uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:34:
[...]
Als je nu nog een serieuze discussie zou beginnen… maar deze post en je eerdere posts in dit topic over Xbox en Phil Spencer komen op mij over alsof je behoorlijk gefrustreerd bent. Al je claims zijn gewoon onderbuikgevoelens en niet onderbouwd en het nutteloze ja ik heb ook een Xbox dus dit soort rants zijn legitiem mag inmiddels ook bij het grofvuil.
Waarom zou ik gefrustreerd moeten zijn?
Heb beide consoles dus genoeg keuze.
Over Phil Spencer zijn leugens in mijn vorige posts, daar is niets over gelogen en 1 simpele google search en je ziet hetzelfde.
Dat jij elk negatief woord over Meneer Phil en X-box persoonlijk neemt, daar kan ik niet erg veel aan doen.
Dat de games slechter zijn geworden sinds de game-pass is ook simpelweg een feit.
Wederom een simpele search en vergelijking materiaal met daarvoor en je ziet hetzelfde.
Ik ben niet anti-xbox of anti Phil, het zal mij allemaal aan mijn reet roesten.
Ik ben tegen de praktijken die Microsoft al decennia hanteert.
Dat ze weer een andere publisher overnemen omdat ze het zelf niet kunnen, prima. Dat is hun goed recht en begrijp ik volkomen.
Ik denk alleen na aan de ontelbare voorbeelden in de afgelopen 30+ jaren waarbij het zelfde is gebeurd onder Microsoft.
Ik wens Xbox het beste, Playstation ook... en Nintendo ook.
Dat ze elkaar naar grote hoogte mogen stuwen, want concurrentie is gezond.
Concurrentie uit de markt proberen te zetten en een monopoly krijgen is daarintegen erg ongezond voor ons gamers.
Of je nou een xbox fanboy bent of een playstation fanboy, of het allemaal geen ene donder meer uitmaakt en overal op gamed.
Zodra OF Microsoft OF Sony er mee op houdt, is dat slecht niets voor ons.
Want concurrentie leidt tot innovatie en innovatie leidt tot succes en vrolijke mensen.
Neem de concurrentie weg en je hoeft niet meer te innoveren want je heb al succes.
Maar, ik ben het helemaal met jou eens.
Wij kunnen geen discussie voeren simpelweg omdat liefde blind maakt.