Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:19
mike123 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:47:
[...]

Maar je koopt toch het LTE model omdat je dat wilt gebruiken en niet voor de updates?
En als achteraf er iets mis is met de updates kunnen ze die aanpassen zodat de LTE uitvoering geen problemen heeft.
Ik heb een LTE model omdat dit voordeliger was in de pre-order ;) Anders was het gewoon bluetooth geweest haha.
kruila schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:37:
[...]

Hoop dat je deze ramp te boven komt
Met moeite... Slapeloze nachten vermoed ik :w

[ Voor 19% gewijzigd door Razer op 25-08-2023 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:55
Razer schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:46:
[...]

Ik heb een LTE model omdat dit voordeliger was in de pre-order ;) Anders was het gewoon bluetooth geweest haha.
Dat is natuurlijk ook een optie. Maar die updates zit meestal maar een paar weken tussen.
In het begin is het wat lastig als ze de bugs eruit willen halen ivm een nieuw apparaat.
Dus denk dat je de klap we te boven komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Misschien is dit handig? Ik heb nog geen Watch 6, kan het dus niet proberen.
https://youtu.be/h5m-0hOI2rc?si=-gcX38WLV3yTRjSa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:53
Ik kon niet eens kiezen volgens mij, die gratis upgrade naar LTE werd er gewoon doorheen gedrukt. Ik gebruikt namelijk LTE toch niet dus had nog gekeken of ik geen bluetooth model kon kiezen.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:23

silitek

Tubes Only

Juancho schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 17:07:
Ik kon niet eens kiezen volgens mij, die gratis upgrade naar LTE werd er gewoon doorheen gedrukt. Ik gebruikt namelijk LTE toch niet dus had nog gekeken of ik geen bluetooth model kon kiezen.
Dat had ik ook maar toch de BT versie gekregen. Niet dat het erg is had toch niks aan de LTE versie gehad.... ;)
Weet niet waar het mis is gegaan, vind het wel best zo. Update hier idem inmiddels.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
silitek schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:29:
[...]

Bij meldingen aanvinken bezit ook Eufy camera's en die notificatie perfect met beeld.
Alleen nog geen bewegend beeld, hopelijk in GW7 ;)

[Afbeelding]
om één of andere reden krijg ik nu wel melding van deurbel op uurwerk...jammer genoeg zonder beeld...geen idee hoe het plots komt want alles stond mijn inziens reeds eerder goed.....hopelijk binnen paar dagen met beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beppie007
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06 23:26
Goeiemiddag,
Vraagje: hoe doet deze watch het met andere telefoons dan een Samsung
Ik heb zelf een Pixel telefoon. En mijn oude gear sport doet het prima.
Lees alleen af en toe dat mensen met een andere telefoon dan een Samsung problemen hebben. En vaak moeten herstarten.
Iemand hier ook een andere telefoon dan een Samsung en hier problemen mee?
Hoor het graag.
Fijne middag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:24
Beppie007 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 13:45:
Goeiemiddag,
Lees alleen af en toe dat mensen met een andere telefoon dan een Samsung problemen hebben. En vaak moeten herstarten.
Hoor het graag.
Fijne middag.
Ik heb een pixel 7, werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:05
De galaxy watch 6 classic besteld :) , wat is een goede screenprotector met eventueel een lichte case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sepjes
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:32
-ET- schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:15:
[...]

Inmiddels gedaan, helaas geen verschil. Knop blijft nog standen heten en bij gebruik meldt hij dat ik geen standen heb.
Ik had hetzelfde issue, via instellingen op het horloge naar standen gegaan en hier sync met telefoon uit en aangezet. Nu blijft de standen sync in de wear app op ook op actief staan en zijn de standen beschikbaar op het horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-06 21:39
Beppie007 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 13:45:
Goeiemiddag,
Hoor het graag.
Fijne middag.
Hier icm een Huawei. Werkt prima. Alleen bloedruk en ecg uiteraard niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 27-06 08:34

g86

g86 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:44:
Als ik de tegel van de standaard app agenda toevoeg als maandoverzicht dan zie ik geen bolletjes bij de dagen met afspraken.

Als ik de standaard app agenda open en daar naar het maandoverzicht doorklik, dan zie ik daar ook geen bolletjes bij de dagen met afspraken.

Is dit ook zo bij jullie? Ik heb de 6 Classic.
Iemand die dit eens kan bekijken op zijn watch? Is dit een algemeen probleem of heb ik dit alleen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-06 13:12
dutchnltweaker schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:31:
De galaxy watch 6 classic besteld :) , wat is een goede screenprotector met eventueel een lichte case?
De watch heeft saffierglas wat vrij hard is, tenzij je er hele rare dingen mee gaat doen krast hij niet echt. Ik heb al een jaar of 8 een normaal horloge met saffierglas en daar zit geen enkel krasje op (de case daarintegen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
TheJVH schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 22:48:
[...]

De watch heeft saffierglas wat vrij hard is, tenzij je er hele rare dingen mee gaat doen krast hij niet echt. Ik heb al een jaar of 8 een normaal horloge met saffierglas en daar zit geen enkel krasje op (de case daarintegen..)
Bedoel je de case van de galaxy watch of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-06 13:12
dutchnltweaker schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 23:13:
[...]

Bedoel je de case van de galaxy watch of?
Neuh de case van die horloge, hoewel het aluminium van de non-classic ook niet heel sterk zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 18:25
Iemand ook last van enorm vertraagde meldingenv an Whatsapp?
Mijn horloge gaat soms trillen als ik het bericht allang gelezen heb op mijn telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chinoto88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-03 22:46
g86 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 22:34:
[...]

Iemand die dit eens kan bekijken op zijn watch? Is dit een algemeen probleem of heb ik dit alleen voor?
Bedoel je hiermee de tegel van de app Planning en dan het maandoverzicht? Ik zie hierbij alleen een wit bolletje op de huidige dag. Pas bij het aanklikken zie ik mijn gebeurtenissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:56

-ET-

Phone Home

sepjes schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 18:08:
[...]

Ik had hetzelfde issue, via instellingen op het horloge naar standen gegaan en hier sync met telefoon uit en aangezet. Nu blijft de standen sync in de wear app op ook op actief staan en zijn de standen beschikbaar op het horloge.
ik heb alleen nog het effect dat als ik mijn horloge in slaapstand zet hij op de 1 of andere manier mijn telefoon op niet storen zet. Terwijl de sync tussen mijn horloge en telefoon uit heb staan. Was geen leuke in mijn standby dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-06 10:49
In eerste instantie had ik de slaapstand in quicksettings staat op de watch 6 classic, maar sinds een update op mijn samsung s22 ultra is dit veranderd naar standen en werkt nu niet meer goed. Voorheen kon ik dus nachtstand/slaapstand instellen en dat ging display van de horloge uit (telefoon ging onbedoeld op volledig grijs-gramma).

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:52
Bij gebruik van Google Maps op mn GW6 Classic stopt hij steeds met GPS ontvangst...
Ik moet dan eerst mijn telefoon pakken en Maps openen. Dan doet de watch het weer heel even.

Mijn vermoeden is dat er iets in de rechten zit voor de watch (en waarom gebruikt hij zn eigen GPS niet?) ik kan het alleen nergens vinden waar ik het specifiek voor de watch kan aanpassen.

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:14

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

ZIjn er hier GW5 44mm EN 6 classic 47mm gebruikers?

Ik heb het gevoel alsof de 6 Classic 47mm langer nodig heeft om volledig op te laden met een 45W of 65W Samsung lader.

Klopt dit?

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whiskey48
crzyhiphopazn schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 14:21:
ZIjn er hier GW5 44mm EN 6 classic 47mm gebruikers?

Ik heb het gevoel alsof de 6 Classic 47mm langer nodig heeft om volledig op te laden met een 45W of 65W Samsung lader.

Klopt dit?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QhLv258bJNiYHfT3a_k0PeBbf5k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1PHfxxJZ80L2cUlonF7du0VV.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Oggy schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 13:37:
In eerste instantie had ik de slaapstand in quicksettings staat op de watch 6 classic, maar sinds een update op mijn samsung s22 ultra is dit veranderd naar standen en werkt nu niet meer goed. Voorheen kon ik dus nachtstand/slaapstand instellen en dat ging display van de horloge uit (telefoon ging onbedoeld op volledig grijs-gramma).
Dat grijs is de slaapstand van je s22. Dat had ik ook. In de settings op je Watch kan je bij standen de sync naar je telefoon uitzetten. Bij mij gaat nu mijn S22 niet meer in slaapstand echter alleen in niet storen. Ik heb nog niet gevonden hoe ik dat ook kan voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-06 10:49
-ET- schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 22:24:
[...]

Dat grijs is de slaapstand van je s22. Dat had ik ook. In de settings op je Watch kan je bij standen de sync naar je telefoon uitzetten. Bij mij gaat nu mijn S22 niet meer in slaapstand echter alleen in niet storen. Ik heb nog niet gevonden hoe ik dat ook kan voorkomen.
Ik heb in standen 'slapen' aangepast en gesynced met elkaar. Zie mijn standen instellingen. Deze gaat aan zodra ik via mijn horloge standen op 'slapen' zet. Horloge dimt nu ook goed. De settings zijn voor de telefoon.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N3Vz96q1TUGF6FYyoSWhO9JKEaA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TLX5EYkPWsWapAcM8PdfZVdi.jpg?f=fotoalbum_large

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

op mijn telefoon staat bij standen -> Slaap

niet storen en app-gebruik beperken uit.
in de wearable app heb ik standen synchroniseren met telefoon -> uit

dus ik blijf het gek vinden dat ik als ik Slaap activeer op mijn horloge, toch mijn toestel in 'niet storen' gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishengel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:45
Hey hey, ik ben sinds vandaag de watch classic 6 . Lukt het jullie om de Google Assistent erop te krijgen? Ik krijg hem niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Laatst online: 27-06 21:08
vishengel schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 23:15:
Hey hey, ik ben sinds vandaag de watch classic 6 . Lukt het jullie om de Google Assistent erop te krijgen? Ik krijg hem niet gevonden.
Zoek het via de Playstore op de watch en updaten. Als het eenmaal geupdated is, klik je op openen en dan gaat de setup verder op je telefoon. Daarna stel je in als de standaard smart assistent op je watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:16
op horloge: instellingen - google - assistant

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
De nieuwe en officiele metalen bandje begint langzamerhand te verschijnen op Samsung singapore, release moer niet lang meer duren: https://www.samsung.com/s...an-silver-gp-tyr960hcasw/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
Ik moest wel even gniffelen, sorry.
Dus jij identificeert jou zelf als een Watch 6 Classic.
Ieder zijn ding. 😉
Veel plezier van je horloge. Ik wacht nog even denk ik, mijn 4 Classic werkt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Ik wil Spotify luisteren via mijn telefoon (earbuds + vas samsung) en bedienen via mijn 6 classic. Maar toch lukt het niet. Buds zijn automatisch verbonden met de watch, maar als ik muziek afspeel gaat het geluid over mijn telefoon.. Kan ook geen 2 apparaten tegelijk verbinden.

[ Voor 8% gewijzigd door dutchnltweaker op 30-08-2023 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Niet online
blue13x schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 00:57:
De nieuwe en officiele metalen bandje begint langzamerhand te verschijnen op Samsung singapore, release moer niet lang meer duren: https://www.samsung.com/s...an-silver-gp-tyr960hcasw/
Leuk, maar een bandje de helft van de Watch 6 zelf nee bedankt. 250 dollar zijn ze gek bij Samsung ofzo.

https://www.samsung.com/u...ge-silver-gp-tyr960hcasu/

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 23:16
Csotranme schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 13:51:
Bij gebruik van Google Maps op mn GW6 Classic stopt hij steeds met GPS ontvangst...
Ik moet dan eerst mijn telefoon pakken en Maps openen. Dan doet de watch het weer heel even.

Mijn vermoeden is dat er iets in de rechten zit voor de watch (en waarom gebruikt hij zn eigen GPS niet?) ik kan het alleen nergens vinden waar ik het specifiek voor de watch kan aanpassen.
Dit probleem had ik ook al op de Watch 4 en heb het nooit kunnen oplossen. Ben inderdaad ook wel benieuwd naar de oorzaak. Moet wel zeggen dat omdat ik maps op de watch niet als een belangrijke feature zag ik me er niet in heb vast gebeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
Ik moest wel even gniffelen, sorry.
Dus jij identificeert jou zelf als een Watch 6 Classic.
Ieder zijn ding. 😉
Veel plezier van je horloge. Ik wacht nog even denk ik, mijnWatch 4 Classic werkt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:40
hostje schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 08:17:
[...]

Dit probleem had ik ook al op de Watch 4 en heb het nooit kunnen oplossen. Ben inderdaad ook wel benieuwd naar de oorzaak. Moet wel zeggen dat omdat ik maps op de watch niet als een belangrijke feature zag ik me er niet in heb vast gebeten.
Voor het gebruik van Google maps gebruik ik een app
Navigation Pro:Maps on Watch.
Die doet precies wat het moet doen en is veel prettiger met auto rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishengel
Hahaha ja een met mijn horloge! Bedankt voor jullie hulp. Ik vind de metalen band ook te hoog geprijsd. Ziet er wel mooi uit. Volgens mij kun je in de spotify app kiezen waar op je afspeelt. Je kiest op welk device je kunt afspelen. Nu stond hij bij mij op horloge. Denk dat je daar bij jouw op telefoon staat

[ Voor 90% gewijzigd door vishengel op 30-08-2023 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

rikadoo schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 08:11:
[...]

Leuk, maar een bandje de helft van de Watch 6 zelf nee bedankt. 250 dollar zijn ze gek bij Samsung ofzo.

Bizar...niet eens zo speciaal. Blij met m'n dikke band wat 10x mooier is. En dat onder 70 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
[...]

het zijn Singapore dollars, 250 Singapore dollars = € 168,--, maar zelfs dan is het belachtelijk, daar heb je gelijk in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikadoo
  • Niet online
kruila schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:43:
[...]

het zijn Singapore dollars, 250 Singapore dollars = € 168,--, maar zelfs dan is het belachtelijk, daar heb je gelijk in.
Die link die ik quote is US, maar dan nog inderdaad.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
[...]

Meer rond de 150 a 170: https://maxict.nl/samsung...tvrijstaal-p29890997.html

Maar zal snel zakken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beempje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-04 18:45
Csotranme schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 13:51:

Ik had een vergelijkbaar issue, maar dan niet met Maps. Controleer even of op je telefoon de juiste rechten staan ingesteld voor Galaxy Watch6 Manager én Galaxy Wearable. Deze moeten beiden Locatie op 'Altijd toegestaan' hebben staan. Als dat niet zo is heeft je Watch waarschijnlijk steeds maar eventjes (tijdens gebruik van de app) toegang tot je lokatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beempje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-04 18:45
Wat heel onduidelijk is, is dat de Google Assistent (waarschijnlijk) al op je watch staat, maar dat dit niet zichtbaar is totdat de app op de watch is geupdate. Dat updaten is een beetje verborgen:
- Open de Play Store op de watch
- Scroll helemaal naar beneden
- Apps Beheren
- Alles Updaten

Dat was bij mij de oplossing. Ik heb verder langs zien komen dat je mogelijk de taal op Engels moet zetten om de setup van de assistent te doorlopen, om m daarna weer op Nederlands te zetten. Maar ik weet eigenlijk niet zeker of dat bij mij uiteindelijk nodig was (heb het wel gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Het schiet aardig op met die update voor de LTE modellen :(
Helaas nog altijd niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Razer schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 14:00:
Het schiet aardig op met die update voor de LTE modellen :(
Helaas nog altijd niks :(
Mis je iets dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer
Laat ze maar eens de Play Services bug fixen, en als je voor de bluetooth variant je update al meer als week klaar hebt zou ik niet denken dat het zoveel effort kost voor de LTE variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Razer schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 18:44:
[...]

Laat ze maar eens de Play Services bug fixen, en als je voor de bluetooth variant je update al meer als week klaar hebt zou ik niet denken dat het zoveel effort kost voor de LTE variant.
Jawel, want mobiele providers moeten de LTE versie eerst testen voordat Samsung hem eruit kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfi
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-06 19:14
Ik ben van plan om een paar bandjes aan te schaffen. Hebben jullie aanraders voor een redelijke kwaliteit milanese bandjes en een nylon variant? Heeft er iemand ervaring met smartphonehoesjes.nl? Heb je bij de band ook iets anders nodig om het aan de watch te kunnen bevestigen? Ik heb een Watch 6 Classic 43mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishengel
Ik heb een vraag over Google pay. Je moet daar een toegangscode of patroon voor instellen. Maar het is niet elke keer hoef te doen als ik Google pay doe. Soms moet ik het ook als ik melding van WhatsApp wil lezen. Wanneer moet je de beveilingscode invoeren? Ik zie nog geen patroon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:32
vishengel schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:35:
Ik heb een vraag over Google pay. Je moet daar een toegangscode of patroon voor instellen. Maar het is niet elke keer hoef te doen als ik Google pay doe. Soms moet ik het ook als ik melding van WhatsApp wil lezen. Wanneer moet je de beveilingscode invoeren? Ik zie nog geen patroon.
Bij mij is het alleen als ik het horloge om doe. Dan 1x unlocken totdat ik hem weer af doe!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mike123
vishengel schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:35:
Volgens mij is het zo dat je het patroon moet invoeren al je je horloge omdoet. Als je je horloge niet echt strak genoeg hebt om je pols bestaat de kans dat je horloge denkt dat hij van je arm is geweest, dan moet je weer de code of het patroon invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srkoster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-06 16:41
Hebben jullie al documenten ontvangen van Samsung Care+?
Na mijn bestelling via de Samsung store niets meer gehoord over de gratis 1 jaar verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
srkoster schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 11:15:
Na mijn bestelling via de Samsung store niets meer gehoord over de gratis 1 jaar verzekering.
heb email van hen over die verzekering gekregen, met 4 bijlagen (oa e-certificaat, verzekeringsvoorwaarden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AudioHome
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:42
Voor de zekerheid, staat samsung care op je orderbevestiging?
Volgens mij moest ik wel wat extra aanvinken om dat er gratis bij te krijgen.
Na bestellen inderdaad heel snel (binnen 1 week) een email met certificaat ontvangen.
1 week later nog een keer, want op de eerste stond het eigen risico blijkbaar fout ingevuld door samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srkoster
AudioHome schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 12:49:
[...]

Voor de zekerheid, staat samsung care op je orderbevestiging?
Volgens mij moest ik wel wat extra aanvinken om dat er gratis bij te krijgen.
Na bestellen inderdaad heel snel (binnen 1 week) een email met certificaat ontvangen.
1 week later nog een keer, want op de eerste stond het eigen risico blijkbaar fout ingevuld door samsung.
Thanks voor het doorgeven.

Zou zweren dat ik het aangevinkt had maar staat niets in mijn orderbevestiging :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:53
Nope; ik wacht voor mijn watch ook nog steeds erop. Kreeg ook deze week pas het fabric bandje opgestuurd (met een koerier; daar mogen ze op bezuinigen en het geld in de klantenservice steken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
theonlymarco83 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 20:15:
[...]

Nope; ik wacht voor mijn watch ook nog steeds erop. Kreeg ook deze week pas het fabric bandje opgestuurd (met een koerier; daar mogen ze op bezuinigen en het geld in de klantenservice steken)
Haha idd, past prima door de brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srkoster
srkoster schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 15:28:
[...]

Thanks voor het doorgeven.

Zou zweren dat ik het aangevinkt had maar staat niets in mijn orderbevestiging :(
Nog even contact gezocht met de klantenservice. Achteraf (gratis) toevoegen kon niet, dus adviseerde ze om het horloge terug te sturen en opnieuw te bestellen met care + 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 16:25
Vrijwel meteen een email in de inbox na bestelling in de store.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:29
Klopt het dat het gratis fabric bandje alleen in 'zand' kleur meegeleverd wordt? Ik heb een zwarte classic watch besteld, maar de combinatie is geen porum :X

Kan me niet herinneren dat er de mogelijkheid was om een kleur te kiezen en als ik nu op de website kijk is er inderdaad geen keuze mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:14

d0s

sssst

[...]

Ik kreeg gelijk een aparte mail. Je moest het idd wel apart aanvinken.

Mbt bandje was er geen keuze in kleur. Net wat er op voorraad is denk ik. Ik kreeg de zwarte bij de 47mm. Dat is een geweldig bandje trouwens :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:09

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Crash schreef op zondag 3 september 2023 @ 11:16:
Klopt het dat het gratis fabric bandje alleen in 'zand' kleur meegeleverd wordt? Ik heb een zwarte classic watch besteld, maar de combinatie is geen porum :X

Kan me niet herinneren dat er de mogelijkheid was om een kleur te kiezen en als ik nu op de website kijk is er inderdaad geen keuze mogelijkheid.
d0s schreef op zondag 3 september 2023 @ 12:05:
[...]

Ik kreeg gelijk een aparte mail. Je moest het idd wel apart aanvinken.

Mbt bandje was er geen keuze in kleur. Net wat er op voorraad is denk ik. Ik kreeg de zwarte bij de 47mm. Dat is een geweldig bandje trouwens :)
Volgens mij kreeg je bij de Watch 6 40mm en de Watch 6 Classic 43mm een "zand"-kleur en bij de Watch 6 44m en Watch 6 Classic 47mm een zwart bandje.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:45
Crash schreef op zondag 3 september 2023 @ 11:16:

Bij de 47mm krijg je de zwarte en bij de 43mm de zandkleur, als ik het goed herinner.

Mocht je de zwarte willen stuur mij maar een DM dan krijg je die van mij want ik ga die toch niet gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:29
FlipFluitketel schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:22:
[...]

[...]

Volgens mij kreeg je bij de Watch 6 40mm en de Watch 6 Classic 43mm een "zand"-kleur en bij de Watch 6 44m en Watch 6 Classic 47mm een zwart bandje.
Ik heb de 43mm variant van de classic. Vreemd dat ze die bandjes lijken te matchen op model/grootte en niet op kleur. Kan me haast niet voorstellen dat iemand de combinatie zwart en zandkleur gebruikt. Zilver en zandkleur misschien wel, maar ook dat zou niet mijn smaak zijn :P
DM89 schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:46:
[...]

Bij de 47mm krijg je de zwarte en bij de 43mm de zandkleur, als ik het goed herinner.

Mocht je de zwarte willen stuur mij maar een DM dan krijg je die van mij want ik ga die toch niet gebruiken..
Top! Ik heb je een DM gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-06 15:58
Wellicht een beetje nitpicking, maar ik krijg het niet gevonden. Als de slaapmodus geactiveerd is en ik wil nog even de tijd zien, dan staat de tijd in 12-uurs notatie). Het heeft wel eens op bijvoorbeeld 22:00 gestaan. Maar de laatste week is het weer 10:00 (in de avond). Irritant. Herkent iemand dit?

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
FlipFluitketel schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:22:
[...]

[...]

Ik heb ze hierover nog gemaild; want ook ik heb de zandkleurige ontvangen. Past voor geen meter bij mijn zwarte watch. Maar helaas pindakaas...klantenservice denkt sowieso voor geen meter mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishengel
Wellicht mag het hier nu niet. Maar Samsung heeft nu ook interessante aanbiedingen van ing store en inruil..kom je uit op 194,-- je krijgt alleen geen fabric bandje. Dus voor de mensen die het interessant vinden zie pepper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn87
  • Laatst online: 03-04 23:17
Hier valt de batterijcapaciteit ook erg tegen. 2 dagen met pijn en moeite. Betreft de classic 47 mm. Andere vraag. Bij het gebruik van Google Assistent op het horloge blijft hij aangeven dat hij op dit moment geen routines ondersteund. Iemand hier een oplossing voor?!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lxj5ehmjuPvX8wR8oYu-y8cOhHw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K3U5ZKMFWAq5Lf7s2CvFuWZL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 07:06
glenn87 schreef op maandag 4 september 2023 @ 18:10:
Hier valt de batterijcapaciteit ook erg tegen. 2 dagen met pijn en moeite. Betreft de classic 47 mm. Andere vraag. Bij het gebruik van Google Assistent op het horloge blijft hij aangeven dat hij op dit moment geen routines ondersteund. Iemand hier een oplossing voor?![Afbeelding]
Probeer eens: horloge -> instellingen ->standen -> synchronisatie uit zetten en dan weer aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn87
codegro schreef op maandag 4 september 2023 @ 18:20:
[...]

Probeer eens: horloge -> instellingen ->standen -> synchronisatie uit zetten en dan weer aan zetten.
Dank voor je tip maar helaas geen verschil 😞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn87
[...]

Bijzonder, ik ontving alles in één keer en ook mijn certificaat binnen een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Laatst online: 25-06 11:25
Hoe gaat het met de watch 6 van jullie.. de mijne doet het goed maar ik kan geen volledige dag doen met de batterij.. google services gebruikt 30% van batterij.. hebben meer mensen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Huib_Bloodstone schreef op woensdag 6 september 2023 @ 16:47:
Hoe gaat het met de watch 6 van jullie.. de mijne doet het goed maar ik kan geen volledige dag doen met de batterij.. google services gebruikt 30% van batterij.. hebben meer mensen last van.
Bekend probleem, hier en op Reddit komt het regelmatig voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Laatst online: 25-06 11:25
- Open de Play Store op de watch
- Scroll helemaal naar beneden
- Apps Beheren
- Alles Updaten

Dit maar proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Huib_Bloodstone schreef op woensdag 6 september 2023 @ 16:47:
Battery use is (weer) lichtelijk dramatisch. Denk dat de GW6 voor mij de laatste is in de serie. Had de hoop toch zeker 2 dagen te kunnen doen nu er aantal jaren van ontwikkeling achter de rug is door Samsung, niets is minder waar, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 16:25
Wow echt verveld - ik zit op 74% (vanochtend om 7u van de lader gehaald). Super tevreden over.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:12
hier ook teleurstellend de accu in vergelijking met de pro 5 die was echt super.

ik gebruik de LTE functie ook zal dat veel impact hebben?

misschien nog even wachten op de update

[ Voor 15% gewijzigd door Michel242186 op 06-09-2023 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocmer
  • Laatst online: 22:17
Hier een Classic 43mm. Ik zit nu op 54% na hem vanochtend rond 7u van de lader gehaald te hebben. Ik haal makkelijk een volle dag en leg hem gewoon iedere nacht aan de lader. Dik tevreden zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:46
Classic 43, LTE uit, wifi op aut. Watch gewoon om gehad, niks mee gedaan verder, om 830h van lader en nu 72% over. Helemaal prima.
En mail van Samsung dat mn 70 euro korting onderweg is en binnen een week op de rekening staat.

[ Voor 27% gewijzigd door marcelmg2 op 06-09-2023 21:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:51

DataCopy

Dum vita est spes est

DataCopy schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 20:49:
[...]

Lijkt er op dat alle watch faces van die developer (VALMON RIK Watchfaces)- (tijdelijk?) van de Play Store zijn. Ik krijg er in ieder geval geen eentje geopend, en op de dev pagina staan geen verwijzingen meer.

Nou ja, morgen nog eens proberen...
Uiteindelijk die TAG Carrera Transformer watchface gevonden hier.

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

• amst3l
  • Laatst online: 26-06 16:16
Ik kan er makkelijk een dag mee doen, al merk ik wel dat als je even zit te pielen met wat watchfaces de batterij ook behoorlijk snel leeg raakt.

• Jamesl
Wat doen jullie toch allemaal met die watch :D
Bij mij gaat die zo'n 2 dagen mee. Natuurlijk als ik ga hardlopen ofzo gaat het een stuk rapper, maar dan leg ik hem daarna ff aan de oplader.

Beste improvement is het versnelde opladen t.o.v. WatchActive 2, nu leg ik hem met gemak eventjes op de oplader als ik ana het douchen ben of binnen 15 minuten weg moet en dan is die wel weer aardig opgeladen.
Ook de oplader aan de laptop of, als ik hem vergeten ben, opladen aan mijn telefoon werkt prima.

• Csotranme
Jamesl schreef op donderdag 7 september 2023 @ 11:32:
Wat doen jullie toch allemaal met die watch :D
Bij mij gaat die zo'n 2 dagen mee. Natuurlijk als ik ga hardlopen ofzo gaat het een stuk rapper, maar dan leg ik hem daarna ff aan de oplader.

Beste improvement is het versnelde opladen t.o.v. WatchActive 2, nu leg ik hem met gemak eventjes op de oplader als ik ana het douchen ben of binnen 15 minuten weg moet en dan is die wel weer aardig opgeladen.
Ook de oplader aan de laptop of, als ik hem vergeten ben, opladen aan mijn telefoon werkt prima.
Ik red het met, voor mij, normaal gebruik ook net 2 werkdagen. De 2de dag gaat hij dan bij thuis komst even aan de lader en weer door.
Ik ben best wel tevreden eigenlijk met hoe de accuduur uitvalt tot nu toe.
Mn zus lacht me nog steeds uit met haar fitbit versa maar goed...

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
Csotranme schreef op donderdag 7 september 2023 @ 11:36:
[...]

Ik red het met, voor mij, normaal gebruik ook net 2 werkdagen. De 2de dag gaat hij dan bij thuis komst even aan de lader en weer door.
Ja same, mijn huisgenoot heeft een Garmin :+

• Csotranme
Over opladen gesproken: ik probeer hem voor de grap eens op te laden via mn S22 Ultra maar krijg het met geen mogelijkheid aan de praat.

Power sharing staat aan op telefoon en hoesje er zelfs af.
Telefoon op zn kop en watch op de achterkant maar er gebeurt helemaal niks... Maakt niet uit waar ik hem neerleg.

• theonlymarco83
Hier de 40mm variant. En ik kom ook makkelijk de dag door, met aod en continue hartslagmeting aan. Pakweg 30-35 uur met niet al te veel sporttracking. Dikke verbetering tov de watch 4.

[ Voor 7% gewijzigd door theonlymarco83 op 07-09-2023 13:01 ]

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:40
Csotranme schreef op donderdag 7 september 2023 @ 11:47:

Power sharing staat aan op telefoon en hoesje er zelfs af.
Telefoon op zn kop en watch op de achterkant maar er gebeurt helemaal niks... Maakt niet uit waar ik hem neerleg.
Reverse charging werkt prima hier, zelfs met mijn Spigen Neo Hibrid case on.
Zelf gebruik ik de S22 Ultra met de Watch 6 Classic 47mm.
Je moet hem wel exact in het midden leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Ik heb nu opeens dat als ik de slaapstand kies, de tijd in 12 uur notitie staat ipv 24 uur. Dus 00:15 wordt als 12:15 weergegeven. Ik heb dit pas sinds vandaag... Na een update van de Samsung s23. Meer mensen last van?

Als ik kijk op de watch kijk bij settings, algemeen, tijd dan staat er ook dat dit gesynced wordt met de telefoon. Echter, op m'n s23 staat de tijd wel in 24 uur notatie... 🤔

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
Von Henkel schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:02:
[...]

Reverse charging werkt prima hier, zelfs met mijn Spigen Neo Hibrid case on.
Zelf gebruik ik de S22 Ultra met de Watch 6 Classic 47mm.
Je moet hem wel exact in het midden leggen.
gek.. Hier ook een S22 Ultra en Classic 47mm maar hij geeft geen pukkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Csotranme schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 08:41:
[...]

gek.. Hier ook een S22 Ultra en Classic 47mm maar hij geeft geen pukkel...
Ik heb het net voor het eerst geprobeert omdat mijn Watch 4 Classic vannacht niet opgeladen was. Maar op de S22 Ultra werkt het prima.
in het midden van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Laatst online: 26-06 23:06

robhof

Lembongan view

Csotranme schreef op donderdag 7 september 2023 @ 11:36:
[...]

Ik ben ook heel erg tevreden. Bij mij gaat de Watch 6 44 zo'n 3 dagen mee. Mijn gebruik is wel licht: notificaties (veel), registratie bij wandelen en fietsen, google assistent paar keer per dag, incidenteel hartslag meten en bediening muziek. De Watch 4 44 ging bij hetzelfde gebruik bij mij 2 dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenn87
Hier hebben we V&A voor

[ Voor 94% gewijzigd door PaT op 09-09-2023 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Vraag: als ik via de telefoon spotify opstarten en muziek afspreek en keek op mijn horloge kreeg ik een stuiterend muziek icoontje te zien onderin maar dit gebeurd nu niet meer, iemand die weet waarom?

Opgelost.

[ Voor 4% gewijzigd door DM89 op 10-09-2023 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
DM89 schreef op zondag 10 september 2023 @ 14:16:
Vraag: als ik via de telefoon spotify opstarten en muziek afspreek en keek op mijn horloge kreeg ik een stuiterend muziek icoontje te zien onderin maar dit gebeurd nu niet meer, iemand die weet waarom?

Opgelost.
hoe opgelost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Horloge instellingen > display > mediacontrols weergeven aan. (Stond uit bij mij)

Horloge opnieuw opstarten.

Schijnbaar veel voorkomend, oplossing gevonden op reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analytical01
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 12-09-2023
Beste mede tweakers,

Ik zit met een grote uitdaging waar ik niet uitkom.

Allereerst wie heeft ABN Amro rekeningnummer gekoppeld op hun Samsung Watch 6 Classic 47mm?

Ik heb een S23 telefoon en mijn oude Samsung Galaxy Watch 4 Classic krijg ik zonder problemen met Google Wallet gekoppeld. En met exact dezelfde instellingen (incl. de laatste 3 cijfers die je mee moet kopiëren van je wearable rekeningnummer) geeft hij na de algemene voorwaarden van de bank de volgende melding "Kan kaartinstellingen voor contactloos betalen niet afronden".

De bank geeft aan dat het aan Google ligt en Google zegt dat het aan de bank ligt. Bank heeft voor de zekerheid alle goedkeuringen op aangegeven van Google verwijderd.

Nogmaals alles heb ik geprobeerd, apps verwijderd opnieuw geïnstalleerd, zelfs op de oude watch 4 en opnieuw verwijderd. Maar de Watch 6 krijg ik maar niet gekoppeld.

Ik hoop dat iemand anders mij nog kan helpen? De smartwatch zelf werkt zonder andere issues, maar ik gebruik hem voor 90% voor contactloze betalingen.

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Analytical01 schreef op zondag 10 september 2023 @ 19:07:
Beste mede tweakers,

Allereerst wie heeft ABN Amro rekeningnummer gekoppeld op hun Samsung Watch 6 Classic 47mm?

Ik heb een S23 telefoon en mijn oude Samsung Galaxy Watch 4 Classic krijg ik zonder problemen met Google Wallet gekoppeld. En met exact dezelfde instellingen (incl. de laatste 3 cijfers die je mee moet kopiëren van je wearable rekeningnummer) geeft hij na de algemene voorwaarden van de bank de volgende melding "Kan kaartinstellingen voor contactloos betalen niet afronden".

De bank geeft aan dat het aan Google ligt en Google zegt dat het aan de bank ligt. Bank heeft voor de zekerheid alle goedkeuringen op aangegeven van Google verwijderd.

Nogmaals alles heb ik geprobeerd, apps verwijderd opnieuw geïnstalleerd, zelfs op de oude watch 4 en opnieuw verwijderd. Maar de Watch 6 krijg ik maar niet gekoppeld.

Ik hoop dat iemand anders mij nog kan helpen? De smartwatch zelf werkt zonder andere issues, maar ik gebruik hem voor 90% voor contactloze betalingen.

Alvast bedankt _/-\o_
Nadar ik mijn S21 een paar weken terug inruilde voor de s23 had ik ook problemen, maar dan bij de Rabo. Contact met ze gehad, stappen doorlopen. Niks werkte. Tot ik zelf wat zat te prutsen in de Rabo app en vanuit daar de kaart toevoegde. Toen werkte het wel. Dus niet eerst vanuit Google wallet. Na succesvol koppelen aan Google Pay IN de Rabo app kon ik de kaart vervolgens wel toevoegen in de Google wallet app Op zowel mobiel als watch 6 classic.

Misschien heb je er iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Juancho schreef op zondag 10 september 2023 @ 19:26:
[...]

Nadar ik mijn S21 een paar weken terug inruilde voor de s23 had ik ook problemen, maar dan bij de Rabo. Contact met ze gehad, stappen doorlopen. Niks werkte. Tot ik zelf wat zat te prutsen in de Rabo app en vanuit daar de kaart toevoegde. Toen werkte het wel. Dus niet eerst vanuit Google wallet. Na succesvol koppelen aan Google Pay IN de Rabo app kon ik de kaart vervolgens wel toevoegen in de Google wallet app Op zowel mobiel als watch 6 classic.

Misschien heb je er iets aan.
Misschien heb je dit gemist op de site van de Rabobank.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lBbEl-3zpBvNFuPIFKe3lDGpstY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NZUeMir6aU9kabBBwNBWGR1q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
mike123 schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:27:
[...]

Misschien heb je dit gemist op de site van de Rabobank.

[Afbeelding]
Dat had ik al, blijkbaar is dat mee genomen bij het overzetten. Pas verwijderd en opnieuw eerst via de rabo app weer toegevoegd en toe via Google pay toevoegen en het werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Analytical01 schreef op zondag 10 september 2023 @ 19:07:
Beste mede tweakers,

Alvast bedankt _/-\o_
En je hebt ook eerst Google Pay geactiveerd in de ABN app?

Betalen met de telefoon lukt wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Juancho schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:30:
[...]

Dat had ik al, blijkbaar is dat mee genomen bij het overzetten. Pas verwijderd en opnieuw eerst via de rabo app weer toegevoegd en toe via Google pay toevoegen en het werkte.
Dan word het overzetten waarschijnlijk dus niet goed overgenomen door de app.
Al lijkt het wel goed te zijn.
Bugje of veiligheid.
Pagina: 1 ... 9 ... 18 Laatste

Let op:
Prijzen, bestellingen en leveringen mogen in [Samsung Galaxy Watch 6 series] Levering & Prijzen