Nothing heeft zijn Phone (2) officieel aangekondigd door middel van een teaserfilmpje. Daarop valt te zien dat het apparaat net als de Phone (1) een transparant design krijgt. De opvolger moet deze zomer verschijnen. In het drie seconden durende filmpje valt verder een knipperend, rood lampje te zien. Waar dat voor dient is niet bekend, maar de Phone (1) had een soortgelijk lampje, al had dat wel een wat andere vorm. Op de Phone (1) lichtte dat lampje op als de telefoon aan het opnemen was. Daarnaast is te zien dat er een kleine schakelaar aanwezig is aan de achterzijde van de telefoon. Ook dat was al aanwezig op de Phone (1) en had voor de rest geen functionaliteit. Er is nog weinig informatie bekend over de tweede telefoon van Nothing. Er is wel al aangekondigd dat de Nothing Phone (2) een Snapdragon 8-processor krijgt, maar om welke het precies gaat, zegt Nothing niet. Het is onbekend of de Phone (2) door de duurdere soc ook een hogere prijs krijgt. De Phone (1) kwam in juni 2022 uit voor 469 euro en onderscheidde zich door het gebruik van honderden ledjes aan de achterkant voor het maken van aangepaste patronen.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Tevreden NP1 user hier.
Ben wel erg benieuwd naar de NP2.
Wat gaan ze extra bieden tov de NP1.
Met name de prijs. Nu ze aangeven meer premium te willen.
Mooie van de NP1 was de prijs voor 499 een mooie telefoon. Waar ik voorheen 999 kwijt was.
Als ze weer meer richting de 999 gaan.
Dan komt een pixel 7a (of gewone 7 (pro) met discount) misschien wel op de radar.
Maar vooral benieuwd of ze wat meer met glyph gaan doen.
Vind het nog steeds wel leuk> maar zou graag het echt als notication light willen gebruiken,
Dat verschillende delen kunnen knipperen als status voor gemiste oproep, whats app bericht, mail etc.
Dat mis ik nu al jaren op telefoons.
En ze kunnen hiermee een mooi USP maken.
(mogelijk zelfs met kleur. Whisfull thinking)
Ben wel erg benieuwd naar de NP2.
Wat gaan ze extra bieden tov de NP1.
Mooie van de NP1 was de prijs voor 499 een mooie telefoon. Waar ik voorheen 999 kwijt was.
Dan komt een pixel 7a (of gewone 7 (pro) met discount) misschien wel op de radar.
Maar vooral benieuwd of ze wat meer met glyph gaan doen.
Vind het nog steeds wel leuk> maar zou graag het echt als notication light willen gebruiken,
Dat verschillende delen kunnen knipperen als status voor gemiste oproep, whats app bericht, mail etc.
Dat mis ik nu al jaren op telefoons.
En ze kunnen hiermee een mooi USP maken.
(mogelijk zelfs met kleur. Whisfull thinking)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
De prijs zal ongetwijfeld hoger zijn, maar ik verwacht niet heel veel hoger. Als ze 'm scherp in de markt zetten dan €599 voor het instapmodel.DarkSide schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 09:20:
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Kijk eens wat we hier hebben:
https://www.notebookcheck...dragon-chip.717898.0.html
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Oef Snapdragon Gen 1 was niet de meest efficiënte chip, als je die vergelijkt met de huidige Gen 2. Maar we gaan het zien. Hopelijk dat Nothing de nodige optimalisatie kan doenSteeldunes schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 23:34:
Kijk eens wat we hier hebben:
Add me op Stadia: Gloogle
Klopt volgens mij deels wel, maar schijnbaar zit er ook echt wel verschil tussen de 8 gen 1 en de 8+ gen 1.Pukson schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:30:
[...]
Oef Snapdragon Gen 1 was niet de meest efficiënte chip, als je die vergelijkt met de huidige Gen 2. Maar we gaan het zien. Hopelijk dat Nothing de nodige optimalisatie kan doen
De 8+ heeft dit volgens mij al stukken verbeterd ten opzichte van de 8.
Ja kijk naar de RedMagic 8 Pro. 639 voor top of the line specs. Het kan dus wel, zelf gehad werkte top. Als er een manier was om stock Android erop te krijgen, en alles werkend. Had ik die allang weer gekocht.Laguna schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 11:51:
[...]
De prijs zal ongetwijfeld hoger zijn, maar ik verwacht niet heel veel hoger. Als ze 'm scherp in de markt zetten dan €599 voor het instapmodel.
[ Voor 15% gewijzigd door Pukson op 17-05-2023 12:38 ]
Ze hebben het over de 8+ gen 1. Dat is echt een meer dan prima chip. De 8 gen 1 is een draak van een chip. Scheelt maar een + maar het is een wereld van verschil.Pukson schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 12:30:
[...]
Oef Snapdragon Gen 1 was niet de meest efficiënte chip, als je die vergelijkt met de huidige Gen 2. Maar we gaan het zien. Hopelijk dat Nothing de nodige optimalisatie kan doen
Heel simpel gezegd is de 8+ gen 1 is gebakken op TSMC haar 4nm in tegen stelling tot de 8 gen 1 wat gebakken is op Samsung's 4nm. Op het gebied van heat/battery mangement is dit echt een wereld van verschil.
In een nieuw interview gaat Carl Pei verder in op de phone (2).
De release zal in juli zijn en meteen wereldwijd.
De release zal in juli zijn en meteen wereldwijd.
Ik hoop dat het niet te duur is, in tegenstelling tot de vorige versie.
Bedoel je de absolute prijs? Of de bang for buck?yasik Gursu schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:47:
Ik hoop dat het niet te duur is, in tegenstelling tot de vorige versie.
dacht dat ik laatst een leak/render zag met drie camera's
Zal wel een fan wish zijn geweest
Er zitten nu meer onderbrekingen in de Glyph.
Hoop dat je dat dus ook kunt gebruiken als notificatie led. Zodat je oudewets de status kunt zien.
Zal wel een fan wish zijn geweest
Er zitten nu meer onderbrekingen in de Glyph.
Hoop dat je dat dus ook kunt gebruiken als notificatie led. Zodat je oudewets de status kunt zien.
/f/image/Hvu6cZM9Sw6qbqqg6YGecgaw.png?f=fotoalbum_large)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
De phone (2) zal een 6.7" scherm krijgen. Dat zag ik hier nog nergens staan
.
Op zich niet verrassend gezien de OnePlus 11 en de Realme 11 Pro. Hopelijk qua breedte ook vergelijkbaar, oftewel smaller dan de Phone (1).C11 schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 15:30:
De phone (2) zal een 6.7" scherm krijgen. Dat zag ik hier nog nergens staan.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Waarom maak je juist de vergelijking met die twee toestellen? Dit lijken toch niet meteen concurrenten voor de phone (2) te zijn?Laguna schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 23:41:
[...]
Op zich niet verrassend gezien de OnePlus 11 en de Realme 11 Pro. Hopelijk qua breedte ook vergelijkbaar, oftewel smaller dan de Phone (1).
Ik zou dan eerder kijken richting de Poco F5 Pro bijvoorbeeld.
Vanwege het scherm.. het gaat erom wat voor schermen er momenteel veel gebruikt worden en wat er dus beschikbaar is voor productie.C11 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 13:08:
[...]
Waarom maak je juist de vergelijking met die twee toestellen? Dit lijken toch niet meteen concurrenten voor de phone (2) te zijn?
Ik zou dan eerder kijken richting de Poco F5 Pro bijvoorbeeld.
Waarom zijn het geen concurrenten? Niet alle specs hoeven toch vergelijkbaar te zijn om als concurrent beschouwd te worden?
Ik baseer me gewoon even op de prijs. De OnePlus 11 is officieel 800 euro en de Realme 11 Pro rond de 350 euro (heb ik toch ergens begrepen, ik vind nog geen prijzen). Daar zit toch echt wel veel verschil op.Laguna schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 15:33:
[...]
Waarom zijn het geen concurrenten? Niet alle specs hoeven toch vergelijkbaar te zijn om als concurrent beschouwd te worden?
Ik vermoed dat de phone (2) daar tussenin zal terecht komen.
Vandaar de Poco F5 Pro die ook de 8+ Gen 1 gebruikt en rond de 550 euro is.
[ Voor 11% gewijzigd door C11 op 08-06-2023 15:49 ]
Dat mag je zo zien, ik bekijk het vanuit een breder perspectief.C11 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 15:45:
[...]
Ik baseer me gewoon even op de prijs. De OnePlus 11 is officieel 800 euro en de Realme 11 Pro rond de 350 euro (heb ik toch ergens begrepen, ik vind nog geen prijzen). Daar zit toch echt wel veel verschil op.
Ik vermoed dat de phone (2) daar tussenin zal terecht komen.
Vandaar de Poco F5 Pro die ook de 8+ Gen 1 gebruikt en rond de 550 euro is.
De phone (2) zal op 11 juli 17u00 gelanceerd worden
De eerste afbeelding van de glyph is ook dezelfde als in de leak die hierboven staan.
De eerste afbeelding van de glyph is ook dezelfde als in de leak die hierboven staan.
Carl heeft de nieuwe USB-C kabel laten zien die waarschijnlijk in de doos zit van Phone 2.

https://twitter.com/getpeid/status/1670722955826073600
Het is een klein detail, maar vind dit (net zoals die SIM ejector tool die ook transparant was) wel tof om terug te zien op alle vlakken in hun design!

https://twitter.com/getpeid/status/1670722955826073600
Het is een klein detail, maar vind dit (net zoals die SIM ejector tool die ook transparant was) wel tof om terug te zien op alle vlakken in hun design!
Ik volg met interesse de geruchten maar vind dit toch wel echt te duur.
https://gagadget.com/nl/2...jzen-van-nothing-phone-2/
Voor de gene die te lui zijn om te klikken:RutgerVitesse schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 12:43:
Ik volg met interesse de geruchten maar vind dit toch wel echt te duur.
Maar dat zijn flinke prijzen zeg. Ik vond de Nothing Phone(1) al best aan de prijs. Hiermee is voor mij een eventuele opvolger geen optie.De eerste versie krijgt 8/256 GB geheugen en gaat 729 euro kosten. De topversie krijgt 12 GB RAM en 512 GB ROM. De prijs voor een dergelijk model zal 849 euro zijn.
(Al lijkt dat standaard te worden bij mij. Heb de OnePlus One gehad, de Pocophone F1 en nu de Nothing Phone 1. )
OnePlus 11 inmiddels voor 699. Heb je langere updates en betere processor
Vergeleken met de concurrentie met dezelfde SoC zijn die prijzen te hoog en het gat is te groot vergeleken met het eerste model. Zowel OnePlus 10T, Xiaomi 12T Pro en Poco F5 Pro heb je namelijk al voor rond de 600 euro, enkel de Asus Zenfone 9 zit nog rond de 700 euro. Het zou mij verbazen als dit de daadwerkelijke prijzen gaan worden.
Idd. 499 was nog een prima prijsrens-br schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:52:
[...]
Voor de gene die te lui zijn om te klikken:
[...]
Maar dat zijn flinke prijzen zeg. Ik vond de Nothing Phone(1) al best aan de prijs. Hiermee is voor mij een eventuele opvolger geen optie.
(Al lijkt dat standaard te worden bij mij. Heb de OnePlus One gehad, de Pocophone F1 en nu de Nothing Phone 1. )
Dit is bijna 50% prijsstijging.
Was er al bang voor met de mededeling dat de NP2 meer premium moest worden.
De release prijs van de OP11 was volgens mij 829,-
Voor mijn gevoel prijst nothing zich hier een beetje uit de markt.
Het verkooppraatje destijds was.
Niet supercomponenten gebruiken. Maar de juiste componenten die nodig zijn voor een goede prijs.
#dewereldveranderdsnel
zelf nog meer dan happy met de NP1.
Maar een NP3 komt er zo zeker niet.
Oef, dat zijn toch wel stevige prijzen ja. Ik had zelf eerder richting 599 of 649 verwacht voor het instapmodel.
[ Voor 6% gewijzigd door C11 op 22-06-2023 20:24 ]
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Nu nog de glyph notifcation composer ;-).
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
jammer alleen 1 app notification.
maar biedt hoop voor toekomstige update dat ook de andere onderdelen los aanspreekbaar zijn voor notifications.
de progressbar ook wel cool.
maar biedt hoop voor toekomstige update dat ook de andere onderdelen los aanspreekbaar zijn voor notifications.
de progressbar ook wel cool.
De telefoon ziet er zoals verwacht natuurlijk weer prima uit! Ik vind het wel een goed idee om de donkere variant ietsje meer grijs dan zwart te maken. Ik merk op mijn zwarte NP1 wel dat veel details van de achterkant soms wat verloren gaan onder bepaalde omstandigheden.
Ik denk dat ze vooral mensen kunnen overtuigen die vorig jaar nog wat sceptisch waren over een eerste toestel van een start up. Nothing heeft het afgelopen jaar toch wel getoond dat hun updatebeleid prima is.
Ik twijfel echter nog steeds dat ze ook veel mensen met een NP1 kunnen overtuigen om te 'upgraden'.
Ik denk dat ze vooral mensen kunnen overtuigen die vorig jaar nog wat sceptisch waren over een eerste toestel van een start up. Nothing heeft het afgelopen jaar toch wel getoond dat hun updatebeleid prima is.
Ik twijfel echter nog steeds dat ze ook veel mensen met een NP1 kunnen overtuigen om te 'upgraden'.
Als ik kijk naar de verschillen tussen mijn 4 jaar oude OP7T en de NP2, dan zijn er op hardware gebied amper noemenswaardige verschillen tussen de 2 toestellen. Vervolgens is het nog afwachten of de NP2 betere foto's maakt. Qua ontwikkeling staan telefoons redelijk stil, het fold gebeuren is vooralsnog enkel een gimmick. Mits de prijs klopt dan is 700 euro een fors bedrag voor wat andere software en 4 jaar aan beveiligingsupdates.
Ik denk dat je niet direct een juiste vergelijking maakt. Als je kijkt naar de cameras van een high end telefoon denk ik dat ontwikkeling nog steeds plaats vind. De telefoons krijgen echt wel betere cameras. Voor het Facebook / insta / TikTok gehalte is een OP7T misschien nog prima maar als je meer wilt qua mogelijkheden voor bewerking is er vooruitgang. Dat het met kleinere stappen gaat ben ik met je eens.Laguna schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 00:03: Qua ontwikkeling staan telefoons redelijk stil, het fold gebeuren is vooralsnog enkel een gimmick. Mits de prijs klopt dan is 700 euro een fors bedrag voor wat andere software en 4 jaar aan beveiligingsupdates.
Nu is dit toestel natuurlijk ook geen high end toestel dus zal de stap inderdaad nog kleiner zijn.
Qua prijs van de telefoons is er niet alleen invloed geweest qua innovatie. Ik denk dat toen de eerste toestellen door de €1000 grens gingen, er eerst gevoeld is door de makers hoe ver ze kunnen gaan qua marges. Maar daarnaast is er qua prijzen voor onderdelen en grondstoffen natuurlijk een flinke klap opgekomen in de laatste jaren. Ik hoop dat nu de verkoop van telefoons wat aan het afvlakken is we hier ook de resultaten van gaan zien in de prijsstelling van de merken.
En het eerste toestel van NP was natuurlijk net als de oudere generaties van OP een inkoopprijs in de markt. Dat is niet houdbaar voor langere termijn, alleen is de vraag hoe deze steile prijsstijging valt bij het publiek.
Ik vind de NP1 zijn geld meer dan waard maar de NP2 doet, op basis van wat ik nu weet over de telefoon, te weinig om die prijs voor mijzelf te verantwoorden.
Dat foldables een gimmick zijn ben ik dan niet met je eens. Mijn mening is dat de Glyph een beter voorbeeld van een gimmick is. Als je 1 led achterop zou plaatsen die een notificatie aangeeft die je kunt instellen met een kleur voor een bepaalde app ben je er ook.
De foldables hebben een andere toepassing. Kijkend naar de mogelijkheden van het scherm voorop van de nieuwe Motorola zorgt het dat je sneller zaken kunt regelen zonder een groter scherm direct te gebruiken en dus sneller door te kunnen. De Fold van Samsung is qua productiviteit een stap vooruit naar mijn idee.
Maar mijn glazen bol werkt net zo goed als de jouwe. Ik denk dat foldables de kant is die we op gaan qua ontwikkeling aangezien de formfactor van de candybars wel iets is waar, naar mijn idee, de rek uit is. Het zal dan voornamelijk cameras en accuduur zijn waarop te winnen valt.
@soskes het is heel simpel, mijn OP7T kocht ik een half jaar na release voor €499 en was ook geen high end toestel. Indien ik nu meer uitgeef voor een vervangend toestel verwacht ik verbetering ongeacht de geopolitieke ontwikkelingen en de gevolgen van klimaatideologie (en dat mag je onrealistisch vinden). De huidige dure fold toestellen hebben mijns inziens geen meerwaarde voor de gemiddelde gebruiker, daarom is het een gimmick.
Het lijkt me een prima vervanger voor mijn 8T. Maar meer dan €599,- vind ik hem zeker niet waard. Vooral met de gedachte van een iets oudere processor.
Nothing Drops
Rotterdam
Address: T-Mobile Lijnbaan 86, 3012 ER Rotterdam, Netherlands
Date: 20th July
Product available: Phone (2) Bundle and Ear (2) Black
https://nl.nothing.tech/pages/drops
T-Mobile.That new product feeling? Nothing beats it.
Nothing Drops mark the very first locations in the world where you can buy Phone (2) and Ear (2) black in person. With exclusive perks. All available on a first-come, first-served basis.
Rotterdam
Address: T-Mobile Lijnbaan 86, 3012 ER Rotterdam, Netherlands
Date: 20th July
Product available: Phone (2) Bundle and Ear (2) Black
https://nl.nothing.tech/pages/drops
Voor de mensen die erover denken om de Phone(2) aan te schaffen, een belangrijke mededeling:
Op Discord kun je een persoonlijke kortingscode krijgen via de bot. Als je ook nog geverifieerd ben als Black Dot holder is deze een stuk hoger.
Als ik het goed heb onthouden 20€ voor een community member, 50€ voor een Black Dot member.
Ik kan mijn code (black dot) waarschijnlijk wel aan een geïnteresseerde tweaker geven, maar weet nog even niet via welke manier en wat de interesse is.
@Melantrix heeft m geclaimed en was de eerste.
Op Discord kun je een persoonlijke kortingscode krijgen via de bot. Als je ook nog geverifieerd ben als Black Dot holder is deze een stuk hoger.
Als ik het goed heb onthouden 20€ voor een community member, 50€ voor een Black Dot member.
Ik kan mijn code (black dot) waarschijnlijk wel aan een geïnteresseerde tweaker geven, maar weet nog even niet via welke manier en wat de interesse is.
[ Voor 5% gewijzigd door Steeldunes op 11-07-2023 19:49 ]
Ik heb daar wel interesse in!Steeldunes schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:54:
Voor de mensen die erover denken om de Phone(2) aan te schaffen, een belangrijke mededeling:
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ja hoor dat moet wel te regelen zijn
Is er eventueel nog een mogelijkheid om een black dot code te achterhalen/regelen ? Dit maakt het dan voor mij een stuk makkelijker om te kiezenSteeldunes schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:54:
Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
Klopt het dat de zwarte variant van de NP2 wel in 8 + 128gb beschikbaar is voor €649, maar de witte variant niet?
Thanks! Dat maakte het een stuk makkelijker om de knoop door te hakken!
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Dat gaat voor mij lastig worden. De enige Nederlander waarvan ik weet dat hij ook op Discord zit met een Blackdot is @JobRapati.Pimmetje651 schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 20:36:
[...]
Is er eventueel nog een mogelijkheid om een black dot code te achterhalen/regelen ? Dit maakt het dan voor mij een stuk makkelijker om te kiezen(zal dan gaan voir de NP2 grey met 256GB)
Hoe kun je de kortingscode aanvragen op Discord? Heb gezocht, maar kon het niet vinden.Steeldunes schreef op zondag 9 juli 2023 @ 17:54:
Ik vind het op zich wel een interessante telefoon, maar ik heb nu de OnePlus 10 Pro. CPU is bijna gelijk en eigenlijk is de OnePlus 11 "maar" 100 euro duurder en heeft een beter display en CPU.
Zijn er anderen die van een OnePlus 10 Pro gaan overstappen?
Zoek naar het kanaal #community-rewardsFireFly3k schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 21:35:
[...]
Hoe kun je de kortingscode aanvragen op Discord? Heb gezocht, maar kon het niet vinden.
Ik vind het op zich wel een interessante telefoon, maar ik heb nu de OnePlus 10 Pro. CPU is bijna gelijk en eigenlijk is de OnePlus 11 "maar" 100 euro duurder en heeft een beter display en CPU.
Zijn er anderen die van een OnePlus 10 Pro gaan overstappen?
De launch video was deze keer al wel een pak beter dan die van de phone (1).
Ik vind het wel een leuk toestel, met ok upgrades. Ik ben ook wel benieuwd naar Nothing OS 2.0.
Ik kan trouwens een Black Dot code aanmaken voor een Belg. Dus laat maar iets weten, moest iemand hier interesse in hebben!
Ik vind het wel een leuk toestel, met ok upgrades. Ik ben ook wel benieuwd naar Nothing OS 2.0.
Ik kan trouwens een Black Dot code aanmaken voor een Belg. Dus laat maar iets weten, moest iemand hier interesse in hebben!
Klopt, dit was bij de phone (1) ook het geval.Laguna schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 20:57:
Klopt het dat de zwarte variant van de NP2 wel in 8 + 128gb beschikbaar is voor €649, maar de witte variant niet?
Iemand toevallig nog een kortingscode beschikbaar?
Dank zal groot zijn.
Had via Discord de verkeerde gedaan. Deed rest of EU. Zag ff Nederland er niet tussen staan, dus zit met een code die niet werkt
Had via Discord de verkeerde gedaan. Deed rest of EU. Zag ff Nederland er niet tussen staan, dus zit met een code die niet werkt
[ Voor 47% gewijzigd door Pukson op 12-07-2023 17:08 ]
@Pukson ze zijn toch helemaal niet op voorraad? Ik krijg "notify me".. Mis ik iets?

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Had ik gisteren ook. Ben toen incognito gegaan en toen kon hem gewoon pre-orderenThaDude schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 17:32:
@Pukson ze zijn toch helemaal niet op voorraad? Ik krijg "notify me".. Mis ik iets?
Zit te dubben of ik deze zal bestellen of toch full reviews zal afwachten. Zit momenteel op de OP Nord CE 5G. Hier al wel mensen die dus besteld hebben? Ook nog twijfelaars aanwezig?
Ik heb wel interesse maar wacht het rustig af, prijzen kunnen alleen maar dalen
ondertussen doet m'n OP7T het nog prima. Dat de NP2 2mm breder is beschouw ik niet als iets positiefs.
Gezien het toestel nu officieel is aangekondigd, gaan we dit topic sluiten en kunnen we verder in:
- Evaringen: [Nothing Phone(2)] Ervaringen & Discussie
- Levertijden & Prijzen: [Nothing Phone(2)] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Nothing Phone(2)] Accessoires
- Evaringen: [Nothing Phone(2)] Ervaringen & Discussie
- Levertijden & Prijzen: [Nothing Phone(2)] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Nothing Phone(2)] Accessoires
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.