Gonadan @OMX2000
@Willem_48 @69420666_@Verwijderd @Supermach
@pelle888 @Dracoz@FREAKJAM @Murrays

[ Voor 5% gewijzigd door makooy op 26-01-2024 11:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

En elke week neem je je voor dit bericht voor te zijn om @makooy eens wat typwerk te besparen... }:|

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik dacht dat ik hem al helemaal had ingevuld, maar half dus. Bedankt @makooy.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 20:17
Bedankt voor de wekelijkse reminder :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
Quad schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:51:
Ik dacht dat ik hem al helemaal had ingevuld, maar half dus. Bedankt @makooy.
Iedereen die niet alle wedstrijden heeft ingevuld krijgt een reminder, dus als je er 8 hebt ingevuld en 1 nog niet krijg je een reminder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

makooy schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:02:
[...]

Iedereen die niet alle wedstrijden heeft ingevuld krijgt een reminder, dus als je er 8 hebt ingevuld en 1 nog niet krijg je een reminder ;)
Yes, en dankbaar daarvoor! :*)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:25
makooy schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:02:
[...]

Heb ik even mazzel :P Ik wist heel zeker dat ik het had ingevuld, maar blijkbaar 1 wedstrijd over het hoofd gezien. :D Dankudanku (niet dat het veel helpt, want ik zit behoorlijk in een diepe val nadat ik dit seizoen goed begon met de voorspellingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Zeggen jullie nu dat ik zo hoog sta enkel en alleen omdat jullie wel eens wat wedstrijden vergeten? En bedankt he, dat motiveert enorm -O-

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 20:18
makooy schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:47:
Reminders !
Niet zo veel als afgelopen weken gelukkig :)

Vanavond 20.00 wordt er afgetrapt in Zwolle dus zorg ervoor dat je voorspelling er voor die tijd in zit :)

@Typhone @psYchovic@Maarten_E @R-B
@Mavaros @Dion34@Quad @Fendermen
@groggy @ParaDroid2@Assasinbats @ElMacaroni
@Jordi0344 @wokkelz@Freshnezz @jbdeiman
@superbieke @hilz0r@HippiePaci @horizon1978
@Purehz @Besas79@Gonadan @OMX2000
@Willem_48 @69420666_@Verwijderd @Supermach
@pelle888 @Dracoz@FREAKJAM @Murrays
Kut net te laat voor Zwolle :')

Nu niets staan helaas, maar verwacht een 1-0

[ Voor 3% gewijzigd door Dracoz op 26-01-2024 20:04 ]

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super