Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:06

MartNL

Yorinn schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 12:10:
Ik heb sinds gistermiddag dat m'n horloge elk heel uur, op de socende toe, opnieuw opstart.

Hebben meer mensen hier last van en wat zou eventueel de oplossing zijn, naast het resetten?
Ik heb er geen last van.

Je kunt eventueel kijken wat er eventueel veel batterij gebruikt. Dat kan de boosdoener zijn. Heb je een nieuwe app of wijzerplaat geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:16
Yorinn schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 12:10:
Ik heb sinds gistermiddag dat m'n horloge elk heel uur, op de socende toe, opnieuw opstart.

Hebben meer mensen hier last van en wat zou eventueel de oplossing zijn, naast het resetten?
uitzetten, ff wachten, opnieuw aanzetten?

[ Voor 5% gewijzigd door kruila op 07-06-2024 13:21 ]

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

MartNL schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 12:45:
[...]

Ik heb er geen last van.

Je kunt eventueel kijken wat er eventueel veel batterij gebruikt. Dat kan de boosdoener zijn. Heb je een nieuwe app of wijzerplaat geïnstalleerd?
Ik heb niets nieuws geïnstalleerd, alleen een update van een standaardapp.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

kruila schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 13:21:
[...]

uitzetten, ff wachten, opnieuw aanzetten?
Ik ga het proberen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Sahi_NL schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 10:55:
[...]

Je hebt die pincode echt zelf ingesteld. Je moet een screen unlock doen iedere keer als je het horloge opnieuw opstart, of als je de horloge van je pols hebt gehaald.

Je hebt deze pincode nodig voor oa Google Pay (dus wellicht dat je hem daarvoor hebt ingesteld?).
Je hebt gelijk,elke x als mijn horloge van de pols af is geweest,vraagt ie de code opnieuw 8)7 code heb ik ook weer...................... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
JBS schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 10:20:
Op mijn Galaxy Watch 5 Pro krijg ik WhatsApp notificaties altijd netjes binnen, door ze weg te swipen verdwijnen ze, en die specifieke komen daarna ook niet meer terug. Enkel nieuwe.

Op de Galaxy Watch 6 van mijn vriendin komen vrij frequent steeds oude WhatsApp berichten als notificatie terug. Nieuwe ook, maar die oude dus ook. Het lijken een aantal specifieke oude te zijn die blijven terugkeren terwijl die al lang en breed gelezen zijn.

We hebben beide de WhatsApp app op onze watch geïnstalleerd.

Herkent iemand dit?
Ja de oude blijven staan,ik verwijder sommige gewoon gelijk,stoort mij verder niet,ben heel blij met de 6 classic,heb alleen n leuk silliconen bandje besteld bij smartbanden.nl maar ik ben als de dood dat je die kan verliezen omdat het geen originele bandjes zijn..................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
rooie60 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:39:
[...]
Ja de oude blijven staan,ik verwijder sommige gewoon gelijk,stoort mij verder niet,ben heel blij met de 6 classic,heb alleen n leuk silliconen bandje besteld bij smartbanden.nl maar ik ben als de dood dat je die kan verliezen omdat het geen originele bandjes zijn..................................
Dat is waar ja. Niet-originele bandjes clippen niet altijd lekker. Ik heb een standaard 20mm bandje met regenboog en die wou ik er om doen vanwege pride maand. Maar in 2 uur tijd is hij thuis al 3x losgegaan dus nee, geen succes. Dan maar niet want ik wil mijn horloge niet kwijt. Gaat om een 6 gewoon trouwens (44mm).

Ditzelfde bandje heb ik vorig jaar wel prima met mijn amazfit gebruikt. Dus ik heb het idee dat hij toch net iets wijder is dan 20mm of dat de gaatjes iets anders zijn ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door Llopigat op 07-06-2024 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

rooie60 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:25:
[...]

Je hebt gelijk,elke x als mijn horloge van de pols af is geweest,vraagt ie de code opnieuw 8)7 code heb ik ook weer...................... ;w
Logisch je wil niet dat iemand anders met je phone kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-06 09:53
MartNL schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 05:11:
[...]

Logisch je wil niet dat iemand anders met je phone kan betalen.
Dat is idd juist een feature die super handig en veilig is. Op mijn Garmin moet ik de pincode elke keer intoetsen als ik wok betalen. Dat is vervelender dan alleen een keer als je de watch af hebt gedaan.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
Juancho schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 11:03:
[...]
Dat is idd juist een feature die super handig en veilig is. Op mijn Garmin moet ik de pincode elke keer intoetsen als ik wok betalen. Dat is vervelender dan alleen een keer als je de watch af hebt gedaan.
Oh bedankt. Ik had naar Garmin gekeken vanwege de betaalfunctie en goede navigatie. Maar toen kwam er opeens een goede aanbieding voor de watch 6.

Ik ben blij dat ik er niet voor ben gegaan, betalen met je horloge heeft geen zin als je elke keer die pincode moet doen. Het is juist zo makkelijk dat je alleen dat knopje in moet drukken (al wou ik dat het iets sneller ging op de samsung).

Als ik in Nederland ben gaat dat ook zeker handig zijn met inchecken in OV, ik moet er niet aan denken dan elke keer de pincode te moeten doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Llopigat op 08-06-2024 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Ik heb het verkeerd zie ik nu... Bij Garmin werkt het zo:
TIP: Nadat u de juiste pincode hebt ingevoerd, kunt u gedurende 24 uur betalingen doen zonder pincode zolang u het horloge draagt. Als u het horloge afdoet of als u de hartslagmeting uitschakelt, moet u de pincode opnieuw invoeren om een betaling te doen.
Ik was toen zeker over die 24 uur heen of had m'n watch afgedaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Juancho op 08-06-2024 11:57 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:10
Llopigat schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 11:36:
[...]

Oh bedankt. Ik had naar Garmin gekeken vanwege de betaalfunctie en goede navigatie. Maar toen kwam er opeens een goede aanbieding voor de watch 6.

Ik ben blij dat ik er niet voor ben gegaan, betalen met je horloge heeft geen zin als je elke keer die pincode moet doen. Het is juist zo makkelijk dat je alleen dat knopje in moet drukken (al wou ik dat het iets sneller ging op de samsung).

Als ik in Nederland ben gaat dat ook zeker handig zijn met inchecken in OV, ik moet er niet aan denken dan elke keer de pincode te moeten doen.
Pincode hoeft niet elke keer. Om de zoveel tijd wordt er naar gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Klopt dat had ik in eerste instantie mis. Ik moest toen wel de pincode invoeren maar ik denk omdat er 24 uur tussen zat. Komt oa omdat ik de Garmin dagenlang om heb zonder op te laden terwijl de Samsung na 1,5 dag altijd even aan de lader ging. En dan moet je weer je pincode invoeren bij het om doen.

Alleen maar goed dat die 24 uur beveiliging erop zit bij de Garmin. Sterker nog, dat had van mij ook gerust 8 of 12 uur mogen zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Juancho op 11-06-2024 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrevano
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-06 23:25
Dat is mossel, noch vis. Ofwel neem je rond, ofwel hoekig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
andrevano schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 12:23:
[...]

Dat is mossel, noch vis. Ofwel neem je rond, ofwel hoekig.
Ja ik vind ook, pak dan gewoon een vierkant scherm. Dan kan je veel beter notificaties lezen. Maargoed.

Ik denk dat het vooral is gedaan om er een grotere accu in te proppen. Die hoekjes tikken toch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-06 07:07
Ik heb een Galaxy Watch 5 pro Bluetooth en overweeg een LTE versie te kopen... Maar hoe zit dat? Kun je die -als je LTE niet gebruikt - precies zo gebruiken als een BT versie? Dus zonder extra batterij gebruik etc.? Zijn er nadelen van een LTE ten opzichte van een BT versie of is LTE alleen een mooie extra mogelijkheid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Roost schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 20:28:
Ik heb een Galaxy Watch 5 pro Bluetooth en overweeg een LTE versie te kopen... Maar hoe zit dat? Kun je die -als je LTE niet gebruikt - precies zo gebruiken als een BT versie? Dus zonder extra batterij gebruik etc.? Zijn er nadelen van een LTE ten opzichte van een BT versie of is LTE alleen een mooie extra mogelijkheid?
Je kan LTE volledig uitschakelen en gebruikt dan nihil extra ten opzichte van een WiFi only Galaxy Watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick56
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 19:15
Ik heb een samsung watch 6 , goede horloge , enkel hartslag tijdens sporten werkt voor geen meter...ik heb nog maar 100 meter gelopen en hartslag 140...nu een polar gekocht met borstband gekocht...deze werkt goed ivm hartslag..beide horloges aan..samsung 140,,,polar 105..verschillende malen uitgeprobeerd, ook met vinger polsslag voelen en kronometer erbij ..polar werkt heel precies...samsung voor geen meter... zodus voor het sporten laat ik mijn samsung thuis hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
patrick56 schreef op woensdag 19 juni 2024 @ 16:43:
Ik heb een samsung watch 6 , goede horloge , enkel hartslag tijdens sporten werkt voor geen meter...ik heb nog maar 100 meter gelopen en hartslag 140...nu een polar gekocht met borstband gekocht...deze werkt goed ivm hartslag..beide horloges aan..samsung 140,,,polar 105..verschillende malen uitgeprobeerd, ook met vinger polsslag voelen en kronometer erbij ..polar werkt heel precies...samsung voor geen meter... zodus voor het sporten laat ik mijn samsung thuis hoor...
Ik merk het ook tijdens het hiken als ik een steile heuvel op loop.. Zodra de hartslag boven de 180 gaat, valt de meting vaak weg, of halveert hij (registreert 90 terwijl ik loop te hijgen). Ik heb al geprobeerd om hem strakker te doen, maar het helpt niet. Ik ren ook niet dus het is ook niet de beweging die het hem doet. Richting de 200 wil hij al helemaal niet meer. Vreemd, want als ik gewoon met mijn vinger voel dan is het juist veel duidelijker te voelen dan als ik een rustige hartslag heb.

Voor mij is het niet zo'n probleem want 'sport' is niet een belangrijke usecase voor mij. Het gaat me (buiten gewone smartwatch functionaliteit) vooral om de route registratie tijdens het hiken en dat gaat wel aardig.

[ Voor 16% gewijzigd door Llopigat op 19-06-2024 17:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-06 17:40

lithiumangel

Tuurlijk !

Roost schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 20:28:
Zijn er nadelen van een LTE ten opzichte van een BT versie of is LTE alleen een mooie extra mogelijkheid?
Er zijn geen nadelen als je de LTE uitschakelt (toegankelijk in het quick settings menu met de swipe naar beneden) dan functioneert de horloge exact als de BT only versie. Enige echt nadeel van LTE vs BT only is dat de LTE-variant ten allen tijden duurder is dan de non LTE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Dank. Nog een laatste vraag! Moet de telefoon uitgezet worden als je LTE gebruikt, of kunnen ze gelijktijdig en naast elkaar gebruikt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-06 10:51
Sinds gisteren ook mijn 6 Classic LTE binnen. Ondanks mijn smalle polsen toch gekozen voor de 47mm. Kan net.
Mijn vorige (die ik een tijdje niet gebruikte) was een Watch 3 classic 45mm. Formaat scheelt haast niets. De oude is iets breder en dikken er de nieuwe 0.04mm langer.

De oude kon niet gebruikt worden voor betalen en voor mijn fiets (Cowboy). Ook geen Google Home etc. Had voor mij geen meerwaarde meer om te gebruiken.

Ben nu nog even weer zoekende naar goede watchface en zal vandaag mijn multisim activeren. Hoop dat deze wat langer bruikbaar blijft dan de Watch 3 (hadden ze me toen gewaarschuwd dat Tizen zou stoppen.....).

vandaag verder eerst maar even dittopic doornemen. Eerst werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Niet online
Je hebt een e-sim nodig welke gekoppeld is aan jouw huidige abonnement en een Samsung Smartwatch ondersteund.

Dan kunnen ze beiden of 1 van beiden actief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
mjvdzwet schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 08:17:
Je hebt een e-sim nodig welke gekoppeld is aan jouw huidige abonnement en een Samsung Smartwatch ondersteund.

Dan kunnen ze beiden of 1 van beiden actief zijn.
Activeren ging echt heel eenvoudig (Odido). Even in je Odido omgeving multisim bestellen en de QR code scannen in de Wear app.

Koppelen van bankpas in Google Wallet was wat verwarrend maar ook dat is gelukt inmiddels.

Die zoektocht naar een mooie watchface zal nog wel even aanhouden. Zo veel keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-06 07:39
Gadgeteer schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 08:17:
Sinds gisteren ook mijn 6 Classic LTE binnen. Ondanks mijn smalle polsen toch gekozen voor de 47mm. Kan net.
Mijn vorige (die ik een tijdje niet gebruikte) was een Watch 3 classic 45mm. Formaat scheelt haast niets. De oude is iets breder en dikken er de nieuwe 0.04mm langer.

De oude kon niet gebruikt worden voor betalen en voor mijn fiets (Cowboy). Ook geen Google Home etc. Had voor mij geen meerwaarde meer om te gebruiken.

Ben nu nog even weer zoekende naar goede watchface en zal vandaag mijn multisim activeren. Hoop dat deze wat langer bruikbaar blijft dan de Watch 3 (hadden ze me toen gewaarschuwd dat Tizen zou stoppen.....).

vandaag verder eerst maar even dittopic doornemen. Eerst werken.
Vraagje ivm je cowboy fiets. Heb je met de cowboy wear os app op je nieuwe samsung watch ook nog je telefoon nodig om de fiets te ontgrendelen? Maw kan dit ook met de watch alleen? Stel dat je even een ritje wil maken en je telefoon niet meenemen bijvoorbeeld, maar enkel de watch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Iemand ervaring met een losse esim installeren op de watch? Genoeg esim aanbieders (buitenland) waarbij je voor je tegoed altijd houdbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:00
dutchnltweaker schreef op zondag 23 juni 2024 @ 17:59:
Iemand ervaring met een losse esim installeren op de watch? Genoeg esim aanbieders (buitenland) waarbij je voor je tegoed altijd houdbaar is.
Ik heb destijds deze uitleg gevolgd en dat werkt tot op heden prima:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/78053588

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
glenner schreef op zondag 23 juni 2024 @ 17:47:
[...]

Vraagje ivm je cowboy fiets. Heb je met de cowboy wear os app op je nieuwe samsung watch ook nog je telefoon nodig om de fiets te ontgrendelen? Maw kan dit ook met de watch alleen? Stel dat je even een ritje wil maken en je telefoon niet meenemen bijvoorbeeld, maar enkel de watch?
Had ik wel gehoopt maar ik krijg dan de melding op mijn horloge "telefoon is buiten bereik" in de Cowboy app.
Als het al mogelijk zou zijn, dan is het mij dus niet gelukt. Getest met een Cowboy3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Gelukszak schreef op zondag 23 juni 2024 @ 18:56:
[...]

Ik heb destijds deze uitleg gevolgd en dat werkt tot op heden prima:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/78053588
Dank, zal straks weer eens kijken. Heb het al eens geprobeerd, maar doen werkte het niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Gebruik je dat dan alleen voor data of ook voor bereikbaarheid?
Kan me voorstellen dat het soms wat onhandig is om op 2 nummers bereikbaar te zijn en dat men je moet bellen op een buitenlands nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ben er zelf ook mee bezig geweest en het dan wel kan als je een KPN abonnement hebt via dan z.n. Multisim, maar verder geen idee hoe dat werkt en OF het werkt. Heb zelf Vodafone en daar worden vooralsnog alleen Apple watches ondersteund en ze naar zeggen dan ermee bezig zijn met e-sim voor Android watches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagroep
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:40
Roel1966 schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 23:30:
[...]

Ben er zelf ook mee bezig geweest en het dan wel kan als je een KPN abonnement hebt via dan z.n. Multisim, maar verder geen idee hoe dat werkt en OF het werkt. Heb zelf Vodafone en daar worden vooralsnog alleen Apple watches ondersteund en ze naar zeggen dan ermee bezig zijn met e-sim voor Android watches.
Met Odido in NL werkt het prima. Geen ervaring met esim in het buitenland, maar ik zie niet precies waarom het niet zou lukken. Ik zou in het buitenland trouwens liever op mijn telefoon hebben en het niet zo heel belangrijk vinden om esim op mijn horloge te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
jagroep schreef op zondag 30 juni 2024 @ 09:42:
Met Odido in NL werkt het prima. Geen ervaring met esim in het buitenland, maar ik zie niet precies waarom het niet zou lukken. Ik zou in het buitenland trouwens liever op mijn telefoon hebben en het niet zo heel belangrijk vinden om esim op mijn horloge te hebben.
Ik neem aan dat je dan een abonnement bij Odido moet hebben ?

Nee voor het buitenland boeit het mij ook verder niet want ik wil de smartwatch gewoon dan hier kunnen gebruiken en vooral dan in geval van nood dat ik de smartphone vergeten ben. Of ja, kan ook wel praktisch zijn als ik b.v. even snel boodschappen doen ben en je dan die smartphone niet hoeft mee te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagroep
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:40
Roel1966 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:36:
[...]

Nee voor het buitenland boeit het mij ook verder niet want ik wil de smartwatch gewoon dan hier kunnen gebruiken en vooral dan in geval van nood dat ik de smartphone vergeten ben. Of ja, kan ook wel praktisch zijn als ik b.v. even snel boodschappen doen ben en je dan die smartphone niet hoeft mee te slepen.
Ik heb idd via mijn werkgever een abbo bij Odido.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Roel1966 schreef op zondag 30 juni 2024 @ 18:36:
[...]

Bij een Odido abo kun je multisim activeren voor 5 euro/maand. Multisim = meerdere apparaten bereikbaar op 1 nummer. Dit kan altijd alleen bij je bestaande telefoon abo.

Wil je het los van je telefoon abo, dan moet je een heel nieuw abo hebben voor je watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Gadgeteer schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 13:25:
[...]
Wil je het los van je telefoon abo, dan moet je een heel nieuw abo hebben voor je watch.
Dat vermoeden had ik al en tja, om alleen voor de smartwatch een apart abbo af te sluiten is het mij niet echt waard voor die paar keren dat ik er gebruik van wil maken. Denk dat ik maar gewoon afwacht totdat Vodafone ook Android smartwatches gaat ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik kwam gisteren thuis na werk,ik wil foon flip 3 pakken......................................op werk laten liggen!!!!!!!!!!!!! voor het éérst in 28 jr !!! kan ik mijn samsung watch 6 classic zo in stellen dat ie gaat piepen of wat dan ook als ik weg rij zónder mijn samsung foon???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:37
rooie60 schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 20:46:
Ik kwam gisteren thuis na werk,ik wil foon flip 3 pakken......................................op werk laten liggen!!!!!!!!!!!!! voor het éérst in 28 jr !!! kan ik mijn samsung watch 6 classic zo in stellen dat ie gaat piepen of wat dan ook als ik weg rij zónder mijn samsung foon???
Zoek op je horloge naar: Meldingen voor verbinding verbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Gadgeteer schreef op maandag 24 juni 2024 @ 13:08:
[...]

Gebruik je dat dan alleen voor data of ook voor bereikbaarheid?
Kan me voorstellen dat het soms wat onhandig is om op 2 nummers bereikbaar te zijn en dat men je moet bellen op een buitenlands nummer?
Gewoon voor data op mijn watch, nummer maakt me niet zoveel uit (gewoon om te testen). Maar tot nu toe krijg ik elke keer een foutmelding dat een esim niet aan mijn smartwatch gekoppeld kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:02

Ottooo

Vuurvlieg

Ik merk de laatste paar dagen dat mijn galaxy watch 6 classic de laatste dagen zichzelf regelmatig vergrendeld alsof ik hem af heb gedaan, terwijl ik hem heel de tijd om heb. Iemand enig idee waar dat aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-06 09:32
Ottooo schreef op maandag 8 juli 2024 @ 16:24:
Ik merk de laatste paar dagen dat mijn galaxy watch 6 classic de laatste dagen zichzelf regelmatig vergrendeld alsof ik hem af heb gedaan, terwijl ik hem heel de tijd om heb. Iemand enig idee waar dat aan zou kunnen liggen?
Te los dragen? Misschien een ander bandje gebruikt?

Zelf heb ik dit wel eens gehad toen ik een bandje had waarbij het horloge ook wat speling had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

belly89 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 16:31:
[...]

Te los dragen? Misschien een ander bandje gebruikt?

Zelf heb ik dit wel eens gehad toen ik een bandje had waarbij het horloge ook wat speling had. :)
Ja daar had ik ook aan gedacht, maar dat valt volgens mij wel mee. Ik gebruik al maanden hetzelfde bandje. Misschien dat die door het vele gebruik wat uitgerekt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-06 09:32
Ottooo schreef op maandag 8 juli 2024 @ 16:32:
[...]

Ja daar had ik ook aan gedacht, maar dat valt volgens mij wel mee. Ik gebruik al maanden hetzelfde bandje. Misschien dat die door het vele gebruik wat uitgerekt is...
Misschien eens proberen wat strakker te dragen dan? Of zit er misschien wat viezigheid op de hartslagsensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-06 14:43
Ottooo schreef op maandag 8 juli 2024 @ 16:24:
Dat heb ik ook. Zelfde bandje. Ook is mijn pols niet veel dunner geworden. Ik ben benieuwd of iemand weet te duiden wat dit veroorzaakt.

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:32
Wie zit na te denken om te upgraden naar de watch 7. Ik heb nu een classic maar kan niet zo snel voordelen bedenken waarom we een watch 7 moeten nemen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-06 09:50

Renate1970

Lef is Leven

Daniel. schreef op maandag 8 juli 2024 @ 20:31:
Wie zit na te denken om te upgraden naar de watch 7. Ik heb nu een classic maar kan niet zo snel voordelen bedenken waarom we een watch 7 moeten nemen.
Hier de Watch 6 40 mm maar kijk eigenlijk uit naar de 7 ultra

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

belly89 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 16:34:
[...]

Misschien eens proberen wat strakker te dragen dan? Of zit er misschien wat viezigheid op de hartslagsensor?
Nu sinds mijn vorige post strakker gaan dragen (strakker dan ik normaal altijd had), maar nu net toch weer vergrendeld. Nu maar even flink de achterzijde gepoetst, even kijken wat dat oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Daniel. schreef op maandag 8 juli 2024 @ 20:31:
Heb de prijs gezien, maar dat is me toch wel een stap te ver voor een smartwatch. 599 of 699 euro voor een smartwatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:12
Hier een 6 classic maar kijk uit naar de 7 Ultra. De batterij is dramatisch.Benieuwd wat voor actie Samsung heeft qua inruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
dutchnltweaker schreef op maandag 8 juli 2024 @ 21:59:
[...]

Heb de prijs gezien, maar dat is me toch wel een stap te ver voor een smartwatch. 599 of 699 euro voor een smartwatch?
Ik vind de ultra ook net wat te duur maar eventueel naar de gewone 7 met inruil kan leuk zijn. Ik weet niet welke acties er nu zijn maar kan mij nog herinneren dat ik de 7 classic 44mm LTE heb gehaald met alle kortingen voor tussen de 230 en 280.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Ik heb de Ultra nu voor 470 in mijn winkelwagentje zitten. Toch nog steeds een hoop geld, maar scheelt een hoop t.o.v. de volledige prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Laatst online: 20:01
De kortingscode die ik in de mail ontving had het over 100 euro korting en 5% members korting, maar als ik hem toepas op de Watch7 44mm is het 'maar' 30 euro korting, heb ik iets gemist, of klopt dit niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:11
sn0x0r schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 15:56:
De kortingscode die ik in de mail ontving had het over 100 euro korting en 5% members korting, maar als ik hem toepas op de Watch7 44mm is het 'maar' 30 euro korting, heb ik iets gemist, of klopt dit niet?
Waar heb je de code ontvangen? Ik ken enkel de 10% korting via ING...maar meer korting is altijd beter :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daniel.
sn0x0r schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 15:56:
Tot 100 euro korting, zet hem maar eens op de fold of flip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-06 12:53

Patriot

Fulltime #whatpulsert

De ICS-shop doet het niet met de extra inruilwaarde, dat is wel vervelend. Ik vraag me ook af of het een "bug" is, of dat het echt by design is. De extra inruilwaarde staat wel gewoon genoteerd op de productpagina, maar wordt niet verrekend in het winkelmandje (waar dat wel gebeurt als je in de gewone Samsung-shop zit).

[ Voor 3% gewijzigd door Patriot op 10-07-2024 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 21:12

xon

Ik kom met inruilen van mijn galaxy watch pro 5 uit op 477 via de store. Geen code ingevuld (vreemdgenoeg niet ontvangen). Ik kijk nog even een uurtje naar m'n winkelmandje en dan klik toch wel denk ik.

Wel jammer dat ze niet mooie magnetische bandje meer hebben die op de pro zat. Vind dit bandje net iets te sportief.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MuO5OnJQmyRJ21dRM7dWpn39lU4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ofsGlBurbmKfNDhOypfBcB6C.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-06 17:14

d0s

sssst

Hier ook de Watch Ultra besteld :)

€435,05 met early bird / member korting en inruil van de watch 6 47mm LTE.
€40 voor het zwarte marine bandje (standaard orange is leuk, maar niet voor altijd)
€29,50 voor Samsung care 1 jaar (50% korting)
+ gratis Trail bandje zwart

Galaxy Trail Band Watch Ultra toegevoegd

5% Members voordeel is toegepast
€30 Earlybird voordeel is toegepast op de Galaxy Watch
€75 extra inruilwaarde op Galaxy Watch7 Ultra toegepast
50% voordeel op de Watch Strap verrekend

Totaal €504,55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

xon schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 16:50:
Ik kom met inruilen van mijn galaxy watch pro 5 uit op 477 via de store. Geen code ingevuld (vreemdgenoeg niet ontvangen). Ik kijk nog even een uurtje naar m'n winkelmandje en dan klik toch wel denk ik.

Wel jammer dat ze niet mooie magnetische bandje meer hebben die op de pro zat. Vind dit bandje net iets te sportief.
[Afbeelding]
Heb je enig idee hoe je die 10% extra korting hebt gekregen? Ik kan zowel via Samsung Members 10% korting krijgen (als ik via de Samsung Members app ga, that is), als via ICS. Ik krijg in beide gevallen de extra inruilkorting niet terwijl ik die wel krijg via de 'gewone shop'. Het lijkt wel mogelijk te zijn, want de bedragen die ik hier langs zie komen zijn steevast lager. Vind het een beetje zonde om het niet te hebben.

EDIT: Ik wordt geloof ik gek 8)7

Ik heb het nu ook geprobeerd via de ING, en daar staat in de puntenshop zelfs expliciet dat er € 75 euro extra inruilwaarde en 10% korting geldt. Maar ook dáár wordt niets verrekend in het winkelmandje.

EDIT2: Ik zie wel dat je bent 'ingelogd als niveau Blue', daar zal die korting wel in zitten..

[ Voor 13% gewijzigd door Patriot op 10-07-2024 17:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 28-06 07:06
Graag ontopic blijven en ervaringen over de GW6. GW7 aankoop tips en ervaringen horen hier niet thuis !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 21:12

xon

Patriot schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:11:
[...]

Heb je enig idee hoe je die 10% extra korting hebt gekregen? Ik kan zowel via Samsung Members 10% korting krijgen (als ik via de Samsung Members app ga, that is), als via ICS. Ik krijg in beide gevallen de extra inruilkorting niet terwijl ik die wel krijg via de 'gewone shop'. Het lijkt wel mogelijk te zijn, want de bedragen die ik hier langs zie komen zijn steevast lager. Vind het een beetje zonde om het niet te hebben.

EDIT: Ik wordt geloof ik gek 8)7

Ik heb het nu ook geprobeerd via de ING, en daar staat in de puntenshop zelfs expliciet dat er € 75 euro extra inruilwaarde en 10% korting geldt. Maar ook dáár wordt niets verrekend in het winkelmandje.

EDIT2: Ik zie wel dat je bent 'ingelogd als niveau Blue', daar zal die korting wel in zitten..
Nee.blue is start level Die 10 procent zit blijkbaar gekoppeld aan mijn samsung membership.

Bij ics staat overigens niet de watch met extra korting wel alle andere items

EDIT: zie hier

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J3ESxx-x-1pfI_jUKAXYlPeMIMU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HBsQyQ9vQSQcynGmOJDjzkyQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door xon op 10-07-2024 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

xon schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:28:
[...]

Nee.blue is start leven. Die 10 procent zit blijkbaar gekoppeld aan mijn samsung membership.

Bij ics staat overigens niet de watch met extra korting wel alle andere items
Mij is het nog niet gelukt. Ik heb nu wel via Whatsapp contact opgenomen met Samsung, dat adviseerde de callcentermedewerker ook omdat ik dan makkelijk screenshots kon toevoegen van de voorwaarden die ik te zien kreeg e.d.

In het verleden heb ik dergelijke kortingen ook wel gecombineerd en er staat eigenlijk nergens dat deze promoties niet te combineren zijn, terwijl de korting wel overal vernoemd staat. In de ING puntenshop staat "Nu 10% voordeel op Galaxy Watch Ultra, tijdelijk €75 extra voordeel en een Trail Band t.w.v. €79,99". Je komt dan op de "ING-shop" (natuurlijk gewoon shop.samsung.com), daar is de 10% korting al verwerkt maar staat op de productpagina nog gewoon dat je daar €75 euro extra inruilkorting kunt krijgen. Daar staat een linkje naar deze voorwaarden, waarin staat dat "Promoties zijn te combineren met andere promoties of permanente voordelen aangeboden op Samsung.com op deelnemende producten, tenzij expliciet anders aangegeven in de Bijzondere Voorwaarden[/]. Ik kan nergens iets vinden dat letterlijk 'Bijzondere Actievoorwaarden' heet, maar zo zien de voorwaarden eruit zoals vermeld bij ING.

Getuige het feit dat sommigen hier ook gewoon kunnen combineren lijkt het dus ook gewoon wel iets te zijn dat ze doen. Vind €75 nog wel de moeite waard om even met iemand op WhatsApp te discussiëren.

[ Voor 4% gewijzigd door Patriot op 10-07-2024 17:34 . Reden: linkje vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davadude
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 27-06 10:10
Voor de mensen die bij Odidio of KPN zitten, je kan daar de Ultra bestellen voor 380 euro, mits je daar al een telefoonabonnement hebt. De prijs is 480 euro over 2 jaar, en je krijgt er een gratis bandje en 100 euro cashback bij inbegrepen.

Dit is overigens zonder trade-in, members korting, of wat dan ook. Bij Samsung kwam ik zonder trade-in tot ongeveer 540 euro met pre-order korting.

[ Voor 23% gewijzigd door davadude op 10-07-2024 17:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 28-06 07:06
Mensen die hier over de GW7 willen babbelen....MAAK EEN GW7 TOPIC AAN!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Zoals hierboven al gemeld, graag ontopic. Voor de GW7 zijn inmiddels andere topics. Zie [Samsung Galaxy Watch 7 / Ultra series] Levering & Prijzen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchnltweaker
d0s schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 17:03:
Hier ook de Watch Ultra besteld :)

€435,05 met early bird / member korting en inruil van de watch 6 47mm LTE.
€40 voor het zwarte marine bandje (standaard orange is leuk, maar niet voor altijd)
€29,50 voor Samsung care 1 jaar (50% korting)
+ gratis Trail bandje zwart

Galaxy Trail Band Watch Ultra toegevoegd

5% Members voordeel is toegepast
€30 Earlybird voordeel is toegepast op de Galaxy Watch
€75 extra inruilwaarde op Galaxy Watch7 Ultra toegepast
50% voordeel op de Watch Strap verrekend

Totaal €504,55
Als ik het vergelijk met afgelopen jaar watch 6 classic, vind ik 500 Euro voor de duurste model bijbetalen toch wel erg fors en zie het dan niet meer als grootte meerwaarde naast een smartphone. Maar heb zelf de grens ook rond de 300te zitten voor een smartwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Vraag, wat kunnen we verwachten van wear OS 5 voor de watch 6 en eventueel waneer? Laatste update is ook een paar maanden terug geweest.. Ik weet dat het per kwartaal gaat, maar het is wel erg stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 12:13:
Vraag, wat kunnen we verwachten van wear OS 5 voor de watch 6 en eventueel waneer? Laatste update is ook een paar maanden terug geweest.. Ik weet dat het per kwartaal gaat, maar het is wel erg stil
Dat oude watchfaces (oude techniek) niet meer werken. Verder geen idee, moet zuiniger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
IK heb de samsung watch 6 classic,ik bel dagelijks savond mijn man met mijn watch (bel ICE johan) altijd goed gegaan,maar nu net zegt zei"sorry zo te zien is er geen nummer ingesteld van ICE johan) hoe kan dit???? al 6 of 7 weken geen last van gehad? niets is veranderd,ikzelf heb niets veranderd? echt k*t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:31
rooie60 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 20:16:
IK heb de samsung watch 6 classic,ik bel dagelijks savond mijn man met mijn watch (bel ICE johan) altijd goed gegaan,maar nu net zegt zei"sorry zo te zien is er geen nummer ingesteld van ICE johan) hoe kan dit???? al 6 of 7 weken geen last van gehad? niets is veranderd,ikzelf heb niets veranderd? echt k*t
Het nummer is echt weg?
En heb je het horloge al een keer opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
mike123 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 22:49:
[...]

Het nummer is echt weg?
Nee dat niet,maar de app werkt wel op mijn samsung flip? dan belt hij mijn man.Maar ik proberen wat jij zegt straks,ben beetje huiverig om n watch opnieuw op te starten.weet dan niet of ik meer weghaal dan mij lief is :/ ....ik ga straks proberen,dank je voor dit ''zetje''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdzwet
  • Niet online
rooie60 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 14:04:
[...]

Nee dat niet,maar de app werkt wel op mijn samsung flip? dan belt hij mijn man.Maar ik proberen wat jij zegt straks,ben beetje huiverig om n watch opnieuw op te starten.weet dan niet of ik meer weghaal dan mij lief is :/ ....ik ga straks proberen,dank je voor dit ''zetje''
Gewoon herstarten of uit / aan, niet naar fabrieksinstellingen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

&nbsp;

Ik heb ook s7 ultra gekocht. Vond de 6 pro toch matig qua batterij gelukkig ken ik nu makkelijk 2 dagen met de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05:24
MartNL schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 20:28:
Ik heb ook s7 ultra gekocht. Vond de 6 pro toch matig qua batterij gelukkig ken ik nu makkelijk 2 dagen met de batterij.
Ik haal op mijn Watch 5 Pro van Samsung echt meer hoor 5 dagen met zijn 590mAh op een SoC 5nm. Bij jouw nieuwe S7 Ultra zit zelfs een nog efficiëntere SoC 3nm met 590mAh. Dus jij moet zeker meer dan die 2 dagen halen en misschien wel meer dan wat ik haal.

Ik heb wel dingen aangepast: Zo staat bij mij uit:

• Always On-Display
• WI-FI
• NFC
• Hartslag om de 10 minuten bij rust

[ Voor 7% gewijzigd door Van der Berg op 30-07-2024 23:59 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
Iemand hier ervaring met
Samsung Care+ Onopzettelijke Schade en Vloeistofschade
Vanaf 8 augustus is die afgelopen en ik zit wel met kleine cosmetische schades. Iemand enig idee hoe het loopt mocht ik die laten vervangen/repareren. Niet zo zeer storend, maar toch storend genoeg dat je het zelf merkt :)

Je kan het ook gebruikersschade noemen, maar een keertje lichtjes een muurtje meegepakt.

[ Voor 13% gewijzigd door Daniel. op 31-07-2024 23:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rooie60
mike123 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 22:49:
[...]

Het nummer is echt weg?
Sorry voor late reactie,heb gisteren de letters ICE weggehaald dus alleen de voornaam en toen deed ie het wel 8)7
bedankt voor de moeite iig :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taipau666
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-06 15:40
BIj twijfel over de 7 uiteindelijk een 6 gehaald voor 100.
Na een week gebruik merk ik wel dat er flinke gaten zitten in de sensor logs (hartslag, zuurstof) tijdens het slapen.

Ik heb de horloge nog een keer geresset, maar het probleem lijkt niet verholpen te zijn.

Verder kwam ik erachter dat ik niet alle opties heb unlocked, omdat ik geen samsung heb. Ik dacht android is android...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-06 15:54
Taipau666 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 15:51:
BIj twijfel over de 7 uiteindelijk een 6 gehaald voor 100.
Na een week gebruik merk ik wel dat er flinke gaten zitten in de sensor logs (hartslag, zuurstof) tijdens het slapen.

Ik heb de horloge nog een keer geresset, maar het probleem lijkt niet verholpen te zijn.

Verder kwam ik erachter dat ik niet alle opties heb unlocked, omdat ik geen samsung heb. Ik dacht android is android...
Dat is jammer om te horen..
Mijn 6 komt er bijna aan i.c.m. een Pixel 9.
Ben benieuwd.
Enige waar ik hem voor wil gaan gebruiken is automatische herkenning van fietsen en lopen.
Fietsen kon mijn Watch 4 niet..

• dn072
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-06 22:21
Goedemiddag,

Heeft iemand enig idee hoe ik groep Whatsapp meldingen uitzet op mijn Watch 6?
Prive berichten wil ik graag wel meldingen van ontvangen.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:36
Mijn vrouw wil tijdens het wandelen radio luisteren op haar LTE versie. Maar we kunnen anno 2024 geen app vinden die op haar watch werkt. Iemand een tip?

• Roost
Ik gebruik iGear Radio Pro. Werkt perfect en heel snel op mijn 7 Ultra en wat trager op mijn 5 Pro.

• Edtepet1
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10-06 15:22
Ik gebruik MWradio werkt goed

edtepet1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-06 12:40
coenox schreef op donderdag 12 september 2024 @ 11:29:
Mijn vrouw wil tijdens het wandelen radio luisteren op haar LTE versie. Maar we kunnen anno 2024 geen app vinden die op haar watch werkt. Iemand een tip?
Ik neem aan dat je hebt gezocht op het horloge zelf?
Je swiped omhoog en opent de app van de store.
Zoekt op radio en je krijg 20-30 stuks moet wel voor betaald worden maar het lijkt me vreemd dat ze allemaal niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Weet iemand hoe vaak de 6 serie updates krijgt? checkte net even en de laatste software update dateert van 17 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:16
Bij mij 8 april

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 16:25
Dat zal t verschil tussen wifi <> LTE zijn

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-06 11:07
Met wifi ben je afhankelijk van een router , en bij LTE niet dan hebt je een E-sim nodig .
Maar dan hoef je je telefoon niet bij je te hebben .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Thanks mr obvious, maar dat was niet het punt: het gaat om de verschillende datums bij de software updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:14
Iemand toevallig ING al ingesteld op zijn watch ?

Blijkt voor mij niet te werken.
Bij toevoegen kaart opent hij Google Pay op mijn telefoon en daar staat alleen maar mijn creditcard in.
Open ik wallet op mijn telefoon dan staat wel netjes mijn ING pas er in maar weer niet mijn creditcard ????

Wat doe ik fout ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YvoK
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:42
SpiriTNL schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 19:33:
Iemand toevallig ING al ingesteld op zijn watch ?

Blijkt voor mij niet te werken.
Bij toevoegen kaart opent hij Google Pay op mijn telefoon en daar staat alleen maar mijn creditcard in.
Open ik wallet op mijn telefoon dan staat wel netjes mijn ING pas er in maar weer niet mijn creditcard ????

Wat doe ik fout ?
Zojuist ingesteld: op je watch een kaart toevoegen aan Wallet, dan ga je vanzelf verder op je telefoon. In de ING app kun je ij Service vrij makkelijk je gegevens vinden om in te stellen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
De betaalfunctie is vanaf 3 oktober beschikbaar voor klanten. Op een supportpagina legt de bank uit dat gebruikers eerst via de ING-app een smartwatchkoppeling moeten activeren, waarna een digitale betaalpas via de smartwatch aan de Google Wallet toegevoegd kan worden. Daarvoor is tevens de Google Wallet-app voor smartphones nodig.
De supportpagina waar het artikel naar verwijst heeft er hier geen zin in, misschien bij jou wel: https://www.ing.nl/particulier/betalen/google-pay/smartwatch

[ Voor 12% gewijzigd door Hmmbob op 04-10-2024 08:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:14
YvoK schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 07:30:
[...]

Zojuist ingesteld: op je watch een kaart toevoegen aan Wallet, dan ga je vanzelf verder op je telefoon. In de ING app kun je ij Service vrij makkelijk je gegevens vinden om in te stellen als het goed is.
Hmmbob schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 08:58:
[...]

[...]

De supportpagina waar het artikel naar verwijst heeft er hier geen zin in, misschien bij jou wel: https://www.ing.nl/particulier/betalen/google-pay/smartwatch
Gelukt, moest in google pay nogmaals de kaart aanmaken met gegevens uit de ing app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:03

Dido

heforshe

Misschien een raar issue, maar ik krijg ook niks geGoogled dat op mijn probleem lijkt.

Ik heb dagelijks een alarm staan op mijn telefoon (S21FE) (speelt een nummer van Spotify). Dat synct an sich prima naar mijn watch (6Classic), en dan kan ik het alarm uitzetten of snoozen op de watch.

Althans, dat is de theorie. In de praktijk staat mijn telefoon te trillen en muziek te maken, terwijl mijn watch geen sjoege geeft. Meestal (maar niet altijd) reageert de watch nadat ik de telefoon even bewogen heb. En dat is niet wat ik zou willen, ik zou graag willen dat mijn watch meteen het alarm van de telefoon overneemt zonder dat ik met mijn slaperige harses met de telefoon moet hannessen.

Ben ik nou bijzonder dat ik dat wil, of ben ik bijzonder dat ik de enige ben die hier tegenaan loopt, of ben ik bijzonder dat ik zo dom ben dat ik niet snap wat ik (fout?) doen?

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
Hebben jullie de laatste tijd toevallig ook gezien dat de GPS ontvangst op de Watch6 (44mm) belabberd is?

Ik heb soms hele stukken van een kilometer waar hij blijkbaar de tracking verliest tijdens een workout, want ik zie dan gewoon een rechte lijn op de kaart. Heel irritant. Gebeurt ook in gebieden waar ik heel goed zicht heb op de lucht (park bijv) dus gebouwen kan het ook niet zijn.

Het is raar want in het begin werkte het perfect. Hij is ook niet hard gevallen ofzo en ik heb er altijd een rubber hoesje omheen gehad.

Ik vraag me af of er een software probleem is met bijv. AGPS updates die niet meer binnenkomen ofzo.

[ Voor 8% gewijzigd door Llopigat op 11-10-2024 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Llopigat schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 20:55:
Hebben jullie de laatste tijd toevallig ook gezien dat de GPS ontvangst op de Watch6 (44mm) belabberd is?

Ik heb soms hele stukken van een kilometer waar hij blijkbaar de tracking verliest tijdens een workout, want ik zie dan gewoon een rechte lijn op de kaart. Heel irritant. Gebeurt ook in gebieden waar ik heel goed zicht heb op de lucht (park bijv) dus gebouwen kan het ook niet zijn.

Het is raar want in het begin werkte het perfect. Hij is ook niet hard gevallen ofzo en ik heb er altijd een rubber hoesje omheen gehad.

Ik vraag me af of er een software probleem is met bijv. AGPS updates die niet meer binnenkomen ofzo.
Ik herken het probleem niet wat je aangeeft, maar ik heb ook de 47mm versie. Weet niet of daar veel verschil in zit behalve het formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:03

Dido

heforshe

Llopigat schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 20:55:
Belabberd niet, maar ik had van de week wel iets vreemds.

Ik loop elke ochtend hetzelfde rond met mijn hond, en ik weet dus ook precies wanneer ik een trilling kan verwachten dat er weer een kilometer op zit.
Maar van de week gebeurder dat dus toen ik net begonnen was (zo'n 250 meter gelopen dus): "1 kilomter completed".

Volgens het kaartje bleek ik toen de hele eerste (echte) kilometer inderdaad in een rechte lijn dwars door begroeiing en bebouwing te hebben gelopen 8)7

Geen idee waar dat aan lag, en omdat het eenmalig was heb ik er verder geen aandacht meer aan besteed.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
Zucht. Hier word ik toch echt wel een beetje gallisch van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rZUPi-YC7y4wDbPTID-qoy0xq3I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lZ3NnFn7GcXiwk6Z5FuE6pzs.png?f=fotoalbum_large

14m elevation volgens dat ding. In het echt is het 117m boven zeeniveau waar ik daar liep. En het was daar redelijk vlak, het is niet zo dat ik opeens flink was geklommen of gedaald en hij dat nog op moest merken.

En vaak geeft hij die +/- 120m ook gewoon aan daar. Maar nu krijg je dan zoiets opeens. En ja de watch had GPS lock (gecheckt in de kompas app) en was "gecalibreerd". Vorige keer dat ik daar liep liet hij wel een normale hoogte zien. Er zit niet voor niets een barometer in (die natuurlijk gecalibreerd moet worden aan de hand van GPS, daarmee kan je de grondpositie bepalen en daarmee weet je de hoogte). Nog liever zou ik zien dat ik gewoon de luchtdruk op zeeniveau kan invoeren (QNH genoemd in de luchtvaart) maar daar is het weer te "consumenterig" voor natuurlijk. Maar als er auto calibratie op zit moet die wel goed werken.

Ook is de GPS ontvangst nog steeds ruk. Valt continu uit voor een periode van een minuut of 20. Ook stukken met weinig vegetatie. Bebouwing al helemaal niet. Hierdoor heeft hij ook de route niet goed berekend want het zou 300m elevation gain moeten zijn, niet 200. Ik loop die route vaak. Maar tijdens de gehele route gaf hij 100m te laag aan.

Natuurlijk snap ik dat het geen officieel meetapparaat is en natuurlijk mag het een beetje afwijken. Maar 100m?? Dit is toch geen speelgoedhorloge voor die 250 euro.

Mijn vorige samsung watch (Active 1) was echt ruk maar dat was in de tizen tijd en over deze hoorde ik wel goede verhalen. Maar dit irriteert me enorm. Het lijkt ook met de tijd slechter te worden want in het begin ging het wel goed.

Er is ook niks mis mee, niet gevallen. Hij was onder het hoesje wel een beetje plakkerig maar dat moet toch niet uitmaken. Ik vraag me wel eens af of Apple Watches het ook zo belabberd doen want daar zijn mensen altijd wel enthousiast over. Maar die kan ik toch niet gebruiken want ik kan niet zonder Android op mijn telefoon.

[ Voor 36% gewijzigd door Llopigat op 18-10-2024 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim62
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-06 11:07
Misschien is het hoesje de spelbreker ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:31
Zit er niet een gaatje in het horloge voor de barometer om de druk te meten. En dat dat gaatje dicht zit. Of word dichtgehouden door het hoesje. Zoals aangegeven in het antwoord hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
mike123 schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 12:18:
Zit er niet een gaatje in het horloge voor de barometer om de druk te meten. En dat dat gaatje dicht zit. Of word dichtgehouden door het hoesje. Zoals aangegeven in het antwoord hiervoor?
Bedankt beiden voor de reactie (ook @wim62). Als dat gaatje het gaatje is tussen de twee knoppen: Nee dat is met het hoesje gewoon helemaal open. Het is een goed hoesje (Ringke Air Sports) en het heeft een gat op de juiste plek. Het gaatje tussen de band aansluiting is ook gewoon open.

Ik heb het wel gewassen en zal het de volgende keer checken. Maar het is sowiso een probleem dat niet elke keer gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Llopigat schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 19:17:
Zucht. Hier word ik toch echt wel een beetje gallisch van.

[Afbeelding]

14m elevation volgens dat ding. In het echt is het 117m boven zeeniveau waar ik daar liep. En het was daar redelijk vlak, het is niet zo dat ik opeens flink was geklommen of gedaald en hij dat nog op moest merken.

En vaak geeft hij die +/- 120m ook gewoon aan daar. Maar nu krijg je dan zoiets opeens. En ja de watch had GPS lock (gecheckt in de kompas app) en was "gecalibreerd". Vorige keer dat ik daar liep liet hij wel een normale hoogte zien. Er zit niet voor niets een barometer in (die natuurlijk gecalibreerd moet worden aan de hand van GPS, daarmee kan je de grondpositie bepalen en daarmee weet je de hoogte). Nog liever zou ik zien dat ik gewoon de luchtdruk op zeeniveau kan invoeren (QNH genoemd in de luchtvaart) maar daar is het weer te "consumenterig" voor natuurlijk. Maar als er auto calibratie op zit moet die wel goed werken.

Ook is de GPS ontvangst nog steeds ruk. Valt continu uit voor een periode van een minuut of 20. Ook stukken met weinig vegetatie. Bebouwing al helemaal niet. Hierdoor heeft hij ook de route niet goed berekend want het zou 300m elevation gain moeten zijn, niet 200. Ik loop die route vaak. Maar tijdens de gehele route gaf hij 100m te laag aan.

Natuurlijk snap ik dat het geen officieel meetapparaat is en natuurlijk mag het een beetje afwijken. Maar 100m?? Dit is toch geen speelgoedhorloge voor die 250 euro.
Een reset naar fabrieksinstellingen wil wel eens helpen bij matige sensor resultaten. De baro-/alti-meter is lastiger. Het toestel moet met de aanwezige sensoren een gok nemen of de hoogte verandert of de barometer stand. Af en toe zal die inschatting ernaast zitten en als de watch denkt dat de barometer moet stijgen terwijl jij net een berg op rijdt, dan kan het hoogteverschil ineens behoorlijk zijn. Het zou inderdaad goed zijn als Samsung(of wellicht standaard in de volgende WearOS upgrade) een optie krijgt voor het handmatig invullen van de luchtdruk op zeeniveau. Garmin horloges hebben dit al.
Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste

Let op:
Prijzen, bestellingen en leveringen mogen in [Samsung Galaxy Watch 6 series] Levering & Prijzen