Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manon96
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23-11-2024
Manon96 schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 13:35:
Maar konden jullie dan geen dag kiezen voor de bandjes en horloge? Of beide gewoon op de 19e gezet? Ik kon het bandje ook 3 dagen eerder aanklikken voor bezorging maar heb die op dezelfde datum als het horloge gezet (as maandag). Ben benieuwd hoe dat komt dan. Status staat bij alle 3 de artikelen op verzending voorbereiden.
Nou beide op dezelfde dag aanklikken had dus ook weinig zin in het kader van een milieubesparend ritje minder. Dynalogics kwam net met veel bombarie (diverse mailtjes, track 'n trace, meerdere smsjes vanaf 4.30 vannacht en waarschuwingen over vereiste handtekening) het extra bandje brengen in een mega doos terwijl de inhoud makkelijk met de brievenbuspost mee had gekund en DHL heeft er geen zicht op wanneer het horloge zelf komt want 'dit is een daglevering en die kunnen we niet volgen'. Wat een onhandige logistiek joh haha. En dat terwijl ik vanmorgen eerst een mailtje kreeg dat het bandje vertraagd was tot nader order. Dus ik ging er vanuit dat dynalogics dan nu het horloge over had genomen van DHL. Maar nee 😂. We wachten het maar weer af.

Edit: Het horloge is toch nog binnen gebracht door DHL Express. Baal een beetje van de kleur. Aangezien mijn GW4 zilver was en de GW7 (40mm) cream had ik gehoopt op een iets andere tint. Helaas exact hetzelfde. Ruilen naar groen kan bij samsung niet, retourneren wel. Nog maar even over nadenken. Vind de kleur niet lelijk maar vind het altijd wel leuk om iets nieuws ook echt anders te hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Manon96 op 22-07-2024 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-06 22:13
Nou ik zie de bus van Dynalogic aankomen rijden. Staat even stil. Daarna rijdt hij door en krijg ik een sms van Samsung:
Beste Alex,

wij hebben je bestellingen ontvangen en zullen deze dinsdag 23 juli bij je aanbieden.
Groet Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:06

Christiano007

Ich bin der champion

Volgens mij heb ik vandaag alleen het gratis bandje ontvangen. En is het horloge verschoven naar levering 26-07

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davadude
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 27-06 10:10
Zojuist een bericht gekregen dat mijn buds 3 pro om "kwaliteits redenen" zijn uitgesteld tot 16 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:13

ParaWM

Pro Prutser

davadude schreef op maandag 22 juli 2024 @ 18:57:
Zojuist een bericht gekregen dat mijn buds 3 pro om "kwaliteits redenen" zijn uitgesteld tot 16 augustus.
Bah hier ook daarnet. Balen, oude al verkocht :)

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:35
Nog niets gezien hier van Odido, bij bestellen stond er nog leverbaar vanaf 19 juli, op de 19de dacht ik nog het zal wel een dag duren om het in het filiaal te krijgen, maar nu begint het toch wel een beetje te duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpootjes
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 04-05 19:20
Dennism schreef op maandag 22 juli 2024 @ 21:24:
Nog niets gezien hier van Odido, bij bestellen stond er nog leverbaar vanaf 19 juli, op de 19de dacht ik nog het zal wel een dag duren om het in het filiaal te krijgen, maar nu begint het toch wel een beetje te duren.
Odido heeft pas begin augustus weer voorraad zei de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-06 00:48
cpootjes schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 07:47:
[...]

Dan mogen ze wel eens hun tekst aanpassen op de site aangezien daar staat direct leverbaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1tEAg-XbHzdQ9O7OUDCBiotq2eI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zinysZrWMDCFY64YUGDmUaKz.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb hem iig besteld en gekozen voor afhalen in de
shop. We gaan het zien hoe lang het gaat duren. Snap overigens niet waarom Odido niet direct zou kunnen leveren. Bij CB en Bol zijn ze ook direct leverbaar en morgen in huis.

[ Voor 7% gewijzigd door renzo4000 op 23-07-2024 08:21 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene037
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

rene037

Homey, SmartEVSE, Sessy

Dat staat er bij cb en bol ook, net als odido.
Of het zo is is de vraag.
Ik heb hem inmiddels. Bandje via dynalogic, horloge via dhl. Eerst 2 dagen bericht dat vertraging, maarvuiteindelijk kwam eerst bandje, daarna horloge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
rene037 schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 08:35:
Dat staat er bij cb en bol ook, net als odido.
Of het zo is is de vraag.
Ik heb hem inmiddels. Bandje via dynalogic, horloge via dhl. Eerst 2 dagen bericht dat vertraging, maarvuiteindelijk kwam eerst bandje, daarna horloge
Nou bij CB weet ik het zeker als ze zeggen dat ie morgen in huis is dat dit ook zo is. We gaan het zien.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
cpootjes schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 07:47:
[...]

Dat zou wel heel slecht zijn, gezien ook de uitlatingen op de website.

Edit: Net even gebeld voor een update, ze hebben de winkel even gepinged waarom het zo lang duurt en deze zouden daarop contact met mij moeten opnemen. Gebeurt dat niet, morgen dan maar eens langslopen, want dan ben ik toch in de buurt.

[ Voor 31% gewijzigd door Dennism op 23-07-2024 09:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cpootjes
Ik klets niet. Ook vorige jaren zelfde tactiek van Odido. Op de website beschikbaar maar in werkelijkheid slechts een paar op voorraad bij lancering product. Daarna weken wachten. Als je de pech hebt net te laat besteld te hebben ga je gewoon lang wachten.....
CB en BS hebben hem gewoon wel echt op voorraad. Is wel duurder natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-06 09:50

Renate1970

Lef is Leven

Hier de Utra With meteen bij het evenement van Samsung gepreorderd levering staat nog steeds 26 juli, dus heel spannend.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Wat ik jammer vindt is dat je nergens meer een oranje trail bandje kan kopen voor de watch ultra.. zal wel erg populair zijn helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 18:22
038Robijno schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 22:08:
Wat ik jammer vindt is dat je nergens meer een oranje trail bandje kan kopen voor de watch ultra.. zal wel erg populair zijn helaas.
Ali heeft identieke bandjes genoeg.

Ook genoeg andere sporten in alle kleuren en maten.
Binnen een week in huis.

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
almere schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 23:22:
[...]

Ali heeft identieke bandjes genoeg.

Ook genoeg andere sporten in alle kleuren en maten.
Binnen een week in huis.
Dat klopt zeker.. maar ben meer van het origineel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-06 10:38

jefjef

learning by doing

Mooi vanavond zal mijn ultra worden geleverd, heb mijn iphone 13 pro max en mijn apple watch ultra op ingeruild. Heb dan straks de combinatie fold6 en watch ultra. Helemaal weer terug naar samsung na 3 jaar apple. Was er eigenlijk een beetje klaar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
cpootjes schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 10:11:
Ik klets niet. Ook vorige jaren zelfde tactiek van Odido. Op de website beschikbaar maar in werkelijkheid slechts een paar op voorraad bij lancering product. Daarna weken wachten. Als je de pech hebt net te laat besteld te hebben ga je gewoon lang wachten.....
CB en BS hebben hem gewoon wel echt op voorraad. Is wel duurder natuurlijk.
Krijg net een SMS van Odido dat ie klaar ligt in de winkel voor me... kan hem alleen zaterdag pas ophalen aangezien ik nu nog op vakantie ben. Al met al valt het dus wel mee met dat lange wachten bij Odido.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpootjes
Krijg net een SMS van Odido dat ie klaar ligt in de winkel voor me... kan hem alleen zaterdag pas ophalen aangezien ik nu nog op vakantie ben. Al met al valt het dus wel mee met dat lange wachten bij Odido.
[/quote]

Wanneer besteld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakkerlak
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:22
Die website om die promoties te verzilveren werkt bij mij niet. Andere mensen ook last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almere
Kakkerlak schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 21:30:
Die website om die promoties te verzilveren werkt bij mij niet. Andere mensen ook last van?
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=6R8ST48APSCWE

Deze werkt hier gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakkerlak
Ja het werkt pas niet als ik op registreren klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
cpootjes schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 21:19:
[/quote]

Wanneer besteld??
Je quote gaat niet helemaal lekker.

Ik heb hem gisteren besteld (23-07)... dus vrij vlotjes als ik alle verhalen zo lees hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Die link geldt nu sws niet meer, dat was alleen de eerste dagen mogelijk ivm early bid actie. Nu kan je hooguit nog opteren voor een gratis bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakkerlak
renzo4000 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 21:49:
[...]

Die link geldt nu sws niet meer, dat was alleen de eerste dagen mogelijk ivm early bid actie. Nu kan je hooguit nog opteren voor een gratis bandje.
Je kan het nog wel tot 16-09-2024 verzilveren als je maar voor 14 juli had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Kakkerlak schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 21:55:
[...]

Je kan het nog wel tot 16-09-2024 verzilveren als je maar voor 14 juli had gekocht.
Oopsie, verkeerd gelezen ik dacht dat er bedoeld werd om na de periode nog aanspraak te kunnen doen op de promotie d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
renzo4000 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 21:47:
[...]

Je quote gaat niet helemaal lekker.

Ik heb hem gisteren besteld (23-07)... dus vrij vlotjes als ik alle verhalen zo lees hier :)
Welke kleur is dat? Hier Titanium Gray met Oranje band nog steeds niets en besteld op de 12de.

Helaas was gister mijn afspraak in de stad vervallen, dus niet even langs kunnen gaan voor de status.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
Dennism schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 10:25:
[...]

Welke kleur is dat? Hier Titanium Gray met Oranje band nog steeds niets en besteld op de 12de.

Helaas was gister mijn afspraak in de stad vervallen, dus niet even langs kunnen gaan voor de status.
Ik wilde eerst voor de Gray gaan maar na het zien van de filmpjes op YT toch voor de Silver gegaan. De Gray heeft oranje accenten op de bezel die m.i. kunnen vloeken met andere bandjes en kleding. De Silver is wat meer stylisch/chiquer imo. Kennelijk zijn er dus meer op voorraad van de Silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_horst
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-06 14:55
Korte vraag waar ik zo niet het antwoord op kan vinden..

Bij Odido kun je de galaxy watch ultra voor 480 krijgen icm multisim.
Kan ik deze Multisim ook direct weer opzeggen? Er staat namelijk dat je alleen een looptijd kiest voor de toestelbetaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Luuk_horst schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 11:55:
Korte vraag waar ik zo niet het antwoord op kan vinden..

Bij Odido kun je de galaxy watch ultra voor 480 krijgen icm multisim.
Kan ik deze Multisim ook direct weer opzeggen? Er staat namelijk dat je alleen een looptijd kiest voor de toestelbetaling?
Als het goed zit je er 1 maand aan vast, en dan dagelijks opzegbaar. Maar, als je kiest voor in termijnen betalen moet je wel direct alle termijnen betalen als je de multisim stop zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakkerlak
touzani schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 18:19:
[...]

Ik zelf via odido besteld. Zowel de bestelbevestiging en de aankoopbon opgestuurd.
Heb je gewoon een screenshot van je bestelbevestiging gemaakt? Want ik heb verder geen digitale bon ontvangen van Odido.
Heb jij al bericht gehad van Odido of jou aanvraag is goedgekeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touzani
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18:42
Kakkerlak schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 14:19:
[...]

Heb je gewoon een screenshot van je bestelbevestiging gemaakt? Want ik heb verder geen digitale bon ontvangen van Odido.
Heb jij al bericht gehad van Odido of jou aanvraag is goedgekeurd?
Dag na levering kreeg ik alsnog een factuur met de besteldatum erop vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakkerlak
touzani schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 15:15:
[...]

Dag na levering kreeg ik alsnog een factuur met de besteldatum erop vermeld
Ik heb het horloge online besteld en In de shop opgehaald. Dus heb enkel een papieren bon gekregen met de datum van het ophalen. En dat was dus na de actie periode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvS
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 01:23
Nog meer mensen die de Galaxy Watch 7 Zilver (LTE) via KPN (early bird pre-order, 10-07) besteld hebben en nog zitten te wachten op een update voor levering? Op Samsung.com is die pas vanaf 16-08 weer leverbaar. Hopelijk levert KPN al wel wat eerder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-06 09:50

Renate1970

Lef is Leven

Hier vanmiddag de mail gekregen dat mijn Samsung Watch ultra white morgen geleverd wordt, besteld op 10 juli bij Samsung.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qos
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-08-2024

Qos

11 juli besteld bij de mediamarkt.
Volgens afspraak zouden ze afgelopen zaterdag leveren.
Geen voorraad.
Back order....
Blabla.
Kun je bestelling annulering,
maar dankzij MM dan ook geen cashback.
😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 11:56
Kakkerlak schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 15:36:
[...]

Ik heb het horloge online besteld en In de shop opgehaald. Dus heb enkel een papieren bon gekregen met de datum van het ophalen. En dat was dus na de actie periode
Dit heb ik dus ook. Screenshot van mail ingestuurd nu. Nu wachten op reactie weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
RickvS schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 18:45:
Nog meer mensen die de Galaxy Watch 7 Zilver (LTE) via KPN (early bird pre-order, 10-07) besteld hebben en nog zitten te wachten op een update voor levering? Op Samsung.com is die pas vanaf 16-08 weer leverbaar. Hopelijk levert KPN al wel wat eerder.
Yep ik 13 juli de groene Watch 7 44mm besteld maar nog geen actie vanuit KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakkerlak
Nyokki schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:06:
[...]

Dit heb ik dus ook. Screenshot van mail ingestuurd nu. Nu wachten op reactie weer.
Heb contact opgenomen met Samsung via WhatsApp . En moet nu me contract opsturen (screenshot) daar staat de datum wel in helemaal onderaan. Kijken of dat goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jupinator
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19:21
Ik heb op 12 juli bij kpn de samsung watch ultra besteld. Deze nu een week in bezit mooi ding. Alleen staat er op de factuur als datum 20 juli ben bang dat samsung moeilijk gaat doen over die 100 euro cashback omdat deze dan niet in de preorder tijd zit. Iemand hier al ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almere
jupinator schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 16:51:
Ik heb op 12 juli bij kpn de samsung watch ultra besteld. Deze nu een week in bezit mooi ding. Alleen staat er op de factuur als datum 20 juli ben bang dat samsung moeilijk gaat doen over die 100 euro cashback omdat deze dan niet in de preorder tijd zit. Iemand hier al ervaring mee?
Als je hem online hebt besteld dan ook de bestel bevestiging van de mail toevoegen als pdf. Moet goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Heb de 7 44mm net binnen gekregen

Alleen nog niets vernomen van het inleveren van mijn andere watch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:32
Zojuist de watch 7 ontvangen, binnen een half uur de mail binnen om de oude watch terug te sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

satshow schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 17:31:
Zojuist de watch 7 ontvangen, binnen een half uur de mail binnen om de oude watch terug te sturen.
Ik zie iets in de spam, hier moet je wel op letten anders weet je het gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02 21:16
Bij de Samsung Store is de watch7 pas weer leverbaar vanaf 16-08. Bol en Coolblue hebben hem wel, maar dan zit je op 329. Weet iemand nog voor een lagere prijs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bobo89 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 09:12:
Bij de Samsung Store is de watch7 pas weer leverbaar vanaf 16-08. Bol en Coolblue hebben hem wel, maar dan zit je op 329. Weet iemand nog voor een lagere prijs?
welke maat en kleur zoek je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02 21:16
Frieda schreef op zondag 28 juli 2024 @ 17:56:
[...]

welke maat en kleur zoek je?
44mm, bij voorkeur de groene

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isoldael
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-06 15:26
Hier de 13 juli besteld bij bol.com, maar nul communicatie vanuit bol.com en nog steeds geen idee wat de leverdatum gaat worden. Ik weet niet of ze dit normaal zo doen bij pre-orders maar aan de berichtgeving kan nog wel een en ander verbeterd worden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyokki
  • Laatst online: 22-06 11:56
Kakkerlak schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 22:39:
[...]

Heb contact opgenomen met Samsung via WhatsApp . En moet nu me contract opsturen (screenshot) daar staat de datum wel in helemaal onderaan. Kijken of dat goed komt.
Screenshot van m'n mail is goedgekeurd. Zojuist bevestiging binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeke1989
  • Laatst online: 20:48
Nyokki schreef op maandag 29 juli 2024 @ 10:12:
[...]

Screenshot van m'n mail is goedgekeurd. Zojuist bevestiging binnengekregen.
Ik heb vandaag ook de bevestiging gekregen dat m'n aanmelding van de promotie is goedgekeurd.
Had alleen de bestelbevestiging meegestuurd, en de standaard foto's van de IMEI.
Ben wel benieuwd hoe lang het gaat duren, ze zeggen binnen 7 weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bobo89 schreef op zondag 28 juli 2024 @ 19:18:
[...]

44mm, bij voorkeur de groene
probeer het eens via de ING Samsung store! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvS
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 01:23
RickvS schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 18:45:
Gisteravond opeens een mailtje gekregen en vandaag bezorgd. Ging sneller dan verwacht. Nu mooi mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-06 22:13
Ik krijg zojuist een mail dat het 6 augustus wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isoldael
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-06 15:26
Update voor de mensen die bij bol.com besteld hebben: na een aantal dagen wachten op antwoord van de klantenservice het antwoord gekregen dat "Samsung vertraging heeft met het leveren aan bol.com" en dat ze nog geen indicatie hebben van een leverdatum. Op de vraag of ze mensen dan misschien niet even op de hoogte moeten stellen was het "tja... Daar heb je wel een punt, ik ga het doorgeven".

🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
sn0x0r schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 18:53:
Waarom 2 devices inleveren? Je krijgt bij Samsung zelf aanzienlijk minder terug voor een apparaat dan bij particuliere verkoop via bijv. Marktplaats of Tweakers zelf. Daarnaast krijg je de inruilkorting ook bij 1 device inleveren.
Ja, de enige reden dat ik het bij Samsung zou doen is dat ze soms extra korting geven op inruil. Vorig jaar met de Z Flip 5 / Z Fold 5 bijvoorbeeld kreeg je 100 euro extra korting op elke inruil. Dus een flut inruiltoestel van 6 jaar oud dat normaal een tientje opleverde werd dan 110, dan is het gelijk wel de moeite waard.

Maar dit jaar hebben ze dat helaas niet gedaan (en vorig jaar heb ik die toestellen niet gekocht overigens). Maar daar zou ik wel op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Llopigat schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 08:59:
[...]

Ja, de enige reden dat ik het bij Samsung zou doen is dat ze soms extra korting geven op inruil. Vorig jaar met de Z Flip 5 / Z Fold 5 bijvoorbeeld kreeg je 100 euro extra korting op elke inruil. Dus een flut inruiltoestel van 6 jaar oud dat normaal een tientje opleverde werd dan 110, dan is het gelijk wel de moeite waard.

Maar dit jaar hebben ze dat helaas niet gedaan (en vorig jaar heb ik die toestellen niet gekocht overigens). Maar daar zou ik wel op letten.
Ik had dit wel bij mijn preorder code dit jaar. Toen ik prijs vergelijken was voor de watch met mijn kortingscode gaf die €75 extra inruilwaarde bij de watches (echter had ik zelfs geen prut horloge om in te ruilen) en was Odido goedkoper voor de Watch Ultra waar ik naar keek en €100 bij de flip / folds, volgens mij was het enige product zonder inruil korting de buds deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmeke1989
  • Laatst online: 20:48
Pimmeke1989 schreef op maandag 29 juli 2024 @ 13:22:
[...]

Ik heb vandaag ook de bevestiging gekregen dat m'n aanmelding van de promotie is goedgekeurd.
Had alleen de bestelbevestiging meegestuurd, en de standaard foto's van de IMEI.
Ben wel benieuwd hoe lang het gaat duren, ze zeggen binnen 7 weken.
Vandaag al bevestiging gehad dat ze het aan het regelen zijn, en dat zowel de terugbetaling en het bandje binnen een week verzonden worden!
Dat is nog best rap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrevano
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-06 23:25
jupinator schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 20:17:
meer mensen bij kpn enkel de horloge ontvangen? nog geen bandje
Niet alleen bij KPN, ook in België heb ik mijn Watch 7 ontvangen zonder bandje in de doos. Pakket was verzonden van uit Nederland. En het meest bizarre in de doos zaten de seals in een plastic zakje !

Na 1 week vragen aan helpdesk nog steeds geen antwoord hierover. :-( Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1cL7GupeeetQAOI8OZvzCdQ9Hds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VXGJO7yPha6FIkZWEKeAE9Ok.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O2LRculv2ujyNVqbvjYc1yypACs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yaAxBaRr9E0i0UyjreY3exoJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-06 11:29

seninha

god's right foot

Ben al twee weken op vakantie in Thailand. Van de week ik Bangkok aangekomen.

Eerste dag lopen we in MBK Center, welke bekend staat om alle namaak spullen, kom ik bij een Samsung store de Ultra tegen voor omgerekend €440..
Met wereld garantie nog wel.

Die mooie jongen hangt nu heerlijk aan mn pols...erg blij mee. :)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajomo
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 31-05 12:56
Misschien een lastige vraag, maar hoelang duurt het naar verwachting dat de prijs van de Ultra richting de €500 gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Gajomo schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:46:
Misschien een lastige vraag, maar hoelang duurt het naar verwachting dat de prijs van de Ultra richting de €500 gaat?
Gewoon bestellen bij Odido met esim. Die zeg je direct weer op (als je het toch niet gaat gebruiken) en dan kost het je €480 + 1x €5 abonnement voor 1 maand).

https://www.odido.nl/sams...SA01,SK324,21278012&lp=15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajomo
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajomo
Gaat volgens alleen maar op wanneer je al normaal abbo hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Gajomo schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:44:
[...]

Gaat volgens alleen maar op wanneer je al normaal abbo hebt.
Ja dat klopt, was wel slim geweest om erbij te zeggen van mij :+. Maar als je die zelf niet hebt misschien ken je iemand uit je eigen kring die dat wel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taipau666
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-06 15:40
Ik hoor net dat de price watch niet leidend is voor de beste prijs voor een 7, ik had al bijna een 6 gekocht voor 150. Dus ben benieuwd welke acties er nog voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-06 16:51
Bij de Samsung store voor ING klanten is de Watch 7 44mm zonder LTE nu bijvoorbeeld 296,65.
Ik baal dat ik hem niet eerder heb gekocht, want hij is een stuk goedkoper geweest, t/m vorig week zondag was ie iig voor 239 en centen te koop.

Iemand nog een tip voor een goede deal voor de 44mm Watch 7 zonder LTE? Ik krijg wel de 40mm met LTE binnen vanuit de Vodafone actie met de Flip6, maar ik wil een 44mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-06 23:14
renzo4000 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 23:00:
[...]

Gewoon bestellen bij Odido met esim. Die zeg je direct weer op (als je het toch niet gaat gebruiken) en dan kost het je €480 + 1x €5 abonnement voor 1 maand).

https://www.odido.nl/sams...SA01,SK324,21278012&lp=15
Wow, thanks voor de tip. Ik had de ultra al op het oog maar had nog een GW4 classic die prima werkte. Deed die nooit af en de laatste keer zwemmen vond hij niet leuk. Net alle earlybirds gemist maar dit is nog beter.
Hoe doen ze het. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
blup schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:21:
[...]

Wow, thanks voor de tip. Ik had de ultra al op het oog maar had nog een GW4 classic die prima werkte. Deed die nooit af en de laatste keer zwemmen vond hij niet leuk. Net alle earlybirds gemist maar dit is nog beter.
Hoe doen ze het. :+
De eerste dagen kreeg je ook nog een 100 EUR retour vanuit Samsung :) maar die heb ik helaas ook gemist. Ik was in principe ook niet in de race voor de nieuwe GWU maar net zoals jij voor het eerst een keer zwemmen met de GW4 (altijd vermeden ook al zou hij er tegen moeten kunnen) en vervolgens begon ie te flippen (ghost touches van het scherm). Uiteraard allemaal buiten de garantie :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Horloge nu een week in bezit, cashback vorige week woensdag ingediend en vandaag de goedkeuring ontvangen, zelfs zonder echte 'factuur' (ik had enkel een e-mail bestel bevestiging van Odido met als datum de 12de, alle andere documentatie van latere datum door de late levering), waar ik mogelijk nog wel wat gedoe om vreesde. Al met al een zeer goede ervaring zo tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegasus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-06 01:40
Zojuist de Samsung Watch 7 LTE 44mm besteld, via ING bij Samsung. € 288,- incl. Btw en gratis verzenden. Lijkt mij een zeer goede prijs.

• renzo4000
Paar weken werd marktplaats overspoeld met gw7 watches ivm "gratis" bij samsung telefoons. Ik heb een nieuwe gesealde gw7 40mm lte voor €150 op de kop getikt incl bon voor mijn vrouw. Dus ik zou zeggen kijk ook vooral daar er staan er genoeg.

• Pegasus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-06 01:40
renzo4000 schreef op zaterdag 28 september 2024 @ 00:26:
Paar weken werd marktplaats overspoeld met gw7 watches ivm "gratis" bij samsung telefoons. Ik heb een nieuwe gesealde gw7 40mm lte voor €150 op de kop getikt incl bon voor mijn vrouw. Dus ik zou zeggen kijk ook vooral daar er staan er genoeg.
Klopt, ik heb zeker op MP gekeken, alleen geen 44mm met LTE daar gezien.
Lijkt erop dat vooral 40mm zonder LTE bij de telefoon actie geleverd werd.

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:08

d0s

sssst

Sterker nog: alleen maar 40mm, in de standaard kleur :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:36
Ik heb vandaag met korting de Samsung Galaxy Watch 7 Ultra LTE besteld via Samsung eerst €475,15 nu €315,98 in verband met aankoop Galaxy Tab S10+ 512GB via de ING store Samsung. Flink wat kortingen gekregen vandaag.

Mijn oude Samsung Watch 5 Pro gaat naar mijn vrouw, die een Galaxy Watch 2018 Rosegoud had 42mm

[ Voor 18% gewijzigd door Van der Berg op 30-09-2024 12:58 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:47

MartNL

Van der Berg schreef op maandag 30 september 2024 @ 12:57:
Ik heb vandaag met korting de Samsung Galaxy Watch 7 Ultra LTE besteld via Samsung eerst €475,15 nu €315,98 in verband met aankoop Galaxy Tab S10+ 512GB via de ING store Samsung. Flink wat kortingen gekregen vandaag.

Mijn oude Samsung Watch 5 Pro gaat naar mijn vrouw, die een Galaxy Watch 2018 Rosegoud had 42mm
Klinkt als een goede deal. Veel plezier ermee. Ik ben er heel blij mee. Ik kom van een sw6 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 23:40
Van der Berg schreef op maandag 30 september 2024 @ 12:57:

Begrijp ik het goed dat de Watch Ultra een maandje geleden €475 kostte?

Dan zijn ze waarschijnlijk i.v.m. black friday de prijzen al aan het laten stijgen (moet 1 maand van te voren).

Zal de BF prijs dan tussen de €315 en €475 uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
SkyFlyer schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 19:18:
[...]

Begrijp ik het goed dat de Watch Ultra een maandje geleden €475 kostte?

Dan zijn ze waarschijnlijk i.v.m. black friday de prijzen al aan het laten stijgen (moet 1 maand van te voren).

Zal de BF prijs dan tussen de €315 en €475 uitkomen?
Toen ik hem via Samsung kreeg, was de Watch Ultra LTE via Tweakers Pricewatch €502

Via Samsung €475,15 ik kreeg hem voor €315,98

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
Pegasus schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 22:15:
Zojuist de Samsung Watch 7 LTE 44mm besteld, via ING bij Samsung. € 288,- incl. Btw en gratis verzenden. Lijkt mij een zeer goede prijs.
Dat is inderdaad een heel goede prijs. Ik betaal er 319 voor via mijn werkgever korting bij Samsung.

Ik heb ook een ING rekening maar als ik hem daar koop mis ik Samsung Pay omdat dat in Nederland niet beschikbaar is, dus ik hoop op een betere deal met Black Friday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Llopigat schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 08:08:
[...]

Dat is inderdaad een heel goede prijs. Ik betaal er 319 voor via mijn werkgever korting bij Samsung.

Ik heb ook een ING rekening maar als ik hem daar koop mis ik Samsung Pay omdat dat in Nederland niet beschikbaar is, dus ik hoop op een betere deal met Black Friday.
Zelfs in de werkgever portaal bij mij is hij nog €539. Via een andere fiscaal constructie met bol.com cadeaubonnen (gaat van bruto salaris af, dus de fiscus betaald mee) kom ik nog niet over de €377.

Ik hoop inderdaad dat black friday beter nieuws brengt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:06

13art

Moderator Mobile
Zouden ze bij Samsung de prijzen weer aan het opbouwen zijn vanwege Black Friday (om daarna zogenaamd een extra hoge korting te geven)? De ene is van 10 oktober de andere van gisteren. Ergens er tussen in ook nog een prijs gezien die tussen deze twee lag (via ING).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ii6uY6T0eVLu4WjRGg8gnYarB4c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qfO9Hafus23WwaXETr5Tq35R.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dUwLnWtYKLtK6WxROmiecn_OtQw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1HKY0aujnmbSUJALxCTrWhcv.jpg?f=fotoalbum_large

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Niet online
SkyFlyer schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:38:
[...]

Zelfs in de werkgever portaal bij mij is hij nog €539. Via een andere fiscaal constructie met bol.com cadeaubonnen (gaat van bruto salaris af, dus de fiscus betaald mee) kom ik nog niet over de €377.

Ik hoop inderdaad dat black friday beter nieuws brengt.
Huh? 539? Pegasus had het toch over de Watch 7 44mm LTE? 539 is hoger dan de aanbevolen winkelprijs :)

Ik denk dat het nu over de Ultra gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
Llopigat schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 20:09:
[...]

Huh? 539? Pegasus had het toch over de Watch 7 44mm LTE? 539 is hoger dan de aanbevolen winkelprijs :)

Ik denk dat het nu over de Ultra gaat?
Je hebt gelijk, ik was in verwarring omdat @Van der Berg €315 voor de Ultra heeft betaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Van der Berg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YIAc63CtlkM_ny_iamoRxIXlpZs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XnansQRxkvmiGFFWyc89VVEr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:58
Ik wil Watch 7 40mm, Bluetooth aanschaffen. Wat me opvalt, zijn de enorme prijsverschillen.
Samsung 306 euro, Coolblue 294, Bol 228 en Belsimpel 219,95. Ga ik ergens de mist in met de goedkoopste shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11:13

ParaWM

Pro Prutser

Wenzel schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 19:12:
Ik wil Watch 7 40mm, Bluetooth aanschaffen. Wat me opvalt, zijn de enorme prijsverschillen.
Samsung 306 euro, Coolblue 294, Bol 228 en Belsimpel 219,95. Ga ik ergens de mist in met de goedkoopste shop?
De LTE versie is bij heel veel apparaten gratis geleverd. Op V&A of MP staan er velen met dichte doos voor 150-180,-.

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 16:17

NetAmp

"for indoor use only"

Met een leuke (pre) Black Friday korting* bij Samsung zelf besteld:

Galaxy Watch 7 (Bluetooth, 44mm) in de kleur zilver met een donkerblauwe Fabric Band.

Voor 208 euro (en 12 cent).

* Drie maal 5% kortingscode gecombineerd:
  • 1x App-korting (werd automatisch toegevoegd)
  • 1x kortingscode van een promotioneel spelletje binnen de app
  • 1x Black Friday kortingscode via Samsung e-mail nieuwsbrief
Plus nog €5 wat ik over had in Rewards Points van Samsung.

Zo komt het nog wat voordeliger uit dan de ING prijs (€229 momenteel?)

[ Voor 0% gewijzigd door NetAmp op 15-11-2024 18:28 . Reden: formatting ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:01
@NetAmp heb je m al binnen? Ik wacht op mijn Galaxy Tab S10+, besteld bij Samsung op zaterdag 16 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

Ja, kwam binnen afgelopen dinsdag 19 november.

Misschien even contact zoeken met de klantenservice, waar jouw tablet blijft? 🤔 Ik denk dat het alleen maar drukker wordt (bij de postbedrijven én Samsung klantenservice), naar mate Black Friday 29 nov. dichterbij komt(?)

Sterkte nog even met wachten. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:01
@NetAmp Fijn dat je die van jou al binnen hebt! Veel plezier met je horloge! Het kan dus wel snel.

Ik heb al contact opgenomen met de klantenservice Die zeggen dat het druk is ivm black friday. Dat is afgaande op jouw ervaring dus een smoes, helaas. Zal eens verder gaan vragen wat het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
NetAmp schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 15:24:
Met een leuke (pre) Black Friday korting* bij Samsung zelf besteld:

Galaxy Watch 7 (Bluetooth, 44mm) in de kleur zilver met een donkerblauwe Fabric Band.

Voor 208 euro (en 12 cent).

* Drie maal 5% kortingscode gecombineerd:
  • 1x App-korting (werd automatisch toegevoegd)
  • 1x kortingscode van een promotioneel spelletje binnen de app
  • 1x Black Friday kortingscode via Samsung e-mail nieuwsbrief
Plus nog €5 wat ik over had in Rewards Points van Samsung.

Zo komt het nog wat voordeliger uit dan de ING prijs (€229 momenteel?)
Die korting via de nieuwsbrief mis ik nog. Nu wel de nieuwsbrief geactiveerd in het members gedeelte (denk ik). Maar of en wanneer ik die ga ontvangen geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zojuist de Watch 7 44mm Bluetooth gekocht in de Samsung shop voor 150 euro. Had nog een oude oneplus 5 liggen deze ter inruil. Zou 11 euro waard zijn maar er ging een veel hoger bedrag vanaf (naast 10 euro korting via een mail en 5% black Friday korting). Zal wel extra inruil korting geweest zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_star
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-05 13:15
13art schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 14:04:
Zojuist de Watch 7 44mm Bluetooth gekocht in de Samsung shop voor 150 euro. Had nog een oude oneplus 5 liggen deze ter inruil. Zou 11 euro waard zijn maar er ging een veel hoger bedrag vanaf (naast 10 euro korting via een mail en 5% black Friday korting). Zal wel extra inruil korting geweest zijn.
Ik kan dit bevestigen. Een oude galaxy S8 zou nog 15 euro korting opleveren, maar er gaat veel meer af. Ik kom uit op een prijs van 166 euro voor de watch7 44mm bluetooth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

Lekker bezig, @13art en @mr_star ! 🤑 💰 Dat scheelt aanzienlijk op de aanschafprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thido
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:57

thido

Tilburg

mr_star schreef op woensdag 27 november 2024 @ 10:57:
[...]

Ik kan dit bevestigen. Een oude galaxy S8 zou nog 15 euro korting opleveren, maar er gaat veel meer af. Ik kom uit op een prijs van 166 euro voor de watch7 44mm bluetooth.
Hetzelfde gedaan in de week voor Kerst.
Een oude brakke S8 ingeruild voor de lieve som van €4,-.
De €75,- extra inruilwaarde deed het hem :-).
Samen met nog een stapelkorting en 5% via de app kwam de watch Ultra op €350,-.

All electric! 8500Wp / LG l/w 7kW / 2x Daikin l/l 2.5kW / Atlantic 200l / Nexus 20kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene037
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

rene037

Homey, SmartEVSE, Sessy

VmaxBob schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 22:29:
[...]

Dank voor reactie, idd via Bol, maar via andere verkoper. Ik wacht even op email reactie leverancier (veheshop) alvorens ik de doos openmaak voor de zekerheid. Zag trouwens wel hier op tweakers dat onderaan bij kenmerken het (E) nummer wel wordt vermeld bij SKU, dus dan zou het wel goed zijn hoop ik.
Wel aparte shop. Website geeft melding dat de nieuwe site er binnenkort is en copyright 2021. Geen adres te vinden. Maar 2 samsung telefoons op de site (A02). Maar goed, je hebt iets ontvangen. Staat volgens mij ook niet in de officiele samsung dealerlijst.

Hoeft voor de werking geen probleem te zijn, soms krijg je geen kick-back korting of dat soort voordelen. Ik weet niet of samsung daar recentelijk nog iets mee gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VmaxBob
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-02 22:55
rene037 schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 23:04:
[...]

Wel aparte shop. Website geeft melding dat de nieuwe site er binnenkort is en copyright 2021. Geen adres te vinden. Maar 2 samsung telefoons op de site (A02). Maar goed, je hebt iets ontvangen. Staat volgens mij ook niet in de officiele samsung dealerlijst.

Hoeft voor de werking geen probleem te zijn, soms krijg je geen kick-back korting of dat soort voordelen. Ik weet niet of samsung daar recentelijk nog iets mee gedaan heeft.
ja klopt...ze zullen daarom wel de website van Bol gebruiken...daar is het aanbod wel groot (469 zie ik zojuist) en ook positieve beoordelingen. Ik heb daar gekocht omdat ie zaterdag 410 eur was, wat ik op tweakers had gevonden. Hoop dat ze morgen even kunnen reageren op de email.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:14
VmaxBob schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 23:28:
[...]

ja klopt...ze zullen daarom wel de website van Bol gebruiken...daar is het aanbod wel groot (469 zie ik zojuist) en ook positieve beoordelingen. Ik heb daar gekocht omdat ie zaterdag 410 eur was, wat ik op tweakers had gevonden. Hoop dat ze morgen even kunnen reageren op de email.
Watch Ultra via Samsung app besteld vorige week. Via de app 5% korting en icm STRAVA25 code 30% totaal. Hierdoor heb ik 335 betaald.

Wellicht nog en optie voor je, garantie via samsung en geen grijze import.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VmaxBob
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-02 22:55
DM89 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 09:35:
[...]

Watch Ultra via Samsung app besteld vorige week. Via de app 5% korting en icm STRAVA25 code 30% totaal. Hierdoor heb ik 335 betaald.

Whooo...kon dus nog veel scherper begrijp ik.
Ik heb zojuist terugkoppeling gehad van leverancier dat het een EU model is wat ook geschikt is voor NL en mocht ik toch problemen krijgen kan ik contact met ze opnemen inzake de 24 fabrieksgarantie.
Ik ben gerust gesteld en ga straks de doos open maken...dank allen voor de reacties... _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marrtijn
  • Laatst online: 17:25
DM89 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 09:35:
[...]

Ik moest een nieuw horloge want mijne was kapot en nu kon ik een Watch7 met fikse korting (44mm BT voor 211) aanschaffen. Je bent een held!

• thido
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:57

thido

Tilburg

Prijzen wat gezakt, de gegarandeerde inruil vergoeding van €100,- is daarbij vervallen.
Nu wil het geval dat ik bij de ICS store via de ABN creditcard nog een watch 7 44mm LTE in mijn winkelwagentje had liggen met daarbij de gegarandeerde inruil geselecteerd.
Dat deed hij nog en ook op de gewijzigde prijs. Was nu €169,- ervoor kwijt, dat is m.i. prima :-)

All electric! 8500Wp / LG l/w 7kW / 2x Daikin l/l 2.5kW / Atlantic 200l / Nexus 20kWh

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste