Als je de LTE niet kan gebruiken vanwege geen eSIM ondersteuning voor smartwatches bij jouw provider, dan kan je de ingebouwde eSIM wel nog gebruiken voor noodgevallen zoals bellen naar 112 zonder tussenkomst van een smartphone.DM89 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:22:
[...]
En LTE werkt momenteel alleen met T-Mobile geloof ik?
Is ook belachelijk veel, meteen gedaan en het werkt. Dit scheelt echt heel veel. Voor 250 prachtige smartwatch nu.greenlizzard schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 09:45:
Musiclover0206 in "Samsung Galaxy Z Flip 5 / Z Fold 5 topic"
Dit werkt nogsteeds! Succes.
In je winkelwagen komt de watch6 Classic 47mm dan uit op €324,10, na ingeven van de ICS23FLIPFOLD kortingscode gaat er dan nog €10 extra af.
Mijn bestelling van de watch6 Classic 43mm LTE is tot twee keer toe nagenoeg direct geannuleerd door Samsung.
De reden is totaal niet duidelijk: "De volgende order kan niet geleverd worden:". Het geld is beide keren wel gewoon afgeschreven, eerste keer per iDeal, tweede keer per credit card. Hebben meer mensen hier last van?

Ik heb zojuist de watch 6 classic 47mm zilver en zwart besteld via ING portaal bij Samsung kan niet kiezen en kan toch achteraf via klarna dus kan ik zo alsnog kiezen. 🤣 gok dat het uiteindelijk zwart wordt, zilver ziet er goed uit maar op.sommige videos te glimmend, ben benieuwd.
244 euro is ook wel een top prijsje 👌
244 euro is ook wel een top prijsje 👌
[ Voor 7% gewijzigd door DM89 op 28-07-2023 11:49 ]
Ja en KPN gaat ermee beginnen.DM89 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:22:
[...]
Edit: Brutalsranan was me (ruim ☺️) voor. Voortaan eerst even alle berichten lezen...
[ Voor 84% gewijzigd door Ecnalubma op 28-07-2023 15:25 ]
Code was alleen voor het launch event. Dus tenzij iemand er nog eentje heeft liggen helaas niet. Maar je kan onderstaande proberen.MrN schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 09:12:
[...]
Ok is dit nu nog op een andere manier te regelen?
greenlizzard schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 09:45:
Musiclover0206 in "Samsung Galaxy Z Flip 5 / Z Fold 5 topic"
Dit werkt nogsteeds! Succes.
In je winkelwagen komt de watch6 Classic 47mm dan uit op €324,10, na ingeven van de ICS23FLIPFOLD kortingscode gaat er dan nog €10 extra af.
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |
Hoeveel kreeg je voor je watch 4 classic?FongWan schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 16:38:
[...]
Code was alleen voor het launch event. Dus tenzij iemand er nog eentje heeft liggen helaas niet. Maar je kan onderstaande proberen.
[...]
Belachelijk weinig, € 33 maar dan ben er vanaf zonder gedoe.Brutalsranan schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:04:
[...]
Hoeveel kreeg je voor je watch 4 classic?
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |
Ik heb de Galaxy Watch6 Classic (43mm, LTE) via de Samsung member shop besteld vanochtend en tot nu toe geen annulering.Martreides schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:45:
Mijn bestelling van de watch6 Classic 43mm LTE is tot twee keer toe nagenoeg direct geannuleerd door Samsung.De reden is totaal niet duidelijk: "De volgende order kan niet geleverd worden:". Het geld is beide keren wel gewoon afgeschreven, eerste keer per iDeal, tweede keer per credit card. Hebben meer mensen hier last van?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Vreemd, heb je de zwarte of de zilveren besteld?mastair schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:37:
[...]
Ik heb de Galaxy Watch6 Classic (43mm, LTE) via de Samsung member shop besteld vanochtend en tot nu toe geen annulering.
ZwartMartreides schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 18:13:
[...]
Vreemd, heb je de zwarte of de zilveren besteld?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Ik kreeg net mail van Samsung dat mijn Watch 6 classic 47mm onderweg is. Dat is snel!
[ Voor 7% gewijzigd door g86 op 28-07-2023 18:57 ]
Wanneer heb je besteld op de samsung website? En had je een datum aangegeven voor bezorging?g86 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 18:55:
Ik kreeg net mail van Samsung dat mijn Watch 6 classic 47mm onderweg is. Dat is snel!
KPN ook al een tijdje. Kost 5,- pm als je al een abbo hebt.DM89 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:22:
[...]
https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/multisim.htm
Gisteren 27/7 om 14u43. Zonder leverdatum.FongWan schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 19:23:
[...]
Wanneer heb je besteld op de samsung website? En had je een datum aangegeven voor bezorging?
Ik gisterochtend 9:30, hier is alleen de verwachte bezorgdatum veranderd naar 1 aug. Maar nog niet verzonden.
Ik moest een datum opgeven bij het bestellen, heb de eerst mogelijke datum geselecteerd toen (7 aug.)
Als ik in mijn account kijk dan zal het dinsdag 1 augustus geleverd worden in mijn afhaalpunt.
Vanmorgen de 6 classic besteld bij Kpn met een leuke aktie en levertijd 4 augustus.
Vanavond al mail dat ie opgestuurd is 😎
Vanavond al mail dat ie opgestuurd is 😎
Ik heb van de week ook de watch besteld, via de ING maar ik kom dus niet op de orderpagina die in de mail staat. De pagina geeft het volgende aan: "Als je een Samsung-account hebt, log dan in om je zending te volgen. Gastgebruikers kunnen hun zending volgen via onderstaand formulier."
Waarbij ik dus geen formulier zie
Ook kan ik onder het e-mailadres wat ik gebruikt heb samsung@domain.tld geen account aanmaken vanwege een woord dat niet mag in een e-mailadres.
Is er een andere manier hoe ik wel de status kan zien?
Waarbij ik dus geen formulier zie
Ook kan ik onder het e-mailadres wat ik gebruikt heb samsung@domain.tld geen account aanmaken vanwege een woord dat niet mag in een e-mailadres.
Klopt, het woord samsung mag niet gebruikt worden in het mailadres van jouw Samsung account. Dat ter info. ;-)MaNDaRK schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 22:54:
Ik heb van de week ook de watch besteld, via de ING maar ik kom dus niet op de orderpagina die in de mail staat. De pagina geeft het volgende aan: "Als je een Samsung-account hebt, log dan in om je zending te volgen. Gastgebruikers kunnen hun zending volgen via onderstaand formulier."
Waarbij ik dus geen formulier zie![]()
Je kan Samsung helpdesk contacteren via FB Messenger of via Whatsapp. Ze antwoorden meestal vrij snel.
[ Voor 6% gewijzigd door g86 op 28-07-2023 23:17 ]
Ik heb net contact gezocht via de WhatsApp. Thanks, hopelijk kunnen ze mijn email adres aanpasseng86 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 23:16:
[...]
Klopt, het woord samsung mag niet gebruikt worden in het mailadres van jouw Samsung account. Dat ter info. ;-)
Je kan Samsung helpdesk contacteren via FB Messenger of via Whatsapp. Ze antwoorden meestal vrij snel.
Voor mij was het ook even zoeken maar via onderstaande link, rechtsboven staat volg je bestelling, niet heel duidelijk allemaal. Vervolgens je ordernr en mailadres invullen.MaNDaRK schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 22:54:
https://shop.samsung.com/nl/multistore/np/ing/track-order
Hier helaas ook niet verder gekomen. Ik kopieer en plak mijn ordernummer, maar deze wordt helaas niet gevonden.DM89 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 23:51:
[...]
Voor mij was het ook even zoeken maar via onderstaande link, rechtsboven staat volg je bestelling, niet heel duidelijk allemaal. Vervolgens je ordernr en mailadres invullen.
https://shop.samsung.com/nl/multistore/np/ing/track-order
Bij mij staat er Voorbereiding van de verzending
Bij jullie?
Bij jullie?
Bij mij nog verzending aangevraagd. Wanneer had jij hem besteld? En hoe lang duurde het voordat je de nieuwe status had?Aggressor schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 07:45:
Bij mij staat er Voorbereiding van de verzending
Bij jullie?
Besteld 26 juli rond 17.00.Brutalsranan schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 07:58:
[...]
Bij mij nog verzending aangevraagd. Wanneer had jij hem besteld? En hoe lang duurde het voordat je de nieuwe status had?
En geen idee wanneer de status veranderd is
Via de Canadeese site een link gevonden, deze op Nederlands gezet en daar kon ik wel de details bekijken.MaNDaRK schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 22:54:
https://shop.samsung.com/nl/mypage/orders
Top, hierin staat dat ik een andere verzenddatum had aangevraagd. Staat nu op 7aug ipv 20aug.MaNDaRK schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 09:18:
[...]
Via de Canadeese site een link gevonden, deze op Nederlands gezet en daar kon ik wel de details bekijken.
https://shop.samsung.com/nl/mypage/orders
Had dit via WhatsApp gevraagd aan de klantenservice. Geen reactie ontvangen masr blijkbaar wel al doorgevoerd!
27 juli besteld, vanaf 7 augustus krijg ik hem pas . vreemd dat hij bij andere mensen al eerder komt. En als ik hem nu weer opnieuw bestel staat er op 4 augustus levering
en andere mensen komen al van 1 augustus
[ Voor 36% gewijzigd door Kevin112 op 29-07-2023 10:47 ]
@Kevin112 ik denk dat het wel meevalt, aangezien de meesten hier in dit topic die datum hebben geselecteerd. En aangezien het nu weekend is, zullen onze orders er misschien maandag al uitgaan.
Hier inderdaad verzending in voorbereiding met levering op dinsdag 1 augustus.
De 70 euro cashback is nog af te trekken en dan kom ik op 244,10 euro.
/f/image/iHo4IkSXVvYQUSm50VQP1htT.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door g86 op 29-07-2023 11:53 ]
@g86 jij had geen datum aangegeven. Ik had het wel gedaan, misschien zit daar wel een verschil in.
Ik neem even contact op met de helpdesk (via WhatsApp - https://www.samsung.com/nl/whatsapp/) om te kijken of ze misschien wat duidelijkheid kunnen geven.
Ik ga volgende week op vakantie, dus het zou erg fijn zijn als ik hem voor mijn vakantie in ontvangst kan nemen
Ik neem even contact op met de helpdesk (via WhatsApp - https://www.samsung.com/nl/whatsapp/) om te kijken of ze misschien wat duidelijkheid kunnen geven.
Ik ga volgende week op vakantie, dus het zou erg fijn zijn als ik hem voor mijn vakantie in ontvangst kan nemen
@MaNDaRK ik heb inderdaad geen datum gekozen. Mij maakt het niet zoveel uit wanneer er geleverd wordt.
Ik koos een ophaalpunt, dan ben ik zeker dat het aankomt en hoef ik niet thuis te kamperen :-)
Ik koos een ophaalpunt, dan ben ik zeker dat het aankomt en hoef ik niet thuis te kamperen :-)
Zou iemand mij misschien kunnen helpen want ik zie door de bomen het bos niet meer.
1. ik wil graag de 6 Classic 43mm BT bestellen. Ik neem aan dat hier ook al een bandje bij zit? Omdat je er ook 1 gratis gratis krijgt? Ik wil namelijk een leren bandje en een sport bandje... Kan ik dat zelf kiezen?
2. Ik bestel via de ING rentepunten voor extra korting maar dan zie ik alleen de 47mm band terwijl ik de 43mm moet hebben. Hoe kan ik dit kiezen?
Ik moet dit alles voor 13:00 uur regelen anders vervalt de korting...
Edit: de ING heeft blijkbaar een hele eigen omgeving op de Samsung site. Je kan daar dus alsnog je eigen model kiezen. Is al gelukt!
1. ik wil graag de 6 Classic 43mm BT bestellen. Ik neem aan dat hier ook al een bandje bij zit? Omdat je er ook 1 gratis gratis krijgt? Ik wil namelijk een leren bandje en een sport bandje... Kan ik dat zelf kiezen?
2. Ik bestel via de ING rentepunten voor extra korting maar dan zie ik alleen de 47mm band terwijl ik de 43mm moet hebben. Hoe kan ik dit kiezen?
Edit: de ING heeft blijkbaar een hele eigen omgeving op de Samsung site. Je kan daar dus alsnog je eigen model kiezen. Is al gelukt!
[ Voor 11% gewijzigd door Juancho op 29-07-2023 11:44 ]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)|
De BT kan je niet kiezen omdat je een LTE optie gratis krijgt. Dus je moet de LTE kiezen, daar zit ook BT in.Juancho schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 11:40:
Zou iemand mij misschien kunnen helpen want ik zie door de bomen het bos niet meer.
Je krijgt een standaard bandje (eco leather), je krijgt een gratis bandje (fabric) en je kan dan nog een bandje naar wens toe voegen die te betalen is.
Op ING vraag kan ik niet antwoorden: geen ervaring mee.
Yes tis al gelukt, idd e LTE optie. Alleen, de standaard band die je krijgt is zwart terwijl ik graag die mooie blauwe zou willen. Je kan dat dus niet kiezen als standaard band? En je moet die zwarte maar nemen?g86 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 11:44:
[...]
De BT kan je niet kiezen omdat je een LTE optie gratis krijgt. Dus je moet de LTE kiezen, daar zit ook BT in.
Je krijgt een standaard bandje (eco leather), je krijgt een gratis bandje (fabric) en je kan dan nog een bandje naar wens toe voegen die te betalen is.
Op ING vraag kan ik niet antwoorden: geen ervaring mee.
En ook de gratis extra fabric band die je erbij krijgt, die kan je ook niet kiezen qua kleur?
Ik kom nu uit op een bedrag van € € 297,10. Das wel een flinke korting ivm een bol.com/Coolblue
@Juancho
1. Je krijgt dus een extra bandje. Dus 1 die bij het horloge zit en 1 extra. Totaal dus 2 bandjes.
2. Als de code opvraagt bij: https://mijn.ing.nl/punten/productdetail/1017418
Dan kan je die code invullen op:
https://www.samsung.com/nl/multistore/ing/ en het horloge uitzoeken wat je wil
Waarbij ik wel moet zeggen dat het op de laptop makkelijker gaat dan op je mobiel. Vergeet trouwens ook niet de code uit dit topic voor nog eens €10 korting (zie JvdW in "[Samsung Galaxy Watch 6 series] Levering & Prijzen")
1. Je krijgt dus een extra bandje. Dus 1 die bij het horloge zit en 1 extra. Totaal dus 2 bandjes.
2. Als de code opvraagt bij: https://mijn.ing.nl/punten/productdetail/1017418
Dan kan je die code invullen op:
https://www.samsung.com/nl/multistore/ing/ en het horloge uitzoeken wat je wil
Waarbij ik wel moet zeggen dat het op de laptop makkelijker gaat dan op je mobiel. Vergeet trouwens ook niet de code uit dit topic voor nog eens €10 korting (zie JvdW in "[Samsung Galaxy Watch 6 series] Levering & Prijzen")
[ Voor 9% gewijzigd door MaNDaRK op 29-07-2023 11:49 ]
Ja ik kom nu op onderstaande uit, mooie korting dacht ik zo! En daar komt dan dus nog €70 cashback bij die ik later zelf moet aanvragen? Dan wordt het helemaal een mooie prijs!
1 x Galaxy Watch6 Classic (43mm, LTE)
Black
1 x Samsung Care+ 1 Jaar Onopzettelijke Schade en Vloeistofschade
1 x Galaxy Watch6 Sport Band (M/L)
Indigo € 44,99
Totaal€ 332,09
Early bird voordeel verrekend
Galaxy Watch6 Fabric Band toegevoegd
Subtotaal (excl. BTW)
€ 274,05
Samsung Care+ (incl. BTW)
Gratis
Thuiskopieheffing (excl. BTW)€ 0,40
BTW (21%)
€ 57,64
Totaal voordeel:€ 216,89
1 x Galaxy Watch6 Classic (43mm, LTE)
Black
1 x Samsung Care+ 1 Jaar Onopzettelijke Schade en Vloeistofschade
1 x Galaxy Watch6 Sport Band (M/L)
Indigo € 44,99
Totaal€ 332,09
Early bird voordeel verrekend
Galaxy Watch6 Fabric Band toegevoegd
Subtotaal (excl. BTW)
€ 274,05
Samsung Care+ (incl. BTW)
Gratis
Thuiskopieheffing (excl. BTW)€ 0,40
BTW (21%)
€ 57,64
Totaal voordeel:€ 216,89
[ Voor 16% gewijzigd door Juancho op 29-07-2023 12:04 ]
Ik kom ook uit op 244,10 maar dan zonder de cashback (44mm)g86 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 11:28:
Hier inderdaad verzending in voorbereiding met levering op dinsdag 1 augustus.
Kan ik dan nog eens 70 euro terugkrijgen?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Bij mijn orders staat alleen nog maar Wordt Geleverd Vanaf 07 Augustus 2023 verder geen updates maar heb gister begin middah pas besteld.
Contact gehad met Samsung maar kunnen verder niks dus is afwachten of het voor mij ook eerder komt.. we zien het wel 🤷♂️
Contact gehad met Samsung maar kunnen verder niks dus is afwachten of het voor mij ook eerder komt.. we zien het wel 🤷♂️
Dat is niet de classic versie dan? Dus de gewone 6 in 44mm? Daar is de cashback slechts 50 euro.hoevenpe schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:20:
[...]
Ik kom ook uit op 244,10 maar dan zonder de cashback (44mm)
Kan ik dan nog eens 70 euro terugkrijgen?
Classic = 70 euro cashback.
Nog steeds lekker, 194,10 dus voor een gloednieuw tophorlogeg86 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:24:
Dat is niet de classic versie dan? Dus de gewone 6 in 44mm? Daar is de cashback slechts 50 euro.
Classic = 70 euro cashback.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
@hoevenpe ja, via https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=LF6S7V7RSUMWE
Maar je moet het horloge dan wel in handen hebben voor het serienummer etc.
Maar je moet het horloge dan wel in handen hebben voor het serienummer etc.
Wel jammer dat die 70,- via cashback gaat en niet zoals wel vaker direct eraf in de winkelmand bij Samsung.. kan je weer 2 maanden wachten op het retourbedrag.
Had 9 augustus gekozen omdat ik 7 en 8 niet thuis ben. Nav berichten hier gebeld om te vervroegen maar dat is schijnbaar niet mogelijk. Die 9 augustus blijft dus staan. Waardeloos geregeld zeg.
Ik kon geen datum aan geven, alleen zo snel mogelijk en vanaf 8 augustus als ik het goed heb. Gaan het zien.
Wbt de cashback klopt het dat je daar idd niks van ziet bij de aankoop? En dat je dat achteraf zelf wel kan aanvragen?
Wbt de cashback klopt het dat je daar idd niks van ziet bij de aankoop? En dat je dat achteraf zelf wel kan aanvragen?
[ Voor 36% gewijzigd door Juancho op 29-07-2023 12:57 ]
BE: https://www.samsung.com/be/promo/galaxy-watch6-promotion/Juancho schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:57:
Ik kon geen datum aan geven, alleen zo snel mogelijk en vanaf 8 augustus als ik het goed heb. Gaan het zien.
NL: https://www.samsung.com/nl/promo/galaxy-watch6-promotion/
Je kiest zelf 9 augustus, dan zit dat zo in de planning.d0s schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 12:49:
Had 9 augustus gekozen omdat ik 7 en 8 niet thuis ben. Nav berichten hier gebeld om te vervroegen maar dat is schijnbaar niet mogelijk. Die 9 augustus blijft dus staan. Waardeloos geregeld zeg.
Waardeloos geregeld? Waardeloos beslist/gekozen zeker?

Annuleren en opnieuw bestellen met een andere leverdatum?
Btw: een leverdatum kiezen is geen garantie dat het ook op die datum geleverd wordt ...
@g86g86 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 13:12:
[...]
Je kiest zelf 9 augustus, dan zit dat zo in de planning.
Waardeloos geregeld? Waardeloos beslist/gekozen zeker?![]()
Btw: een leverdatum kiezen is geen garantie dat het ook op die datum geleverd wordt ...
klopt niet helemaal. ik heb niks aangevinkt 7 augustus stond automatich aangevinkt omdat dit de snelste dag toen was, 3 dagen geleden besteld. moet het wel aanvinken blijkbaar omdat ik hem anders niet kon bestellen.
Zojuist via de chat van Samsung vernomen dat de eerste lichting op voorraad is en maandag worden verstuurd en waarschijnlijk dinsdag worden geleverd. Zodra een tracking nummer beschikbaar is krijg je een email. Zal waarschijnlijk morgen of maandag zijn.
Goed nieuws. Stuk sneller dan verwacht! Bij mij staat nu ook "wordt geleverd 1 augustus", ben benieuwdcodegro schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 14:40:
Zojuist via de chat van Samsung vernomen dat de eerste lichting op voorraad is en maandag worden verstuurd en waarschijnlijk dinsdag worden geleverd. Zodra een tracking nummer beschikbaar is krijg je een email. Zal waarschijnlijk morgen of maandag zijn.
Wat @Kevin112 zegt.g86 schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 13:12:
[...]
Je kiest zelf 9 augustus, dan zit dat zo in de planning.
Waardeloos geregeld? Waardeloos beslist/gekozen zeker?![]()
Ik vind dat alsnog waardeloos ja, dat het helemaal vast staat. Kan in 2 weken tijd nog veel gebeuren. Dat blijkt wel dat ze nu ineens worden uitgeleverd.
Tja helaas die van mij staat nog op 7 augustus
Ik heb de 47mm classic zwart vanmiddag besteld bij Samsung en er staat 'wordt geleverd vanaf 4 augustus'.
Ik heb zojuist de gewone 40mm goud ook nog besteld voor m'n vrouw. Staat ook op 4 augustus nu. Maar zal er niet raar van opkijken als die nog eerder komt.
Bij mij in de mail staat: PRE-ORDER Wordt geleverd vanaf 04 augustus 2023
Bij het bestellen kon ik ook geen datum opgeven, alleen selecteren voor zo snel mogelijk. Ik ga er dan maar vanuit dat ik het horloge over 2 weken ofzo krijg.
Bij het bestellen kon ik ook geen datum opgeven, alleen selecteren voor zo snel mogelijk. Ik ga er dan maar vanuit dat ik het horloge over 2 weken ofzo krijg.
Is er nog een Extra 10 euro kortingscode beschikbaar, de andere is helaas verlopen.
Stond gister met een oud collega van me te praten bij de Mediamarkt in Leeuwarden. Hij heeft de Watch 6 serie al binnen en mag ze ook al verkopen. De stand was nog niet opgebouwd maar hij haalde wel even een Watch 6 Classic op om me te laten zien. Ziet er goed uit! Ring is een stuk kleiner dan bij de Watch 4 maar voelt nog steeds goed aan. Oogt een stuk moderner daardoor. Dus mochten er mensen zijn die nog geen preorder geplaatst hebben en z.s.m. eentje willen dan kun je bij de Mediamarkt terecht.
Ondanks dat ik 7 augustus heb aangevinkt bij het bestellen als bezorgdag net de bevestiging gekregen dat hij morgen komt
En wanneer heb je deze besteld @daveytje ? Ik ga binnenkort op vakantie, maar het zou mooi zijn als ik de watch nog in ontvangst kan nemen.
Hier staat nog steeds de levering op de 7e. Ik heb hem besteld op de 27e @ 11 uur.
Hier staat nog steeds de levering op de 7e. Ik heb hem besteld op de 27e @ 11 uur.
Hier bericht dat het is verzonden. Je krijgt een link naar Dynalogic en je kan de bezorgdatum aanpassen.
Weet iemand wanneer je de factuur krijgt van Samsung?Je kunt het bezorgmoment tot uiterlijk 23:59, één werkdag voor de geplande levering wijzigen. Voor het wijzigen van het bezorgadres kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Bij mij geen update, levering 7 augustus.
Als ik opnieuw zou bestellen staat er Deze bestelling wordt verzonden vanaf: 04 augustus 2023.. 😅😅
Als ik opnieuw zou bestellen staat er Deze bestelling wordt verzonden vanaf: 04 augustus 2023.. 😅😅
Rond 16.30 op de 1e dag dat hij besteld kon worden.MaNDaRK schreef op maandag 31 juli 2023 @ 11:51:
En wanneer heb je deze besteld @daveytje ? Ik ga binnenkort op vakantie, maar het zou mooi zijn als ik de watch nog in ontvangst kan nemen.
Hier ook bevestiging van levering morgen.
Krijg 'm ook morgen al, leuke verassing 😃
Hier nog niets helaas, nog steeds verzending voorbereiden 🙁
Edit: nu wel verzendbevestiging ontvangen, krijg hem ook morgen!
Edit: nu wel verzendbevestiging ontvangen, krijg hem ook morgen!
[ Voor 34% gewijzigd door edgarf28 op 31-07-2023 15:50 ]
Bevestiging per mail?codegro schreef op maandag 31 juli 2023 @ 12:27:
Hier ook bevestiging van levering morgen.
Bij mij ook nog steeds levering 7 augustus. Grrredgarf28 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 13:39:
Hier nog niets helaas, nog steeds verzending voorbereiden 🙁
Ben enorm benieuwd naar jullie eerste feedback! Jullie krijgen de watch allemaal 1 a 2 weken eerder binnen dan ik de mijne (PRE-ORDER :Wordt geleverd vanaf 04 augustus 2023).
Ben vooral benieuwd de eerste reacties omtrent accu verbruik van de Classic 43mm want daar maak ik me toch wel zorgen over.
Ben vooral benieuwd de eerste reacties omtrent accu verbruik van de Classic 43mm want daar maak ik me toch wel zorgen over.
Hier ook nog geen update, hopelijk komt de watch ook deze week.
Ik heb denk ik als 1 van de eersten besteld qua tijdstip, iets na 14.00 de 26e..
Ook nog geen verzending of iets.
Ook nog geen verzending of iets.
Bij mij normaal morgen. Maar maakt mij niet veel uit, want ga hem toch pas komend weekend installeren. :-)
Eindelijk geeft 2 augustus aan verzending voorbereiden nu inplaats van 7 augustus
Verzending voorbereiden staat er bij mij al sinds vrijdag..Kevin112 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 16:31:
Eindelijk geeft 2 augustus aan verzending voorbereiden nu inplaats van 7 augustus
Bij mij zou hij morgen moeten komen, maar zal niet de eerste keer zijn dat het bij mij weer niet goed gaat.
Hoe langer het duurt des te langer de voorpret zullen we maar zeggen. Ik rekende op 7 augustus en nu dus wat eerder.038Robijno schreef op maandag 31 juli 2023 @ 17:23:
[...]
Verzending voorbereiden staat er bij mij al sinds vrijdag..
Bij mij zou hij morgen moeten komen, maar zal niet de eerste keer zijn dat het bij mij weer niet goed gaat.
Kreeg letterlijk net een mail dat mijn watch morgen ook bezorgd wordt 🥳
Leuk om te lezen dat jullie er net zo op zitten te wachten als ik.
Leuk om te lezen dat jullie er net zo op zitten te wachten als ik.
Ook hier nu de bevestiging in mail dat die van mij morgen bezorgd wordt!
Samsung website zegt echter nog 'in voorbereiding'
Samsung website zegt echter nog 'in voorbereiding'
[ Voor 27% gewijzigd door marcelmg2 op 31-07-2023 19:05 ]
zonet een mail mogen ontvangen van Samsung 

Beste klant,
Goed nieuws!
We zijn blij te kunnen melden dat we je bestelling al kunnen leveren op 1 augustus 2023. Indien je niet thuis bent wordt de order bij het dichtstbijzijnde pick-up point geleverd.
Indien je nog vragen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar en helpen je graag verder op Whatsapp of https://www.samsung.com/be/support/contact/#contactinfo.
Volg de track & trace in de aparte bezorgingse-mail voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
Samsung Customer Service Team
Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70
Deze mail heb ik ook ontvangen.The-dragon schreef op maandag 31 juli 2023 @ 18:31:
zonet een mail mogen ontvangen van Samsung![]()
[...]
Neem aan dat we de mail met tracking later vanavond krijgen
Nog geen verzendbevestiging gehad en staat nog op 7 augustus 2023... vrijdagmiddag besteld
Ik heb vanochtend een mail van dynalogic gekregen waar onder andere het volgende in staat:SanderB89 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 18:36:
[...]
Deze mail heb ik ook ontvangen.
Neem aan dat we de mail met tracking later vanavond krijgen
Op welk tijdstip wordt mijn bestelling bezorgd?
Op dit moment is de exacte bezorgtijd nog niet bekend. Op de dag van de geplande levering ontvang je de Track & Trace code om de bezorger te kunnen volgen. Een half uur voor de levering neemt de bezorger contact op met de actuele aankomsstijd. Mocht je niet thuis zijn dan proberen we de zending de volgende dag nog een keer af te leveren.
Heb sinds zaterdag de 6 classic in gebruik en ik moet zeggen een behoorlijke upgrade met mn watch active
Zonet mijn track and trace ontvangen van Bpost.The-dragon schreef op maandag 31 juli 2023 @ 18:31:
zonet een mail mogen ontvangen van Samsung![]()
[...]
/f/image/GAZAliyeCb8QkWvnM0qsD5Px.png?f=fotoalbum_large)
Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70
*verkeerde topic 😬😁
[ Voor 81% gewijzigd door Juancho op 31-07-2023 21:15 ]
Had eerst de watch classic 43mm besteld, maar na net even naar de Mediamarkt geweest te zijn toch maar de watch 6 44mm besteld en de ander geannuleerd. Vond de 44mm toch eigenlijk ook best mooi eruit zien en paste mooi om de pols. Ook omdat daar net als de 47mm classic de 425 mAh accu in zit ipv de 300 mAh accu die in de 40 en 43 mm zit. Hopelijk houd t horloge het dan net wat langer vol
Ook hier 27/07 1805 besteld en verwacht morgen te worden geleverd. Had gekozen voor 07/08 levering wat toen de eerst mogelijke optie was. Classic 47mm zwart.
Ben zeer benieuwd naar de watch, heb nu een watch 1 en daarom was de ring een must have dus classic.
Ben zeer benieuwd naar de watch, heb nu een watch 1 en daarom was de ring een must have dus classic.
Nog steeds niet verzonden..
Zou morgen geleverd moeten worden.
Hier ook...038Robijno schreef op maandag 31 juli 2023 @ 23:49:
Nog steeds niet verzonden..
Morgen? 02-08?SanderB89 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 00:17:
Krijg bericht dat het verzonden is en morgen aan komt van postnl