Nah er waren wel veel meer berichten dan N=1. Er is ook regelmatig behoorlijk geschoond in dat topic.Palindrome schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 21:58:
[...]
Het was donstil die claimde dat het topic vol stond met dat soort comments. Vervolgens is er door 1 persoon maar zoiets geopperd daar voor zover ik kan zien. Dus N=1. Zoals ik al zei is dat meer een Twitter/reddit ding. Vervolgens ga jij je mengen in een discussie en derailen....
Feitelijk is het ook gewoon juist dat de orginele deal geblokkeerd is en der gewijzigde deal wel is doorgegaan.
Maar of het dat specifieke topic was, de front page, Reddit of Twitter doet er verder ook helemaal niet toe. De algehele tendens in een bepaalde groep was dat de hele deal niet door zou gaan, dat is nu ontkracht.
Dat er een kleine aanpassing gemaakt is voor de UK doet voor ons hier niet ter zake.
Maar goed ik begrijp dat jij je gedreven voelt om een enkele post te ontkrachten, dat is voor mij net zo prima als volledig oninteressant. Ik ben persoonlijk als gamer blij dat de deal er eindelijk door is en vind de visie die Microsoft nu heeft op het gaming landschap een hele logische (zie posts hierboven).
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 13-10-2023 22:47 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans