[Multi] The Crew Motorfest

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

G_Dragon schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 23:28:
Wat is trouwens het verschil tussen de Xbox One en Xbox Series X versie? Want de Xbox one versie kan ik kopen voor rond de €40 maar ben bang dat ik dan niet automatisch de Series X versie krijg
Dr zit een significant verschil in de grafische verschillen tussen die 2 versies. Je hebt de X1 versie en de Cross gen versie waar zowel X1 als XS in zitten. En als je die koopt wil ie ook nog wel eens beiden installeren.

Het verschil is groot genoeg dat ik zeg: pak die goedkope versie niet. Wacht dan nog beter op een aanbieding.

Online faalt bij mij nog wel qua Crew. Valt regelmatig uit elkaar, je kunt elkaar maar moeilijk vinden en er is eigenlijk weinig te doen samen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:23
G_Dragon schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 23:28:
Wat is trouwens het verschil tussen de Xbox One en Xbox Series X versie? Want de Xbox one versie kan ik kopen voor rond de €40 maar ben bang dat ik dan niet automatisch de Series X versie krijg
60 fps, alleen dat is het al waard imo en verder zijn graphics van X versie natuurlijk ook stuk beter. Is zonde om old gen versies te gaan halen voor je nieuwe Series X natuurlijk..

[ Voor 8% gewijzigd door Stylze op 17-09-2023 09:49 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Martinspire schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 23:30:
[...]

Dr zit een significant verschil in de grafische verschillen tussen die 2 versies. Je hebt de X1 versie en de Cross gen versie waar zowel X1 als XS in zitten. En als je die koopt wil ie ook nog wel eens beiden installeren.

Het verschil is groot genoeg dat ik zeg: pak die goedkope versie niet. Wacht dan nog beter op een aanbieding.

Online faalt bij mij nog wel qua Crew. Valt regelmatig uit elkaar, je kunt elkaar maar moeilijk vinden en er is eigenlijk weinig te doen samen.
Stylze schreef op zondag 17 september 2023 @ 09:47:
[...]

60 fps, alleen dat is het al waard imo en verder zijn graphics van X versie natuurlijk ook stuk beter. Is zonde om old gen versies te gaan halen voor je nieuwe Series X natuurlijk..
Bedankt voor jullie reactie, natuurlijk weet ik wel dat er een groot verschil tussen beide versies zit maar ik had mijn vraag verkeerd gesteld want wat ik eigenlijk wou weten was of de Xbox One versie ook automatisch omgezet word naar de Series X versie omdat het spel detecteerd dat je op een Xbox Series X speelt. Ergens verwarrend en jammer dat ze nog steeds old gen maken :o

Ik wacht wel even tot de Xbox Series versie goedkoper word d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:02

Fanta

FordPerformance™️

Blij dat ik de trial even heb kunnen proberen, want daardoor weet ik nu zeker dat ik hier geen geld aan uit ga geven. Als Forza Horizon niet zou bestaan, zou dit best een lekkere game kunnen zijn. Het speelt helemaal niet onaardig, maar FH doet gewoon vrijwel alles beter. Na een uurtje Motorfest even FH5 opstarten voelt als een verademing. De besturing is beter, de graphics zijn beter, de details zijn beter, het geluid is beter, etc. Misschien is het een dingetje wat in de definitieve versie van Motorfest nog wordt opgepakt, maar waarom zijn de filmpjes locked op een lagere fps dan de gameplay? Ik krijg er bijna pijn van in mijn hoofd en skip daardoor maar elke cutscene. Het enige wat Motorfest in mijn ogen (iets) beter doet dan FH, zijn de cockpit animaties. Lekker cruisen met je arm uit het raam als je langzaam rijdt, en het stuur stevig vastpakken als je het gas in trapt. Dat zijn leuke details. Maar niet de details die mij gaan overtuigen deze game aan te schaffen.

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:55
Fanta schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:15:
Blij dat ik de trial even heb kunnen proberen, want daardoor weet ik nu zeker dat ik hier geen geld aan uit ga geven. Als Forza Horizon niet zou bestaan, zou dit best een lekkere game kunnen zijn. Het speelt helemaal niet onaardig, maar FH doet gewoon vrijwel alles beter. Na een uurtje Motorfest even FH5 opstarten voelt als een verademing. De besturing is beter, de graphics zijn beter, de details zijn beter, het geluid is beter, etc. Misschien is het een dingetje wat in de definitieve versie van Motorfest nog wordt opgepakt, maar waarom zijn de filmpjes locked op een lagere fps dan de gameplay? Ik krijg er bijna pijn van in mijn hoofd en skip daardoor maar elke cutscene. Het enige wat Motorfest in mijn ogen (iets) beter doet dan FH, zijn de cockpit animaties. Lekker cruisen met je arm uit het raam als je langzaam rijdt, en het stuur stevig vastpakken als je het gas in trapt. Dat zijn leuke details. Maar niet de details die mij gaan overtuigen deze game aan te schaffen.
Het geluid beter van een Forza game? Sorry, maar de auto's in TCM klinken toch écht realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 09:06
De graphics en de details beter ben ik het ook niet mee eens. Games Radar heeft al gezegd dat de engine van Motorfest beter is in meer vegetatie laten zien en een betere draw distance heeft. En als ik dan FH5 vergelijk met Motorfest dan zie ik veel meer details in Motorfest. Ook de steden zijn veel gedetailleerder. Veel realistischer in hoe de gebouwen er in staan i.c.m de dingen eromheen. Persoonlijke mening natuurlijk maar ik vond FH3 echt geweldig. Toen 4 kwam vond ik die ook wel tof maar die stad in dat deel ziet er echt heel karig uit. Toen kwam 5 en besloot ik al snel, deze ga ik niet spelen. Map is veel te kaal imo. Nogmaals persoonlijke mening

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:23

Pimmuz

Roar

Denk dat Graphics & Audio heel erg persoonlijk zijn ik ben echt een die hard Horizon fan maar het geluid van de auto's is in Motorfest wel veel beter en gevarieerder. In FH5 heb je de standaard motors voor auto's maar die upgrade v6's & v8's klinken toch echt allemaal het zelfde.

Rijd je door die tunnel hoor je ook niet echt verschil terwijl dat in Motorfest wel het geval is en zelfs best bruut.

Graphics wise tjah dat is smaak ik vind de auto's vele malen mooier in Motorfest maar de omgeving heel erg onzuiver maargoed er is wel veel meer te zien dus ze moeten ergens ook een goede balans maken. FH5 is gewoon een kale map beetje jungle beetje klein laag stadje en that's it wellicht dat daarom de details van een wat hoger niveau zijn.

Eigenlijk is het vanaf FH2 bergafwaarts gegaan ja de maps werden groter kon meer stuk maar kwa inhoud werd het ook kaler en tegelijkertijd verzadigde de map met activiteiten.

Hopelijk word deel 6 weer een knaller met Tokio als center en dan wat mooie bergwegen eromheen net als in FH2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Forza Horizon is natuurlijk de grote naam en The Crew is dat niet. Op basis daarvan worden een heleboel meningen van gamers gevormd. En zelfs een boel reviewers spelen daar op in. Want oh wee als ze de review niet baseren op wat de populaire ongefundeerde mening is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Robolokotobo schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:26:
Forza Horizon is natuurlijk de grote naam en The Crew is dat niet. Op basis daarvan worden een heleboel meningen van gamers gevormd. En zelfs een boel reviewers spelen daar op in. Want oh wee als ze de review niet baseren op wat de populaire ongefundeerde mening is
Dat geldt voor mij absoluut niet. Ik heb beide games geïnstalleerd en speel ze om en om. Beide op maximale instellingen. The Crew oogt zo verschrikkelijk goedkoop. Het doet me niets dat iemand ergens heeft geroepen dat ze een betere engine gebruiken dan FH, het gaat er om wat er op mijn scherm verschijnt. De textures van bijvoorbeeld gebouwen zijn echt heel slecht, de game voelt voor mij op geen enkel moment een beetje realistisch aan. Een van de dingen die veel mensen zo leuk vinden in deze sandbox racers is een beetje rond cruisen, aan kloten, etc. Daar heb ik in Motorfest nul behoefte aan, doe maar gewoon de volgende race. Voor een arcade racer echt helemaal prima, maar geen vergelijk met FH. Ik ben het er mee eens dat FH bergafwaarts gegaan is qua mapdesign en invulling, maar de basis is echt veel beter, en dat maakt voor mij hoe een game aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Fanta schreef op zondag 17 september 2023 @ 12:15:
Ik vind FH5 ook wel net iets mooier hoor, maar op de een of andere manier voelt het daar wel allemaal heel leeg een kaal aan. De auto besturing vind ik ook wat beter voelen in FH5 maar vind de auto's in motorfest in ieder geval een stuk beter dan the crew 2 en het stoort me niet meer. Geluid is trouwens wel echt duidelijk beter in Motorfest dus dan vraag ik me af of je de game wel echt gespeeld hebt of dat je niet een FH fanboy bent die hier komt trollen? Dat is namelijk iets wat je echt goed opmerkt. Kan je ook in de reviews nalezen trouwens.

Motorfest weet mij tot nu toe meer te vermaken door de variatie, bijvoorbeeld op motors rondrijden enzo is gewoon erg tof als afwisseling af en toe. Het heeft een breder pakket en de wereld is wat minder saai ofzo als in FH5, ik kan het niet echt goed uitleggen maar het klikt bij mij gewoon wat meer en zorgt voor meer fun.

Motorfest is wel meer arcade maar dat vind ik juist wel lekker, gt7 heb ik al voor de realistische rijervaring.

Maar als xbox eigenaar zou ik ook gewoon lekker voor FH gaan aangezien die bij gamepass zit, voor playstation eigenaren is motorfest echter een tof alternatief.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Stylze schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:50:
[...]

Geluid is trouwens wel echt duidelijk beter in Motorfest dus dan vraag ik me af of je de game wel echt gespeeld hebt of dat je niet een FH fanboy bent die hier komt trollen? Dat is namelijk iets wat je echt goed opmerkt. Kan je ook in de reviews nalezen trouwens.
Laten we kiezen voor de variant waar het geluid van de auto’s mij niet zo boeit. Ja, dat kan zeker beter, maar ik vind andere zaken belangrijker. Nee ik ben geen fanboy. Sterker nog, ik ben pas FH gaan spelen nadat ik enthousiast werd van de eerste Crew game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Fanta schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:00:
[...]

Laten we kiezen voor de variant waar het geluid van de auto’s mij niet zo boeit. Ja, dat kan zeker beter, maar ik vind andere zaken belangrijker. Nee ik ben geen fanboy. Sterker nog, ik ben pas FH gaan spelen nadat ik enthousiast werd van de eerste Crew game.
Als geluid je niet interesseert, hoe kun je dan beweren dat iets beter klinkt terwijl de auto's in Forza juist een boel dynamiek missen?

In TCM leven de motoren van de auto's echt, dat merk je ook echt zodra je hoger in de toeren komt.

Dat hebben ze echt heel goed gedaan en daarvoor mogen ze best geprezen worden. Want in veel games klinken de auto's synthetisch. Wat ik bijvoorbeeld heb gehoord van Forza 8 stelt me weer zeer teleur. Ze schreeuwen het zelfs van de daken hoe goed hun geluid wel niet is. Terwijl het wederom typisch 'Forza synthetic is'. Vind ik ontzettend jammer bij zo'n game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:00
Ik heb het nu zo'n 10 uur gespeeld tot nu toe op de ps5, ik vind hem echt geweldig, die verschillende sfeertjes per playlist met andere graphics, belichting (die saturated belichting in die jaren 50 playlist is echt geweldig), de HDR implementatie vind ik erg goed. Al met al een dijk van een game.

Ik heb forza horizon ook op de pc, maar zelf vind ik motorfest beter. Ik vind het afwisselender en het sfeertje vind ik beter waarbij ik forza iets saaier vind (maar ook nog wel steeds een goede game overigens).

Ik vond de crew 2 niet zoveel aan, die heb ik wel, maar de stap voorwaarts zowel grafisch als in sfeer is voor mij in motorfest echt wel een verrassing. Wat ik wel tof vond is dat je de auto's van de crew 2 die je al hebt kan importeren als je de game voor de eerste keer start.

Wat betreft playlists, ik vond tot nu toe de japan playlist het minst leuk, de porsche 911 playlist was geweldig, die jaren 50 playlist met die routes waarbij je foto's moet zoeken en volgen is brilliant bedacht.

Ik vermaak me er enorm mee in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Fanta schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:00:
[...]

Huh het geluid boeit je nu opeens niet maar je benoemd het wel eerder in de punten die FH5 voor jou beter maken? Lekker objectief beoordeel je de games man, lekker zelf weten maar beetje kinderachtig gedrag dit.

Denk dat sowieso de meningen zullen verschillen over de beide games en ze hebben ook veel raakvlakken maar in ieder geval voor de PS5 owners een aanrader gezien FH daar niet te spelen is.

[ Voor 13% gewijzigd door Stylze op 17-09-2023 14:56 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

flugelisoke schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:25:
[...]

Als geluid je niet interesseert, hoe kun je dan beweren dat iets beter klinkt terwijl de auto's in Forza juist een boel dynamiek missen?
Ten eerste heb ik nooit beweerd dat het me niets interesseert, ik zeg alleen dat ik andere zaken belangrijker vind. Daarnaast heb ik nooit beweerd dat ik het alleen over het geluid van de auto’s heb. Er is meer geluid in een game dan het geluid van een auto, en dat doet FH wat mij betreft beter. Denk aan de soundtrack, voice achting, etc. Het verschil is niet zo enorm groot, maar dat zou het wel moeten zijn als ik 60-70 euro uit ga geven aan een kopie van een spel wat ik al heb en wat (ook al is het op sommige vlakken marginaal) een betere game is. Ik denk dat een eerlijke conclusie is dat TCM een prima game is voor PS5 eigenaren, of voor mensen die FH3/4/5 nog niet hebben gekocht en een soortgelijke ervaring zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Stylze schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:54:
[...]

Huh het geluid boeit je nu opeens niet maar je benoemd het wel eerder in de punten die FH5 voor jou beter maken? Lekker objectief beoordeel je de games man, lekker zelf weten maar beetje kinderachtig gedrag dit.
Even rustig aan aub. Zoals eerder aangegeven heb ik het niet alleen over het geluid van de auto’s, maar ook al het andere geluid in de game. Kijk uit met die vlugge conclusies over hoe kinderachtig iemand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:20

Zyron

BWRAAAAP

Ik moet zeggen dat ik FH(5) grafisch echt wel gelikter vind, maar de steden in TCM mooier. Beter aangekleed, denk aan simpele dingen als parkeerplaatsen etc., waar je ook gewoon overheen kan rijden.
Het argument dat FH5 een kalere map heeft, ja, eens, maar is dat ook niet een logisch gevolg qua locatie? Ja, er hadden grotere en rijkere gevulde steden in kunnen zitten, maar de dorre vlaktes horen er wel bij. Zou het zich bijv ergens in Japan afgespeeld hebben, krijg je imo toch ook een anders gevulde map. Denk dat FH3 en FH2 daar een goed voorbeeld van waren.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Het lijkt mij interessant dat ze bij The Crew 3 eens Europa gaan aandoen. Genoeg mooie locaties en zoals je ziet bij ETS2 heb je genoeg ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:35
Zyron schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:44:
Ik moet zeggen dat ik FH(5) grafisch echt wel gelikter vind, maar de steden in TCM mooier. Beter aangekleed, denk aan simpele dingen als parkeerplaatsen etc., waar je ook gewoon overheen kan rijden.
Het argument dat FH5 een kalere map heeft, ja, eens, maar is dat ook niet een logisch gevolg qua locatie? Ja, er hadden grotere en rijkere gevulde steden in kunnen zitten, maar de dorre vlaktes horen er wel bij. Zou het zich bijv ergens in Japan afgespeeld hebben, krijg je imo toch ook een anders gevulde map. Denk dat FH3 en FH2 daar een goed voorbeeld van waren.
Eerlijk gezegt vind ik steden eigenlijks niet zo'n belangrijk punt in een openworld racer/cruiser. en of andere urban omgevingen.
TC1/2 en ook TDU vind ik veel leuker om op de berg wegen e.d. te rijden. gewoon leuke lange uitdagende sprints.
Of een tour langs/door een bos die ook leuke slinger wegen heeft. Is voor mij wel waar dit soort games het meest schijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 00:04
Ik ben positief verrast. Heb circa een uur of 3 gespeeld en mij valt op dat de afwisseling veel groter is dan bij Forza Horizon 5. De handling van de auto's is vaak ook uitdagender. Ter vergelijking in FH5 de nieuwste DLC heb ik alles meteen gehaald. In Motorfest is dit alleen het geval omdat ik in een 'crew' zat en iemand anders het objective haalde wat mij dan niet lukte. Daarmee zijn de racers leuker. Ook fijn dat je niet constant die overdreven laadschermen met lootboxen krijgt waarbij je wordt doodgegooid met nieuwe auto's.

Grafisch mis je de scherpe textures maar de locatie an sich is natuurlijk mooier.

Verder is de afwisseling wel fijn. Ik heb nu 3 playslists gedaan met elk 8 events en dan rijd je min of meer elke keer in een andere auto. Ook heb ik een stukje gevlogen en gevaren. Daarnaast heb ik een aantal events gehad waarbij je geen GPS had maar op basis van foto's moest navigeren. Best grappig!

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Zyron schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:44:
Toch vind ik de dorre vlakte in Motorfest mooier ogen eigenlijk. Overall is het natuurlijk wel allemaal net wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
flugelisoke schreef op zondag 17 september 2023 @ 14:25:
[...]

In TCM leven de motoren van de auto's echt, dat merk je ook echt zodra je hoger in de toeren komt.

Dat hebben ze echt heel goed gedaan en daarvoor mogen ze best geprezen worden. Want in veel games klinken de auto's synthetisch. Wat ik bijvoorbeeld heb gehoord van Forza 8 stelt me weer zeer teleur. Ze schreeuwen het zelfs van de daken hoe goed hun geluid wel niet is. Terwijl het wederom typisch 'Forza synthetic is'. Vind ik ontzettend jammer bij zo'n game.
Klinken in FH5 niet veel auto's hetzelfde omdat je overal zo'n tune op gooit met daarin AWD en een engine swap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Martinspire schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 23:30:
[...]
.

Huh je kunt letterlijk alles samen doen. Sterker nog ik heb in 3 uur daadwerkelijk elke race muv de intro samen gedaan. Je kunt ook samen treasures zoeken. Gedeelde waypoint zit ook al in de game. Weeklies zitten ook in de game.

[ Voor 8% gewijzigd door sdk1985 op 18-09-2023 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Laatst online: 14-09 21:24
Fanta schreef op zondag 17 september 2023 @ 15:01:
[...]

Even rustig aan aub. Zoals eerder aangegeven heb ik het niet alleen over het geluid van de auto’s, maar ook al het andere geluid in de game. Kijk uit met die vlugge conclusies over hoe kinderachtig iemand is.
En toch benoem je specifiek het geluid van de auto's in je eerdere post.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Marcievg schreef op maandag 18 september 2023 @ 07:00:
[...]

En toch benoem je specifiek het geluid van de auto's in je eerdere post.
Doe maar even een quote dan. Ik heb dat namelijk nergens geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:51

-tom-562

Oliesjeik

sdk1985 schreef op zondag 17 september 2023 @ 23:50:
[...]

Klinken in FH5 niet veel auto's hetzelfde omdat je overal zo'n tune op gooit met daarin AWD en een engine swap?
Dan nog, de auto's in FH5 klinken niet realistisch en erg vlak. De enige variabele lijkt het toerental te zijn.
Zo hoor je geen verschil tussen half gas en vol gas (iets waar ik mij echt aan kan irriteren). Iets wat je (tenminste, in de filmpjes die ik zie) duidelijk wel hoort bij TCM. Ook de invloed van een onregelmatig wegdek op de aandrijflijn (en dus de motor) lijk je in TCM beter te horen.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robster19
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-08 09:55
Vermakelijke game, helaas 0% schade aan je voertuig.
En wat is het spel duur......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
robster19 schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:41:
ja alle games zijn duur nu, maar heb hem toch gekocht, dure maand met MK1 en EA FC ook nog must buys voor mij. :+ maanden hierna gelukkig wat rustiger en denk dat ik veel uren hierin ga stoppen zeker nu het langzamerhand wel meer game weer gaat worden.

Er zit ontzettend veel content in de game en ze gaan de game ook lang supporten met updates enzo dus vind het het geld wel waard. Maar als je het geduld kan opbrengen en niet zo'n fomo gevoel hebt als ik altijd bij game releases zou ik lekker wachten op een prijsverlaging.

[ Voor 10% gewijzigd door Stylze op 18-09-2023 15:09 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

YouTube: The Crew Motorfest Online is a Massacre

Heb het zelf nog niet geprobeerd maar wat een dikke teringzooi zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Pimmuz schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:52:

Die grand races zijn wel chaos ja :+ vooral veel lachen gieren en brullen, tis wel echt een arcade racer.
Ben normaal niet van het online maar heb wel dikke fun hier gehad met de paar online potjes die ik deed. Alleen heb ik vaak een veel slechtere auto dan de rest.

Voor simulatie moet je trouwens echt een andere race game spelen ;)

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Stylze schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:20:
[...]

Die grand races zijn wel chaos ja :+ vooral veel lachen gieren en brullen, tis wel echt een arcade racer.
Ben normaal niet van het online maar heb wel dikke fun hier gehad met de paar online potjes die ik deed. Alleen heb ik vaak een veel slechtere auto dan de rest.

Voor simulatie moet je trouwens echt een andere race game spelen ;)
I know ben nu bezig om Most Wanted 2005 & 2012 speelbaar te krijgen op de PC en Split/Second voor de gene die dat nog kennen :D Motorfest is voor mij echt het cruisen en genieten van het eiland online zal ik denk niet veel gaan doen.

Sim doen we met de playseat icm Trustmaster T300RS en dan vooral GT7 op de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Laatst online: 11-09 19:45
robster19 schreef op maandag 18 september 2023 @ 12:41:
69€ special edition pre order op bol. Vind dit nog zo gek duur niet.

Gezien wat een groot spel het is, en ik er wss toch weer vele uren plezier met ga beleven.

[ Voor 14% gewijzigd door c4coupe op 19-09-2023 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Pimmuz schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:52:

Ziet er geinig uit. Valt mij op dat in de praktijk dat wall bangen geen plaatsen oplevert maar juist kost. Helaas is de trial alweer voorbij!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Als Forza Horizon fan deze ook maar eens aanschaffen. Ik was aan het twijfelen tussen pc of PS5 maar ga hem halen vor PS5 dan kan deze ook nog eens afgestoft worden lol. (en pc is al 5j oud) Is PS+ noodzakelijk?

iRacing Profiel

• Zyron
  • Laatst online: 21:20

Zyron

BWRAAAAP

Lijkt erop van niet (maar ik ga het je niet garanderen), maar wat ik met een vlugge Google lees heb je PS+ alleen nodig voor de online content.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:00
Scifo83 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 03:21:
Als Forza Horizon fan deze ook maar eens aanschaffen. Ik was aan het twijfelen tussen pc of PS5 maar ga hem halen vor PS5 dan kan deze ook nog eens afgestoft worden lol. (en pc is al 5j oud) Is PS+ noodzakelijk?
goede vraag,

in de game zelf in free roam mode zie je anderen ook rijden dus er is wel een online component ingebouwd in de game. Maar ik verwacht dat je daar geen plus voor nodig hebt.

Voor de grand tour mode is het denk ik wel noodzakelijk, aangezien je daar online tegen anderen raced.

Maar ik kan plus niet uitzetten om het even voor je te testen. Maar logisch gezien zou je de game gewoon moeten kunnen spelen zonder plus.

• sdk1985
Scifo83 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 03:21:
De leeftijd van de pc is niet zo relevant. De specs natuurlijk wel. Mijn cpu, de 8700k, stamt uit 2017 maar draait de game prima.

Verder heb ik vernomen dat het net als The Crew 2 is; je kunt de game spelen en andere zien in free roam. Maar je kunt niet mensen in je crew inviten en niet aan de multiplayer races meedoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Merci. Aangekocht en idd geen ps plus nodig.

Ik heb nu de playlist "Made in Japan" voltooid en ik kreeg wel serieuze need for speed underground vibes :D

Volgens mij is het spel gewoon een need for speed meets Forza Horizon. Handling nijgt meer naar arcade als ik vergelijk met FH maar vind dat best prima. Past hier wel.

Denk dat ik me wel goed ga amuseren met dit spel. Worth every penny :D

iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TheNewBlood
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-09 20:42
Foto mode is toch ook geweldig hoor. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QH9bJ3257CrQfB6zTYYKY1mdjh4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WsEMlnhHAUswU2hPn2GLbLEr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3HhbkA5AtUWtL9_wq1oDfHp_BTA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rJqLljSFqlFVqEERdoBVaZLZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8K3KfwXRsXGXkoBDBgb8thfecn4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FeLQqkdjEvPRFSiwnUKlrHpA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HQXVM5ombzn5KolyEnSQkAmrQAc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AsgcebhgfmBk0o2aRewQvYJO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/235H58h4Nbmyr3d6ad3qTYfpO8A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EprSXjDEdoLhKGGK0lPzugHr.jpg?f=fotoalbum_large

• robster19
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-08 09:55
Scifo83 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:43:
Merci. Aangekocht en idd geen ps plus nodig.
Geen playstation plus nodig om online te kunnen racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Spelen jullie nog? Ik kon nog geen geld vrij maken voor de game en mijn controller is stuk :'( Ik heb nog een controller maar dat is een fightpad en zitten dus geen pookjes op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Yes ik speel hem zeker nog, heerlijke game maar hoop wel dat ze een eiland gaan toevoegen later, want de map is wel wat aan de kleine kant voor het hele vliegtuig gebeuren enzo erbij.

Vind het heerlijk om te switchen on the fly naar vliegtuigje en dan naar de bergen te vliegen en vervolgens in de lucht switchen naar een crossmotor en door de modderige wegen weer naar beneden scheuren.

The crew kennende zullen ze nog veel content gaan toevoegen in de toekomst dus maak me daar ook geen zorgen over.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Stylze schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:55:
Yes ik speel hem zeker nog, heerlijke game maar hoop wel dat ze een eiland gaan toevoegen later, want de map is wel wat aan de kleine kant voor het hele vliegtuig gebeuren enzo erbij.

Vind het heerlijk om te switchen on the fly naar vliegtuigje en dan naar de bergen te vliegen en vervolgens in de lucht switchen naar een crossmotor en door de modderige wegen weer naar beneden scheuren.

The crew kennende zullen ze nog veel content gaan toevoegen in de toekomst dus maak me daar ook geen zorgen over.
Dat klinkt erg goed. Soon® zal ik ook spelen. Hoop ik

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• c4coupe
  • Laatst online: 11-09 19:45
Na toch al een tiental uren te hebben gespeeld, wat een schokkend geval is dit weer. Triestig.

Als het een beetje druk wordt gaat die fps zo omlaag en komt die bijlange aan niet aan de 60.speelt dan zeer schokkerig.

Ik dacht een jaar geleden ik koop een ps5, ben ik eindelijk van dat gezeik vanaf waar een pc mee te maken heeft. Settings aanpassen om deftig te gamen.

Maar dit is nu al mijn 3de spel ofzo dat gewoon slecht loopt.

Star wars jedi, het slechts van allemaal. Grootste flop in jaren.

Motorfest zit mijn inziens ook nog teveel fps drops in om het echt goed te maken.

Vroeger met forza op de Xbox nooit, maar dan ook nooit gezien.

Gran turismo. +200uur.schokt nooit. Maak het dan minder mooi, maar zorg er voor dat iets wel deftig werkt.

Hopelijk komen die updates ook wat sneller zodat dit probleem snel van de baan is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Hmm, net toevallig gezien dat deze game uit is (beetje browsen in steam). Ik ga 'm niet meteen kopen, maar ik ben wel nieuwsgierig, en ga dit topic dan ook volgen.

De vorige heb ik even gedownload en dan meteen weer laten terugbetalen door steam. Vaag gedoe met vliegtuigen en boten had ik geen zin in.

Ik vind FH als bijzonder mooi (graphics), technisch dik ok, maar als game twee keer niets. Soort kauwgomballen automaat met al die rewards, de zinloze races (eerste, vijfde, 15de, who cares, hier zijn je credits) en de totaal idiote progression (niet bestaand eigenlijk). Grindy, en online compleet onoverzichtelijk.

Ik vind arcade prima, maar dan wel niet met een Lamborghini aan 250km/u door de velden offroaden of 200m jumps maken met een supercar. Arcade is top, maar dan handling. Dat andere type arcade haalt me compleet uit de setting/game... Ik weet niet of ik me goed uit druk en of iemand hetzelfde denkt.

De laatste NFS had ik goede hoop in, maar vond ik ook niet top. En veel te cringe.

Wat ik zoek is een echte goede arcade racer die me nog eens goed kan boeien. Wat ik echter ook vooral eerst wil zien is:
- valt de game na 2 weken compleet in het dal met nauwelijks nog online spelers?
- ligt de nadruk erg op het vliegen? Of hoef je dit niet te doen?
- is het arcade zoals GTA of Forza Horizon? Of arcade zoals NFS

Even de reviews induiken. Ik heb prima 80 euro over als het echt een game is die helemaal bij me aansluit. Maar ik vrees er toch wat voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Hmm, ik heb de IGN review bekeken. Ik ga deze toch maar overslaan denk ik. :N Te veel zaken die me niet aanspreken, 'te ubisoft' allemaal. Het blijft wachten op een goede arcade racer, maar ik denk dat deze categorie op sterven na dood is.

En er is sprake van shady stuff met microtransactions voor bepaalde challenges. En zoals steeds "zal het wel meevallen", en "je moet het in context zien", en "je hebt het niet nodig", maar ik knap er volledig op af. Ik zal er ook zeker geen tijd in steken om dat uit te zoeken. Dat alleen al, ze bekijken het maar...

De vorige crew kon me ook niet pakken, dus geen idee waarom ik hier iets anders had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Het zou toch een keer fijn zijn als ze het stukje samen met de crew rijden fixen. Proberen nu al de hele dag met zijn 3en een race te starten onmogelijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
Amos_x schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 10:17:
Hmm, ik heb de IGN review bekeken. Ik ga deze toch maar overslaan denk ik. :N Te veel zaken die me niet aanspreken, 'te ubisoft' allemaal. Het blijft wachten op een goede arcade racer, maar ik denk dat deze categorie op sterven na dood is.

En er is sprake van shady stuff met microtransactions voor bepaalde challenges. En zoals steeds "zal het wel meevallen", en "je moet het in context zien", en "je hebt het niet nodig", maar ik knap er volledig op af. Ik zal er ook zeker geen tijd in steken om dat uit te zoeken. Dat alleen al, ze bekijken het maar...

De vorige crew kon me ook niet pakken, dus geen idee waarom ik hier iets anders had verwacht.
Arcade racing op sterven na dood? Hoezo dan, genoeg mensen vinden dit wel een vette game en verder heb je forza horizon die mateloos populair is en komt er een nieuwe test drive, arcade racing is verre van dood.

Zou de game gewoon is proberen als je kan ik heb er nog steeds veel plezier mee in ieder geval.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Jammer dat mijn vrije uurtjes zijn afgelopen, want was nog niet uitgespeeld met dit spel. Nu even wachten tot hij goedkoper word in het buitenland en dan zal dit spel zeker in mijn collectie komen, want wat is dit een topper zeg! Zeker waard om te gaan spelen als je The Crew 1 ook leuk vond en houdt van racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:36
Oops, verkeerde thread..

[ Voor 91% gewijzigd door strider1007 op 16-10-2023 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ubisoft update 1.04 uitgebracht:
Connection:
  • [Fixed] Connection issues for player with more than 10 accounts linked to their Ubisoft Connect account
Online Play:
  • [Fixed] Players on Xbox will no longer be prevented from sending game invitations after a Crew Member leaves the session.
  • [Fixed] Players will no longer be prevented from re-joining a crew from the inactivity screen.
  • [Fixed] Fast Run and Custom Show Tutorial are no longer bound to the same key automatically when in Car Meet.
  • [Fixed] Registered Custom Show vehicle will no longer disappear from registered slot after re-launching the game.
  • [Changed] Rewind behaviour with Feats.
  • [Changed] Reviewed sessioning rules to avoid crew mates disappearing from current free roam session.
Notifications:
  • [Fixed] Unresponsive state in specific case when opening Year 1 notification.
Vanity:
  • [Fixed] Sharing a livery at the same time you register will no longer cause the livery to not be shared.
Performance:
  • [Fixed] GeForceNow now users will now be able to adjust graphical settings.
  • [Fixed] Certain occurrences of Collection Import missing vehicles.
  • [Fixed] Crashes when scrapping performance parts in the mailbox.
  • [Changed] Updated the autodetect values for minimum and recommended systems.
  • [Changed] Reduced the likelihood of video crashes and increased stability.
Hardware:
  • [Fixed] Game will no longer crash when changing the dynamic range settings on 4K monitors.
Photomode:
  • [Fixed] FPS will no longer drop after taking photo in Photomode.
Vehicles:
  • [Fixed] Certain occurrences of Collection Import missing vehicles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Het valt mij wel echt heel erg tegen hoe populair dit spel is, hij verdiend veel meer aandacht want het zit op zoveel vlakken gewoon erg goed in elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
G_Dragon schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 13:37:
Het valt mij wel echt heel erg tegen hoe populair dit spel is, hij verdiend veel meer aandacht want het zit op zoveel vlakken gewoon erg goed in elkaar!
Hadden ze het Forza Horizon 6 genoemd dan was het 10 keer zo populair geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Crew is altijd wat een slow burn van een serie geweest deze games.
Maar Ubi vraagt ook de hooft prijs voor de game, wat ik denk ik op deze manier niet waard is.

Daarnaast wacht ik een goeie sale af, waarschijnlijk niet eerder ergens volgend jaar. Ook afwachten wat voor soort updates de game krijgt.

En of nog afwachten of er nog meta auto's e.d. in de premium weet ik veel variant zit. Gezien je toch op een gegeven moment op summits gaat concentreren.

Lees wel veel positieve ervaringen met de nodige kritiek ernaast. Hoeveel verbeteringen deze game ook heeft in vergelijking met de vorige. Er zijn betreft schaal ambitie toch ook wel flinke grote stappen terug gegaan.

En gezien hoeveel content TC 1 en 2 aanbieden maakt het ook lastig om ineens naar Motorfest te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Vraagje: Word de Xbox One versie trouwens automatisch geupgraded naar de Xbox Series X versie of speel je gewoon de Xbox One versie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Deze game had nooit in deze periode uit moeten komen. Hadden ze hem in april gelanceerd, dan was het veel populairder. Nu sneeuwt ie gewoon onder

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
G_Dragon schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 18:26:
Vraagje: Word de Xbox One versie trouwens automatisch geupgraded naar de Xbox Series X versie of speel je gewoon de Xbox One versie?
Het zijn idd twee aparte versies. En de ene is duurder dan de andere. Ga er dus maar vanuit van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Martinspire schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:14:
Deze game had nooit in deze periode uit moeten komen. Hadden ze hem in april gelanceerd, dan was het veel populairder. Nu sneeuwt ie gewoon onder
Waar staat het dan dat de game onder gesneeuwd is? Ik lees overal dat ze gewoon tevreden zijn met de verkoopcijfers en dat de game het zelfs beter doet dan vorige the crew games. Niet elke game hoeft te verkopen als een spiderman of gran turismo, ze pompen ook veel minder marketing geld etc erin en weten ook wel dat ze dat niet zijn.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Robolokotobo schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 00:46:
[...]

Hadden ze het Forza Horizon 6 genoemd dan was het 10 keer zo populair geweest
En waarom denk je dat dit het geval was geweest? Ubisoft heeft gewoon niet de allerbeste naam als het aankomt op de afgelopen 5 a 10 jaar aan games.

Forza Horizon & Forza Motorsports zijn gevestigde titels die keer op keer hebben laten zien hoe je een fatsoenlijke racegame in elkaar zet of het nou meer sim of arcade racing was.

The Crew probeerde hierop mee te liften en ondanks dat ik het een prachtig spel vond mede dankzij die gigantische map en de mooie omgevingen was het gewoon een flop. Deel 2 eigenlijk idem dito en dan probeerde ze er van alles en nog wat in te gooien om het maar beter te maken? Nee zo werkt dat niet.

Nu hebben ze weer goed afgekeken bij de buren en alsnog is het niet echt populair ook de jackpot prijs die ze ervoor vragen zal niet helpen. Het blijven vergelijken met Horizon zal niet helpen ze moeten uitgaan van hun eigen kracht en er iets moois van maken en de prijs verlagen anders zal het net als deel 1 & 2 redelijk floppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Robolokotobo schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:45:
[...]

Het zijn idd twee aparte versies. En de ene is duurder dan de andere. Ga er dus maar vanuit van niet
Echt heel jammer dat je de old-gen wel los kan kopen maar de current-gen niet, hoop toch echt dat dit in 2024 verleden tijd zal zijn en we alleen nog maar een current-gen versie gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Pimmuz schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:57:
[...]

En waarom denk je dat dit het geval was geweest? Ubisoft heeft gewoon niet de allerbeste naam als het aankomt op de afgelopen 5 a 10 jaar aan games.

Forza Horizon & Forza Motorsports zijn gevestigde titels die keer op keer hebben laten zien hoe je een fatsoenlijke racegame in elkaar zet of het nou meer sim of arcade racing was.

The Crew probeerde hierop mee te liften en ondanks dat ik het een prachtig spel vond mede dankzij die gigantische map en de mooie omgevingen was het gewoon een flop. Deel 2 eigenlijk idem dito en dan probeerde ze er van alles en nog wat in te gooien om het maar beter te maken? Nee zo werkt dat niet.

Nu hebben ze weer goed afgekeken bij de buren en alsnog is het niet echt populair ook de jackpot prijs die ze ervoor vragen zal niet helpen. Het blijven vergelijken met Horizon zal niet helpen ze moeten uitgaan van hun eigen kracht en er iets moois van maken en de prijs verlagen anders zal het net als deel 1 & 2 redelijk floppen.
Wat jij zegt is toch precies hetzelfde als wat ik zeg? Nu hebben ze wel een game die staat als een huis. Maar door de naam denkt het grote publiek dat het waarschijnlijk niet echt een goede game is. Misschien hadden ze het beter een compleet nieuwe naam gegeven. De game had een veel groter succes moeten zijn als je kijkt naar wat het bied. Zonet nog gekeken op Twitch en de game had welgeteld 22 kijkers. Een stuk of vier streamers. Dat is belachelijk weinig. En de grote streamers lopen er allemaal met een boog omheen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
G_Dragon schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 11:20:
[...]

Echt heel jammer dat je de old-gen wel los kan kopen maar de current-gen niet, hoop toch echt dat dit in 2024 verleden tijd zal zijn en we alleen nog maar een current-gen versie gaan krijgen.
Je kan de current gen ook los kopen toch? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Robolokotobo schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 12:13:
[...]

Je kan de current gen ook los kopen toch? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt
Nee je kan digitaal alleen maar de Xbox One versie kopen of de Cross-gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:06

artificial_sun

Mazda Rx7

Bij Ubi hebben ze de fout gemaakt om Linux compleet te blokkeren met BattleEye. Ik heb de Crew2 super fanatiek gespeeld op Stadia, maar naar de val overgegaan naar een SteamDeck. Daarop is de Crew2 en de Preview van Motorfest niet speelbaar. Anders hadden ze echt wel wat Ex- Stadia spelers bij zich kunnen houden.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Robolokotobo schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 12:01:
[...]

Wat jij zegt is toch precies hetzelfde als wat ik zeg? Nu hebben ze wel een game die staat als een huis. Maar door de naam denkt het grote publiek dat het waarschijnlijk niet echt een goede game is. Misschien hadden ze het beter een compleet nieuwe naam gegeven. De game had een veel groter succes moeten zijn als je kijkt naar wat het bied. Zonet nog gekeken op Twitch en de game had welgeteld 22 kijkers. Een stuk of vier streamers. Dat is belachelijk weinig. En de grote streamers lopen er allemaal met een boog omheen
Enigste wat jij zegt is dat ze het Forza Horizon 6 hadden moeten noemen voor de rest zeg je daar niks en het komt over als een verkapte sneer aan Forza Horizon.

Wat je vervolgens hierboven zegt klopt als een bus, de naam zowel van het spel als de uitgever helpen niet mee en blijkbaar zijn mensen daar gevoelig voor. Ik ben ook heel benieuwd hoe TDU3 word ontvangen want ook dat heeft niet de beste naam.

Dus tegenwoordig word de populariteit ven een spel gebaseerd op het aantal streamers en kijkers? En of de streamers populair zijn? Wat is dat voor onzin en kinderachtig gedoe spel moet populair zijn op basis van het aantal spelers en niet streamers en hun fanbase (iets wat ik sowieso verafschuw ga lekker zelf gamen ipv naar een popie jopie figuur kijken die het doet voor de clicks)

Ik ga Motorfest over een tijdje echt wel spelen maar nu nog steeds rond de 50euro voor de standaard editie en er zijn ondertussen weer andere games uitgekomen waaronder Forza Motorsport dus de timing is ook niet echt ideaal maar dat werd hieral eerder opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Pimmuz schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 12:39:
[...]

Enigste wat jij zegt is dat ze het Forza Horizon 6 hadden moeten noemen voor de rest zeg je daar niks en het komt over als een verkapte sneer aan Forza Horizon.

Wat je vervolgens hierboven zegt klopt als een bus, de naam zowel van het spel als de uitgever helpen niet mee en blijkbaar zijn mensen daar gevoelig voor. Ik ben ook heel benieuwd hoe TDU3 word ontvangen want ook dat heeft niet de beste naam.

Dus tegenwoordig word de populariteit ven een spel gebaseerd op het aantal streamers en kijkers? En of de streamers populair zijn? Wat is dat voor onzin en kinderachtig gedoe spel moet populair zijn op basis van het aantal spelers en niet streamers en hun fanbase (iets wat ik sowieso verafschuw ga lekker zelf gamen ipv naar een popie jopie figuur kijken die het doet voor de clicks)

Ik ga Motorfest over een tijdje echt wel spelen maar nu nog steeds rond de 50euro voor de standaard editie en er zijn ondertussen weer andere games uitgekomen waaronder Forza Motorsport dus de timing is ook niet echt ideaal maar dat werd hieral eerder opgemerkt.
Het is maar net hoe je het zelf opvat. Was echt geen verkapte sneer naar Forza Horizon. Die games speel ik ook

Populariteit van een game op Twitch zeg meestal wel hoe goed of slecht een game het aan het doen is. Je geeft hier trouwens zelf een sneer. Naar Twitch. We zijn allemaal niet hetzelfde en een heleboel mensen vinden Twitch wel gaaf. Ik kijk bijv. weer geen TV omdat ik daar niks aan vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Robolokotobo schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 12:49:
[...]

Het is maar net hoe je het zelf opvat. Was echt geen verkapte sneer naar Forza Horizon. Die games speel ik ook

Populariteit van een game op Twitch zeg meestal wel hoe goed of slecht een game het aan het doen is. Je geeft hier trouwens zelf een sneer. Naar Twitch. We zijn allemaal niet hetzelfde en een heleboel mensen vinden Twitch wel gaaf. Ik kijk bijv. weer geen TV omdat ik daar niks aan vind
Ok dus eigenlijk is het een soort compliment? >:) Nee maar je hebt ergens ook gelijk de naam van een spel of franchise speelt echt een grote rol. NFS word ook nog massaal gekocht en gespeeld maar eigenlijk is het al jaren geen NFS meer.

Wat betreft Twitch zal wel een generatiekloof dingetje zijn dan en uiteindelijk is gaming ook best een prijzige hobby zeker als je pcgamer wilt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Twitch/Content creators kunnen best wel invloed hebben op een game.

Maar voor kleinere titeles hangt het heel erg af van het Party fun game af e.d.

En Motorfest is meer een niche, tot op zekere hoogte is het hele racing genre wel wat uit het mainstream publieke oog gevallen.
Zat mensen die nog race games spelen e.d. maar mainstream journalistiek hoor je er vaak niet super enthousisast meer over tenminste niet voor een lange tijd.

Review en mogelijk op zijn tijd een update indruks vid. En voor de rest krijgen dit soort games geen exposure meer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gisteren The Crew: Motorfest Special Edition gekocht op Marktplaats voor nog geen €34, komt waarschijnlijk morgen of Zaterdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Psyonara schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 12:20:
Twitch/Content creators kunnen best wel invloed hebben op een game.

Maar voor kleinere titeles hangt het heel erg af van het Party fun game af e.d.

En Motorfest is meer een niche, tot op zekere hoogte is het hele racing genre wel wat uit het mainstream publieke oog gevallen.
Zat mensen die nog race games spelen e.d. maar mainstream journalistiek hoor je er vaak niet super enthousisast meer over tenminste niet voor een lange tijd.

Review en mogelijk op zijn tijd een update indruks vid. En voor de rest krijgen dit soort games geen exposure meer.
Daar zeg je wat idd. De games krijgen nog wel een review maar er is geen gameswebsite of niks meer die er nog echt fanatiek mee aan de slag gaat. F1 lijkt dan nog het meeste aandacht te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Pimmuz schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 12:08:
[...]

Ok dus eigenlijk is het een soort compliment? >:) Nee maar je hebt ergens ook gelijk de naam van een spel of franchise speelt echt een grote rol. NFS word ook nog massaal gekocht en gespeeld maar eigenlijk is het al jaren geen NFS meer.

Wat betreft Twitch zal wel een generatiekloof dingetje zijn dan en uiteindelijk is gaming ook best een prijzige hobby zeker als je pcgamer wilt zijn.
Twitch gaat mij meeer om chill wat te kijken en wat met de streamers en communities te socializen. Ik ben wel een gamer maar ik game vaak niet langer dan een uur per dag. Ik kijk ook vaak IRL streams waarin niet gegamed wordt. Langer dan een uur gamen daar staat me het hoofd vaak niet naar. Generatiekloof dingetje weet ik niet. Ik ben zelf 41. Ik kijk voornamelijk Engels talige streamers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Binnen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Si3wDWga991vRsHeVn7LKZv0sW0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n0hHDGQX5gWzsZOWsMOljl5F.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Waarom zit er een Data en Play disc in het hoesje en moet je vervolgens met de data disc spelen? Beetje vaag, want je zou juist denken dat je met de play disc moet spelen en de data alleen voor installeren is..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wat een prachtig spel dit, genieten dit!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yhetLYOWKQuccLw0rjDrExIAvKQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mkEYtjajHVoup2Gi4NjH9SPB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ZlG0Bwkz6X9UICwLT6VfV3vqAk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EnW25DKT45RkT6kvg0fGX3hp.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M1NTBCgrrKOOr6QMuN-opTapglM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YjaTUiAkkoGRbA0hjKaf298g.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xJBAB5B0whFcIgRjZvJWPo4lL_I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/r1B766Dupp5657UQxHngbMmU.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 05-11-2023 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oc9bUnYcpISDrslEmOlYGer7k5w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xlHICnJsMGD5RqGaI5LVqOIt.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZYFhXd8bj6woy3W4WHtnrvUNmGs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kw49p5f8nNqO0GFzls6BfKYB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7vr1C-oQQSd1EKbjMKkuJ5oRWFE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ik02BBjoRk24mnyt7Zh8SpKf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
offtopic:
Er is er een jarig hoera hoera! *O*
Dat kun je wel zien, dat is @Robolokotobo !! *O*
Gefeliciteerd met je verjaardag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robolokotobo
G_Dragon schreef op donderdag 9 november 2023 @ 08:49:
offtopic:
Er is er een jarig hoera hoera! *O*
Dat kun je wel zien, dat is @Robolokotobo !! *O*
Gefeliciteerd met je verjaardag
Thanks dude. Ik zit heel weinig op Tweakers de afgelopen dagen. Maar ik heb je PB gelezen. Alleen nog niet aan toe gekomen. Sorry daar voor. Toen ik het las voelde ik me niet zo best dus besloot ik, ik doe het later wel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Game is wel erg leuk! Maar heb nu al best veel challenges gedaan. En het geld farmen met maar af en toe per week spelen gaat nu wel een stuk langzamer. Neem daarbij de wekelijkse summit auto's die je "moet" kopen om mee toen. Komende week zit de Bugatti Chiron erin. Die heb ik dan nog niet, momenteel heb ik nog niet het geld bij elkaar om deze überhaupt te kunnen halen.

Neemt niet weg dat de game heerlijk speelt en dat ik mij er zeer zeker mee vermaak.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XSH8J1wfm4f0hhKbLpCvNzKQS0w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/As3C5ogMbLBVHgdb0EtnHiZH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k4TGfV_ZFXe06pq_Zg9L5tJUwIM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TknPkW0BrGDO1vZZ3xLxTXPn.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y_Mg99F4-E48gXAw6avYiM0UfuM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LB2X8MxEDUXSGSx5WjM7Wq6X.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Man man man wat een spel... <3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/shZ_yj8WUQQhE6wydmrbRce7_lY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EWuv8KAaXljc6pTcM9yuj7cp.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p6r2s7yye9wPvjo2-YB91mPLQos=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ijkY5jGckegU5bYvnx4IRyke.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aFMi7jL284oj2XUjFze4rCVnlEc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9RV6lJqHEguc2DV4iX9xVYCZ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BBjnR1xxEh21CRJ0MVr4KPJLHAc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mc4A8f76aeGx32wfX6pi53x7.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XL37avef22sZ_M8vks5tuQ3jUpQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/71YZtbX4sy3CJNkskzd6D6Zo.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M8rtczz0tISO6Pvwu9ZAcTjCWw4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/m2VWecvxcH142RJblEivvkUs.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
Jaaah, dat had ik wel door tijdens de beta. Het is een bijzonder spel met die mooie map en die grote keuze uit voertuigen. Ik heb hem nog niet in bezit. Het blijft veel geld voor mij in deze tijden. Er zijn iedere keer andere dingen die belangrijker zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:21
@G_Dragon Beter dan Forza Horizon....

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:59
Had zin in een race game te kopen! Kan ik mn stoeltje en stuur weer is gebruiken.
34.99 voor special Edition (PS5)
Bol.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gisteren weer een playlist voltooid :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DyeJnEJo957IF437ZyoyYCO6dJo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z5GVDv3PAND2sY8k9RhRQ41Z.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/43Cq3a7KoUDWLUJVtBMPGzxQ2Yk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TCeEdADhjXM13LeSDUHa4Wcb.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o2Ia_f_HubBhs3Lxjt0zmbGrmA4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F7GluwcR0E2rLgPVL5nBm4ys.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tBery_jJjU87rKsYdCZQmgaZ3VU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/H1IXUetWFJthfHEa1UjAdVoD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3_aPhRjfRmFF00s2cIjy6kUMB48=/800x/filters:strip_exif()/f/image/htW7zLqmJa5KNyXxXhfSqxBP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Prachtige plaatjes! Ik heb zin om met deze game aan de slag te gaan. Volgens mij verdiend deze game wel iets meer aandacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 09:47:
[...]

Prachtige plaatjes! Ik heb zin om met deze game aan de slag te gaan. Volgens mij verdiend deze game wel iets meer aandacht.
Ik ben het helemaal met je eens!
Gisteravond ook weer ontzettend genoten tijdens het spelen _/-\o_
Wanneer krijg je het spel binnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
G_Dragon schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 09:48:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens!
Gisteravond ook weer ontzettend genoten tijdens het spelen _/-\o_
Wanneer krijg je het spel binnen?
Vandaag als het goed is. Zit nog wel in een Cyberpunk avontuur. Maar ik ga vandaag of morgen zeker even kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 09:58:
[...]

Vandaag als het goed is. Zit nog wel in een Cyberpunk avontuur. Maar ik ga vandaag of morgen zeker even kijken!
De dlc gok ik? :D Die moet ik nog steeds een keer goedkoop op de kop tikken, maar ben eerst nog wel voorzien met The Crew Motorfest en straks komt Avatar Frontiers of Pandora uit. Denk dat ik daar ook eerst nog wel 100 uur zoet mee zal zijn O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R1Lb3c0IVQIEkkwOlrT6y0So6yk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9n8iAZELLoyx4Kh1O4StWApU.png?f=fotoalbum_large

• Hulleman
  • Laatst online: 11-09 10:15
Momenteel is de special edition PS5 versie € 34,99 bij bol.com. Heb em besteld, prima prijsje! Ook lekker arcade racen op de PS5 en de Portal :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:39
Moet deze game ook nog steeds eens proberen. Balen dat ik toen die trial mode gemist heb. Zo irritant dat je niet nog steeds een demo kan spelen om te kijken of het wat is, voordat je er direct flink wat geld tegenaan gooit.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
VincentG schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:37:
Moet deze game ook nog steeds eens proberen. Balen dat ik toen die trial mode gemist heb. Zo irritant dat je niet nog steeds een demo kan spelen om te kijken of het wat is, voordat je er direct flink wat geld tegenaan gooit.
De trial modus is toch beschikbaar voor iedereen die Gamepass Ultimate heeft? Daardoor kon ik hem ook 5 uur gratis spelen met EA Play.

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:39
Oh, toen ik het een tijd terug probeerde lukte het niet. Dan ga ik het nog eens proberen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:13
G_Dragon schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:29:
[...]

De trial modus is toch beschikbaar voor iedereen die Gamepass Ultimate heeft? Daardoor kon ik hem ook 5 uur gratis spelen met EA Play.
Ik denk dat jij de beta trial hebt gespeeld recent.

Er is nu geen trial voor de Crew. Lijkt me ook sterk dat het onder EA play zat aangezien het een Ubisoft game is ;)

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Mick3112 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 14:50:
[...]

Ik denk dat jij de beta trial hebt gespeeld recent.

Er is nu geen trial voor de Crew. Lijkt me ook sterk dat het onder EA play zat aangezien het een Ubisoft game is ;)
Ik heb de beta toen ook gespeeld inderdaad, maar na release kon je via Gamepass Ultimate ook nog een aantal uur gratis spelen omdat EA Play erbij inzit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Vanmorgen weer even 3 uurtjes kunnen spelen,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UPzvvBgTZh7i_OnSlydum3pkXHc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0hVaMQPN3ZNiZa1eNU23dniu.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GPe61BT_1qo2oOEEt9QmeuQhI0g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wPAaooYGrde2DLx66dEEcKPP.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vLqsDDV_zIoUJ3H8pXg1rW70J-M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/M4XKB9tX0ZVYVe56Qxbskj19.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XBSbHlsI52qTQaiNFkmJv_hpqmo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AXYfdsSIVKRSjbkTcALX0J7M.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 10:41
Vandaag the crew motorfest ook aangeschaft. De demo was wel grappig. The crew 1 en 2 was ik snel op uitgekeken. Hopelijk hou ik deze versie langer vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkArrow
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 29-11-2023
Zijn er mensen die mij willen helpen bij het behalen van de “crew trophies”. Eentje waarbij je met zn 4’en een custom playlist moet spelen en dat je 5KM in formatie moet rijden.

Mijn PSN is: DarkArrow_TR

Kun je bij het bericht iets zetten met Crew? Dan weet ik waarvoor het is. Alvast bedankt!
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste