• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

-ET- schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 11:44:
[...]

zo te zien alleen nog voor de WIFI versie. Op mijn LTE heb ik nog niets.
LTE update komt nu bij mij binnen.....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:51

-ET-

Phone Home

Stormtrooper schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 10:44:
[...]

LTE update komt nu bij mij binnen.....
Bij mij komt hij nu ook binnen inderdaad

• Edtepet1
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 18:26
Ik heb m ook binnen maar blijf het raar vinden dat ik het niet met de mobiel kan doen dan zegt ie dat hij de update niet kan kopiëren naar horloge, nu ontkoppel ik het horloge en dan kan ik m binnen halen via horloge

Weet iemand of ik dat makkelijker kan doen bij de volgende update

edtepet1

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:10
Edtepet1 schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 16:29:
Ik heb m ook binnen maar blijf het raar vinden dat ik het niet met de mobiel kan doen dan zegt ie dat hij de update niet kan kopiëren naar horloge, nu ontkoppel ik het horloge en dan kan ik m binnen halen via horloge

Het is inderdaad belachelijk slecht geregeld. Wat ik er nog aan toe kan voegen is dat het niet een ding van Samsung is maar van WearOS, ik heb tijdelijk een Pixel Watch gehad en die had precies hetzelfde geneuzel (ik heb nog nooit gehad dat het helemaal niet werkte, maar via Bluetooth is het zo absurd traag).

Volgens mij is wat jij deed het makkelijkst, dit keer wist ik dankzij Stormtrooper dat hij er was en heb ik op horloge bluetooth uitgezet en dat was afdoende om het via wifi te laten verlopen (maar dat was wel een experiment, normaal zet ik voor de zekerheid telefoon even helemaal uit).

• lamers1
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Edtepet1 schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 16:29:

Ik heb een fabrieksherstel gedaan vsn de watch en toen werkte kopiëren weer.

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Gekke is dat dat dus weer werkt bij mij. Kreeg op mijn telefoon een melding dat er een update was. En werd dus via mijn telefoon ook doorgezet naar mijn horloge. Werkte eigenlijk best makkelijk.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i.

• Edtepet1
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 18:26
Ok duidelijk dat het de beste manier is maar zou iemand met een samsung mobiel daar ook last van hebben of gaat dat altijd goed en bij mij niet omdat ik een Poco heb

edtepet1

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Let op:
Prijzen, bestellingen en leveringen mogen in [Samsung Galaxy Watch 6 series] Levering & Prijzen