✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Daarnaast waarschijnlijke een complete n00b vraag maar kan nergens vinden wat die gele sterretjes zijn op de map terwijl je aan freeroamen bent, kan daar niks over vinden wat je er zou moeten doen, iemand?
Dat zijn challenges van de playlists, als je erna toe rijdt verschijnt er vanzelf op je beeld van collect en moet je A inhouden op Xbox. Elke playlist heeft zo'n opdracht, vaak tijdens het freeroamen probeer ik er zoveel mogelijk al mee te nemen zodat je later niet een hele klus hebt aan het verzamelen. Volgens mij heb ik hierdoor al bij 4 of 6 playlists alles verzameld..EL-Nino-1980 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 13:32:
Van het weekend ook gestart met deze vermakelijke arcade racer. Nog wel ff wennen aan het overdadige aanbod aan wat je allemaal kunt doen....kan niet kiezen soms ;-)
Daarnaast waarschijnlijke een complete n00b vraag maar kan nergens vinden wat die gele sterretjes zijn op de map terwijl je aan freeroamen bent, kan daar niks over vinden wat je er zou moeten doen, iemand?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ah okee, nee dat gaat helaas niet las ik. Toch bedankt!G_Dragon schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 08:48:
Ja ik wil best helpen, maar speel zelf op de Xbox Series X. Weet niet of dit dan mogelijk is..
Eventueel kan ik zondagavond wel even kijken? Na 18.30 ofzo?DarkArrow schreef op maandag 27 november 2023 @ 23:45:
Zijn er mensen die mij willen helpen bij het behalen van de “crew trophies”. Eentje waarbij je met zn 4’en een custom playlist moet spelen en dat je 5KM in formatie moet rijden.
Mijn PSN is: DarkArrow_TR
Kun je bij het bericht iets zetten met Crew? Dan weet ik waarvoor het is. Alvast bedankt!
Moet je al veel gedaan hebben ingame om dit vrij te spelen oid? Of kan dit al vanaf het begin?
Hoe werkt dit nu met die seasons, is dat het eerste jaar gewoon gratis of moet je al gelijk gaan betalen?
Wel tof dat ze al die auto's kunnen regelen. Waarom kan T10 dat niet??
Heel gedoe om weekend free-to-play games te vinden / downloaden in de Xbox store (hij werd uiteindelijk als trial getoond nadat je de basic 'betaalde' versie aanklikt).
Enkel de donut media playlist gedaan, maar best vermakelijk. In het begin rijd je ook wel erg veel door dezelfde straten maar gok dat de volledige map best groot is.
Moet nog wel een beetje wennen aan de gameplay, die me een tikkeltje te arcade / 'vaag' is. Sommige auto's kan ik amper onder controle houden en breken constant uit (plots enorme overstuur momenten).
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik moet hem nog aanschaffen. Zou het graag met een stuur spelen omdat ik dan geen last heb van motion sickness. Maar ook het stuur moet nog aangeschaft worden. Voor als ik een keer echt geld over heb dusVincentG schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:26:
Gister dan ook eindelijk even deze game kunnen proberen.
Heel gedoe om weekend free-to-play games te vinden / downloaden in de Xbox store (hij werd uiteindelijk als trial getoond nadat je de basic 'betaalde' versie aanklikt).
Enkel de donut media playlist gedaan, maar best vermakelijk. In het begin rijd je ook wel erg veel door dezelfde straten maar gok dat de volledige map best groot is.
Moet nog wel een beetje wennen aan de gameplay, die me een tikkeltje te arcade / 'vaag' is. Sommige auto's kan ik amper onder controle houden en breken constant uit (plots enorme overstuur momenten).
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe
PSN ID: FroggleNL
Overigens ook leuk om überhaupt wat meer als een “crew” te kunnen spelen ipv in je eentje ieder event joinen.
XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Ik heb het gezien. Ik wil de game nu erg graag aanschaffen. Ik heb er ook weer een controller voor
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Heb wel een gevoel dat ik cutscene's snel zal skippen, want in The Crew 2 waren die al vrij irritant door het gedrag van de personages en hoe ze praten.
Ben heel benieuwd hoeveel plezier je gaat beleven aan The Crew Motorfest!Toonen1988 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 07:41:
Nadat ik de demo van TDU Solar Crown heb gespeeld, wilde ik ook even gaan racen. The Crew 1 toen ter tijd gespeeld, The Crew 2 volledig geskipped, alleen de beta gespeeld.
Heb wel een gevoel dat ik cutscene's snel zal skippen, want in The Crew 2 waren die al vrij irritant door het gedrag van de personages en hoe ze praten.
Mijn eerste autoG_Dragon schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 08:07:
[...]
Ben heel benieuwd hoeveel plezier je gaat beleven aan The Crew Motorfest!
:strip_exif()/f/image/wndlH2ohNeugeQO1lqJOnpan.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h37rpdlL7QJwhhVXHxO6alht.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9h5xXKztoqRJNe4qyHykBywF.jpg?f=fotoalbum_large)
Een stealth BMW!Toonen1988 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 08:13:
[...]
Mijn eerste auto
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Die zie je niet snel in de nacht
Ik vind matte grijs/zwart op sport wagens mooi. Heb zojuist mijn eerste race erop zitten in de Japanese playlist, daar ben ik mee begonnen. Ik vind het spel beter dan The Crew 2, alleen voelt het soms nog erg stroef/zwaar aan maar dat zal gewoon even wennen zijn. Op dit moment valt het allemaal nog reuze mee.G_Dragon schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 08:21:
[...]
Een stealth BMW!
Die zie je niet snel in de nacht
En ja, je hebt inderdaad een "stealth" matte zwart, die je niet alleen 's nachts maar ook overdag moelijk ziet. Was het nu BMW of Mercedes? Ze hadden ooit zo'n auto op een carshow gezet, veel bezoekers hebben de auto nog niet eens zien staan.
EDIT: Het is de BMW Vantablack, deze auto verf absorbeert licht, zonder licht te weerkaatsen. Ze hebben al gezegd wegens veiligheidsredenen om deze niet publiekelijk beschikbaar te maken, wat ook logisch is.
[ Voor 39% gewijzigd door Toonen1988 op 11-06-2024 08:36 ]
Ja dan is dat duidelijk terug te zien in je autoToonen1988 schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 08:24:
[...]
Ik vind matte grijs/zwart op sport wagens mooi. Heb zojuist mijn eerste race erop zitten in de Japanese playlist, daar ben ik mee begonnen. Ik vind het spel beter dan The Crew 2, alleen voelt het soms nog erg stroef/zwaar aan maar dat zal gewoon even wennen zijn. Op dit moment valt het allemaal nog reuze mee.
Ik heb de gold editie van The Crew 2 ooit gekocht en gespeeld, maar ook snel weer verwijderd vanwege de slechte besturing en het neppe driften. Vind dat ze dit in Motorfest echt wel een flink stuk beter hebben uitgewerkt, daarom trok mij dit spel ook zo.
Hopelijk komt er ooit een pakket met alle uitbreidingen in een, want daar zit ik stiekem op te wachten.
Oh dat is wel echt bijzonder dat mensen die auto nooit hebben zien staan, dan heeft de verf zeker zijn ding gedaan. Vind het inderdaad voor de openbare veiligheid de juiste beslissing om deze kleur niet toe te staan!En ja, je hebt inderdaad een "stealth" matte zwart, die je niet alleen 's nachts maar ook overdag moelijk ziet. Was het nu BMW of Mercedes? Ze hadden ooit zo'n auto op een carshow gezet, veel bezoekers hebben de auto nog niet eens zien staan.
EDIT: Het is de BMW Vantablack, deze auto verf absorbeert licht, zonder licht te weerkaatsen. Ze hebben al gezegd wegens veiligheidsredenen om deze niet publiekelijk beschikbaar te maken, wat ook logisch is.
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 11-06-2024 10:57 ]
Ik heb ook een snelle driftbak gekregen met de Gold editie. Het is net een draak die je moet temmen. Maar als je hem dan overdwars in de bocht hebt dan is het wel kicken. Ik heb alleen nog maar gecruised. Vandaag maar eens kijken wat de game te bieden heeft qua races. Kan jij daar wat over vertellen? @G_Dragon
[ Voor 44% gewijzigd door Robolokotobo op 11-06-2024 22:21 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Robolokotobo op 11-06-2024 20:14 ]
Meen je... Dat is zuur! Blij dat ik hem op een console heb gespeeld, dat is downloaden en gaanRobolokotobo schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 20:09:
De game loopt niet zo fris op PC in 60 fps. Veel micro stutter en frame drops. Ik ben de hele middag bezig geweest en dacht dat ik de oplossing had gevonden. Maar al snel was het weer hetzelfde. Ik heb de game maar ge refund @G_Dragon
Over je vorige post gesproken, ik vond de races erg intressant omdat je tijdens een race ook veel leert van de auto's, het tijdperk en nog veel meer. Het is gelukkig niet alleen maar een race die je doet
Erg zuur idd! Gister dacht ik, ik kijk er morgen wel naar. Kan het vast oplossen. Maar iedere bocht heeft de game de hik. Reddit en forums staan er ook vol van. Ik heb op het The Crew Discord gevraagd wat de fix is maar er was direct al iemand die zei het probleem is dat jij denkt dat er een fix is. Die is er niet. Daarna toch nog uren lang geprobeerd maar helaasG_Dragon schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 22:23:
[...]
Meen je... Dat is zuur! Blij dat ik hem op een console heb gespeeld, dat is downloaden en gaan
Over je vorige post gesproken, ik vond de races erg intressant omdat je tijdens een race ook veel leert van de auto's, het tijdperk en nog veel meer. Het is gelukkig niet alleen maar een race die je doet
[ Voor 3% gewijzigd door Robolokotobo op 12-06-2024 00:39 ]
Dan kunnen we wel stellen dat dit spel zeker niet goed geoptimaliseerd is voor de pc dus? Wel zuur en jammer voor de spelers, want zo verlies je toch weer een deel..Robolokotobo schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 00:37:
[...]
Erg zuur idd! Gister dacht ik, ik kijk er morgen wel naar. Kan het vast oplossen. Maar iedere bocht heeft de game de hik. Reddit en forums staan er ook vol van. Ik heb op het The Crew Discord gevraagd wat de fix is maar er was direct al iemand die zei het probleem is dat jij denkt dat er een fix is. Die is er niet. Daarna toch nog uren lang geprobeerd maar helaas
Tot nu toe heb ik nergens last van. Bij mij loopt het heerlijk vloeiend.Robolokotobo schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 20:09:
De game loopt niet zo fris op PC in 60 fps. Veel micro stutter en frame drops. Ik ben de hele middag bezig geweest en dacht dat ik de oplossing had gevonden. Maar al snel was het weer hetzelfde. Ik heb de game maar ge refund @G_Dragon
Wat zijn je specs als ik vragen mag?
Het is niet een specs probleem. Internet staat vol met mensen die hetzelfde melden. Mensen met high end systemen. Ook met alle settings op low blijft het probleem. Er was ook iemand op het The Crew Discord die zei er is geen fix. Klonk behoorlijk serieus zoals hij het zei. Er waren ook meer mensen die het probleem beaamden en die zeiden je kan dit of dat proberen. Maar niks hielp. Ik ben denk ik wel 4 uur lang bezig geweest om te kijken of ik het op kon lossen. Internet staat ook vol met suggesties. Maar ook vol met mensen die zeggen dat mensen denken dat ze een oplossing weten maar niks helpt echtToonen1988 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 09:54:
[...]
Tot nu toe heb ik nergens last van. Bij mij loopt het heerlijk vloeiend.
Wat zijn je specs als ik vragen mag?
Idd. Wat ik er van begrepen heb is dit probleem een paar maanden geleden verschenen. Bij release was het wel in orde.G_Dragon schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 08:20:
[...]
Dan kunnen we wel stellen dat dit spel zeker niet goed geoptimaliseerd is voor de pc dus? Wel zuur en jammer voor de spelers, want zo verlies je toch weer een deel..
Hierdoor toch wel weer een andere mooie game ontdekt. Zag ik voorbij komen tijden de Ubisoft presentatie. TrackMania. Heerlijk Zen racen. En nog gratis ook nog. Ik wist al langer van deze game maar ik zag hele mooie banen voorbij komen tijdens de presentatie. O.a. Rally. Gister gelijk een paar uur gespeeld en vandaag weer. Het sturen is super gevoelig en dat maakt het speciaal. En de banen zijn echt heel lijp
[ Voor 34% gewijzigd door Robolokotobo op 13-06-2024 02:21 ]
Waarom zou het niet hardware gerelateerd kunnen zijn? Het gaat niet altijd of je hardware voldoet aan de eisen of niet. Het kan ook merk gerelateerd zijn. Ik kan als voorbeeld geven dat de 13th en 14th generatie van Intel onstabiel draait met Unreal Engine games. Dan kan je makkelijk de ontwikkelaar van het spel de schuld geven, terwijl het de schuld van een ander bedrijf is. Als mensen zeggen waarom Unreal games steeds crashen, vraag ik als eerst naar hun CPU. 95% van de mensen hebben dan inderdaad een 13th of 14th generatie van Intel.Robolokotobo schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 02:14:
[...]
Het is niet een specs probleem. Internet staat vol met mensen die hetzelfde melden. Mensen met high end systemen. Ook met alle settings op low blijft het probleem. Er was ook iemand op het The Crew Discord die zei er is geen fix. Klonk behoorlijk serieus zoals hij het zei. Er waren ook meer mensen die het probleem beaamden en die zeiden je kan dit of dat proberen. Maar niks hielp. Ik ben denk ik wel 4 uur lang bezig geweest om te kijken of ik het op kon lossen. Internet staat ook vol met suggesties. Maar ook vol met mensen die zeggen dat mensen denken dat ze een oplossing weten maar niks helpt echt
Het kan ook driver gerelateerd zijn. Zo heb ik een half jaar geen Elite Dangerous kunnen spelen, omdat er een hardnekkige fout in de AMD driver zat, waardoor de framerate in een warpdrive tot wel 1 FPS ging. Veel mensen met AMD had er toen last van. Maar dat is jaren geleden, voordat ik de overstap naar de GTX serie's had gemaakt.
Ik heb verder geen problemen en ik heb een high end PC. Ik heb tot nu toe nog geen enkel stutter of vastloper meegemaakt. Het loopt heerlijk soepel in 4k met alle settings op het hoogste.
Er moet iets zijn wat dit veroorzaakt. Zoals je het nu vertelt heeft een groot deel er last van. Als het aan de servers zou liggen, dan zou ik het ook moeten hebben. Het is niet zo dat ik een VIP verbinding heb.
[ Voor 13% gewijzigd door Toonen1988 op 13-06-2024 06:47 ]
Is wel vreemd idd dat het bij jou wel vloeiend loopt. Ik zag op internet veel verschillende setups met het probleem. Mijn specs staan hieronderToonen1988 schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 06:39:
[...]
Waarom zou het niet hardware gerelateerd kunnen zijn? Het gaat niet altijd of je hardware voldoet aan de eisen of niet. Het kan ook merk gerelateerd zijn. Ik kan als voorbeeld geven dat de 13th en 14th generatie van Intel onstabiel draait met Unreal Engine games. Dan kan je makkelijk de ontwikkelaar van het spel de schuld geven, terwijl het de schuld van een ander bedrijf is. Als mensen zeggen waarom Unreal games steeds crashen, vraag ik als eerst naar hun CPU. 95% van de mensen hebben dan inderdaad een 13th of 14th generatie van Intel.
Het kan ook driver gerelateerd zijn. Zo heb ik een half jaar geen Elite Dangerous kunnen spelen, omdat er een hardnekkige fout in de AMD driver zat, waardoor de framerate in een warpdrive tot wel 1 FPS ging. Veel mensen met AMD had er toen last van. Maar dat is jaren geleden, voordat ik de overstap naar de GTX serie's had gemaakt.
Ik heb verder geen problemen en ik heb een high end PC. Ik heb tot nu toe nog geen enkel stutter of vastloper meegemaakt. Het loopt heerlijk soepel in 4k met alle settings op het hoogste.
Er moet iets zijn wat dit veroorzaakt. Zoals je het nu vertelt heeft een groot deel er last van. Als het aan de servers zou liggen, dan zou ik het ook moeten hebben. Het is niet zo dat ik een VIP verbinding heb.
Iemand enig idee wat ik verkeerd doe zelfs op laagste difficulty krijg ik het niet voor elkaar.
Hmm hier een 8700K icm RTX 4070 en nog geen frame drop gezien.Robolokotobo schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 20:09:
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Oké, dat kan blijkbaar. Er is toch wel duidelijk wat aan de hand. De mensen op het Discord zeggen dat het probleem op een gegeven moment geïntroduceerd werd. Ook zijn er veel andere posts op het internet te vinden die hetzelfde zeggen. Misschien produceert een 4070 wel zoveel frames dat het probleem er dan niet is. Maar ik zag o.a. iemand met een 3070 en iemand met high end AMD hetzelfde zeggensdk1985 schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 15:50:
[...]
Hmm hier een 8700K icm RTX 4070 en nog geen frame drop gezien.
Het zou in ieder geval raar zijn als mijn hardware niet genoeg zou zijn. Zelfs met alles op low heb ik het probleem. Specs in onderschrift
Het probleem ligt misschien toch ook wel in de 60 fps max
[ Voor 14% gewijzigd door Robolokotobo op 26-06-2024 22:30 ]
Een maatje van mij heeft een 12600K icm een oude GTX 1060 en die heeft ook geen stutters.Robolokotobo schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 22:16:
[...]
Oké, dat kan blijkbaar. Er is toch wel duidelijk wat aan de hand. De mensen op het Discord zeggen dat het probleem op een gegeven moment geïntroduceerd werd. Ook zijn er veel andere posts op het internet te vinden die hetzelfde zeggen. Misschien produceert een 4070 wel zoveel frames dat het probleem er dan niet is. Maar ik zag o.a. iemand met een 3070 en iemand met high end AMD hetzelfde zeggen
Het zou in ieder geval raar zijn als mijn hardware niet genoeg zou zijn. Zelfs met alles op low heb ik het probleem. Specs in onderschrift
Het probleem ligt misschien toch ook wel in de 60 fps max
Een cpu bottleneck lijkt mij de meest logische verklaring. Een 10400F presteert volgens techpowerup gelijkwaardig aan een 8700K. Maar mijn 8700K draait niet stock maar op een all core multiplier van 4.7. Ghz. De 10400F heeft moeite om uberhaupt op 1 core 4.3 Ghz te behalen ivm zijn TDP van 64W.
Ik zie dat een 11600K voor 112 euro beschikbaar is, met TDP van 125W, dus dan zou ik die halen: uitvoering: Intel Core i5-11600K Tray
Overigens werkt het met frame drops andersom. Hoe hoger de fps des te erger de drops. Dit komt doordat meer fps meer cpu vereist. Zie wat een fps cap doet:
:fill(white):strip_exif()/f/image/ymIsNSSHJcT8ABmnP1xmg7Cc.png?f=user_large)
[ Voor 11% gewijzigd door sdk1985 op 27-06-2024 01:34 ]
Jij gebruikt ook een snellere kaart. Mijn 10400F zou dan helemaal geen bottleneck moeten zijn voor de RTX 4060. Ik ga hier niet voor upgraden. Vooral ook omdat het probleem met de game na de release geïntroduceerd is. Motorfest draait ook op last gen consoles. Dat maakt het helemaal vreemdsdk1985 schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 01:32:
[...]
Een maatje van mij heeft een 12600K icm een oude GTX 1060 en die heeft ook geen stutters.
Een cpu bottleneck lijkt mij de meest logische verklaring. Een 10400F presteert volgens techpowerup gelijkwaardig aan een 8700K. Maar mijn 8700K draait niet stock maar op een all core multiplier van 4.7. Ghz. De 10400F heeft moeite om uberhaupt op 1 core 4.3 Ghz te behalen ivm zijn TDP van 64W.
Ik zie dat een 11600K voor 112 euro beschikbaar is, met TDP van 125W, dus dan zou ik die halen: uitvoering: Intel Core i5-11600K Tray
Overigens werkt het met frame drops andersom. Hoe hoger de fps des te erger de drops. Dit komt doordat meer fps meer cpu vereist. Zie wat een fps cap doet:
[Afbeelding]
Kijk. Mensen hebben het probleem ook met een Ryzen R7 5700X en Ryzen R7 5800X. Het zou server gerelateerd kunnen zijn wordt ook gezegd https://steamcommunity.co...ns/1/4354494516772712688/
En er zijn zoveel van dit soort posts overal. Er is wat aan de hand met de game. Upgraden bied geen garantie dat het dan opgelost is. Ook op Xbox Series X zijn er stutters lees ik zojuist
Hoe kan ik dit oplossen? Ubisoft blinkt zelf vooral uit in simpele oplossingen zoals reset je modem, maar ik heb niet het idee dat het daaraan ligt.
Oh ik zie dat er onderhoud is
[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 03-07-2024 11:52 ]
Elect a clown, expect a circus.
Met die logica ben ik het niet eens. Als je game te zwaar op één core leunt en je koopt een cpu die erg beperkt is in de maximale Ghz per core dan kun je snel in de problemen komen. Dat het bij mij met de 8700K goed gaat zegt niks over je 10400F. Hoe de game op consoles draait is ook niet zo relevant. Consoles hebben jaren geleden al 8 trage Jaguar cores gekregen en alsnog hadden we in die periode zelden games op de pc die goed aan het multithreaden waren.Robolokotobo schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 11:21:
[...]
Jij gebruikt ook een snellere kaart. Mijn 10400F zou dan helemaal geen bottleneck moeten zijn voor de RTX 4060. Ik ga hier niet voor upgraden. Vooral ook omdat het probleem met de game na de release geïntroduceerd is. Motorfest draait ook op last gen consoles. Dat maakt het helemaal vreemd
Vind de steampost niet echt vergelijkbaar, kan ook in de 6700XT zitten. Verder ga je dit soort posts vrijwel bij elke game vinden in mijn ervaring.Kijk. Mensen hebben het probleem ook met een Ryzen R7 5700X en Ryzen R7 5800X. Het zou server gerelateerd kunnen zijn wordt ook gezegd https://steamcommunity.co...ns/1/4354494516772712688/
En er zijn zoveel van dit soort posts overal. Er is wat aan de hand met de game.
Dat klopt, maar je kunt wel vrij makkelijk in de games die je speelt vaststellen of je een cpu bottleneck hebt door met software zoals MSI afterburner je GPU load in beeld te brengen. Een 10400 blijft geen denderende cpu voor gaming. Ik zou dit vooral gebruiken als basis om even een onderzoekje te doen nu de upgrade, voor Intel, uitzonderlijk betaalbaar is.Upgraden bied geen garantie dat het dan opgelost is.

Heel vreemd zoals jij alles tegenspreekt na alle onderzoek die ik gedaan heb over deze game. Ik houd er nou verder ook over op hoor. Veel plezier met de gamesdk1985 schreef op zondag 7 juli 2024 @ 02:37:
[...]
Met die logica ben ik het niet eens. Als je game te zwaar op één core leunt en je koopt een cpu die erg beperkt is in de maximale Ghz per core dan kun je snel in de problemen komen. Dat het bij mij met de 8700K goed gaat zegt niks over je 10400F. Hoe de game op consoles draait is ook niet zo relevant. Consoles hebben jaren geleden al 8 trage Jaguar cores gekregen en alsnog hadden we in die periode zelden games op de pc die goed aan het multithreaden waren.
[...]
Vind de steampost niet echt vergelijkbaar, kan ook in de 6700XT zitten. Verder ga je dit soort posts vrijwel bij elke game vinden in mijn ervaring.
[...]
Dat klopt, maar je kunt wel vrij makkelijk in de games die je speelt vaststellen of je een cpu bottleneck hebt door met software zoals MSI afterburner je GPU load in beeld te brengen. Een 10400 blijft geen denderende cpu voor gaming. Ik zou dit vooral gebruiken als basis om even een onderzoekje te doen nu de upgrade, voor Intel, uitzonderlijk betaalbaar is.
[ Voor 6% gewijzigd door sdk1985 op 08-07-2024 17:38 ]
Tja zoeken is niet meer wat het geweest is. Los van de menselijke confirmation bias die snel op de loer ligt heb je tegenwoordig ook nog je persoonlijke search bubbel. Voor je het weet verzand je in een eindeloos doolhof van schieten met hagel als Nvidia prestatie profielen, her installeren van drivers, enz. Je had het beste meteen kunnen beginnen met MSI afterburner en fraps, al is het maar om het uit te sluiten. Ik weet dat de game normaal werkt op een 8700K, 5600 en een 12600K waarbij de videokaart een 4070, 2070 en een 1060 betreffen. Het OS is Win10, Win 10 en Win11. Je cpu blijft verdacht, die is gewoon erg laag in Ghz. Ik zou daar niet blind voor zijn maar je moet het zelf weten.Robolokotobo schreef op zondag 7 juli 2024 @ 05:15:
[...]
Heel vreemd zoals jij alles tegenspreekt na alle onderzoek die ik gedaan heb over deze game. Ik houd er nou verder ook over op hoor. Veel plezier met de game
Overigens had ik zelf een bug dat de game crashte bij het maken van een foto. Opgelost door de map van de game in My Documents te verwijderen. De game maakt vanzelf bij de volgende start de benodige bestanden opnieuw aan.
De game heeft ook een shadercache die hij na updates soms opnieuw compileert. Wellicht dat het helpt om die te resetten cq bij Nvidia control panel de maximale shader cache grootte te verhogen. Die van mij staat op unlimited maar is <1 GB.
[ Voor 18% gewijzigd door sdk1985 op 08-07-2024 17:38 ]
Pookje naar je toe halen op de Xbox controller zodat de neus uit het water komt en je minder weerstand hebt. Maar daardoor kun je slechter sturen dus je kunt het niet steeds gebruiken.rutgergron schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 15:46:
Weet iemand hoe het zit met het trimmen van de speedboot? Ik eindig steevast als laatste en ik dacht dat je de knuppel constant bij ps5 controller naar beneden moest houden.
Iemand enig idee wat ik verkeerd doe zelfs op laagste difficulty krijg ik het niet voor elkaar.
[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 08-07-2024 17:40 ]
rutgergron schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 15:46:
Weet iemand hoe het zit met het trimmen van de speedboot? Ik eindig steevast als laatste en ik dacht dat je de knuppel constant bij ps5 controller naar beneden moest houden.
Hier kwam ik dus pas aan het eind van het spel achter naar veel herstarts en gevloeksdk1985 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 17:40:
[...]
Pookje naar je toe halen op de Xbox controller zodat de neus uit het water komt en je minder weerstand hebt. Maar daardoor kun je slechter sturen dus je kunt het niet steeds gebruiken.

Tegenwoordig doe ik vrijwel wekelijks the summit en dat zijn leuke uitdagingen. Veel afwisselender en uitdagender dan bij Forza.
[ Voor 15% gewijzigd door sdk1985 op 21-08-2024 13:35 ]
Maar is er een optie om je auto te resetten als je vast zit? In sommige spellen triggert dat vanzelf en wordt je weer op de weg gezet, maar nu bleef ik gewoon eindeloos tegen een muur aan hangen.
En ik snap de container punten nog niet. Volgens mij zou ik er 2 moeten hebben, maar als ik in de map alleen de containers wil zien, zie ik een hoop maar niet de containers. Niet zo een zin om constant het hele eiland af te rijden naar de volgende challenge en ik heb nu geen idee hoe zo een spawn-point of travel point oid er uit ziet?
Oh oh Mr. B, oh oh!
De rewind knop (Y op de Xbox controller).VincentG schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 11:04:
Heb de game recent aangeschaft met een mooie deal in de store. Gister weer wat gespeeld (na een weekend trial lang terug) en moet nog wat wennen.
Maar is er een optie om je auto te resetten als je vast zit? In sommige spellen triggert dat vanzelf en wordt je weer op de weg gezet, maar nu bleef ik gewoon eindeloos tegen een muur aan hangen.
Het is een auto game dus het is de bedoeling dat je rijden leuk vindtEn ik snap de container punten nog niet. Volgens mij zou ik er 2 moeten hebben, maar als ik in de map alleen de containers wil zien, zie ik een hoop maar niet de containers. Niet zo een zin om constant het hele eiland af te rijden naar de volgende challenge en ik heb nu geen idee hoe zo een spawn-point of travel point oid er uit ziet?
Fast travel werkt alsvolgt. Elke playlist die je vrijspeelt heeft een contrainer. De container is het startpunt en uiteindelijk eindpunt van de playlist. Speel je de playlist uit dan krijg je een gratis auto en voortaan kun je fast travelen naar die container.
Speel je 10 playlists uit dan kun je overal fast travelen, via de map maar ook direct vanuit de interface bij events.
De eerste uren van de game ben je dus zelf aan het rijden van A naar B.
Oh oh Mr. B, oh oh!
We heard your concerns about access to The Crew games
— Ubisoft_UK (@Ubisoft_UK) 10 september 2024
Today, we want to express our commitment to the future of The Crew 2 and The Crew Motorfest.
We can confirm an offline mode to ensure long term access to both titles, stay tuned for more news in the next months. pic.twitter.com/pZhx4WUBPT
The Crew Motorfest Season 5 (Year 2) Update is the BIGGEST ever update released by Ivory Tower and it's seriously impressive. AND IT'S FREE!!!
🌐Offline Mode for both TC2 & Motorfest (thank you)
🏝️New Giant Island - MAUI (345km of drivable roads)
🪞Working Rear-view and Side Mirrors
⛩️New Playlist - Made In Japan Volume 2
🚔New Playlist - The Chase Squad
🚓New Open World Chase system
🚗New Dynamic Rival Race-Offs
🏎️New Year 2 Car Pass (20 New Cars)
🎟️New Prestige Tickets (To unlock past exclusive rewards)
🚁The Helicopter returns (Chase Squad Edition)
🏎️Here's some of the new cars coming in the update
- Liberty Walk Honda NSX
- Maserati MC20 Cielo
- Ford Mustang Mach-E GT
- Nissan Skyline GT-R R32
- Rimac Nevera
- Porsche 911 GT3 RS 2022
- IVT Ogmios
- BMW M5 CS
- 7 Chase Squad Variants (Pictured Below)
[ Voor 82% gewijzigd door G_Dragon op 11-09-2024 07:26 ]
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
denk dat dit nog wel even kan duren.G_Dragon schreef op woensdag 11 september 2024 @ 07:59:
Ik zit te wachten op een goedkope bundel met alle uitbreidingen
Daar ben ik ook bang voor
Ik was net iets eerder
In deze bundel zit niet het nieuwe eiland toch?Nol_NL schreef op woensdag 11 september 2024 @ 18:26:
[...]
Ik was net iets eerderGold editie is nu 39.99 in de PlayStation Store, daar zit ook de Year One pass bij.
Ik heb the crew motorfest voor mijn XSX. Zit te twijfelen om hem voor de ps5 te halen
Eigenlijk wel, omdat het de map uitbreiding voor iedereen beschikbaar wordt. Voor Chase Squad en extra voertuigen heb je wel de jaar 2 pas nodig.wjsiebes schreef op woensdag 11 september 2024 @ 21:51:
[...]
In deze bundel zit niet het nieuwe eiland toch?
Ik heb the crew motorfest voor mijn XSX. Zit te twijfelen om hem voor de ps5 te halen
The Chase Squad is included as part of the Year 2 Pass and is also included in new versions of the Gold and Ultimate editions of The Crew Motorfest. The Year 2 Pass will unlock access to 20 additional vehicles, nine of which will be available on day one, while the other 11 will be released as monthly drops throughout the year.
Weet niet op welk Platform je speelt maar de Gold editie is nu 29,99€ op Steam.G_Dragon schreef op woensdag 11 september 2024 @ 07:59:
Ik zit te wachten op een goedkope bundel met alle uitbreidingen
Op de playstation. Kost ie toch 100eu.Pimmuz schreef op donderdag 12 september 2024 @ 15:01:
[...]
Weet niet op welk Platform je speelt maar de Gold editie is nu 29,99€ op Steam.
Ook afgeprijsd toch ?wjsiebes schreef op donderdag 12 september 2024 @ 18:16:
[...]
Op de playstation. Kost ie toch 100eu.
https://store.playstation...02839_00-THECREWMULTI0000
Ja dat ligt meer aan Sony dan aan Ubisoft en ik weet niet of je weleens een spel hebt gekocht & geactiveerd via Account activatie?wjsiebes schreef op donderdag 12 september 2024 @ 18:16:
[...]
Op de playstation. Kost ie toch 100eu.
Ik zie op Kinguin toch wel wat Gold & Ultimate keys voor onder de 50euro.
Edit: zie nu de reactie van Nol nouja het is geen 29,99€ maar toch is 35,99€ flink wat minder dan 119,99€
[ Voor 13% gewijzigd door Pimmuz op 12-09-2024 19:38 . Reden: Post van Nol_nl gemist ]
Ah ik zat naar de Gold editie te kijken.. dit is wel interessantNol_NL schreef op donderdag 12 september 2024 @ 18:34:
[...]
Ook afgeprijsd toch ?
https://store.playstation...02839_00-THECREWMULTI0000
:strip_exif()/f/image/uaXT1xPsqcT4YHcY47tjPeBn.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 62% gewijzigd door Toonen1988 op 12-09-2024 21:23 ]
Misschien begrijp ik je niet goed maar hierboven geef je aan dat je wilt wachten op een aanbieding en die is er nu. Vervolgens begin je over de Year one pass dus je hebt het spel al?G_Dragon schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 14:49:
Ik heb hard getwijfeld om de year one pass te halen maar je krijgt alleen wat nieuwe auto's toch tot zover ik kon lezen, ik weet niet of ik dat het waard vind voor €30.
Ja het spel heb ik al sinds release en ook al helemaal uitgespeeld, dit had je kunnen zien in vorige reacties van mij in dit topicPimmuz schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 14:58:
[...]
Misschien begrijp ik je niet goed maar hierboven geef je aan dat je wilt wachten op een aanbieding en die is er nu. Vervolgens begin je over de Year one pass dus je hebt het spel al?
Voor dat geld bij https://www.g2play.net/ Testdrive Solar Crown voor nog geen 30,=G_Dragon schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 14:49:
Ik heb hard getwijfeld om de year one pass te halen maar je krijgt alleen wat nieuwe auto's toch tot zover ik kon lezen, ik weet niet of ik dat het waard vind voor €30.
Voor op Xbox? Want dat is dan wel een nette prijs waar ik over na kan gaan denken..Winkiller schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:10:
[...]
Voor dat geld bij https://www.g2play.net/ Testdrive Solar Crown voor nog geen 30,=
Nope Pc versie, ik had gehoopt dat Solar Crown TCM zou doen verbleken maar ik lees veel slechts.G_Dragon schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:14:
[...]
Voor op Xbox? Want dat is dan wel een nette prijs waar ik over na kan gaan denken..

https://www.xbox.com/nl-n...est-xbox-one/9pb5jn044bhzG_Dragon schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:14:
[...]
Voor op Xbox? Want dat is dan wel een nette prijs waar ik over na kan gaan denken..
Alstu
Wat is hiermee?
Ah ic what i did there
In de TDU Solar Crown tweakers forums heb ik gepost dat de uitgever is begonnen met met deactiveren van keys op dit soort sites. Ik weet niet waar G2Play deze keys vandaan heeft gehaald, maar mensen die keys hebben gekocht op Instant-Gaming zijn een deel van gedeactiveerd.Winkiller schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 15:10:
[...]
Voor dat geld bij https://www.g2play.net/ Testdrive Solar Crown voor nog geen 30,=
Ook heb ik mails op Steam forums voorbij zien komen van mensen die geweigerd worden door de support.
Het blijft op dit moment riskant omdat de ontwikkelaar/uitgever op dit moment optreed. Misschien over aantal maanden na release is het misschien een beter idee om weer zo'n key te kopen.
Ik weet wel dat Instant-Gaming nieuwe keys aan het uitrollen zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door Toonen1988 op 13-09-2024 16:49 ]
Haha geen probleem, denk dat er op de een of andere manier onduidelijkheid is ontstaan.Pimmuz schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:43:
[...]
Ah ic what i did thereEhm dacht dat je de versie's voor de xbox zocht maar je had het over tdsc my bad
Zelf speel ik The Crew: Motorfest al heel lang, dankzij @Robolokotobo die ooit mij tipte over de beta toen hij een onderwerp openende en mij vroeg als mede-auteur.
Ik twijfel over de year one pass, vind alleen auto's niet echt uitnodigend om hem te halen. Maar toch twijfel ik
Toen zei iemand van dan kan je misschien beter de nieuwe Test Drive Unlimited Solar Crown gaan halen, maar daarop vroeg ik of de prijs van onder de €30 ook voor Xbox was
Had ik nog niet gemeld, maar die key van mij doet het nog prima, normaal geactiveerd op Steam.Toonen1988 schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 16:43:
[...]
In de TDU Solar Crown tweakers forums heb ik gepost dat de uitgever is begonnen met met deactiveren van keys op dit soort sites. Ik weet niet waar G2Play deze keys vandaan heeft gehaald, maar mensen die keys hebben gekocht op Instant-Gaming zijn een deel van gedeactiveerd.
Ook The Crew Motorfest heb ik daar gekocht en die doet het ook nog prima.
[ Voor 7% gewijzigd door Winkiller op 21-09-2024 20:40 ]
https://www.twitch.tv/videos/2267673339
@G_Dragon
Ja het is sowieso erg rustig op het forum de laatste tijd, geen idee wat er gebeurd is of wat de reden is. Ik krijg telkens te horen dat het niet zo is, wanneer ik vraag of er wat gebruikers het forum hebben verlaten.Robolokotobo schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 07:26:
Nog even een filmpje omdat het hier zo rustig is. Ik heb er denk ik zo'n 30 uren inzitten in de afgelopen anderhalve week. De game draait best goed als je hem maar even de kans geeft om de wereld goed in te laden. Na een minuut of 8 zijn de frame drops verdwenen. Maar af en toe wil die nog wel even hikken
[YouTube: Nissan GT-R R35 - The Crew Motorfest🌠Spectacular Cornering🌠Wheel and pedals + shifters gameplay]
@G_Dragon
Wat ziet het spel er toch goed uit, heb het namelijk al een tijd niet meer aangeraakt! Krijg wel weer kriebels als ik jouw gameplay zie, maar ik wil me nog even inhouden tot er een mooie aanbieding komt voor alle packs van die season pass

Op zich best leuk, maar had graag gewild dat je keuze in een volgende playlist zou hebben.
Nu heb ik er een paar gedaan, die niet echt mijn ding zijn, en dan is de bijbehorende muziek ook niet echt fijn.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Forums gaan denk ik een beetje achteruit vooral door Discord. Ik ben daar ook actiever dan hier. Want daar kan je met mensen wereldwijd connecten. En er zijn Discords compleet toegewijd aan één onderwerpG_Dragon schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 08:19:
[...]
Ja het is sowieso erg rustig op het forum de laatste tijd, geen idee wat er gebeurd is of wat de reden is. Ik krijg telkens te horen dat het niet zo is, wanneer ik vraag of er wat gebruikers het forum hebben verlaten.
Wat ziet het spel er toch goed uit, heb het namelijk al een tijd niet meer aangeraakt! Krijg wel weer kriebels als ik jouw gameplay zie, maar ik wil me nog even inhouden tot er een mooie aanbieding komt voor alle packs van die season pass.
Ja, er was dus laatst een sale for ultimate maar goed jij hebt de game al
Ik denk dat volgende maand wanneer het nieuwe eiland verschijnt er wel een goede deal komt voor year one. Ik weet niet goed wat je bedoelt met packs van de season pass
Wat ik doe is de muziek uitzetten en Youtube aan op de achtergrond. Als er een nummer speelt die me op dat moment niet aanstaat is even alt tabben. Ander nummer uitzoeken, alt tab en weer doorVincentG schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 10:24:
Al paar weken niet meer gespeeld.
Op zich best leuk, maar had graag gewild dat je keuze in een volgende playlist zou hebben.
Nu heb ik er een paar gedaan, die niet echt mijn ding zijn, en dan is de bijbehorende muziek ook niet echt fijn.
Ja dat zou heel goed de oorzaak kunnen zijn en natuurlijk zijn er altijd pieken en dalen, das besef ik mij ook wel heel goed.Robolokotobo schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 11:33:
[...]
Forums gaan denk ik een beetje achteruit vooral door Discord. Ik ben daar ook actiever dan hier. Want daar kan je met mensen wereldwijd connecten. En er zijn Discords compleet toegewijd aan één onderwerp
Ja sorry voor de verwarring, maar ik bedoel die Year 1 & Year 2 passIk denk dat volgende maand wanneer het nieuwe eiland verschijnt er wel een goede deal komt voor year one. Ik weet niet goed wat je bedoelt met packs van de season pass
Keek erg uit naar test drive, maar daar is zoveel kritiek op. Forza was mooi geweest maar deze komt toch nooit naar de ps5. En volgens mijn zitten er niet meer race games aan te komen toch?
Hier heb je een mooie vergelijking, ik vind persoonlijk van wel maar ben natuurlijk wel benieuwd naar jouw mening:G.Scholtens schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 08:06:
Is deze game grafisch mooier dan de nieuwe test drive? Zoek een mooie en fijne racer, geen gt of nfs.
Keek erg uit naar test drive, maar daar is zoveel kritiek op. Forza was mooi geweest maar deze komt toch nooit naar de ps5. En volgens mijn zitten er niet meer race games aan te komen toch?
De game is erg mooi maar mist een klein beetje scherpte in de graphics. Dat doet Forza Horizon beter. Ik speel dan wel in 1080P op 24 inch. Dus misschien dat een 1440P of 4K scherm uitkomst biedt. Ik speel op de hoogste instellingen dus daar kan het niet aan liggen. Maar de content en de map en de auto's zijn bijzonder goed. Toffe online races altijd gevuld met 28 spelers. Toffe missies met bijzonder toffe straat circuits. De details in de auto's zijn schitterend om te zien, met ook veel nieuwe modellen.G.Scholtens schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 08:06:
Is deze game grafisch mooier dan de nieuwe test drive? Zoek een mooie en fijne racer, geen gt of nfs.
In het donker is de wereld erg mooi en overdag ook. Alleen bij zonsopgang en ondergang lijkt alles wat grijs en bruin en dat doet Forza Horizon beter. Maar in het donker met alle straatverlichting enz. en vooral wanneer het onweert en regent zijn de graphics echt geweldig. Dan heb ik dat missen van scherpte in de graphics ook niet. En wanneer de zon hoog aan de hemel staat ziet het er ook fenomenaal uit.
Je kan ook foto missies doen om geld en XP te verdienen en schat kisten zoeken. Je hebt een radar die piept wanneer je in de buurt van een schatkist bent en sneller begint te piepen wanneer je dichterbij komt.
Daarnaast speelt de game ook erg goed met een stuur. Beter dan Forza Horizon 4. FH 5 heb ik nog niet geprobeerd. De map heeft aardig wat berg weggetjes met hairpins. Erg vermakelijk. Maar toch mis ik wel een beetje de grote van de map van de eerste twee The Crew maps. De steden zijn wel mooi en gedetailleerd met veel variatie in gebouwen en zwembaden en fonteinen en trappen waarbij je omhoog kan rijden.
Er is bijv. een foto missie waarbij je een foto van een boot in een zwembad van een school moet maken. En dat gaat dus om één van je eigen boten die je kan besturen in de game die je er in moet zien te krijgen. En daarna een foto van een burnout op het American football veld van diezelfde school. Dat soort dingen zijn best vermakelijk
Maar volgende maand wordt dus Maui toegevoegd die net zo groot moet zijn als de helft van Hawaii. Sorry voor het lange verhaal. Ik weet dat sommigen dat leuk vinden en anderen niet
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik weet wat je bedoelt. Dat vind ik ook wanneer die wat laag staat. Het gebeurt gelukkig niet vaak dat die de gelegenheid krijgt om in je blikveld te schijnen.VincentG schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:29:
Is er eigenlijk een instelling om de zon wat minder fel te maken? Ik vind dat best irritant en wel een beetje too much.
In het brightness/gamma/contrast waar je die instellingen moet aanpassen op basis van 'till you barely see the image'. Daar zou ik dan het gamma wat lager instellen. Of dat dan een goed beeld brengt weet ik niet. Misschien brightness en contrast ook wat naar beneden
Ik zag wel dat er op Reddit gezegd wordt dat het aanpassen 'till you barely see the image' niet goed werkt of geen goed idee is
Als je monitor of TV ook HDR heeft zou je die instelling ook wat naar beneden kunnen schroeven
[ Voor 5% gewijzigd door Robolokotobo op 15-10-2024 10:46 ]
Probeer eens volumetric lighting op low of mediumVincentG schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:29:
Is er eigenlijk een instelling om de zon wat minder fel te maken? Ik vind dat best irritant en wel een beetje too much.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Zit ook de year 1 pass bij, geen idee wat dit precies inhoud, maar hoe meer hoe beter denk ik dan maar.
En verwacht geen beter / mooiere arcade racer voor de ps5 op het moment. Had TDU verwacht, maar die scoort alleen maar slecht en hoor eigenlijks niks negatiefs over deze game.
Oke boten etc had van mij niet gehoeven, maar auto aanbod is meer dan prima wat ik zo las in de openingspost
Dit krijg je met de year 1 passG.Scholtens schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 09:37:
Denk dat ik de gold editie maar ga nemen voor de ps5, nu 39euro, Volgens mij geen rare prijs.
Zit ook de year 1 pass bij, geen idee wat dit precies inhoud, maar hoe meer hoe beter denk ik dan maar.
En verwacht geen beter / mooiere arcade racer voor de ps5 op het moment. Had TDU verwacht, maar die scoort alleen maar slecht en hoor eigenlijks niks negatiefs over deze game.
Oke boten etc had van mij niet gehoeven, maar auto aanbod is meer dan prima wat ik zo las in de openingspost
Alleen maar meer voertuigen erbij dus, nou ja dikke plus dan maar
Ja, ik vond ze persoonlijk wat mager. Juist omdat er alleen maar voertuigen bij kwamen, maar wie weet haal ik ze ooit nog wel bij een mooie aanbieding want het is wel een mooi spelG.Scholtens schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 09:48:
[...]
Alleen maar meer voertuigen erbij dus, nou ja dikke plus dan maar