Nee ik heb gewoon onderzoek gedaan en dat naast datgeen ik wil gelegd en toen de keuze gemaakt. Als jij een watch wilde die een aantal dagen mee gaat, had je een Garmin moeten kopen. Mijn nieuwe Garmin gaat zo 3 dagen mee en dat is incl. sport tracking, slaap en enorm veel sensors die de hele dag door van alles meten.
De Samsung van mij ging 1 a 1,5 dag mee zonder sporten. Met sporten moet je idd een keertje bijladen op die dag. Voor mij was dat geen issue want die watch laad super snel op. Ik weet niet of jij doucht bijv. na het sporten, maar gooi je watch dan eens aan de lader en ook als je tandenpoets en je mist helemaal niks.
Verkopen zou idd de beste oplossing zijn, dat zegt op zich al genoeg over deze zwaar teleurstellende smart watch dat je het binnen half jaar al verkoopt vanwege slechte eigenschappen
Tja je loopt al een maanden lang te zeuren over je watch. Dan moet je eens bij jezelf ten rade gaan:
1. als je batterij idd zonder sport opnames etc niet een 1 dag mee gaat... dan is er iets mis en had je hem allang moeten terugsturen voor analyse
2. als je watch een dag mee gaat maar je moet voor slapen gaan laden want je hebt bijv. een sport tracking gedaan... dan had je dat kunnen weten en heb je zelf gewoon een foute keuze gemaakt waarschijnlijk gebaseerd op heel slecht vooronderzoek.
Maargoed, je zal ongetwijfeld nog een paar maand gaan klagen en klagen. Moet jezelf weten, maar ik weet wel 1 ding: daar gaat je watch niet beter van presteren. Sterker nog, alleen maar minder want je stress meter zal overuren moeten maken
Zet hem op Marktplaats, ik heb er laatst nog €200 voor gekregen.
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling