Nou beide op dezelfde dag aanklikken had dus ook weinig zin in het kader van een milieubesparend ritje minder. Dynalogics kwam net met veel bombarie (diverse mailtjes, track 'n trace, meerdere smsjes vanaf 4.30 vannacht en waarschuwingen over vereiste handtekening) het extra bandje brengen in een mega doos terwijl de inhoud makkelijk met de brievenbuspost mee had gekund en DHL heeft er geen zicht op wanneer het horloge zelf komt want 'dit is een daglevering en die kunnen we niet volgen'. Wat een onhandige logistiek joh haha. En dat terwijl ik vanmorgen eerst een mailtje kreeg dat het bandje vertraagd was tot nader order. Dus ik ging er vanuit dat dynalogics dan nu het horloge over had genomen van DHL. Maar nee 😂. We wachten het maar weer af.Manon96 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 13:35:
Maar konden jullie dan geen dag kiezen voor de bandjes en horloge? Of beide gewoon op de 19e gezet? Ik kon het bandje ook 3 dagen eerder aanklikken voor bezorging maar heb die op dezelfde datum als het horloge gezet (as maandag). Ben benieuwd hoe dat komt dan. Status staat bij alle 3 de artikelen op verzending voorbereiden.
Edit: Het horloge is toch nog binnen gebracht door DHL Express. Baal een beetje van de kleur. Aangezien mijn GW4 zilver was en de GW7 (40mm) cream had ik gehoopt op een iets andere tint. Helaas exact hetzelfde. Ruilen naar groen kan bij samsung niet, retourneren wel. Nog maar even over nadenken. Vind de kleur niet lelijk maar vind het altijd wel leuk om iets nieuws ook echt anders te hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door Manon96 op 22-07-2024 16:49 ]