Ik laat hem afleveren bij een afhaalpunt..SanderB89 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 00:19:
Hou de postnl app in de gaten
Weet ik zeker dat hij meestal op de beloofde dag aankomt
Ik laat hem afleveren bij een afhaalpunt..SanderB89 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 00:19:
Hou de postnl app in de gaten
[ Voor 6% gewijzigd door g86 op 01-08-2023 00:25 ]
Bij mij staat "verzonden" in mijn Samsung account. Met daarbij een trackinglink. :-)SanderB89 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 00:35:
Grappige ervan is wel dat de status op Samsung nog wel op voorbereiding van de verzending staat
Bij mij nu ookg86 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 01:06:
[...]
Bij mij staat "verzonden" in mijn Samsung account. Met daarbij een trackinglink. :-)
Lijkt me wel anders gaan ze niet zo'n case maken en bij Features staat:MoensV schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:09:
Heb mijn (43mm) juist ontvangen. Is wel een stuk groter en zwaarder dan mijn active 2.
Bij mijn active 2 heb ik een bumper. Zou de rotating dial nog werken bij zo'n bumper?
https://www.spigen.com/co...ir?variant=41665369243695
Iemand ervaring mee?
Je kan ook aan de linkerkant een inham zien voor de dial. Overigens kan je bij Spigen niet vaak een miskoop doen qua protection.MoensV schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:09:
Heb mijn (43mm) juist ontvangen. Is wel een stuk groter en zwaarder dan mijn active 2.
Bij mijn active 2 heb ik een bumper. Zou de rotating dial nog werken bij zo'n bumper?
Iemand ervaring mee?
Ik wil denk ik ook zo'n bumper, maar dan puur voor specifieke gevallen. Bijv. bij krachttraining waarbij je toch onopgemerkt je horloge best vaak tegen materiaal stoot etc. Laat ff weten als je een fijne hebt!MoensV schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:09:
Iemand ervaring mee?
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling
Je kan ze bestellen via Amazon.MaNDaRK schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:52:
Ik vind die armor wel mooi, maar er kwam ook nog $18 aan verzendkosten bij.
Wacht wel even tot ze wat makkelijker verkrijgbaar zijn hier in NL.
Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70
https://www.amazon.nl/Spi...tch+6+%2Caps%2C205&sr=8-5MaNDaRK schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:52:
Ik vind die armor wel mooi, maar er kwam ook nog $18 aan verzendkosten bij.
Wacht wel even tot ze wat makkelijker verkrijgbaar zijn hier in NL.
Ah oke niet goed gelezen. Ik hoor graag je ervaringen!MaNDaRK schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 15:12:
Beide zijn de liquid.
Ik heb net de Armor besteld op Amazon, ik zal de ervaring laten weten
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
Ik heb dit gekocht. Goedkoop D buckle magneetbandje. Zou moeten passen op de 4-5-6 series.MaNDaRK schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 15:25:
Ik zal hem dan alleen ook dragen als ik aan het klussen en zo ben.
Voor de rest zat ik te denken MoKo 10 Pack, maar is dit niet meer voor het andere topic?
Eveneens op 28/7 de zwarte Classic 47mm besteld. Nu ook email en SMS dat het morgen wordt geleverd ipv 7 augustus. Leukkk.DM89 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 17:53:
Voor de zwarte classic zojuist een mail ontvangen: (28-07 besteld)
Op woensdag 2 augustus 2023 zal onze logistieke partner, Dynalogic, jouw bestelling bij jou komen bezorgen op onderstaand adres:
De zilver classic nog geen update..
Fijn, lekker duidelijk van Samsungdaveytje schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 19:30:
Imei nummer is de serienummer van de watch LTE.
Tenminste dat was ook het geval als je een inruil deed van een watch. Ik heb het imeinummer ingevuld.
[ Voor 6% gewijzigd door Mizgala28 op 01-08-2023 19:33 ]
Stond ook nergens, maar kon ook nergens een serienummer vinden en hetgeen wat op de voorbeeldfoto omcirkeld stond staat het imeinummer. Daarom daar vanuit gegaan.Mizgala28 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 19:32:
[...]
Fijn, lekker duidelijk van Samsung
Want wij hebben dus de serienummer die je in de Info vindt op de Watch zelf ingevuld (er stond nergens dat het IMEI moest zijn)
Naja hopelijk lukt het alsnog.
Zo heb ik het ook gedaan met inruil, serienummer in info. Dat is ook gewoon het serienummer.Mizgala28 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 19:32:
[...]
Want wij hebben dus de serienummer die je in de Info vindt op de Watch zelf ingevuld (er stond nergens dat het IMEI moest zijn)
Lijkt mij niet, aangezien er staat dat het uit een combinatie van 11 letters en cijfers bestaat (dat is het serienummer op de watch zelf bij instellingen wel, imei is veel langer)daveytje schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 19:30:
Imei nummer is de serienummer van de watch LTE.
Tenminste dat was ook het geval als je een inruil deed van een watch. Ik heb het imeinummer ingevuld.
[ Voor 10% gewijzigd door edgarf28 op 01-08-2023 19:45 ]
Je moet een foto van de verpakking met ean en serienummer uploaden. Dat gaat niet als de serienummer uit het horloge gebruikt wordt.edgarf28 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 19:41:
[...]
Lijkt mij niet, aangezien er staat dat het uit een combinatie van 11 letters en cijfers bestaat (dat is het serienummer op de watch zelf bij instellingen wel, imei is veel langer)
[ Voor 43% gewijzigd door daveytje op 01-08-2023 20:00 ]
Heb jij de kleur van de extra band kunnen kiezen? Ik heb een bleek met rouse tab. Niet lelijk maar had liever een zwarte als dat een optie was.g86 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 18:18:
Vouila, net opgehaald bij het PostNL punt.
Classic 6 LTE 47mm black. Benieuwd!
[Afbeelding]
Watch 6 40mm en watch6 classic 43 kreeg de witteMoensV schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 20:43:
[...]
Heb jij de kleur van de extra band kunnen kiezen? Ik heb een bleek met rouse tab. Niet lelijk maar had liever een zwarte als dat een optie was.
[ Voor 20% gewijzigd door JvdW op 02-08-2023 09:31 ]
Hier was ik dus al bang voor, iedereen ging er maar vanuit dat de ING en ICS Samsung stores ook deelnamen aan de actie, maar ik betwijfel dat. En moet nog zien dat we die cashback gaan krijgenMoensV schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 09:37:
Heb gisteren ook cashback aangevraagd, krijg deze mogend mail dat het een niet deelnemende winkel is?
Heb hem gekocht via parnerprogram op de Samsung site? Heb een ticketje ingediend.
Wat een rompslomp.
Zie de voorwaarden:edgarf28 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 10:03:
[...]
Hier was ik dus al bang voor, iedereen ging er maar vanuit dat de ING en ICS Samsung stores ook deelnamen aan de actie, maar ik betwijfel dat. En moet nog zien dat we die cashback gaan krijgen
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar de ING en ICS stores zijn speciale partner stores op de Samsung site, en hier staat niets over vermeld in de voorwaarden die je post of deze ook deelnemen.dutchgio schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 10:06:
[...]
Zie de voorwaarden:
https://api.my-samsung.co...ConditionsLegal_63706.pdf
Ook de ING en ICS Samsung stores zijn samsung.com.
Bovendien betaal je daar dezelfde prijs als op de reguliere Samsung shop als Samsung member (gratis account).
En bij de productpagina op die stores wordt ook de cashback vermeld.
Wellicht hebben ze de klantenservice nog niet goed geïnstrueerd, maar je zou weldegelijk recht hebben op de cashback.
Cashback zou gewoon gegeven moeten worden, ook besteld via ING maar op die "speciale pagina" wordt ook gewoon aangegeven dat je cashback krijgt en moet registreren, hadden ze anders wel weggelaten lijkt mij..edgarf28 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 10:14:
[...]
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar de ING en ICS stores zijn speciale partner stores op de Samsung site, en hier staat niets over vermeld in de voorwaarden die je post of deze ook deelnemen.
[ Voor 18% gewijzigd door DM89 op 02-08-2023 10:34 ]
Sterker nog... Als je hem bestelt via de ING (of ICS) link staat de cashback actie gewoon vermeld....dutchgio schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 10:06:
[...]
Zie de voorwaarden:
https://api.my-samsung.co...ConditionsLegal_63706.pdf
Ook de ING en ICS Samsung stores zijn samsung.com.
Bovendien betaal je daar dezelfde prijs als op de reguliere Samsung shop als Samsung member (gratis account).
En bij de productpagina op die stores wordt ook de cashback vermeld.
Wellicht hebben ze de klantenservice nog niet goed geïnstrueerd, maar je zou weldegelijk recht hebben op de cashback.
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
De plek lijkt juist alleen de tag nietMizgala28 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 19:32:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door Daikirai op 02-08-2023 11:42 ]
Dat is bij het lte model dus niet duidelijk, aangezien daar geen 11 cijferig/letterige S/N code op staat maar alleen langere imei codes.Daikirai schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 11:38:
[...]
Staat toch gewoon uitgelegd?
[Afbeelding]
Klopt, ik zie het nu 👍edgarf28 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 11:41:
[...]
Dat is bij het lte model dus niet duidelijk, aangezien daar geen 11 cijferig/letterige S/N code op staat maar alleen langere imei codes.
En bij instellingen op het horloge zelf is dus wel een serienummer te vinden met 11 cijfers en letters
Ik heb de imei nummer ingevuld. Nog niets gehoord dus ben benieuwd.g86 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 12:05:
Dus concreet, je moet dus voor de cashback de SN nemen die in de instellingen staat?
Ik gisteren het serienummer wat op de Watch staat en heb ook nog niets gehoorddaveytje schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 12:18:
[...]
Ik heb de imei nummer ingevuld. Nog niets gehoord dus ben benieuwd.
Same, duurt lang 😅g86 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 12:28:
Met cashback van S23 Ultra moest ik dik een week wachten alvorens ze mij mailden dat de aanvraag was goedgekeurd en dan duurde het nog enkele weken alvorens ze betaalden.
Dat valt nog mee, ik had laatst met een Asus cashback maar een mailtje gestuurd na 100 dagen. Toen kreeg ik mail van het kan nog even duren blabla duurt maximaal 90 dagen en dezelfde dag stond het er nog op.
Jaa belachelijk, mensen overhalen met cashback acties en vervolgens zo lang laten wachten. En aangezien we direct bij Samsung hebben gekocht had het wel meteen verrekend kunnen worden maar goed..Daniel. schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 14:20:
[...]
Dat valt nog mee, ik had laatst met een Asus cashback maar een mailtje gestuurd na 100 dagen. Toen kreeg ik mail van het kan nog even duren blabla duurt maximaal 90 dagen en dezelfde dag stond het er nog op.
Ben benieuwd bij hoeveel mensen ze het hebben gedaan. Ging toen toch ook weer om 50 euro.
Reageerde omdat eerdere berichtenbal spraken dat er was mis was met de aanvraag. Vandaar.g86 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 12:28:
Met cashback van S23 Ultra moest ik dik een week wachten alvorens ze mij mailden dat de aanvraag was goedgekeurd en dan duurde het nog enkele weken alvorens ze betaalden.
Denk niet dat die vandaag nog komt aan de status te zien..
[ Voor 4% gewijzigd door DM89 op 02-08-2023 15:47 ]
Ik heb zojuist via de mail te horen gekregen dat mijn cashback is goedgekeurd. Heb de SN uit de instellingen van de horloge gebruikt en dus niet de IMEI op de doos.g86 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 12:05:
Dus concreet, je moet dus voor de cashback de SN nemen die in de instellingen staat?
[ Voor 4% gewijzigd door Arn0uDz op 02-08-2023 16:06 ]
En als afbeelding wel gewoon de doos neem ik aan?Arn0uDz schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 16:05:
[...]
Ik heb zojuist via de mail te horen gekregen dat mijn cashback is goedgekeurd. Heb de SN uit de instellingen van de horloge gebruikt en dus niet de IMEI op de doos.
YesDM89 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 16:13:
[...]
En als afbeelding wel gewoon de doos neem ik aan?
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling
Helaas heb je gelijk, kreeg een bericht dat ik niet thuis was.DM89 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 15:46:
[...]
Denk niet dat die vandaag nog komt aan de status te zien..
[Afbeelding]
Ik kreeg een SMS dat ze er o er 20 minuten waren.Brutalsranan schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 18:26:
Bellen ze nou vantevoren? Want ik ben morgen op kantoor. Dan kan ik daarop anticiperen.
Fijn he, DynaLogic 🤢Soulbringer320 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 18:18:
[...]
Helaas heb je gelijk, kreeg een bericht dat ik niet thuis was.
Dat was ik uiteraard wel, vanuit thuis aan het werk met uitzicht op de voorkant.
Maar goed, nu staat er vrijdag.
Same here, en heb het gewoon direct bij de samsung shop besteld met persoonlijke kortingcode, en niet via de ING partnersite. Ook afgekeurd omdat 'niet deelnemende winkel'?MoensV schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 09:37:
Heb gisteren ook cashback aangevraagd, krijg deze mogend mail dat het een niet deelnemende winkel is?
Heb hem gekocht via parnerprogram op de Samsung site? Heb een ticketje ingediend.
Wat een rompslomp.
Don't dream your life, live your dreams!
Deze zien er goed uit voor die prijs. Echter heb ik slechte ervaring met "niet originele" bandjes.MaNDaRK schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 15:25:
Ik zal hem dan alleen ook dragen als ik aan het klussen en zo ben.
Voor de rest zat ik te denken MoKo 10 Pack, maar is dit niet meer voor het andere topic?
Bij bestellen specifiek aangegeven hem op 8 augustus te laten bezorgen? Misschien dat dat de reden is?srkoster schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 19:55:
27 juli de classic besteld via Samsung, maar hij staat nog steeds op "wordt verstuurd op 7 augustus, verwachte levering 8 augustus".
Met al die berichten hier maar eens naar Samsung gebeld maar die kunnen ook niet veel meer zeggen dan "ik zie dat er nog geen track en trace is". Joh, dat weet ik zelf ook wel
[ Voor 18% gewijzigd door DM89 op 02-08-2023 20:17 ]
Edit:DM89 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 20:15:
Zojuist mail dat de 6 classic zilver a.s vrijdag 4 augustus geleverd word, besteld op 28-07. De zwarte wordt vanavond geleverd en die was ook op 28-07 besteld.
Beide gekozen voor levering op 07-08 omdat er geen andere optie was.
[ Voor 8% gewijzigd door DM89 op 02-08-2023 20:38 ]
Je kan bij het registreren kiezen voor de knop Samsung shop of de knop andere dealers. Ik heb geregistreerd met de knop Samsung shop. Wordt dan geen dealer gevraagd.SilencerNL schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 18:36:
[...]
Same here, en heb het gewoon direct bij de samsung shop besteld met persoonlijke kortingcode, en niet via de ING partnersite. Ook afgekeurd omdat 'niet deelnemende winkel'?
Nog maar een keer ingediend, maar dit keer met de S/N uit de horloge, ipv het IMEI.
ben benieuwd!
Dat heb ik gedaan. Maar is toch geweigerd om een of andere reden.mavical schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 20:43:
[...]
Je kan bij het registreren kiezen voor de knop Samsung shop of de knop andere dealers. Ik heb geregistreerd met de knop Samsung shop. Wordt dan geen dealer gevraagd.
Ik wacht de reactie dan ook maar af.MoensV schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 21:02:
[...]
Dat heb ik gedaan. Maar is toch geweigerd om een of andere reden.
Bij mij hadden ze het gratis extra bandje eerst gestuurd (dinsdag aangekomen via Bpost)Juancho schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 19:42:
Kreeg net ook een SMS dat het verzonden is. Kijk ik in m'n profiel dan staat er echter alleen het extra bestelde bandje dat verzonden is. Hebben meer mensen dat gehad? Dat het horloge + gratis bandje alsnog meegestuurd zijn? Lijkt me een beetje vreemd als dat in 2 pakketjes moet (milieu technisch gezien ook) terwijl alles van Samsung zelf verzonden wordt... 🤔
Net weer een mail dat het horloge en andere gratis bandje ook verstuurd is. Ben benieuwd of alles morgen in 1x binnenkomt!Maugrinn schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 22:45:
[...]
Bij mij hadden ze het gratis extra bandje eerst gestuurd (dinsdag aangekomen via Bpost)
En nu melding gekregen (van DHL) dat men watch zelf nu is verzonden komt hopelijk morgen aan..
Men fold 5 was ook nog eens appart verstuurd...
[ Voor 4% gewijzigd door g86 op 03-08-2023 10:44 ]
Op de doos van het Fabric bandje dat ik erbij kreeg staat 'compatible met Watch 4 of hoger'. Met andere woorden; de bandjes zijn er al als je wilt, denk ik?Juancho schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:50:
Ziet er tof uit! En wbt die bandjes, binnenkort zullen er ongetwijfeld veel meer aanbieders komen met gave bandjes voor de 6 serie. Dan heb je keuze in overvloed. Ik noemde eerder al bijv. strapstudio.
De koerier staat hier binnen 15 min voor de deur staat er. Ben benieuwd!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 23% gewijzigd door g86 op 03-08-2023 10:57 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq