Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:53
MartNL schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:15:
[...]

Bij mij gaat het automatisch. Dus ik denk dat er iets mis gaat bij jou. 😉
Als het automatisch gaat zal dat ergens ingesteld zijn lijkt me. Niet iedereen vindt dat natuurlijk fijn. Zou je een kunnen checken of je iets ziet wat ik over het hoofd heb gezien?

Ik las namelijk ook tijdens mijn zoek tocht dat de optie van spraak coaching via de Wear OS app er nog niet is. Maar jij hebt het dus wel?

Het staat los van de telefoon, het wekt immers standalone op de watch. Maar in de strava app zie ik hiervoor ook geen settings. Spotify komt gewoon door vanaf de watch op m'n BT oortjes dus dat is het ook niet.

[ Voor 31% gewijzigd door Juancho op 20-10-2023 16:44 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-06 19:56
Google play services blijft Het hoogste batterijduur houden op de watch 6 classic. Waar komt dat door? Is dat meer te beperken, of is er een software optimalisatie vanuit samsung nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcbosboom
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-06 00:10
Helaas diep teleurgesteld in mijn nieuwe smart watch 6 classic. Tot mijn stomme verbazing ontbreekt de bloeddrukmeter hierop!! Medewerkers van Samsung geven allemaal wisselende en onduidelijke informatie. Ze weten het dus zelf gewoon niet. Ook komen ze afspraken niet na om je terug te bellen, te informeren, aktie te ondernemen. Voor zo'n bedrag mag je toch wel een compleet horloge verwachten. Uiteraard heb ik mij voor de aanschaf goed georiënteerd en staat zowel op de site van Samsung als in de gebruikershandleiding vermeld dat de bloeddrukmeter er op moet zitten. En nu??? Wie doet er nu iets??!! Samsung zelf ws. niet(s). De klantenservice/softwareafdeling heeft het nogal druk!!! Kan ik me voorstellen met zulke incomplete producten. Gr. Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
hcbosboom schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 10:53:
Helaas diep teleurgesteld in mijn nieuwe smart watch 6 classic. Tot mijn stomme verbazing ontbreekt de bloeddrukmeter hierop!! Medewerkers van Samsung geven allemaal wisselende en onduidelijke informatie. Ze weten het dus zelf gewoon niet. Ook komen ze afspraken niet na om je terug te bellen, te informeren, aktie te ondernemen. Voor zo'n bedrag mag je toch wel een compleet horloge verwachten. Uiteraard heb ik mij voor de aanschaf goed georiënteerd en staat zowel op de site van Samsung als in de gebruikershandleiding vermeld dat de bloeddrukmeter er op moet zitten. En nu??? Wie doet er nu iets??!! Samsung zelf ws. niet(s). De klantenservice/softwareafdeling heeft het nogal druk!!! Kan ik me voorstellen met zulke incomplete producten. Gr. Henk
Die zit er ook op maar moet je volgens mij eerst koppelen/meten/kalibreren met een externe meter... Kijk maar bij Samsung Health meter, daar zie je bloeddruk en ECG staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ew9pegqBYzFXF6FGOz2Vrl3bwFs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tn9q9rNlWgnfYkQzR6XvtFSn.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Juancho op 23-10-2023 11:01 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
hcbosboom schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 10:53:
De bloeddrukmeter werkt alleen met een Samsung smartphone of via de XDA hack op andere Android toestellen.

Daarnaast moet je iedere 4 weken het horloge ijken aan de hand van een arm-bloeddrukmeter.

Maar de Galaxy Watch 6 Classic heeft weldegelijk een bloeddruk meet functie (die je met veel korrels zout moet nemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcbosboom
Ik krijg helaas het bloeddruk icoontje niet. Dus ik kan ook niet callibreren! Vlgs. Samsung moet ik mijn Samsung Smartphone s 23 ultra naar fabrieksinstellingen zetten en dan weer e.e.a. gaan opbouwen. Wat een werk!!! Zijn er geen andere oplossingen????

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Juancho
hcbosboom schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 23:14:
Ik krijg helaas het bloeddruk icoontje niet. Dus ik kan ook niet callibreren! Vlgs. Samsung moet ik mijn Samsung Smartphone s 23 ultra naar fabrieksinstellingen zetten en dan weer e.e.a. gaan opbouwen. Wat een werk!!! Zijn er geen andere oplossingen????
Heb je wel de Samsung Health monitor app? Misschien komt het daardoor....

https://www.samsung.com/nl/apps//samsung-health-monitor/
Voordat je je bloeddruk kunt meten met Samsung Health Monitor, moet je je profiel instellen en je Galaxy Watch kalibreren.

1) Controleer of je Galaxy Watch de Samsung Health Monitor ondersteunt.

* Ondersteunde horloges: Galaxy Watch3, Galaxy Watch Active2 en de later uitgebrachte Galaxy Watch en Active-modellen (exclusief Galaxy Fit)

2) Zorg dat je Galaxy Watch via Bluetooth is gekoppeld met de Galaxy-smartphone.

3) Verbind je Galaxy Watch met de Galaxy Wearable-app op je smartphone om de software te updaten naar de nieuwste versie.

4) Als de Samsung Health Monitor op je Galaxy Watch is geïnstalleerd, open je de app en volg je de installatie-instructies op het scherm.

Je profiel instellen

1) Open de Samsung Health Monitor-app op je horloge en volg de instructies voor het downloaden van de Samsung Health Monitor-app op je telefoon.

2) Open de Samsung Health Monitor-app op je telefoon. Lees de algemene voorwaarden en het privacybeleid en ga ermee akkoord. Stel dan je profiel in.

3) Kalibreer je horloge volgens de aanwijzingen in de app.

[ Voor 58% gewijzigd door Juancho op 23-10-2023 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
* knip * dit voegt niets toe.

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 24-10-2023 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
MartNL schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 16:15:
[...]

Bij mij gaat het automatisch. Dus ik denk dat er iets mis gaat bij jou. 😉
Had je dit nog eens kunnen verifiëren? Of evt anders Strava (hardloop) gebruikers (vanaf de watch) hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Dee
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06 16:57
hcbosboom schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 23:14:
Ik heb de bloeddrukmeter een tijdje gebruikt op m'n vorige watch active 2. Nu op de Galaxy Watch 6 werkt e.e.a. net zo. Je moet iedere maand kalibreren met een echte bloeddrukmeter. De resultaten in de daarop volgende maand variëren een beetje rond het resultaat van de echte meting. Je hebt dus een echte bloeddrukmeter nodig waardoor de functie in de smartwatch eigenlijk overbodig is. Het is meer een gimmick vind ik. Maar het hoort natuurlijk wel te werken zoals beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcbosboom
OK Jan Dee, bijzonder dat het bij jou wel gelukt is met de bloeddrukmeter. Bij mij nog steeds NIET. Zat de bloeddrukmeter er automatisch op of heb je daar bepaalde handelingen voor moeten doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Juancho schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 23:18:
[...]

Heb je wel de Samsung Health monitor app? Misschien komt het daardoor....

https://www.samsung.com/nl/apps//samsung-health-monitor/

[...]
@hcbosboom heb je dit bericht wel gelezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Niet online
hcbosboom schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 21:21:
OK Jan Dee, bijzonder dat het bij jou wel gelukt is met de bloeddrukmeter. Bij mij nog steeds NIET. Zat de bloeddrukmeter er automatisch op of heb je daar bepaalde handelingen voor moeten doen??
Welk model telefoon heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcbosboom
Hartelijk dank voor de reacties. Ik heb alle "opdrachten" uitgevoerd maar de bloeddrukmeter nog steeds niet werkend gekregen. Het lijkt of hij niet op mijn BENELUX-uitvoering van mij nieuwe smartwatch zit!!?? En NU????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcbosboom
mjvdzwet schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:07:
[...]

Welk model telefoon heb je? ik heb de Samsung Galaxy S23 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcbosboom
mjvdzwet schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:07:
[...]

Welk model telefoon heb je? S23 ULTRA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostnl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-06 22:00
hcbosboom schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:38:
Hartelijk dank voor de reacties. Ik heb alle "opdrachten" uitgevoerd maar de bloeddrukmeter nog steeds niet werkend gekregen. Het lijkt of hij niet op mijn BENELUX-uitvoering van mij nieuwe smartwatch zit!!?? En NU????
Andere telefoon proberen? Garantie claimen? De functie is toch waardeloos omdat je hem verplicht moet calibreren telkens ga je dat telkens doen?

Ik snap al je !!!! En hoofdletter gebruik niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchnltweaker
hcbosboom schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:38:
Alsjeblieft een beetje minder schreuwerig, let op je bloeddruk ;) . Als je op de horloge door scrolt had ik gelijk de optie tot een bloedruk meter.

En anders helemaal tot het einde doorscrollen op de watch en dan tegel toevoegen. Daar zie je bepaalde groepen. Scroll dan naar samsung health en als het goed is kan je de tegel bloeddruk toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcbosboom
dutchnltweaker schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 08:25:
[...]

Alsjeblieft een beetje minder schreuwerig, let op je bloeddruk ;) . Als je op de horloge door scrolt had ik gelijk de optie tot een bloedruk meter.

En anders helemaal tot het einde doorscrollen op de watch en dan tegel toevoegen. Daar zie je bepaalde groepen. Scroll dan naar samsung health en als het goed is kan je de tegel bloeddruk toevoegen.
Natuurlijk heb ik dit allemaal geprobeerd MAAR de bloeddrukmeter staat er gewoon NIET tussen!! Het schreeuwerige valt vlgs. mij wel mee!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
hcbosboom schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:55:
[...]

Natuurlijk heb ik dit allemaal geprobeerd MAAR de bloeddrukmeter staat er gewoon NIET tussen!! Het schreeuwerige valt vlgs. mij wel mee!!!
Kan je een foto of screenshot maken wat je dan wel ziet? Screenshot kan je maken doormiddel van de 2 knoppen van je watch in te drukken. Dit moet hem zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M4r63AsfVPcCOCbIZ5eKkh-xk38=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/AJkztjGIAezymKJsdlnr4PiC.png?f=user_large

Maar maak hem maar als je een tegel wil toevoegen.
Je hoeft niet hoofdletters tussendoor te gebruiken of !!!, we snappen je vraag of uitleg wel zonder dat en het voegt niks toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcbosboom
Ik heb printscreens gemaakt. Hoe krijg ik die op deze site??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
hcbosboom schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 11:14:
Ik heb printscreens gemaakt. Hoe krijg ik die op deze site??
Via fotoalbum en als je ze upload heb je een link waarbij die dan in je bericht hier zichtbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Dee
hcbosboom schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 21:21:
Nee geen bijzondere handelingen. Apparaatjes: Samsung Watch 6 en Samsung Galaxy S10e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Niet online
Ik heb de XDA mod gebruikt gezien ik een Asus Zenfone 9 heb.

Maar ook dan werkt de bloeddrukmeter... al blijft het gewoon een nutteloze gimmick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-06 10:22
Vraagje... heb mijn Classic 6 sinds release. Ervaring is soso... vergeleken met mijn Huawei GT3 weinig verbeteringen, maar dat komt omdat ik de offline functies (verbonden via eSim ipv telefoon) niet zoveel gebruik.

Horloge is wel een stuk krasgevoeliger op de kast dat de Huawei (stainless steel versus titanium).

Maar 1 ding irriteert me: whatsapp berichten werden altijd DIRECT doorgegeven aan mijn Huawei horloge. Maar op de Samsung duurt dit soms eindeloos. Ik heb ook de Whatsapp-app op het horloge geinstalleerd, kan het hier aanliggen? Anderen met de ervaring?

Dank!
Gr
Jelle..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
jelleeelco schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 19:45:
Vraagje... heb mijn Classic 6 sinds release. Ervaring is soso... vergeleken met mijn Huawei GT3 weinig verbeteringen, maar dat komt omdat ik de offline functies (verbonden via eSim ipv telefoon) niet zoveel gebruik.

Horloge is wel een stuk krasgevoeliger op de kast dat de Huawei (stainless steel versus titanium).

Maar 1 ding irriteert me: whatsapp berichten werden altijd DIRECT doorgegeven aan mijn Huawei horloge. Maar op de Samsung duurt dit soms eindeloos. Ik heb ook de Whatsapp-app op het horloge geinstalleerd, kan het hier aanliggen? Anderen met de ervaring?

Dank!
Gr
Jelle..
Ligt aan de WhatsApp app, gooi hem er maar eens af en kijk dan wat het effect is. De WhatsApp app is eigenlijk meer als je de watch standalone wil gebruiken (via WiFi of 4g).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdv
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-06 10:31
Elke keer als ik mijn horloge opstart staat mijn locatie standaard aan.
Weet iemand hoe je kan instellen dat dit standaard uit staat?

Nu vergeet ik hem soms uit te zetten en dat heeft volgens mij best wat impact op de batterij.
(die wel een beetje tegenvalt.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostnl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-06 22:00
jelleeelco schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 19:45:

Dank!
Gr
Jelle..
Ik heb eerst de app geprobeert zelfde ervaring, zonder app werken notificaties beter en zijn fotos direct zichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-06 22:34
@hcbosboom kan je eens proberen om de samsung apps een update te geven?

Settings --> apps --> samsung apps update of iets dergelijks. Dit doe je op de watch.

[ Voor 8% gewijzigd door j-phone op 27-10-2023 20:57 ]

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcbosboom
Hallo j-phone. Dank. Ook dat heb ik.al gedaan. Maar de smart watch kom ik nergens de bloeddrukmeter tegen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
hcbosboom schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 21:35:
Hallo j-phone. Dank. Ook dat heb ik.al gedaan. Maar de smart watch kom ik nergens de bloeddrukmeter tegen:(
Je bent volgens mij de enige die ik hier over gehoord heb dus wellicht j heb je gewoon een foutief model. Terug sturen dus en laat ze maar bewijzen dat het er wel op zit.

Je hebt hier alle tips en trics gehad maar als je dat niks geholpen heeft... Gewoon terug sturen. Je hebt nog garantie hé.

[ Voor 13% gewijzigd door Juancho op 29-10-2023 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-06 21:57

MartNL

Iedereen heeft hem behalve jij. Dus het is het beste om hem terug te sturen. Ik gebruik hem niet dus het zal mij niet zoveel kunnen schelen. Het werkt niet goed en constant kalibreren.

Dus je kunt het of laten gaan of hem terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Dee
Ook al is het een vrij nutteloze gimmick, ik zou toch ook willen dat het gewoon werkt en dat de app aanwezig is. Je wilt een foutloos apparaat en wie weet wat je na verloop van tijd nog meer tegen komt wat niet werkt of er ook niet op zit. Ik zou 'm inderdaad ook terugsturen en een vervangend exemplaar verlangen.

Succes er mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcbosboom
Thks. Ik ga een poging wagen bij Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:41
@hcbosboom

Je hebt Samsung Health Monitor geïnstalleerd op je horloge? Op de screenshot rechts van de Playstore en onder Contacten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2YrTggk9gxZ-nBNcd4IVKZwYjg8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/jQxMx34ECvdKlKAL9O5SYBwP.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8_ZBI6pdgGYI9upIXCgQIvviOCQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/rfumSbJ3wp70pxPWqwiehjOe.png?f=user_large

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcbosboom
Alles gedaan, heb wel die health monitor app. met daarp de ECG app.Maar NIET de bloeddruk app.
Alles al 100 x geprobeerd, gereset, op fabrieksinstelli gen gezet. Ben "pas" vanaf 11 oktober er mee bezig:(.
Gr. Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:52
Was even blij dat Vodafone EINDELIJK SmartWatch ondersteuning heeft.

De catch.... Alleen Apple... :F
https://www.vodafone.nl/s..._term=ontdekonenumber_cta

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:32
Csotranme schreef op woensdag 1 november 2023 @ 15:49:
Was even blij dat Vodafone EINDELIJK SmartWatch ondersteuning heeft.

De catch.... Alleen Apple... :F
https://www.vodafone.nl/s..._term=ontdekonenumber_cta
Als ik me niet vergis was dat bij T-mobile ook zo, vlak daarna volgde Samsung. Dus misschien bij Vodafone ook het geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undertake
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-06 11:48
Zo triest dat alles zo lang moet duren.. :( Zelf wacht ik nog op ing en Google wallet integratie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

hcbosboom schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 12:54:
Alles gedaan, heb wel die health monitor app. met daarp de ECG app.Maar NIET de bloeddruk app.
Alles al 100 x geprobeerd, gereset, op fabrieksinstelli gen gezet. Ben "pas" vanaf 11 oktober er mee bezig:(.
Gr. Henk
Ik heb hem wel. Dus ik denk dat je niet goed kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:52
undertake schreef op donderdag 2 november 2023 @ 19:38:
Zo triest dat alles zo lang moet duren.. :( Zelf wacht ik nog op ing en Google wallet integratie..
Dat is er ook nog zo eentje ja.. ING liep altijd zo mooi voorop met nieuwe technologie maar meneer Hamers heeft dat een beetje verziekt :+

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
Hebben jullie ook wel eens gezien dat de watch 6 opeens leeg is in de ochtend?

Ik ging gisteravond naar bed met 82% accu over, en 's morgens was hij opeens uit. Dus ik laad hem op en hij begint bij 0%... :X

Ik hoop dat hij niet kapot is :'( Ik snap het niet helemaal want normaal doet hij maar 20% per nacht. Had hem op 50-60% verwacht in de ochtend. Ik heb wel alle slaapmonitorfuncties aan (inclusief SpO2) want daar heb ik hem juist voor gekocht (heb apneu). Geen always on display ofzo.

Ik heb hem nu twee weken. Zou echt vervelend zijn als hij opeens terug moet :'(

PS: Ik mis de batterij status pagina op WearOS, er is dus geen manier om te zien hoe hij zo snel leeg liep deze nacht? Ik ben een paar keer wakker geworden maar hij was niet verdacht heet ofzo zoals met mijn Watch Active nog wel eens gebeurde.

[ Voor 46% gewijzigd door Llopigat op 08-11-2023 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
mjvdzwet schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 09:23:
[...]

De galaxy watch 6 classic heeft ook saffier glas.
Aldus Samsung.
Alle galaxy watch 6'en hebben saffierglas, niet alleen de classic. Volgens Samsung natuurlijk. Ik hoop dat die gast met zijn kraspennen het uit gaat proberen.

[ Voor 15% gewijzigd door Llopigat op 08-11-2023 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Nooit gezien, had je gekeken wat er dan zo aan het slurpen was op je watch? Ik moet zeggen dat ik toch erg tevreden ben over de accu duur. Natuurlijk, het is geen topper op dat gebied in de zin van dat je watch zo een dag of 5 mee gaat, maar nu ik wel een beetje "uitgespeeld" ben en de watch gebruik zoals ik het dagelijk gebruik gaat deze bijna 2 dagen mee. Voor mij is dat prima, ook omdat de watch razendsnel oplaad. Even douchen/tandenpoetsen en hup je heb behoorlijk veel % bijgeladen zodat ik iig nooit zonder batterij zit.

Ik gebruik de watch voor notificaties, stappen, slaap tracking, wat health dingen, wandelen en sporten (hardlopen/tennis/padel etc). En dan trek ik er zeker zo'n 1,5 dag uit en met dus ff kort bijladen tijdens douchen zit je gelijk op 2 dagen. Valt me dus niet tegen, zeker niet ivm mijn oude Samsung Gear Sport die amper een dag mee ging en bovendien niet zo snel kon opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:42
Ik krijg nu dus telkens 2x dezelfde WhatsApp notificatie binnen. Heel irritant. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Munki schreef op donderdag 9 november 2023 @ 16:03:
Ik krijg nu dus telkens 2x dezelfde WhatsApp notificatie binnen. Heel irritant. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Bericht van twee weken geleden:
dutchnltweaker in "[Samsung Galaxy Watch 6 series] Ervaringen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 18:25
Laatste 2 weken gaat de watch wel erg snel leeg, nu 1 dag en 14 uur en is die wel zo goed als leeg, wel 1 uurtje fitnesstracking gedaan, maar volgens de batterijwatcher is dat maar 10% geweest.

Misschien maar eens factory reset doen als dit blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Jamesl schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 14:11:
Laatste 2 weken gaat de watch wel erg snel leeg, nu 1 dag en 14 uur en is die wel zo goed als leeg, wel 1 uurtje fitnesstracking gedaan, maar volgens de batterijwatcher is dat maar 10% geweest.

Hier sinds september nog steeds bij 100% vol, 2 dagen en 18 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 21:20
Jamesl schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 14:11:

Heb je het horloge als eens opnieuw opgestart?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcbosboom
Niet alleen ik, maar diverse mensen hebben heel goed gekeken!! Het zit er echt niet op!! Heb het horloge al min. 10 x gereset!! Zonder resultaat. Ben er nu voor 99,9 % zeker van dat er verkeerde software op zit. Ben daarover nu met Samsung bezig maar dat schiet niet op. En ik heb geen bon!! Via een Samsungmedewerker gekocht. Die doen niet aan bonnen:) MAAR...waar kan ik de juiste software-/firmware vinden?? Is daar een site voor???Gr. Henk
MartNL schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:48:
[...]

Ik heb hem wel. Dus ik denk dat je niet goed kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:42
hcbosboom schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 11:42:
Niet alleen ik, maar diverse mensen hebben heel goed gekeken!! Het zit er echt niet op!! Heb het horloge al min. 10 x gereset!! Zonder resultaat. Ben er nu voor 99,9 % zeker van dat er verkeerde software op zit. Ben daarover nu met Samsung bezig maar dat schiet niet op. En ik heb geen bon!! Via een Samsungmedewerker gekocht. Die doen niet aan bonnen:) MAAR...waar kan ik de juiste software-/firmware vinden?? Is daar een site voor???Gr. Henk
Je bent niet de enige die hem niet heeft las ik hier https://eu.community.sams...itor-missing/td-p/3363908
Op de 2e pagina staat iemand die hem nu wel heeft na opnieuw installeren en geheugen wissen. Misschien werkt dat?
Maar de laatste reaktie is dat de bloeddruk niet in bepaalde landen word gebruikt. Heb je een Nederlands model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Dee
mike123 schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 11:58:
[...]

Maar de laatste reaktie is dat de bloeddruk niet in bepaalde landen word gebruikt. Heb je een Nederlands model?
Dat zou het wel eens kunnen zijn. Ook gezien hoe je aan het horloge bent gekomen. Ik heb soortgelijke issues meegemaakt met een Samsung Galaxy S7 die in in Frankrijk had gekocht. Dat ging vooral om updates die niet of veel later kwamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
Dat je geen bon hebt van zo'n duur apparaat vind ik sowieso heel vaag. Je koopt het toch gewoon bij Samsung? Dan heb je een bestelling in de mail, een bon in je mail en kan je de watch gewoon opsturen en mag Samsung bewijzen dat het er WEL op zit.

Het verhaal wordt steeds vager haha.

[ Voor 7% gewijzigd door Juancho op 11-11-2023 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcbosboom
Ik heb geen bon van deze medewerker omdat hij demo-modellen van Samsung koopt (en weer doorverkoopt!)
Dus handje contantje en niets in de mail. Wel een goede les voor een volgende aanschaf!!
Het is een origineel Nederlands horloge. Serie- en typenummer zijn gecontroleerd door Samsung en alles is correct. Dus niets mee aan de hand. Er is gewoon iets mis met de software. Dus niets vaags o.i.,d.
Daar is Samsung nu al 1 maand over aan het nadenken!!
Wie weet waar je soft-/firmware van Samsung kunt vinden om evt. zelf dit aan te passen op het horloge???
Gr. Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcbosboom
Nederlands , geregistreerd model!! Niets mis mee. Gecontroleerd ddor Samsung Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
hcbosboom schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 17:57:
Ik heb geen bon van deze medewerker omdat hij demo-modellen van Samsung koopt (en weer doorverkoopt!)
Dus handje contantje en niets in de mail. Wel een goede les voor een volgende aanschaf!!
Het is een origineel Nederlands horloge. Serie- en typenummer zijn gecontroleerd door Samsung en alles is correct. Dus niets mee aan de hand. Er is gewoon iets mis met de software. Dus niets vaags o.i.,d.
Daar is Samsung nu al 1 maand over aan het nadenken!!
Wie weet waar je soft-/firmware van Samsung kunt vinden om evt. zelf dit aan te passen op het horloge???
Gr. Henk
Gewoon in de Wearable app. Verder zou ik lekker de watch terug geven aan die tussenpersoon. Laat hem/haar hrt lekker oplossen. En anders zelf opsturen naar Samsung. Met alle respect maar je vraagt hier nu al weken naar. We hebben je alle tips en trucs gegeven maar als dat niet helpt zit er maar 1 ding op: defect/retour melden bij Samsung en klaar.

Alleen aangezien je geen officiële aankoopbon hebt... Geef ik je weinig kans dat ze het onder garantie doen. Of je laat die tussenparsoon de boel opsturen. Die zal toch wel iets van papieren hebben? Succes.

[ Voor 27% gewijzigd door Juancho op 11-11-2023 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Llopigat schreef op woensdag 8 november 2023 @ 14:02:
Hebben jullie ook wel eens gezien dat de watch 6 opeens leeg is in de ochtend?

Ik ging gisteravond naar bed met 82% accu over, en 's morgens was hij opeens uit. Dus ik laad hem op en hij begint bij 0%... :X

Ik hoop dat hij niet kapot is :'( Ik snap het niet helemaal want normaal doet hij maar 20% per nacht. Had hem op 50-60% verwacht in de ochtend. Ik heb wel alle slaapmonitorfuncties aan (inclusief SpO2) want daar heb ik hem juist voor gekocht (heb apneu). Geen always on display ofzo.

Ik heb hem nu twee weken. Zou echt vervelend zijn als hij opeens terug moet :'(

PS: Ik mis de batterij status pagina op WearOS, er is dus geen manier om te zien hoe hij zo snel leeg liep deze nacht? Ik ben een paar keer wakker geworden maar hij was niet verdacht heet ofzo zoals met mijn Watch Active nog wel eens gebeurde.
Dit heb ik bij mijn watch 4 ook weleens gehad maar dat ging ook vrij snel weer over. Ik heb eigenlijk geen idee wat de oorzaak ervan was.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-phone
kruila schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 15:16:
[...]

Heb je het horloge als eens opnieuw opgestart?
Als ie leeg is is dat gelijk aan een herstart denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Had het al eerder gevraagd maar nog geen medestander gevonden :). Nog 1x een poging... zijn er hier mensen die met de Watch 6 sporten icm Strava? Ik loop namelijk met de watch hard maar ik krijg geen coaching door de bluetooth oortjes. Bijv. per 1 km een korte update. Dit is WEL als ik met mijn S23 hardloop.

Zit deze optie gewoon niet op de Wear OS app van Strava? Ik zie ook geen opties bij de instellingen op de watch bij de Strava app. Of mis ik iets... Als test heb ik ook met Samsung Health een hardloopsessie gedaan en daar komt het wel door (kan je ook instellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrevano
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-06 23:25
Mijn uurwerk : Galaxy Watch 44mm LTE.
ik heb reeds verschillende instellingen gebruikt, maar ik krijg mijn uurwerk niet in trilstand bij een bericht of bij telefonische oproep.
met mijn oude Galaxy van de 2de reeks lukte dit perfect.
Nog iemand met dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 20:42
Analytical01 schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:13:
Bedankt voor jullie terugkoppeling, ik zal het eens proberen op mijn laptop en dan de stappen proberen via de ABN app i.p.v met de mobiele app van zowel ABN als wallet.

Uiteraard is Google Pay geactiveerd sterker nog ik kan het gebruiken op mijn smartphone en mijn oude Samsung Galaxy Watch 4 classic. Alleen het lukt metgeen mogelijkheid op de Watch 6 Classic.

Maat zijn er ook mensen die de ABN Amro hebben kunnen toevoegen aan de wallet app op hun Watch 6?
Is het je inmiddels al gelukt? Na veel gestuntel heb ik het zojuist namelijk wel voor elkaar gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:25

silitek

Tubes Only

De updates voor de 6 laten lang op zich wachten. Inmiddels ligt de beveiligingsupdate zwaar achter...

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert36
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-06 07:35
Juancho schreef op maandag 13 november 2023 @ 17:32:
Had het al eerder gevraagd maar nog geen medestander gevonden :). Nog 1x een poging... zijn er hier mensen die met de Watch 6 sporten icm Strava? Ik loop namelijk met de watch hard maar ik krijg geen coaching door de bluetooth oortjes. Bijv. per 1 km een korte update. Dit is WEL als ik met mijn S23 hardloop.

Zit deze optie gewoon niet op de Wear OS app van Strava? Ik zie ook geen opties bij de instellingen op de watch bij de Strava app. Of mis ik iets... Als test heb ik ook met Samsung Health een hardloopsessie gedaan en daar komt het wel door (kan je ook instellen).
Je bent niet de enige, hier ook geen coaching door de bluetooth oortjes.
De geluidsinstellingen zijn alleen beschikbaar voor start, stop en pauze, maar ook dan hoor ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Ik heb ook een groot probleem. Waarom heb ik nog steeds de beveiligingspatch van juni op mijn watch? Heb al geprobeerd om hem handmatig te updaten werkt niet. Heb mijn horloge al verschillende keren gereset. Maar dat mocht ook niet helpen.
Nu heb ik alleen nog de optie om hem terug te sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
silitek schreef op woensdag 15 november 2023 @ 19:26:
De updates voor de 6 laten lang op zich wachten. Inmiddels ligt de beveiligingsupdate zwaar achter...
Je krijgt ze ook per kwartaal op de watch, dit is in het update beleidt van Samsung gewoon terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op woensdag 15 november 2023 @ 19:59:
[...]

Je krijgt ze ook per kwartaal op de watch, dit is in het update beleidt van Samsung gewoon terug te vinden.
Ik moet zeggen dat toen ik nog een watch active had, de updates hooguit 1x per jaar kwamen. Ik denk dat er in totaal slechts 2 a 3 updates zijn geweest! Het was echt drama want als er een bug werd geintroduceerd (wat vaak gebeurde), zat je daar een jaar aan vast.

Ik hoop dat dat nu beter is nu ze op Android Wear zitten. Tizen was gewoon bijna abandonware zelfs toen. Nou gold dat toen ook voor Android wear in die periode, niemand gaf er om, Qualcomm maakte geen nieuwe smartwatchchips meer enz.

Het was erg vervelend om dat mee te maken als koper van een nieuwe smartwatch (die bovendien na een paar maanden al werd vervangen door de veel betere active 2 en enkele beloofde functies nooit heeft gekregen).

Deze enorm slechte ervaring heeft me lang weerhouden om weer een Samsung Smartwatch te kopen. Maar uiteindelijk ben ik toch overstag gegaan toen ik een goede aanbieding voor de 6 kon krijgen.

Ik moet wel zeggen dat het nog steeds een enorm bugfeest is helaas. :'( Wat ik al meerdere keren heb gehad:

- Samsung Pay vraagt opeens niet meer om pincode als hij van mijn pols af is geweest (behoorlijk link!!!)
- Soms moet je de kaart aanklikken in samsung pay, soms begint hij gewoon meteen met betalen zoals de bedoeling is (ik heb maar 1 kaart).
- Opeens werkt de SpO2 sensor niet meer tijdens het slapen of zelfs tijdens een handmatige meting. Reboot lost het probleem op.
- Soms worden foto's in notificaties wel weergegeven, soms staat er gewoon een emoji van een fotocamera
- Opeens tijdens een nacht de accu helemaal leeg van 80%

En dit is pas de ervaring van een week of twee.

Over het algemeen vind ik de accuduur wel uitmuntend nu. De watch active ging echt hooguit een dag mee met licht gebruik en always on display uit. Met GPS aan werd het hele ding bloedheet en was na 2 a 3 uur hiken al helemaal op. Die problemen zijn nu wel opgelost.

De software vind ik ook wel een stuk beter dan met Tizen. Het is allemaal soepeler en eenduidiger.

[ Voor 36% gewijzigd door Llopigat op 15-11-2023 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

dutchnltweaker schreef op woensdag 15 november 2023 @ 19:59:
[...]

Juni is wel wat langer geen duidelijke redenen bekend waarom al deze horloges nog op een dergelijke oude beveiligingspatch draaien. Google's eigen Pixel 1 en Pixel 2 watches draaien op het moment van schrijven op de Wear OS security patch van oktober. En ook details van een november patch zijn al geruime tijd bekend.

Samsung zal de horloges gewoon wel bijwerken. Maar dat de achterstand langzaam maar zeker flink is opgelopen is duidelijk.

• Juancho
Geert36 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 19:40:
[...]

Je bent niet de enige, hier ook geen coaching door de bluetooth oortjes.
De geluidsinstellingen zijn alleen beschikbaar voor start, stop en pauze, maar ook dan hoor ik niks.
Ik heb ondertussen contact gehad met Strava. Dit zit idd nog niet in de Strava app voor Wear OS. Echt onbegrijpelijk als je het mij vraagt... 8)7 :?

• dutchnltweaker
silitek schreef op woensdag 15 november 2023 @ 21:25:
[...]

Juni is wel wat langer geen duidelijke redenen bekend waarom al deze horloges nog op een dergelijke oude beveiligingspatch draaien. Google's eigen Pixel 1 en Pixel 2 watches draaien op het moment van schrijven op de Wear OS security patch van oktober. En ook details van een november patch zijn al geruime tijd bekend.

Samsung zal de horloges gewoon wel bijwerken. Maar dat de achterstand langzaam maar zeker flink is opgelopen is duidelijk.
Wat mis je dan aan voor security op je watch? Je zegt het idd goed, Google's pixel 1 en 2 draaien recente software. Maar dat is ook google's eigen hardware.

https://security.samsungmobile.com/workScope.smsb
Current Wearable Models for Quarterly Security Updates4

Galaxy Watch4, Galaxy Watch4 Classic
Galaxy Watch5, Galaxy Watch5 Pro
Galaxy Watch6, Galaxy Watch6 Classic
4 The list of wearable models is subject to change as the internal support period or WearOS support period expires.

• silitek

silitek

Tubes Only

dutchnltweaker schreef op donderdag 16 november 2023 @ 08:07:
[...]

Wat mis je dan aan voor security op je watch? Je zegt het idd goed, Google's pixel 1 en 2 draaien recente software. Maar dat is ook google's eigen hardware.

https://security.samsungmobile.com/workScope.smsb

[...]

[...]
Irrelevant, in theorie hadden de Watch 6 en Watch 6 Classic dus uiterlijk in september een update met de nieuwste Wear OS-patch moeten ontvangen. Maar dat gebeurde niet, waardoor de horloges op dit moment dus een vijf maanden oude patch hebben.

In de regel is Samsung toch vrij nauwkeurig met het op tijd bijwerken van producten tijdens de officiële supportperiode.

• dutchnltweaker
silitek schreef op donderdag 16 november 2023 @ 08:18:
[...]

Irrelevant, in theorie hadden de Watch 6 en Watch 6 Classic dus uiterlijk in september een update met de nieuwste Wear OS-patch moeten ontvangen. Maar dat gebeurde niet, waardoor de horloges op dit moment dus een vijf maanden oude patch hebben.

In de regel is Samsung toch vrij nauwkeurig met het op tijd bijwerken van producten tijdens de officiële supportperiode.
De watch is ook pas sind eind augustus, begin september in de winkels gekomen, in september is er een update geweest. dus in theorie hebben ze voldaan aan de update per kwartaal. Want september is kwartaal 3. Ik snap dat je het misschien anders wil zien? maar wat ze beloven doen ze tot nu toe. Kwartaal 4 is nog niet voorbij.

[ Voor 6% gewijzigd door dutchnltweaker op 16-11-2023 08:29 ]

• silitek

silitek

Tubes Only

dutchnltweaker schreef op donderdag 16 november 2023 @ 08:28:
[...]

De watch is ook pas sind eind augustus, begin september in de winkels gekomen, in september is er een update geweest. dus in theorie hebben ze voldaan aan de update per kwartaal. Want september is kwartaal 3. Ik snap dat je het misschien anders wil zien? maar wat ze beloven doen ze tot nu toe. Kwartaal 4 is nog niet voorbij.
Goed, November 2023 security update rolt snel uit in Korea voor de 6 mocht het dit jaar voor een ieder geboren worden gaan we dat wel zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markies
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-06 09:31
is de batterij duur met eventuele toekomstige software/firmware update/patch nog verbeteren?

[ Voor 3% gewijzigd door markies op 16-11-2023 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-06 19:57
Een zwakkere batterij zal nooit een langere levensduur krijgen.

[ Voor 195% gewijzigd door Von Henkel op 17-11-2023 23:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Von Henkel schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 23:53:
Een zwakkere batterij zal nooit een langere levensduur krijgen.
Nee maar de software kan wel fijn "getuned' worden. En dan kun je toch een betere levensduur krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Heeft iemand hier al de update ontvangen?

• Llopigat
  • Niet online
"HUGE UPDATE" lol, er zijn alleen wat bugfixes. Helemaal niks nieuws.

Toen ik dat HUGE las dacht ik dat OneUI 6 er aan kwam maar helaas. En ja ik heb hem al @mb1234

[ Voor 9% gewijzigd door Llopigat op 23-11-2023 11:56 ]

• kruila
mb1234 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:14:
Heeft iemand hier al de update ontvangen?
ja ik

• dutchnltweaker
Hier niks, welke versie heb jij dan?

• kruila
dutchnltweaker schreef op donderdag 23 november 2023 @ 13:47:
[...]

Hier niks, welke versie heb jij dan?
Buildnummer R960XXU1AWK4 (datum 2023-11-20)

Mijn watch is een wifi versie, heb jij misschien een 5G versie?

• dutchnltweaker
kruila schreef op donderdag 23 november 2023 @ 13:52:
[...]

Buildnummer R960XXU1AWK4 (datum 2023-11-20)

Mijn watch is een wifi versie, heb jij misschien een 5G versie?
Ik heb de wifi/4g versie. Er is geen 5G versie.

• kruila
dutchnltweaker schreef op donderdag 23 november 2023 @ 14:08:
[...]

Ik heb de wifi/4g versie. Er is geen 5G versie.
ok jouw dag, ik bedoelde daarmee te zeggen dat mensen met dat type watch de update misschien later krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-06 11:47

wiz

Connecting the world

Topicstarter
Technisch gezien hebben de Samsung Watches met cellular technologie LTE aan boord. Dat is feitelijk dus 4G. 5G maakt gebruik van een nieuwere technologie die NR heet .. Voluit geschreven is het dus 4G LTE en 5G NR. Smartwatches met cellular technologie aan boord gaan bij elke firmware release door een extra certificering bij providers zoals KPN, Odido etc .. Daarom komen deze firmware releases later beschikbaar dan de wifi only varianten

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AudioHome
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:28
Nu komt de update voor de 4G versie binnen op mijn classic 47.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Software update information
Size: 658.88 MB
Security patch level: November 1, 2023

Software voor de LTE versie staat nu ook klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Von Henkel schreef op woensdag 29 november 2023 @ 10:53:
Software update information
Size: 658.88 MB
Security patch level: November 1, 2023

Software voor de LTE versie staat nu ook klaar.
Alleen security? of nog andere fixes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Von Henkel
dutchnltweaker schreef op woensdag 29 november 2023 @ 11:11:
[...]

Alleen security? of nog andere fixes?
Andere fixes ook, het is de eerste grote update sinds het horloge uit is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Von Henkel schreef op woensdag 29 november 2023 @ 11:21:
[...]

Andere fixes ook, het is de eerste grote update sinds het horloge uit is.
Ik weet wel dat de google play services is gefixt.

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 27-06 08:34

g86

dutchnltweaker schreef op woensdag 29 november 2023 @ 11:26:
[...]

Ik weet wel dat de google play services is gefixt.
ik krijg de LTE update nu ook binnen.
met de google play services had ik geen probleem ... hopelijk blijft dat ook zo na deze update! 8)7

zijn er bepaalde nieuwe mogelijkheden op de watch 6 classic lte met deze nieuwe update?

[ Voor 12% gewijzigd door g86 op 30-11-2023 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisBengel17
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-01-2024
Mijn nieuwe GW 6 44 mm kan mijn huidtemperatuur meten en doet dat ook tijdens mijn slaap.

Ik wil echter graag als ik dat wil mijn huidtemperatuur meten, dat is mij tot nu toe niet gelukt.

Ik heb het al geprobeerd via de app Thermo Check maar geen succes helaas. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DijkDude
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 24-06 00:25
Geprobeerd eitje te koken met timer maar de timer geeft geen geluid als de tijd verstreken is.
In plaats daarvan teltt hij gewoon door en is vervolgens ook nog eens niet te stoppen door op het kruisje te drukken.
Ik moet ongetwijfeld iets fout doen maar vind het raar dat dit zo'n ingewikkeld iets is.
Eitje koken met een timer is toch gewoon een basishandeling?
Dus vraagje hoe werkt de timen op de Galaxy watch 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elpenoor
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:41
DijkDude schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 17:36:
Geprobeerd eitje te koken met timer maar de timer geeft geen geluid als de tijd verstreken is.
In plaats daarvan teltt hij gewoon door en is vervolgens ook nog eens niet te stoppen door op het kruisje te drukken.
Ik moet ongetwijfeld iets fout doen maar vind het raar dat dit zo'n ingewikkeld iets is.
Eitje koken met een timer is toch gewoon een basishandeling?
Dus vraagje hoe werkt de timen op de Galaxy watch 6?
Ik vond het in het begin ook wat verwarrend, maar je moet dus met je vinger op het kruisje drukken en langs de rand omhoog vegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:49
En die van mij piept echt wel als ie op 0 komt. Misschien toch even de geluidsterkte aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DijkDude
marcelmg2 schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 19:43:
En die van mij piept echt wel als ie op 0 komt. Misschien toch even de geluidsterkte aanpassen?
Moest even zoeken maar stond inderdaad uit. thx

[ Voor 10% gewijzigd door DijkDude op 09-12-2023 22:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DijkDude
Elpenoor schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 18:26:
[...]

Ik vond het in het begin ook wat verwarrend, maar je moet dus met je vinger op het kruisje drukken en langs de rand omhoog vegen ;)
Dat is dan het enige apparaat op de wereld waar op het kruisje drukken niets doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
DijkDude schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 22:18:
[...]

Dat is dan het enige apparaat op de wereld waar op het kruisje drukken niets doet ;)
De vorige generaties werkten ook zo. Is wel even wennen inderdaad.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Is het ook mogelijk om via OVPay in/uit te checken met de Watch 6?

• dutchnltweaker
Albert020 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 14:54:
Is het ook mogelijk om via OVPay in/uit te checken met de Watch 6?
Als je met google pay kan betalen via je de telefoon, zou het ook via je watch moeten kunnen in theorie.
Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste

Let op:
Prijzen, bestellingen en leveringen mogen in [Samsung Galaxy Watch 6 series] Levering & Prijzen