Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 15:12

RRRobert

Fokker in ruste

Sinds anderhalve week de 3.0 update binnen gekregen en geïnstalleerd; op zich ging dat allemaal heel soepel, al heb ik nu wel een vervelende bug gevonden die onder bepaalde omstandigheden het gebruik van Spotify erg hindert: wanneer ik de audio via bluetooth naar mijn auto stream, stopt de shuffle functie met werken. Deze is dan ook niet meer aan te zetten, totdat ik de bluetooth verbinding met de auto weer heb verbroken.

Alleen bij specifiek deze bluetooth verbinding ontstaat dit, dus ik vermoed dat het met een verouderd bluetooth protocol van mijn 12 jaar oude auto (originele radio/navi van 2013 model Mazda 6) te maken kan hebben. Iemand die iets vergelijkbaar heeft gehad? Onder Android 14/OS 2.5.x had ik dit probleem nooit eerder.

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:19
Heeft iemand hier wel eens een gebarsten achterkant van een NP2 vervangen?

[ Voor 4% gewijzigd door Pimmetje651 op 23-02-2025 18:58 ]

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:22
Pimmetje651 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 18:58:
Heeft iemand hier wel eens een gebarsten achterkant van een NP2 vervangen?
Ik heb eind vorig jaar de achterkant van mijn NP1 laten vervangen:
rens-br in "[Nothing Phone (1)] Ervaringen & Discussie"
rens-br in "[Nothing Phone (1)] Ervaringen & Discussie"

Conclusie, kosten vielen me initieel wel mee, uiteindelijk viel het me nog mee, maar vond ik de manier van communiceren niet bepaald netjes. Achteraf had ik, gezien de kosten, de achterkant liever zelf vervangen, met wat Youtube video's en onderdelen van 20 euro was ik er ook wel uitgekomen.

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 00:00
Ik heb mijn NP(2) helaas laten vallen eind december, met een volledig gebroken scherm tot gevolg. Ondertussen een OnePlus 13 gekocht omdat ik wel iets anders nodig had snel.

Nu zou ik het scherm toch willen vervangen. Kan ik zelf wel (al meermaals gedaan) maar heeft iemand hier misschien goede tips naar kwalitatieve schermen waarmee ik het gebroken kan vervangen?

Aliexpress levert niet heel veel op, ik lijk vooral enkel het scherm en niet de assembly te vinden, en qua montage is dat toch wat lastiger dan wanneer je de hele scherm assembly kan kopen.

Iemand? Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 19:00
Nog meer mensen die de laatste update geinstalleerd hebben waarbij shit gewoon niet meer werkt?

Zowel men swiftkey keyboard is weg, en is nu google keyboard, men widgets, home screen alles is leeg want niks van die apps werkt meer...... 8)7

oh en krijg bijv swiftkey keyboard dus ook niet meer geinstalleerd....

[ Voor 13% gewijzigd door Poesmij op 02-06-2025 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:17
Nee, ik heb de laatste updates (geen beta) en dat werkt allemaal prima hier, de problemen die jij schetst heb ik hier dus niet. Ik kan je hier dus helaas niet bij helpen.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:23
Nee, ook hier zonder problemen de laatste updates geïnstalleerd.

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 19:00
Een dag later waren de apps en widgets weer terug zonder iets te doen.
Maar word nu weer wakker met een lege homescreen en Google toetsenbord omdat de apps weer verdwenen zijn...
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [Nothing Phone(2)] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Nothing Phone(2)] Accessoires