Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:02
markies schreef op maandag 1 april 2024 @ 12:34:
[...]

er is niet mis mee je voorkeur voor appels of peren uit te spreken, bovendien overlappen aantal functies met elkaar het zijn allemaal watches.
je kan je geld maar 1 keer uitgeven en mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar fitness watches, ik vind deze Samsung grote tekorten hebben en hoge prijs ervan niet in verhouding mee staan.
ja zo lust ik er nog wel een paar, die van mijn opa is ook een watch, en daar zat zelfs een ketting aan.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markies
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-06 09:31
kruila schreef op maandag 1 april 2024 @ 12:42:
[...]

ja zo lust ik er nog wel een paar, die van mijn opa is ook een watch, en daar zat zelfs een ketting aan.
smaken verschillen duidelijk, je opa kan er geen lichaams/fitness functies e.d. mee tracken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 11:04
Heb je er zelf 1 @markies? Want dan snap ik niet waarom je de watch niet hebt terug gestuurt.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:11
Tijdens het autowassen viel mijn horloge op de grond, het (aftermarket) leren bandje was losgeraakt bij de aansluiting van het horloge. In eerste instantie had ik niets gezien, hij lag met het scherm naar beneden en het scherm en de rand had geen krasje. Maar ik had blijkbaar niet gezien dat de achterkant gebarsten was. :/
Ik was het bijna vergeten maar bij aanschaf zat ook een jaar Samsung Care, en die was nog niet voorbij :*)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/W3T12ZL.jpg

Claim ingediend op de woensdagavond die snel was goedgekeurd, donderdag bevestiging, vrijdag is het horloge opgehaald en zaterdag alweer gerepareerd ontvangen met een koerier.

In tegenstelling tot de reviews van Dynafix / drmobile heb ik (via de Samsung service) een goede ervaring hiermee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:59

IkWilbert

Het is mij!

Nieuwe OTA update beschikbaar op mijn GW 6 classic (wifi versie)
Verbeteringen:
Stabiliteit en betrouwbaarheid
Betere werking touchscreen
136MB

[ Voor 5% gewijzigd door IkWilbert op 08-04-2024 10:57 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-06 10:21
Reeds geinstalleerd .👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:19

MartNL

IkWilbert schreef op maandag 8 april 2024 @ 10:54:
Nieuwe OTA update beschikbaar op mijn GW 6 classic (wifi versie)
Verbeteringen:
Stabiliteit en betrouwbaarheid
Betere werking touchscreen
136MB
Merk je ook enig verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:59

IkWilbert

Het is mij!

MartNL schreef op maandag 15 april 2024 @ 23:17:
[...]

Merk je ook enig verschil?
Scherm werkt wat beter, verder merk ik niet veel. Heb ook niet echt issues met het horloge, alles werkt perfect.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:50
Waanneer gaat betalen met ING via Google Pay nou eens werken op de GW6... ?

[ Voor 11% gewijzigd door Albert020 op 16-04-2024 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:57
Albert020 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 09:56:
Waanneer gaat betalen met ING via Google Pay nou eens werken op de GW6... ?
Is niet gw6 gerelateerd. Maar Android wear Google pay wordt nog niet ondersteunt. Ze zouden er snel mee komen, maar valt nog tegen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-06 01:52
Iemand die een linkje heeft naar een setje degelijke 'No Gap' connectoren voor een 20mm bandje?

Ik kan wel wat vinden maar dat is allemaal Temu/Ali en mijn probleem is juist dat die dingen voor geen meter blijven zitten...

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alubbe75
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 16-05 14:11
Ok, vandaag in EEN HALVE DAG die rot batterij al leeg. Hartslag stond op continu maar dan nog. Vele meldingen staan uit. Dit is wel waardeloos lijkt ook steeds slechter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Alubbe75 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:16:
Ok, vandaag in EEN HALVE DAG die rot batterij al leeg. Hartslag stond op continu maar dan nog. Vele meldingen staan uit. Dit is wel waardeloos lijkt ook steeds slechter te worden.
Toevallig geen (sport) activiteit aan staan die je vergeten te stopen bent? Heb ik soms nog wel eens, dat ik mn lunch wandeling opneem via de Strava app, vergeet die te stoppen en dan na een aantal uren is de batterij idd leeg.

Verder al eens een herstart gedaan neem ik aan? En wat zegt je batterij verbruik?

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:25

HaTe

haat niet

Ik heb al meerdere malen geprobeerd te betalen met het horloge, maar de betaalterminal reageert nooit! NFC staat aan. Meer mensen hier last van?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20:46
HaTe schreef op woensdag 17 april 2024 @ 07:10:
Ik heb al meerdere malen geprobeerd te betalen met het horloge, maar de betaalterminal reageert nooit! NFC staat aan. Meer mensen hier last van?
Geen last van. Heb je wel de Google Wallet app geopend op het moment van betalen en de pinpas geselecteerd waarmee je wilt betalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

belly89 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 07:34:
[...]

Geen last van. Heb je wel de Google Wallet app geopend op het moment van betalen en de pinpas geselecteerd waarmee je wilt betalen?
Nee, ik ging er vanuit dat dit niet nodig is, aangezien ik "Betalen met open app" uit heb staan.
Nog maar eens proberen dan.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:33
Ik heb die als shortcut toegevoegd: 2x klikken op de bovenste knop en ik kan betalen met Google Pay.

edit:
wearable app op je telefoon -> instellingen horloge -> geavanceerde functies -> startknop twee keer drukken -> google wallet

[ Voor 48% gewijzigd door Hmmbob op 17-04-2024 09:15 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:37
Ik merk dat ik het siliconen bandje dat er standaard bij zit, totaal niet (meer) prettig vindt zitten. Ook het nylon sportbandje zit niet heel fijn. Hebben jullie een tip voor een andere?

[ Voor 8% gewijzigd door Munki op 17-04-2024 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
HaTe schreef op woensdag 17 april 2024 @ 08:49:
[...]

Nee, ik ging er vanuit dat dit niet nodig is, aangezien ik "Betalen met open app" uit heb staan.
Je moet de wallet app op je watch juist wel open hebben. Anders lukt het idd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Die optie is wat slecht genaamd, want je stelt eigenlijk in dat je met een andere app die je op dat moment open hebt staan gaat betalen, in plaats van Google Wallet. Als die optie uit staat, zal Google Wallet altijd je betaling afvangen (althans, dat was altijd zo).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:19

MartNL

Munki schreef op woensdag 17 april 2024 @ 09:32:
Ik merk dat ik het siliconen bandje dat er standaard bij zit, totaal niet (meer) prettig vindt zitten. Ook het nylon sportbandje zit niet heel fijn. Hebben jullie een tip voor een andere?
Top bandje.

https://www.smartwatchban...9ccd2f2a0753192771a3dc402

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
De nieuwe update is nu ook binnen op mijn gewone Watch 6 (non-classic). Geen problemen verder, ook niks nieuws gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
[...]

Denk dat dit dan het "probleem" is. Het nadeel van betalen met de smartwatch is dat je niet op het scherm kan kijken en kan zien of er een vinkje staat. Soms ga je te snel en kan hij het niet uitlezen. Hij trilt wel als bevestiging maar hij trilt ook als het niet lukt, dus dat vind ik nog niet zo handig.

Vaak laat ik hem wat langer ervoor zodat ik zeker weet dat het lukt.
Hmmbob schreef op woensdag 17 april 2024 @ 09:14:
Ik heb die als shortcut toegevoegd: 2x klikken op de bovenste knop en ik kan betalen met Google Pay.

edit:
wearable app op je telefoon -> instellingen horloge -> geavanceerde functies -> startknop twee keer drukken -> google wallet
Dit heb ik ook, werkt goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-06 12:00
Hier is de update ook binnen op de normale GW6 (LTE model)

Was wel even bezorgd, dat ding werd loeiheet tijdens de update, is inmiddels afgekoeld en alles werkt prima, alleen hij moest wel aan de lader na de update (was 31% accu kwijt daarvoor)

Nooit eerder gehad dat hij zo heet werd tijdens een update overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-06 01:52
Mizgala28 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 13:34:
Hier is de update ook binnen op de normale GW6 (LTE model)

Was wel even bezorgd, dat ding werd loeiheet tijdens de update, is inmiddels afgekoeld en alles werkt prima, alleen hij moest wel aan de lader na de update (was 31% accu kwijt daarvoor)

Nooit eerder gehad dat hij zo heet werd tijdens een update overigens.
hier geen last van net met de GW6 classic LTE. Sterker nog, hij lag achterop mn telefoon om te laden tijdens de update.

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik krijg de update niet geïnstalleerd op mijn Watch 6 classic LTE, bij het kopiëren naar horloge krijg ik iedere keer een foutmelding dat ik het later opnieuw moet proberen, inmiddels al stuk of 10x geprobeerd maar iedere keer het zelfde 😵 horloge ook opnieuw opgestart maar helpt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
edgarf28 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 15:36:
Ik krijg de update niet geïnstalleerd op mijn Watch 6 classic LTE, bij het kopiëren naar horloge krijg ik iedere keer een foutmelding dat ik het later opnieuw moet proberen, inmiddels al stuk of 10x geprobeerd maar iedere keer het zelfde 😵 horloge ook opnieuw opgestart maar helpt ook niet
Aii vervelend. Hier vanmiddag zonder problemen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 21:18
edgarf28 schreef op woensdag 17 april 2024 @ 15:36:
Heb ik iedere keer bij updaten. Dit keer gelukt door Bluetooth op telefoon uit te zetten en watch via wifi te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

[...]

Vandaag geprobeerd en dit werkt inderdaad wel gewoon!
In combinatie met de snelkoppeling van 2x drukken is het wel makkelijk.
Nu alleen nog de ASN betaalpas in de wallet zien te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
HaTe schreef op donderdag 18 april 2024 @ 14:06:
[...]

Vandaag geprobeerd en dit werkt inderdaad wel gewoon!
In combinatie met de snelkoppeling van 2x drukken is het wel makkelijk.
Nu alleen nog de ASN betaalpas in de wallet zien te krijgen..
Volgens mij wordt ASN nog niet ondersteunt voor de Wallet op je Android based horloge. Alleen Apple als ik het zo snel ff check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:06

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Sinds gisteren ook een Watch 6 dankzij de KPN actie bij de S24 telefoons. Mijn eerste smartwatch (had altijd een titanium analoog ding om mijn pols).

Wel zitten spelen met leuke faceplates van facer.io maar dat werkte toch niet helemaal lekker. Je moet dan een app installeren op je watch, dat ding als faceplate instellen en dan kun je leuke faceplates zoeken. Had er eentje met een Death Star en lightsabres als wijzer. Maar als ik dan mijn schermpje aantikte was het altijd precies 12 uur. Zal wel komen omdat het een laag over een laag is.

Daarnaast heeft het tweede tab op mijn watch het nu over dat ik vandaag 6405 stappen heb gezet, dat aantal loopt ook niet meer op. 3e Tab vermeld 2814 stappen en die loopt nog wel op... Best vaag.

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Juancho
Stormtrooper schreef op donderdag 18 april 2024 @ 15:10:
Sinds gisteren ook een Watch 6 dankzij de KPN actie bij de S24 telefoons. Mijn eerste smartwatch (had altijd een titanium analoog ding om mijn pols).

Wel zitten spelen met leuke faceplates van facer.io maar dat werkte toch niet helemaal lekker. Je moet dan een app installeren op je watch, dat ding als faceplate instellen en dan kun je leuke faceplates zoeken. Had er eentje met een Death Star en lightsabres als wijzer. Maar als ik dan mijn schermpje aantikte was het altijd precies 12 uur. Zal wel komen omdat het een laag over een laag is.

Daarnaast heeft het tweede tab op mijn watch het nu over dat ik vandaag 6405 stappen heb gezet, dat aantal loopt ook niet meer op. 3e Tab vermeld 2814 stappen en die loopt nog wel op... Best vaag.
Check vooral de watchfaces van AWF. Die vind ik persoonlijk super vet, je kan ze behoorlijk zelf tweaken (wat je wil zien, kleuren etc) en ze zijn regelmatig (tijdelijk) gratis. Ik heb er in de loop der tijd zoal heel wat gratis kunnen downloaden. Ik heb eigenlijk nooit andere watchfaces dan AWF.

https://amoledwatchfaces.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:48
Juancho schreef op donderdag 18 april 2024 @ 15:37:
[...]

Check vooral de watchfaces van AWF. Die vind ik persoonlijk super vet, je kan ze behoorlijk zelf tweaken (wat je wil zien, kleuren etc) en ze zijn regelmatig (tijdelijk) gratis. Ik heb er in de loop der tijd zoal heel wat gratis kunnen downloaden. Ik heb eigenlijk nooit andere watchfaces dan AWF.

https://amoledwatchfaces.com/
https://play.google.com/s...acestudio.windigitalblack

ik vind dit wel een fijne, laat alles zien wat ik wil incl week nummer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
hsb85 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 15:41:
[...]

https://play.google.com/s...acestudio.windigitalblack

ik vind dit wel een fijne, laat alles zien wat ik wil incl week nummer
Ik houd niet zo van die stijl om eerlijk te zijn, maar ieder zijn ding. Das het mooie van watchfaces :)

Ik gebruik nu zelf al een tijdje deze van AWF:

https://play.google.com/s...oledwatchfaces.infoblock2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmmbob
Ik ben erg tevreden over de S4u RC One watch face - vooral ook met de always-on stand van de wijzers

https://play.google.com/s...dio.s4urconefree&hl=en_US

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Als je heel creatief wilt worden dan kan je eigen watchfaces ontwerpen met Samsung Watchface Studio: https://developer.samsung...face-studio/overview.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Munki schreef op woensdag 17 april 2024 @ 09:32:
Welke kleur heeft je sportband (siliconen)? Ik sport namelijk veel met de watch en ik vind die band juist erg fijn. Dus ik zou wel een 2de willen hebben, maar dan wel een andere kleur dan mijn huidige indigo kleur. Dus mocht je die hebben en de band wel kwijt willen... let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 21:57
Hier ligt nog een lichtblauw bandje nieuw ongebruikt in de la.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/37_UlLY_X54UPC3me0BUAlyhqD4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sE0esXXP2huHeVmIhmJwMaCU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BbMiTH42S-lflq6tnc4YqUl72bw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4R8ZWuRfzEt579ZYMrRNEesS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Waarom blijft Health Platform op de achtergrond actief en kan deze niet gestopt worden ?

***edit***
He probleem heeft zichzelf na 1x opnieuw opstarten van de GW6 opgelost ;)

[ Voor 102% gewijzigd door Albert020 op 28-04-2024 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Ik kan het niet vinden, maar wat ik wil is een geluidsmelding op mijn telefoon als mijn watch vol is.
Nu krijg ik alleen bovenin een melding op mijn telefoon dat hij opgeladen is, maar ik wil er graag een geluidje bij.

[ Voor 4% gewijzigd door KSR op 28-04-2024 01:38 ]

Be Stronger Than Your Excuses

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
@KSR Zoek in je lijst met apps naar Galaxy Watch6 Manager, daarna klikken op Meldingen en vervolgens Meldingscategorieën. Daartussen staat Horloge volledig opgeladen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KSR
  • Niet online

KSR

S_Chief schreef op zondag 28 april 2024 @ 03:13:
@KSR Zoek in je lijst met apps naar Galaxy Watch6 Manager, daarna klikken op Meldingen en vervolgens Meldingscategorieën. Daartussen staat Horloge volledig opgeladen.
Ik zie Meldingscategorieën er niet bij staan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zcZuxwd1-Kfbg9Ohs5z-6QPF1Wg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4MagqhlMq6tPKrRleICkh2K0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
@KSR Scrol eens naar beneden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8wXHJGTaPma8EW9polIGNY9pdm4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RGPgRYQVresFrYFBwIBIgp8V.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KSR
  • Niet online

KSR

Dat is vreemd, dat staat er bij mij niet bij.
Alleen wat je ziet op het screenshot
Ik heb een Samsung S24plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangtime
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-06 09:29
Kan deze 112 bellen zonder esim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-06 12:00
Hangtime schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 15:12:
Kan deze 112 bellen zonder esim?
LTE model ja

Dat deed de mijne 1 keer vanzelf, en liep dan ook nog volledig vast waardoor ik niet kon ophangen.

power knop ingedrukt houden hielp toen

Niet om negatief over te komen, maar dat is hoe ik erachter kwam dat het zonder een abonnement 112 kan bellen (direct via een omweg uitgezet, ik heb die functie niet nodig)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Sinds gisteren wil mijn telefoon niet meer verbinden met het horloge. Hij gaat dan ook binnen 5 uur leeg. Wifi staat dan de hele tijd aan ook.
Heb al een reset gedaan. Toen werkte het. Na het terugzetten van de backup weer hetzelfde probleem.
Nu maar resetten en alles handmatig herstellen...
meer mensen hier last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BHeremans
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-06 22:36
KSR schreef op zondag 28 april 2024 @ 19:38:
[...]

Dat is vreemd, dat staat er bij mij niet bij.
Alleen wat je ziet op het screenshot
Ik heb een Samsung S24plus
First, open the Settings app on the Galaxy S24. Then, access “Notifications” and go to “Advanced settings.” At the bottom of this menu, you will see a toggle switch associated with a new feature called “Manage notification categories for each app.” Make sure it is turned on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

Ik blijf maar problemen houden met de bluetooth koppeling. Het horloge is zo onbruikbaar want de batterij gaat dus super snel leeg zo. Ik heb zowel het horloge en galaxy wearable op de telefoon al opnieuw geinstlaleerd, zonder eigenlijk verder wat in te stellen. Ik dacht, misschien doe ik wel iets fout. Toch nog een halve dag is de bluetooth verbinding verloren en wil hij ook niet meer verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Niet online

KSR

BHeremans schreef op maandag 6 mei 2024 @ 13:01:
[...]

First, open the Settings app on the Galaxy S24. Then, access “Notifications” and go to “Advanced settings.” At the bottom of this menu, you will see a toggle switch associated with a new feature called “Manage notification categories for each app.” Make sure it is turned on
Thnx, dat was hem ....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:54

Dido

heforshe

Nou, ik heb ook maar eens gedaan of ik nog niet bijna 50 ben :+

En ik heb dus sinds zaterdagmiddag een Classic 43 mm om mijn pols.

Betalen lukte vandaag, en Samsung Health lijkt op een opdringerige gymleraar :P

Maar, het werkt wel. Wandelen deed ik sowieso al genoeg, vanwege de honden, maar nu krijg ik ook op mijn flikker als ik te lang stil zit. En dan moet ik rek- of strekoefeningen doen. Ja, dat kan uit. Maar ergens weet ik ook wel dat het helemaal niet zo'n gek idee is, dus doe ik het braaf O-)

En vooralsnog gaat de batterij netjes een dag mee - en 's nachts gaat ie aan de lader. Slapen met een klokkie zie ik momenteel geen voordeel van, want slapen lukt me gelukkig uitstekend :P

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
Dido schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 12:53:
Nou, ik heb ook maar eens gedaan of ik nog niet bijna 50 ben :+

En ik heb dus sinds zaterdagmiddag een Classic 43 mm om mijn pols.

Betalen lukte vandaag, en Samsung Health lijkt op een opdringerige gymleraar :P

Maar, het werkt wel. Wandelen deed ik sowieso al genoeg, vanwege de honden, maar nu krijg ik ook op mijn flikker als ik te lang stil zit. En dan moet ik rek- of strekoefeningen doen. Ja, dat kan uit. Maar ergens weet ik ook wel dat het helemaal niet zo'n gek idee is, dus doe ik het braaf O-)

En vooralsnog gaat de batterij netjes een dag mee - en 's nachts gaat ie aan de lader. Slapen met een klokkie zie ik momenteel geen voordeel van, want slapen lukt me gelukkig uitstekend :P
slapen met horloge doe ik niet voor de statistieken, maar ik vind het juist wel een fijne wekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

hsb85 schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 13:10:
slapen met horloge doe ik niet voor de statistieken, maar ik vind het juist wel een fijne wekker.
Daar gebruik ik al jaren mijn telefoon voor die naast mijn bed op de lader staat :P
Daar kan ik tenminste ook zonder bril de tijd op zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Ik heb wel een tijd geslapen met de watch om voor de statistieken. Tis alleen jammer dat je er verder zo weinig mee kan doen, of door de data echt bruikbare tips krijgt. Het blijft bij de standaard dingen die ik ook wel zonder watch wist:

1. geen fel licht voor slapen gaan
2. doe ademhalingsoefeningen
3. vermijdt eten/drinken/alcohol voor slapen
4. ga op tijd naar bed
5. etc. etc

Dat heb ik niet de specifieke slaapdata van mij voor nodig. Of ik moet iets missen waardoor slapen met de watch om icm de gegenereerde data wel van belang is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:03

-tom-562

Oliesjeik

Ik twijfel een beetje tussen de 40mm of de 44mm watch. Ik heb niet zo'n hele grote pols (omtrek 17,5cm), dus ik vraag mij af of de 44mm niet te lomp is.. Nu is de grotere accu natuurlijk wel een zwaar groot voordeel.
Ik zal het horloge wss gebruiken zonder always-on display (dat gebruikte ik bij mijn oude Honor Band 4 al niet), en ook veel voor het sporten/fitnessen (zo'n 3x per week 1,5/2 uur) waarbij ik graag Spotify wil gebruiken.
Zijn er mensen hier met een vergelijkbare polsomtrek en een 40mm of 44mm watch?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Hoe stel ik in dat als ik bel met mijn GW6 deze niet overspringt naar de telefoon,
Dit is zeer irritant, deze zit dan in broekzak.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

-tom-562 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:42:
Ik twijfel een beetje tussen de 40mm of de 44mm watch. Ik heb niet zo'n hele grote pols (omtrek 17,5cm), dus ik vraag mij af of de 44mm niet te lomp is.. Nu is de grotere accu natuurlijk wel een zwaar groot voordeel.
Ik zal het horloge wss gebruiken zonder always-on display (dat gebruikte ik bij mijn oude Honor Band 4 al niet), en ook veel voor het sporten/fitnessen (zo'n 3x per week 1,5/2 uur) waarbij ik graag Spotify wil gebruiken.
Zijn er mensen hier met een vergelijkbare polsomtrek en een 40mm of 44mm watch?
Ik heb een ook smalle polsjes (18 cm) en de 43mm (classic) zit prima. Hij zou ook niet veel groter moeten zijn, trouwens, maar ik denk dat 1 mm extra het verschil niet zou maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edtepet1
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10-06 15:22
Ik heb ook een dunne polsen had de Galaxy SW 4, 44mm nu heb ik de Galaxy SW 6, 40mm . De 4 was veel te groot en de 6 is en staat beter een nadeel is wel dat ie dikker lijkt of is.
Verder echt wel blij dat ik de 40mm heb dus

edtepet1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markies
zwaar overschat, heb er achteraf spijt van, prijs/kwaliteit verhouding is niet best, ziet er mooi uit maar in de praktijk vallen prestaties en functionaliteit erg tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-06 10:21
markies schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 10:26:
zwaar overschat, heb er achteraf spijt van, prijs/kwaliteit verhouding is niet best, ziet er mooi uit maar in de praktijk vallen prestaties en functionaliteit erg tegen
Als het echt zo is ,dan had Samsung wel ingegrepen .
Ik ben er zeer blij mee , nachts 1.5 uurtje laden en kan er weer de hele dag mee doen .
En het licht er aan hoe hoge eisen je stelt .

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Juancho
markies schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 10:26:
Maar dit zei je in januari ook al. Feit dat je dan alsnog bijna een half jaar met de watch om loopt doet me eerder denken dat je het juist allemaal wel vind mee vallen. Want waarom niet retour gestuurd? Waarom niet te koop gezet? Het zou dan nog een vrij nieuwe watch zijn geweest die prima te verkopen was. Had je een andere kunnen kopen. Maar dan natuurlijk wel even vooraf bepalen waar je een watch voor wilt gebruiken....

Ik vind persoonlijk de prijs/kwaliteit juist erg meevallen. Je krijgt veel voor je geld. Feit is wel dat als je bijv. een serieuze hardloper bent je beter een Garmin kan nemen. Kost waarschijnlijk meer, maar die zal beter passen voor je doel. Zoek je een overal complete smartwatch dan is de Galaxy 6 echt een top ding voor een hele schappelijke prijs al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Heb ondertussen een 40mm watch gekocht via V&A hier voor een mooie prijs. Ben er tot nu toe erg blij mee (1 dag in gebruik :P). 40mm staat goed om mijn pols, 44mm was denk ik te lomp (vind dat er altijd slecht uit zien, van die dunne polsen met te grote horloges, krijg daar echt van die TW Steel vibes bij :P).
Meteen de TAG Heuer Carrera watchface gedownload/gekocht, dat is wel mijn stijl.

Het enige waar ik nu tegenaan loop is dat de Google Wallet app mijn Rabobank pasjes niet automatisch overzet, dat zou volgens de instructies vanzelf moeten gaan? Als ik de Wallet app open (op het horloge) en de instructies volg, dan kan ik uiteindelijk alleen mijn creditcard toevoegen (die heb ik ook aan de wallet app gekoppeld op mijn telefoon)

Edit:
Zoekfunctie gebruikt en ik zie al wat mogelijke oplossingen, ik ga het straks proberen!

[ Voor 11% gewijzigd door -tom-562 op 22-05-2024 08:55 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hsb85
-tom-562 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 08:51:
Heb ondertussen een 40mm watch gekocht via V&A hier voor een mooie prijs. Ben er tot nu toe erg blij mee (1 dag in gebruik :P). 40mm staat goed om mijn pols, 44mm was denk ik te lomp (vind dat er altijd slecht uit zien, van die dunne polsen met te grote horloges, krijg daar echt van die TW Steel vibes bij :P).
Meteen de TAG Heuer Carrera watchface gedownload/gekocht, dat is wel mijn stijl.

Het enige waar ik nu tegenaan loop is dat de Google Wallet app mijn Rabobank pasjes niet automatisch overzet, dat zou volgens de instructies vanzelf moeten gaan? Als ik de Wallet app open (op het horloge) en de instructies volg, dan kan ik uiteindelijk alleen mijn creditcard toevoegen (die heb ik ook aan de wallet app gekoppeld op mijn telefoon)

Edit:
Zoekfunctie gebruikt en ik zie al wat mogelijke oplossingen, ik ga het straks proberen!
Google Pay op Rabobank zou zo moeten gaan: https://www.rabobank.nl/p...an-de-slag-met-google-pay

Ik heb zelf ook de 40mm en ben er wel blij mee, moet wel elke dag op de lader (tijdens het avond eten), dat is wel met gps uit. Want GPS vreet batterij bij mij. ik doe GPS alleen aan bij een workout of als ik mijn horloge als sleutel voor mijn telsa wil gebruiken (ipv mijn telefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

hsb85 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:17:
[...]

Google Pay op Rabobank zou zo moeten gaan: https://www.rabobank.nl/p...an-de-slag-met-google-pay

Ik heb zelf ook de 40mm en ben er wel blij mee, moet wel elke dag op de lader (tijdens het avond eten), dat is wel met gps uit. Want GPS vreet batterij bij mij. ik doe GPS alleen aan bij een workout of als ik mijn horloge als sleutel voor mijn telsa wil gebruiken (ipv mijn telefoon).
Het werkt nu ook, toevoegen via NFC ging prima uiteindelijk!

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-06 18:58
Iemand ervaring met SNS en deze watch? Volgens de site van SNS kan je Google Pay gebruiken via een smartphone, maar niet via Wear OS. Dat lijkt me zo'n arbitraire beperking dat ik het haast niet kan geloven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Jammer dat ze een rond design hebben weggewerkt in een vierkant design. Ziet er vreemd uit en lijkt een beetje op een Apple watch. Jammer. Ben zelf meer van ronde klokjes. Of zoals mijn vorige Samsung Gear Sport geheel vierkant met ronde hoeken. Deze combi ziet er iig heel gek uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-06 09:50

Renate1970

Lef is Leven

Oei wat vind ik dit ontwerp jammer, misschien dat de Ultra in het echt meevalt maar het spreekt me niet echt aan.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23:59
mrtl schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 14:20:
Iemand ervaring met SNS en deze watch? Volgens de site van SNS kan je Google Pay gebruiken via een smartphone, maar niet via Wear OS. Dat lijkt me zo'n arbitraire beperking dat ik het haast niet kan geloven.
Is echt waar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
mrtl schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 14:20:
Zelfde met ING op dit moment helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
dutchnltweaker schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 18:38:
[...]

Zelfde met ING op dit moment helaas.
Idd, baal er ook heel erg van dan ING nog niet werkt op de GW6 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 07:16
Oh shit, ik wilde juist voor mijn zorgen dat hij kon betalen met zijn nieuwe te krijgen smart watch. Dat is wel slecht zeg! Waarom niet dan?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
jorisdekloris schreef op zondag 26 mei 2024 @ 00:27:
Oh shit, ik wilde juist voor mijn zorgen dat hij kon betalen met zijn nieuwe te krijgen smart watch. Dat is wel slecht zeg! Waarom niet dan?
Doordat ING het moet implementeren, bal ligt bij ING. Ze gaven aan dat het binnenkort zou komen, maar dat was in Maart.. We zijn nu al bijna in juni.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
Mocht iemand interesse hebben in mijn nog hele goede Samsung Galaxy Watch 6 classic... ik wil misschien overstappen op de Garmin vanwege betere sport (hardloop) tracking. Stuur dan gerust een berichtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
pimjai schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 19:04:
[...]

Heb dezelfde en ook een klein beetje speling inderdaad. Had dat ook op de watch 4 en daarvoor op de watch 3 dus lijkt mij normaal. Ik heb er nooit problemen door gehad in elk geval.
er zit geen draai schijf op de 3 en 4......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
Irritant als de standaard bandjes er uit gaan :(

Nou zullen er wel adapters voor komen net zoals je voor de iWatch ook hebt, maar toch.. Ik kan nu gewoon elk bandje erop prakken en dat is erg prettig.

Ik vind die vierkante kast ook niet mooi. Als je hem vierkant maakt, stop er dan ook een vierkant scherm in, dan kan je notificaties beter lezen.

[ Voor 26% gewijzigd door Llopigat op 27-05-2024 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:17
rooie60 schreef op maandag 27 mei 2024 @ 21:21:
[...]

er zit geen draai schijf op de 3 en 4......
De "classic" uitvoering valt niet onder de versie 3 of 4?
Daar zit namelijk wel een ring op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
mike123 schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 07:44:
[...]

De "classic" uitvoering valt niet onder de versie 3 of 4?
Daar zit namelijk wel een ring op.
oooohh oke maar ik ben n beetje hysterisch,kom op werk ik heb sinds 5 dgn n watch 6 47 (ondanks polsjes van 16 cm mar hou van lomp en grotehorloges.) ineens moet ik n pincode invoeren????? waar komt dit vandaan?..al die dagen ging prima,alles staat erop ,zelf gedaan met wear app...............en nu dit,ik kan niks meer nu,heb 4 codes geprobeerd die allemaal fout zijn.In heel mijn samsung flip 3 geruik ik geen pincode,en nu komt mijn watch met dit?? na 4 pogingen moetik wachten 30 sec.

[ Voor 52% gewijzigd door rooie60 op 29-05-2024 20:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
Ik ga jullie verlaten. Ik heb m'n samsung galaxy watch 6 classic gister verkocht en een Garmin Forerunner 265 gekocht. Niet omdat ik de Samsung slecht vijd, helemaal niet zelfs want wat een top ding. Maar ik ga wat verder met hardlopen (en tennis) en daar is de Garmin gewoon veel beter, fijner en betrouwbaarder in.

Ik zal zeker wat dingen missen, zo zijn de watch faces echt geweldig en die heeft Garmin (nog) niet ondanks het AMOLED scherm en ik was aardig fan geworden van Wear OS en de integratie met mijn Samsung galaxy telefoon. Maar ok, tis geven en nemen en nu aanpassen aan het Garmin Eco systeem 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:33
rooie60 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 20:10:
[...]
oooohh oke maar ik ben n beetje hysterisch,kom op werk ik heb sinds 5 dgn n watch 6 47 (ondanks polsjes van 16 cm mar hou van lomp en grotehorloges.) ineens moet ik n pincode invoeren????? waar komt dit vandaan?..al die dagen ging prima,alles staat erop ,zelf gedaan met wear app...............en nu dit,ik kan niks meer nu,heb 4 codes geprobeerd die allemaal fout zijn.In heel mijn samsung flip 3 geruik ik geen pincode,en nu komt mijn watch met dit?? na 4 pogingen moetik wachten 30 sec.
Je hebt die pincode echt zelf ingesteld. Je moet een screen unlock doen iedere keer als je het horloge opnieuw opstart, of als je de horloge van je pols hebt gehaald.

Je hebt deze pincode nodig voor oa Google Pay (dus wellicht dat je hem daarvoor hebt ingesteld?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:30
Als ik al die fruitige watches op TV zie, dan denk ik toch dat de lichtopbrengst bij AOD een stuk hoger is dan bij onze Samsungs. De maximale lichtsterkte is bij normaal daglicht toch nauwelijks te zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:33
Roost schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 19:28:
Als ik al die fruitige watches op TV zie, dan denk ik toch dat de lichtopbrengst bij AOD een stuk hoger is dan bij onze Samsungs. De maximale lichtsterkte is bij normaal daglicht toch nauwelijks te zien...
Ik heb hier helemaal niet zo'n last van met m'n Watch 6 classic..

Ook rijdens hardlopen etc is de tijd prima te zien.

Ik heb wel 'til pols op voor activeren' aan staan. Dus als ik kijk, is mijn scherm altijd helder genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markies
Juancho schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 14:03:
[...]

Maar dit zei je in januari ook al. Feit dat je dan alsnog bijna een half jaar met de watch om loopt doet me eerder denken dat je het juist allemaal wel vind mee vallen. Want waarom niet retour gestuurd? Waarom niet te koop gezet? Het zou dan nog een vrij nieuwe watch zijn geweest die prima te verkopen was. Had je een andere kunnen kopen. Maar dan natuurlijk wel even vooraf bepalen waar je een watch voor wilt gebruiken....

Ik vind persoonlijk de prijs/kwaliteit juist erg meevallen. Je krijgt veel voor je geld. Feit is wel dat als je bijv. een serieuze hardloper bent je beter een Garmin kan nemen. Kost waarschijnlijk meer, maar die zal beter passen voor je doel. Zoek je een overal complete smartwatch dan is de Galaxy 6 echt een top ding voor een hele schappelijke prijs al zeg ik het zelf.
het valt helemaal niet mee iedere dag opladen waardoor je vele functies maar uitschakelt.
Ben jij in dienst van Samsung of krijg je andere benefits?
Verkopen zou idd de beste oplossing zijn, dat zegt op zich al genoeg over deze zwaar teleurstellende smart watch dat je het binnen half jaar al verkoopt vanwege slechte eigenschappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markies
hsb85 schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 10:17:
[...]

het is een zwaar overschat toestel met deze waardeloze batterij duur datje allerlei functionaliteiten moet uitzetten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Juancho
markies schreef op zondag 2 juni 2024 @ 14:26:
[...]
het valt helemaal niet mee iedere dag opladen waardoor je vele functies maar uitschakelt.
Nee ik heb gewoon onderzoek gedaan en dat naast datgeen ik wil gelegd en toen de keuze gemaakt. Als jij een watch wilde die een aantal dagen mee gaat, had je een Garmin moeten kopen. Mijn nieuwe Garmin gaat zo 3 dagen mee en dat is incl. sport tracking, slaap en enorm veel sensors die de hele dag door van alles meten.

De Samsung van mij ging 1 a 1,5 dag mee zonder sporten. Met sporten moet je idd een keertje bijladen op die dag. Voor mij was dat geen issue want die watch laad super snel op. Ik weet niet of jij doucht bijv. na het sporten, maar gooi je watch dan eens aan de lader en ook als je tandenpoets en je mist helemaal niks.
Verkopen zou idd de beste oplossing zijn, dat zegt op zich al genoeg over deze zwaar teleurstellende smart watch dat je het binnen half jaar al verkoopt vanwege slechte eigenschappen
Tja je loopt al een maanden lang te zeuren over je watch. Dan moet je eens bij jezelf ten rade gaan:

1. als je batterij idd zonder sport opnames etc niet een 1 dag mee gaat... dan is er iets mis en had je hem allang moeten terugsturen voor analyse
2. als je watch een dag mee gaat maar je moet voor slapen gaan laden want je hebt bijv. een sport tracking gedaan... dan had je dat kunnen weten en heb je zelf gewoon een foute keuze gemaakt waarschijnlijk gebaseerd op heel slecht vooronderzoek.

Maargoed, je zal ongetwijfeld nog een paar maand gaan klagen en klagen. Moet jezelf weten, maar ik weet wel 1 ding: daar gaat je watch niet beter van presteren. Sterker nog, alleen maar minder want je stress meter zal overuren moeten maken >:)

Zet hem op Marktplaats, ik heb er laatst nog €200 voor gekregen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dutchnltweaker
markies schreef op zondag 2 juni 2024 @ 14:30:
[...]

het is een zwaar overschat toestel met deze waardeloze batterij duur datje allerlei functionaliteiten moet uitzetten
Vrijdag mijn classic in de ochtend van de lader gehaald, op dit moment nog 30% accu met 2 en een halve dag verder. Waarom heb je jouw watch niet terug gestuurd of ter reparatie aangeboden?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

markies schreef op zondag 2 juni 2024 @ 14:26:
[...]

Kan je niet ergens anders gaan lopen zeiken? Meer dan 50% van je posts op GoT bestaan uit het zeiken in dit topic 8)7

Ontopic:
Heb mijn Watch6 40mm nu inmiddels 2 weken in gebruik en ben dik tevreden. Ik red makkelijk 2 dagen met een volle acculading (AOD staat wel uit en 's nachts gaat die op slaapstand) bij normaal gebruik.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
-tom-562 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 14:41:
[...]

Kan je niet ergens anders gaan lopen zeiken? Meer dan 50% van je posts op GoT bestaan uit het zeiken in dit topic 8)7

Ontopic:
Heb mijn Watch6 40mm nu inmiddels 2 weken in gebruik en ben dik tevreden. Ik red makkelijk 2 dagen met een volle acculading (AOD staat wel uit en 's nachts gaat die op slaapstand) bij normaal gebruik.
Heb je GPS ook aanstaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
hsb85 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 15:22:
[...]

Heb je GPS ook aanstaan?
Ik had GPS altijd aan, hartslag werd met regelmaat gemeten, AOD aan (ik gebruikte de gave faces van AWF), droeg de watch met slapen (natuurlijk wel met slaapstand aan) en een aantal notificaties kwamen binnen (whatsapp/mail/paar apps). Zonder activiteit op een dag (dus geen wandel/hardloop/tennis/padel activiteit) kon ik zo 1,5 a 2 dagen met de watch. Een uur sporten met spotify offline aan was natuurlijk andere koek, maar wat ik gister ook zei, hang je watch tijdens douchen en tandenpoetsen even aan de lader en het zit weer vol en je mist er dus niks mee.

[ Voor 7% gewijzigd door Juancho op 03-06-2024 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
Juancho schreef op maandag 3 juni 2024 @ 15:39:
[...]

Ik had GPS altijd aan, hartslag werd met regelmaat gemeten, AOD aan (ik gebruikte de gave faces van AWF), droeg de watch met slapen (natuurlijk wel met slaapstand aan) en een aantal notificaties kwamen binnen (whatsapp/mail/paar apps). Zonder activiteit op een dag (dus geen wandel/hardloop/tennis/padel activiteit) kon ik zo 1,5 a 2 dagen met de watch. Een uur sporten met spotify offline aan was natuurlijk andere koek, maar wat ik gister ook zei, hang je watch tijdens douchen en tandenpoetsen even aan de lader en het zit weer vol en je mist er dus niks mee.
Ik zie dat je een classic hebt, ik vroeg het juist omdat ik ook de 40mm normale 6 heb en GPS vreet mijn batterij leeg. Zonder doe ik ongeveer 1,5 dag zonder AOD en 1 dag met AOD, maar met GPS moet ik 's ochtends en dan weer tijdens avond eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

hsb85 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 15:22:
[...]

Heb je GPS ook aanstaan?
GPS heb ik volgens mij aan staan. Althans, ik heb "locatie" aan staan

[ Voor 24% gewijzigd door -tom-562 op 03-06-2024 16:58 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
-tom-562 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 16:57:
[...]

GPS heb ik volgens mij aan staan. Althans, ik heb "locatie" aan staan
Oh prima batterijduur dan voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

hsb85 schreef op maandag 3 juni 2024 @ 17:40:
[...]

Oh prima batterijduur dan voor jou.
Sinds dat ik 'm heb, heb ik niet meer gesport. Vanavond ga ik weer eens en dan wil ik 'm gaan gebruiken voor Spotify (via WiFi), ik verwachr dat het dan een stuk sneller gaan met de batterij :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Op mijn Galaxy Watch 5 Pro krijg ik WhatsApp notificaties altijd netjes binnen, door ze weg te swipen verdwijnen ze, en die specifieke komen daarna ook niet meer terug. Enkel nieuwe.

Op de Galaxy Watch 6 van mijn vriendin komen vrij frequent steeds oude WhatsApp berichten als notificatie terug. Nieuwe ook, maar die oude dus ook. Het lijken een aantal specifieke oude te zijn die blijven terugkeren terwijl die al lang en breed gelezen zijn.

We hebben beide de WhatsApp app op onze watch geïnstalleerd.

Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
JBS schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 10:20:
Op mij te Galaxy Watch 5 Pro krijg ik WhatsApp notificaties altijd netjes binnen, door ze weg te swipen verdwijnen ze, en die specifieke komen daarna ook niet meer terug. Enkel nieuwe.

Op de Galaxy Watch 6 van mijn vriendin komen vrij frequent steeds oude WhatsApp berichten als notificatie terug. Nieuwe ook, maar die oude dus ook. Het lijken een aantal specifieke oude te zijn die blijven terugkeren terwijl die al lang en breed gelezen zijn.

We hebben beide de WhatsApp app op onze watch geïnstalleerd.

Herkent iemand dit?
De watch al eens herstart? Misschien een keer de cache legen? Of WA van je watch verwijderen en opnieuw installeren? Misschien hangt er iets op de achtergrond. Persoonlijk vond ik WA op de watch, dus echt de app op watch toen helemaal niks. Het werkte fijner gewoon via bluetooth via je telefoon en dan werkte het idd zoals jullie ook willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luka23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 04-06 17:00
Ervaren anderen ook een dramatische batterijduur met de Watch6 44mm? Hij haalt een hele werkdag niet zonder dat ik 'm echt gebruik; locatie en wifi staan uit, bluetooth of LTE afhankelijk van of ik wel/geen telefoon bij me heb, AOD staat uit, automatische workout tracking staat uit, slaap tracking doe ik niet, geen Google Assistent. Whatsapp is de grootste batterijvreter, maar zelfs die gebruik ik niet actief; puur meldingen. Desalniettemin vreet dit toch batterij. Heb de watch ongeveer 2 weken in gebruik dus ik verwacht dat de batterijkalibratie al afgerond is. Iemand tips/ervaringen/suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
luka23 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 15:19:
Ervaren anderen ook een dramatische batterijduur met de Watch6 44mm? Hij haalt een hele werkdag niet zonder dat ik 'm echt gebruik; locatie en wifi staan uit, bluetooth of LTE afhankelijk van of ik wel/geen telefoon bij me heb, AOD staat uit, automatische workout tracking staat uit, slaap tracking doe ik niet, geen Google Assistent. Whatsapp is de grootste batterijvreter, maar zelfs die gebruik ik niet actief; puur meldingen. Desalniettemin vreet dit toch batterij. Heb de watch ongeveer 2 weken in gebruik dus ik verwacht dat de batterijkalibratie al afgerond is. Iemand tips/ervaringen/suggesties?
De WA app zou ik er sowieso afgooien. Meldingen krijg je ook gewoon binnen via BT. En welke watch face gebruik je? Sommige vreten batterij. Als tip, probeer eens watchfaces van AFW (te vinden in de playstore). Ik heb die jaren gebruikt en die zijn top. Zien er geweldig uit, je kan vele data velden tweaken en doen geen gekke dingen met je baterij.

Verder even checken bij batterij wat je watch zo enorm leegtrekt. Heb je bijv. al eens herstart? Even de processen killen en opnieuw checken. Want zonder activiteiten/offline muziek etc moet je echt wel 1,5 a 2 dagen met de watch kunnen. Zoniet, en blijft het issue, niet te lang wachten maar gewoon de watch terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luka23
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 04-06 17:00
Ik wil mijn Whatsapp ook kunnen gebruiken als ik weleens mijn telefoon niet bij mij heb, gaat niet alleen om de meldingen. Analoog dashboard is mijn watchface, een van de Samsung ingebouwde met batterij, stappen, datum en sneltoets naar een workout tracker. Doe 'm verder iedere keer uit als ik thuis ben en m niet gebruik om batterij te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
luka23 schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 16:15:
Ik wil mijn Whatsapp ook kunnen gebruiken als ik weleens mijn telefoon niet bij mij heb, gaat niet alleen om de meldingen. Analoog dashboard is mijn watchface, een van de Samsung ingebouwde met batterij, stappen, datum en sneltoets naar een workout tracker. Doe 'm verder iedere keer uit als ik thuis ben en m niet gebruik om batterij te besparen.
Dat laatste is natuurlijk al een teken dat er iets niet goed zit. Los van activiteiten en al helemaal als je dan Spotify offline gebruikt want die combi vreet batterij (logisch), moet je de watch toch echt wel incl. AOD 1,5-2 dagen kunnen dragen hoor.

Niet te lang mee rondlopen dus, gewoon terugsturen als je het echt niet meer weet. Of voor 1x terugzetten naar fabrieksinstellingen en dan nog eens testen. Heb je dan hetzelfde issue? Terugsturen.

Toen ik de 6 serie nog had (tot een week geleden) kon er ook zonder sporten/muziek, wel zo'n 1,5 dag mee incl. AOD en sleeptracking. Wat ik toen alleen maar deed was op de 2de dag even tijdens douchen/tandenpoetsen de watch aan de lader en ik kon weer 2 dagen door. Verder droeg ik de watch constant en altijd. Wat ook de bedoeling is lijkt me.

[ Voor 16% gewijzigd door Juancho op 06-06-2024 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb sinds gistermiddag dat m'n horloge elk heel uur, op de socende toe, opnieuw opstart.

Hebben meer mensen hier last van en wat zou eventueel de oplossing zijn, naast het resetten?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Let op:
Prijzen, bestellingen en leveringen mogen in [Samsung Galaxy Watch 6 series] Levering & Prijzen