Tsja, en als je niks blijft doen verandert er ook niks. Je wist twee weken geleden al van een aantal van deze issues maar hebt er toen ook al niks mee gedaan, je deadline voor WKOA is gisteren afgelopen dus dan moet het nu inderdaad een reparatie worden. Die zou ik wel aanvragen voordat de garantie afloopt in 2025.
Straks eens kijken hoe ik een tegel kan toevoegen en waar deze dan ergens staat.Juancho schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 16:15:
[...]
Gaat super easy...
1. je kan een tegel toevoegen voor Strava en/of Samsung Sport activiteiten. Met 2 max 3 klikken heb je je activiteit lopend. Ik gebruik het dagelijks met wandelen/tennissen/hardlopen... werkt perfect!
2. je kan een watchface kiezen waarbij je ook een snelkoppeling voor een activiteit kan toevoegen.
3. misschien kan je iets met Google assistent maar dit gebruik ik zelf niet
Ik snap dus ook niet wat je er omslachtig aan vindt.
Gewoon een public service announcement: als je een product koopt wat nog maar net uit is, ben je in principe gewoon beta tester. De software heeft gewoon nog even nodig om te stabiliseren.
Daar kun je hoog en laag over springen, maar dat is gewoon een feit tegenwoordig. (Ik heb jaren bij Samsung gewerkt, maar weet ook dat bij andere merken niets anders is).
Het beste wat je kunt doen is het melden. Hier en rechtstreeks bij de fabrikant.
De praktijk is nu eenmaal dat de software onder tijdsdruk gewoon nog niet uit ontwikkeld is. Als je daar niet tegen kunt moet je het model van vorig jaar kopen die ondertussen wel 'klaar' is.
Ik ga het niet verdedigen (want het is ergens belachelijk), maar het is wel de praktijk. Bleeding Edge==beta tester.
Daar kun je hoog en laag over springen, maar dat is gewoon een feit tegenwoordig. (Ik heb jaren bij Samsung gewerkt, maar weet ook dat bij andere merken niets anders is).
Het beste wat je kunt doen is het melden. Hier en rechtstreeks bij de fabrikant.
De praktijk is nu eenmaal dat de software onder tijdsdruk gewoon nog niet uit ontwikkeld is. Als je daar niet tegen kunt moet je het model van vorig jaar kopen die ondertussen wel 'klaar' is.
Ik ga het niet verdedigen (want het is ergens belachelijk), maar het is wel de praktijk. Bleeding Edge==beta tester.
Laatst deed ik 15minuten op de hardloopband...
Toen ik klaar was zag ik iets van calibreren, dit ging heel snel weer weg?
Kan ik dit nog doen of ergens terug vinden of heeft iemand er meer informatie over?
Want de hardloopband en mijn horloge komen nooit overeen.
Kan ik dit nog doen of ergens terug vinden of heeft iemand er meer informatie over?
Zijn er meer mensen waarvan de stappenteller niet accuraat is? Als ik soms 100 stappen zet telt de watch er soms wel 200 of meer bij.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen.
Ik heb al een reset geprobeerd en de onderzijde schoon gemaakt maar dit schijnt niet te helpen. Ook heb ik het gevoel als ik mijn s23u in mijn broekzak heb dat er dan nog meer stappen worden geteld in de health app
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen.
Ik heb al een reset geprobeerd en de onderzijde schoon gemaakt maar dit schijnt niet te helpen. Ook heb ik het gevoel als ik mijn s23u in mijn broekzak heb dat er dan nog meer stappen worden geteld in de health app
Recent overgestapt van een watch 4 naar een watch 6. Vooralsnog tevreden ondanks de bescheiden upgrade. Maar weet iemand van jullie hoe ik de watch 4 uit mijn play store krijg? Heb het horloge al gereset en in mijn Google account alle sessies van het betreffende horloge beëindigd. Maar in de playstore blijf ik de optie tegenkomen dat in apps kan downloaden naar de watch 4
Dit al geprobeerd?theonlymarco83 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 20:07:
Recent overgestapt van een watch 4 naar een watch 6. Vooralsnog tevreden ondanks de bescheiden upgrade. Maar weet iemand van jullie hoe ik de watch 4 uit mijn play store krijg? Heb het horloge al gereset en in mijn Google account alle sessies van het betreffende horloge beëindigd. Maar in de playstore blijf ik de optie tegenkomen dat in apps kan downloaden naar de watch 4
In a desktop web browser log into your Google account and go here: https://play.google.com/library/devices
Then uncheck the column that says Show in Menus for the old device. It will not show there any more and will eventually drop out of your account completely.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Thanks, werkt idd alleen in een desktop browser. Nu staat die daar in ieder geval niet meer tussen. En dan hopen dat die na 28 dagen ook helemaal verdwijntaveenhuysen schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:44:
[...]
Dit al geprobeerd?
In a desktop web browser log into your Google account and go here: https://play.google.com/library/devices
Then uncheck the column that says Show in Menus for the old device. It will not show there any more and will eventually drop out of your account completely.
Ik heb mijn Galaxy Watch 6 Classic nu een week en het bevalt prima. Het enige wat ik niet voor elkaar krijg is de always on display. In de instellingen staan always on display en automatische helderheid aan een de batterij spaarstand staat uit. Ik mis volgens mij niks. Lopen anderen hier ook tegen aan?
Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.
Heb je een tatoeage waar het horloge zit?SePtiCTaNk schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 13:06:
Ik heb mijn Galaxy Watch 6 Classic nu een week en het bevalt prima. Het enige wat ik niet voor elkaar krijg is de always on display. In de instellingen staan always on display en automatische helderheid aan een de batterij spaarstand staat uit. Ik mis volgens mij niks. Lopen anderen hier ook tegen aan?
Ja twee full sleeves. Hoe is dat de reden? Is dat ook waarom de hartslagmeting niet werkt?cordonbleu schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 14:33:
[...]
Heb je een tatoeage waar het horloge zit?
Ja dat is de reden.SePtiCTaNk schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 14:57:
[...]
Ja twee full sleeves. Hoe is dat de reden? Is dat ook waarom de hartslagmeting niet werkt?
Je kan proberen of het helpt om wrist detection uit te zetten. Kan je vinden in settings, bij security and privacy, onderaan.
https://www.reddit.com/r/...t_working_with_nongalaxy/
[ Voor 12% gewijzigd door cordonbleu op 20-08-2023 15:26 ]
Ja, tatoeages blokkeren de lichtsignalen die smartwatches uitzenden. Daardoor wordt er geen hartslag gedetecteerd en denkt je smartwatch dat je m niet om de pols hebt en werking dingen niet als normaal. Samsung werkt aan een oplossing: https://www.androidauthor...xy-watch-tattoos-3341624/SePtiCTaNk schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 14:57:
[...]
Ja twee full sleeves. Hoe is dat de reden? Is dat ook waarom de hartslagmeting niet werkt?
Maar blijkbaar is die update nog niet klaar.
Die 'fix' kan je dus zelf al aanzetten zoals ik hierboven beschrijf.RepareerDroid schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:26:
[...]
Ja, tatoeages blokkeren de lichtsignalen die smartwatches uitzenden. Daardoor wordt er geen hartslag gedetecteerd en denkt je smartwatch dat je m niet om de pols hebt en werking dingen niet als normaal. Samsung werkt aan een oplossing: https://www.androidauthor...xy-watch-tattoos-3341624/
Maar blijkbaar is die update nog niet klaar.
Die 'fix' is enkel wear detection uitzetten. De samsung update zou wear detection juist wel laten werken icm tatoeages.cordonbleu schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:27:
[...]
Die 'fix' kan je dus zelf al aanzetten zoals ik hierboven beschrijf.
Het is lijkt mij toch beter dan maanden te wachten op de update...RepareerDroid schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:32:
[...]
Die 'fix' is enkel wear detection uitzetten. De samsung update zou wear detection juist wel laten werken icm tatoeages.
Ik loop tegen een probleem aan met de watch6 44 mm classic.
Deze nu 3 dagen in mijn bezit.
Ik zet een alarm aan op de watch, echter op mijn foon S23+ gaat dan ook het alarm af.
Hoe kan ik instellen dat alleen het horloge alarm af gaat
Waar zie ik een instelling over het hoofd ?
Ik zet een alarm aan op de watch, echter op mijn foon S23+ gaat dan ook het alarm af.
Ik heb hiervoor enkele jaren de Vivoactive 3 gehad, maar daar heb ik nooit problemen mee ervaren qua hartslagmeting.
Klopt. Ik had die tip ook in mijn post staan maar ik heb 't verwijderd toen jij me net voor was.cordonbleu schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:35:
[...]
Het is lijkt mij toch beter dan maanden te wachten op de update...
Dan heb je geluk gehad. Ook bij Garmin zijn er toestellen die moeite hebben met tatoeages.SePtiCTaNk schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:43:
Ik heb hiervoor enkele jaren de Vivoactive 3 gehad, maar daar heb ik nooit problemen mee ervaren qua hartslagmeting.
Betekent die fix het uitzetten van de hartslag meting? Want dat maakt geen verschil bij mij.
[ Voor 26% gewijzigd door SePtiCTaNk op 20-08-2023 16:01 ]
Omdat je op de palm van je hand waarschijnlijk geen tatoeage zult hebben.SePtiCTaNk schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 16:19:
Als ik het horloge in de palm van mijn hand druk, werkt de always on display in ieder geval wel.
Die conclusie had ik ook al getrokkencordonbleu schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 16:56:
[...]
Omdat je op de palm van je hand waarschijnlijk geen tatoeage zult hebben.
Grappig, om mijn rechter pols werkt het prima. Die is wat lichter 'ingekleurd'. Wel raar om te voelen. Ik draag al 40 jaar mijn horloge links...
Edit: ik ervaar nu echt een heel ander horloge
Notificaties komen voelbaar binnen, AOD werkt en ook de hartslagmeter \o/
Edit: ik ervaar nu echt een heel ander horloge
[ Voor 30% gewijzigd door SePtiCTaNk op 20-08-2023 19:19 ]
Heeft ze iemand ook eufy deurbel icm watch 6 classic en melding niet binnenkrijgt
Op vorige kreeg ik melding bij aanbellen incl foto maar nu helemaal niks
Volgens mij staat alles ok zoals vorige maar nougatbolllen
Dit is andersom ook merkte ik vandaag. Had bij het koken een timer aangezet en die kwam ook gelijk op de Watch zichtbaar. En eerder al mrt de wekker, ook die triggert de watch. Blijkbaar zit er een lijntje tussen beide waarvan ik ook niet wist dat het automatisch gesynchroniseerd werd. Zal wel de Google integratie zijn denk ik?Co1967 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:39:
Of je dat ook zelf kan aanpassen wat wel/niet, ben ik ook wel benieuwd naar.
[ Voor 14% gewijzigd door Juancho op 20-08-2023 20:44 ]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio
Wij hebben ook een eufy en alles komt netjes binnen. Heb je zowel op de Watch als je telefoon meldingen aan staan?MrProper schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 20:28:
Heeft ze iemand ook eufy deurbel icm watch 6 classic en melding niet binnenkrijgt
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio
blz 94 van de handleiding, daar staat alles uitgelegdCo1967 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:39:
Ik loop tegen een probleem aan met de watch6 44 mm classic.
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
GW6 Classic 47mm LTE ook eindelijk binnen.
Bouwkwaliteit en scherm zien er heel goed uit.
Nog even een beetje aan het stoeien met alle opties en instellingen.
Hartslag meter klopt alleen van geen kant.
Geeft tussen de 85-100 aan terwijl met een Omron bloeddruk meter ik altijd rond de 70-75 zit.
Bloeddruk meting via de GW6 moet ik nog een keer proberen. Moet eerst nog kalibreren..
Bouwkwaliteit en scherm zien er heel goed uit.
Nog even een beetje aan het stoeien met alle opties en instellingen.
Hartslag meter klopt alleen van geen kant.
Geeft tussen de 85-100 aan terwijl met een Omron bloeddruk meter ik altijd rond de 70-75 zit.
Bloeddruk meting via de GW6 moet ik nog een keer proberen. Moet eerst nog kalibreren..
'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie
Werkt stand Goedenacht goed op de nieuwe watch 6? (op me huidige licht alsnog steeds me scherm om, heel irritant als je beetje half wakker ben nog haha)
ik gebruik de slaapstand (bedje met maantje erboven) en dan gaat mijn telefoon (indien ingesteld) ook op stil en mijn horloge blijft uit.Kieft91 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 10:50:
Werkt stand Goedenacht goed op de nieuwe watch 6? (op me huidige licht alsnog steeds me scherm om, heel irritant als je beetje half wakker ben nog haha)
Ja het werkte dus bij mij eerst ook goed, maar ding wordt oud denk ik haha (ook batterij duur word dramatisch). Thnx ga ik even nadenken over een nieuweMichel242186 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 10:53:
[...]
ik gebruik de slaapstand (bedje met maantje erboven) en dan gaat mijn telefoon (indien ingesteld) ook op stil en mijn horloge blijft uit.
Zoals Juancho al zei, klinkt alsof je de meldingen voor Eufy niet hebt aangezet in de Wearable app (die moest ik nl ook zelf aan zetten).MrProper schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 20:28:
ik krijg de meldingen van de eufy deurbel binnen op zowel phone als watch 6 classicMrProper schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 20:28:
Zo, ik heb de watch nu een week of 2-3 en heb dit weekend voor het eerst een batterij test gedaan omdat mijn gebruik nu meer is hoe ik het vaak zou hebben (eerste week ben je vaak bezig met van alles instellen en doen dus niet geheel representatief
).
1. Zaterdagavond om 22:00 uur aan de lader gehangen en tot 100% volgegooid
2. Nacht omgehad voor slaaptracking (slaap modus aangezet uiteraard)
3. Zondagochtend 1:30 uur op de tennisbaan gestaan en Strava op de watch aangezet voor tracking
4. AOS display aan (externe watchface), notificaties komen binnen (appjes, mails, health, livescore) en hartslag om de 10 min, NFC aan, GPS aan, WIFI uit
5. Bluetooth verbinding met mijn S23 staat altijd aan
6. Afgelopen nacht horloge weer omgehad voor slaaptracking
7. Het is nu 11:50 en ik kreeg net de melding dat mijn watch in de spaarstand ging (4% over). Edit: het is nu 20 min later en er zit alweer 33% in
Edit 2: voor de liefhebber, nu 50 min later en horloge is alweer 90%.
Kortom: de watch bij voor mij redelijk normaal gebruik kan zo'n 1,5 dag mee wat zeker een verbetering is tov mijn oude Gear Sport. Tis natuurlijk geen wereld prestatie maar voor mij is 1,5 dag perfect omdat ik graag mijn slaap beter in kaart wil brengen en dus de watch om moet. Ff wat bijladen kan prima tijdens bijv. douchen/tandenpoetesen want de watch laad bijzonder snel weer genoeg op.
Ik was bang dat deze Watch 6 Classic het slechter zou doen dan mijn Gear Sport maar gelukkig doet deze het iets beter. Goed, het is natuurlijk even wachten hoe het er over een jaartje uit ziet en ik moet nog testen wat het doet als ik hardloop (vaak een uur) met Spotify aan op de watch.
1. Zaterdagavond om 22:00 uur aan de lader gehangen en tot 100% volgegooid
2. Nacht omgehad voor slaaptracking (slaap modus aangezet uiteraard)
3. Zondagochtend 1:30 uur op de tennisbaan gestaan en Strava op de watch aangezet voor tracking
4. AOS display aan (externe watchface), notificaties komen binnen (appjes, mails, health, livescore) en hartslag om de 10 min, NFC aan, GPS aan, WIFI uit
5. Bluetooth verbinding met mijn S23 staat altijd aan
6. Afgelopen nacht horloge weer omgehad voor slaaptracking
7. Het is nu 11:50 en ik kreeg net de melding dat mijn watch in de spaarstand ging (4% over). Edit: het is nu 20 min later en er zit alweer 33% in
Kortom: de watch bij voor mij redelijk normaal gebruik kan zo'n 1,5 dag mee wat zeker een verbetering is tov mijn oude Gear Sport. Tis natuurlijk geen wereld prestatie maar voor mij is 1,5 dag perfect omdat ik graag mijn slaap beter in kaart wil brengen en dus de watch om moet. Ff wat bijladen kan prima tijdens bijv. douchen/tandenpoetesen want de watch laad bijzonder snel weer genoeg op.
Ik was bang dat deze Watch 6 Classic het slechter zou doen dan mijn Gear Sport maar gelukkig doet deze het iets beter. Goed, het is natuurlijk even wachten hoe het er over een jaartje uit ziet en ik moet nog testen wat het doet als ik hardloop (vaak een uur) met Spotify aan op de watch.
[ Voor 5% gewijzigd door Juancho op 21-08-2023 12:41 ]
Wat cool dat jij Zweeds kan! Kan je ook een samenvatting geven want ik kan helaas geen Zweeds. En als ik het wel kon... tis verdomd lastig en irritant lezen in dat inie minie handleidingsboekjekruila schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 22:17:
[...]
blz 94 van de handleiding, daar staat alles uitgelegd
Ik weet niet waar dat Zweeds op slaat, maar ik heb, op verzoek van een andere tweaker hier, een link gedeeld op dit forum waar je die handleiding in het Nederlands kan downloaden (want bij de watch zat geen papieren handleiding, alleen een quick start guide)Juancho schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 14:16:
[...]
Wat cool dat jij Zweeds kan! Kan je ook een samenvatting geven want ik kan helaas geen Zweeds. En als ik het wel kon... tis verdomd lastig en irritant lezen in dat inie minie handleidingsboekje
Dus ff terugbladeren.
dat ieni mini boekje is niet de handleiding maar een quick start guide, dat is heel wat anders.
[ Voor 14% gewijzigd door kruila op 21-08-2023 14:28 ]
Dat was inderdaad zeer nuttig.....nog dank daarvoorkruila schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 14:23:
[...]
Ik weet niet waar dat Zweeds op slaat, maar ik heb, op verzoek van een andere tweaker hier, een link gedeeld op dit forum waar je die handleiding in het Nederlands kan downloaden (want bij de watch zat geen papieren handleiding, alleen een quick start guide)
Dus ff terugbladeren.
dat ieni mini boekje is niet de handleiding maar een quick start guide, dat is heel wat anders.
Tubes....It's what make music music!
Ah er is nog een handleiding, had ik gemist in de brei aan info. Nog steeds jammer dat die er niet gewoon netjes bij komt of desnoods bij je mail komt maar ok. Zal die eens doorspitten of er nog wat in staat wat ik niet goed wist.kruila schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 14:23:
[...]
Ik weet niet waar dat Zweeds op slaat, maar ik heb, op verzoek van een andere tweaker hier, een link gedeeld op dit forum waar je die handleiding in het Nederlands kan downloaden (want bij de watch zat geen papieren handleiding, alleen een quick start guide)
Dus ff terugbladeren.
No-gap adapters zijn binnen...tevreden met het eindresultaat.
:strip_exif()/f/image/fr8fHh1UOkooxvHMJqO4hu69.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 0% gewijzigd door silitek op 21-08-2023 19:44 . Reden: Foutieve benaming ]
wat is een nocap adapter?silitek schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 15:30:
No-cap adapters zijn binnen...tevreden met het eindresultaat. [Afbeelding]
Voor custom 20mm metalen band moet je adapters gebruiken...bestellen voor de GW4 Classic dat is exact de passende voor de GW6.
/f/image/Mp3UyNj34ZODlY1JQZR06L6c.png?f=fotoalbum_large)
Zo kun je elke titanium band ect koppelen aan de GW6.
[ Voor 0% gewijzigd door silitek op 21-08-2023 16:52 . Reden: Aanpassing ]
Wie heeft er een goede oplader gevonden voor een zacht prijsje? Er staan er veel op Aliepxress, maar sommige reviews vermelden een dat het horloge of de oplader warm wordt, of dat het magneetje erg zwak is.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ik gebruik enkel originele oplader van Samsung 45W lader voor mijn smartphone en mijn smartwatch, Samsung Tablet S5e. Vorige maand een originele kabel USB-C naar opladen voor de Watch 5 Pro gekocht van Samsung €39,99 via Samsung zelfHaTe schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 17:00:
Wie heeft er een goede oplader gevonden voor een zacht prijsje? Er staan er veel op Aliepxress, maar sommige reviews vermelden een dat het horloge of de oplader warm wordt, of dat het magneetje erg zwak is.
:strip_exif()/f/image/pfx9naiUGLGVQGROhDDIi7ip.jpg?f=fotoalbum_large)
Voor mijn Galaxy Watch 5 Pro, nadat de geleverd kabel bij de Watch 5 Pro opeens niet meer wilden opladen.
Ik vertrouw al die goedkopere opladers niet.
[ Voor 37% gewijzigd door Van der Berg op 21-08-2023 17:42 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Ziet er zeker goed uit, welke watch face is dat?silitek schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 15:30:
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
silitek schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:49:
[...]
Voor custom 20mm metalen band moet je adapters gebruiken...bestellen voor de GW4 Classic dat is exact de passende voor de GW6.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/JyeTfKK1sb0MuPltwFvwAvWm.jpg?f=fotoalbum_large)
Ahhh dat ding, die kreeg ik ook bij m'n bruine bandje erbij. Grappig, had niet eens door dat dit een los dingetje was

Tag carrera..eerder voorbij gekomen, 1 van de mooiste en batterij vriendelijke face.DataCopy schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 17:08:
[...]
Ziet er zeker goed uit, welke watch face is dat?
Wellicht iemand die een nette watchface heeft van een NS stationsklok of wat er op lijkt?
Deze stond/staat in de store maar niet compatible meer...
Deze stond/staat in de store maar niet compatible meer...
:strip_exif()/f/image/YrF8nbbajSchd1W8U2qW8M62.png?f=user_large)
'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie
Ik kan hem niet vinden in de play store... krijg totaal andere watch faces als ik dat intiksilitek schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 17:20:
[...]
Tag carrera..eerder voorbij gekomen, 1 van de mooiste en batterij vriendelijke face.
Same here...iemand een directe link? Of zou ie niet compatible zijn met de 40mm non-classic variant?edgarf28 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 18:43:
[...]
Ik kan hem niet vinden in de play store... krijg totaal andere watch faces als ik dat intik
Dat is sterk, inderdaad verdwenen op playstore vreemd. De complete naam is: TAG CARRERA Transformer Watchedgarf28 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 18:43:
[...]
Ik kan hem niet vinden in de play store... krijg totaal andere watch faces als ik dat intik
Hebbes
[ Voor 14% gewijzigd door silitek op 21-08-2023 19:09 ]
Als je op Google gaat zoeken werkt "no gap adapter" beter.
Met een c, cap, werkt niet zo goed.
Jamike123 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 19:07:
[...]
Als je op Google gaat zoeken wekt "no gap adapter" beter.
Met een c, cap, werkt niet zo goed.

"This item isn't available" als je op install klikt...silitek schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 19:06:
[...]
Dat is sterk, inderdaad verdwenen op playstore vreemd. De complete naam is: TAG CARRERA Transformer Watch
Hebbes
Hmm..de-install en even getest. Werkt gewoon.edgarf28 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 19:13:
[...]
"This item isn't available" als je op install klikt...
/f/image/sRGxUHmqV9m8zIIpzo50erNE.png?f=fotoalbum_large)
Ah sorry, op m'n phone werkt het wel, op m'n laptop kreeg ik geen mogelijkheid om m'n watch te selecteren.silitek schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 19:16:
[...]
Hmm..de-install en even getest. Werkt gewoon. [Afbeelding]
Top...have funedgarf28 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 19:18:
[...]
Ah sorry, op m'n phone werkt het wel, op m'n laptop kreeg ik geen mogelijkheid om m'n watch te selecteren.
Probeer het nogmaalsCsotranme schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 19:24:
Ik krijg dit op m'n S22 Ultra...
Ook zoeken levert niks op.
[Afbeelding]
Snap er niks van. Zelfde melding.
Moet werken...de radertjes draaien hier.
Check je playstore versie.
Deze werkt
:fill(white):strip_exif()/f/image/q5Bqs2QS67v2vytqH6RqptIN.png?f=user_large)
[ Voor 36% gewijzigd door silitek op 21-08-2023 19:52 ]
Weet iemand wat die rode punt betekent tussen de 15 en 16 op deze foto?silitek schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 15:30:
Bij mij staat hij tussen de 19 en 20 op het moment, maar geen idee wat die punt inhoudt
Tijdindicatie 24-uur loopt synchroon met je uren wijzer(s)edgarf28 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 19:33:
[...]
Weet iemand wat die rode punt betekent tussen de 15 en 16 op deze foto?
Bij mij staat hij tussen de 19 en 20 op het moment, maar geen idee wat die punt inhoudt
[ Voor 1% gewijzigd door silitek op 21-08-2023 19:42 . Reden: Aanvulling ]
Lijp... die versie heb ik...silitek schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 19:32:
[...]
Moet werken...de radertjes draaien hier.
Check je playstore versie.
Deze werkt
[Afbeelding]
Lijkt er op dat alle watch faces van die developer (VALMON RIK Watchfaces)- (tijdelijk?) van de Play Store zijn. Ik krijg er in ieder geval geen eentje geopend, en op de dev pagina staan geen verwijzingen meer.
Nou ja, morgen nog eens proberen...
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
Er staat bij mij niet beschikbaar,.maar kan m wel gewoon installerenDataCopy schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 20:49:
[...]
Lijkt er op dat alle watch faces van die developer (VALMON RIK Watchfaces)- (tijdelijk?) van de Play Store zijn. Ik krijg er in ieder geval geen eentje geopend, en op de dev pagina staan geen verwijzingen meer.
Nou ja, morgen nog eens proberen...
Edit\ de Transformer Watch is als enige beschikbaar, maar volgens mij had ik die al eens eerder geïnstalleerd. Kan zijn dat het daarom wel lukt.
[ Voor 12% gewijzigd door JvdW op 21-08-2023 21:36 ]
waar heb je die besteld?silitek schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:49:
[...]
[Afbeelding]
volgens mij kan elk custom bandje ook op de GW6 classic zonder adapter, alleen zullen velen met adapter mooier vinden; of vergis ik mij?silitek schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:49:
[...]
[Afbeelding]
Mn GW6 Classic gaf vanavond aan dat mn hartslag gedurende 10min boven de 120 was.
Klopt wel want aan het sporten. Melding erbij dat het gevaarlijk was
Lijkt me allemaal een storm in een glas water!?
Lijkt er tevens op dat hij fietsen niet gedetecteerd heeft.
Klopt wel want aan het sporten. Melding erbij dat het gevaarlijk was
Lijkt me allemaal een storm in een glas water!?
Lijkt er tevens op dat hij fietsen niet gedetecteerd heeft.
Weet iemand bovenstaande?Aggressor schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 08:36:
Laatst deed ik 15minuten op de hardloopband...
Deze komen van Amazon passen perfect bij de band
Dat dacht ik ook echter kom je niet goed uit met de pinnen door de ronding van de GW6. In ieder geval niet met deze band.kruila schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 22:41:
[...]
volgens mij kan elk custom bandje ook op de GW6 classic zonder adapter, alleen zullen velen met adapter mooier vinden; of vergis ik mij?
[ Voor 34% gewijzigd door silitek op 22-08-2023 06:45 ]
We zullen het zien, heb een milanese bandje besteld bij de juwelier hier in het dorp, krijg ik deze week als het goed is. (voordeel van dit bandje is dat de sluiting helemaal open kan, dus leg je net wat makkelijker het horloge op de lader)silitek schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 06:39:
[...]
Dat dacht ik ook echter kom je niet goed uit met de pinnen door de ronding van de GW6. In ieder geval niet met deze band.
Viel me trouwens wel op dat bij de Nederlandse horlogebandjesshops alle "custom" bandjes zo worden verkocht als geschikt voor de GW6 classic, dus zonder adapter. (die adapter verkopen ze trouwens geen van allen, voor zover ik heb gezien)
Ben benieuwd, lees graag of je milanese bandje rechtstreeks past..anders zijn een paar adapters nog zo besteld.kruila schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 09:32:
[...]
We zullen het zien, heb een milanese bandje besteld bij de juwelier hier in het dorp, krijg ik deze week als het goed is. (voordeel van dit bandje is dat de sluiting helemaal open kan, dus leg je net wat makkelijker het horloge op de lader)
Viel me trouwens wel op dat bij de Nederlandse horlogebandjesshops alle "custom" bandjes zo worden verkocht als geschikt voor de GW6 classic, dus zonder adapter. (die adapter verkopen ze trouwens geen van allen, voor zover ik heb gezien)
Op m'n eerste GW classic ging dat prima. Rechtstreeks maar dat is 22mm. Vind ik overigens jammer dat ze daar verder vanaf gestapt zijn. Oogte toch wat robuuste.
Ja, werkt gewoon prima bij mij icm eufy. Kwestie van aanzetten.MrProper schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 20:28:
Hebben jullie ook dat "gebruik na laatste volledige oplading" blijft doorlopen? Ofwel de batterijgegevens beginnen niet opnieuw bij iedere oplaadcyclus (Galaxy Watch 6 40mm non classic)
Opgelost, blijkbaar kunnen bepaalde watchfaces dit verstoren; ook dat de galaxy wearable app de batterij niet kan uitlezen:theonlymarco83 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 12:20:
Hebben jullie ook dat "gebruik na laatste volledige oplading" blijft doorlopen? Ofwel de batterijgegevens beginnen niet opnieuw bij iedere oplaadcyclus (Galaxy Watch 6 40mm non classic)
https://forum.xda-develop...-galaxy-wear-app.4460723/
Op mijn W6 Classic lukt het me niet om Whatsapp-berichten te markeren als gelezen. Als ik daar op druk gebeurt er eerst kort niets, daarna verschijnt 'Kan actie niet voltooien!' in beeld. Herkent iemand dit?
ik zou niet weten wat ik nog kan aanzetten....krijg geen meldingen binnenAlubbe75 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 10:23:
[...]
Ja, werkt gewoon prima bij mij icm eufy. Kwestie van aanzetten.
ik heb de draadloze deurbel zonder extra station,zit geïntegreerd in het belgedeelte
Bij meldingen aanvinken bezit ook Eufy camera's en die notificatie perfect met beeld.MrProper schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:21:
[...]
ik zou niet weten wat ik nog kan aanzetten....krijg geen meldingen binnen
ik heb de draadloze deurbel zonder extra station,zit geïntegreerd in het belgedeelte
Alleen nog geen bewegend beeld, hopelijk in GW7
/f/image/dQzMJrrYQ2DcEEh7Uh0k5jun.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door silitek op 22-08-2023 17:34 ]
Net de nieuwste update gedownload en geïnstalleerd op mijn GW 6 classic (stabiliteit is verbeterd) (160,23 MB)
[ Voor 21% gewijzigd door kruila op 22-08-2023 22:45 ]
Ik heb iets geks. Vandaag mijn S22 telefoon een update gehad. Echt nu mis ik op mijn Watch 6 classic de quick panel knop van stand 'goedenacht'. Nu is dat een quick panel knop geworden voor standen. Echter als ik daar op klik dan zegt hij, geen standen ga verder op je telefoon. Echter daar gebeurd dan weer niets. Hoe kan ik mijn 'goedenacht' stand weer terug krijgen?
al een keer je horloge opnieuw opgestart?-ET- schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:07:
Ik heb iets geks. Vandaag mijn S22 telefoon een update gehad. Echt nu mis ik op mijn Watch 6 classic de quick panel knop van stand 'goedenacht'. Nu is dat een quick panel knop geworden voor standen. Echter als ik daar op klik dan zegt hij, geen standen ga verder op je telefoon. Echter daar gebeurd dan weer niets. Hoe kan ik mijn 'goedenacht' stand weer terug krijgen?
Inmiddels gedaan, helaas geen verschil. Knop blijft nog standen heten en bij gebruik meldt hij dat ik geen standen heb.
al gekeken op blz. 113 van de handleiding?-ET- schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:15:
[...]
Inmiddels gedaan, helaas geen verschil. Knop blijft nog standen heten en bij gebruik meldt hij dat ik geen standen heb.
Waarvan akte.kruila schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:52:
Net de nieuwste update gedownload en geïnstalleerd op mijn GW 6 classic (stabiliteit is verbeterd) (160,23 MB)
Hier nog geen update, vreemd!kruila schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:52:
Ik heb een Classic LTE, misschien komt de update voor het LTE model later?
[ Voor 13% gewijzigd door edgarf28 op 22-08-2023 23:15 ]
ik heb hem gestart via galaxy wearable app op de telefoon - instellingen horloge - update horloge software
Ja dat probeer ik ook, maar zegt dat ik al de laatste versie hebkruila schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 23:14:
[...]
ik heb hem gestart via galaxy wearable app op de telefoon - instellingen horloge - update horloge software
Voor watches komt de LTE update vaak later. Bij de Tabs is dat omgekeerd..edgarf28 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 23:03:
[...]
Hier nog geen update, vreemd!
Ik heb een Classic LTE, misschien komt de update voor het LTE model later?
vaag, als ik via instellingen naar standen ga dan zie ik de standen. En nu doet hij het wel. Wel extra stap erbij gekomen. Nu start hij eerst standen. En dan omet ik een stand kiezen.kruila schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:26:
[...]
al gekeken op blz. 113 van de handleiding?
update op dit moment alleen op bluetooth uitvoeringen van GW6:
https://www.galaxyclub.nl...rste-update-voor-watch-6/
https://www.galaxyclub.nl...rste-update-voor-watch-6/
[ Voor 25% gewijzigd door kruila op 23-08-2023 18:08 ]
Sinds een paar dagen de Watch 6 classic en die bevalt me uitstekend.
Hiervoor ook al diverse Galaxy watches gehad.
Wat me nu opvalt dat ik de watch faces geen agenda events meer zie.
De agenda app werkt gewoon goed op de 6 classic maar ik had altijd de events ook in de watche face.
Het is bij geen enkele watch face. Ik heb zo'n beetje alles uitgeprobeerd maar geen events te zien.
Zijn er meerderen die hier last van hebben?
Groet,
Ad.
Hiervoor ook al diverse Galaxy watches gehad.
Wat me nu opvalt dat ik de watch faces geen agenda events meer zie.
De agenda app werkt gewoon goed op de 6 classic maar ik had altijd de events ook in de watche face.
Het is bij geen enkele watch face. Ik heb zo'n beetje alles uitgeprobeerd maar geen events te zien.
Zijn er meerderen die hier last van hebben?
Groet,
Ad.
Nu al spijt van LTE model als Samsung altijd achter gaat lopen met de updates op de bluetooth versie...
Je krijgt de updates wel, alleen iets later. Merk dat Bluetooth versies het veel eerder binnenkrijgen. Dacht dat ik ooit heb gelezen het komt doordat providers het eerst moeten controleren/goedkeuren...Razer schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:35:
Nu al spijt van LTE model als Samsung altijd achter gaat lopen met de updates op de bluetooth versie...
Maar je koopt toch het LTE model omdat je dat wilt gebruiken en niet voor de updates?Razer schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:35:
En als achteraf er iets mis is met de updates kunnen ze die aanpassen zodat de LTE uitvoering geen problemen heeft.
Voordeel is dan wel dat eventuele bugs er dan waarschijnlijk al uit zijn en je minder kans hebt op een gebrickte watch zoals gebeurde met de GW4. En ja ik ben ervaringsdeskundige
Precies zo, en daar kom je via de galaxy wearable app, op je telefoon.silitek schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:29:
[...]
Bij meldingen aanvinken bezit ook Eufy camera's en die notificatie perfect met beeld.
Alleen nog geen bewegend beeld, hopelijk in GW7
[Afbeelding]
Hoop dat je deze ramp te boven komtRazer schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:35:
Let op:
Prijzen, bestellingen en leveringen mogen in [Samsung Galaxy Watch 6 series] Levering & Prijzen
Prijzen, bestellingen en leveringen mogen in [Samsung Galaxy Watch 6 series] Levering & Prijzen