Is dit de groene versie? Op de foto lijkt het meer op zilver bij mij.Karpertje schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 21:42:
Galaxy Watch 7 44mm LTE green vandaag binnen gekregen. Had afgelopen weekend al een titanium bandje besteld. Kleur is nagenoeg gelijk aan elkaar.
Mag ik vragen waar je dat bandje besteld hebt? Ziet er goed uit!
Ja nog niet gevonde. Is er zo te zien nog niet

Ja op samsung besteld tijdens de presentatie
Ja dit is de groene versie. Alleen het bandje is dus groen, de kleur van de horloge hebben ze dus grijs/zilver gemaakt, en als je lang genoeg kijkt zie je misschien een groene tintJustRickvD schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 22:49:
[...]
Is dit de groene versie? Op de foto lijkt het meer op zilver bij mij.
Mag ik vragen waar je dat bandje besteld hebt? Ziet er goed uit!

Ik gokte er zelf op bij het bestellen dat de kleur van het horloge niet groen was, heb een paar filmpjes gezien waar het horloge zelf grijs/zilver is. Ik vind deze donkerdere kleur mooier dan de zilveren versie van de Watch 7.
Bandje heb ik bij smartwatchbanden vandaan. Als je zoekt op 'Strap-it Samsung Galaxy Watch 7 44mm One push luxe titanium band (grafiet)' dan vind je die wel.
Op de dag van unpacked besteld
Heb je een linkje? Ik zit te zoeken op die website, maar die bandjes die niet voor de Watch 7 zijn.Karpertje schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 23:36:
[...]
Ja dit is de groene versie. Alleen het bandje is dus groen, de kleur van de horloge hebben ze dus grijs/zilver gemaakt, en als je lang genoeg kijkt zie je misschien een groene tint![]()
Ik gokte er zelf op bij het bestellen dat de kleur van het horloge niet groen was, heb een paar filmpjes gezien waar het horloge zelf grijs/zilver is. Ik vind deze donkerdere kleur mooier dan de zilveren versie van de Watch 7.
Bandje heb ik bij smartwatchbanden vandaan. Als je zoekt op 'Strap-it Samsung Galaxy Watch 7 44mm One push luxe titanium band (grafiet)' dan vind je die wel.
https://www.smartwatchban...itanium-band-grafiet.htmlEEE-lover schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 08:37:
[...]
Heb je een linkje? Ik zit te zoeken op die website, maar die bandjes die niet voor de Watch 7 zijn.
Dankjewel voor de foto's. Zie ik nu goed dat je er ook een screenprotector op hebt zitten?Karpertje schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 21:42:
Galaxy Watch 7 44mm LTE green vandaag binnen gekregen. Had afgelopen weekend al een titanium bandje besteld. Kleur is nagenoeg gelijk aan elkaar. [Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zo ja welke is dit ? Ziet er namelijk vrij dun uit dus lijkt me ideaal voor dit type. Het scherm van mijn watch 4 is na een paar maanden al gebarsten. Dis wou eigelijk voor de pro gaan. Maar dit lijkt me dan (mits het inderdaad een screenprotector is) ideaal
Ik heb er geen screenprotector opgeplakt. Watch 7 is saffierglas, en watch 4 is gorilla glas. Misschien breekt saffierglas dan minder snel? Geen flauw idee eigenlijk.indofk schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 08:52:
[...]
Dankjewel voor de foto's. Zie ik nu goed dat je er ook een screenprotector op hebt zitten?
Zo ja welke is dit ? Ziet er namelijk vrij dun uit dus lijkt me ideaal voor dit type. Het scherm van mijn watch 4 is na een paar maanden al gebarsten. Dis wou eigelijk voor de pro gaan. Maar dit lijkt me dan (mits het inderdaad een screenprotector is) ideaal
Besteld via Odido.
Yes, hier inderdaad precies hetzelfde!Joggum schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:01:
Yes, berichtje van AMP groep om een afspraak te maken voor bezorging. Eerste bezorg moment vrijdag a.s.
Besteld via Odido.
Mooie kleur ook de titanium gray.Huigie schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 09:58:
Sjezus wat een mooi toestel. Dat het niet goed over komt op foto's klopt echt.
[Afbeelding]
Beter dan de titanium silver.
I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.
Wij hebben ooit een Samsung telefoon ingeruild, die telefoon ligt nog steeds in m'n kast...Aggressor schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:12:
Als je bij samsung iets inruilt, wanneer krijg je dan een mail om het op te sturen?
Huigie schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:19:
[...]
Wij hebben ooit een Samsung telefoon ingeruild, die telefoon ligt nog steeds in m'n kast...

Ben benieuwd als ik m'n oude tablet moet inleveren. Hopelijk word vandaar de watch 7 opgestuurd
heb je toen wel een mail gehad om op te sturen? en kreeg je 0 inruilwaarde plus extra of?Huigie schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:19:
[...]
Wij hebben ooit een Samsung telefoon ingeruild, die telefoon ligt nog steeds in m'n kast...
Wel korting gekregen maar geen mail mbt het opsturen van het oude toestel.Aggressor schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:25:
[...]
heb je toen wel een mail gehad om op te sturen? en kreeg je 0 inruilwaarde plus extra of?
hahaHuigie schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:28:
[...]
Wel korting gekregen maar geen mail mbt het opsturen van het oude toestel.
Ik ben benieuwd wanneer deze mail hoort te komen, ik heb ook nog niks gekregen.
Kort na ontvangst het bestelde product, mail komt niet van samsung maar van hun inruil partner 😋Aggressor schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:12:
Als je bij samsung iets inruilt, wanneer krijg je dan een mail om het op te sturen?
Gisteren bestelling binnen gekregen, tot heden nog geen mail ontvangen van hun.ipje schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:35:
[...]
Kort na ontvangst het bestelde product, mail komt niet van samsung maar van hun inruil partner 😋
Jij wel dus?
Hier ook nog op aangevraagd en de optie annuleren is ook nog steeds aanwezig. Niet dat ik dit ga doen, maar het is mogelijk (als je bent ingelogd via samsung account).SanderB89 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:25:
Zijn er nog meer van jullie die watch ultra hebben besteld bij Samsung? Hier staat nog steeds op verzending aangevraagd, levering staat wel voor 19 juli.
Nee, want eerst moet ik smartwatch nog ontvangen. Gebaseerd op ervaringen uit het verleden, laatste keer met watch 6 classic toen ik watch 5 pro inruilde.Aggressor schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:36:
[...]
Gisteren bestelling binnen gekregen, tot heden nog geen mail ontvangen van hun.
Jij wel dus?
:strip_exif()/f/image/ZZfk5UFLCGyf0VLBwJucWFhs.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door spartacusNLD op 18-07-2024 10:56 ]
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Ziet er goed uit! Ben blij dat ik ook nu van zilver naar titanium grijs ben gegaan. Welk bandje heb jij erop gezet?Huigie schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 09:58:
Sjezus wat een mooi toestel. Dat het niet goed over komt op foto's klopt echt.
[Afbeelding]
De grijze die je er tijdens de actie bij krijgt.Kakkerlak schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 12:04:
[...]
Ziet er goed uit! Ben blij dat ik ook nu van zilver naar titanium grijs ben gegaan. Welk bandje heb jij erop gezet?
Ik wacht eigenlijk nog op een aparte mail van KPN. Die heb jij neem ik aan ook al gehad? Ik heb tot dusverre alleen nog een mail 'bevestiging van uw wijziging' gehad. Ik kan wel de bestelling opzoeken op mijn-bestelling.kpn.com en daar staat dat hij niet meer geannuleerd kan worden, dus het zal wel goed zitten I guess.spartacusNLD schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 10:54:
KPN bestelling van een watch ultra is ook aangepast vandaag. Hopelijk morgen bezorgd dus.
[Afbeelding]
EDIT: Ik zie overigens niet de blauwe 'wij maken uw bestelling klaar om te versturen' 🤔
[ Voor 6% gewijzigd door Patriot op 18-07-2024 13:52 ]
Uw horloge ligt klaar
Ga ik er na toe is het de titanium silver 😤
Ze weten niet wanneer de titanium gray komt. Lekker odido
Had je ophalen in een odido winkel gedaan? Ik heb dat gedaan door de ultra titanium silver. Maar nog niks gehoord. Behalve een sms dat het niet op voorraad is.almere schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:12:
Hier een bericht van odido.
Uw horloge ligt klaar
Ja had ophalen in de winkel gedaan.T-bone88 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:15:
[...]
Had je ophalen in een odido winkel gedaan? Ik heb dat gedaan door de ultra titanium silver. Maar nog niks gehoord. Behalve een sms dat het niet op voorraad is.
Ik heb nog geen mail gehad. Die komt pas als ze daadwerkelijk verstuurd hebben denk ik. Verder als je op de ''2'' klikt komt die status er onder bij staan.Patriot schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 13:50:
[...]
Ik wacht eigenlijk nog op een aparte mail van KPN. Die heb jij neem ik aan ook al gehad? Ik heb tot dusverre alleen nog een mail 'bevestiging van uw wijziging' gehad. Ik kan wel de bestelling opzoeken op mijn-bestelling.kpn.com en daar staat dat hij niet meer geannuleerd kan worden, dus het zal wel goed zitten I guess.
EDIT: Ik zie overigens niet de blauwe 'wij maken uw bestelling klaar om te versturen' 🤔
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Here's to you Nicola and Bart
Kan me nog vaag iets van herinneren dat dat vorigjaar met de galaxy watch 6 classic ook zo was. Bleef 1 dag voor de verzending tot laat op voorbereiding van verzending staan.Unrealiac schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:51:
Hier nog steeds voorbereiden van verzending. No way dat ik die morgen voor mijn deur zie... Maar goed, we zullen het meemaken. Denk dat het nog een verlof wordt met een Watch 5 pro.
Kreeg het toch op de release binnen toen.
Zelfde bij S24 Ultra pre-order eerder dit jaar.SanderB89 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:58:
[...]
Kan me nog vaag iets van herinneren dat dat vorigjaar met de galaxy watch 6 classic ook zo was. Bleef 1 dag voor de verzending tot laat op voorbereiding van verzending staan.
Kreeg het toch op de release binnen toen.
Voorbereiding van verzending? Daar staat het hier al bijna een week opBlokkie90 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:17:
Mijn watch ultra en bandje zijn van stap 3 naar stap 4 gegaan bij samsung. Dus er zit beweging in, enkel mijn galaxy buds 3 pro blijven op stap 3 hangen
Bij mij stond die al sinds vorige week vrijdag op verzending aangevraagd. Dus is toch al een verbeteringFietsFanaat33 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:21:
[...]
Voorbereiding van verzending? Daar staat het hier al bijna een week op
Bij mij nu ook 😁FietsFanaat33 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 16:21:
[...]
Voorbereiding van verzending? Daar staat het hier al bijna een week op
Hebben ze zich toch gehouden aan 19 juli
[ Voor 32% gewijzigd door FietsFanaat33 op 18-07-2024 19:16 ]
In de mail staat bij mij ook leverbaar vanaf 02-08 maar in de Samsung app bij volg bestelling staat bij de watch gewoon verzonden.jop33 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 19:35:
Hier ook DHL zo te lezen alleen bandje weer,watch leverbaar vanaf 03-08. Watch 7 44mm
Hebben jullie het horloge ook al?
En ook al de mail om de inruil op te sturen/?
Op basis van eerdere ervaring krijg je die inruil mail met instructies pas nadat je het pakket van samsung ontvangen had. Bij mij kwam die instructie ongeveer 2 weken na ontvangst pas.Aggressor schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 20:34:
En ook al de mail om de inruil op te sturen/?
Benieuwd of hij past morgen
:strip_exif()/f/image/dI1z5dovS579C7S60j1pPhwq.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door xon op 18-07-2024 21:16 ]
Track en Trace heeft ondertussen een tijd. Vandaag in ontvangst nemen
[ Voor 22% gewijzigd door MarchelHoek op 19-07-2024 06:32 ]
Bla Bla Bla
Hier wel.MarchelHoek schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 21:50:
Hier ook bericht van KPN dat de smartwatch eraan komt: Samsung Galaxy Watch Ultra 47mm LTE, Titanium Silver.
Track en Trace heeft nog geen status. Ben benieuwd of deze morgen binnen komt.
Ik heb die van mij vanavond opgehaald. Gaat om de titanium grey.T-bone88 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 21:55:
Mensen die de ultra bij odido shop ophalen al iets gehoord?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
[ Voor 5% gewijzigd door Unrealiac op 19-07-2024 07:19 ]
Echter net een mail ontvangen dat deze vertraging heeft.
Beetje onduidelijk dus.
Is dat niet voor een deel van de bestelling?satshow schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 07:20:
Vanacht een mail ontvangen dat deze vandaag geleverd wordt ergens in de middag.
Echter net een mail ontvangen dat deze vertraging heeft.
Beetje onduidelijk dus.
Mijn watch ultra en gratis trail band worden geleverd.
Mijn samsung care en de zwarte marine band zijn vertraagd. Daar kreeg ik een aparte mail over voor hetzelfde bestelnummer.
Ben benieuwd...
Ter land, ter zee en in de kroeg
Krijg net een SMS dat het toch geleverd wordt vandaag.d0s schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 08:12:
[...]
Is dat niet voor een deel van de bestelling?
Mijn samsung care en de zwarte marine band zijn vertraagd. Daar kreeg ik een aparte mail over voor hetzelfde bestelnummer.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Wat is jouw polsomtrek als ik vragen mag?Blokkie90 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 09:29:
Heb de horloge een half uurtje geleden ontvangen[Afbeelding]
Rond de 17cmFietsFanaat33 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:38:
[...]
Wat is jouw polsomtrek als ik vragen mag?
Nu maar even behelpen door het bandje los te maken voor 't laden
Ohja, dit is niet het ervaringen-topic. Excuus.
[ Voor 9% gewijzigd door Patriot op 19-07-2024 11:25 ]
Poh, wat een apparaat zeg. Enorm mooi en de bouwkwaliteit is echt top. Ziet er een stuk beter uit IRL dan op de foto's / renders. Voelt ook een stuk beter aan dan de 5 Pro.
En we stappen nu idd over naar satshow in "[Samsung Galaxy Watch 7] Ervaringen & Discussie"
[ Voor 42% gewijzigd door spartacusNLD op 19-07-2024 11:36 ]
Ik ga van een GW3 naar de GW7, dan ben ik helemaal benieuwd hoe de ervaring gaat zijn haha. DHL is in ieder geval onderweg naar mijn huis zegt de mail die ik vannacht had gekregen (en vanochtend nog een update erop kreeg).\spartacusNLD schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 11:34:
De Watch is binnen!
Poh, wat een apparaat zeg. Enorm mooi en de bouwkwaliteit is echt top. Ziet er een stuk beter uit IRL dan op de foto's / renders. Voelt ook een stuk beter aan dan de 5 Pro.
En we stappen nu idd over naar satshow in "[Samsung Galaxy Watch 7] Ervaringen & Discussie"
[edit]
Hij is binnen!
Had dus beter de watch naar huis kunnen laten sturen...
En morgen komt ook het marine black bandjed0s schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 11:03:
[Afbeelding]
Hier ook binnen. Oranje bandje ben ik geen fan van. De bijgeleverde trail band is boven verwachting mooi.
Nu wachten op de marine black
Ik mis de draai ring van de watch 6 al wel, dat wordt wennen.
Even kijken welke dan de standaard wordt, het gratis Trail Bandje is ook super mooi.
Ik heb alleen het bandje ontvangen, geen idee wanneer het horloge binnenkomtd0s schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 08:12:
[...]
Is dat niet voor een deel van de bestelling?
:strip_exif()/f/image/7TLLUVQopIT9D1yHNCNgc32f.jpg?f=fotoalbum_large)
Een nieuwe leverdatum maar er komt nog een update, beetje vaag.
[ Voor 7% gewijzigd door Parad0x101 op 19-07-2024 16:56 ]
Zelfde mail gehad. Helaas afwachten dus.Parad0x101 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 16:55:
Zojuist deze mail gehad...[Afbeelding]
Een nieuwe leverdatum maar er komt nog een update, beetje vaag.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ik heb mijn aanvraag opnieuw moeten indienen daardoor.
The devil is in the details.
Ik zelf via odido besteld. Zowel de bestelbevestiging en de aankoopbon opgestuurd.Patriot schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 17:31:
Als je nou je Smartwatch via KPN hebt besteld, en de Cashback gaat aanvragen, let dan even op dat je de pdf van de originele mail van de bestelling toevoegt en niet de "aankoopbon" van de latere mail. Die laatste is waarschijnlijk gedateerd op moment van ontvangen, die buiten de periode van 10 juli t/m 14 juli valt.
Ik heb mijn aanvraag opnieuw moeten indienen daardoor.
En geen problemen mee? Nu zie ik juist bij mijn bestelling dat ze de gratis clip case gaan verzenden tegen morgen. Ook best belachelijkDON PAPA schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 19:33:
Ik heb afgelopen woensdag gewoon een set Buds3 Pro geleverd gekregen vanuit Samsung (Dynalogic).
Geen idee, heb ze alweer door verkocht, had ze er bij genomen vanwegen de korting. Ik zal de koper is vragen of hij problemen ervaart...Blokkie90 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 20:01:
[...]
En geen problemen mee? Nu zie ik juist bij mijn bestelling dat ze de gratis clip case gaan verzenden tegen morgen. Ook best belachelijk
Ik heb perongeluk de verkeerde leverdatum gekozen bij de Samsung shop....
31 juli ipv 24 juli.
Is dit nog aan te passen? Of sturen ze het altijd eerder op?
Denk even contact opnemen met klantenservice, als jij 31 juli kiest dan zullen ze het waarschijnlijk niet eerder leveren.Aggressor schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 09:06:
Weet iemand het volgende?
Ik heb perongeluk de verkeerde leverdatum gekozen bij de Samsung shop....
31 juli ipv 24 juli.
Is dit nog aan te passen? Of sturen ze het altijd eerder op?
Klopt, was ik ook van plan na het werk straks.ipje schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 09:30:
[...]
Denk even contact opnemen met klantenservice, als jij 31 juli kiest dan zullen ze het waarschijnlijk niet eerder leveren.
Misschien dat iemand er ervaring mee had....
Vanmiddag ga ik even bellen.
Zojuist gebeld de gray is binnen.almere schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 14:12:
Hier een bericht van odido.
Uw horloge ligt klaar
Snel opgehaald en alles aan het instellen..
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=6R8ST48APSCWEArjan90 schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 14:11:
Waar kun je de Odido cashback van 100 euro indienen? Ik kan het op de promotiepagina van Samsung nl. niet vinden?