Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickeric
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-06 12:05
g86 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 12:58:
@MoensV en werkt die draairing dan nog perfect?
Draairing werkt perfect maar bediening wordt wel ongemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenzic
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-01-2024
Ik heb de zwarte Classic 43 mm LTE besteld op 1 augustus. Op de bestelpagina is de status "bestelling aangevraagd" en staat "pre-order - wordt geleverd vanaf 4 augustus". Wat zijn de ervaringen naar leveringen in België? Mag ik ervan uitgaan dat het horloge de komende dagen aankomt of is dat wishful thinking?

Ik kreeg bij het bestellen niet de gelegenheid om de kleur van het gratis bandje te kiezen. Klopt dat of heb ik iets over het hoofd gezien? Is nu de kleur "sand" geworden volgens de bestelpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoensV
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12-06 10:09
g86 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 12:58:
@MoensV en werkt die draairing dan nog perfect?
Yep, nauwelijks merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:33
MoensV schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 12:22:
De 43mm classic met een Spigen bumper. Weet niet of ik de bumper er rond laat.
Het vergroot en verdikt de horloge redelijk en het lijkt wat "lomper".

[Afbeelding]

[Afbeelding]
maar laat je die er dan altijd op? Ik ga die Spigen straks ook bestellen, maar gebruik het alleen als ik naar de sportschool ga want dan heb je wat meer kans op beschadiging. Maar gewoon naar het werk, thuis en privé of sporten als hardlopen en tennis... dan laat ik die bumper er gewoon af. Gooi er nog wel ff een bescherm plaatje op.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-07 20:27
Arn0uDz schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 16:05:
[...]

Ik heb zojuist via de mail te horen gekregen dat mijn cashback is goedgekeurd. Heb de SN uit de instellingen van de horloge gebruikt en dus niet de IMEI op de doos.
Had je besteld via de ING code of middels de Samsung member shop met code?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MoensV
Juancho schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:44:
[...]

maar laat je die er dan altijd op? Ik ga die Spigen straks ook bestellen, maar gebruik het alleen als ik naar de sportschool ga want dan heb je wat meer kans op beschadiging. Maar gewoon naar het werk, thuis en privé of sporten als hardlopen en tennis... dan laat ik die bumper er gewoon af. Gooi er nog wel ff een bescherm plaatje op.
Ja, het is op en afhalen van de case is niet echt makkelijk. Dus ik laat die er altijd op.
Ik hou de horloge ook altijd aan, zwemmen, douchen, werken in de tuin,.... enkel opladen doe ik ze uit.
Ook bots ik regelmatig met mijn polen tegen van alles (muur, bureau, keukenblad, leuning, takken . Dus beter save than sorry :*)
En 1 keer per Q kuis ik ze volledig.

Ik heb ook een screenprotector bestel, normaal komt die straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumble_bee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-06 22:54
MoensV schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 12:22:
De 43mm classic met een Spigen bumper. Weet niet of ik de bumper er rond laat.
Het vergroot en verdikt de horloge redelijk en het lijkt wat "lomper".
Behoorlijk groot ding wordt het dan inderdaad, ik vind het nu al behoorlijk dik zonder bumper.
Hier inmiddels ook de polis voor de jaar gratis Samsung Care+ binnen, ook daarom doe ik het zeker het eerste jaar even zonder bumper. Krijg je een jaar om te ondervinden hoe krasgevoelig hij is, en desnoods net voor het jaar voorbij is een claim indienen mocht hij echt beschadigd zijn, en daarna een bumper kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-07 19:52

FongWan

The Stormrider ...

Juancho schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:44:
[...]

Als je een bescherm plaatje voor de bezel bedoeld, wat ik zo vermoed dan is het maar de vraag hoe goed de Spigen case nog gaat passen. Je bezel wordt wel wat dikker en weet niet hoeveel speling er zit.

Net mij Classic binnen en morgen als het goed is mijn Spigen case. Zal kijken hoeveel speling er nog is.

Misschien dat @MoensV iets hierover kan zeggen?

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
FongWan schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 14:59:
[...]

Als je een bescherm plaatje voor de bezel bedoeld, wat ik zo vermoed dan is het maar de vraag hoe goed de Spigen case nog gaat passen. Je bezel wordt wel wat dikker en weet niet hoeveel speling er zit.

Net mij Classic binnen en morgen als het goed is mijn Spigen case. Zal kijken hoeveel speling er nog is.

Misschien dat @MoensV iets hierover kan zeggen?
Nee ik bedoel een Screenprotector, sorry :). Ik heb net deze besteld: https://www.bol.com/nl/nl...OptionButton#productTitle

Zo'n bumper is misschien weer wat TE overdreven, misschien dat ik er liever een bezel bescherm ding op zet. Bijv. via Rinkge: https://www.ringkestore.c...m?sort_by=title-ascending

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

Ah ok, ik zet er in ieder geval een Ringke screen protector op mijn Classic.

De case moet ik nog maar zien of dat wat is.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 27-06 08:34
Waarom een screenprotector? Er zit toch saffier coating op? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

Ja klopt maar met twee kids van 6 en 3 die met je willen spelen en wild zijn wil ik toch even wat extra bescherming hebben. Vooral buiten en bij de Monkeytowns waar ik zelf ook mee moet klimmen en spelen stoot ik tegen dingen aan.

Heb op mijn huidige Classic 4 ook een screen protector. Geen case of bezel protector en daar zijn er al wat krassen op de behuizing.

Dus vandaar voor de Classic 6 naast een screen protector ook een case besteld die erop gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawai0
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-07 13:09
Verzending delayed hier van de watch6 classic, gisteren stond er nog "leverdatum 4 augustus", nu niets meer op de samsung webshop info. Wel in combinatie met galaxy tab s9 ultra, misschien related en in Belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-07 11:36
Normaal moest mijn watch dinsdag geleverd worden maar de postbode is dus nooit langs geweest :(

Tot nu toe is er niks meer veranderd op de track and traceAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n_3AGUe0BlmuOHGcvq9acq7-cfU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TFhUhhAKj0NMEEKMf1C7fBYn.jpg?f=fotoalbum_large

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srkoster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 17:29
dawai0 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 17:10:
Verzending delayed hier van de watch6 classic, gisteren stond er nog "leverdatum 4 augustus", nu niets meer op de samsung webshop info. Wel in combinatie met galaxy tab s9 ultra, misschien related en in Belgie.
Bij mij is de leverdatum ook verdwenen vd webshop info. Geen aanvullende producten besteld en woon in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:53
Zwarte classic zou morgen geleverd moeten worden volgens dynalogic, 2 dagen na het eigenlijk geleverd zou moeten worden maar wegens vertraging van de bezorger....

Zilveren classic nog steeds geen update bij samsung 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
Hier staat bestelling voor zwarte classic nog steeds op geleverd vanaf 4 augustus. Hopelijk komt ie dit weekend nog!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
Je krijgt een dag van te voren een mailtje en smsje. Als je die vandaag niet krijgt zal je de watch morgen denk ik ook niet ontvangen.

Bij mij stond ook steeds levering vanaf 4 augustus maar gister opeens mailtjes en sms'jes dat de boel verstuurt was en vannacht ook een track and tracé met live feed waar de bezorger was 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:53

johnwoo

3S-GTE

Hier is de status vandaag gewijzigd van wordt geleverd op 4 augustus naar wordt geleverd vanaf 4 augustus. Bestelling was 29 juli 's middags geplaatst. Zijn er mensen met bestelling op 29 juli die al voorbij verzending aangevraagd zijn gekomen?

Ik ben vanaf zondag 3 weken weg dus ben niet blij als ze hem niet uiterlijk zaterdag (de 5e) geleverd krijgen. Niet eens zozeer doordat ik hem dan nog niet om mn pols heb die tijd (dat is zonde maar niet heel vervelend), maar meer omdat ik niet weet wat de policy is qua burenlevering (geen probleem voor mij) of eventuele wachttijd om hem op te halen bij een pickup point.

Worst-case scenario gaat hij terug naar Samsung voordat ik terug ben en wordt wellicht de order geannuleerd, en als ik daarmee de pre-order discount, upgrade en perks zou kwijtraken zou ik wel aardig kwaad zijn. Weet iemand hoe dat zit met levering? De laatste keer dat ik een zending van dynalogic kreeg, was het PostNL die het kwam brengen (en die gaven het gewoon bij de buren af).

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:17
JvdW schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:53:
[...]

Had je besteld via de ING code of middels de Samsung member shop met code?
Via de Samsung member store met mijn Samsung account, zonder een code.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:16
johnwoo schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 19:07:
Hier is de status vandaag gewijzigd van wordt geleverd op 4 augustus naar wordt geleverd vanaf 4 augustus. Bestelling was 29 juli 's middags geplaatst. Zijn er mensen met bestelling op 29 juli die al voorbij verzending aangevraagd zijn gekomen?

Ik ben vanaf zondag 3 weken weg dus ben niet blij als ze hem niet uiterlijk zaterdag (de 5e) geleverd krijgen. Niet eens zozeer doordat ik hem dan nog niet om mn pols heb die tijd (dat is zonde maar niet heel vervelend), maar meer omdat ik niet weet wat de policy is qua burenlevering (geen probleem voor mij) of eventuele wachttijd om hem op te halen bij een pickup point.

Worst-case scenario gaat hij terug naar Samsung voordat ik terug ben en wordt wellicht de order geannuleerd, en als ik daarmee de pre-order discount, upgrade en perks zou kwijtraken zou ik wel aardig kwaad zijn. Weet iemand hoe dat zit met levering? De laatste keer dat ik een zending van dynalogic kreeg, was het PostNL die het kwam brengen (en die gaven het gewoon bij de buren af).
Bij mij kwam echt dynalogic, in de verzendmail staat het volgende:
Komt dit niet uit?
Je kunt het bezorgmoment tot uiterlijk 23:59, één werkdag voor de geplande levering wijzigen. Voor het wijzigen van het bezorgadres kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik het bezorgmoment of het bezorgadres nog wijzigen?
Ja, dat kan! Je kunt het bezorgmoment tot uiterlijk 23:59, één werkdag voor de geplande levering wijzigen. Voor het wijzigen van het bezorgadres kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Hier zou je wat mee moeten kunnen denk ik mocht het na 29 juli komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:46
johnwoo schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 19:07:
Zijn er mensen met bestelling op 29 juli die al voorbij verzending aangevraagd zijn gekomen?
Vandaag hebben ze geprobeerd af te leveren, ben alleen nog op vakantie. We gingen uit van 7 augustus.

(29 juli om 12u32 besteld)

[ Voor 4% gewijzigd door hoevenpe op 03-08-2023 19:33 ]

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
daveytje schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 12:18:
[...]

Ik heb de imei nummer ingevuld. Nog niets gehoord dus ben benieuwd.
Met het invullen van het imei nummer is mijn aanvraag goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Nieuwe ronde nieuwe kansen:

(Besteld op 28-07 omstreeks half 12)

6 Classic zwart: Jouw bestelling zal vandaag vrijdag 4 augustus 2023 bij jou bezorgd worden door onze logistieke partner, Dynalogic. Zou eerst 2 Augustus komen maar vertraging..

Wat betreft de 6 classic zilver heeft deze nog geen status update bij Samsung, zelfde dag besteld als de zwarte bij Samsung: PRE-ORDER Wordt Geleverd Vanaf 07 Augustus 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
daveytje schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 08:33:
[...]

Met het invullen van het imei nummer is mijn aanvraag goedgekeurd.
Ik krijg de aanvraag niet ingediend als ik het IMEI nummer invul.
Dan krijg ik volgende foutmelding.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9_lab934gKngg4B7SSVq2WjuGqU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LbT7zkaD7SywxuGxMx2ogJRz.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
g86 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 09:49:
[...]

Ik krijg de aanvraag niet ingediend als ik het IMEI nummer invul.
Dan krijg ik volgende foutmelding.

[Afbeelding]
Dan hebben ze wat aangepast in het formulier. Op 1 augustus kon ik het imei nummer invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
daveytje schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 09:51:
[...]

Dan hebben ze wat aangepast in het formulier. Op 1 augustus kon ik het imei nummer invullen.
Dan zijn ze wel vergeten te vermelden waar het serienummer te vinden is, want ze verwijzen nog altijd naar de locatie op het etiket waar het IMEI nummer staat genoteerd.

https://api.my-samsung.co...rable%20streepjescode.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 14:58
Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Samsung.com promotie: Ontvang tot €70 retour bij aankoop van de Galaxy Watch6 Series” met registratienummer [...] is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen zeven weken het retourbedrag over te maken naar het opgegeven rekeningnummer.
:)

Ps, ik had een foto gemaakt van de sticker met daarnaast de Watch met serienummer.

[ Voor 12% gewijzigd door Daikirai op 04-08-2023 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:08
Mijn aanvraag is net ook gewoon goedgekeurd. Besteld via ING op de Samsung store site met het SN uit de watch.

[ Voor 4% gewijzigd door marcelmg2 op 04-08-2023 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:26
g86 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 09:55:
[...]

Dan zijn ze wel vergeten te vermelden waar het serienummer te vinden is, want ze verwijzen nog altijd naar de locatie op het etiket waar het IMEI nummer staat genoteerd.

https://api.my-samsung.co...rable%20streepjescode.png
Ja dat klopt inderdaad niet, serienummer kan je in de instellingen van de watch zelf wel zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
Voor de mensen die nu nog gaan bestellen, ze hebben de leverdatum van de watch classic 43mm veranderd naar levering vanaf 16 augustus en het bandje dat je erbij krijgt levering vanaf 19 augustus. De mijne staat nog steeds op levering vanaf 4 augustus. Ik hoop dat ie komende dagen ergens verstuurd nog gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenzic
Bij mij staat er ook nog steeds "levering vanaf 4 augustus". Eerder stond er even "levering op 4 augustus". Ik heb zonet gebeld met Samsung. Volgens de medewerkster zou de levering in de loop van de komende week plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-07 11:34
Zojuist ook een zwarte classic 47mm LTE besteld :)

Ik ben nog steeds erg fan van het design van mijn Moto 360 Gen3 maar die wordt al tijden niet meer geupdate en heeft zn beste tijd ook wel een beetje gehad...

Mooie deal nu voor 244eur dan via ING rentepunten + cashback!

Levering staat nu op 16-08...

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-06 12:13
OinkOink schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 10:46:
Voor de mensen die nu nog gaan bestellen, ze hebben de leverdatum van de watch classic 43mm veranderd naar levering vanaf 16 augustus en het bandje dat je erbij krijgt levering vanaf 19 augustus. De mijne staat nog steeds op levering vanaf 4 augustus. Ik hoop dat ie komende dagen ergens verstuurd nog gaat worden
Ik heb net een mail gekregen dat de nieuwe leverdatum 16e wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07 21:29

d0s

sssst

iawees schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 13:21:
[...]

Ik heb net een mail gekregen dat de nieuwe leverdatum 16e wordt :(
Hier ook :/ besteld op 26 juli.

Samsung E-Store <shop.nl@email.support.samsung.com>
13:21 (2 minuten geleden)
aan mij

Beste klant,

Van harte welkom bij de Galaxy family! Onlangs heeft u de nieuwe Galaxy Watch6 bij Samsung besteld en zijn wij achter de schermen druk bezig met het voorbereiden van uw bestelling. Helaas duurt het vanwege de grote vraag nog ietsje langer voordat uw Galaxy Watch6 arriveert en uw nieuwe leverdatum is 16 augustus. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Maar geen zorgen, we zijn u niet vergeten! We doen ons uiterste best om toch zo snel mogelijk uw bestelling te versturen en binnenkort ontvangt u een nieuwe update. Houd uw email in de gaten.

U kunt niet reageren op deze e-mail, maar mocht u in de tussentijd vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via één van onze contactmogelijkheden.

Met vriendelijke groeten,

Samsung Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:01
Hier ook hetzelfde. Ik dacht iedereen krijgt hem al. Krijgen we nu dit. :'(

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
Csotranme schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 13:09:
Zojuist ook een zwarte classic 47mm LTE besteld :)

Ik ben nog steeds erg fan van het design van mijn Moto 360 Gen3 maar die wordt al tijden niet meer geupdate en heeft zn beste tijd ook wel een beetje gehad...

Mooie deal nu voor 244eur dan via ING rentepunten + cashback!

Levering staat nu op 16-08...
ehh dit is ook gek (kijk leverdata) 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uP9e95FJrqbRo9YRRqsflGFWsXc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8Il9nNqVjAIDdKLLGgr0PMg3.png?f=user_large

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '22 Toyota Yaris Hybrid Executive Premium | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappie83
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 09-08-2024
Bij mij de watch 6 classic 43mm nog steeds op geleverd vanaf 4 augustus. Hopen dat dat zo blijft. :X Is het bij jullie allemaal een wach6 of ook de watch 6 classic?

[ Voor 25% gewijzigd door Sappie83 op 04-08-2023 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tariko
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-07 13:48
Ik heb ook dat mailtje gekregen dat ik 'm pas de 16e krijg. Ik had sowieso pas leveren op de 11e omdat ik dat had aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yunghui
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:34
Mijn bestelling wordt pas geleverd op 16 augustus 💀. Besteld op de 28e... Kakzooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
De zwarte Watch6 Classic 47mm zojuist ontvangen 🙂

Direct 70 euro cashback aangevraagd via de link op het ING portaal en serienummer ingevuld vanuit horloge en foto van doos met horloge erlangs opgestuurd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2BtPTDzNE8_llda4k6jSGc4UQ-4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FNccg1IFylS79mdlmXjUae1I.jpg?f=fotoalbum_large

Ook hier een mail ontvangen dat de zilveren pas 16 augustus geleverd wordt.. of annuleren want ik hou de zwarte of op V&A voor een goede prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bumble_bee
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-06 22:54
Blijft bijzonder hoe dit gaat, ik heb hem de 27e besteld, en ik draag de watch al 4 dagen..
Hij is het wachten waard! Erg fijne smartwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Voor de geïnteresseerden: 28 juli 23:52 Galaxy Watch 6 Classic (zwart) besteld, 3 augustus 8:15 geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
DM89 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 15:43:
De zwarte Watch6 Classic 47mm zojuist ontvangen 🙂

Direct 70 euro cashback aangevraagd via de link op het ING portaal en serienummer ingevuld vanuit horloge en foto van doos met horloge erlangs opgestuurd.

[Afbeelding]

Ook hier een mail ontvangen dat de zilveren pas 16 augustus geleverd wordt.. of annuleren want ik hou de zwarte of op V&A voor een goede prijs.
Gaat de Watch 6 nieuw wat opleveren op MP/V&A? Blijven steeds aanbiedingen van komen en eenmaal open/gedragen zakt de waarde enorm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
de watch is hier al onderweg sinds 1 Augustus, de postbode kon niet leveren wegens omstandigheden staat er op de track and trace, sindsdien geen beweging meer.
al contact opgenomen met samsung en hun zeggen dat ik geduld moet hebben omdat de watches maar vanaf vandaag de deur uit gaan 8)7 , heb dit topic doorgestuurd maar heeft niks mogen baten :( . hopelijk krijg ik vandaag mijn watch.

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
weertenaar schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 10:06:
[...]

Gaat de Watch 6 nieuw wat opleveren op MP/V&A? Blijven steeds aanbiedingen van komen en eenmaal open/gedragen zakt de waarde enorm....
Ik had een mail gekregen dat het horloge pas 16 augustus geleverd zou gaan worden dus heb inmiddels die order geannuleerd. V&A had wellicht iets opgeleverd maar veel zal het niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
The-dragon schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 10:30:
de watch is hier al onderweg sinds 1 Augustus, de postbode kon niet leveren wegens omstandigheden staat er op de track and trace, sindsdien geen beweging meer.
al contact opgenomen met samsung en hun zeggen dat ik geduld moet hebben omdat de watches maar vanaf vandaag de deur uit gaan 8)7 , heb dit topic doorgestuurd maar heeft niks mogen baten :( . hopelijk krijg ik vandaag mijn watch.
Had ik ook wegens vertraging 2 augustus niet geleverd, 4 augustus uiteindelijk wel... track en trace werd pas dezelfde dag smorgens geupdate met nieuwe levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 07-07 17:05
Iemand al goedkeuring gehad van de 70 euro promo?

Zoja hoelang duurt dat?

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Ik heb de mijne dit weekend besteld, leverdatum was ten vroegste 26/8. Ik wil wel even wachten met zo'n korting, dat lukt nog wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AudioHome
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-07 14:39
almere schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 13:53:
Iemand al goedkeuring gehad van de 70 euro promo?

Zoja hoelang duurt dat?
Ja, zeker.

26e juli besteld.
1e aug ontvangen en gelijk ingevuld.
4e aug bevestiging gekregen.

Nu wachten op geld terug (max 7 weken).

Met IMEI nummer als serienummer.

[ Voor 6% gewijzigd door AudioHome op 07-08-2023 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Waar kan je de €70 euro cashback terugvragen? Ik heb de watch overigens besteld met ING punten, dus via die speciale insite pagina van Samsung....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Juancho schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 14:07:
Waar kan je de €70 euro cashback terugvragen? Ik heb de watch overigens besteld met ING punten, dus via die speciale insite pagina van Samsung....
Op die pagina staat een link naar de aanvraag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-06 11:47

wiz

Connecting the world

OK.. Zojuist leap of faith gemaakt en mijn PRO 5 LTE verkocht.. Nu maar hopen dat de 6 Classic ook echt daadwerkelijk zo positief blijft verrassen als hij momenteel doet... 😉😁

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
Als BE klant heb ik nu de cashback aangevraagd via de NL pagina, want daar lukt het wel om gewoon IMEI code in te vullen die op de doos staat ipv het serienummer. Via de BE pagina lukt het niet met IMEI code.
Op de NL pagina kan ik gewoon mijn BE adres invullen ... dus komt wel goed denk ik.
Benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
wiz schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 14:49:
OK.. Zojuist leap of faith gemaakt en mijn PRO 5 LTE verkocht.. Nu maar hopen dat de 6 Classic ook echt daadwerkelijk zo positief blijft verrassen als hij momenteel doet... 😉😁
Is dat zo? Over de batterij lees ik toch mindere dingen.
Nuja, logisch zeker? 47mm heeft 425 mah, en de 5 Pro heeft 590 mah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-07 18:00
g86 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 15:15:
Als BE klant heb ik nu de cashback aangevraagd via de NL pagina, want daar lukt het wel om gewoon IMEI code in te vullen die op de doos staat ipv het serienummer. Via de BE pagina lukt het niet met IMEI code.
Op de NL pagina kan ik gewoon mijn BE adres invullen ... dus komt wel goed denk ik.
Benieuwd.
Zal vast goedkomen; in de voorwaarden van de actie wordt specifiek Samsung's NL én BE entiteit genoemd.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toekan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-07 14:52
De Galaxy watch die ik heb besteld (classic 47mm) moest oorspronkelijk op 4 augustus verzonden worden.
Net als velen heb ik ook de mail gekregen over de nieuwe leverdatum van de 16de.
Ik heb net contact gehad met Samsung over de levertijd. De medewerker kon helaas niks toezeggen over de daadwerkelijke leverdatum. Alleen dat zo spoedig mogelijk alles uitgeleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:04
AudioHome schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 14:05:
[...]

Ja, zeker.

26e juli besteld.
1e aug ontvangen en gelijk ingevuld.
4e aug bevestiging gekregen.

Nu wachten op geld terug (max 7 weken).

Met IMEI nummer als serienummer.
Heb je op 4 augustus een bevestigingsmail over de deelname gekregen of echt over de goedkeuring (dat zou een tweede aparte mail moeten zijn)? Ik heb op 2 augustus de cashback aangevraagd en ook diezelfde dag de bevestigingsmail van de deelname ontvangen. Ik wacht nog steeds op de goedkeuring.

Update: nevermind, zal je net zien. Mail rolt net binnen. Aanvraag is ook hier goedgekeurd.

[ Voor 7% gewijzigd door hostje op 07-08-2023 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpootjes
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 04-05 19:20
Het pijnlijke van het moeten wachten is altijd dat hij gewoon overal verkrijgbaar is. Behalve dus bij Samsung zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-07 14:15
Wat is nu de goedkoopste prijs om de watch te kunnen krijgen? Ik wil de 47mm classic bestellen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Nu online
Hier ook cashback aanvraag zojuist goedgekeurd. Vorige week woensdag aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Nu online
dutchnltweaker schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 17:47:
Wat is nu de goedkoopste prijs om de watch te kunnen krijgen? Ik wil de 47mm classic bestellen namelijk.
Als je toevallig een ING rekening hebt kan je hem voordelig krijgen via ING rentepunten. Zo heb ik de classic 47 kunnen kopen voor 254 euro na cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
Bij mij staat de 43mm classic nog steeds op verzending aangevraagd en wordt geleverd vanaf 4 augustus. Heb ook geen mail gehad over een nieuwe leverdatum. Ga er maar van uit dat ie dan voor de 16e binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Hier ook cashback goedgekeurd, 4 augustus aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
codegro schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 18:31:
[...]

Als je toevallig een ING rekening hebt kan je hem voordelig krijgen via ING rentepunten. Zo heb ik de classic 47 kunnen kopen voor 254 euro na cashback.
Dat is niet specifiek voor ING, met ICS of als Samsung member betaal je ook die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
dutchgio schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 21:28:
[...]

Dat is niet specifiek voor ING, met ICS of als Samsung member betaal je ook die prijs.
Ik betaalde 244,10 euro voor de 6 Classic 47mm LTE. Heb hier al lagere prijzen zien passeren via ING met pre-registratiecode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
codegro schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 18:31:
[...]

Die ken ik, maar er was eerder nog ene extra code voor 10 euro. Helaas werkt die niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
g86 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 22:04:
[...]

Ik betaalde 244,10 euro voor de 6 Classic 47mm LTE. Heb hier al lagere prijzen zien passeren via ING met pre-registratiecode.
Hoe kan je die code krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Zover ik weet was er geen andere code dan die 10 euro kortingscode. Laagste prijs was 244 icm code die nu niet meet werkt en zonder inruil van een oude watch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
Vanuit de ING rentepunten webshop krijg je een code en word je doorverwezen naar de partnershop van Samsung.

Die code kan je ook gebruiken in de gewone webshop van Samsung geloof ik.
Codes zijn voor iedereen specifiek maar als je iemand kent met een ING rekening dan zou je die kunnen vragen of ze de code willen geven (kost hunzelf niks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De code voor toegang tot de Samsung (ING) store en 10 euro korting pre-registratiecode worden nu door elkaar gehaald.
Die 10 euro kortingscode is niet meer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:01
ik had die van mij gelijk eerste dag besteld maar op 8 aug gezet omdat ik nog op vakantie was.
Heb ook een mail gekregen dat hij pas de 16e zou komen maar krijg mijn 47mm Classic zwart gewoon vandaag binnen van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenzic
Hier net een mail ontvangen waarin staat dat de nieuwe leverdatum 17 augustus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoensV
MoensV schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 09:37:
Heb gisteren ook cashback aangevraagd, krijg deze mogend mail dat het een niet deelnemende winkel is?
Heb hem gekocht via parnerprogram op de Samsung site? Heb een ticketje ingediend.
Wat een rompslomp 8)7 .
Update: Cashback is eindelijk goedgekeurd door support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maugrinn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-04 15:46
Bij mij was het eerst afgekeurd omdat het zogezegd niet op de factuur stond (van samsung zelf, nog eens doorgestuurd met da file name : horloge op pagina 2. Nu is het in orde ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
Zojuist ook een mail gehad dat de mijne de 16e geleverd gaat worden ipv vanaf 4 augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappie83
OinkOink schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:41:
Zojuist ook een mail gehad dat de mijne de 16e geleverd gaat worden ipv vanaf 4 augustus
Bij mij net zo. Bij de order is het trouwens nog niet aangepast.

[ Voor 9% gewijzigd door Sappie83 op 08-08-2023 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:01
Mmm, ik had ook mail gehad dat het de 16de zou komen maar heb eergisteren bericht gekregen dat ze de 8ste(vandaag) langs komen. Op het portaal van Samsung Dynalogic zie ik ook dat de zending gesorteerd is en dat die vanmiddag aankomt. Ben benieuwd, zou toch niet alleen die Fabric band zijn. 8)7

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srkoster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 17:29
Daniel. schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:50:
Mmm, ik had ook mail gehad dat het de 16de zou komen maar heb eergisteren bericht gekregen dat ze de 8ste(vandaag) langs komen. Op het portaal van Samsung Dynalogic zie ik ook dat de zending gesorteerd is en dat die vanmiddag aankomt. Ben benieuwd, zou toch niet alleen die Fabric band zijn. 8)7
Hier hetzelfde, en zojuist ontvangen: bandje en horloge!

Erg fijn natuurlijk, maar maakt wel duidelijk dat het logistieke proces van de Samsung webshop nog te wensen over laat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
srkoster schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:04:
[...]

Hier hetzelfde, en zojuist ontvangen: bandje en horloge!

Erg fijn natuurlijk, maar maakt wel duidelijk dat het logistieke proces van de Samsung webshop nog te wensen over laat.
Fijn dat je het alsnog eerder hebt ontvangen 👍 ik ben zeer tevreden met de zwarte :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
dutchgio schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 09:01:
De code voor toegang tot de Samsung (ING) store en 10 euro korting pre-registratiecode worden nu door elkaar gehaald.
Die 10 euro kortingscode is niet meer beschikbaar.
@Csotranme bedoelde idd de 10 euro kortingcode :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
The-dragon schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 10:30:
Vandaag dus nog steeds niks ontvangen, Track&Trace blijft stil.
Contact opgenomen met Samsung, gingen een dossier opmaken en mij asap terug contacteren.
ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpootjes
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 04-05 19:20
Net even rond gekeken in Duitsland. Daar heeft samsung geen leveringsprobleem. Samsung Nederland heeft dus weer te weinig voorraad besteld of gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:17
Moet je bij de registratie het serienummer invullen?

Kan je deze ook ergens anders terugvinden?
Want ik wacht op een screenprotector voordat ik hem ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawai0
  • Laatst online: 02-07 13:09
watch 6 classic 47mm lte silver besteld op 2 augustus en nog geen update

wel in combinatie met tab s9 en die zou nu wel deze week nog komen (en ook het fabric bandje van de watch6)...

blijkbaar vooral leverprobleem voor de watch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Aggressor schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 13:17:
Moet je bij de registratie het serienummer invullen?

Kan je deze ook ergens anders terugvinden?
Want ik wacht op een screenprotector voordat ik hem ga gebruiken.
Serienummer kan je bij instellingen op je watch zelf vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-07 15:27
Ik had gewoon de imei die op de doos staat ingevuld. Net mail gekregen dat mijn aanvraag is goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
Hier ook net mail ontvangen dat het is goedgekeurd. Eergisteren aangevraagd.
Heb IMEI ingevuld ipv serienummer. Via de NL cashbackpagina ipv de BE versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

Ook hier net mailtje ontvangen dat mijn aanvraag is goedgekeurd.

Heb het serienummer gebruikt die in de wearable app en op de watch onder settings about te vinden zijn.

Nu even een reminder zetten over 7 weken dat ik mijn rekening even in de gaten hou.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OinkOink
Zojuist mail gekregen dat me classic 43mm verstuurd is. Besteld op 1 augustus en leverdatum was officieel van 4 naar 16 augustus verplaatst

• d0s

d0s

sssst

Hier bericht dat hij morgen wordt geleverd! Besteld op 26 juli, levering 9 augustus. Daarna vertraging naar 16 augustus en nu dus uiteindelijk 11 augustus.

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-06 12:13
Daniel. schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 10:50:
Hier vandaag de fabric band ontvangen (samen met de Flip), stond ook zo in de mail van Samsung.
Vanmiddag weer een mail gekregen dat morgen de bezorger (weer) langs, hopelijk nu wel met de Watch. Zou niet weten wat er anders nog moet komen =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappie83
d0s schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 18:40:
Hier bericht dat hij morgen wordt geleverd! Besteld op 26 juli, levering 9 augustus. Daarna vertraging naar 16 augustus en nu dus uiteindelijk 11 augustus.
Had je bij Samsung zelf besteld of via de ING actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Sappie83 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 07:40:
[...]

Had je bij Samsung zelf besteld of via de ING actie?
Samsung zelf maar ik denk niet dat dat uitmaakt. Is dezelfde shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappie83
d0s schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:49:
[...]

Samsung zelf maar ik denk niet dat dat uitmaakt. Is dezelfde shop.
Bij mij staat er namelijk nog steeds verzending aangevraagd. Heb hem 1 augustus besteld, eind van de middag.De watch 6 classic 43mm zwart.
Hopen dat die van mij dan ook snel gaat komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sappie83 op 12-08-2023 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
Mijn GW6 Classic 47mm is opgeschoven naar 23-08 zie ik net :/ ..
04-08 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toekan
Ik heb mijne (Classic 47mm silver LTE) op 28-7 besteld. Op het ene mailtje na dat de leverdatum is opgeschoven naar 16 augustus, heb ik niks meer gehoord. Dus ik blijf goede hoop houden dat ik de 17de het horloge mag ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrtje
  • Laatst online: 26-06 15:52
Hier via de Birthday korting bij de Samsung shop besteld, maandag 7 augustus (Classic 43 mm silver LTE), meteen stond daar verzenddatum 16.08 bij en voor het bandje zelfs 2.9.
Geen hoop op snelle levering; echter werden beide afgelopen woensdag 9.8 geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-06 13:28
Sappie83 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 08:53:
[...]

Bij mij staat er namelijk nog steeds verzending aangevraagd. Heb hem 1 augustus besteld, eind van de middag.De watch 6 classic 43mm.
Hopen dat die van mij dan ook snel gaat komen.
Ik heb hetzelfde. Op 3 augustus besteld (Watch6 44mm LTE), en staat al sindsdien op 'verzending aangevraagd'.

Net even Samsung gebeld, en blijkbaar had ik een email moeten hebben ontvangen dat het 16 augustus zou worden. Er werd me verteld dat waarschijnlijk een dag voor die datum ik verdere bevestiging zou krijgen.

We zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toekan
Toekan schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 10:37:
Ik heb mijne (Classic 47mm silver LTE) op 28-7 besteld. Op het ene mailtje na dat de leverdatum is opgeschoven naar 16 augustus, heb ik niks meer gehoord. Dus ik blijf goede hoop houden dat ik de 17de het horloge mag ontvangen
Ik krijg nu net een mail dat het horloge en het bandje morgen bezorgd gaan worden
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste