Vrijstaande jaren '30 woning | ZP: 4x 460Wp oost, 4x 460Wp west, 6x 460Wp zuid, Hoymiles | Gasloos sinds juni 2026 | Weheat Sparrow P60 | Isolatie: Buitengevel, spouw, vloer, dak en HR++
Je hebt gelijk.TomSt schreef op dinsdag 15 september 2026 @ 18:16:
[...]
Dat was toch alleen de kamertemperatuur en het setpoint, eigenlijk alles wat de T6 moet doorgeven? Hier ook -1 bij het SWW-vat, dus dat klinkt wel wat breder dan alleen de T6-bug.
Weheat Flint FE, 7X325 O, 8X325 W, SE4000h, 2x Marstek Venus E 3.0, MG4 ER
Toch wel teleurgesteld in WeHeat dat de beloofde intelligentie uitblijft en -als ik de verhalen hier mag geloven- ook nog eens tegenvalt.
Ik zou zelf enorm geholpen zijn met meer opties in de API, dan kan ik er zelf mee aan de slag. Vooral SWW is bij mij erg voorspelbaar en dan kan ik zelf wel iets programmeren.
Ik zou zelf enorm geholpen zijn met meer opties in de API, dan kan ik er zelf mee aan de slag. Vooral SWW is bij mij erg voorspelbaar en dan kan ik zelf wel iets programmeren.
Let op:
Vragen om, of het aanbieden van referrals zijn op heel tweakers niet toegestaan. Dit topic is daar geen uitzondering op.
Vragen om, of het aanbieden van referrals zijn op heel tweakers niet toegestaan. Dit topic is daar geen uitzondering op.