Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:17
Toekan schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 18:40:
[...]

Ik krijg nu net een mail dat het horloge en het bandje morgen bezorgd gaan worden
Dat biedt wel hoop dat ik de mijne dan ook nog volgende week krijg...

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tariko
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:07
Tariko schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 13:48:
Ik heb ook dat mailtje gekregen dat ik 'm pas de 16e krijg. Ik had sowieso pas leveren op de 11e omdat ik dat had aangegeven.
Net een mailtje gehad dat deze morgen geleverd gaat worden. 27 juli bestelling geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yunghui
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-04 20:11
Zojuist mail ontvangen dat ‘ie morgen komt de zilvere 46mm classic. Was eerst vertraagd naar de 16e.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:03
Is de grote korting via Samsung met ICS en ING rentepunten voorbij? In beide shops is de 6 Classic nu ~€450 en de 6 ~€350. Dat was eerst voor beiden €100 minder. Dacht dat deze actie langer zou duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
cordonbleu schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 13:31:
Is de grote korting via Samsung met ICS en ING rentepunten voorbij? In beide shops is de 6 Classic nu ~€450 en de 6 ~€350. Dat was eerst voor beiden €100 minder. Dacht dat deze actie langer zou duren?
Actie duurde inderdaad tot afgelopen nacht. Je krijgt alleen nog tot 3 september dacht ik die 10 procent ing korting. Is nu dus zon beetje 100 euro duurder inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
OinkOink schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 18:21:
[...]

Actie duurde inderdaad tot afgelopen nacht. Je krijgt alleen nog tot 3 september dacht ik die 10 procent ing korting. Is nu dus zon beetje 100 euro duurder inderdaad
Ow, dat is jammer zeg. Ik dacht gisterenavond nog, dat komt morgen wel... Had dat nergens zien staan.

[ Voor 3% gewijzigd door cordonbleu op 14-08-2023 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
cordonbleu schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 18:27:
[...]

Ow, dat is jammer zeg. Ik dacht gisterenavond nog, dat komt morgen wel... Had dat nergens zien staan.
Had wel mail van Samsung zelf gehad waarin stond dat actie nog tot dit weekend duurde. Was niet helemaal duidelijk of dat alleen voor de telefoons was. Blijkbaar was het dus ook voor de watches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:44
Wilde hem vandaag bestellen bij samsung, prijs is 100 euro duurder geworden... Dacht dat de actie langer duurde. Als ik dat geweten had, had ik hem gister nog snel besteld pf..

[ Voor 22% gewijzigd door dutchnltweaker op 14-08-2023 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
OinkOink schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 18:21:
[...]

Pfff balen, ach dan maar geen Samsung smartwatch. Dit is veel te duur vind ik. Dan maar geen smartwatch..

[ Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 14-08-2023 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:32
dutchnltweaker schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 21:46:
[...]

Pfff balen, ach dan maar geen Samsung smartwatch. Dit is veel te duur vind ik. Dan maar geen smartwatch..
Je mag mijn vorige gear sport gerust overnemen. Ik weet niet of het je eerste smartwatch zal zijn, maar dan kan je er een beetje aan wennen..? Stuur gerust een PM 👍

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Juancho schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 23:36:
[...]

Je mag mijn vorige gear sport gerust overnemen. Ik weet niet of het je eerste smartwatch zal zijn, maar dan kan je er een beetje aan wennen..? Stuur gerust een PM 👍
Dank voor het aanbod, nee heb een simpele smartwatch en wilde nu de laatste Android wear smartwatch hebben. Dacht dat de aanbieding nog langer duurde, maar nu vind ik hem het geld niet waard. 300 + vind ik te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappie83
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 09-08-2024
Sappie83 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:53:
[...]

Bij mij staat er namelijk nog steeds verzending aangevraagd. Heb hem 1 augustus besteld, eind van de middag.De watch 6 classic 43mm zwart.
Hopen dat die van mij dan ook snel gaat komen.
Ja, ja, er lijkt wat te gebeuren. Horloge staat sinds gisteravond op verzending voorbereiden. Zal ie dan toch morgen gaan komen??? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Het scheelt dat de watches doorgaans niet erg prijsvast zijn en er wel weer een volgende aanbieding volgt, maar die actieprijs is dus in ieder geval niet de vaste retailprijs gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:27
Sappie83 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 08:00:
[...]

Ja, ja, er lijkt wat te gebeuren. Horloge staat sinds gisteravond op verzending voorbereiden. Zal ie dan toch morgen gaan komen??? ;)
Dit was bij mij ook toen ik vanochtend keek en even later kreeg ik een e-mail dat de watch 6 44mm morgen zou komen (bestelling op 30 juli geplaatst). Ben echter door vakantie niet thuis. Gelukkig kan je bij Samsung / Dynalogic de afleverdatum wijzigen. Nu nog ff geduld hebben tot de 22e.

[ Voor 3% gewijzigd door Megapaul op 15-08-2023 17:05 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amst3l
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-04 17:43
Iemand die toevallig ook meedoet aan de review actie van deze smartwatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 23-04 17:47
Mijn 6 Classic 47mm LTE black werd op dinsdag 1 augustus geleverd, maar nu pas in gebruik genomen.
Net op tijd (2 weken na levering), want over een paar dagen gebruiken in de Oostenrijkse bergen.
Dus vandaag afscheid genomen van mijn Ticwatch Pro 3 GPS. Hopelijk geen spijt van ...

[ Voor 4% gewijzigd door g86 op 15-08-2023 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sicob
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-02 13:35
Net bericht gekregen dat mijn Galaxy 6 classic 47 mm morgen bezorgd wordt. Besteldatum 5 augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18:05
Hmmm...de GW6-40mm van mijn vrouw besteld op 2 augustus, gepland de 16e nog steeds geen bericht voor levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
Zojuist mail dat er (iets) verzonden is.
(GW6 Classic 47mm LTE besteld)

De trend lijkt dus ook hier te kloppen.

04-08 besteld en levering op 16-08
Levering later verplaatst naar 26-08
16-08 alsnog mail dat het onderweg is.

[ Voor 7% gewijzigd door Csotranme op 16-08-2023 00:40 ]

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:33
The-dragon schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 18:30:
[...]

Vandaag dus nog steeds niks ontvangen, Track&Trace blijft stil.
Contact opgenomen met Samsung, gingen een dossier opmaken en mij asap terug contacteren.
ben benieuwd..
Hier nog steeds niks ontvangen, ik heb Bpost dan maar zelf gecontacteerd en wat blijkt... mijn pakket is mee gegaan met de verkeerde ronde en is nu kwijt geraakt... Samsung moet hun contacteren voor een onderzoek te starten, meer konden ze niet betekenen voor mij.

Vorige week heb ik Samsung gecontacteerd, sindsdien heb ik niks meer van ze gehoord, dan heb ik maar contact opgenomen met de klantendienst, ze hebben nu nogmaals een ticket geopend met het probleem en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst , heb hun ook gemeld dat ze Bpost moeten contacteren voor een onderzoek... hopelijk kan dit snel afgehandeld worden zodat ze een nieuwe watch kunnen opsturen.

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
The-dragon schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:23:
[...]

Hier nog steeds niks ontvangen, ik heb Bpost dan maar zelf gecontacteerd en wat blijkt... mijn pakket is mee gegaan met de verkeerde ronde en is nu kwijt geraakt... Samsung moet hun contacteren voor een onderzoek te starten, meer konden ze niet betekenen voor mij.

Vorige week heb ik Samsung gecontacteerd, sindsdien heb ik niks meer van ze gehoord, dan heb ik maar contact opgenomen met de klantendienst, ze hebben nu nogmaals een ticket geopend met het probleem en doorgestuurd naar de desbetreffende dienst , heb hun ook gemeld dat ze Bpost moeten contacteren voor een onderzoek... hopelijk kan dit snel afgehandeld worden zodat ze een nieuwe watch kunnen opsturen.
Succes. Ik wacht al sinds half juni op reactie van die interne spookafdeling wat betreft een mislukte retour van de 5 Pro LTE. Ze zeggen elke dag dat het druk is vanwege nieuwe producten en verlofperiode. Als ze niet meewerken dan zijn het "gangsters" en kan je lang wachten.
Succes dus ...

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
29-7 heb ik de Watch 6 40mm besteld, 4-8 bericht dat ie 16-8 geleverd zou worden.
7-8 heb ik dan nog de Watch 6 classic 43mm besteld en die is gisteravond afgeleverd.

Gistermiddag eens gebeld met Samsung wanneer ik de Watch 6 40mm kan verwachten, medewerkster begreep het eerst niet maar na even doorvragen en nog een keer alles uitleggen kwam het antwoord dat verwacht wordt dat de Watch 6 40mm volgende week geleverd gaat worden. Ben benieuwd.. :/

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• codegro
FlipFluitketel schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 08:01:
29-7 heb ik de Watch 6 40mm besteld, 4-8 bericht dat ie 16-8 geleverd zou worden.
7-8 heb ik dan nog de Watch 6 classic 43mm besteld en die is gisteravond afgeleverd.

Gistermiddag eens gebeld met Samsung wanneer ik de Watch 6 40mm kan verwachten, medewerkster begreep het eerst niet maar na even doorvragen en nog een keer alles uitleggen kwam het antwoord dat verwacht wordt dat de Watch 6 40mm volgende week geleverd gaat worden. Ben benieuwd.. :/
Ongeveer dezelfde situatie als jij, ook dezelfde watch. Ik heb er gisteren ook achteraan gebeld en toen werd mij verteld dat ze dit weekend meer orders gaan uitleveren. Vlak na het gesprek kreeg ik een email dat de watch vanaf de 18e geleverd gaat worden en nu een mail dat de watch inderdaad door dynalogic morgen geleverd gaat worden.

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
codegro schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 13:28:
[...]

Ongeveer dezelfde situatie als jij, ook dezelfde watch. Ik heb er gisteren ook achteraan gebeld en toen werd mij verteld dat ze dit weekend meer orders gaan uitleveren. Vlak na het gesprek kreeg ik een email dat de watch vanaf de 18e geleverd gaat worden en nu een mail dat de watch inderdaad door dynalogic morgen geleverd gaat worden.
Hier nu inderdaad ook een mail dat er morgen wat geleverd wordt. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:15
Hier is die vandaag ook afgeleverd. Wel zonder dat gratis fabric bandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:00

defiant

Moderator General Chat
Ik heb de galaxy watch 6 besteld op de samsung store, hiervoor kom ik in aanmerking voor een cashback. Hiervoor moet ik een aankoopbewijs leveren, ik heb die echter niet ontvangen in digitale vorm. Ik heb hierdoor maar een PDF gemaakt van mijn order op de samsung webstore, maar die is afgekeurd.

De specifieke melding:
"De foto van het aankoopbewijs ontbreekt. Zorg ervoor dat je een afbeelding toevoegt met het volledige aankoopbewijs."

Heeft iemand ervaring met het verkrijgen van een aankoopbewijs met een aankoop in de Samsung store zelf?
(Sowieso vreemd dat ze aankopen in hun eigen webstore niet accepteren, dat zou juist eenvoudig te controleren moet zijn).

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:46

d0s

sssst

defiant schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:52:
Ik heb de galaxy watch 6 besteld op de samsung store, hiervoor kom ik in aanmerking voor een cashback. Hiervoor moet ik een aankoopbewijs leveren, ik heb die echter niet ontvangen in digitale vorm. Ik heb hierdoor maar een PDF gemaakt van mijn order op de samsung webstore, maar die is afgekeurd.

De specifieke melding:
"De foto van het aankoopbewijs ontbreekt. Zorg ervoor dat je een afbeelding toevoegt met het volledige aankoopbewijs."

Heeft iemand ervaring met het verkrijgen van een aankoopbewijs met een aankoop in de Samsung store zelf?
(Sowieso vreemd dat ze aankopen in hun eigen webstore niet accepteren, dat zou juist eenvoudig te controleren moet zijn).
Zie zit als pdf bij de 'je bestelling wordt verzonden' mail :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:00

defiant

Moderator General Chat
d0s schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:00:
[...]

Zie zit als pdf bij de 'je bestelling wordt verzonden' mail :)
Ah, doh! Daar had ik hem niet verwacht, thanks :)

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Vandaag is hier ook de Watch 6 afgeleverd (ook zonder het extra bandje), past toch beter bij mijn polsen. Jammer van de "ontbrekende" draairing maar het scheelt toch wel wat in dikte waardoor ie comfortabeler zit.

Voor beide heb ik nu de cashback aangevraagd (de classic neemt een kennis waarschijnlijk over :P) maar bij beide geen bevestiging per mail ontvangen. Maandag maar eens bellen met Samsung, kijken of ze kunnen zien of ze wel goed ontvangen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 06:22
Misschien snap ik het niet, maar op de Samsung website wordt er gesproken over 50 euro voordeel als je kiest voor de LTE variant. Ik wil een Watch 6 Classic LTE bestellen, maar er wordt geen korting in mn winkelwagen mee gerekend. Lees ik dan verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
Mickman schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 21:07:
Misschien snap ik het niet, maar op de Samsung website wordt er gesproken over 50 euro voordeel als je kiest voor de LTE variant. Ik wil een Watch 6 Classic LTE bestellen, maar er wordt geen korting in mn winkelwagen mee gerekend. Lees ik dan verkeerd?
Die korting zit al in de prijs. Het is een gratis upgrade. Dus niet nog eens 50 euro extra korting.
De aangerekende prijs is dus een bluetooth versie met een gratis upgrade naar LTE tbv 50 euro.

[ Voor 9% gewijzigd door g86 op 18-08-2023 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Beste,

We hebben je aanvraag voor onze Galaxy Watch6 Classic (47mm, LTE) promotie een tijdje geleden goedgekeurd. We zijn hem momenteel nog aan het verwerken.

Houd rekening met een standaard verwerkingstijd van 22 werkdagen. Maar wegens het grote succes van de actie kan dit nog oplopen en wat langer duren dan je van ons gewend bent.

Je krijgt van ons automatisch bericht zodra we het retourbedrag naar je overmaken. Je hoeft zelf geen contact met ons op te nemen.

We wensen je alvast veel plezier met je Samsung aankoop!

Fijne dag,
Samsung Helpdesk

Zo slecht geregeld die cashback's altijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
DM89 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 19:06:
Beste,

We hebben je aanvraag voor onze Galaxy Watch6 Classic (47mm, LTE) promotie een tijdje geleden goedgekeurd. We zijn hem momenteel nog aan het verwerken.

Houd rekening met een standaard verwerkingstijd van 22 werkdagen. Maar wegens het grote succes van de actie kan dit nog oplopen en wat langer duren dan je van ons gewend bent.

Je krijgt van ons automatisch bericht zodra we het retourbedrag naar je overmaken. Je hoeft zelf geen contact met ons op te nemen.

Fijne dag,
Samsung Helpdesk

Zo slecht geregeld die cashback's altijd..
Zouden ze die niet opsparen en dan op een bepaald moment als ze er genoeg hebben, ze als een batch overmaken? Dat zou mij wel logisch lijken namelijk. Ze gaan ze echt niet één voor één overmaken natuurlijk.
Ik wacht dan ook geduldig op de €70 en €50 van mijn classic en regular.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:24
Haha, letterlijk élke keer bij promo-acties verstuurt Samsung een e-mail dat de cashbacks vertraging oplopen 'vanwege het grote succes van de actie'. Niet echt het voorbeeld van een lerende organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
Als ze het geld langer vast kunnen houden kunnen ze er zelf weer rente van trekken. Doen ze bewust, heeft niks met een lerende organisatie te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Ik wil net mijn cashback van 70 euro indienen maar nou kom ik erachter dat het doosje per ongeluk weg gegooid is (zat verder toch niks in). Ik heb uiteraard de factuur wel maar bij het indienen moet je ook verplicht een foto meesturen van de doos.... Weet iemand of dit perse moet of kan ik ook gewoon bijv. een foto van de watch maken, die mee sturen en dan maar hopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:11
Oeps.... ik wens je veel geluk, Samsung heeft om veel mindere redenen een keer een promotie van mij afgewezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
marcelmg2 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 13:46:
Oeps.... ik wens je veel geluk, Samsung heeft om veel mindere redenen een keer een promotie van mij afgewezen.
Geluk bij een ongeluk nog teruggevonden in de blauwe bak! Dus als het afgewezen wordt kunnen ze alsnog de juiste foto krijgen :). Maar wat een onzin zeg, dat je die foto mee moet sturen. Ik heb een factuur, ik kan een betalingsbewijs overhandigen. Als dat al niet genoeg is pff....

[ Voor 17% gewijzigd door Juancho op 21-08-2023 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
Juancho schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 14:19:
[...]

Geluk bij een ongeluk nog teruggevonden in de blauwe bak! Dus als het afgewezen wordt kunnen ze alsnog de juiste foto krijgen :). Maar wat een onzin zeg, dat je die foto mee moet sturen. Ik heb een factuur, ik kan een betalingsbewijs overhandigen. Als dat al niet genoeg is pff....
+ als je het bij hunzelf gekocht hebt kunnen ze zelf ook zien welk exemplaar ze je exact toegestuurd hebben...

Die hele cashback is volgens mij gewoon om wat rente te trekken en hopen dat een x aantal percentage nooit die cashback aanvraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Csotranme schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 15:40:
[...]

+ als je het bij hunzelf gekocht hebt kunnen ze zelf ook zien welk exemplaar ze je exact toegestuurd hebben...

Die hele cashback is volgens mij gewoon om wat rente te trekken en hopen dat een x aantal percentage nooit die cashback aanvraagt.
Nee een foto van de doos is 100% zeker nodig. Ik kreeg namelijk niet alleen een afwijzing via de mail na indienen maar ook de bevestiging in de Whatsapp chat met Samsung. Factuur alleen is niet genoeg, die foto is perse nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
Juancho schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 15:44:
[...]

Nee een foto van de doos is 100% zeker nodig. Ik kreeg namelijk niet alleen een afwijzing via de mail na indienen maar ook de bevestiging in de Whatsapp chat met Samsung. Factuur alleen is niet genoeg, die foto is perse nodig.
Dat snap ik dat Samsung die perse wil hebben maar ik vind het omslachtig en onnodig.
Zoals ik zeg: ze kunnen zelf in hun systeem zien welke ze me verkocht/verzonden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnord
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-04 06:11
Zijn er meer tweakers die ervaren bij promotie/cashback actie niet kunnen inloggen met je samsung account?

Na inloggen:

Kon de webpagina niet laden

De webpagina reageerde niet op tijd op het verzoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdVe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:57
arnord schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:26:
Zijn er meer tweakers die ervaren bij promotie/cashback actie niet kunnen inloggen met je samsung account?

Na inloggen:

Net nog mijn cashback geclaimed voor mijn Watch6 Classic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
arnord schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:26:

Na inloggen:

Ja had ik ook eerst last van. Adblocker uitgezet en toen werkte alles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnord
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-04 06:11
Juancho schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:29:
[...]

Ja had ik ook eerst last van. Adblocker uitgezet en toen werkte alles.
Dat was um! Thanks alot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
ING deal is weer actief. Je kan de classic 6 47mm lte weer krijgen voor 244 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_0xjKuOQ4nGmPTmwK3Hon5mGHW0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Lt7Ss90KlMPzMHlmS8iQ6nga.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawai0
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:11
Dat goedkeuren van de 70 euro cashback promotie op de watch6 classic lte, hoe lang duurt dat normaal?

Nog niets gehoord, ingediend 19 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
dawai0 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 10:50:
Dat goedkeuren van de 70 euro cashback promotie op de watch6 classic lte, hoe lang duurt dat normaal?

Had binnen een week een goedkeuring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
dawai0 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 10:50:

Ik kreeg op 21 augustus volgende mail van Samsung.

Fijne dag,
Samsung Helpdesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alubbe75
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 17-03 17:26
Cashback afgewezen omdat 'die niet via samsung.com' zou zijn gekocht. Dat is die wel, alleen via de ICS SAMSUNG store, doorgelinkt naar samsung.com met een code van ABN ICS.

Meer mensen deze afwijzing gehad? Ik vind het enigzins dubieus. En erg onduidelijk. Want de handel is wel gewoon via samsung.com aangeschaft.

[ Voor 16% gewijzigd door Alubbe75 op 30-08-2023 22:20 ]

• Alubbe75
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 17-03 17:26
Nog eens verder gezocht, en dit staat er in de ics samsung appAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6LN9ocYeCQS7gHAcZZP2pz_CuSI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tP7EtBXcq4X9QAEoeT0cV3NM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 75% gewijzigd door Alubbe75 op 31-08-2023 14:30 ]

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-04 09:27
Alubbe75 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:19:
Cashback afgewezen omdat 'die niet via samsung.com' zou zijn gekocht. Dat is die wel, alleen via de ICS SAMSUNG store, doorgelinkt naar samsung.com met een code van ABN ICS.

Meer mensen deze afwijzing gehad? Ik vind het enigzins dubieus. En erg onduidelijk. Want de handel is wel gewoon via samsung.com aangeschaft.
Normaal gesproken worden Cashbacks direct verrekend op de EPPs van Samsung, zo heb ik de Watch6 gekocht via een Portaal via m'n werkgever en daar werd alles direct verrekend.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

• dutchgio
  • Nu online
Alubbe75 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:19:

Gewoon opnieuw indienen dan, wellicht klopte er iets anders niet.
Hier is de cashback via de ICS store wel gewoon goedgekeurd.

• dutchgio
  • Nu online
CyberJohn schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 14:41:
[...]

Normaal gesproken worden Cashbacks direct verrekend op de EPPs van Samsung, zo heb ik de Watch6 gekocht via een Portaal via m'n werkgever en daar werd alles direct verrekend.
Bij de huidige cashback actie niet, die krijg je pas achteraf na het aanvragen daarvan.

• Sappie83
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 09-08-2024
dutchgio schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 18:18:
[...]

Bij de huidige cashback actie niet, die krijg je pas achteraf na het aanvragen daarvan.
Ik had het ook bij de eerste aanvraag. Had daar serienummer ingevoerd met foto van doosje en serienummer erbij. 2e aanvraag gewoon imei nr neergezet bij serienummer met dezelfde foto's en toen wel goedgekeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishengel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-01 09:57
Let op er is op dit moment een wellicht interessantere aanbieding. Je krijgt bij inruil van oude horloge of telefoon 120 euro extra korting. Als het apparaat het niet doet krijg je ook de korting. Via ing portaal kom ik uit op 194,10 uit. Ik stuur mijn watch 3 dan in. Wel krijg je geen fabric bandje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Krijg net mail van Samsung dat mn 70,- retourbedrag onderweg is en binnen een week op mn rekening staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
marcelmg2 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 11:29:
Krijg net mail van Samsung dat mn 70,- retourbedrag onderweg is en binnen een week op mn rekening staat.
Wanneer had je je cashback aangevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
4 Aug kreeg ik de goedkeuring, ik denk dat ik dus 2-3 dagen ervoor alles heb aangevraagd.
Edit: Vandaag ook bij mij gestort.

[ Voor 16% gewijzigd door marcelmg2 op 07-09-2023 20:32 ]

• AudioHome
  • Registratie: Februari 2012
Net de 70 euro ontvangen op mijn rekening.
Meteen ingevuld na ontvangen, 2 aug geloof ik.

[ Voor 10% gewijzigd door AudioHome op 07-09-2023 09:53 ]

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
AudioHome schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:52:
Hier okk zojuist ontvangen op de rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hs82H
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04 22:31
vishengel schreef op maandag 4 september 2023 @ 14:53:
Let op er is op dit moment een wellicht interessantere aanbieding. Je krijgt bij inruil van oude horloge of telefoon 120 euro extra korting. Als het apparaat het niet doet krijg je ook de korting. Via ing portaal kom ik uit op 194,10 uit. Ik stuur mijn watch 3 dan in. Wel krijg je geen fabric bandje erbij.
Ik probeer dit via Samsung Members, daar zou je dezelfde korting moeten krijgen, maar ik kom uit op €329,-. Daar is dan wel de extra korting van 120 in berekend, maar de cashback van 70 zie ik nergens terug.
Mag ik vragen hoe jij dan op 194,10 uit komt?

Hier bij factuurtje:

€120 extra inruilwaarde toegepast op de Galaxy Watch6 Classic
Subtotaal (excl. BTW) € 271,50
Samsung Care+ (incl. BTW) 0,-
Thuiskopieheffing (excl. BTW) € 0,40
BTW (21%) € 57,10
Standaard verzending Gratis
Totaal Inclusief BTW € 329,-
Totaal voordeel: € 170,-

Dan heb ik gekozen voor een Galaxy Watch6 Classic (47mm, LTE) black

[ Voor 4% gewijzigd door Hs82H op 08-09-2023 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AudioHome
Via members kwam ik ook veel hoger uit.
De aanbieding via ics met 120 inruil is de goedkope op dit moment.

Dus via de ics link inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
Hs82H schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:24:
[...]

Ik probeer dit via Samsung Members, daar zou je dezelfde korting moeten krijgen, maar ik kom uit op €329,-. Daar is dan wel de extra korting van 120 in berekend, maar de cashback van 70 zie ik nergens terug.
Mag ik vragen hoe jij dan op 194,10 uit komt?

Hier bij factuurtje:

€120 extra inruilwaarde toegepast op de Galaxy Watch6 Classic
Subtotaal (excl. BTW) € 271,50
Samsung Care+ (incl. BTW) 0,-
Thuiskopieheffing (excl. BTW) € 0,40
BTW (21%) € 57,10
Standaard verzending Gratis
Totaal Inclusief BTW € 329,-
Totaal voordeel: € 170,-

Dan heb ik gekozen voor een Galaxy Watch6 Classic (47mm, LTE) black
Cashback is geen rechtstreekse korting. Die moet je na aankoop aanvragen. In het 1ste topicbericht hier zie je de link naar de cashbackactie.
Maar de cashbackactie is niet meer geldig. Was voor aankopen tot en met 4 september.

[ Voor 4% gewijzigd door g86 op 08-09-2023 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hs82H
AudioHome schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 18:18:
Via members kwam ik ook veel hoger uit.
De aanbieding via ics met 120 inruil is de goedkope op dit moment.

Dus via de ics link inloggen.
Het is me wel gelukt om hem via Members voor 194,- te bemachtigen!

Deze link met de volgende code: Y3D7NBJT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Dat is dus de ICS pagina, niet voor Samsung members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hs82H
Zoiets viel me ook op ja. Maar ik heb geen ICS account. Ik heb mijn Samsung account gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
The-dragon schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:23:
[...]

Zo, vandaag eindelijk antwoord van Samsung, ik krijg mijn geld terug... Als ik de watch nu opnieuw bestel heb ik geen recht meer op de 70 euro cashback en het extra bandje |:( :'(

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
The-dragon schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:21:
[...]

Zo, vandaag eindelijk antwoord van Samsung, ik krijg mijn geld terug... Als ik de watch nu opnieuw bestel heb ik geen recht meer op de 70 euro cashback en het extra bandje |:( :'(
Er is nog wel de extra inruilkortingsactie waarmee je een Watch voordelig kan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
dutchgio schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:31:
[...]

Er is nog wel de extra inruilkortingsactie waarmee je een Watch voordelig kan aanschaffen.
helaas heb ik geen toestel voor inruil. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
The-dragon schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:02:
[...]

helaas heb ik geen toestel voor inruil. :/
koop 2e hands een heel goedkope Nokia telefoon, op de inruil pagina kan je kiezen voor Nokia en dan "other".
Zodoende heb je alsnog de inruil.

• The-dragon
Megapaul schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:06:
[...]

koop 2e hands een heel goedkope Nokia telefoon, op de inruil pagina kan je kiezen voor Nokia en dan "other".
Zodoende heb je alsnog de inruil.
Net eens gekeken, met inruil komt de watch nog op 323 euro, met de launch koste hij 314 euro met nog 70 euro cashback + bandje.. zal nog eventjes wachten tot er betere deals zijn.

Heb ook al een bericht gestuurd naar Samsung, of ze geen geste kunnen doen om mij de watch toch nog te geven aan de prijs bij de launch.

• AudioHome
The-dragon schreef op woensdag 13 september 2023 @ 16:50:
[...]

Net eens gekeken, met inruil komt de watch nog op 323 euro...
Heb je de link naar de ICS shop met code: Y3D7NBJT gebruikt?

• The-dragon
Ik denk niet dat je die ICS shop kan gebruiken van uit België?

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 21:37
The-dragon schreef op woensdag 13 september 2023 @ 18:35:
Ik denk niet dat je die ICS shop kan gebruiken van uit België?
Samsung Member shop werkt ook. Kan iedereen zich voor aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukfw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04 12:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iLKlmy8qJ7iQZPdpOB5MuX8bcSM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gx5bIQB2pkrm8gPs31TTWwt0.jpg?f=fotoalbum_large

Ondanks inruilkorting wel duidelijk minder gunstige prijzen dan eerder blijkbaar. Dit is overigens via de ING Rentepunten shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
Wie heeft zijn 70 euro cashback al ontvangen?

21 augustus kreeg ik deze mail, maar ik heb een maand later nog altijd niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AudioHome
Ja zeker, en ook bij anderen rond die tijd.
AudioHome schreef op donderdag 7 september 2023 @ 09:52:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
Droid schreef op donderdag 14 september 2023 @ 19:47:
[...]

Samsung Member shop werkt ook. Kan iedereen zich voor aanmelden.
dan toch nog een goede deal via AXA partner webshop van Samsung.
Mijn broer had nog een defecte Samsung Galaxy S3 liggen die weg mocht, dus deze maar genomen voor de extra inruil.

komt goedkoper uit of aankoop bij launch, enkel mis ik het 2de bandje.

Hopelijk komt de watch deze keer wel aan..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sQMBmsp2v3AYA1r9_1osKyakAl4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sKUMndEHHmTlrc8CnOR3NiMU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukfw
Wanneer heb je de bestelling gedaan? Ik vraag me toch af of ik niet iets fout doe :P Als ik via de members shop inlog krijg ik ook niet de meest gunstige prijzen zichtbaar.

[quote]The-dragon schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:43:
[...]

Mijn broer had nog een defecte Samsung Galaxy S3 liggen die weg mocht, dus deze maar genomen voor de extra inruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
luukfw schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:09:
Wanneer heb je de bestelling gedaan? Ik vraag me toch af of ik niet iets fout doe :P Als ik via de members shop inlog krijg ik ook niet de meest gunstige prijzen zichtbaar.

[quote]The-dragon schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:43:
[...]

heb ze Woensdag 13/09 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:02
luukfw schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:26:
[Afbeelding]

Ondanks inruilkorting wel duidelijk minder gunstige prijzen dan eerder blijkbaar. Dit is overigens via de ING Rentepunten shop.
Heb je een link? Ik zie alleen de watch5 op de rentepunten winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukfw
In de rentepunten winkel rechtsboven op de streepjes klikken en daarna bij Watches op Alle Watches klikken. Dan zie je alle varianten voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
Net de Galaxy Watch6 D-Buckle Hybrid Eco-Leather Band (M/L) Black - ET-SHR94LBEGEU besteld op de Samsung BE store voor 1 euro. Een voucher gekregen van Samsung met een korting van 78,99 euro! Woehoe! Vrijdag levering.

• d0s

d0s

sssst

Beste Peter,

Binnen een week ontvang je €70 retour op rekeningnummer . Dit gebeurt naar aanleiding van je deelname aan onze Samsung Galaxy Watch6 Classic (47mm, LTE) promotie

Besteld op 26 juli :)

• Csotranme
d0s schreef op woensdag 20 september 2023 @ 11:19:
Beste Peter,

Binnen een week ontvang je €70 retour op rekeningnummer . Dit gebeurt naar aanleiding van je deelname aan onze Samsung Galaxy Watch6 Classic (47mm, LTE) promotie

Besteld op 26 juli :)
Hier zojuist ook de mail ontvangen.
Besteld: 04-08
Ontvangen:17-08
Cashback aangevraagd: 20-08

• d0s

d0s

sssst

Csotranme schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:06:
[...]

Hier zojuist ook de mail ontvangen.
Besteld: 04-08
Ontvangen:17-08
Cashback aangevraagd: 20-08
En zojuist het geld op de rekening :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Csotranme
d0s schreef op donderdag 21 september 2023 @ 08:59:
[...]

En zojuist het geld op de rekening :)
Yep! Hier ook 8)

• g86
Hier ook 70 euro ontvangen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutalsranan
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17:34
g86 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 22:45:
Net de Galaxy Watch6 D-Buckle Hybrid Eco-Leather Band (M/L) Black - ET-SHR94LBEGEU besteld op de Samsung BE store voor 1 euro. Een voucher gekregen van Samsung met een korting van 78,99 euro! Woehoe! Vrijdag levering.
Hoe kom je aan zo een voucher?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g86
Brutalsranan schreef op maandag 25 september 2023 @ 02:55:
[...]

Hoe kom je aan zo een voucher?
door veel te klagen ... compensatie van een probleem. :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Zo, de 70 euro ontvangen. 5 weken geduurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:29
Ha Tweakers,

In deze black friday tijden zit ik een beetje te kijken naar een smartwatch, moet er eentje met LTE/eSIM met belfuncties worden icm een Galaxy S10 lite. 1 van de redenen is dan ik dan kan sporten zonder telefoon in mijn zak (oa hardlopen en crossfit en wellicht weer roeien in de toekomst)

Nu is momenteel tot mijn verbazing de classic goedkoper dan de 5 pro? En dan zie ik ook in o.a. de Tweakers review dat de 6 classic volgens sommigen een downgrade is tov de 5 pro vanwege oa de accuduur?

P.s. Ik wil vooral vanwege de looks en stevigheid een grotere variant, al is het lastig in te schatten hoe hij gaat staan. Heb relatief smalle polsen, maar ben wel vrij groot (1.93).

[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 22-11-2023 13:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999

johnwoo

3S-GTE

_Anvil_ schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:57:
Ha Tweakers,

In deze black friday tijden zit ik een beetje te kijken naar een smartwatch, moet er eentje met LTE/eSIM met belfuncties worden icm een Galaxy S10 lite. 1 van de redenen is dan ik dan kan sporten zonder telefoon in mijn zak (oa hardlopen en crossfit en wellicht weer roeien in de toekomst)

Nu is momenteel tot mijn verbazing de classic goedkoper dan de 5 pro? En dan zie ik ook in o.a. de Tweakers review dat de 6 classic volgens sommigen een downgrade is tov de 5 pro vanwege oa de accuduur?

P.s. Ik wil vooral vanwege de looks en stevigheid een grotere variant, al is het lastig in te schatten hoe hij gaat staan. Heb relatief smalle polsen, maar ben wel vrij groot (1.93).
Op batterijcapaciteit (en dus ook battery life, want praktisch dezelfde software en ook praktisch dezelfde CPU, in de Watch6 is die enkel net iets hoger geklokt) wint de 5Pro hands down. Als het je daarom te doen is, vooral voor de 5Pro gaan.
De 6 classic gaat hier (47mm) overigens wel 2 dagen mee, dus heel erg slecht is het ook weer niet, maar geen wedstrijd voor de 5Pro. En zeker als je vaak sport met alle monitoring erbij, en er dan ook mee wil bellen en/of muziek luisteren, dan zou je die extra capaciteit/batterylife wel eens kunnen missen (bij de 5 Pro mis je dan weer de fijne fysieke draairing).
Let bij beide wel op de esim support voor wearables bij je provider; support voor de Samsung wearables is nog niet bij alle providers in orde (voor Apple Watch is veel bredere support).

[ Voor 33% gewijzigd door johnwoo op 22-11-2023 14:36 ]

Specs | Toyota MR2 Turbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:29
johnwoo schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:35:
[...]

Op batterijcapaciteit (en dus ook battery life, want praktisch dezelfde software en ook praktisch dezelfde CPU, in de Watch6 is die enkel net iets hoger geklokt) wint de 5Pro hands down. Als het je daarom te doen is, vooral voor de 5Pro gaan.
De 6 classic gaat hier (47mm) overigens wel 2 dagen mee, dus heel erg slecht is het ook weer niet, maar geen wedstrijd voor de 5Pro. En zeker als je vaak sport met alle monitoring erbij, en er dan ook mee wil bellen en/of muziek luisteren, dan zou je die extra capaciteit/batterylife wel eens kunnen missen (bij de 5 Pro mis je dan weer de fijne fysieke draairing).
Let bij beide wel op de esim support voor wearables bij je provider; support voor de Samsung wearables is nog niet bij alle providers in orde (voor Apple Watch is veel bredere support).
Goede tip, dank! Ik zit bij een prijsknaller (Youfone)

Battery life zal weinig uitmaken voor mij, ik draag meestal mijn gewone horloges en zal deze dus alleen met hardlopen en andere sporadische activiteiten omdoen.

edit: Youfone ondersteunt geen eSIM.. net 2 jaar verlengd. what now? :(

[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 24-11-2023 11:41 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste