Sinds anderhalve week de 3.0 update binnen gekregen en geïnstalleerd; op zich ging dat allemaal heel soepel, al heb ik nu wel een vervelende bug gevonden die onder bepaalde omstandigheden het gebruik van Spotify erg hindert: wanneer ik de audio via bluetooth naar mijn auto stream, stopt de shuffle functie met werken. Deze is dan ook niet meer aan te zetten, totdat ik de bluetooth verbinding met de auto weer heb verbroken.
Alleen bij specifiek deze bluetooth verbinding ontstaat dit, dus ik vermoed dat het met een verouderd bluetooth protocol van mijn 12 jaar oude auto (originele radio/navi van 2013 model Mazda 6) te maken kan hebben. Iemand die iets vergelijkbaar heeft gehad? Onder Android 14/OS 2.5.x had ik dit probleem nooit eerder.
Alleen bij specifiek deze bluetooth verbinding ontstaat dit, dus ik vermoed dat het met een verouderd bluetooth protocol van mijn 12 jaar oude auto (originele radio/navi van 2013 model Mazda 6) te maken kan hebben. Iemand die iets vergelijkbaar heeft gehad? Onder Android 14/OS 2.5.x had ik dit probleem nooit eerder.
Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid