Robolokotobo schreef op woensdag 30 april 2025 @ 22:20:
[...]
Dat is een zeer coole feature. Ik vind het nice dat jij de game ook tof vindt. Ik ken jou nog van GoT van de CoD 4 Modern Warfare dagen. Jij zei toen der tijd tegen mij veel plezier met de beste shooter ooit gemaakt weet ik nog
Dat zijn mooie aanbiedingen. Ik stream de game zo nu en dan op Twitch. Ik zal het mijn kijkers laten weten
Is het dan veel makkelijker om auto's te verdienen in The Crew 2? Anders zou ik denken misschien leuker om geld bij elkaar te sprokkelen in Motorfest. Alhoewel The Crew 2 ook altijd bijzonder blijft met die gigantische map en de grote steden
Ja ik vermaak me er echt heel goed mee. Ik vind TC2 wat "leegte" betreft eigenlijk wel toffer dan MF, waar je om de zoveel meter weer wat triggert of iets te doen hebt.
Heb al uren lekker getoerd. Ben nu bezig met die story missies, daarbij unlock je ook wagens.
Makkelijker zou ik het niet zozeer noemen. Heb wel het idee dat de credits wat sneller gaan (maar heb die perk ook al aardig opgehoogd onderhand).
Vind het overigens erg tof dat er online ook nog genoeg te doen is in TC2. Ik speel niet veel pvp maar in freeroam zijn eigenlijk ook altijd wel andere spelers.
Kan me TDU herinneren, waarbij je tdu 1 al snel niet meer (leuk) kon spelen nadat tdu2 uitgekomen was.
Hebben ze wellicht van geleerd?
Deels zelfde ontwikkelaar toch?
Ik vrees trouwens echt dat je me met iemand anders verwart. We kunnen best online gespeeld hebben, maar ik ben totaal niet van de shooters en ook eigenlijk nooit geweest. Dat ik je zoiets aangeraden zou hebben lijkt me heel sterk want ik weet er geen fluit van.
Heb jaren geleden wel GTA V via xbox360 online gespeeld met de tweakers crew, misschien ken je me daarvan?