Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:35

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter

Elektronicamaker Nothing heeft zijn tweede telefoon aangekondigd. De Phone (2) komt volgende week uit. Het toestel is een duurder model dan zijn voorganger en komt in de Benelux uit voor 699 euro, tegenover 459 euro voor de Phone (1).

De stijging in prijs ten opzichte van zijn voorganger komt onder meer door de gebruikte onderdelen. Zo heeft de Phone (2) een Snapdragon 8+ Gen 1-soc van vorig jaar, wat een duurdere soc is dan de Snapdragon 778G in de Phone (1). Ook heeft de telefoon upgrades gekregen aan het scherm en de camera's.

Het scherm is nu een 6,7"-oled met 2412x1080 pixels en een verversingssnelheid van 120Hz. De Phone (1) heeft een 6,554"-oled. Nothing claimt bovendien dat het scherm helderder kan dan zijn voorganger. De primaire camera is een Sony IMX890, een sensor van 50 vierkante millimeter met een resolutie van 50 megapixel. De camera heeft een f/1.88-lens. Daarnaast is er een Samsung JN1-sensor met ultragroothoeklens. Die heeft ook 50 megapixels, maar een kleiner sensorformaat van rond 20 vierkante millimeter. De telefoon heeft een 32-megapixelfrontcamera.

Nothing heeft weer een transparante achterkant gemaakt met ledjes voor diverse functies. Dat noemt de fabrikant de Glyph-interface. Een deel van het ronde element is nu voorzien van individueel aan te sturen ledjes, waardoor er meer mogelijkheden komen. Zo moeten apps een status kunnen weergeven via de ledjes. Veel van de nieuwe mogelijkheden komen via een update naar de Phone (1).

De Phone (2) krijgt drie OS-upgrades en vier jaar lang elke twee maanden beveiligingsupdates, belooft de fabrikant. De telefoon komt op 21 juli uit in Nederland en België, en kost 699 euro voor de variant met 256GB opslag. De 512GB-variant kost 799 euro. Beide varianten hebben 12GB werkgeheugen.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 13
CPUSnapdragon 8+ Gen 1
RAM12 GB
ROM265 / 512GB
Scherm6,7"-oled, 108cm², 2412x1080px, 120Hz
AansluitingenUSB Type-C
Accu en laden4700mAh, 45W-laden, draadloos laden 15W, omgekeerd draadloos laden 5W
Camera's 1. Primair: 50 megapixel, 50mm², f/1,88
2. Ultragroothoek: 50 megapixel, 20mm², f/2,2, macromodus
Front: 32 megapixel
KleurWit / Zwart
PrijsV.A. 699 euro

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.013-07-2023Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 22:54
Wellicht handig om hier te delen om zo een indicatie van levertijden te krijgen e.d.:

Members only: Bestelinformatie
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

In de mail staat dat de estimated shipping date 17 juli 2023 is met een levertijd van 3-5 werkdagen. Ik ben benieuwd!

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UUID
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 30-07 21:46
Nothing is een UK bedrijf, wordt de Phone (2) dan ook van daar uit verzonden? Vind weinig info ivm de BTW bij import voor verzending naar België.

Iemand die daar ervaring mee had bij Phone (1)?

Edit: op de invoice staat Tax: €0, dus dan komt er nog 21% bij en maakt de goedkoopste versie 785 euro? :?

[ Voor 22% gewijzigd door UUID op 13-07-2023 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Laatst online: 09:06
Melantrix schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 09:41:
Wellicht handig om hier te delen om zo een indicatie van levertijden te krijgen e.d.:

***members only***

In de mail staat dat de estimated shipping date 17 juli 2023 is met een levertijd van 3-5 werkdagen. Ik ben benieuwd!
Als de ordernummers opvolgend zijn zal het niet heel rap gaan met de bestellingen ik zit er nog geen 30 boven en heb hem gisteren rond 11 uur besteld.

iracing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bernessi
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 13:06
UUID schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 09:58:
Nothing is een UK bedrijf, wordt de Phone (2) dan ook van daar uit verzonden? Vind weinig info ivm de BTW bij import voor verzending naar België.

Iemand die daar ervaring mee had bij Phone (1)?

Edit: op de invoice staat Tax: €0, dus dan komt er nog 21% bij en maakt de goedkoopste versie 785 euro? :?
Ik heb bij mijn Phone (1) geen invoerrechten moeten betalen voor levering in België. Lijkt me ook logisch dat je als UK bedrijf, met een grote markt binnen de EU, toch een verdeelcentrum binnen de EU hebt ook.

Mijn Phone (2) zou nu maandag verzonden worden, ik laat hier iets weten als ik toch invoerrechten zou moeten betalen.
pr0mo schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 10:26:
[...]

Als de ordernummers opvolgend zijn zal het niet heel rap gaan met de bestellingen ik zit er nog geen 30 boven en heb hem gisteren rond 11 uur besteld.
Ik heb ook gisterenmiddag besteld en ordernummer is 1138xx

[ Voor 18% gewijzigd door Bernessi op 13-07-2023 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UUID
Bernessi schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 11:52:
[...]

Ik heb bij mijn Phone (1) geen invoerrechten moeten betalen voor levering in België. Lijkt me ook logisch dat je als UK bedrijf, met een grote markt binnen de EU, toch een verdeelcentrum binnen de EU hebt ook.

Mijn Phone (2) zou nu maandag verzonden worden, ik laat hier iets weten als ik toch invoerrechten zou moeten betalen.

[...]

Ik heb ook gisterenmiddag besteld en ordernummer is 138xxx
Hier ook besteld dus wordt maandag ook verzonden. Zal het op dezelfde moment weten. :)

Heb vanmorgen besteld, order #EU1139xx, wat een andere sequentie is dan Nederlandse orders lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
UUID schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 12:16:
[...]

Hier ook besteld dus wordt maandag ook verzonden. Zal het op dezelfde moment weten. :)

Heb vanmorgen besteld, order #EU1139xx, wat een andere sequentie is dan Nederlandse orders lijkt me.
Ja daar lijkt het wel op inderdaad. Ben benieuwd of ze hem niet stiekem eerder verzenden aangezien hij vanaf vandaag al in londen te koop is.
Ook ben ik wel benieuwd wat de free gift gaat zijn.

iracing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Orders worden vgm vanuit Polen verzonden, voor leveringen binnen de EU. Althans dat was bij de N1 zo.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claudenl
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11-09 09:36
Melantrix schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 09:41:

***members only***

Als de bestelnummers in NL opeenvolgend zijn, dan loopt het nog niet echt storm. Ik heb 1438X als bestelnummer om 18.27 uur (12-7-2023). In de bevestiging staat ook shipping 17-7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Zojuist te horen gekregen dat me order processed is. Wilde hem annuleren, maar hij is al verwerkt en wordt vandaag verzonden. Zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Pukson schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:51:
Zojuist te horen gekregen dat me order processed is. Wilde hem annuleren, maar hij is al verwerkt en wordt vandaag verzonden. Zeiden ze.
Zeiden ze dat in de support chat oid? Ik heb nog niks gezien..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claudenl
Verzending gaat idd snel: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z5Z2jyeIBMf4yF_cjL9Qz8L9KWE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dzpLLfp8JChKizwuZRvdiLon.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poststamp
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:39
Kun je ook zien met welk bedrijf er verzonden wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claudenl
poststamp schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 09:28:
[...]

Kun je ook zien met welk bedrijf er verzonden wordt?
Mailtje vanuit Nothing dat e.e.a. verzonden is. En dit zie ik als ik op de DHL tracking kijk:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9cnQRTtV7fl3rwJHxgh6SqNgdz8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YQk3Wrrru2EsbISVVuMPvUJg.png?f=fotoalbum_large

DHL dus als vervoerder. Ik zie geen "afkomstig van bedrijf X/Y/Z" in het DHL overzicht.

[ Voor 7% gewijzigd door claudenl op 15-07-2023 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
claudenl schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 11:03:
[...]

Mailtje vanuit Nothing dat e.e.a. verzonden is. En dit zie ik als ik op de DHL tracking kijk:

[Afbeelding]

DHL dus als vervoerder. Ik zie geen "afkomstig van bedrijf X/Y/Z" in het DHL overzicht.
Huh, ik kan dat niet terugvinden, en ik was er vrij snel bij met bestellen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Wordt verzonden met DHL express vanuit Polen :) dus maandag verzonden, kan je hem eventueel dinsdag of woensdag al verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Pukson schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 16:04:
Wordt verzonden met DHL express vanuit Polen :) dus maandag verzonden, kan je hem eventueel dinsdag of woensdag al verwachten.
Dat scheelt natuurlijk. Maakt me neit heel veel uit maar tis ergens frustrerend dat het niet is "wie t eerst komt, wie t eerst maalt". Kan best zijn dat ze bijv verschillende cadeaus hebben, en ze dat bij verzending in de doos erbij doen. Dan heb ik dus als een van de eersten besteld, en krijg ik wellicht niks omdat op=op..

Welke versie hebben jullie besteld eigenlijk? Ik grey 256gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Melantrix schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 16:45:
[...]

Dat scheelt natuurlijk. Maakt me neit heel veel uit maar tis ergens frustrerend dat het niet is "wie t eerst komt, wie t eerst maalt". Kan best zijn dat ze bijv verschillende cadeaus hebben, en ze dat bij verzending in de doos erbij doen. Dan heb ik dus als een van de eersten besteld, en krijg ik wellicht niks omdat op=op..

Wit, 12/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:41
Melantrix schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 16:45:
[...]
Dan heb ik dus als een van de eersten besteld, en krijg ik wellicht niks omdat op=op..

Ben benieuwd wat de "free gift" is, mensen hier met de Phone (1) ook iets gehad?

Hier is de 12GB ram 512GB opslag besteld in het grijs (van de chef zn kosten, als ik zelf zou bestellen had ik ook 12/256 besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Andere al een verzendbevestiging gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Pukson schreef op maandag 17 juli 2023 @ 12:03:
Nope, nog niks gezien..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pukson
Gift is waarschijnlijk een tas. Wat ik her en der voorbij zie komen. Mmm. Had ik maar via BelSimpel besteld.

Om de lancering van de nieuwe Nothing Phone (2) te vieren krijgen klanten die dit toestel bij Belsimpel bestellen de Nothing ear (stick) t.w.v. €118,95

Betere actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Pukson schreef op maandag 17 juli 2023 @ 12:12:
[...]

Gift is waarschijnlijk een tas. Wat ik her en der voorbij zie komen. Mmm. Had ik maar via BelSimpel besteld.

Om de lancering van de nieuwe Nothing Phone (2) te vieren krijgen klanten die dit toestel bij Belsimpel bestellen de Nothing ear (stick) t.w.v. €118,95

Betere actie.
Mwah adviesprijs 118,95 ja ;) nu voor 80,- te scoren op amazon. Persoonlijk gebruik ik geen oortjes en zou ik ze dan moeten verkopen wat ook weer 'werk' is :p
Kan je bij belsimpel dan ook de nothing lader bestellen + die andere kabel? Die heb ik er ook bij besteld, leek mij wel praktisch.
Heb je een bron voor het tas-gerucht? Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudenl
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c5yDjGJyno6XYg_aSLEFwSpUk4c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sEcOFwESHCmrNnSIu9gh9rAN.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kan nu overigens zien dat ze verzenden door "SPEED SERVICE LIMITED 116-118 WING"

Als je die door Google haalt dan zie je dat Oneplus ook via deze partner zijn verzendingen laat regelen... Carl Pei z'n invloed?

Hij komt dus als het goed is vandaag. Als ik weet wat de "gift" is, post ik dat ook hier wel ff. Het is overigens de 12/512 wit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
claudenl schreef op maandag 17 juli 2023 @ 12:56:
[Afbeelding]

Ik kan nu overigens zien dat ze verzenden door "SPEED SERVICE LIMITED 116-118 WING"

Als je die door Google haalt dan zie je dat Oneplus ook via deze partner zijn verzendingen laat regelen... Carl Pei z'n invloed?

Hij komt dus als het goed is vandaag. Als ik weet wat de "gift" is, post ik dat ook hier wel ff. Het is overigens de 12/512 wit,
Echt hoe dan, die van mij blijft maar op confirmed staan. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Trouwens info vanuit Nothing

Currently the Phone (2) is still in the presale stage, which starts from 11th of July and lasts until 17th of July. The pre-sales order will be shipped starting from 17 of July

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claudenl
Zojuist ontvangen. Relatief klein doosje, dus een tas leek me sterk. Bleek er een zwarte "Nothing" baseballpet in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 23:58
Pukson schreef op maandag 17 juli 2023 @ 12:03:
Hier ook nog niets gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
Ook bij mij staat de order nog op unfulfilled, geen mail niks. Heb de 12e besteld dus ben benieuwd of ik vandaag nog een mail ga krijgen dat hij is verzonden.

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:13
Pukson schreef op maandag 17 juli 2023 @ 12:12:
[...]

Betere actie.
Bedankt voor de tip! Ik heb de bestelling bij Nothing kunnen annuleren en bij Belsimpel besteld.

Had Belsimpel afgelopen week al gemaild omdat het filter 8 resultaten gaf op het merk Nothing en maar 4 toestellen toonde, maar ze wisten van niets toen. :9

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
FireFly3k schreef op maandag 17 juli 2023 @ 21:03:
[...]

Bedankt voor de tip! Ik heb de bestelling bij Nothing kunnen annuleren en bij Belsimpel besteld.

Had Belsimpel afgelopen week al gemaild omdat het filter 8 resultaten gaf op het merk Nothing en maar 4 toestellen toonde, maar ze wisten van niets toen. :9
Vreemd. Ik kon niet annuleren. Gaven aan dat pakket al processing was en ik hem maar moet weigeren aan de deur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Pukson schreef op maandag 17 juli 2023 @ 21:16:
[...]

Vreemd. Ik kon niet annuleren. Gaven aan dat pakket al processing was en ik hem maar moet weigeren aan de deur..
Dat is vreemd. Ik had hem de 12e besteld en de order stond nog op unfulfilled. Stond ie bij jou ook op unfulfilled?

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
FireFly3k schreef op maandag 17 juli 2023 @ 22:31:
[...]

Dat is vreemd. Ik had hem de 12e besteld en de order stond nog op unfulfilled. Stond ie bij jou ook op unfulfilled?
Gewoon op Your order is confirmed. Zo stond die direct na het betalen. Kon hem toen niet meer annuleren.

the parcel has already been processed and unfortunately we are unable to cancel orders after being processed.

We would like to suggest you to refuse the parcel once it reaches you.

Was hun reactie 14 juli al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
FML..
Nothing Customer Support
06:40

Support2 says:One moment please.

Support2 says:Thank you for waiting.

Support2 says:Due to the high volume of orders recently, we are sorry for the delayed shipment.

Support2 says:We have reported your case to our warehouse, and they said the packages will be shipped gradually.

says:Wait

says:I ordered first

Support2 says:Kindly give us a few days to process your package. Thank you for your patience.

Support2 says:I do understand where you are coming from and we do apologized for this inconvenience.

Support2 says:We are now coordinating with our Internal Team so your order will be prioritized and deliver to you as soon as possible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
Zojuist een antwoord gekregen op mijn support aanvraag wanneer ik de telefoon kan verwachten:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ben benieuwd.

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 23:58
Krijg net mail binnen dat hij verzonden is!
Ook via DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Ook net een mail binnen dat het verzonden is. Bij DHL zie ik dat ze de tracking hebben dus ik verwacht vandaag ergens ophalen, dan vanuit Polen hierheen. Gok op morgen avond danwel donderdag thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Wat bedoel je met 'I ordered first', deelden ze gewoon ordernummers ofzo? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiredQueso
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 25-08 14:00
Ik heb 'm 13-7 besteld met ordernummer #NL1447X - bij mij staat hij nog op confirmed, niets verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Hier is 'ie de 14e besteld, hoor wel wanneer 'ie er is :) heb nog een telefoon in gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
RubjeMazter schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 09:03:
[...]

Wat bedoel je met 'I ordered first', deelden ze gewoon ordernummers ofzo? :o
Lol nee. Maar ik heb op 11 juli 20h besteld, en las op verschillende plekken van mensen die hem op de 12e en 13e besteld hadden en hem al binnen hadden gekregen. Dan ben ik eerder toch? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubjeMazter
Melantrix schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 09:21:
[...]

Lol nee. Maar ik heb op 11 juli 20h besteld, en las op verschillende plekken van mensen die hem op de 12e en 13e besteld hadden en hem al binnen hadden gekregen. Dan ben ik eerder toch? ;)
Aah ja dan heb je mijns inziens ook recht om eerder te gaan dan die O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
NL14446 zojuist verzendbevestiging gehad. Deze moet geretourneerd worden. 8/128GB Zwart of wilt iemand die overnemen.

NL14473 nog niet verzonden. Wit 12/256Gb nog niet verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Pukson schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 10:10:
NL14446 zojuist verzendbevestiging gehad. Deze moet geretourneerd worden. 8/128GB Zwart of wilt iemand die overnemen.

NL14473 nog niet verzonden. Wit 12/256Gb nog niet verzonden
Die van mij komt gelijk na jouw witte ;) ik heb de bestelling alleen niet zelf geplaatst dus heb geen idee wanneer ie komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Grappig om te zien dat de labels allang waren aangemaakt.

14. July 2023 08:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:36

Totaalgeflipt

De enige echte

Wel een rare manier van verzenden.
Heb hem 11-juli besteld en order staat nog steeds op Unfulfilled.

We wachten rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Zo andere order ook verzonden! Gisterenochtend label aangemaakt. Ben benieuwd wanneer die pickup wordt

DHL Express XXXX van SPEED SERVICE L wordt verwacht op wo jul 19. Handtekening is vereist. Komt dat niet uit?

Yess. 1706 pick up. Hopelijk me andere order die ik wil ook. Haha

[ Voor 47% gewijzigd door Pukson op 18-07-2023 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Pukson schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 16:28:
Zo andere order ook verzonden! Gisterenochtend label aangemaakt. Ben benieuwd wanneer die pickup wordt

DHL Express XXXX van SPEED SERVICE L wordt verwacht op wo jul 19. Handtekening is vereist. Komt dat niet uit?

Yess. 1706 pick up. Hopelijk me andere order die ik wil ook. Haha
Bij mij nog geen pickup, ben benieuwd!

Heb zojuist bericht gekregen dat het morgen wordt bezorgd. Die van mij was 17:53 ingescand, 17:59 smsje dat ik hem morgen kan verwachten. *O*

[ Voor 14% gewijzigd door Melantrix op 18-07-2023 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Melantrix schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 17:39:
[...]

Bij mij nog geen pickup, ben benieuwd!

Heb zojuist bericht gekregen dat het morgen wordt bezorgd. Die van mij was 17:53 ingescand, 17:59 smsje dat ik hem morgen kan verwachten. *O*
Nice. Hoop oprecht dat me andere order er ook doorheen komt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UUID
Vorige donderdag besteld, maar nog steeds confirmed zonder enig idee van verzending. :'(

Ik neem aan dat ik niet de enige ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
UUID schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:41:
Vorige donderdag besteld, maar nog steeds confirmed zonder enig idee van verzending. :'(

Ik neem aan dat ik niet de enige ben?
Idem maar ik kan de bestelling niet bijhouden :P, ik weet alleen wel dat mijn bestelling 1 nummertje na Pukson's bestelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
Vorige week woensdag de bestelling geplaatst en zojuist een e-mail binnen gekregen met een T&T :D. Er staat nog geen afleverdatum bij :)

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
RubjeMazter schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 10:49:
[...]

Idem maar ik kan de bestelling niet bijhouden :P, ik weet alleen wel dat mijn bestelling 1 nummertje na Pukson's bestelling :)
Die heeft gisteren een DHL tracking nummer gehad. Verwacht pickup vandaag en levering morgen. De Black 8/128GB zojuist ontvangen, maar die gaat retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Pukson schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 15:46:
[...]

Die heeft gisteren een DHL tracking nummer gehad. Verwacht pickup vandaag en levering morgen. De Black 8/128GB zojuist ontvangen, maar die gaat retour.
Waarom gaat deze retour als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
RubjeMazter schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 15:48:
[...]

Waarom gaat deze retour als ik vragen mag?
Kon de zwarte niet annuleren meer, althans zeiden ze afgelopen vrijdag. En had inmiddels de witte 12/256GB besteld. Maar die komt morgen naar verwachting binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Kreeg net bericht van Belsimpel... ze verwachten de officiële case op 25 juli.
Nog geen bericht over de telefoon zelf :(

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Besloten toch de zwarte te houden. Vindt zwart toch mooier in het echt. Haha. Witte gaat retour. Of kan ik iemand hier blij maken ermee? Scheelt een retour en dan heeft degene. Vandaag al binnen. 12/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Pukson schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 08:09:
Besloten toch de zwarte te houden. Vindt zwart toch mooier in het echt. Haha. Witte gaat retour. Of kan ik iemand hier blij maken ermee? Scheelt een retour en dan heeft degene. Vandaag al binnen. 12/256GB
Hoop dat die van mij dan ook vandaag of morgen binnen komt als jouw witte er ook al is. Mijn leidinggevende houdt mij totaal niet op de hoogte van de status van de bestelling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
RubjeMazter schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 09:20:
[...]

Hoop dat die van mij dan ook vandaag of morgen binnen komt als jouw witte er ook al is. Mijn leidinggevende houdt mij totaal niet op de hoogte van de status van de bestelling :+
Hier net de T&T ontvangen, staat op 'Shipment is out with courier for delivery' vanaf vanochtend 10:00. Ben benieuwd of 'ie dat redt vandaag en anders morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
pr0mo schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 14:28:
Vorige week woensdag de bestelling geplaatst en zojuist een e-mail binnen gekregen met een T&T :D. Er staat nog geen afleverdatum bij :)
Die van mij is vandaag binnen gekomen met een tas als free gift.
Iedereen die nog wacht veel succes en hoop dat hij snel binnenkomt.
Ik ben te vinden in het ervaringen topic :).

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Mijn vriendin heeft hem zojuist in ontvangst genomen. Vanavond gelijk even kijken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Belsimpel is aan het versturen! :D

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Hier is ie zojuist afgeleverd en zat er als 'free gift' een tas in. Leuk dat ze hierin variëren/varieerden en niet iedereen hetzelfde sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
RubjeMazter schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 16:31:
Hier is ie zojuist afgeleverd en zat er als 'free gift' een tas in. Leuk dat ze hierin variëren/varieerden en niet iedereen hetzelfde sturen :)
Yup. Ik heb een tas en pet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik heb alleen een pet 😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 12:02
Bij Belsimpel hebben ze er inmiddels 23 euro bovenop gegooid voor de grijze 256gb versie..

Edit, nu weer terug op 699? Vaag...

[ Voor 17% gewijzigd door Lowroad op 24-07-2023 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dread89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-09 17:35
Iemand nog tips voor een goede Nothing Phone 2 (black Friday) deal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kapi_tijn
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18-06 11:33
Dread89 schreef op maandag 13 november 2023 @ 09:20:
Ik krijg net een nieuwsbrief van Nothing over black friday, hierin staat:
Starting today, anyone who purchases Ear (2) and Phone (2) at full price will be guaranteed a partial reimbursement once the sale begins on 17 November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 12:29
Ik zat te wachten op de Black Friday update van Nothing maar dat was dus de prijs naar 599. Zoals die al enkele dagen staat bij Belsimpel, Coolblue enzo. Dan bestel ik liever bij Coolblue. Wat mij wel opvalt dat er 16 stuks op refurbished (retour geopende doos) te koop staan =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Dread89 schreef op maandag 13 november 2023 @ 09:20:
De Black Friday prijs is vooralsnog 589,- (Amazon, Belsimpel, Mobiel.nl).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dufniall
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 13:09
De witte 256GB variant is op Bol.com gezakt naar €370.

Het is jammer dat de camera tegenvalt, dat is ook de beperking aan mijn huidige Motorola Edge 20. Anders was dit een hele goeie kanshebber voor mijn volgende toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CydexTM
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 21:11
Op Amazon staat de witte 12+512GB variant nu voor €427,- online en de verkoper is Amazon zelf.
Ziet er uit als een goede deal.

https://www.amazon.nl/dp/...61T5JL6&linkCode=asn&th=1
Pagina: 1