Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:22
Soullancer schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:51:
Iemand nog nieuws over de slaap functie van de watch 6? Hier heeft hij nog steeds moeite met wakker detectie of slaap detectie juist pakken ivm mijn watch 4
Dit euvel is er nu ook na de nieuwe WearOS update op de Watch 4 en de Watch 5.
Ik las op Reddit, dat Samsung op iemand een reactie op een support ticket had gegeven met de opmerking dat ze dit in een toekomstige Samsung Health update zouden fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:02
Soullancer schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:51:
Iemand nog nieuws over de slaap functie van de watch 6? Hier heeft hij nog steeds moeite met wakker detectie of slaap detectie juist pakken ivm mijn watch 4
Nieuws over wat dan? Hier werkt het perfect, laatst nog gecheckt en slaap en wakker detectie werken goed en accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 14:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eeZfwwR96QpRNhwEAzkZ5L1Jhjk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X14XYHLySGwgXx7bsdyaf1G0.jpg?f=fotoalbum_large

Super tevreden met dit stainless steel Ali express bandje. Nog net geen 10 euro en binnen 6 dagen bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:24
dutchnltweaker schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:40:
[...]

Nieuws over wat dan? Hier werkt het perfect, laatst nog gecheckt en slaap en wakker detectie werken goed en accuraat.
Dat is fijn, maar reddit en de Samsung forums staan ook vol met mensen waarbij het niet lekker werkt.

Zie en oordeel zelf.
De eerste is watch 4, de laatste de watch 6, die registreert eigenlijk alleen lichte slaap met alles, bijna geen diep, wakker of uberhaupt uit zichzelf start slapen.
Dat waar ik om 5 uur toch een half uur rond gelopen heb bijv. En hij in het begin automatisch al op lichte slaap schiet als ik nachtstand aanzet maar nog naar de badkamer loop enz.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sPdpie5vb_dlvhzTrT5_IL_GJEE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/krSpcaGTVlCrEyKtZphdNb95.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rXhTbkDbf8wDGKYDz5NINi8-zno=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EqSCELL8eJ3P1KeS86RR67ZG.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Na de update op mijn 43mm classic lte wordt bij het weer in een complicatie de locatie niet meer getoond.

Ook heb ik 1 watchface (gemaakt met watch face studio) die niet meer wil laden.

Fijne update... not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 08:34

g86

Update! Hier voor mijn 6 Classic LTE 47mm.
Beveiligingspatch: 1 juni 2023 ... is daar geen update van? We zijn eind september.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4p0Ye1qcGHyFHrb0ElYdoHt_MNM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cM79eX6swIA2FnlwEQiSNUz0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kBrGgnkTZhO53jtAYPGjzm1ScDY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XSQi4nZPueBOP0I1X7Ufi4k0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door g86 op 26-09-2023 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostnl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:09
Von Henkel schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:54:
[Afbeelding]

Super tevreden met dit stainless steel Ali express bandje. Nog net geen 10 euro en binnen 6 dagen bezorgd.
Heb je een linkje ik zoek een zwarte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Niet online
mjvdzwet schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 15:51:
Na de update op mijn 43mm classic lte wordt bij het weer in een complicatie de locatie niet meer getoond.

Ook heb ik 1 watchface (gemaakt met watch face studio) die niet meer wil laden.

Fijne update... not.
Er zat een bug in de vorige versie van WearOS waardoor de locatie niet werd getoond bij het weer.
Hier kon je omheen werken met een ander type complicatie in het watch face design.

Dit is nu weer gefixed. Dus moest ik de watch faces weer ombouwen.

Het probleem is dus boven water en gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik heb de mijne (47mm Classic LTE) net ook geüpdatet, maar het ding gaat nu helemaal niet meer aan. :X

Edit: phew, lader aangesloten (was niet leeg) en heel lang het knopje ingedrukt houden en de watch leeft weer. }:|

[ Voor 41% gewijzigd door S_Chief op 26-09-2023 23:47 ]

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:06
S_Chief schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 23:39:
Ik heb de mijne (47mm Classic LTE) net ook geüpdatet, maar het ding gaat nu helemaal niet meer aan. :X

Edit: phew, lader aangesloten (was niet leeg) en heel lang het knopje ingedrukt houden en de watch leeft weer. }:|
Ik had dus helemaal nergens last van na de update. Heb er ook niet op gelet, had hem aan de laden ging de update starten en 3 uur later dacht ik van hé mijn watch kan ik weer om doen en toen was die gewoon netjes aan en geupdate.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:05
Hier ook de update gestart, de watch deed zn ding, ik was afgeleid en na een 1/2h of zo rebootte de watch en gaf aan klaar te zijn. Dus het duurt wel even, maar liep bij mij gewoon door.

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
Razer schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:03:
[...]

Vandaag is voor de LTE varianten de update uitgekomen.
:) hehe ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Von Henkel
joostnl schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 21:26:
[...]

Heb je een linkje ik zoek een zwarte?
Hij is ook in het zwart verkrijgbaar
En de kwaliteit is echt goed ;)

• joostnl
Von Henkel schreef op woensdag 27 september 2023 @ 17:06:
[...]

Hij is ook in het zwart verkrijgbaar
En de kwaliteit is echt goed ;)
Bedankt! Keuzes keuzes rechte schakel of v schakel..

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:25

d0s

sssst

joostnl schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:30:
[...]

Ook besteld, rechte schakel :)

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:45
joostnl schreef op woensdag 27 september 2023 @ 19:30:
[...]

Die Ali zooi is toch zo goedkoop dat je ze wel beide kan nemen? ;)

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)|

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• joostnl
Juancho schreef op woensdag 27 september 2023 @ 22:32:
[...]

Die Ali zooi is toch zo goedkoop dat je ze wel beide kan nemen? ;)
Motto, dingen die je niet gaat gebruiken moet je niet aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Vraagje. Ik heb de Watch 6 classic ook gekocht omdat er een nieuwe functie op zat: hartslagzones tijdens het hardlopen/sporten. Ik kom er alleen totaal niet achter hoe je dit goed kan gebruiken. Als je een sessie start via Samsung health op de watch zie ik wel zones maar ik had verwacht dat je beetje instellingen kon doen zodat je bijv. tijdens het hardlopen gecoached werd om binnen je ingestelde zones te lopen (bijv. vet verbranding zone). Maar ik krijg dit niet voor elkaar.

Sowieso gebruik ik Strava voor hardlopen maar daar kan ik dan helemaal niks mee wbt die functie op de watch. Iemand die dit al actief gebruikt tijdens het sporten en kan aangeven hoe je dit het beste kan gebruiken? Of is het niks meer dan een overview na je sessie zodat je kan zien in welke zones je loopt? Zou wel een tegenvaller zijn dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05:05
Ik krijg de update op m'n horloge en zie die ook in de app op m'n telefoon, maar hij kan deze niet installeren, hebben anderen dat ook?

(hij download hem wel maar blijft hangen bij "update kopiëren". Een andere keer ging hij verder maar stokte hij bij het volgende proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Whiskey48 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 15:51:
Ik krijg de update op m'n horloge en zie die ook in de app op m'n telefoon, maar hij kan deze niet installeren, hebben anderen dat ook?

(hij download hem wel maar blijft hangen bij "update kopiëren". Een andere keer ging hij verder maar stokte hij bij het volgende proces.
En als je wifi aanzet op de watch en dan update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
dutchnltweaker schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:17:
[...]

En als je wifi aanzet op de watch en dan update?
Ja bluetooth uit, wifi aan en opnieuw proberen. Dan gaat hij wel downloaden maar loopt daarna weer vast met foutmelding als gevolg.

Nu het horloge gereset. Liep daar ook vast, moest via de bootloader hem restarten om hem weer aan te krijgen.
Nu aan het instellen via m'n Pixel 7 ... daar blijft hij alleen hangen als je verderop in de installatie (bij google-account ophalen) moet inloggen bij google ... dat wil hij verderop in de installatie niet (in het begin wel).
Had ik ook al toen ik hem niet had, de aanhouder wint om hem werkend te krijgen.

... Samsung maakt leuk spul, maar qua software wel een beetje een ramp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostnl
Whiskey48 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:31:
[...]

Ja bluetooth uit, wifi aan en opnieuw proberen. Dan gaat hij wel downloaden maar loopt daarna weer vast met foutmelding als gevolg.

Nu het horloge gereset. Liep daar ook vast, moest via de bootloader hem restarten om hem weer aan te krijgen.
Nu aan het instellen via m'n Pixel 7 ... daar blijft hij alleen hangen als je verderop in de installatie (bij google-account ophalen) moet inloggen bij google ... dat wil hij verderop in de installatie niet (in het begin wel).
Had ik ook al toen ik hem niet had, de aanhouder wint om hem werkend te krijgen.

... Samsung maakt leuk spul, maar qua software wel een beetje een ramp.
Standaard gaat Samsung er denk ik van uit dat hij update als hij s nachts op de lader ligt. Ging bij mij probleemloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-06 12:43
Hier ook probleemloos met wifi en bluetooth aan.

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

• Whiskey48
Na een paar keer proberen pakte hij hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DijkDude
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 24-06 00:25
Kan iemand mij uitleggen hoe je naar een nummer kan zoeken op de watch 6 op spotify?
Ik heb een premium.abonnement maar zie nergens zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Ik heb sinds de update nu een dansende muzieknoot onder in mn scherm. Geen idee om dat weg te krijgen. Er spelen geen media spelers oid. Iemand een tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
DijkDude schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 03:23:
Kan iemand mij uitleggen hoe je naar een nummer kan zoeken op de watch 6 op spotify?
Ik heb een premium.abonnement maar zie nergens zoeken.
Heb je de App geïnstalleerd op je watch of probeer je via Bluetooth je muziek te bedienen wat er op je telefoon wordt afgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DijkDude
dutchnltweaker schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 12:43:
[...]

Heb je de App geïnstalleerd op je watch of probeer je via Bluetooth je muziek te bedienen wat er op je telefoon wordt afgespeeld?
De app is inderdaad geinstalleerd op de watch.
Maar ik kan blijkbaar alleen maar playlists downloaden die ik op mijn telefoon moet maken.
Zoeken naar een nummer zie ik niet op de watch.
Luisteren gaat prima, ook op mijn gekoppelde koptelefoon.
Het lijkt er op dat ik iets essentieels niet begrijp. ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
DijkDude schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 21:17:
[...]

De app is inderdaad geinstalleerd op de watch.
Maar ik kan blijkbaar alleen maar playlists downloaden die ik op mijn telefoon moet maken.
Zoeken naar een nummer zie ik niet op de watch.
Luisteren gaat prima, ook op mijn gekoppelde koptelefoon.
Het lijkt er op dat ik iets essentieels niet begrijp. ;-(
Nee je hebt gelijk hoor. Ik zie het nu ook, ik kom met geen mogelijkheid meer in bijv mijn bibliotheek zodat ik m'n eigen playlists kan vinden en afspelen. Wat vaag dit...

Edit: nu wel weer. Je moet blijkbaar naar links swipen om op de home pagina van Spotify te komen. Maar een zoek optie heb je idd niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Juancho op 01-10-2023 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DijkDude
Juancho schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 21:37:
[...]

Nee je hebt gelijk hoor. Ik zie het nu ook, ik kom met geen mogelijkheid meer in bijv mijn bibliotheek zodat ik m'n eigen playlists kan vinden en afspelen. Wat vaag dit...

Edit: nu wel weer. Je moet blijkbaar naar links swipen om op de home pagina van Spotify te komen. Maar een zoek optie heb je idd niet.
Helaas, dat was wel tof geweest.
Overigens ook helaas dat er geen ING app is om te betalen.
Maar dat is natuurlijk meer het probleem met ING die er blijkbaar vanuit gaan dat er meer IOS devices zijn dan Android. 8)7
Maar wat dan wel weer fijn is dat je met voicecommand kan bellen. (Ik heb een simmetje bij KPN genomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:01

HellBeast

Oh My GoT!

Ík heb mijn Watch 6 classic dit weekend gekocht en ben druk bezig met alle instellingen. Nu zit ik met het volgende. Ik heb op mijn watch de whatsapp applicatie geinstalleerd. Nu krijg ik de meldingen op mijn telefoon dubbel. Een keer in de native watch berichten en 1 keer in de whatsapp applicatie. Hoe hebben jullie dit ingestekld?

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
De whatsapp app op je horloge verwijderen.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Hmmbob schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 11:27:
De whatsapp app op je horloge verwijderen.
En als je dan met 4G/LTE whatsapp berichten wil blijven ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Dat heb je in je eerste vraag niet genoemd. Geen idee, ik heb de bluetooth versie.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 20:13

silitek

Tubes Only

Slaapfunctie klopt geen hout van...neem het zolang er geen fatsoenlijke fix is maar met een korreltje zout.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martreides
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-06 21:47
HellBeast schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 11:02:
Ík heb mijn Watch 6 classic dit weekend gekocht en ben druk bezig met alle instellingen. Nu zit ik met het volgende. Ik heb op mijn watch de whatsapp applicatie geinstalleerd. Nu krijg ik de meldingen op mijn telefoon dubbel. Een keer in de native watch berichten en 1 keer in de whatsapp applicatie. Hoe hebben jullie dit ingestekld?
Wat voor telefoon gebruik je? Begrijp ik het goed dat je nu twee meldingen op je telefoon krijgt? Niet een keer op de watch en een keer op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Martreides schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 19:57:
[...]

Wat voor telefoon gebruik je? Begrijp ik het goed dat je nu twee meldingen op je telefoon krijgt? Niet een keer op de watch en een keer op de telefoon?
Ik heb de Pixel 7 pro. En inderdaad. Ik krijg de notificatie als bericht en in de whatsapp app op de watch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
Ik heb die Whatsapp er bijna gelijk afgegooid. Leek heel handig, maar in praktijk deed ik niks met die app in de zin van berichten typen en sturen en het zorgde alleen maar voor onnodig batterij gebruik en andere issues zoals idd dubbele meldingen.

Ik wil gewoon dat de appjes binnen komen op de watch, en dat luk prima via bluetooth met je telefoon. En zelfs kan kan je snel iets terugsturen als je wil (hooguit gebruik ik de voorgeprogrammeerde antwoorden).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-06 19:20
Juancho schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 22:28:
Ik heb die Whatsapp er bijna gelijk afgegooid. Leek heel handig, maar in praktijk deed ik niks met die app in de zin van berichten typen en sturen en het zorgde alleen maar voor onnodig batterij gebruik en andere issues zoals idd dubbele meldingen.

Ik wil gewoon dat de appjes binnen komen op de watch, en dat luk prima via bluetooth met je telefoon. En zelfs kan kan je snel iets terugsturen als je wil (hooguit gebruik ik de voorgeprogrammeerde antwoorden).
Ik deed exact het zelfde.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostnl
Juancho schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 22:28:

Ik ga het proberen!
Kan je op je watch face ook zichtbaar krijgen dat je een WhatsApp notificatie hebt, zonder de app?
(Werkt met app buggy blijven vaak staan dat ik één ongelezen bericht heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
joostnl schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 06:10:
[...]

Ik ga het proberen!
Kan je op je watch face ook zichtbaar krijgen dat je een WhatsApp notificatie hebt, zonder de app?
Ja en zelfs lezen wat er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostnl
dutchnltweaker schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 07:58:
[...]

Ja en zelfs lezen wat er staat.
Kun jij aangeven welke complication het is? Ik heb al verschillende geprobeert.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/207qdrqTQrv8N2OxKvEP5C-PT9w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/URmK5CowMigHJQCqR96qtuGI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
joostnl schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:17:
[...]

Kun jij aangeven welke complication het is? Ik heb al verschillende geprobeert.

[Afbeelding]
Oh sorry, op de watchface zelf weet ik niet. Overheen gelezen. Nee volgens mij niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
joostnl schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 06:10:
[...]

Ik ga het proberen!
Nee niet dat ik weer. Je kan wel een teller op een watch face zetten. Maar die geeft dus het totaal openstaande notificaties aan van alles. En je hebt natuurlijk nog het oranje stipje als er notificaties zijn.

Er is voor zover ik weet geen Watch face die op het scherm zelf gelijk kan laten zien hoeveel WA berichten je hebt. Misschien kan een developer dat wel maken, dat weet ik niet.

Ik heb zelf wel eens de vraag ergens gesteld of Strava ook een shortcut Als complicatie kon hebben, om direct een tennis sessie te starten. Was helaas ook niet mogelijk. Alleen naar Strava zelf maar dat heeft voor mij geen toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
bumble_bee schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:17:
[...]

Deze is het. Is nog niet binnengekomen hoor dus ik kan er niks zinnigs over roepen nog.
Ik heb er ook 2 besteld. Ben benieuwd en anders jammer!

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
Zou het dan toch eindelijk gaan gebeuren?

https://community.vodafon...5NXxTVUJTQ1JJUFRJT05TfGhL

Was al van plan om na 20 jaar over te stappen naar de concurrent vanwege geen smartwatch support bij VF maar er lijkt toch schot in de zaak te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-06 15:29
Csotranme schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:43:
Zou het dan toch eindelijk gaan gebeuren?

https://community.vodafon...5NXxTVUJTQ1JJUFRJT05TfGhL

Was al van plan om na 20 jaar over te stappen naar de concurrent vanwege geen smartwatch support bij VF maar er lijkt toch schot in de zaak te zitten.
Begint gelukkig de goede kant op te kant, tenminste laten ze weten er mee bezig te zijn, daarvoor was het simpelweg: we houde de markt in de gaten. Dit is wel een bericht van augustus 2023 en we zitten al in oktober...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrevano
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-06 23:25
Moet ik ergens een instelling wijzigen op mijn Galaxy Watch 6?
Als ik fiets neemt hij dit op als wandelen.
Dus kom ik soms aan 10.000 stappen, waar ik misschien een 1.000 stappen effectief gedaan heb die dag.
Nog iemand dit probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DijkDude
andrevano schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:21:
Dus kom ik soms aan 10.000 stappen, waar ik misschien een 1.000 stappen effectief gedaan heb die dag.
Nog iemand dit probleem?
Misschien fiets je te langzaam ;)
Maar zonder dollen, ik heb dit nog niet ervaren.
Sterker nog ik verbaas me nog steeds hoe goed hij het verschil tussen fietsen hardlopen en wandelen ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06 10:40

pdavie2311

Live life to the fullest..

Goedendag! Er is helaas (nog) geen Galaxy 6 met saffier of mis ik iets? Dan kom je op de 5 Pro uit?
Laagje saffier zit erop als ik het zo lees. Heb interesse in de classic namelijk icm mijn Pixel 8 Pro straks. Ga van Apple Watch Ultra naar een Android Watch vandaar dat ik een ( soortgelijk ) model zoek. De Pixel Watch 2 die ik bij de telefoon krijg is echt te klein voor mijn polsen helaas, vandaar dat ik kijk naar de 47mm Watch 6 Classic.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Niet online
pdavie2311 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 09:13:
Goedendag! Er is helaas (nog) geen Galaxy 6 met saffier of mis ik iets? Dan kom je op de 5 Pro uit?
Laagje saffier zit erop als ik het zo lees. Heb interesse in de classic namelijk icm mijn Pixel 8 Pro straks. Ga van Apple Watch Ultra naar een Android Watch vandaar dat ik een ( soortgelijk ) model zoek. De Pixel Watch 2 die ik bij de telefoon krijg is echt te klein voor mijn polsen helaas, vandaar dat ik kijk naar de 47mm Watch 6 Classic.
De galaxy watch 6 classic heeft ook saffier glas.
Aldus Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

mjvdzwet schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 09:23:
[...]

De galaxy watch 6 classic heeft ook saffier glas.
Aldus Samsung.
Thanx! Ik lees net dat deze geen AOD heeft en de batterij dan alsnog maar een dag mee gaat? Daarbij, omdat ik geen Samsung telefoon heb, werken niet alle functies toch? Even goed induiken nog. Zoek gewoon een waardig opvolger voor mijn Ultra 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Niet online
pdavie2311 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 09:25:
[...]

Thanx! Ik lees net dat deze geen AOD heeft en de batterij dan alsnog maar een dag mee gaat? Daarbij, omdat ik geen Samsung telefoon heb, werken niet alle functies toch? Even goed induiken nog. Zoek gewoon een waardig opvolger voor mijn Ultra 😉
Er is wel AOD, maar toont afhankelijk van de watchface, beperktere informatie.

Ik zit met de 43mm tussen 6:30 - 23:00 meestal op 52%.

Er is een SHM mod op XDA beschikbaar voor de overige functies, maar zonder Samsung niet out of the box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

mjvdzwet schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 10:22:
[...]

Er is wel AOD, maar toont afhankelijk van de watchface, beperktere informatie.

Ik zit met de 43mm tussen 6:30 - 23:00 meestal op 52%.

Er is een SHM mod op XDA beschikbaar voor de overige functies, maar zonder Samsung niet out of the box.
Ok! Batterij klinkt wel goed. Meest gebruik ik GPS voor hardlopen, Google Pay en Spotify voor muziek op horloge zetten. Stocard ook nog veel. Dat kan dus allemaal wel. Nu nog kleur. Zwart of Zilver ook ivm welke versie sneller gevoelig is voor krasjes…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenzer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-06 19:31
Nu een halve week de Classic6 LTE in gebruik maar ben nog niet wow'ed. :/

Betalen gaat niet (ING, I know..) en agenda geeft issues, jullie een idee? Google Account is gelinkt maar ik zie op de watch nu alleen terugkerende afspraken. Op mobiel (OnePlus) zie ik in m'n Google Calendar nu ook opeens een Local Account. Als ik daar afspraken aan toevoeg verschijnen ze wel op mobiel.
Hoe zorg ik ervoor dat m'n Samsung Watch6 de primaire/correcte Google agenda gebruikt? Of is dat nog niet mogelijk en moet ik m.b.v. een Samsung app (o.i.d.) op mobiel sync'en tussen de Samsung agenda en Google agenda?
Vreemd dus dat sommige (recurring afspraken) wel naar de watch zijn ge'synct, ik kan me niet herinneren tijdens de setup een specifieke agenda (in dit geval 'local account') te hebben toegevoegd.

[ Voor 18% gewijzigd door Trenzer op 08-10-2023 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocmer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:43
andrevano schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:21:
Nog iemand dit probleem?
Ik heb hetzelfde. Mijn Watch6 Classic detecteert netjes dat ik aan het fietsen ben, maar heb vanochtend op de MTB toch al ruim 12.000 stappen weten te zetten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Hmmm..Wellicht is toch de Watch 5 Pro een betere keuze? Batterij, saffier en goedkoper. Niet veel verschil met de 6 Classic anders? Vind wel het design van de 6 Classic mooi hoor. Ook met de draaibezel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostnl
Trenzer schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:09:
Nu een halve week de Classic6 LTE in gebruik maar ben nog niet wow'ed. :/

Betalen gaat niet (ING, I know..) en agenda geeft issues, jullie een idee? Google Account is gelinkt maar ik zie op de watch nu alleen terugkerende afspraken. Op mobiel (OnePlus) zie ik in m'n Google Calendar nu ook opeens een Local Account. Als ik daar afspraken aan toevoeg verschijnen ze wel op mobiel.
Hoe zorg ik ervoor dat m'n Samsung Watch6 de primaire/correcte Google agenda gebruikt? Of is dat nog niet mogelijk en moet ik m.b.v. een Samsung app (o.i.d.) op mobiel sync'en tussen de Samsung agenda en Google agenda?
Vreemd dus dat sommige (recurring afspraken) wel naar de watch zijn ge'synct, ik kan me niet herinneren tijdens de setup een specifieke agenda (in dit geval 'local account') te hebben toegevoegd.
Ik gebruik de app business calendar op telefoon en watch, erg goede ervaringen mee. Wellicht dat als je business calendar op je telefoon goed ingesteld je watch netjes volgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Ik gebruik ook Google agenda op zowel mobiel als watch en geen enkel probleem. Alles is in sync en met een bepaalde watch face zie ik ook m'n eerst volgende afspraak. Zelfs het aftellen qua tijd gaat top.

Lijkt me eerder een bugje, misschien ff je watch resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Juancho schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:18:
Ik gebruik ook Google agenda op zowel mobiel als watch en geen enkel probleem. Alles is in sync en met een bepaalde watch face zie ik ook m'n eerst volgende afspraak. Zelfs het aftellen qua tijd gaat top.

Heb jij de 47mm classic? Goede batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
pdavie2311 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:28:
[...]

Heb jij de 47mm classic? Goede batterij?
Nee 43mm classic. Batterij vind ik prima, veel beter iig dan m'n vorige Gear sport van Samsung. 1,5 dag lukt wel en dit ding laad super snel op. 8 min laden, 8 uur erbij. Ik laad eigenlijk nooit meer voor langere tijd. Altijd ff aan de lader tijdens koken/tandenpoetsen/douchen en ik kom de dag weer door incl slaap tracking.

Maar als je echt 2-4 dagen verwacht, gaat niet gebeuren maar dan moet je sowieso niet bij de Samsung watch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Juancho schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 20:42:
[...]

Nee 43mm classic. Batterij vind ik prima, veel beter iig dan m'n vorige Gear sport van Samsung. 1,5 dag lukt wel en dit ding laad super snel op. 8 min laden, 8 uur erbij. Ik laad eigenlijk nooit meer voor langere tijd. Altijd ff aan de lader tijdens koken/tandenpoetsen/douchen en ik kom de dag weer door incl slaap tracking.

Maar als je echt 2-4 dagen verwacht, gaat niet gebeuren maar dan moet je sowieso niet bij de Samsung watch zijn.
Zit een beetje met dat ik geen Samsung heb, maar straks de nieuwe Pixel. Dan heb ik veel dingen op de Watch staan die ik niet kan gebruiken dus. Ga ik mij daar aan storen of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Valt toch wel mee? Wat zou je niet kunnen gebruiken dan? Samsung is ook android he. Enige wat je dan niet hebt zijn specieoe samsung apps. Ik heb al jaren een samsung en gebruik die amper.

Zou lekker met Google gaan spelen. Daar kan je alles mee, ook op de watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Niet online
pdavie2311 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 21:11:
[...]

Zit een beetje met dat ik geen Samsung heb, maar straks de nieuwe Pixel. Dan heb ik veel dingen op de Watch staan die ik niet kan gebruiken dus. Ga ik mij daar aan storen of niet..
Je mist alleen ECG en bloeddrukmeting. De bloeddrukmeting moet je met een busje zout nemen.
En sowieso iedere 3 (?) maanden eiken met een bloeddrukmeter.

Zoals eerder gezegd het kan met de SHM mod prima op niet Samsung telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenzer
Juancho schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:18:

Dank voor het bevestigen dat het wel gewoon zou moeten werken. Heb je ook een niet-Samsung mobiel?

Watch inmiddels voor de derde keer ge'reset, ook alle Samsung apps van OnePlus verwijderd en weer toegevoegd. Heeft helaas niet gewerkt, afspraken syncen niet. Sterker nog, de *paar* afspraken die hij voor de resets wel zag, staan er nog in - hoe kan dat in godsnaam. Eén van die afspraken in de Google Calendar op PC veranderen leidde ook niet tot een bijgewerkte afspraak op de Watch. Waar zou Samsung / de Watch zulke afspraken cachen?

Hieronder twee dagen m'n agenda met voornamelijk dezelfde 'kleur' (=soort) afspraken. Alleen de 'all day' afspraak (recurring) van de eerste dag en de afspraak op de 2e dag van 20:00 (recurring) zie ik op de Watch, de rest verscheen voor en na reset niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZi7qbfBzeYllpL3YQR_mLH-iwk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2d8zLYEEZnr1CIQJMdnUWxSa.jpg?f=user_large

Iemand nog ideeën? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
Nee ik heb een samsung s23 telefoon. Op mijn watch face staat netjes de eerst komende afspraak, in sync met de telefoon waarbij ik dus Google agenda gebruik. Maar ook afspraken vanuit outlook (werk app) werken op de watch als ik dat zou willen.

De watch plukt gewoon het eerste volgende event uit je calender.

[ Voor 12% gewijzigd door Juancho op 09-10-2023 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenzer
Juancho schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 11:44:
Nee ik heb een samsung s23 telefoon. Op mijn watch face staat netjes de eerst komende afspraak, in sync met de telefoon waarbij ik dus Google agenda gebruik. Maar ook afspraken vanuit outlook (werk app) werken op de watch als ik dat zou willen.

De watch plukt gewoon het eerste volgende event uit je calender.
Ja, zo zag ik het initieel ook werken .. ook netjes de volgende afspraak op m'n watch face.
Ik vermoed nu dat het een rechtenkwestie is. Wellicht dat iets op m'n telefoon de sync tegenhoudt, ik ga weer op onderzoek uit. Ook bijzonder dat er voor de reset een 'local account' werd aangemaakt in m'n Google agenda op mobiel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
Ik heb even gekeken maar geen lokaal account in de agenda. Ik heb 3 accounts toegevoegd in Google Agenda en ze werken allemaal in sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenzer
joostnl schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 17:16:
[...]
Ik gebruik de app business calendar op telefoon en watch, erg goede ervaringen mee. Wellicht dat als je business calendar op je telefoon goed ingesteld je watch netjes volgt
Ik heb "Business Kalender" (v.2.48.5) geinstalleerd en die toont nu hetzelfde als wat ik op m'n Watch zag: slechts een paar afspraken, in een soort 'afgesplitste' Google agenda. Deze agenda bevat dezelfde kleur als m'n primaire Google agenda maar qua naam bevat 'ie m'n e-mailadres, niet de naam van de agenda zelf. Hier gaat echt iets mis ...
Deze 'nieuwe' agenda zie ik niet terug in de Google Calendar en andersom ziet de Business Kalender alleen maar deze summiere agenda en beschouwt deze als de hoofdagenda, net als de Watch doet. Items veranderen in de Business Kalender synct nu wel direct naar de Watch. Nu nog uitzoeken hoe ik deze gekke situatie ongedaan maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostnl
Trenzer schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 15:28:
[...]

Ik heb "Business Kalender" (v.2.48.5) geinstalleerd en die toont nu hetzelfde als wat ik op m'n Watch zag: slechts een paar afspraken, in een soort 'afgesplitste' Google agenda. Deze agenda bevat dezelfde kleur als m'n primaire Google agenda maar qua naam bevat 'ie m'n e-mailadres, niet de naam van de agenda zelf. Hier gaat echt iets mis ...
Deze 'nieuwe' agenda zie ik niet terug in de Google Calendar en andersom ziet de Business Kalender alleen maar deze summiere agenda en beschouwt deze als de hoofdagenda, net als de Watch doet. Items veranderen in de Business Kalender synct nu wel direct naar de Watch. Nu nog uitzoeken hoe ik deze gekke situatie ongedaan maak.
Kijk eerst in de web omgeving op je pc of het überhaupt klopt.

In business calendar kan ik het aanpassen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zKh01nRXa1CVzq0sK40GQGD1Yes=/x800/filters:strip_exif()/f/image/y2NQWDJ1DjVnFRbB0vaeji1Q.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Besteld! De Classic 6 47mm silver. Raden jullie een screenprotector aan? Lees dat er saffier, laagje overheen zit maar ervaring in praktijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
pdavie2311 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 19:02:
Besteld! De Classic 6 47mm silver. Raden jullie een screenprotector aan? Lees dat er saffier, laagje overheen zit maar ervaring in praktijk?
Ligt aan hoe je er zelf over denkt. Glas zal stevig en krasbestendig genoeg zijn maar ik doe er altijd nog een laagje over heen. Zeker de eerste paar maand/jaar. Maar dat is omdat ik van mezelf weet dat ik me regelmatig stoot aan deurklinken oa. Glas kan veel hebben begreep ik, de vraag is alleen hoeveel. Ik neem dat risico nooit bij een nieuwe watch of mobiel. Heb er een laagje op zitten dat je eigenlijk niet ziet en het doet ook niks negatiefs met het touchscreen.

[ Voor 7% gewijzigd door Juancho op 09-10-2023 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Juancho schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 19:54:
[...]

Ligt aan hoe je er zelf over denkt. Glas zal stevig en krasbestendig genoeg zijn maar ik doe er altijd nog een laagje over heen. Zeker de eerste paar maand/jaar. Maar dat is omdat ik van mezelf weet dat ik me regelmatig stoot aan deurklinken oa. Glas kan veel hebben begreep ik, de vraag is alleen hoeveel. Ik neem dat risico nooit bij een nieuwe watch of mobiel. Heb er een laagje op zitten dat je eigenlijk niet ziet en het doet ook niks negatiefs met het touchscreen.
Welke protector heb je dan? Merk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pip36
  • Registratie: Oktober 2014
  • Niet online
mjvdzwet schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 21:47:
[...]

En sowieso iedere 3 (?) maanden eiken met een bloeddrukmeter.
Calibratie bloedrukmeting is elke 4 weken vereist!

OnnoJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Niet online
Pip36 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 23:49:
[...]

Calibratie bloedrukmeting is elke 4 weken vereist!
Ik kreeg idd vandaag weer een melding dat ik moet calibreren. Dat maakt wat mij betreft de functie nutteloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

[Afbeelding]

Hier ook super happy, dank voor de tip!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k7ru4A1kCNS3zsLlQ8wp1xPoNdk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nAoXeAEsnmLEaiQGRW1t9R9z.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 51% gewijzigd door d0s op 10-10-2023 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostnl
d0s schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 20:06:
[...]

[Afbeelding]
Mooi!
Zat de tool er bij jou bij op het bandje korter te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

joostnl schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 05:59:
[...]

Mooi!
Zat de tool er bij jou bij op het bandje korter te maken?
Yep, zat erbij idd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Von Henkel
d0s schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 20:06:
[...]

[Afbeelding]
Het bandje ziet er goed uit maar wat ik op de foto kan zien heb je hem verkeerd om.
Aan de onderzijde zit een miniscule uitsparing in het midden. (op de foto)
En die is bedoeld voor de bovenzijde en creeert een soort "kamer" voor de (microfoon/luidspreker) die aan de bovenzijde zit.
Deze is bij jouw nu afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Von Henkel schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:39:
[...]

Het bandje ziet er goed uit maar wat ik op de foto kan zien heb je hem verkeerd om.
Aan de onderzijde zit een miniscule uitsparing in het midden. (op de foto)
En die is bedoeld voor de bovenzijde en creeert een soort "kamer" voor de (microfoon/luidspreker) die aan de bovenzijde zit.
Deze is bij jouw nu afgesloten.
Kijk, weer wat geleerd :) dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenzer
Na issues die ik hier van de week al deelde: de agenda's op m'n OnePlus 9 raakten de weg kwijt en wilden daarom niet sync'en met de Watch6. Heb uiteindelijk een factory reset van m'n mobiel gedaan en het werkt nu soepeler. Dank voor het meedenken! Er blijkt toch weer een 'local account-agenda te zijn aangemaakt op mobiel, naast m'n Gmail agenda's. Vermoedelijk een bij-effect van de Samsung bloatware.

Wat schetste m'n verbazing echter vanavond: nieuws: Google brengt Calendar-app voor Wear OS uit :D
Meteen geprobeerd, de app werkt op smartwatch erg prettig. Heeft aardige graphics en meer informatie per meeting. Helaas nog geen 'tile' beschikbaar, heb 'm voor nu geconfigureerd achter '2x klikken op startknop'.

[ Voor 13% gewijzigd door Trenzer op 11-10-2023 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Trenzer schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 23:52:
Na issues die ik hier van de week al deelde: de agenda's op m'n OnePlus 9 raakten de weg kwijt en wilden daarom niet sync'en met de Watch6. Heb uiteindelijk een factory reset van m'n mobiel gedaan en het werkt nu soepeler. Dank voor het meedenken! Er blijkt toch weer een 'local account-agenda te zijn aangemaakt op mobiel, naast m'n Gmail agenda's. Vermoedelijk een bij-effect van de Samsung bloatware.

Wat schetste m'n verbazing echter vanavond: nieuws: Google brengt Calendar-app voor Wear OS uit :D
Meteen geprobeerd, de app werkt op smartwatch erg prettig. Heeft aardige graphics en meer informatie per meeting. Helaas nog geen 'tile' beschikbaar, heb 'm voor nu geconfigureerd achter '2x klikken op startknop'.
Heb je al eens in de desktop versie van Google agenda geprobeert dat local account weg te gooien? En op je mobiel de cache geleegd van Google agenda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Laatst online: 21-06 13:31
Iemand die mij misschien verder op weg kan helpen.

Geen ervaring met smart watches, maar het vrouwtje wilde er graag 1 hebben voor haar hobby. Nu wilt de smart watch niet automatisch vergrendelen. (Met pincode) Na 15 sec gaat het scherm op zwart maar vergrendelt niet als hij om de pols zit. Als het horloge op tafel ligt vergrendeld hij wel direct na de 15 sec.

Ik heb raise to wake en aanraken van het scherm maar uitgezet want het horloge wordt continu onbedoeld op deze manier gewekt en gaat vanalles doen als er langs het scherm geveegd wordt.

Wat gaat er verkeerd? Kan het horloge niet vergrendelen als deze om de pols zit? Polsdetectie staat aan, horloge zit strak om de pols.

Bedankt!

M3P 24'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Niet online
Vissa66 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:32:
Iemand die mij misschien verder op weg kan helpen.

Geen ervaring met smart watches, maar het vrouwtje wilde er graag 1 hebben voor haar hobby. Nu wilt de smart watch niet automatisch vergrendelen. (Met pincode) Na 15 sec gaat het scherm op zwart maar vergrendelt niet als hij om de pols zit. Als het horloge op tafel ligt vergrendeld hij wel direct na de 15 sec.

Ik heb raise to wake en aanraken van het scherm maar uitgezet want het horloge wordt continu onbedoeld op deze manier gewekt en gaat vanalles doen als er langs het scherm geveegd wordt.

Wat gaat er verkeerd? Kan het horloge niet vergrendelen als deze om de pols zit? Polsdetectie staat aan, horloge zit strak om de pols.

Bedankt!
Zover ik weet is de pincode alleen bedoeld als je het horloge af doet en weer om.

Niet als screen lock pincode. Dit is ook niet mogelijk (zonder extra apps/tools). Gezien dit normaal niet wenselijk is.

Ik wil de tijd en informatie zien als ik de pols op til of jet scherm aanraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Laatst online: 21-06 13:31
mjvdzwet schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:36:
[...]

Zover ik weet is de pincode alleen bedoeld als je het horloge af doet en weer om.

Niet als screen lock pincode. Dit is ook niet mogelijk (zonder extra apps/tools). Gezien dit normaal niet wenselijk is.

Ik wil de tijd en informatie zien als ik de pols op til of jet scherm aanraak.
Dat verklaart een hoop, thanks! :)

Is er wel een andere optie om het scherm te vergrendelen als het horloge gedragen wordt? :)

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Puur uit interesse, waarom zou je dat willen als je het horloge om hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Niet online
Vissa66 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:43:
[...]

Is er wel een andere optie om het scherm te vergrendelen als het horloge gedragen wordt? :)
Mogelijk dat het met AutoWear kan van de maker van Tasker. Eventueel met een ADB commando.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostnl
Trenzer schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 23:52:

Volgens mij heb ik sinds de geboorte van Android altijd een local agenda gehad, die kun je toch gewoon uitschakelen,/ niet zichtbaar maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Von Henkel
[...]

Nachtstand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
marcelmg2 schreef op zondag 24 september 2023 @ 20:36:
Vandaag eens gaan wandelen met de GW6 om. Mijn GW4 werkte prima samen met Komoot. Als ik nu tijdens het wandelen op mn GW6 kijk, krijg ik echter eerst de melding 'Verbinding met telefoon verloren'. Die blijft een 1/2e seconde in beeld en dan is er weer verbinding en klopt alles weer qua positie en aanwijzingen. In de tussentijd echter dus geen piepjes of trillingen via de GW6 als ik af moet slaan of zo. Zo heb ik eigenlijk niks aan de GW6 icm met Komoot. Hoe is jullie ervaring?
https://reddit.com/r/GalaxyWatch/s/CDqB4t6xqf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:05
Ik heb de app nu achtergrondactiviteit toegestaan en 1e indruk is dat de melding weg is en weer direct terugkomt zodra ik die rechten weghaal.... dit lijkt dus de oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:36
[...]

Of de functie inschakelen voor tijdens het douchen. Die waterdruppel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:35
[Afbeelding]

Heb je een link toevallig? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Von Henkel
EEE-lover schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:48:
[...]

Heb je een link toevallig? :)
Ja hoor, in diverse kleuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Dat bandje is super, ook de kwaliteit. Had 'm ook in 1,5 week al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:35

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostnl
d0s schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:15:
[...]

Dat bandje is super, ook de kwaliteit. Had 'm ook in 1,5 week al binnen.
Ik ben ook tevreden! Ik heb de 'balck' op mijn zwarte classic 43mm. Ziet er mooi uit, als je goed op de ali fotos kijkt zie je dat het metallic zwart is dus niet glanzend egaal zwart. Opzich vind ik het geen slechte combi.

Er zit een tool bij om hem korter te maken, er staan netjes pijlen aan de binnenkant van de band om de pinnen er uit te drukken in de juiste richting.

[ Voor 15% gewijzigd door joostnl op 15-10-2023 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Meer mensen die de watch 6 gebruiken icm strava? Vraagje namelijk, ik krijg geen coaching door bij hardlopen. Via de telefoon app van strava krijg je audio door, bijv om de km. Via de watch met strava, gekoppeld aan BT oortjes, krijg ik niks door. Zie de setting ook niet.

Zit dit er nou serieus niet in? Zou echt bizar slecht zijn zeg... 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 18:25

MartNL

&nbsp;

Juancho schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 23:12:
Meer mensen die de watch 6 gebruiken icm strava? Vraagje namelijk, ik krijg geen coaching door bij hardlopen. Via de telefoon app van strava krijg je audio door, bijv om de km. Via de watch met strava, gekoppeld aan BT oortjes, krijg ik niks door. Zie de setting ook niet.

Zit dit er nou serieus niet in? Zou echt bizar slecht zijn zeg... 🤔
Bij mij gaat het automatisch. Dus ik denk dat er iets mis gaat bij jou. 😉
Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste

Let op:
Prijzen, bestellingen en leveringen mogen in [Samsung Galaxy Watch 6 series] Levering & Prijzen