'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie
Net een mailtje gehad dat deze morgen geleverd gaat worden. 27 juli bestelling geplaatst.Tariko schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 13:48:
Ik heb ook dat mailtje gekregen dat ik 'm pas de 16e krijg. Ik had sowieso pas leveren op de 11e omdat ik dat had aangegeven.
Actie duurde inderdaad tot afgelopen nacht. Je krijgt alleen nog tot 3 september dacht ik die 10 procent ing korting. Is nu dus zon beetje 100 euro duurder inderdaadcordonbleu schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 13:31:
Is de grote korting via Samsung met ICS en ING rentepunten voorbij? In beide shops is de 6 Classic nu ~€450 en de 6 ~€350. Dat was eerst voor beiden €100 minder. Dacht dat deze actie langer zou duren?
Ow, dat is jammer zeg. Ik dacht gisterenavond nog, dat komt morgen wel... Had dat nergens zien staan.OinkOink schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 18:21:
[...]
Actie duurde inderdaad tot afgelopen nacht. Je krijgt alleen nog tot 3 september dacht ik die 10 procent ing korting. Is nu dus zon beetje 100 euro duurder inderdaad
[ Voor 3% gewijzigd door cordonbleu op 14-08-2023 18:27 ]
Had wel mail van Samsung zelf gehad waarin stond dat actie nog tot dit weekend duurde. Was niet helemaal duidelijk of dat alleen voor de telefoons was. Blijkbaar was het dus ook voor de watchescordonbleu schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 18:27:
[...]
Ow, dat is jammer zeg. Ik dacht gisterenavond nog, dat komt morgen wel... Had dat nergens zien staan.
[ Voor 22% gewijzigd door dutchnltweaker op 14-08-2023 21:51 ]
Pfff balen, ach dan maar geen Samsung smartwatch. Dit is veel te duur vind ik. Dan maar geen smartwatch..OinkOink schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 18:21:
[...]
Actie duurde inderdaad tot afgelopen nacht. Je krijgt alleen nog tot 3 september dacht ik die 10 procent ing korting. Is nu dus zon beetje 100 euro duurder inderdaad
[ Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 14-08-2023 21:53 ]
Je mag mijn vorige gear sport gerust overnemen. Ik weet niet of het je eerste smartwatch zal zijn, maar dan kan je er een beetje aan wennen..? Stuur gerust een PM 👍dutchnltweaker schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 21:46:
[...]
Pfff balen, ach dan maar geen Samsung smartwatch. Dit is veel te duur vind ik. Dan maar geen smartwatch..
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)|
Dank voor het aanbod, nee heb een simpele smartwatch en wilde nu de laatste Android wear smartwatch hebben. Dacht dat de aanbieding nog langer duurde, maar nu vind ik hem het geld niet waard. 300 + vind ik te duur.Juancho schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 23:36:
[...]
Je mag mijn vorige gear sport gerust overnemen. Ik weet niet of het je eerste smartwatch zal zijn, maar dan kan je er een beetje aan wennen..? Stuur gerust een PM 👍
Ja, ja, er lijkt wat te gebeuren. Horloge staat sinds gisteravond op verzending voorbereiden. Zal ie dan toch morgen gaan komen???Sappie83 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:53:
[...]
Bij mij staat er namelijk nog steeds verzending aangevraagd. Heb hem 1 augustus besteld, eind van de middag.De watch 6 classic 43mm zwart.
Hopen dat die van mij dan ook snel gaat komen.
Dit was bij mij ook toen ik vanochtend keek en even later kreeg ik een e-mail dat de watch 6 44mm morgen zou komen (bestelling op 30 juli geplaatst). Ben echter door vakantie niet thuis. Gelukkig kan je bij Samsung / Dynalogic de afleverdatum wijzigen. Nu nog ff geduld hebben tot de 22e.Sappie83 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 08:00:
[...]
Ja, ja, er lijkt wat te gebeuren. Horloge staat sinds gisteravond op verzending voorbereiden. Zal ie dan toch morgen gaan komen???
[ Voor 3% gewijzigd door Megapaul op 15-08-2023 17:05 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Net op tijd (2 weken na levering), want over een paar dagen gebruiken in de Oostenrijkse bergen.
Dus vandaag afscheid genomen van mijn Ticwatch Pro 3 GPS. Hopelijk geen spijt van ...
[ Voor 4% gewijzigd door g86 op 15-08-2023 16:02 ]
(GW6 Classic 47mm LTE besteld)
De trend lijkt dus ook hier te kloppen.
04-08 besteld en levering op 16-08
Levering later verplaatst naar 26-08
16-08 alsnog mail dat het onderweg is.
[ Voor 7% gewijzigd door Csotranme op 16-08-2023 00:40 ]
'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie
Hier nog steeds niks ontvangen, ik heb Bpost dan maar zelf gecontacteerd en wat blijkt... mijn pakket is mee gegaan met de verkeerde ronde en is nu kwijt geraakt... Samsung moet hun contacteren voor een onderzoek te starten, meer konden ze niet betekenen voor mij.The-dragon schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 18:30:
[...]
Vandaag dus nog steeds niks ontvangen, Track&Trace blijft stil.
Contact opgenomen met Samsung, gingen een dossier opmaken en mij asap terug contacteren.
ben benieuwd..
Vorige week heb ik Samsung gecontacteerd, sindsdien heb ik niks meer van ze gehoord, dan heb ik maar contact opgenomen met de klantendienst, ze hebben nu nogmaals een ticket geopend met het probleem en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst , heb hun ook gemeld dat ze Bpost moeten contacteren voor een onderzoek... hopelijk kan dit snel afgehandeld worden zodat ze een nieuwe watch kunnen opsturen.
Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70
Succes. Ik wacht al sinds half juni op reactie van die interne spookafdeling wat betreft een mislukte retour van de 5 Pro LTE. Ze zeggen elke dag dat het druk is vanwege nieuwe producten en verlofperiode. Als ze niet meewerken dan zijn het "gangsters" en kan je lang wachten.The-dragon schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:23:
[...]
Hier nog steeds niks ontvangen, ik heb Bpost dan maar zelf gecontacteerd en wat blijkt... mijn pakket is mee gegaan met de verkeerde ronde en is nu kwijt geraakt... Samsung moet hun contacteren voor een onderzoek te starten, meer konden ze niet betekenen voor mij.
Vorige week heb ik Samsung gecontacteerd, sindsdien heb ik niks meer van ze gehoord, dan heb ik maar contact opgenomen met de klantendienst, ze hebben nu nogmaals een ticket geopend met het probleem en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst , heb hun ook gemeld dat ze Bpost moeten contacteren voor een onderzoek... hopelijk kan dit snel afgehandeld worden zodat ze een nieuwe watch kunnen opsturen.
Succes dus ...
7-8 heb ik dan nog de Watch 6 classic 43mm besteld en die is gisteravond afgeleverd.
Gistermiddag eens gebeld met Samsung wanneer ik de Watch 6 40mm kan verwachten, medewerkster begreep het eerst niet maar na even doorvragen en nog een keer alles uitleggen kwam het antwoord dat verwacht wordt dat de Watch 6 40mm volgende week geleverd gaat worden. Ben benieuwd..

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Ongeveer dezelfde situatie als jij, ook dezelfde watch. Ik heb er gisteren ook achteraan gebeld en toen werd mij verteld dat ze dit weekend meer orders gaan uitleveren. Vlak na het gesprek kreeg ik een email dat de watch vanaf de 18e geleverd gaat worden en nu een mail dat de watch inderdaad door dynalogic morgen geleverd gaat worden.FlipFluitketel schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:01:
29-7 heb ik de Watch 6 40mm besteld, 4-8 bericht dat ie 16-8 geleverd zou worden.
7-8 heb ik dan nog de Watch 6 classic 43mm besteld en die is gisteravond afgeleverd.
Gistermiddag eens gebeld met Samsung wanneer ik de Watch 6 40mm kan verwachten, medewerkster begreep het eerst niet maar na even doorvragen en nog een keer alles uitleggen kwam het antwoord dat verwacht wordt dat de Watch 6 40mm volgende week geleverd gaat worden. Ben benieuwd..
Hier nu inderdaad ook een mail dat er morgen wat geleverd wordt.codegro schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 13:28:
[...]
Ongeveer dezelfde situatie als jij, ook dezelfde watch. Ik heb er gisteren ook achteraan gebeld en toen werd mij verteld dat ze dit weekend meer orders gaan uitleveren. Vlak na het gesprek kreeg ik een email dat de watch vanaf de 18e geleverd gaat worden en nu een mail dat de watch inderdaad door dynalogic morgen geleverd gaat worden.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
De specifieke melding:
"De foto van het aankoopbewijs ontbreekt. Zorg ervoor dat je een afbeelding toevoegt met het volledige aankoopbewijs."
Heeft iemand ervaring met het verkrijgen van een aankoopbewijs met een aankoop in de Samsung store zelf?
(Sowieso vreemd dat ze aankopen in hun eigen webstore niet accepteren, dat zou juist eenvoudig te controleren moet zijn).
Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”
Zie zit als pdf bij de 'je bestelling wordt verzonden' maildefiant schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:52:
Ik heb de galaxy watch 6 besteld op de samsung store, hiervoor kom ik in aanmerking voor een cashback. Hiervoor moet ik een aankoopbewijs leveren, ik heb die echter niet ontvangen in digitale vorm. Ik heb hierdoor maar een PDF gemaakt van mijn order op de samsung webstore, maar die is afgekeurd.
De specifieke melding:
"De foto van het aankoopbewijs ontbreekt. Zorg ervoor dat je een afbeelding toevoegt met het volledige aankoopbewijs."
Heeft iemand ervaring met het verkrijgen van een aankoopbewijs met een aankoop in de Samsung store zelf?
(Sowieso vreemd dat ze aankopen in hun eigen webstore niet accepteren, dat zou juist eenvoudig te controleren moet zijn).
Ah, doh! Daar had ik hem niet verwacht, thanksd0s schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:00:
[...]
Zie zit als pdf bij de 'je bestelling wordt verzonden' mail
Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”
Voor beide heb ik nu de cashback aangevraagd (de classic neemt een kennis waarschijnlijk over
Die korting zit al in de prijs. Het is een gratis upgrade. Dus niet nog eens 50 euro extra korting.Mickman schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 21:07:
Misschien snap ik het niet, maar op de Samsung website wordt er gesproken over 50 euro voordeel als je kiest voor de LTE variant. Ik wil een Watch 6 Classic LTE bestellen, maar er wordt geen korting in mn winkelwagen mee gerekend. Lees ik dan verkeerd?
De aangerekende prijs is dus een bluetooth versie met een gratis upgrade naar LTE tbv 50 euro.
[ Voor 9% gewijzigd door g86 op 18-08-2023 21:40 ]
We hebben je aanvraag voor onze Galaxy Watch6 Classic (47mm, LTE) promotie een tijdje geleden goedgekeurd. We zijn hem momenteel nog aan het verwerken.
Houd rekening met een standaard verwerkingstijd van 22 werkdagen. Maar wegens het grote succes van de actie kan dit nog oplopen en wat langer duren dan je van ons gewend bent.
Je krijgt van ons automatisch bericht zodra we het retourbedrag naar je overmaken. Je hoeft zelf geen contact met ons op te nemen.
We wensen je alvast veel plezier met je Samsung aankoop!
Fijne dag,
Samsung Helpdesk
Zo slecht geregeld die cashback's altijd..
Zouden ze die niet opsparen en dan op een bepaald moment als ze er genoeg hebben, ze als een batch overmaken? Dat zou mij wel logisch lijken namelijk. Ze gaan ze echt niet één voor één overmaken natuurlijk.DM89 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 19:06:
Beste,
We hebben je aanvraag voor onze Galaxy Watch6 Classic (47mm, LTE) promotie een tijdje geleden goedgekeurd. We zijn hem momenteel nog aan het verwerken.
Houd rekening met een standaard verwerkingstijd van 22 werkdagen. Maar wegens het grote succes van de actie kan dit nog oplopen en wat langer duren dan je van ons gewend bent.
Je krijgt van ons automatisch bericht zodra we het retourbedrag naar je overmaken. Je hoeft zelf geen contact met ons op te nemen.
Fijne dag,
Samsung Helpdesk
Zo slecht geregeld die cashback's altijd..
Ik wacht dan ook geduldig op de €70 en €50 van mijn classic en regular.
Geluk bij een ongeluk nog teruggevonden in de blauwe bak! Dus als het afgewezen wordt kunnen ze alsnog de juiste foto krijgenmarcelmg2 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 13:46:
Oeps.... ik wens je veel geluk, Samsung heeft om veel mindere redenen een keer een promotie van mij afgewezen.
[ Voor 17% gewijzigd door Juancho op 21-08-2023 14:20 ]
+ als je het bij hunzelf gekocht hebt kunnen ze zelf ook zien welk exemplaar ze je exact toegestuurd hebben...Juancho schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 14:19:
[...]
Geluk bij een ongeluk nog teruggevonden in de blauwe bak! Dus als het afgewezen wordt kunnen ze alsnog de juiste foto krijgen. Maar wat een onzin zeg, dat je die foto mee moet sturen. Ik heb een factuur, ik kan een betalingsbewijs overhandigen. Als dat al niet genoeg is pff....
Die hele cashback is volgens mij gewoon om wat rente te trekken en hopen dat een x aantal percentage nooit die cashback aanvraagt.
Nee een foto van de doos is 100% zeker nodig. Ik kreeg namelijk niet alleen een afwijzing via de mail na indienen maar ook de bevestiging in de Whatsapp chat met Samsung. Factuur alleen is niet genoeg, die foto is perse nodig.Csotranme schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 15:40:
[...]
+ als je het bij hunzelf gekocht hebt kunnen ze zelf ook zien welk exemplaar ze je exact toegestuurd hebben...
Die hele cashback is volgens mij gewoon om wat rente te trekken en hopen dat een x aantal percentage nooit die cashback aanvraagt.
Dat snap ik dat Samsung die perse wil hebben maar ik vind het omslachtig en onnodig.Juancho schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 15:44:
[...]
Nee een foto van de doos is 100% zeker nodig. Ik kreeg namelijk niet alleen een afwijzing via de mail na indienen maar ook de bevestiging in de Whatsapp chat met Samsung. Factuur alleen is niet genoeg, die foto is perse nodig.
Zoals ik zeg: ze kunnen zelf in hun systeem zien welke ze me verkocht/verzonden hebben.
Na inloggen:
Kon de webpagina niet laden
De webpagina reageerde niet op tijd op het verzoek.
Net nog mijn cashback geclaimed voor mijn Watch6 Classicarnord schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:26:
Zijn er meer tweakers die ervaren bij promotie/cashback actie niet kunnen inloggen met je samsung account?
Na inloggen:
Ja had ik ook eerst last van. Adblocker uitgezet en toen werkte alles.arnord schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:26:
Zijn er meer tweakers die ervaren bij promotie/cashback actie niet kunnen inloggen met je samsung account?
Na inloggen:
Dat was um! Thanks alot!Juancho schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:29:
[...]
Ja had ik ook eerst last van. Adblocker uitgezet en toen werkte alles.
Nog niets gehoord, ingediend 19 augustus.
Had binnen een week een goedkeuring.dawai0 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 10:50:
Dat goedkeuren van de 70 euro cashback promotie op de watch6 classic lte, hoe lang duurt dat normaal?
Ik kreeg op 21 augustus volgende mail van Samsung.dawai0 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 10:50:
Dat goedkeuren van de 70 euro cashback promotie op de watch6 classic lte, hoe lang duurt dat normaal?
Fijne dag,
Samsung Helpdesk
Meer mensen deze afwijzing gehad? Ik vind het enigzins dubieus. En erg onduidelijk. Want de handel is wel gewoon via samsung.com aangeschaft.
[ Voor 16% gewijzigd door Alubbe75 op 30-08-2023 22:20 ]
:strip_exif()/f/image/tP7EtBXcq4X9QAEoeT0cV3NM.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 75% gewijzigd door Alubbe75 op 31-08-2023 14:30 ]
Normaal gesproken worden Cashbacks direct verrekend op de EPPs van Samsung, zo heb ik de Watch6 gekocht via een Portaal via m'n werkgever en daar werd alles direct verrekend.Alubbe75 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:19:
Cashback afgewezen omdat 'die niet via samsung.com' zou zijn gekocht. Dat is die wel, alleen via de ICS SAMSUNG store, doorgelinkt naar samsung.com met een code van ABN ICS.
Meer mensen deze afwijzing gehad? Ik vind het enigzins dubieus. En erg onduidelijk. Want de handel is wel gewoon via samsung.com aangeschaft.
Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
Gewoon opnieuw indienen dan, wellicht klopte er iets anders niet.Alubbe75 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:19:
Cashback afgewezen omdat 'die niet via samsung.com' zou zijn gekocht. Dat is die wel, alleen via de ICS SAMSUNG store, doorgelinkt naar samsung.com met een code van ABN ICS.
Hier is de cashback via de ICS store wel gewoon goedgekeurd.
Bij de huidige cashback actie niet, die krijg je pas achteraf na het aanvragen daarvan.CyberJohn schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 14:41:
[...]
Normaal gesproken worden Cashbacks direct verrekend op de EPPs van Samsung, zo heb ik de Watch6 gekocht via een Portaal via m'n werkgever en daar werd alles direct verrekend.
Ik had het ook bij de eerste aanvraag. Had daar serienummer ingevoerd met foto van doosje en serienummer erbij. 2e aanvraag gewoon imei nr neergezet bij serienummer met dezelfde foto's en toen wel goedgekeurddutchgio schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:18:
[...]
Bij de huidige cashback actie niet, die krijg je pas achteraf na het aanvragen daarvan.
Wanneer had je je cashback aangevraagd?marcelmg2 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 11:29:
Krijg net mail van Samsung dat mn 70,- retourbedrag onderweg is en binnen een week op mn rekening staat.
Edit: Vandaag ook bij mij gestort.
[ Voor 16% gewijzigd door marcelmg2 op 07-09-2023 20:32 ]
Meteen ingevuld na ontvangen, 2 aug geloof ik.
[ Voor 10% gewijzigd door AudioHome op 07-09-2023 09:53 ]
Hier okk zojuist ontvangen op de rekening.AudioHome schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:52:
Net de 70 euro ontvangen op mijn rekening.
Ik probeer dit via Samsung Members, daar zou je dezelfde korting moeten krijgen, maar ik kom uit op €329,-. Daar is dan wel de extra korting van 120 in berekend, maar de cashback van 70 zie ik nergens terug.vishengel schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:53:
Let op er is op dit moment een wellicht interessantere aanbieding. Je krijgt bij inruil van oude horloge of telefoon 120 euro extra korting. Als het apparaat het niet doet krijg je ook de korting. Via ing portaal kom ik uit op 194,10 uit. Ik stuur mijn watch 3 dan in. Wel krijg je geen fabric bandje erbij.
Mag ik vragen hoe jij dan op 194,10 uit komt?
Hier bij factuurtje:
€120 extra inruilwaarde toegepast op de Galaxy Watch6 Classic
Subtotaal (excl. BTW) € 271,50
Samsung Care+ (incl. BTW) 0,-
Thuiskopieheffing (excl. BTW) € 0,40
BTW (21%) € 57,10
Standaard verzending Gratis
Totaal Inclusief BTW € 329,-
Totaal voordeel: € 170,-
Dan heb ik gekozen voor een Galaxy Watch6 Classic (47mm, LTE) black
[ Voor 4% gewijzigd door Hs82H op 08-09-2023 13:11 ]
De aanbieding via ics met 120 inruil is de goedkope op dit moment.
Dus via de ics link inloggen.
Cashback is geen rechtstreekse korting. Die moet je na aankoop aanvragen. In het 1ste topicbericht hier zie je de link naar de cashbackactie.Hs82H schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:24:
[...]
Ik probeer dit via Samsung Members, daar zou je dezelfde korting moeten krijgen, maar ik kom uit op €329,-. Daar is dan wel de extra korting van 120 in berekend, maar de cashback van 70 zie ik nergens terug.
Mag ik vragen hoe jij dan op 194,10 uit komt?
Hier bij factuurtje:
€120 extra inruilwaarde toegepast op de Galaxy Watch6 Classic
Subtotaal (excl. BTW) € 271,50
Samsung Care+ (incl. BTW) 0,-
Thuiskopieheffing (excl. BTW) € 0,40
BTW (21%) € 57,10
Standaard verzending Gratis
Totaal Inclusief BTW € 329,-
Totaal voordeel: € 170,-
Dan heb ik gekozen voor een Galaxy Watch6 Classic (47mm, LTE) black
Maar de cashbackactie is niet meer geldig. Was voor aankopen tot en met 4 september.
[ Voor 4% gewijzigd door g86 op 08-09-2023 18:21 ]
Het is me wel gelukt om hem via Members voor 194,- te bemachtigen!AudioHome schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 18:18:
Via members kwam ik ook veel hoger uit.
De aanbieding via ics met 120 inruil is de goedkope op dit moment.
Dus via de ics link inloggen.
Deze link met de volgende code: Y3D7NBJT
Zo, vandaag eindelijk antwoord van Samsung, ik krijg mijn geld terug... Als ik de watch nu opnieuw bestel heb ik geen recht meer op de 70 euro cashback en het extra bandjeThe-dragon schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:23:
[...]
Hier nog steeds niks ontvangen, ik heb Bpost dan maar zelf gecontacteerd en wat blijkt... mijn pakket is mee gegaan met de verkeerde ronde en is nu kwijt geraakt... Samsung moet hun contacteren voor een onderzoek te starten, meer konden ze niet betekenen voor mij.

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70
Er is nog wel de extra inruilkortingsactie waarmee je een Watch voordelig kan aanschaffen.The-dragon schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:21:
[...]
Zo, vandaag eindelijk antwoord van Samsung, ik krijg mijn geld terug... Als ik de watch nu opnieuw bestel heb ik geen recht meer op de 70 euro cashback en het extra bandje![]()
helaas heb ik geen toestel voor inruil.dutchgio schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:31:
[...]
Er is nog wel de extra inruilkortingsactie waarmee je een Watch voordelig kan aanschaffen.

koop 2e hands een heel goedkope Nokia telefoon, op de inruil pagina kan je kiezen voor Nokia en dan "other".The-dragon schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:02:
[...]
helaas heb ik geen toestel voor inruil.
Zodoende heb je alsnog de inruil.
Net eens gekeken, met inruil komt de watch nog op 323 euro, met de launch koste hij 314 euro met nog 70 euro cashback + bandje.. zal nog eventjes wachten tot er betere deals zijn.Megapaul schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:06:
[...]
koop 2e hands een heel goedkope Nokia telefoon, op de inruil pagina kan je kiezen voor Nokia en dan "other".
Zodoende heb je alsnog de inruil.
Heb ook al een bericht gestuurd naar Samsung, of ze geen geste kunnen doen om mij de watch toch nog te geven aan de prijs bij de launch.
Heb je de link naar de ICS shop met code: Y3D7NBJT gebruikt?The-dragon schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:50:
[...]
Net eens gekeken, met inruil komt de watch nog op 323 euro...
Samsung Member shop werkt ook. Kan iedereen zich voor aanmelden.The-dragon schreef op woensdag 13 september 2023 @ 18:35:
Ik denk niet dat je die ICS shop kan gebruiken van uit België?
21 augustus kreeg ik deze mail, maar ik heb een maand later nog altijd niets ontvangen.
AudioHome schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:52:
Net de 70 euro ontvangen op mijn rekening.
dan toch nog een goede deal via AXA partner webshop van Samsung.Droid schreef op donderdag 14 september 2023 @ 19:47:
[...]
Samsung Member shop werkt ook. Kan iedereen zich voor aanmelden.
Mijn broer had nog een defecte Samsung Galaxy S3 liggen die weg mocht, dus deze maar genomen voor de extra inruil.
komt goedkoper uit of aankoop bij launch, enkel mis ik het 2de bandje.
Hopelijk komt de watch deze keer wel aan..
/f/image/sKUMndEHHmTlrc8CnOR3NiMU.png?f=fotoalbum_large)
[quote]The-dragon schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:43:
[...]
dan toch nog een goede deal via AXA partner webshop van Samsung.
Mijn broer had nog een defecte Samsung Galaxy S3 liggen die weg mocht, dus deze maar genomen voor de extra inruil.
heb ze Woensdag 13/09 besteld.luukfw schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:09:
Wanneer heb je de bestelling gedaan? Ik vraag me toch af of ik niet iets fout doeAls ik via de members shop inlog krijg ik ook niet de meest gunstige prijzen zichtbaar.
[quote]The-dragon schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:43:
[...]
dan toch nog een goede deal via AXA partner webshop van Samsung.
Heb je een link? Ik zie alleen de watch5 op de rentepunten winkel.luukfw schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:26:
[Afbeelding]
Ondanks inruilkorting wel duidelijk minder gunstige prijzen dan eerder blijkbaar. Dit is overigens via de ING Rentepunten shop.
Binnen een week ontvang je €70 retour op rekeningnummer . Dit gebeurt naar aanleiding van je deelname aan onze Samsung Galaxy Watch6 Classic (47mm, LTE) promotie
Besteld op 26 juli
Hier zojuist ook de mail ontvangen.d0s schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:19:
Beste Peter,
Binnen een week ontvang je €70 retour op rekeningnummer . Dit gebeurt naar aanleiding van je deelname aan onze Samsung Galaxy Watch6 Classic (47mm, LTE) promotie
Besteld op 26 juli
Besteld: 04-08
Ontvangen:17-08
Cashback aangevraagd: 20-08
En zojuist het geld op de rekeningCsotranme schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:06:
[...]
Hier zojuist ook de mail ontvangen.
Besteld: 04-08
Ontvangen:17-08
Cashback aangevraagd: 20-08
Yep! Hier ook
Hoe kom je aan zo een voucher?g86 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:45:
Net de Galaxy Watch6 D-Buckle Hybrid Eco-Leather Band (M/L) Black - ET-SHR94LBEGEU besteld op de Samsung BE store voor 1 euro. Een voucher gekregen van Samsung met een korting van 78,99 euro! Woehoe! Vrijdag levering.
door veel te klagen ... compensatie van een probleem. :-)
In deze black friday tijden zit ik een beetje te kijken naar een smartwatch, moet er eentje met LTE/eSIM met belfuncties worden icm een Galaxy S10 lite. 1 van de redenen is dan ik dan kan sporten zonder telefoon in mijn zak (oa hardlopen en crossfit en wellicht weer roeien in de toekomst)
Nu is momenteel tot mijn verbazing de classic goedkoper dan de 5 pro? En dan zie ik ook in o.a. de Tweakers review dat de 6 classic volgens sommigen een downgrade is tov de 5 pro vanwege oa de accuduur?
P.s. Ik wil vooral vanwege de looks en stevigheid een grotere variant, al is het lastig in te schatten hoe hij gaat staan. Heb relatief smalle polsen, maar ben wel vrij groot (1.93).
[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 22-11-2023 13:58 ]
Op batterijcapaciteit (en dus ook battery life, want praktisch dezelfde software en ook praktisch dezelfde CPU, in de Watch6 is die enkel net iets hoger geklokt) wint de 5Pro hands down. Als het je daarom te doen is, vooral voor de 5Pro gaan._Anvil_ schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:57:
Ha Tweakers,
In deze black friday tijden zit ik een beetje te kijken naar een smartwatch, moet er eentje met LTE/eSIM met belfuncties worden icm een Galaxy S10 lite. 1 van de redenen is dan ik dan kan sporten zonder telefoon in mijn zak (oa hardlopen en crossfit en wellicht weer roeien in de toekomst)
Nu is momenteel tot mijn verbazing de classic goedkoper dan de 5 pro? En dan zie ik ook in o.a. de Tweakers review dat de 6 classic volgens sommigen een downgrade is tov de 5 pro vanwege oa de accuduur?
P.s. Ik wil vooral vanwege de looks en stevigheid een grotere variant, al is het lastig in te schatten hoe hij gaat staan. Heb relatief smalle polsen, maar ben wel vrij groot (1.93).
De 6 classic gaat hier (47mm) overigens wel 2 dagen mee, dus heel erg slecht is het ook weer niet, maar geen wedstrijd voor de 5Pro. En zeker als je vaak sport met alle monitoring erbij, en er dan ook mee wil bellen en/of muziek luisteren, dan zou je die extra capaciteit/batterylife wel eens kunnen missen (bij de 5 Pro mis je dan weer de fijne fysieke draairing).
Let bij beide wel op de esim support voor wearables bij je provider; support voor de Samsung wearables is nog niet bij alle providers in orde (voor Apple Watch is veel bredere support).
[ Voor 33% gewijzigd door johnwoo op 22-11-2023 14:36 ]
Goede tip, dank! Ik zit bij een prijsknaller (Youfone)johnwoo schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:35:
[...]
Op batterijcapaciteit (en dus ook battery life, want praktisch dezelfde software en ook praktisch dezelfde CPU, in de Watch6 is die enkel net iets hoger geklokt) wint de 5Pro hands down. Als het je daarom te doen is, vooral voor de 5Pro gaan.
De 6 classic gaat hier (47mm) overigens wel 2 dagen mee, dus heel erg slecht is het ook weer niet, maar geen wedstrijd voor de 5Pro. En zeker als je vaak sport met alle monitoring erbij, en er dan ook mee wil bellen en/of muziek luisteren, dan zou je die extra capaciteit/batterylife wel eens kunnen missen (bij de 5 Pro mis je dan weer de fijne fysieke draairing).
Let bij beide wel op de esim support voor wearables bij je provider; support voor de Samsung wearables is nog niet bij alle providers in orde (voor Apple Watch is veel bredere support).
Battery life zal weinig uitmaken voor mij, ik draag meestal mijn gewone horloges en zal deze dus alleen met hardlopen en andere sporadische activiteiten omdoen.
edit: Youfone ondersteunt geen eSIM.. net 2 jaar verlengd. what now?
[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 24-11-2023 11:41 ]