Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:54
Komoot werkt prima op de watch 6, alleen Navigation pro moet nog geupgrade worden omdat we weer een draaiende bezel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpootjes
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 10-09 07:33
Bij mij lukt het dus niet. Zie screenprint.
Zelfs met telefoon uit en zoeken op de watch in de playstore vindt hij hem niet. Watch 6 classic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Von Henkel schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 15:29:
Komoot werkt prima op de watch 6, alleen Navigation pro moet nog geupgrade worden omdat we weer een draaiende bezel hebben.
Heb de samsung s22 ultra alles up to date en kan hem ook niet op mijn watch 6 krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ljz4NqW0VTlf2G4R8syss_DuqZc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/toV91x0hwZfhSdQAcx46PdUq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18:59
geforce5_guy schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 16:42:
[...]

Heb de samsung s22 ultra alles up to date en kan hem ook niet op mijn watch 6 krijgen.

[Afbeelding]
Inderdaad vreemd, ik kan hem nu ook niet meer terugvinden. Ik heb Komoot meteen geïnstalleerd toen ik mijn watch 6 classic ontvangen had op 4 augustus. Misschien is deze daarna voor de watch 6 teruggetrokken?

Komoot draait verder prima op de watch 6, vanmorgen nog 3 uurtjes gefietst.

[ Voor 5% gewijzigd door codegro op 13-08-2023 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Niet online
codegro schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 16:50:
[...]

Inderdaad vreemd, ik kan hem nu ook niet meer terugvinden. Ik heb Komoot meteen geïnstalleerd toen ik mijn watch 6 classic ontvangen had op 4 augustus. Misschien is deze daarna voor de watch 6 teruggetrokken?

Komoot draait verder prima op de watch 6, vanmorgen nog 3 uurtjes gefietst.
Zou zo maar kunnen. Heb een ticket bij komoot gemaakt met de vraag wat er aan de hand is. Als ik nieuws hoor zal ik het hier melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 15:34
Bijzonder, draait al tijden goed op mijn Watch 5, maar nu zie ik dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KXtRfx-vp9Xq2QNsFBKC8_XKL2M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NSSsCs4hltgCBviZ5YVVtK8W.png?f=fotoalbum_large

Kan het niet testen, want op vakantie en heb het horloge niet mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01:08
Meevaller, ik heb door de jaren heen aardig wat bandjes verzameld van mn gear sport en ik dacht dat deze niet zouden passen op m'n nieuwe watch 6 classic 42mm.

Maar bij het opruimen toch ff getest en ze passen gewoon. Terwijl m'n gear sport volgens mij iets groter/kleiner is.

Goed het wisselen is niet zo fijn als met de nieuwe manier maar toch 😁

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H_icHc35R7cHfJ9GDmkX9fUCe2g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rl0Su9SI4IRZXs0tFEHwjnD2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WgmAmivOP6BySrN62ED3Y8-Nhpg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yKRJQnaOjvjlD49RwxbdF8LW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dKsLZ0MVeYcWJjs7ZZwJWPnqWF8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q5Kfm74VT7x3KalDXEgnQmks.jpg?f=fotoalbum_large

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 12:13

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:13
Dit is wel insane aan het worden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/riC_gzMZYQpLPNZrRGdb4-jIuAU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MGpGovePXIl1sGzgSKmgtpZc.png?f=fotoalbum_large

Kwam net deze ook nog tegen:
YouTube: Galaxy Watch 6: Whistleblower Exposes the Truth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:25
Zijn er nog mensen die het zwarte hybride leather bandje willen ruilen naar een M/L en zelf een S/M hebben?

Kon helaas bij bestelling niet een maat kiezen die erbij geleverd werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18:59
Google Play Services is hier erg laag. Zal het eens in de gaten gaan houden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zC8cmPaJ5eg81G8M0aH9v27xFN4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WHrhocL4igHflOwjMItGlLM4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 11:04
Welke watchface is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Frontier. Vlg mij een standaard face in de Galaxy Wear app

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 15:34
Uit principe klik ik niet op dit soort schreeuwerige linkbait titels...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hmmbob
Je mist er niet veel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Dat het Google Play Services Battery drain issue blijkbaar groter is op de GW 6 Classic, en al tijdens het testen bekend was en gerapporteerd is aan Samsung. Dat is de korte samenvatting :)

Dat wordt dus waarschijnlijk wachten op een software update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:47
Razer schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 10:00:
[...]

Dat het Google Play Services Battery drain issue blijkbaar groter is op de GW 6 Classic, en al tijdens het testen bekend was en gerapporteerd is aan Samsung. Dat is de korte samenvatting :)

Ik heb een GW classic 47 mm, bij mij verbruikt Google Play-services 1,5 %, kan het zijn dat dat hoge gebruik alleen bij een bepaald type (of grootte) GW6 voorkomt?

Of dat het misschien wel aan de Galaxy Wearable app op de telefoon ligt?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
kruila schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 10:07:
[...]

Ik heb een GW classic 47 mm, bij mij verbruikt Google Play-services 1,5 %, kan het zijn dat dat hoge gebruik alleen bij een bepaald type (of grootte) GW6 voorkomt?

Of dat het misschien wel aan de Galaxy Wearable app op de telefoon ligt?
Nee bij mij ook rond de 40% met een classic 47mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 20:20

HaTe

haat niet

Weet iemand of het mogelijk is om de berichten app te hiden of verwijderen? Ik krijg het niet voor elkaar. Deze wordt niet gebruikt bij mij.

En heeft iemand dit al geprobeerd? https://www.xda-developer...g-samsung-galaxy-watch-4/

[ Voor 32% gewijzigd door HaTe op 14-08-2023 10:44 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmmbob
Razer schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 10:00:
[...]

Precies. Niet echt iets nieuws dus.

My 2 cents: ik heb een GW6 classic 47mm, en Google Play komt maar op 1,7%. N=1 natuurlijk, maar ben wel benieuwd waarom het bij sommigen wel gebeurt, en bij anderen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

CLB schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:27:
Iemand hier die ook geen Google Fit-tegels kan instellen?
Of dat nou ligt aan Wear OS 4, mij of iets anders, geen idee.
Even een bump... Iemand een idee?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Hmmbob schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 10:49:
[...]

Precies. Niet echt iets nieuws dus.

My 2 cents: ik heb een GW6 classic 47mm, en Google Play komt maar op 1,7%. N=1 natuurlijk, maar ben wel benieuwd waarom het bij sommigen wel gebeurt, en bij anderen niet.
Mijn GW6 classic 43mm zit op dit moment bij de Google Play zelfs onder de 1%....

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01:17
Google Play stuitert bij mij alle kanten op. Dagen van 40%, 21% en 2%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wUDjT7WBpkLbQut91dIyM66JYYY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kSiN8gdwieCqRmoY9Ij0kuip.png?f=fotoalbum_large Hier verbruikt Google Play service op de watch 6 classic 43mm ook ruim 40 procent. Al red ik er evengoed nog bijna 2 dagen mee. Zou mooi zijn als het verbruik omlaag gaat en de watch nog langer mee gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
OinkOink schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 12:56:
[Afbeelding] Hier verbruikt Google Play service op de watch 6 classic 43mm ook ruim 40 procent. Al red ik er evengoed nog bijna 2 dagen mee. Zou mooi zijn als het verbruik omlaag gaat en de watch nog langer mee gaat
er staat nog boven: "Uw gebruikspatronen leren", zolang dat er staat zal het gebruik afwijken van normaal.

Meestal na een dag of 3 (volgens Samsung) zal dit normaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
In dat smalle doosje waarin mijn GW 6 classic 47 mm zat (en verzegeld was) zat alleen zo'n piepklein boekje getiteld: "Quick start guide".

De normale papieren handleiding zat er niet bij, was dat bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
kruila schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 15:00:
In dat smalle doosje waarin mijn GW 6 classic 47 mm zat (en verzegeld was) zat alleen zo'n piepklein boekje getiteld: "Quick start guide".

De normale papieren handleiding zat er niet bij, was dat bij jullie ook zo?
Waar heb jij bij een tech product voor het laatst nog een uitgebreide handleiding gekregen?
Je levering klopt dus inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Razer schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 15:02:
[...]

Waar heb jij bij een tech product voor het laatst nog een uitgebreide handleiding gekregen?
Je levering klopt dus inderdaad ;)
Heb contact gehad met Samsung, hun antwoord: hoort er in te zitten, neem maar contact op met je leverancier.

Kreeg na 3 x zeuren, en verkeerde verwijzingen van Samsung en de leverancier, wel uiteindelijk een link van de handleiding in PDF-formaat toegestuurd.

[ Voor 17% gewijzigd door kruila op 14-08-2023 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
kruila schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 15:05:
[...]

Heb contact gehad met Samsung, hun antwoord: hoort er in te zitten, neem maar contact op met je leverancier.

Kreeg na 3 x zeuren, en verkeerde verwijzingen van Samsung en de leverancier, wel uiteindelijk de handleiding in PDF-formaat toegestuurd.
Dan mist die bij mij ook haha, niet gemist eigenlijk (ook niet nodig overigens) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Razer schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 15:08:
[...]

Dan mist die bij mij ook haha, niet gemist eigenlijk (ook niet nodig overigens) :o
ik had het meeste ook al goed staan, maar las toch wat interessante dingen in die handleiding,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
kruila schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 15:15:
[...]

ik had het meeste ook al goed staan, maar las toch wat interessante dingen in die handleiding,
Zoals? Zou je die link ook met ons kunnen delen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kruila
hostje schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 15:31:
[...]

Zoals? Zou je die link ook met ons kunnen delen?
Maar natuurlijk:

https://downloadcenter.sa...id_Dut_Rev.1.0_230807.pdf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
Thanks ! Altijd handig om te hebben als naslagwerk. Ik ga er eens doorheen scrollen en kijken of ik interessante dingen kan ontdekken die ik nog niet had ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenzic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-01-2024
Huh. Pagina 12 in de handleiding: " In de volgende gevallen kunnen verbindingsproblemen optreden en kan de batterij leeg raken:
[...]
– Als u een metalen bandje gebruikt"

Vraag me af of zo'n bandje werkelijk een probleem kan vormen voor de batterij.

[ Voor 3% gewijzigd door Zenzic op 14-08-2023 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 15:55
Zit nog te twijfelen tussen zilver of zwart maar met dit oranje bandje toch maar een zwarte :-)

https://www.smartwatcharm...likon-armband-orange.html

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Zenzic schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 23:22:
Huh. Pagina 12 in de handleiding: " In de volgende gevallen kunnen verbindingsproblemen optreden en kan de batterij leeg raken:
[...]
– Als u een metalen bandje gebruikt"

Vraag me af of zo'n bandje werkelijk een probleem kan vormen voor de batterij.
Lijkt mij sterk..batterij is op de classic is toch al beroerd haal krap aan 1,5 dag met of zonder metalen band.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:26

DataGhost

iPL dev

Maar toch... als je in de handleiding kijkt naar de plaatsing van de antennes is het niet zo heel onlogisch dat een metalen bandje invloed kan hebben op het signaal, zeker als het een dik metalen deel heeft om netjes op de case aan te sluiten. Dan moet de watch misschien op een hoger vermogen zenden wat niet goed is voor de batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

DataGhost schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 09:19:
Maar toch... als je in de handleiding kijkt naar de plaatsing van de antennes is het niet zo heel onlogisch dat een metalen bandje invloed kan hebben op het signaal, zeker als het een dik metalen deel heeft om netjes op de case aan te sluiten. Dan moet de watch misschien op een hoger vermogen zenden wat niet goed is voor de batterijduur.
Qua verbinding wifi ect gen enkel probleem, wellicht zelfs beter :) ..alleen wat wifi betreft houd de verbinding verder dan m'n GW4/GW5. Batterij is idem het maakt voor als nog totaal niks uit....
GW6 hoort een dikke band op maakt het vele malen mooier.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:33
Ervaren jullie ook problemen met meldingen van WhatsApp? Alleen als ik de WhatsApp companion app installer op get horloge ontvang ik meldingen, maar dan trilt hij ook bij groepsberichten, dat wil ik juist niet. Heb op m'n telefoon al ingesteld dat hij alleen bij gewone berichten moet trillen, maar niet bij groepsberichten. Op m'n oude active 2 werkte het wel goed zonder de companion app. Daar trilde hij alleen bij normale berichten en bij groepsberichten kreeg ik dan op het scherm wel een melding, maar geen trilling.
Maar zonder WhatsApp op het horloge krijg ik dus helemaal geen melding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amst3l
  • Laatst online: 13-09 16:12
Zijn er nog meer mede-tweakers uitgenodigd door Tweakers om deze smartwatch te reviewen (en te houden!)? Heb eind vorige week bericht gehad dat ik was uitgekozen en de bevestiging inmiddels mogen ontvangen dat ik deelneem.

Iemand? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenzic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-01-2024
Weet iemand of onderstaand bandje op de Classic 6 43 mm past? De breedte van de bandjes lijkt me standaard te zijn, maar geen idee of de radius van de 43 en 47 mm ter hoogte van de aansluiting met het bandje dezelfde is.

https://www.gsmpunt.nl/bandjes/ringke-metal-one-samsung-galaxy-watch-4-classic-46mm-bandje-rvs-zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 20:53

g86

Als je naar de Galaxy Wearable app gaat op jouw gsm en dan in app gaat naar:
* Instellingen horloge
* Over horloge
* Batterijgegevens

Wat staat daar vermeld bij "geschatte capaciteit"?

Bij mij staat daar 417 mAh. Nochtans is het een 425 mAh batterij. Een verschil van 1,88%.
Ik heb een Watch 6 Classic 47mm.

Wat staat er bij jullie vermeld?

(update: ook eventjes de batterijgegevens van mijn S23 Ultra bekeken en daar staat 4855 mAh ipv 5000 mAh en dat is een verschil van 2,9%)

[ Voor 20% gewijzigd door g86 op 15-08-2023 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cpootjes
417 ook bij mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:31
g86 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 15:50:
* Instellingen horloge
* Over horloge
* Batterijgegevens

Bij mij staat daar 417 mAh. Nochtans is het een 425 mAh batterij. Een verschil van 1,88%.

(update: ook eventjes de batterijgegevens van mijn S23 Ultra bekeken en daar staat 4855 mAh ipv 5000 mAh en dat is een verschil van 2,9%)
Hier ook 417 en bij m'n S23U ook 4855

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:18
Mijn VO2 max is echt dramatisch gedaald t.o.v. de Watch Active2, iemand anders hier ook 'last' van?

Snap er niet zoveel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Als ik de tegel van de standaard app agenda toevoeg als maandoverzicht dan zie ik geen bolletjes bij de dagen met afspraken.

Als ik de standaard app agenda open en daar naar het maandoverzicht doorklik, dan zie ik daar ook geen bolletjes bij de dagen met afspraken.

Is dit ook zo bij jullie? Ik heb de 6 Classic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 20:24
* Instellingen horloge
* Over horloge
* Batterijgegevens

Bij mij staat 'gewoon' 425mAh.
Ho, geschatte capaciteit is inderdaad 417mAh.

[ Voor 4% gewijzigd door AlxRoelofs op 15-08-2023 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:47
Jamesl schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 17:14:
Mijn VO2 max is echt dramatisch gedaald t.o.v. de Watch Active2, iemand anders hier ook 'last' van?

Snap er niet zoveel van
Ik had in 2021, 40.7. Nu 35.0. Zie wel dat de VO2max in loop der tijd terug loopt. Leeftijd wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
Soullancer schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 19:17:
Zijn er nog mensen die het zwarte hybride leather bandje willen ruilen naar een M/L en zelf een S/M hebben?

Kon helaas bij bestelling niet een maat kiezen die erbij geleverd werd
Ja, heb je hem nog?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:18
mavical schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 21:51:
[...]

Ik had in 2021, 40.7. Nu 35.0. Zie wel dat de VO2max in loop der tijd terug loopt. Leeftijd wellicht?
Nee want de Active2 had ik 2 weken terug nog :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick56
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 19:15
Hello, Ik had 3 weken geleden een Vo2 max van 49.4 op mijn galaxy watch 3, nu 43,1 op mijn galaxy watch6...ik denk dat het anders berekend wordt...de juiste waarde zal wel op de 6 zijn ....sensoren zijn nauwkeuriger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Batterij op mijn 6 Classic LTE 47mm valt precies toch tegen.
Gisteren geconfigureerd, dan na 3 uren uitgezet en deze ochtend ingeschakeld om 7u.
En nu 2 uur later heb ik nog maar 40% over. Dus 60% verbruik na 5-6 uur gebruik (incl. configuratie).

Bij mij staat AOD uit, NFC aan, WIFI automatisch, LTE automatisch (eSIM niet actief), hartslag/stress continue aan

Ik word er toch niet blij van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:31
Hier nu 24 uur in gebruik na opladen tot 100% en heb nu nog 72% over. Google Play-services momenteel op 29.1%

Bij mij staat AOD uit, NFC aan, WIFI aan LTE uit, GPS aan,hartslag om 10 mij en stress uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Ja zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Merk dat de watch 6 wat meer moeite heeft met mijn sleeptracking i.t.t de watch 4. Tussendoor wakker worden registreerd hij slechter, pakt hij als lichte slaap waar dat bij de 4 met accuraat ging.

Andere die dit ook opvalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

DM89 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 09:16:
Hier nu 24 uur in gebruik na opladen tot 100% en heb nu nog 72% over. Google Play-services momenteel op 29.1%

Bij mij staat AOD uit, NFC aan, WIFI aan LTE uit, GPS aan,hartslag om 10 mij en stress uit.
Dat ziet er wel mooi uit ... 72% over na 24u.

Ik zal LTE uitzetten, want heb geen eSIM actief. Zal die dan wel manueel aanzetten als ik noodoproep wil doen en ik gsm niet bij heb. Vraag me af of dit veel zal uithalen voor de batterij.

Hartslag staat hier continue aan. Bij jou om de 10min. En stress hier ook continue aan en bij jou uit.
Zou dat zoveel vragen van de batterij? Vraag mij af waarom ik dat zou verminderen naar per 10min of helemaal uit, want waarom zit het anders op het horloge?

Google Play Services staat bij mij op slechts 4,9%. Ik begrijp niet goed waarom dit bij anderen veel hoger is en bij mij op slechts 4,9% na 1 dag ingebruikname.
update: een paar uur later staat dit nu op 6,6%.

Kan sleeptracking volledig uitgeschakeld worden? Want dat gebruik ik niet omdat ik niet slaap met mijn horloge.

[ Voor 15% gewijzigd door g86 op 16-08-2023 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandburger
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 18-09 19:45
J-Duer schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 09:55:
Ik kreeg de mijne (zilveren, LTE, 37mm) gisteren binnen, heel tevreden van, zeer mooi, ik vind het meegeleverde bandje net prima passen (smaken verschillen) en zeker pak stijlvoller dan mijn wat gehavende watch classic 4.
De meeste dingen heb ik kunnen instellen, alleen lukt het me niet de Google assistant draaiende te krijgen. Via een omweg kon ik hem wel installeren (YouTube tutorial over hoe je via de store op de watch zelf en via een aantal bijzondere handelingen hem erop kan krijgen) maar hij geeft aan dat het in mijn regio nog niet geactiveerd is voor mijn watch. Nochtans werkt hij prima (in het Nederlands) op mijn watch 4.
Is er iets dat ik over het hoofd zie hier?

Edit: vermoedelijk is dit de oplossing (ik probeer het deze avond):
Op SmartPhone: Instellingen -> zoek Assistent -> Kies Instellingen Assistent -> Kies Talen -> En zorg dat daar 1 taal staat , Engels US. Als alles werkt zet Engels US dan om naar Nederlands.
Bron:
https://eu.community.samsung.com › ...
Google Assistent voor Galaxy Watch 4/5 in het Nederlands
Ik krijg het niet voor elkaar. Alles staat in Englisch (us).

Edit: blijkbaar was het al geinstalleerd op het horloge, maar niet geupdated, dus handmatig moeten updaten, nu staat ie erop!

[ Voor 5% gewijzigd door Sandburger op 16-08-2023 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chinoto88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-03 22:46
Zenzic schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 14:22:
Weet iemand of onderstaand bandje op de Classic 6 43 mm past? De breedte van de bandjes lijkt me standaard te zijn, maar geen idee of de radius van de 43 en 47 mm ter hoogte van de aansluiting met het bandje dezelfde is.

https://www.gsmpunt.nl/bandjes/ringke-metal-one-samsung-galaxy-watch-4-classic-46mm-bandje-rvs-zwart
Deze past helaas alleen op de 47mm variant. Zie ook: https://www.ringkestore.c...assic-46mm-metal-one-band

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 17-09 21:26
Iemand anders nog het probleem dat vrijwel geen enkele watchface van Google Play of Facer zonder problemen werkt?

Ze lijken het wel te doen, maar zodra ik op de home button druk wordt het scherm zwart met enkel de tijd in een standaard lettertype. Krijg die overlay met tijd sowieso wel vaker over andere schermen heen te zien ook.

Horloge heeft sinds de eerste dag al 8 factory resets gehad... probleem blijft bestaan

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Nee geen issues mee en ik gebruik vanaf dag 1 alleen maar externe watch faces. Dat werkt prima.

Wbt de batterijduur, die valt idd in praktijk best tegen. Zeker als ik kijk dat mijn oude Gear Sport al jaren oud is, dan had ik verwacht dat een watch nu wel een dag of 2 mee zou kunnen. Dat lukt mij niet, al zeg ik er wel bij dat ik er nog veel mee aan het spelen ben, instellingen checken, faces maak, met sport altijd aan, wandelingen met de hond tracken en AOD aan, heb het horloge nu ook in de nacht nog om voor slaaptracking. Kortom, ik gebruik het best intensief.

Wat echter wel een dik pluspunt is ivm zeker mijn Gear sport, is dat het opladen bizar snel gaan. Even 5-15 min aan de lader en je kan er volgens mij zo weer een halve-hele dag mee doen. En ik begreep ook dat mijn nieuwe S23 samsung telefoon de watch ook zou kunnen opladen. Vind ik wel handig voor de momenten dat de watch wel leeg gaat op een moment als je dat niet wil. Dan zou je bijv. je telefoon kunnen opladen (via stekker of powerbank en de watch op je telefoon leggen. Weet niet snel/langzaam dat gaat, maar opzich een handig plan B.

Misschien als straks de nieuwigheid er wat meer vanaf is en ik de watch meer draag zonder er vaak aan te zitten dat ik er wel 1,5 dag kan uithalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kruila
Juancho schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 12:16:
En ik begreep ook dat mijn nieuwe S23 samsung telefoon de watch ook zou kunnen opladen. Vind ik wel handig voor de momenten dat de watch wel leeg gaat op een moment als je dat niet wil. Dan zou je bijv. je telefoon kunnen opladen (via stekker of powerbank en de watch op je telefoon leggen. Weet niet snel/langzaam dat gaat, maar opzich een handig plan B.
Via snelmenu op S23 "Batterij draadloos delen" aanzetten, S23 op zijn "buik" leggen, en de watch op de achterkant van de S23 in het midden leggen. Op deze manier heb je geen stekker of powerbank nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
* Instellingen horloge
* Over horloge
* Batterijgegevens

Bij mijn GW6 Classic 43mm staat 300mAh, dit is gelijk aan de specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Soullancer schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 09:29:
Merk dat de watch 6 wat meer moeite heeft met mijn sleeptracking i.t.t de watch 4. Tussendoor wakker worden registreerd hij slechter, pakt hij als lichte slaap waar dat bij de 4 met accuraat ging.

Andere die dit ook opvalt?
Ja dezelfde ervaring hier tussen de Watch4 en Watch6 m.b.t. slaap, hopelijk lost Samsung het in een software update op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Razer schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 13:15:
[...]

Ja dezelfde ervaring hier tussen de Watch4 en Watch6 m.b.t. slaap, hopelijk lost Samsung het in een software update op.
er is een update van samsung health op je horloge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

kruila schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 13:17:
[...]

er is een update van samsung health op je horloge
moet je blijkbaar manueel updaten op het horloge, want dit loopt niet samen met de app updates via de Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:46
Phusebox schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 12:04:
Iemand anders nog het probleem dat vrijwel geen enkele watchface van Google Play of Facer zonder problemen werkt?

Ze lijken het wel te doen, maar zodra ik op de home button druk wordt het scherm zwart met enkel de tijd in een standaard lettertype. Krijg die overlay met tijd sowieso wel vaker over andere schermen heen te zien ook.

Horloge heeft sinds de eerste dag al 8 factory resets gehad... probleem blijft bestaan
Nog geen problemen gehad met de originele en watchfaces uit de playstore. Via Facer heb ik een paar keer gehad dat de watchface niet laad maar door nog een keer te versturen gaat het wel goed. Ook nul keer een reset gedaan en accuduur is erg goed tov de Watch 5. Laad nu om de dag op en als ik echt wil kan ik er 3 dagen mee doen. AOD aan, lte en wifi uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Garret1410 op 16-08-2023 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Garret1410 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 16:37:
[...]

Nog geen problemen gehad met de originele en watchfaces uit de playstore. Via Facer heb ik een paar keer gehad dat de watchface niet laad maar door nog een keer te versturen gaat het wel goed. Ook nul keer een reset gedaan en accuduur is erg goed tov de Watch 5. Laad nu om de dag op en als ik echt wil kan ik er 3 dagen mee doen. AOD aan, lte en wifi uit.
Hmm, geen idee waar het aan ligt dan

AOD en wifi aan en lte uit en dan haal ik max 36u. Dus in de praktijk laadt ik gewoon elke dag op. Jammer dat ze niet zoals bij de telefoons een battery protection setting hebben die ervoor zorgt dat je niet verder dan 85% kan laden. Meer heb ik niet nodig coor 1 dag en hou liever mijn accu in een betere staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Laatst online: 19-09 11:45
Verwijderd

[ Voor 94% gewijzigd door blue13x op 16-08-2023 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Verwijderd

[ Voor 96% gewijzigd door blue13x op 16-08-2023 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undertake
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02:49
Ik heb voor mijn vriendin de Galaxy Watch6 40mm LTE besteld. Helaas nog niks ontvangen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 18:08
undertake schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 19:06:
Ik heb voor mijn vriendin de Galaxy Watch6 40mm LTE besteld. Helaas nog niks ontvangen :'(
Same here, duurt wel erg lang voor een "pre-order" /sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Hoe stel je in dat gedurende de dag ook de bloedzuurstof moet gemeten worden?
Continue / 10min / manueel?

In Samsung Health zie ik wel de continue resultaten van mijn hartslag en stressniveau.
Maar bloedzuurstof is dus leeg.

In de settings kan ik wel aanvinken dat dit tijdens het slapen moet gemeten worden, maar gedurende de dag zie ik geen mogelijkheid om iets in te stellen. Of is dit dan volledig manueel te meten?

[ Voor 30% gewijzigd door g86 op 16-08-2023 19:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Niet online
geforce5_guy schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 16:55:
[...]

Zou zo maar kunnen. Heb een ticket bij komoot gemaakt met de vraag wat er aan de hand is. Als ik nieuws hoor zal ik het hier melden.
Ik heb nieuws van komoot: antwoord was dat het tijd kost om van Tizen naar Wear OS te gaan. Met een vaag verhaal er om heen en dat het op de roadmap stond. Met andere woorden persoon snapte er niks van. Heb daarna nog mijn probleem duidelijker proberen uit te leggen maar geen reactie meer op gehad tot op heden.

Nu heb ik net nog een keer te controleren of hij in de store stond op het horloge. En tot mijn verbasing was hij nu wel te vinden en te installeren. Dus voor mij is het opgelost, misschien dat dit nu ook voorandere geld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cpootjes
Klopt. Komoot werkt nu wel weer op watch.

• beautjweetj
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19:52
Sinds gistermiddag in het bezit van de Watch 6 47mm LTE, komende van een Watch4 44mm. Alleen valt me op dat ik helemaal geen meldingen ontvang op mijn horloge, zijn er meer die dat hebben? Horloge al gereset, instellingen opnieuw ingesteld. app instellingen nagekeken.. maar helaas niks. Hoor graag of andere hier ook tegen aan lopen.

Edit: whatsapp op horloge gedownload, dit werkt.

[ Voor 7% gewijzigd door beautjweetj op 17-08-2023 08:56 ]

• hjb012
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 17:27

Watchmaker werkt anders prima hoor :P

• kruila
beautjweetj schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:07:
Sinds gistermiddag in het bezit van de Watch 6 47mm LTE, komende van een Watch4 44mm. Alleen valt me op dat ik helemaal geen meldingen ontvang op mijn horloge, zijn er meer die dat hebben? Horloge al gereset, instellingen opnieuw ingesteld. app instellingen nagekeken.. maar helaas niks. Hoor graag of andere hier ook tegen aan lopen.

Edit: whatsapp op horloge gedownload, dit werkt.
handleiding al gelezen?

• Elpenoor
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:51

Ik heb soms hetzelfde probleem op mijn 5 Pro met Pujie. Lijkt vooral te gebeuren als er nog een notificatie op de achtergrond 'hangt'.

• Michel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-09 10:29
Misschien is het al eens besproken maar zoek ik gewoon op de verkeerde term, ik loop echter tegen een vreemd probleem aan wat ik met de watch 5 ook al had. Eerlijk gezegd ook nooit de moeite genomen om het op te lossen maar nu wel.

Als ik iets wil typen via het watch 6 samsung toetsenbord heb je een optie om spraak naar tekst uit te voeren. Deze staat echter op UK ingesteld terwijl het toestel en het normale toestel keurig in NL staat. Ik lijk dit ook nergens te kunnen aanpassen, alle opties die ik zie staan op NL.

Ik krijg er online ook niet echt iets over gevonden verder, iemand hier de gouden tip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden waarom Google Play Services zoveel batterij verbruikt op het horloge.
Ik heb m'n eigen 3-4 dagen geleden afgemeld voor het beta programma van de Google Play Services in de Play Store op m'n telefoon.
En nu installeert m'n horloge ook de beta's van de Google Play Services niet meer.

En de laatste dagen verbruiken de Play Services maar 1% batterij ipv 25-40%

Doordat er bijna dagelijks nieuwe beta versies uitkomen van de Google Play Services, neemt het installeren van die updates in de achtergrond heel veel batterij in beslag denk ik. En dat heb je dus door over te stappen naar de stable versie een heel stuk minder vaak.

• Phusebox
Van alle GW'es die ik heb gehad, dit is nummer drie, ben ik toch wel het meest teleurgesteld in deze.

- Het scherm heeft een groene waas, vooral bij lagere helderheid
- Het glas toont veel meer reflecties en is vooral buiten lastiger leesbaar
- De tekstgroottes zijn allemaal iets té groot naar mijn idee, tekstgrootte staat al op het kleinst
- De accu is niet verbeterd, een dag haal ik prima, maar ben benieuwd wanneer ik een hele dag actief ben met tracking of ie dan het einde wel haalt
- De snelheid is niet beter, openen van Google Pay of een bericht in Whatsapp is nog steeds traag en stroperig
- Ontwaken uit standby is traag, als je aan de ring draait duurt het makkelijk 1 a 2 sec voor er wat gebeurt
- Te pas en te onpas heb ik opeens een volledig zwart scherm met enkel een klokje bovenin

• Juancho
Phusebox schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:28:
Te pas en te onpas heb ik opeens een volledig zwart scherm met enkel een klokje bovenin
Dit betekent dat je een notificatie hebt of nog open hebt staan. Maar sowieso verdwijnt dit na een x aantal minuten weer en zie je je grotere AOD klokje weer.

• Razer
edgarf28 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:23:
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden waarom Google Play Services zoveel batterij verbruikt op het horloge.
Ik heb m'n eigen 3-4 dagen geleden afgemeld voor het beta programma van de Google Play Services in de Play Store op m'n telefoon.
En nu installeert m'n horloge ook de beta's van de Google Play Services niet meer.

En de laatste dagen verbruiken de Play Services maar 1% batterij ipv 25-40%

Doordat er bijna dagelijks nieuwe beta versies uitkomen van de Google Play Services, neemt het installeren van die updates in de achtergrond heel veel batterij in beslag denk ik. En dat heb je dus door over te stappen naar de stable versie een heel stuk minder vaak.
Ik draai geen beta en gisteren 55% Play Services.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
Voor wie een officiële metalen bandje zoekt, binnenkort gaat Samsung een officiele bandje op de markt brengen voor de Watch6/Classic, met productcode: Samsung GP-TYR960HCASW. Waarschijnlijk een aangepaste versie van de link bracelet in roestvrij staal met het one-click systeem en zal de komende 3 weken verschijnen...
De titanium bandjes voor de watch 5 pro hebben ook een one click systeem.

Het titanium bandje voor de watch 5 pro is de GP-TYR925 en het metalenbandje voor de watch 4 is de GP-TYR880.

[ Voor 28% gewijzigd door blue13x op 17-08-2023 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:39
Mijn Samsung metalen bandje voor Watch 4 classic heb ik al meer dan een jaar en heeft zo'n knop om in één keer het bandje aan het horloge te koppelen. Ook het inkorten of verlengen van het bandje gebeurt met zo'n zelfde knop; geen gefriemel meer met ultra kleine schroefjes of lipjes. Het bandje kostte €200, maar is van een andere klasse dan de bandjes van €20 tot €50 die ik ook heb, maar sindsdien niet meer heb gebruikt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12jLNYUdSg8z7N7B8Keie1BC_SQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IK4jzJspljOEXHnd9CuWKoPm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Amersfoort op 17-08-2023 13:42 ]

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Ja ik heb nu zo'n Ringke Metal One maar vind het toch een beetje goedkoop aanvoelen. Vind het wel duur voor een bandje maar eenzelfde prijsverschil zat er op mijn Watch3 Titanium en dat bandje is echt heel fijn. Dan hoop ik wel dat ze de "midden-sluiting" gebruiken voor de Watch6-uitvoering net zoals op de 3 en op het bandje van Ringke, want die sluiting vind ik veel mooier dan het systeem waarbij er basically een metalen plaat over je bandje heen klapt wat ze voor de 4 en 5 gebruikt hebben.

• blue13x
Amersfoort schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 13:35:
Mijn Samsung metalen bandje voor Watch 4 classic heb ik al meer dan een jaar en heeft zo'n knop om in één keer het bandje aan het horloge te koppelen. Ook het inkorten of verlengen van het bandje gebeurt met zo'n zelfde knop; geen gefriemel meer met ultra kleine schroefjes of lipjes. Het bandje kostte €200, maar is van een andere klasse dan de bandjes van €20 tot €50 die ik ook heb, maar sindsdien niet meer heb gebruikt.
[Afbeelding]
1.Is dit bandje de GP-TYR880?

2. Is dit op de watch 6 classic 47mm?

• Juancho
Heb wel het idee dat de behuizing wat minder gevoelig is voor krasjes dan mijn vorige Gear Sport. Al een paar keer geheel onbewust tegen bijv. een deurklink aangebotst of het aanrechtblad maar nog geen krasje te zien. Dat was met de Gear Sport wel anders.

Zal vast nog wel genoeg gaan gebeuren overigens want nu ben ik nog extreem voorzichtig, maar viel me al wel op.

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

blue13x schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 14:41:
[...]

1.Is dit bandje de GP-TYR880?

2. Is dit op de watch 6 classic 47mm?
Er staat op het horloge SM-R890, dat is een Watch4 classic 46mm, het bandje zal er wel bij horen dus 1. ja, 2. nee. Maar bandjes voor dat horloge passen prima op de Watch6 classic 47mm. Anders moet 'ie nu van m'n pols vallen.

• edgarf28
  • Niet online
Razer schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 10:34:
[...]

Ik draai geen beta en gisteren 55% Play Services.
Heb je dat bijna iedere dag zoveel? of zo af en toe maar een dag?
Kan zijn dat hij bij jou gisteren een nieuwe versie van de stable Play services heeft geinstalleerd op de achtergrond

• amst3l
  • Laatst online: 13-09 16:12
Weet iemand hoe je de taal/notatie van de widgets in je watchface kan veranderen? De weer-app staat bijvoorbeeld op AM/PM terwijl de rest wel in het Nederlands is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
YouTube: Samsung Galaxy Watch 6 Classic Review: Silver Fox
De review van mister mobile is uit, blijkbaar hebben sommige bandjes en horloge een defect...uh oh.
Hij zegt het zelf, "the silver one is the on to get". Watch5 pro = zwart, classics in zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:48
Ervaren jullie ook dat 'sleep tracking' op dit moment nog niet helemaal accuraat lijkt? Horloge nu drie nachten achtereen gedragen en in alle gevallen was de 'tijd in bed' een paar uur later dan ik werkelijk in bed lag. Het horloge zat strak genoeg om mij arm.

Met de Watch 5 Pro deed zich dit probleem helemaal niet voor. Hopelijk biedt een firmware update binnenkort verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
ChromeFR schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:16:
Ervaren jullie ook dat 'sleep tracking' op dit moment nog niet helemaal accuraat lijkt? Horloge nu drie nachten achtereen gedragen en in alle gevallen was de 'tijd in bed' een paar uur later dan ik werkelijk in bed lag. Het horloge zat strak genoeg om mij arm.

Met de Watch 5 Pro deed zich dit probleem helemaal niet voor. Hopelijk biedt een firmware update binnenkort verbetering.
Hier ook, zie m'n eerdere post hierover. Gister samsung health op de watch geupdate en het was gelijk beter afgelopen nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catanan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-09 08:55
undertake schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 19:06:
27 juli besteld en 2 augustus ontvangen. Mijn dochter 7 augustus besteld en vandaag (18 augustus) ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:21
Ik vind het starten van een activiteit niet echt makkelijk.
Zijn daar makkelijker mogelijkheden voor? Bv het starten van een wandeling en daarna weer stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Misschien handig als je eerst eens uitlegt wat je er niet makkelijk aan vindt want volgens mij hebben we heel andere definities. Of je gebruikt de meest omslachtige manier, dat kan ook natuurlijk. Dus wat doe je nu om een activiteit te starten en wat vind je daar "niet makkelijk" aan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Juancho
satshow schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 15:50:
Ik vind het starten van een activiteit niet echt makkelijk.
Zijn daar makkelijker mogelijkheden voor? Bv het starten van een wandeling en daarna weer stoppen.
Gaat super easy...

1. je kan een tegel toevoegen voor Strava en/of Samsung Sport activiteiten. Met 2 max 3 klikken heb je je activiteit lopend. Ik gebruik het dagelijks met wandelen/tennissen/hardlopen... werkt perfect!
2. je kan een watchface kiezen waarbij je ook een snelkoppeling voor een activiteit kan toevoegen.
3. misschien kan je iets met Google assistent maar dit gebruik ik zelf niet

Ik snap dus ook niet wat je er omslachtig aan vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:21

d0s

sssst

Phusebox schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:28:
Van alle GW'es die ik heb gehad, dit is nummer drie, ben ik toch wel het meest teleurgesteld in deze.

- Het scherm heeft een groene waas, vooral bij lagere helderheid
- Het glas toont veel meer reflecties en is vooral buiten lastiger leesbaar
- De tekstgroottes zijn allemaal iets té groot naar mijn idee, tekstgrootte staat al op het kleinst
- De accu is niet verbeterd, een dag haal ik prima, maar ben benieuwd wanneer ik een hele dag actief ben met tracking of ie dan het einde wel haalt
- De snelheid is niet beter, openen van Google Pay of een bericht in Whatsapp is nog steeds traag en stroperig
- Ontwaken uit standby is traag, als je aan de ring draait duurt het makkelijk 1 a 2 sec voor er wat gebeurt
- Te pas en te onpas heb ik opeens een volledig zwart scherm met enkel een klokje bovenin
Balen wel. Zou toch overwegen terug te sturen om te kijken of je geen pech exemplaar hebt.

In heb van geen van de genoemde punten last (kom van een watch 4 en ik vindt het op alle vlakken een vooruitgang). Vooral het scherm en idd ook al genoemd de krasbestendigheid (lijkt althans tot nu toe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
d0s schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 18:00:
[...]

Balen wel. Zou toch overwegen terug te sturen om te kijken of je geen pech exemplaar hebt.

In heb van geen van de genoemde punten last (kom van een watch 4 en ik vindt het op alle vlakken een vooruitgang). Vooral het scherm en idd ook al genoemd de krasbestendigheid (lijkt althans tot nu toe).
Na paar weken terugsturen gaat toch niet. Dan moet het een reparatie worden.

Automatisch activiteit herkennen is ook minder. De GW4C herkende wandelen na 10 min altijd. Deze GW6C nog niet 1 keer.

Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste

Let op:
Prijzen, bestellingen en leveringen mogen in [Samsung Galaxy Watch 6 series] Levering & Prijzen