Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analytical01
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 12-09-2023
Bedankt voor jullie terugkoppeling, ik zal het eens proberen op mijn laptop en dan de stappen proberen via de ABN app i.p.v met de mobiele app van zowel ABN als wallet.

Uiteraard is Google Pay geactiveerd sterker nog ik kan het gebruiken op mijn smartphone en mijn oude Samsung Galaxy Watch 4 classic. Alleen het lukt metgeen mogelijkheid op de Watch 6 Classic.

Maat zijn er ook mensen die de ABN Amro hebben kunnen toevoegen aan de wallet app op hun Watch 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:53
Had je de boel handmatig ontkoppeld? Denk dat daar iets fout zit. Zoals bij mij denk ik met de oude s20 (heb de telefoon naar fabrieksinstellingen gezet en niet eerst handmatig mijn rabo pas gewist) de het installeren van de nieuwe S23.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analytical01
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 12-09-2023
Eerst via smartswitch, ik dacht dat is fijn alle apps mee en watchfaces.

Inmiddels verwijderd en handmatig gedaan zowel bij de oude smartwatch als bij de nieuwe. Maar heeft tot opheden niets geholpen. Blijf het vreemd vinden dat ik de oude zo geactiveerd heb en ook op de S23 zonder problemen alleen op de Watch 6 blijft het een probleem. Ook bij de ABN hebben ze alle goedkeuringen verwijderd. Inmiddels heb ik een nieuwe pas aangevraagd met een ander pasnummer wellicht werkt dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-06 11:25
ik kom van een watch 2 af naar de watch 6..

watch 2, goede waardes tracking, 2 dagen zeker haalbaar.. sleep etc gebruik ik vaak

watch 6, sleep tracking zeer slecht, uur tot 3 uren ik slaap toch echt zeker 6-7 uur.. fitness tracking activeerd amper.. net geen 24 uur haalbaar op 1 lading..

Heb al always on display uit gezet, hartritme om de 10 min, alles geupdated wat ik moest doen van samsung, maar geen verschil..

Hoe gaat het bij jullie ?

Bij samsung weten ze van niets en ligt dit waarschijnlijk aan verkeerde instellingen, dus nog een keer FBI gedaan en alle instellingen.. geen verschil ? RMA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:52
Huib_Bloodstone schreef op maandag 11 september 2023 @ 12:46:

watch 2, goede waardes tracking, 2 dagen zeker haalbaar.. sleep etc gebruik ik vaak

watch 6, sleep tracking zeer slecht, uur tot 3 uren ik slaap toch echt zeker 6-7 uur.. fitness tracking activeerd amper.. net geen 24 uur haalbaar op 1 lading..

Heb al always on display uit gezet, hartritme om de 10 min, alles geupdated wat ik moest doen van samsung, maar geen verschil..

Bij samsung weten ze van niets en ligt dit waarschijnlijk aan verkeerde instellingen, dus nog een keer FBI gedaan en alle instellingen.. geen verschil ? RMA ?
Hoe lang heb je hem inmiddels in gebruik?
Kijk eens bij het energieverbruik. Toevallig niet 1 app die veel te veel batterij vreet?

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
Csotranme schreef op maandag 11 september 2023 @ 13:07:
[...]

Hoe lang heb je hem inmiddels in gebruik?
Kijk eens bij het energieverbruik. Toevallig niet 1 app die veel te veel batterij vreet?
jua google services, ook laten weten aan samsung, die zeggen updaten.. of wachten op een update.

31% lading aan google services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
Huib_Bloodstone schreef op maandag 11 september 2023 @ 13:09:
[...]

jua google services, ook laten weten aan samsung, die zeggen updaten.. of wachten op een update.

31% lading aan google services
Dat is een redelijk bekend probleem maar vrijwel iedereen geeft aan dat na een aantal dagen dat batterij verbruik drastisch terug zakt naar een paar procent.

Bij mij verbruikt play-services maar 1.3%. Haal bijna 2 dagen met Always-on aan, continu hartslagmeting etc aan.
Ik gebruik geen slaap tracking/gaat af snachts.

[ Voor 16% gewijzigd door Csotranme op 11-09-2023 13:18 ]

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
Ja als het niet snel verbeterd gaat die weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Ik heb alles up to date maar zie nu ook 45,5% batterij aan Google Play services. Bizar hoog. Heb echter ook regelmatig 1-3% gezien. Waar zit dit dan toch in?

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 16:25

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:44
Geen hele sterke review door de vergelijking met de 5 Pro, die veel hoger geprijsd was en de vele Watch 5/6 typo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10
Mijn vrouw heeft een Watch 6 Classic LTE sinds vandaag.

Nu heb ik haar lekker gemaakt dat ze dus overal internet heeft dmv een eSIM. Het is heel wat ingewikkelder dan gedacht want je kan niet zomaar lukraak een eSIM koppelen.

Zelf heeft ze Simyo en die bieden dit niet aan.

Ik heb KPN en ik kan haar natuurlijk een multisim geven zodat ze wel data heeft. Echter is het dan zo dat, wanneer ik gebeld word, ook haar watch over gaat. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Is het uit te zetten dat de eSIM in de Watch 6 géén telefoongesprekken via LTE accepteert?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
Jassy schreef op maandag 11 september 2023 @ 21:39:
Mijn vrouw heeft een Watch 6 Classic LTE sinds vandaag.

Nu heb ik haar lekker gemaakt dat ze dus overal internet heeft dmv een eSIM. Het is heel wat ingewikkelder dan gedacht want je kan niet zomaar lukraak een eSIM koppelen.

Zelf heeft ze Simyo en die bieden dit niet aan.

Ik heb KPN en ik kan haar natuurlijk een multisim geven zodat ze wel data heeft. Echter is het dan zo dat, wanneer ik gebeld word, ook haar watch over gaat. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Is het uit te zetten dat de eSIM in de Watch 6 géén telefoongesprekken via LTE accepteert?
Nee helaas.
Geen LTE gebruiken dus of richting KPN (en ik dacht T-Mobile/Odido).

Ik zit ook al m'n hele leven bij Vodafone (naar alle tevredenheid) maar zelfs na jaren klachten van klanten nog steeds geen smartwatch support daar en KPN/Odido duurder.

Let ook op dat het niet werkt met een standaard eSIM.
Het moet een speciale smartwatch eSIM zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10
Csotranme schreef op maandag 11 september 2023 @ 21:48:
[...]

Nee helaas.
Geen LTE gebruiken dus of richting KPN (en ik dacht T-Mobile/Odido).

Ik zit ook al m'n hele leven bij Vodafone (naar alle tevredenheid) maar zelfs na jaren klachten van klanten nog steeds geen smartwatch support daar en KPN/Odido duurder.

Let ook op dat het niet werkt met een standaard eSIM.
Het moet een speciale smartwatch eSIM zijn.
Ik kan via mijn KPN abo prima zo een speciale Smartwatch eSIM aanvragen zodat ze data heeft, dat is geen enkel probleem. De grap is dan echter wel dat ze ook gebeld wordt op haar watch, maar dat zijn dan mijn telefoongesprekken...

Ik zal KPN eens vragen wat ze voor mij kunnen betekenen.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-06 15:37
Afgelopen week op vakantie een aantal keer gezwommen met de Classic, dat ging prima. Alleen viel me op dat de activiteit vaak wel erg overdrijft met de calorieën, maar niet altijd. Heeft iemand anders deze ervaring ook?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xguBTUBc4iIj_1LaLGWq-iKwaQE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GsEarfjjFAFnWkDSWX6aTZ3Z.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4MEHgO0IQJ2c0TiJKsTEJdrF8Ok=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/s9zlZT4sAqR5fddnE3TGPpti.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Laatst online: 27-06 17:00
millerman_sf schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 15:25:
Afgelopen week op vakantie een aantal keer gezwommen met de Classic, dat ging prima. Alleen viel me op dat de activiteit vaak wel erg overdrijft met de calorieën, maar niet altijd. Heeft iemand anders deze ervaring ook?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nog nooit gezwommen met de GW6C maar heb zoiets nog nooit gehad met andere activiteiten. Heb je het alleen met zwemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:25
millerman_sf schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 15:25:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Je kan eens naar je hartslag kijken rond die tijd. Volgens mij neemt ie dat ook mee in de berekening van calorieverbruik. Wellicht dat het water de hartslagmeter van slag brengt?

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:09

SkyStreaker

Move on up!

Op het moment krijg ik steeds van Wear de opmerking over dat meldingen aangezet moeten worden. Ik heb vrijwel alles aanstaan, maar krijg steevast de opmerking na verloop van tijd.

Voor zover ik weet zou het niet moeten, maar toch. Iemand enig idee?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:11
mike123 schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:27:
[...]

Misschien heb je dit gemist op de site van de Rabobank.

[Afbeelding]
Hoe krijg je hem vervolgens bij de Rabobank dan in je mobiel. Daar loop ik op stuk.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-06 15:37
@ArjenIsM3 Yes, ik heb dit alleen met zwemmen. Andere activiteiten gaan gewoon goed.
@barrymossel De hartslag bij de bovenste activiteit was gemiddeld 117 en maximaal 133. Dus dat is ook niets geks. Bovendien zou het wel echt een bizarre afwijking moeten zijn om tot deze waarden te moeten komen, lijkt me.

Ik zal het eens bij Samsung proberen te melden.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 18:25
Huib_Bloodstone schreef op maandag 11 september 2023 @ 12:46:

Bij mij doet slaaptracking het gewoon goed, hetzelfde of iets beter dan WatchActive2.
Fitness tracking activiteert gewoon na stukje fietsen, lopen of rennen.
Iki haal ~2 dagen op 1 lading ongeveer. Hartritme staat op continue, always on display wel uit.

• Juancho
Sleeptracking lijkt wel beter te werken dan het begin (daar klopte echt niks van) maar ik heb het idee dat de starttijd van slapen volgens het horloge wel wat later is dan het daadwerkelijk is. En daardoor kan je maar zo 1/2/3 uur slaap missen volgens het horloge.

Aanvullende vraag, als je zo een week je slaap hebt laten tracken, dan krijg je op een gegeven moment een inzicht/advies. Bijv. eerder naar bed, ademhalingsoefeningen doen, tips als niet meer eten voor slapen gaan etc. Is dit bij elkaar de vernieuwde sleep tracking? Want de adviezen lijken me allemaal een beetje basis, dat telt eigenlijk voor iedereen ongeacht wat er uit je slaap tracking komt.

Of mis ik nog handige dingen? Ik ben sinds aanschaf horloge ook nog steeds een pinguïn als dier ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Juancho op 13-09-2023 11:05 ]

• Huib_Bloodstone
Jamesl schreef op woensdag 13 september 2023 @ 10:57:
[...]

Bij mij doet slaaptracking het gewoon goed, hetzelfde of iets beter dan WatchActive2.
Fitness tracking activiteert gewoon na stukje fietsen, lopen of rennen.
Iki haal ~2 dagen op 1 lading ongeveer. Hartritme staat op continue, always on display wel uit.
Ik wacht nog heel even op een update ofzo anders denk ik RMA..

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 18:25
Huib_Bloodstone schreef op woensdag 13 september 2023 @ 11:09:
[...]

Ik wacht nog heel even op een update ofzo anders denk ik RMA..
Horloge al gereset?

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:25
Daniel. schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:47:
[...]

Hoe krijg je hem vervolgens bij de Rabobank dan in je mobiel. Daar loop ik op stuk.
Ik heb hem gekoppeld via de app volgens de aanwijzingen van de Rabobank die op de site staan.
Als ik nu naar "service" ga, "betaalmethoden", "koppelingen" dan staat daar nu de pas in.
Daar kan je een pas koppelen geloof ik.
Weet het niet meer precies.

Dit staat op het www.

Aan de slag met Google Pay
1. Inloggen. Open je Rabo App of klik direct op onderstaande oranje button op je mobiele telefoon.
2. Ga naar 'Service
3. Kies voor 'Betaalmethoden'
4. Selecteer 'Koppelingen'
5. Kies 'Google Pay
6. Selecteer je betaalpas.
7. Lees en accepteer de voorwaarden.
8. Ontdek betalen met Google Pay.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:11
mike123 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 21:01:
[...]

Ik heb hem gekoppeld via de app volgens de aanwijzingen van de Rabobank die op de site staan.
Als ik nu naar "service" ga, "betaalmethoden", "koppelingen" dan staat daar nu de pas in.
Daar kan je een pas koppelen geloof ik.
Weet het niet meer precies.

Dit staat op het www.

Aan de slag met Google Pay
1. Inloggen. Open je Rabo App of klik direct op onderstaande oranje button op je mobiele telefoon.
2. Ga naar 'Service
3. Kies voor 'Betaalmethoden'
4. Selecteer 'Koppelingen'
5. Kies 'Google Pay
6. Selecteer je betaalpas.
7. Lees en accepteer de voorwaarden.
8. Ontdek betalen met Google Pay.
Oh lekker ik moet wel goed typen. Ik krijg hem wel op mijn mobiel maar niet op mijn smartwatch. Revolut is geen probleem om ook op mijn Watch 6 te krijgen maar de Rabobank lukt mij niet op de watch.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• mike123
Daniel. schreef op woensdag 13 september 2023 @ 21:02:
[...]

Oh lekker ik moet wel goed typen. Ik krijg hem wel op mijn mobiel maar niet op mijn smartwatch. Revolut is geen probleem om ook op mijn Watch 6 te krijgen maar de Rabobank lukt mij niet op de watch.
Het komt wel redelijk precies he, vragen stellen. 😉
Ik heb volgens mij de Google pay app geïnstalleerd op het horloge en daar een pas toegevoegd.
Daarna moest ik verder op de telefoon om daar de pas te selecteren.

• Juancho
Ik heb een nieuwe Rabo pas gekregen dus ik was al bang dat dit een gedoe zou opleveren. Maar ik hoefde letterlijk niks te doen op telefoon en watch. 1x pinnen in een winkel om de kaart te activeren was genoeg. De nieuwe pas stond toen gelijk in m'n rabobank app en ook op de watch was de pas automatisch aangepast.

Werkte perfect, mag ook gezegd worden 👌🏼👍🏼

• Juancho
Ik krijg dit nog steeds niet goed, iemand een idee? Dit was eerst wel goed maar na wat updates niet meer. Sowieso is de quick toggle Iets anders. Nu heb je niet alleen de slaap optie maar als je op die toggle klikt moet je kiezen uit slaap en theater.. Als ik de watch in de slaap modus zet staat er niet 22:50 maar 10:50 uur...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b_GFzEXzNOueFm8wznv8z0fJmbk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7mUroIy3XynhkWtocI34yQST.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Juancho op 13-09-2023 22:54 ]

• Agadir
  • Laatst online: 23-06 17:15
Juancho schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:52:
Ik krijg dit nog steeds niet goed, iemand een idee? Dit was eerst wel goed maar na wat updates niet meer. Sowieso is de quick toggle Iets anders. Nu heb je niet alleen de slaap optie maar als je op die toggle klikt moet je kiezen uit slaap en theater.. Als ik de watch in de slaap modus zet staat er niet 22:50 maar 10:50 uur...

[Afbeelding]
Ik heb hier ook last van. Sleep mode gaat steeds in op momenten waarvan ik dit niet heb ingesteld.

• Juancho
Agadir schreef op donderdag 14 september 2023 @ 14:41:
[...]

Ik heb hier ook last van. Sleep mode gaat steeds in op momenten waarvan ik dit niet heb ingesteld.
Dat laatste heb ik niet maar ik gok dat jij de sync met telefoon hebt aanstaan. Je kan dat uitzetten en dan gaat je watch niet in dezelfde stand als je mobiel. Ik heb bijv. mijn telefoon om 23:00 ingesteld dat er acties plaatsvinden waaronder stil en slapen etc. De watch ging eerst ook mee maar dit is een setting die je kan uitzetten....

• Agadir
  • Laatst online: 23-06 17:15
Juancho schreef op donderdag 14 september 2023 @ 16:53:
[...]

Dat laatste heb ik niet maar ik gok dat jij de sync met telefoon hebt aanstaan. Je kan dat uitzetten en dan gaat je watch niet in dezelfde stand als je mobiel. Ik heb bijv. mijn telefoon om 23:00 ingesteld dat er acties plaatsvinden waaronder stil en slapen etc. De watch ging eerst ook mee maar dit is een setting die je kan uitzetten....
Ik wil juist dat de watch en mijn telefoon op hetzelfde moment stil zijn. Dus ik heb bewust gesyncd. Ik las op reddit anderen hier ook last van hadden. Een oplossing zou om het syncen uit te zetten en weer aan te zetten. We gaan zien of dit ook voor mij een oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:31
Mijn schoonvader fietst graag. Maar hij raakt ook op leeftijd, en ziet bovendien slecht. Kan een Galaxy Watch 6 gebruikt worden om real time je locatie door te geven als een soort "find my"? Hij zou dan graag willen dat zijn dochter zijn locatie kan zien als hij op fietsen is. Ik ben bekend met de SOS functie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
WouterL schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 13:41:
Mijn schoonvader fietst graag. Maar hij raakt ook op leeftijd, en ziet bovendien slecht. Kan een Galaxy Watch 6 gebruikt worden om real time je locatie door te geven als een soort "find my"? Hij zou dan graag willen dat zijn dochter zijn locatie kan zien als hij op fietsen is. Ik ben bekend met de SOS functie.
Kan volgens mij niet. Als je Maps op je watch ziet is dat gewoon via telefoon koppeling. Je ziet dus alleen de route. Maar ik neem aan dat je schoonvader ook een telefoon heeft? Daar kan je dan toch simpel, als je gaat fietsen, je locatie live mee delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
Mn eerste Galaxy Watch dus wellicht ben ik een n00b..

Af en toe krijg ik oranje lijnen om bepaalde knoppen/functies of mn hele watchface.

Lijkt te komen door een bepaalde beweging die ik maak met mijn arm en krijg het niet weg...

• mike123
Je kan beter een app op zijn telefoon installeren die de lokatie kan doorgeven aan zijn dochter.
Veel ouders gebruiken het ook om hun kinderen te kunnen lokaliseren.
Bij sommige apps kan je ook een bepaald gebied ingeven en krijg je een melding als ze daar buiten komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
mike123 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:02:
[...]
Bij sommige apps kan je ook een bepaald gebied ingeven en krijg je een melding als ze daar buiten komen.
*knip*. Ongepast.

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 19-09-2023 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorneliani
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik zoek een soortgelijke band voor een Watch 6, maar dan met een meganische sluiting i.p.v. een magnetische. Heeft iemand een goede tip voor me? Alvast bedankt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lzGa-1JUjRJ4LXbOkZR5v1RCISo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4lLpK5ZK2KB8EOenGzBJ13Kx.jpg?f=fotoalbum_large

SUGARJAR Metalen Horlogebandje Compatibel met Samsung Galaxy Watch 6/5/4 40 mm 44 mm/Watch 6 Classic 43 mm 47 mm, No Gap Magnetische Band voor Galaxy Watch 5 Pro 45 mm/Watch 4 Classic 42 mm 46 mm https://www.amazon.nl/dp/B09N2NZ9YS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:32
DonCorneliani schreef op maandag 18 september 2023 @ 22:31:
Ik zoek een soortgelijke band voor een Watch 6, maar dan met een meganische sluiting i.p.v. een magnetische. Heeft iemand een goede tip voor me? Alvast bedankt!

[Afbeelding]

SUGARJAR Metalen Horlogebandje Compatibel met Samsung Galaxy Watch 6/5/4 40 mm 44 mm/Watch 6 Classic 43 mm 47 mm, No Gap Magnetische Band voor Galaxy Watch 5 Pro 45 mm/Watch 4 Classic 42 mm 46 mm https://www.amazon.nl/dp/B09N2NZ9YS
ik heb zo'n bandje (milanese) die jij bedoelt gewoon gekocht bij de juwelier hier in het dorp, voor € 40. Dus wat let je om bij een juwelier naar binnen te stappen en vrijblijvend er naar te vragen.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
*knip*. Ongepast.

[ Voor 41% gewijzigd door rens-br op 19-09-2023 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-06 17:17
misschien kun je live locatie aanzetten op whatsapp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik heb de Watch 6 Classic gekocht via de inruilactie (Watch 4) van Samsung en heb een drietal vragen.
  1. Bij de vraag of het in te ruilen product vrij van schade is, heb ik aangegeven "Ja". Het horloge heeft echter wel een paar beschadigde plekjes op de behuizing, wat redelijk logisch is voor een gebruikt product.
    Weet iemand of Samsung hier moeilijk omdoet?
  2. Samsung geeft aan dat je de oplader en accessoires op mag sturen maar dat dit niet verplicht is.
    Komt het er op neer dat ik alleen het klokje op hoef te sturen en naast de oplader ook gewoon het horlogebandje mag behouden?
  3. Om mijn watch 4 had ik een Ringke case, deze ben ik ook van plan om aan te schaffen voor de watch 6 classic.
    De classic heeft echter de draairing. Hoe is jullie ervaring met wat betreft beschadigingen als de ring gebruikt en er stof en viezigheid tussen de case en horloge is gekomen?
    Beschadigt de ring/ behuizing dan en beschadigt het horloge überhaupt snel (de watch 4 namelijk wel)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 23:06

robhof

Lembongan view

mb1234 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 13:39:
Ik heb de Watch 6 Classic gekocht via de inruilactie (Watch 4) van Samsung en heb een drietal vragen.
  1. Bij de vraag of het in te ruilen product vrij van schade is, heb ik aangegeven "Ja". Het horloge heeft echter wel een paar beschadigde plekjes op de behuizing, wat redelijk logisch is voor een gebruikt product.
    Weet iemand of Samsung hier moeilijk omdoet?
  2. Samsung geeft aan dat je de oplader en accessoires op mag sturen maar dat dit niet verplicht is.
    Komt het er op neer dat ik alleen het klokje op hoef te sturen en naast de oplader ook gewoon het horlogebandje mag behouden?
  3. Om mijn watch 4 had ik een Ringke case, deze ben ik ook van plan om aan te schaffen voor de watch 6 classic.
    De classic heeft echter de draairing. Hoe is jullie ervaring met wat betreft beschadigingen als de ring gebruikt en er stof en viezigheid tussen de case en horloge is gekomen?
    Beschadigt de ring/ behuizing dan en beschadigt het horloge überhaupt snel (de watch 4 namelijk wel)?
  1. Op mijn ingeruilde Watch 4 zaten ook krasjes op de behuizing. Geen probleem, gewoon toegekend.
  2. Oplader heb ik gehouden, bandje wel meegestuurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:10

d0s

sssst

Hier ook geen probleem gehad met wat krasjes op mijn ingeruilde watch 4.

Heb wel wat lakschade bijgetipt met een permanent marker (maar dat deed ik eigenlijk ongoing, de lak springt er al af als je ernaar kijkt).

Is overigens bij de watch 6 een stuk beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 23:06

robhof

Lembongan view

d0s schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:03:
Hier ook geen probleem gehad met wat krasjes op mijn ingeruilde watch 4.

Heb wel wat lakschade bijgetipt met een permanent marker (maar dat deed ik eigenlijk ongoing, de lak springt er al af als je ernaar kijkt).

Is overigens bij de watch 6 een stuk beter.
Ik werkte die van mij ook bij met een marker. 😄 Niet extra gedaan voor de inruil overigens, want dat zien ze denk ik snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
Ik denk dat ik bandje gewoon behoud, prima bandje en past ook gewoon op de watch 6.

Hoe is jullie ervaring met de accuduur?
Na één dag op een volle lading zit ik op 50%, dit is hetzelfde als mijn watch 4. Valt toch een beetje tegen, al moet de accu misschien nog even inleren.

Daarnaast heb ik het soms dat grijs een beetje groen lijkt, vooral te zien bij meldingen.
Bij de watch 4 is anders. Ervaren jullie dit ook?

Zie onderstaande foto, in het echt is het duidelijker.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4t7s-umXboKx2qLyyb9lyzs3XYc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6r51naIjHDnlkMzXoZWAFT5B.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Bij mijn GW6 Classic 43mm is me nog geen groene waas opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-06 19:56
mb1234 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:57:
Ik denk dat ik bandje gewoon behoud, prima bandje en past ook gewoon op de watch 6.

Na één dag op een volle lading zit ik op 50%, dit is hetzelfde als mijn watch 4. Valt toch een beetje tegen, al moet de accu misschien nog even inleren.

Daarnaast heb ik het soms dat grijs een beetje groen lijkt, vooral te zien bij meldingen.

[Afbeelding]
Bij mij was hij net (vanaf 6 uur sochtens van de accu), op 75%.

• Juancho
Als je er 1,5 a 2 dagen mee kan is het denk ik vrij netjes.

• PhysicsOnRails
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 10:30

PhysicsOnRails

Physics On the Move

Tot op heden tevreden met de GW6 classic. De groene waas ervaar ik niet en ik kan 2 dagen op een accu doen, wanneer ik hem 's nachts niet draag. Anders kom ik op max 1,5 dag. Op zich te doen.

Ik loop echter tegen een ander probleempje. Het gebeurd regelmatig dat ik even wegloop, zonder mijn telefoon mee te nemen (bijv. op kantoor). Mijn horloge geeft de melding dat de bluetooth verbinding is verbroken, inclusief de nodige geluidssignalen. Op deze momenten hoeft dat echter voor mij niet.

Wat ik al gedaan heb? - Ik heb de locatie van mijn huis en werk ingesteld als een vertrouwde locatie bij "waarschuwen bij achterlaten" in Smartthings. De uitleg daarbij geeft aan dat ik dan geen melding ontvang. Op het horloge zelf zie ik ook de optie staan: "Meldingen voor verbinding verbreken". Hier kan ik helaas maar 1 adres ingeven.
Echter gaat dat schuifje steeds naar 'uit' zodra de horloge en de telefoon verbinding verliezen en krijg ik nog steeds een melding dat de verbinding verbroken is.

Heeft iemand het werkend gekregen om a) geen melding te krijgen op een vetrouwde locatie, wanneer de bluetooth verbinding verbroken wordt en b) om meerdere locaties in te vullen?

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:01
PhysicsOnRails schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:52:
Tot op heden tevreden met de GW6 classic. De groene waas ervaar ik niet en ik kan 2 dagen op een accu doen, wanneer ik hem 's nachts niet draag. Anders kom ik op max 1,5 dag. Op zich te doen.

Ik loop echter tegen een ander probleempje. Het gebeurd regelmatig dat ik even wegloop, zonder mijn telefoon mee te nemen (bijv. op kantoor). Mijn horloge geeft de melding dat de bluetooth verbinding is verbroken, inclusief de nodige geluidssignalen. Op deze momenten hoeft dat echter voor mij niet.

Wat ik al gedaan heb? - Ik heb de locatie van mijn huis en werk ingesteld als een vertrouwde locatie bij "waarschuwen bij achterlaten" in Smartthings. De uitleg daarbij geeft aan dat ik dan geen melding ontvang. Op het horloge zelf zie ik ook de optie staan: "Meldingen voor verbinding verbreken". Hier kan ik helaas maar 1 adres ingeven.
Echter gaat dat schuifje steeds naar 'uit' zodra de horloge en de telefoon verbinding verliezen en krijg ik nog steeds een melding dat de verbinding verbroken is.

Heeft iemand het werkend gekregen om a) geen melding te krijgen op een vetrouwde locatie, wanneer de bluetooth verbinding verbroken wordt en b) om meerdere locaties in te vullen?
je kunt volgens mij gewoon instellen dat je geen melding krijgt wanneer de bleutooth connectie verloren gaat.

• PhysicsOnRails
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 10:30

PhysicsOnRails

Physics On the Move

Die optie had ik inderdaad gevonden, maar dan krijg je nooit een melding. Buiten de vertrouwde plekken zou een melding wel makkelijk zijn O-)

• Csotranme
Ik krijg maar steeds de melding dat er geen backup gemaakt is van mn GW6 maar ik zie nergens in de instellingen hoe ik die kan maken...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LJ_HcdEoJrDHP4WpVG9dOLLWvFk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T0sf36dHEFrExqoXf0wgEHfR.jpg?f=fotoalbum_large

• Csotranme
Die hartslag meter is trouwens zo onbetrouwbaar als maar kan bij mij.

Staat op continu meeting.
Slaat uit van 60 tot wel 125 in een paar minuten tijdens rust.

Paar keer gecheckt met een Omron bloeddrukmeter en zit gewoon op 72...

Klopt hier dus geen zak van.

• dutchnltweaker
Csotranme schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:12:
Die hartslag meter is trouwens zo onbetrouwbaar als maar kan bij mij.

Staat op continu meeting.
Slaat uit van 60 tot wel 125 in een paar minuten tijdens rust.

Paar keer gecheckt met een Omron bloeddrukmeter en zit gewoon op 72...

Klopt hier dus geen zak van.
Heb je hem wel goed om en gecalibreerd?

• Csotranme
dutchnltweaker schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:30:
[...]

Gekalibreerd zeker maar niet al te strak.
Heb al een afdruk van die sensor in m'n arm dus lijkt mij strak genoeg...

• kruila
Csotranme schreef op donderdag 21 september 2023 @ 18:50:
Ik krijg maar steeds de melding dat er geen backup gemaakt is van mn GW6 maar ik zie nergens in de instellingen hoe ik die kan maken...
[Afbeelding]
Op horloge - instellingen - accounts en back-up en 1 of meer accounts invullen, de rest gaat dan automatisch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-06 17:17
dutchnltweaker schreef op donderdag 21 september 2023 @ 21:30:
[...]

De hartslagmeter kun je toch niet calibreren? Ik ben het tenminste niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
dutchnltweaker schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:32:
[...]

Bij mij was hij net (vanaf 6 uur sochtens van de accu), op 75%.
Dat is netjes.

Wat voor functies gebruik je?

Ik heb hartslag om de 10 minuten aanstaan en gebruik het horloge verder voornamelijk voor notificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
mb1234 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 21:57:

[Afbeelding]
Nog even over de groene waas.
Zijn er hier mensen die vanaf een watch 4 komen en een kleurverschil zien ten opzichte van de watch 6 in de kleur grijs?

Op sommige plekken lijkt het groenig en op andere plekken wel gewoon grijs of een beetje blauw/grijs.
Het kan natuurlijk ook aan mijn ogen of het type scherm liggen :P

Zit namelijk te twijfelen of ik toestel moet aanmelden bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
kruila schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:37:
[...]

Op horloge - instellingen - accounts en back-up en 1 of meer accounts invullen, de rest gaat dan automatisch
Hmm mijn Samsung account staat daar gewoon in maar GW6 says, no! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
mb1234 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:16:
[...]

Dat is netjes.

Wat voor functies gebruik je?

Ik heb hartslag om de 10 minuten aanstaan en gebruik het horloge verder voornamelijk voor notificaties.
  • Hartslag om 10 minuten
  • Notificaties en soms whatsapp type/antwoorden
  • Google maps visueel weergeven tijdens fietsen of scooter rijden.
  • Google Pay
En natuurlijk lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Csotranme schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 10:50:
[...]

Hmm mijn Samsung account staat daar gewoon in maar GW6 says, no! :/
Horloge opnieuw opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Krijg ik eindelijk na 2 maanden de gratis fabric band van Samsung thuis gestuurd.

Mijn watch 6 classic 47 mm is zwart, en dit bandje is wit!!!

Was zeker een kleur die door niemand besteld wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Niet online
kruila schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:00:
Krijg ik eindelijk na 2 maanden de gratis fabric band van Samsung thuis gestuurd.

Ik kreeg hem direct bij mijn bestelling... maar ook een witte bij het zwarte horloge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Csotranme
Apart.. ik kreeg gewoon een zwarte samen met de Watch geleverd.

Ik vind dat fabric ding overigens maar een cheap ass flimsy geval.

• kruila
Csotranme schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:18:
Apart.. ik kreeg gewoon een zwarte samen met de Watch geleverd.

Ik vind dat fabric ding overigens maar een cheap ass flimsy geval.
Keek net ff bij Samsung op de site, dat fabric bandje stond daar niet meer te koop, zal wegens het grote succes zijn, en wat je over hebt dump je lekker bij die mensen die veel geld voor de watch 6 betaald hebben.

• joostnl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:54
Metalen banden is nieuw voor mij maar ik wil het graag proberen.

Ik heb een aantal suggesties voorbij zien komen voor metalen banden voor de 47mm classic. Heeft iemand ervaring met een 43mm classic band? Zie op AliExpress een aantal opties maar wil teleurstelling voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
kruila schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 14:00:

De classic krijgt wit, de normale 6 zwart. Was helaas geen keuze bij bestellen. Zie het bandje vooral als slaapbandje of wellicht thuis want het is wel een fijne zachte om je pols. Maar buitenhuis draag ik die ook niet 😁

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Nou nee. Ik kreeg een zwart bandje bij mijn 47mm Classic.

• Juancho
Dat zal dan weer een extra verschil zijn met de afmeting. Krijgt de 47" zwart. 43" is iig standaard wit/beige

• mjvdzwet
  • Niet online
Juancho schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 12:41:
Dat zal dan weer een extra verschil zijn met de afmeting. Krijgt de 47" zwart. 43" is iig standaard wit/beige
Zover ik weet kreeg de zwarte 43mm classic in de pre-order een wit bandje... geen idee waarom... mogelijk gewoon verkeerd "gekoppeld" tindens het aanmaken van de acties.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Juancho schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 12:41:
Klopt, maar @kruila heeft dus een witte gekregen met een Classic 47mm.

47" zou wel heel heftig zijn overigens. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
S_Chief schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 14:31:
[...]

Klopt, maar @kruila heeft dus een witte gekregen met een Classic 47mm.

47" zou wel heel heftig zijn overigens. :o
Ik vind voor een horloge 43" ook al groot.
Krijg je spanbanden bij. 😉

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05:28
Ik vind juist de 47mm te klein. Hier momenteel iets meer dan een jaar de 45mm van de Watch 5 Pro. Alleen jammer van de kleinere accucapaciteit in de Watch 6 Classic 47mm en daarom sla ik de Watch 6 Classic 47mm generatie over. Hopelijk dat de Watch 7 Pro 700mAh tot 800mAh aan accucapaciteit krijgt, dan zal ik Samsung wederom belonen

[ Voor 46% gewijzigd door Van der Berg op 23-09-2023 14:51 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

• mike123
Van der Berg schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 14:46:
Ik vind juist de 47mm te klein. Hier momenteel iets meer dan een jaar de 45mm van de Watch 5 Pro. Alleen jammer van de kleinere accucapaciteit in de Watch 6 Classic 47mm en daarom sla ik de Watch 6 Classic 47mm generatie over. Hopelijk dat de Watch 7 Pro 700mAh tot 800mAh aan accucapaciteit krijgt, dan zal ik Samsung wederom belonen
47" is niet hetzelfde als 47mm.
Dat scheelt bijna 120 centimeter.

• Juancho
Voor de liefhebber van bandjes, ik kocht voor mijn oude Gear Sport altijd hier bandjes: https://strapstudio.com/
Ze hebben nu ook aardig wat nieuwe bandjes voor de 6 serie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumble_bee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-06 22:54
Juancho schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 18:40:
Voor de liefhebber van bandjes, ik kocht voor mijn oude Gear Sport altijd hier bandjes: https://strapstudio.com/
Ze hebben nu ook aardig wat nieuwe bandjes voor de 6 serie....
Wat zijn die dingen duur als je ze niet uit China haalt zeg.. Gister nog van ome Ali voor 15 euro totaal besteld: een magnetisch milanese bandje en een gapless nylon bandje (allebei met quick fit), en een protective case met veel betere draairing support dan de Spigen.
In een eerdere Ali bestelling ook voor totaal 15 euro twee magnetische oplaad "pucks" en een standaard voor de meegeleverde charger gehaald.
Dat alles samen voor minder dan 1 bandje van deze site 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
bumble_bee schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:47:
[...]

Wat zijn die dingen duur als je ze niet uit China haalt zeg.. Gister nog van ome Ali voor 15 euro totaal besteld: een magnetisch milanese bandje en een gapless nylon bandje (allebei met quick fit), en een protective case met veel betere draairing support dan de Spigen.
In een eerdere Ali bestelling ook voor totaal 15 euro twee magnetische oplaad "pucks" en een standaard voor de meegeleverde charger gehaald.
waar precies heb je dat milanese bandje met quickfit besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:31
Ik ben de sos functie aan het testen op mijn schoonvader zijn mobiel. Het horloge zou zijn locatie moeten sturen naar vooropgegeven contacten. Ik krijg echter de melding van het horloge dat locatie sturen niet is gelukt bij het testen. Machtigingen staan volgens mij goed. Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bumble_bee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-06 22:54
kruila schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:01:
waar precies heb je dat milanese bandje met quickfit besteld?
Deze is het. Is nog niet binnengekomen hoor dus ik kan er niks zinnigs over roepen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
bumble_bee schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:47:
[...]

Heel persoonlijk, maar ik haal uit principes die zooi niet van Ali... Maar ieder z'n ding natuurlijk!

Ik kan alleen uit eigen ervaring zeggen dat strapstudio echt heel goed spul heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Juancho op 24-09-2023 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Juancho schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:48:
[...]

Heel persoonlijk, maar ik haal uit principes die zooi niet van Ali... Maar ieder z'n ding natuurlijk!

Ik kan alleen uit eigen ervaring zeggen dat strapstudio echt heel goed spul heeft.
Ik heb in Nederland bij webshop een milanees bandje gekocht voor 30 euro en die was kapot binnen 3 weken.
Toen bij ome Alie er 1 gekocht en na 1,5 jaar nog niet stuk. Maar die was ook maar 6 euro.
En zagen er hetzelfde uit.
Electronica koop ik niet bij ome Alie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:36
Vandaag eens gaan wandelen met de GW6 om. Mijn GW4 werkte prima samen met Komoot. Als ik nu tijdens het wandelen op mn GW6 kijk, krijg ik echter eerst de melding 'Verbinding met telefoon verloren'. Die blijft een 1/2e seconde in beeld en dan is er weer verbinding en klopt alles weer qua positie en aanwijzingen. In de tussentijd echter dus geen piepjes of trillingen via de GW6 als ik af moet slaan of zo. Zo heb ik eigenlijk niks aan de GW6 icm met Komoot. Hoe is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocmer
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
marcelmg2 schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:36:
Vandaag eens gaan wandelen met de GW6 om. Mijn GW4 werkte prima samen met Komoot. Als ik nu tijdens het wandelen op mn GW6 kijk, krijg ik echter eerst de melding 'Verbinding met telefoon verloren'. Die blijft een 1/2e seconde in beeld en dan is er weer verbinding en klopt alles weer qua positie en aanwijzingen. In de tussentijd echter dus geen piepjes of trillingen via de GW6 als ik af moet slaan of zo. Zo heb ik eigenlijk niks aan de GW6 icm met Komoot. Hoe is jullie ervaring?
Ik heb precies hetzelfde. Heel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Misschien Komoot zelf eens contacten? Er waren wel meer issues met die app, misschien ligt het gewoon aan de app icm de nieuwe 6 serie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:40
Zo heb ik eigenlijk niks aan de GW6 icm met Komoot. Hoe is jullie ervaring?
Daarom gebruik ik oa met Komoot nog steeds GW3
GW6 gebruik ik niet zo gek veel omdat het OS nog in zijn kinderschoenen staat.
Voor mij is Tyzen nog steeds nr.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:25
Dit is bij mijn GW5 ook na de update naar Wear OS 4. Ik heb dit bij Komoot gemeld, maar geen reactie gehad.

Onbruikbaar, dus vorige week de app maar verwijderd van het horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-06 15:16
Zo vandaag eindelijk de watch 6 classic 47mm in ontvangst genomen. Een groot verschil met mijn galaxy watch 45mm.

Nu heb ik al wat zitten zoeken maar hoe kan je apps verbergen?

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
The-dragon schreef op maandag 25 september 2023 @ 17:19:
Zo vandaag eindelijk de watch 6 classic 47mm in ontvangst genomen. Een groot verschil met mijn galaxy watch 45mm.

Nu heb ik al wat zitten zoeken maar hoe kan je apps verbergen?
Hoe bedoel je? Apps verbergen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-06 15:16
op mijn galaxy watch 45mm kon ik de apps die ik niet kon verwijderen gewoon verbergen, net zoals je ze kan verbergen op smartphone/tablets

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z5QJaMRzS1Gio9lgrQcxAEt7rPU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TOHMJ2EvPjrKmwEYFtIt9HXq.jpg?f=fotoalbum_large

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
blue13x schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 23:56:
[...]

Voor watches komt de LTE update vaak later. Bij de Tabs is dat omgekeerd..
iemand een idee wanneer die update voor de classic er gaat komen...is toch al ruim maand later dacht ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AudioHome
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:18
Ik krijg net een update van 171.26mb binnen.
Lijkt maar een kleine met stabiliteitsverbeteringen.
Watch 6 classis 47 lte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappie83
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 09-08-2024
AudioHome schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 07:11:
Ik krijg net een update van 171.26mb binnen.
Lijkt maar een kleine met stabiliteitsverbeteringen.
Watch 6 classis 47 lte.
Ik krijg hem net ook op de classic 43mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
The-dragon schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:21:
op mijn galaxy watch 45mm kon ik de apps die ik niet kon verwijderen gewoon verbergen, net zoals je ze kan verbergen op smartphone/tablets

[Afbeelding]
Zou het niet weten dan, kon op het vorige model. Maar ook andere instructie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
MrProper schreef op maandag 25 september 2023 @ 23:26:
[...]

iemand een idee wanneer die update voor de classic er gaat komen...is toch al ruim maand later dacht ik
Vandaag is voor de LTE varianten de update uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-06 23:24
Iemand nog nieuws over de slaap functie van de watch 6? Hier heeft hij nog steeds moeite met wakker detectie of slaap detectie juist pakken ivm mijn watch 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:40
Na de update starte mijn horloge niet automatisch op.
Even een half uurtje gewacht en toen een reboot afgedwongen. Daarna ging hij verder met instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-06 23:24
Von Henkel schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:08:
Na de update starte mijn horloge niet automatisch op.
Even een half uurtje gewacht en toen een reboot afgedwongen. Daarna ging hij verder met instaleren.
Zelfde hier, dacht even dat hij de geest gegeven had :9. Beide knoppen inhouden om te rebooten tot er wat gebeurd kwam er weer leven in
Pagina: 1 ... 10 ... 18 Laatste

Let op:
Prijzen, bestellingen en leveringen mogen in [Samsung Galaxy Watch 6 series] Levering & Prijzen