Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dread89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-05 11:37
Hmm, dank. Toch maar eens de originele kabel gebruiken met verloopstuk dan. Wie weet.

Nieuwste 2.5 OS draai ik nog niet en heb 'm ook nog niet aangeboden gekregen, ben heel benieuwd!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ik heb ook een Nothing Phone (2) 256GB Dark Grey besteld; ik ben benieuwd. Mijn OnePlus 7T Pro is ondertussen wel aan vervanging toe.

Jammer dat OnePlus qua aanbod zo is afgegleden, doet me denken aan HTC van destijds.

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:06

Steeffoon

Smartphone-nerd

EquiNox schreef op donderdag 21 december 2023 @ 12:02:
Ik heb ook een Nothing Phone (2) 256GB Dark Grey besteld; ik ben benieuwd. Mijn OnePlus 7T Pro is ondertussen wel aan vervanging toe.

Jammer dat OnePlus qua aanbod zo is afgegleden, doet me denken aan HTC van destijds.
Hoe bedoel je dat het aanbod van OnePlus zo afgegleden is? Dat valt echt wel mee hoor.
Ze hebben de 11 en Open in het high-end segment, de Nord 3 in het middensegment en de Nord CE 3 in het lagere segment.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Steeffoon schreef op donderdag 21 december 2023 @ 18:50:
[...]

Hoe bedoel je dat het aanbod van OnePlus zo afgegleden is? Dat valt echt wel mee hoor.
Ze hebben de 11 en Open in het high-end segment, de Nord 3 in het middensegment en de Nord CE 3 in het lagere segment.
Hun zakelijke én technische structuur is nu gemerged met Oppo; dit komt de software die op de devices zit niet ten goede, in mijn mening. Daarnaast kunnen ze het motto 'Never Settle' wel vergeten, de hogere spec telefoons zijn, wederom in mijn optiek, te duur geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Dread89 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 20:48:
Hmm, dank. Toch maar eens de originele kabel gebruiken met verloopstuk dan. Wie weet.

Nieuwste 2.5 OS draai ik nog niet en heb 'm ook nog niet aangeboden gekregen, ben heel benieuwd!
Ik las dat ze de OTA hebben gepulled vanwege problemen met de Google Dialer die spontaan bij bepaalde users niet meer werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
EquiNox schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 09:00:
[...]

Hun zakelijke én technische structuur is nu gemerged met Oppo; dit komt de software die op de devices zit niet ten goede, in mijn mening. Daarnaast kunnen ze het motto 'Never Settle' wel vergeten, de hogere spec telefoons zijn, wederom in mijn optiek, te duur geworden.
Toch is de Nord 3 de aanrader tot 500 euro in de Tweakers BBG, was de OnePlus 11 ook een van de aanraders en is de OnePlus Open op meerdere sites zelfs uitgeroepen tot een van de beste telefoons van 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 12:02
Update inmiddels ota binnen gekregen. Werkt prima zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poststamp
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:24
Haha ik had niet verwacht de update met kerst te krijgen. Hij installeert nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-05 08:25
Sinds gisteren heb ik een Nothing Phone 2 kunnen kopen voor 450 euro (niet van nieuw te onderscheiden) prima deal zo :)

Tot mijn verbazing stond 2.5.1 er al op.

Ik moet wel zeggen dat de standby drain vannacht (7%) iets aan de hoge kant zit.

Zal dat zo zijn omdat het toestel gisteren is ingesteld en het nog moet leren? Of is dit wel een normaal verbruik?

Ik heb 2 simkaarten er in en het toestel zat op wifi (AOD uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:51

Totaalgeflipt

De enige echte

Knamix schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 10:18:
Sinds gisteren heb ik een Nothing Phone 2 kunnen kopen voor 450 euro (niet van nieuw te onderscheiden) prima deal zo :)

Tot mijn verbazing stond 2.5.1 er al op.

Ik moet wel zeggen dat de standby drain vannacht (7%) iets aan de hoge kant zit.

Zal dat zo zijn omdat het toestel gisteren is ingesteld en het nog moet leren? Of is dit wel een normaal verbruik?

Ik heb 2 simkaarten er in en het toestel zat op wifi (AOD uit)
Wat heb je zelf hierover al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Totaalgeflipt schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 11:00:
[...]

Wat heb je zelf hierover al gevonden?
vannacht even aangekeken en ik zie dat de app van Aliexpress bovenaan stond met 30% (accu stond vanochtend na 7 uur slapen op 92% vanaf 100%).

Morgenochtend maar weer even aankijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:08

Laguna

Connaisseur

EquiNox schreef op donderdag 21 december 2023 @ 12:02:

Ik zou nu ook eerder voor Nothing kiezen dan OnePlus (Carl Pei was toch meer de visionair bij OnePlus). Al gebeurt er al jaren niets revolutionairs op gebied van de ontwikkeling van smartphones (flip/fold uitgezonderd maar dit is nog altijd niche). Het zijn ieder jaar marginale verbeteringen. Momenteel gebruik ik nog steeds naar tevredenheid mijn OnePlus 7T, enkel geen software updates meer of je moet overstappen naar LineageOS. Bij OnePlus was ik pas ingestapt bij de derde iteratie, wie weet volgend jaar dan instappen bij Nothing.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ik heb dus een VAG groep leaseauto met een autoradio met Android Auto, wired. Ik krijg mijn Nothing Phone (2) dus met geen mogelijkheid aan de praat. Krijg een error 'Connection with CAPE-QRD_SN:XXXXXXX failed'.

Lijkt op een issue met Nothing en specifiek een serie VAG auto radio. Bluetooth werkt overigens perfect, maar blijkbaar ziet hij via de kabel een andere telefoon, waardoor het opstarten van Android Auto faalt.

Treedt op bij 2.04 en 2.51.

Support van Nothing heb ik niet zoveel aan, die hebben het over een factory reset (telefoon is net nieuw).

EDIT : Eerst maar eens naar de dealer, kijken of een software update van de auto helpt :)

[ Voor 9% gewijzigd door EquiNox op 28-12-2023 16:03 ]

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:56
EquiNox schreef op donderdag 28 december 2023 @ 14:47:
Ik heb dus een VAG groep leaseauto met een autoradio met Android Auto, wired. Ik krijg mijn Nothing Phone (2) dus met geen mogelijkheid aan de praat. Krijg een error 'Connection with CAPE-QRD_SN:XXXXXXX failed'.

Lijkt op een issue met Nothing en specifiek een serie VAG auto radio. Bluetooth werkt overigens perfect, maar blijkbaar ziet hij via de kabel een andere telefoon, waardoor het opstarten van Android Auto faalt.

Treedt op bij 2.04 en 2.51.

Support van Nothing heb ik niet zoveel aan, die hebben het over een factory reset (telefoon is net nieuw).

EDIT : Eerst maar eens naar de dealer, kijken of een software update van de auto helpt :)
Ik gebruik hier Android Auto in een Golf mk8 zonder problemen. Zowel 2.0.x als 2.5.1 en met draad en draadloos.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poststamp
Update to Nothing OS 2.5.1.A een dikke 50mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
Ben ik de enige dat sinds 2.5.1a omhoog swipen niet meer goed werkt? Ik moet dat twee keer doen om daadwerkelijk terug naar de homescreen te komen. Na de eerste swipe omhoog krijg ik eerst een leeg scherm. Ik gebruik nova overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:34
De mijn wil geen vriendjes worden met mijn router, op geen van de banden 2,4 of 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 17:29
Lowroad schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:08:
Ben ik de enige dat sinds 2.5.1a omhoog swipen niet meer goed werkt? Ik moet dat twee keer doen om daadwerkelijk terug naar de homescreen te komen. Na de eerste swipe omhoog krijg ik eerst een leeg scherm. Ik gebruik nova overigens
Gebruik geen nova, maar ondervind deze problemen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:55
Poesmij schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:57:
[...]

Gebruik geen nova, maar ondervind deze problemen niet.
Idem, heb alleen wel soms een bug dat als ik de app drawer open en dan links/rechts/boven/onder swipe dat deze actie zich in de meest recente app voordoet i.p.v. in de app drawer. Ik zit zelf op 2.5.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:34
LeStef schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 20:31:
De mijn wil geen vriendjes worden met mijn router, op geen van de banden 2,4 of 5.
Opgelost, mijn router gereboot, dan de wifi vergeten en terug connectie gemaakt, nu werkt alles naar behoren. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferdw
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Lowroad schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:08:
Ben ik de enige dat sinds 2.5.1a omhoog swipen niet meer goed werkt?
Hier met Nova en de 2.5.1a geen problemen, één keer swipen is voldoende.

Canon 7D ★ 200-400 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
ferdw schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:11:
[...]

Hier met Nova en de 2.5.1a geen problemen, één keer swipen is voldoende.
Vreemd hoor. Ook na een factory reset heb ik nog steeds hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NietGiftig
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Lowroad schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:59:
[...]

Vreemd hoor. Ook na een factory reset heb ik nog steeds hetzelfde
Je bent niet alleen
https://nothing.community...esture-3rd-party-launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
Ja ik zag die vanmiddag ook al. Ff afwachten dus... Vervelend bugje, maar is te overleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Volgens mij heb ik sinds 2.5.1a het issue dat als ik een app start, scherm uitzet en de telefoon unlock dat de app afgesloten is.
Zijn er anderen die dat ook hebben?

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lowroad
FireFly3k schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 07:15:
Volgens mij heb ik sinds 2.5.1a het issue dat als ik een app start, scherm uitzet en de telefoon unlock dat de app afgesloten is.
Zijn er anderen die dat ook hebben?
Yup heb ik ook... Is ineens, want in het begin na de update had ik dit niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hukkel80
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06-2024

Hukkel80

Dutch Lion Customising

Ik heb nu ruim 2 weken de Nothingphone2 en ik ben tot nu toe heel blij ermee. De Glyphs moet ik nog een keer goed mee aan de slag gaan. Maar het is gewoon een heerlijk vlotte telefoon met een mooi scherm (en een goede prijs-kwaliteit verhouding vergeleken met andere telefoons).

Er zijn 2 zaken waarvan ik me af vraag of anderen dit ook hebben en wat ze daaraan doen of gedaan hebben.

1. ik heb een EUFI by ANKER deurbel en op mijn oude telefoon als er werd aangebeld dan hoorde je het deurbelgeluid van de bijbehorende app. Op de Nothingphone2 hoor je dan het meldingsgeluid van de telefoon zelf. Kun je dat uitzetten? En ervoor zorgen dat de app zelf het geluid bepaalt?

2. ik ben niet helemaal gelukkig met de standaard ringtones van de telefoon. Deze werken uiteraard naadloos met de Glyphs maar ik vind ze een beetje teveel "alsof R2D2 in de kamer naast je op het toilet zit". Hebben anderen goede ringtones gemaakt of gedownload die ook goed werken met de Glyphs?

https://www.facebook.com/DutchLionCustomising

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubjeMazter
Hukkel80 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:23:
ik ben niet helemaal gelukkig met de standaard ringtones van de telefoon. Deze werken uiteraard naadloos met de Glyphs maar ik vind ze een beetje teveel "alsof R2D2 in de kamer naast je op het toilet zit". Hebben anderen goede ringtones gemaakt of gedownload die ook goed werken met de Glyphs?
Je kan gewoon een mp3 op je telefoon zetten en deze als notificatie geluid instellen. Als dit geluid zich dan afspeelt werken de glyphs ook alleen gaat dat o.b.v. wat de telefoon vind wat aan moet. Je kan het ook zelf programmeren op je audiobestand a.d.h.v. deze instructies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hukkel80

Hukkel80

Dutch Lion Customising

RubjeMazter schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:58:
[...]

Je kan gewoon een mp3 op je telefoon zetten en deze als notificatie geluid instellen. Als dit geluid zich dan afspeelt werken de glyphs ook alleen gaat dat o.b.v. wat de telefoon vind wat aan moet. Je kan het ook zelf programmeren op je audiobestand a.d.h.v. deze instructies.
Dank je wel voor je reactie.

Vroeger zette ik random MP3s als ringtones op telefoons, maar nu ben ik al blij als ik gewoon een goede ringtone vindt zonder er zelf teveel tijd in te moeten steken haha.

Ik zal die links eens bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubjeMazter
Hukkel80 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 15:39:
[...]

Dank je wel voor je reactie.

Vroeger zette ik random MP3s als ringtones op telefoons, maar nu ben ik al blij als ik gewoon een goede ringtone vindt zonder er zelf teveel tijd in te moeten steken haha.

Ik zal die links eens bekijken.
Dan is dit wellicht niet de oplossing :P ik ben met mijn ringtone een uur of 3 bezig geweest met timen van de glyphs op maat vd muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hukkel80

Hukkel80

Dutch Lion Customising

RubjeMazter schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 16:33:
[...]

Dan is dit wellicht niet de oplossing :P ik ben met mijn ringtone een uur of 3 bezig geweest met timen van de glyphs op maat vd muziek.
Kun je ook de combinatie delen? Van muziek + glyphs? Dat enthousiasts hun creaties kunnen delen met andere Nothingphone2 gebruikers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubjeMazter
Hukkel80 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 17:39:
[...]

Kun je ook de combinatie delen? Van muziek + glyphs? Dat enthousiasts hun creaties kunnen delen met andere Nothingphone2 gebruikers?
Dat kan, maar je kunt geen phone (2) script/mp3 gebruiken op een phone (1) omdat de glyphs fundamenteel anders zijn (andersom vgm wel).

Tldr van de tutorial die ik deelde is:
Je hebt je audio fragment.
Je maakt hier een "script" bij die per tijdseenheid (volgens mij 0.01s) aangeeft welke stukje van de glyphs aan moeten.
Het script wat op de GitHub staat combineert deze 2 dingen in 1 mp3 bestand zodat nothingOS dit "script" kan uitlezen en o.b.v. deze data de glyphs kan activeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hukkel80

Hukkel80

Dutch Lion Customising

RubjeMazter schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 17:47:
[...]

Dat kan, maar je kunt geen phone (2) script/mp3 gebruiken op een phone (1) omdat de glyphs fundamenteel anders zijn (andersom vgm wel).

Tldr van de tutorial die ik deelde is:
Je hebt je audio fragment.
Je maakt hier een "script" bij die per tijdseenheid (volgens mij 0.01s) aangeeft welke stukje van de glyphs aan moeten.
Het script wat op de GitHub staat combineert deze 2 dingen in 1 mp3 bestand zodat nothingOS dit "script" kan uitlezen en o.b.v. deze data de glyphs kan activeren.
Ik ben wel benieuwd of ik er dan online een paar kan vinden. Ik ga zoeken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-04 14:25
Heb toevallig gister een verzamelpost gemaakt met al mijn creaties:
https://nothing.community...lyphs-glyph-composer-tool

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:06

Steeffoon

Smartphone-nerd

Wauw, daar heeft vast veel tijd in gezeten. Erg tof gedaan!

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeldunes
Steeffoon schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 22:37:
[...]

Wauw, daar heeft vast veel tijd in gezeten. Erg tof gedaan!
Klopt zeker haha! Meerdere uren per custom Glyph. Maar ben er gelukkig wel wat handiger in geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hukkel80

Hukkel80

Dutch Lion Customising

Steeldunes schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 11:17:
[...]

Klopt zeker haha! Meerdere uren per custom Glyph. Maar ben er gelukkig wel wat handiger in geworden.
Echt vet. Maak je ze ook beschikbaar voor anderen? Of eigenlijk alleen voor jezelf?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steeldunes
Hukkel80 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 15:46:
[...]

Echt vet. Maak je ze ook beschikbaar voor anderen? Of eigenlijk alleen voor jezelf?
Ik heb ze nergens publiekelijk staan aangezien het delen volgens mij niet helemaal mag, maar de glyph files zou ik wel kunnen delen, dan moet je enkel de audio en het script gedeelte zelf even doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NietGiftig
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Om 21:00 gisteravond van de lader gehaald en ik zit nu op 70% :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7o3UzM0chhBVgWmIX7wW-vC3tUo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2uW82lwqcdymFoFUkop3TOH9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
Ik kreeg 'm zojuist binnen toen ik even snel op check now klikte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Ben benieuwd wat "Get direct access to the Glyph Interface’s Music Visualisation feature" inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

RubjeMazter schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:45:
Ben benieuwd wat "Get direct access to the Glyph Interface’s Music Visualisation feature" inhoud.
Dat tijdens muziek afspelen de Glyph mee doet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YcOdKgSnF5MrcuyV9pAt50Pztdc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9URWJXgZHcg7EBUL4XshQscL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Totaalgeflipt schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:51:
[...]

Dat tijdens muziek afspelen de Glyph mee doet
[Afbeelding]
Dat was al een ding :) maar heb de update net geïnstalleerd dus ik ga op onderzoek uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
RubjeMazter schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 13:45:
Net geprobeerd en er flikkeren wat lampjes tijdens het afspelen van muziek. Gaat naar mijn idee niet op ritme en het is wel echt een gimmick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennard92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-04 15:48
Interessant hoe Nothing jaar community op de hoogte houdt van nieuwtjes en vernederingen. Erg netjes!

YouTube: Nothing Community Update | Q4 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poststamp
Mijn oplaadpoort begint te verslijten, de laadkabel zit niet meer zo stevig. Dus ik heb maar een qi-lader besteld, die waren in de aanbieding voor 16 euro bij amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

poststamp schreef op zondag 4 februari 2024 @ 07:36:
Mijn oplaadpoort begint te verslijten, de laadkabel zit niet meer zo stevig. Dus ik heb maar een qi-lader besteld, die waren in de aanbieding voor 16 euro bij amazon.
Van je NP2? Mooi snel dan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-05 22:32

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Zit er geen stof of andere vervuiling in de usb poort van de telefoon? Misschien even proberen om dat met een (plastic) tandenstoker eruit te halen? Soms kan er best veel in verstopt zitten zonder dat je dat op het eerste gezicht in de poort kan zien zitten.

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poststamp
mark de man schreef op zondag 4 februari 2024 @ 09:28:
Zit er geen stof of andere vervuiling in de usb poort van de telefoon? Misschien even proberen om dat met een (plastic) tandenstoker eruit te halen? Soms kan er best veel in verstopt zitten zonder dat je dat op het eerste gezicht in de poort kan zien zitten.
Ik heb hem schoongemaakt, en een andere laadkabel geprobeerd, maar het zit niet meer zo stevig. De stekker schuift bijna zonder weerstand, dus ik ga maar draadloos laden voordat hij het helemaal niet meer doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
poststamp schreef op zondag 4 februari 2024 @ 09:47:
[...]

Ik heb hem schoongemaakt, en een andere laadkabel geprobeerd, maar het zit niet meer zo stevig. De stekker schuift bijna zonder weerstand, dus ik ga maar draadloos laden voordat hij het helemaal niet meer doet.
Ik zou hem aanmelden voor rma. Als die het nu al niet meer doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
Meer mensen last dat whatsappjes niet meer direct binnenkomen? Zit bij mij ineens minuten tussen... Battery optimisation uitgezet en ook die setting die de app pauzeert indien deze niet in gebruik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-05 13:01
Lowroad schreef op zondag 4 februari 2024 @ 19:08:
Meer mensen last dat whatsappjes niet meer direct binnenkomen? Zit bij mij ineens minuten tussen... Battery optimisation uitgezet en ook die setting die de app pauzeert indien deze niet in gebruik is.
Telefoon net in bezit maar berichten lijken direct binnen te komen.

Wat wel opvalt is dat de Nothing agenda widget geen activiteiten uit de gezamenlijke agenda laat zien maar alleen uit de eigen 'afspraken' sectie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:43
Shivan_20 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 14:38:
[...]

Telefoon net in bezit maar berichten lijken direct binnen te komen.

Wat wel opvalt is dat de Nothing agenda widget geen activiteiten uit de gezamenlijke agenda laat zien maar alleen uit de eigen 'afspraken' sectie...
Over welke widget heb je het precies? Ik zie bij mij er geen agenda widget tussenstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
ThaJens schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:01:
[...]

Over welke widget heb je het precies? Ik zie bij mij er geen agenda widget tussenstaan.
Nothing noemt 'm 'quick look'... Voor zover ik het goed begrijp doet die hetzelfde als de 'discover' widget van Google zelf...maar die is qua functie minder kieskeurig alleen past qua stijl uiteraard minder tussen de andere Nothing stijlkenmerken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:43
Shivan_20 schreef op maandag 19 februari 2024 @ 19:48:
[...]

Nothing noemt 'm 'quick look'... Voor zover ik het goed begrijp doet die hetzelfde als de 'discover' widget van Google zelf...maar die is qua functie minder kieskeurig alleen past qua stijl uiteraard minder tussen de andere Nothing stijlkenmerken ;)
Ooh ja inderdaad. Ik dacht dat het alleen voor het weer was, vond het al raar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Nothing Phone (2a) is zojuist gepresenteerd in (voor nu) twee kleuren: 8/128GB 329 euro / 12/256GB 379 euro

Nothing Phone (2a)

Nothing Phone (2a)

Nothing Phone (2a)

Nothing Phone (2a)

Nothing Phone (2a)

Nothing Phone (2a)

Nothing Phone (2a)

Nothing Phone (2a)

Nothing Phone (2a)

Nothing Phone (2a)

Nothing Phone (2a)

Nothing Phone (2a)

Nothing Phone (2a)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:01
toon volledige bericht
Niet echt lelijk, Het heeft wel iets moet ik zeggen mooi unbloated telefoon voor ouders/instap ofzo.
Alleen de prijs mag nog iets scherper als concurrent van POCO.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Knamix
Zojuist Gcam vergeleken met de standaard camera app, maar ik ben wel erg onder de indruk van de Gcam port!

ja er is veel ruis, maar het kenteken van de grijze auto is in ieder geval wel te lezen...

Dat kan ik niet zeggen over de standaard camera app :(

Stock:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2U_L6raiSmQTVx637iG76uWsegc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B9eRuAe3nfe8j8CweC5Q7Fa2.jpg?f=fotoalbum_large

Gcam:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K3VEgP9bmjdgxkcCHyVUNCoJlYE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oTWELgVuA5XbHyksVbi6trC0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:10
Knamix schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 20:41:
Zojuist Gcam vergeleken met de standaard camera app, maar ik ben wel erg onder de indruk van de Gcam port!

ja er is veel ruis, maar het kenteken van de grijze auto is in ieder geval wel te lezen...

Dat kan ik niet zeggen over de standaard camera app :(

Stock:

[Afbeelding]

Gcam:

[Afbeelding]
Dat is idd n duidelijk verschil. Mss dat je de scherpte ietsje kan afstellen zodat je minder ruis hebt. Welke Gcam (en evt. config file) heb je hiervoor gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Chiii schreef op maandag 1 april 2024 @ 15:43:
[...]

Dat is idd n duidelijk verschil. Mss dat je de scherpte ietsje kan afstellen zodat je minder ruis hebt. Welke Gcam (en evt. config file) heb je hiervoor gebruikt?
Gcam 9.1 met Infinity XML V13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Heeft iemand 2.5.3 al geïnstalleerd? De batterij lijkt veel sneller leeg te lopen bij mij :(

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
FireFly3k schreef op donderdag 4 april 2024 @ 21:39:
Heeft iemand 2.5.3 al geïnstalleerd? De batterij lijkt veel sneller leeg te lopen bij mij :(
Geïnstalleerd maar nog geen nadelige effecten of verbeteringen kunnen bespeuren. Lijkt vooral de April security patch te zijn...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RubjeMazter
Nieuwe patch aangekondigd:
Nothing OS 2.5.5
ChatGPT Integration
The following features are available with the latest ChatGPT version installed from the Play Store:
💬 Added a new gesture option in Nothing X to start a voice conversation with ChatGPT for Nothing Ear & Nothing Ear (a). Coming soon to our other audio products.
🤖 Added new ChatGPT widgets to launch ChatGPT in different modes from your home screen for quicker access.
📋 Added a button on the screenshot and clipboard pop-up to directly paste the content to a new conversation in ChatGPT.

More features
📸 Camera now supports Ultra XDR. To set, head to Camera settings > Ultra XDR.
🌅 Within the camera app, Photo and Portrait Modes now feature an HDR switch. Activate or deactivate via the settings at the top.
🚀 Added RAM Booster feature. To set, head to Settings > System > RAM Booster.
🔔 Added a Ring Mode option in Quick Settings for easier sound management.
🎙️ Added a new Recorder widget for effortless audio recording on-the-go.
🔋 Introduced a new Battery widget to monitor power usage more efficiently.
🔧 Added Glyph Interface Debug Mode to developer options.

Improvements and Bug Fixes
📶 Enhanced system stability, NFC functionality, and Wi-Fi connection stability.
🛠️ Optimised animations for smoother widget and app openings.
⚙️ Improved response speed when setting Bluetooth in Quick Settings.
🔊 Optimised volume settings to make interactions more intuitive.
🎵 Improved clarity of album cover display in the Music Player widget.
🔧 Fixed experience issues when switching SIM cards with the Data during call feature enabled.
🔒 Resolved flickering when launching apps from Quick Settings on the lock screen.
🌙 Resolved flickering issues on the AOD interface.
🔧 Addressed the disappearance of lock screen widgets after ending screen share in certain scenarios.
🖼️ Addressed abnormal lock screen wallpaper display when swiping-to-unlock is interrupted.
⌚ Fixed a widget display issue which showed Bluetooth as being off when a watch was connected.
🔄 Resolved frequent refreshing and flickering when setting Wi-Fi in the Quick Settings widget.
👾 Other bug fixes and performance enhancements.
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennard92
Raden jullie aan om de virtuele Ram-uitbreiding te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Nu online
lennard92 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 11:13:
Raden jullie aan om de virtuele Ram-uitbreiding te gebruiken?
Ik heb nog nooit t idee gehad dat ik dat nodig heb, dus ik gebruik het niet.

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NietGiftig
  • Niet online
Op diverse plaatsen las ik dat je een telefoon gesprek op kan nemen.
https://techtrickz.com/ho...cording-on-nothing-phone/
Ik zit nu op de laatste release en heb de widgets geupdate en heb de widget op het scherm geplaatst.
Volgens deze beschrijving moet ik nu de keuze hebben uit 2 opties, microfoon en microfoon en system.
1. Touch and hold the home screen and select “Widgets” from the list.
2. In widgets list, scroll down and tap “Recorder”.
3. Tap and hold the “Quick Record” tile and place it on the home screen.
4. Now, you will get two tile options. Select the “Mic and System” tile.
Ik heb alleen de eerste tile keuze. :N
Iemand enig idee of het mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
NietGiftig schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 16:30:
Op diverse plaatsen las ik dat je een telefoon gesprek op kan nemen.
https://techtrickz.com/ho...cording-on-nothing-phone/
Ik zit nu op de laatste release en heb de widgets geupdate en heb de widget op het scherm geplaatst.
Volgens deze beschrijving moet ik nu de keuze hebben uit 2 opties, microfoon en microfoon en system.

[...]

Ik heb alleen de eerste tile keuze. :N
Iemand enig idee of het mogelijk is?
De gelinkte website heeft het over de 2a, heb je zelf de 2 of 2a?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NietGiftig
  • Niet online
Shivan_20 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 19:58:
[...]
De gelinkte website heeft het over de 2a, heb je zelf de 2 of 2a?
Goed dan, andere site:
https://www.androidauthor...t-call-recording-3424227/
Carl Pei took to X (formerly Twitter) to announce the new feature. Pei says Nothing phone users — anyone who owns a Nothing Phone 1, Phone 2, or the newly launched Phone 2a — can use discreet call recording on their phones.
Ja, ik heb de 2, "Nothing Flagschip"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
NietGiftig schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 20:16:
[...]

Goed dan, andere site:
https://www.androidauthor...t-call-recording-3424227/

[...]

Ja, ik heb de 2, "Nothing Flagschip"
Hier ook de 2, maar inderdaad ook niet de "Mic & system'-tile. Komt vast met een komende update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NietGiftig
  • Niet online
Shivan_20 schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 20:18:
[...]
Komt vast met een komende update...
Aankondiging was van begin maart.
Ik heb net een "grote" update had, gaat dus nog wel even duren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shivan_20
Voor de geïnteresseerden, de Nothing OS3 Beta met Android 15 is beschikbaar voor de Phone (2):
https://nothing.community...0-open-beta-1-for-phone-2

Download gaat razendsnel, installatie heeft even tijd nodig. Systeem is daarna wel heel vlot, dus vooralsnog fijne update!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:24
Heeft het jou een factory reset gekost, of bestaat de kans dat je je data behoudt? Ik zal sowieso een goede back-up maken, maar wil even inschatten hoeveel tijd me dit kan kosten ;) .

---edit---
Update zojuist afgerond en dat met behoud van data.

[ Voor 15% gewijzigd door YdieresiS op 06-11-2024 11:54 ]

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
YdieresiS schreef op woensdag 6 november 2024 @ 11:18:
Heeft het jou een factory reset gekost, of bestaat de kans dat je je data behoudt? Ik zal sowieso een goede back-up maken, maar wil even inschatten hoeveel tijd me dit kan kosten ;) .

---edit---
Update zojuist afgerond en dat met behoud van data.
Indeed, is gewoon als een 'reguliere' update te doen met behoud van alle data. Een rollback daarentegen gezien de remarks van Nothing is dat niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Shivan_20 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 13:23:
[...]

Indeed, is gewoon als een 'reguliere' update te doen met behoud van alle data. Een rollback daarentegen gezien de remarks van Nothing is dat niet ;)
Met de eerste ervaringen verwacht ik geen rollback nodig te hebben. Enige wat niet echt lekker werkt is mijn gehoorapparaat, maar dat was op android 14 ook al zo, dus dat is geen reden voor rollback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-05 16:51
Shivan_20 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 09:53:
Voor de geïnteresseerden, de Nothing OS3 Beta met Android 15 is beschikbaar voor de Phone (2):
https://nothing.community...0-open-beta-1-for-phone-2

Download gaat razendsnel, installatie heeft even tijd nodig. Systeem is daarna wel heel vlot, dus vooralsnog fijne update!
Kan je wel gewoon vanaf de bèta door naar de stable 3.0 in de toekomst?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
Daar zijn de meningen over verdeeld op het Nothing forum. De één zegt van wel, de ander geeft aan dat dit mogelijk niet het geval is. Voor mij niet zo'n probleem, aangezien ik normaliter binnen een half-uurtje mijn telefoon compleet ingericht heb als dit opnieuw zou moeten, maar dit kan een bottleneck zijn voor anderen. Als het je primaire telefoon is en je maakt je hier zorgen over, dan zou ik nog even wachten tot de officiële release. Ik heb het nu alvast geinstalleerd om te kijken of het de issues met mijn gehoorapparaat oplost en dit doet het deels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Melantrix schreef op donderdag 7 november 2024 @ 07:51:
[...]

Geen garantie natuurlijk, maar twee jaar geleden heb ik de beta gedraaid op mijn NP1 van Android 13 en vervolgens een paar maanden later OTA kunnen updaten naar de official versie: rens-br in "[Nothing Phone (1)] Ervaringen & Discussie", zonder data loss. Van Android 14 was er (volgens mij) geen open beta.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 07-11-2024 08:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeldunes
Melantrix schreef op donderdag 7 november 2024 @ 07:51:
[...]

Ja hoor dat kan zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Heeft iemand Android Auto al geprobeerd op beta 3.0? Ik wil wel updaten en begrijp natuurlijk dat het niet helemaal stabiel is, maar Android Auto is wel belangrijk voor mij.

PSN - 500px - Flickr

• pr0mo
  • Nu online
Zojuist ook de open beta geïnstalleerd. Geen problemen en lijkt soepel te werken. Wel jammer dat de veranderingen bij elke nieuwe versie van android steeds subtieler worden en geen leap forward meer is zoals in de begin jaren. Maarja daar kan Nothing niet zoveel aan doen.

iracing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubjeMazter
Nothing OS 3.0 is officieel uit voor Phone(2)! Er is alleen wel de standaard phased rollout voor de update dus het kan even duren voor deze in NL is.

Hieronder een video met highlights, persoonlijk ben ik heel benieuwd naar de nieuwe widgets en de gallerij app :)

https://youtu.be/TUh39r2Bjcw?si=f25u5SAjLqAuOZw6

• YdieresiS
Ben ook benieuwd of ik van de beta makkelijk kan upgraden naar official.

De gallerij app werkt wel fijn voor mij, enige nadeel is dat het filter dat je kan instellen (over welke mappen je wel en niet ziet), niet helemaal goed lijkt te werken. Ik krijg nog steeds filmpjes te zien die via Whatsapp gestuurd zijn, terwijl ik die niet heb geselecteerd in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Nu online
Update vandaag geïnstalleerd en kwam van de nothing os3 beta af. Nergens tegenaan gelopen dus dat ging weer top! 👍

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
pr0mo schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 15:25:
Update vandaag geïnstalleerd en kwam van de nothing os3 beta af. Nergens tegenaan gelopen dus dat ging weer top! 👍
Had je toevallig de beta ook geïnstalleerd? Ik wacht al sinds in de aankondiging maar heb nog geen update ontvangen, ook niet als ik handmatig naar updates zoek :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mo
  • Nu online
RubjeMazter schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:00:
[...]

Had je toevallig de beta ook geïnstalleerd? Ik wacht al sinds in de aankondiging maar heb nog geen update ontvangen, ook niet als ik handmatig naar updates zoek :|
Zeker, ik kwam van de beta af en ik kreeg vandaag de melding.

iracing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubjeMazter
RubjeMazter schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:06:
Nothing OS 3.0 is officieel uit voor Phone(2)! Er is alleen wel de standaard phased rollout voor de update dus het kan even duren voor deze in NL is.
Zijn nu 2.5 week verder en heb hem nog steeds niet :'(
Heb de bèta ook niet geïnstalleerd dus wellicht dat het daarom zo lang duurt maar het had van mij wel wat vlotter gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Ik kreeg hem ook op de 27e vanaf de beta. Nog even geduld misschien en anders even zelf actief laten zoeken naar updates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubjeMazter
YdieresiS schreef op maandag 6 januari 2025 @ 08:12:
Ik kreeg hem ook op de 27e vanaf de beta. Nog even geduld misschien en anders even zelf actief laten zoeken naar updates.
Ik check dagelijks op updates via de instellingen maar heb begrepen dat er ook een sideload optie is. Maar denk dat ik gewoon wacht tot 'ie er is. Had alleen wel iets van communicatie verwacht vanuit Nothing's kanalen omtrent de uitrol als er wat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielemuis
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:18
Vraag het hier maar even,

Ik heb mezelf voor de kerst een Gebruikte nothing phone 2 kado gedaan,
Ding net na de kerst binnen, aan gezet en gekeken of er een update was,
Had al wat huiswerk gedaan dus wist dat NOS3 er was.

Update naar 3.0 stable en begonnen met de migratie van mijn OP7t-pro,
Tijdens het verbinden met de USB kabel viel hij ineens uit, reboot vanzelf en begint opnieuw, denk komt vast door de conflicterende usb instellingen van mijn geroote oneplus.
2de poging USB debuggung uit en door.
Heel de reutemeteut doorgelopen apps geïnstalleerd ingelogd op Tweakers, weer reboot, en toen nog meermaals.

Verkoper hier geeft aan nooit geen problemen te hebben gehad....

Nu heb ik handmatig al ge-downgrade naar 2.6 van daaruit naar de beta, toen 3.0stable en 3.0 versie 24-12.
Maar allemaal geven ze hetzelfde probleem.
Met ingelogd account, zonder ingelogd account met sim zonder sim, ram uitbreiding aan of uit. Steeds random reboots.
Meestal bij gebruik browser, maar ook tijdens navigatie foto's maken en soms zelfs een reboot direct na het ontgrendelen na een reboot....

Meer mensen hier last van?

Bij Nothing waren ze i het begin erg actief 2x per dag een berichtje met probeer dit probeer dat.
Nu is het stil, en als ik om een update vraag dan bedanken ze voor het berichtje maar geven ze aan dat ik geduld moet hebben, en ze er naar aan het kijken zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielemuis
Damn dat is stiekem nog best een relaas geworden.

Mijn eerste ervaring met mijn Phone 2 is in ieder geval niet heel positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Mielemuis schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:47:
Damn dat is stiekem nog best een relaas geworden.

Mijn eerste ervaring met mijn Phone 2 is in ieder geval niet heel positief.
Volgens mij gaat het mis bij het woord 'beta'... Dat is het risico wat je neemt als je aan een bèta mee doet en dat is voor mij ook de reden dat ik dat voor mijn telefoons dat dus niet doe. (Ook wel slecht trouwens dat de telefoon nu zo'n essentieel onderdeel is geworden van mijn leven dat ik daar zo min mogelijk risicos mee wil, maar dat terzijde)
Ik heb niet meegedaan aan de bèta en heb daarom (denk ik) 3.0 ook nog niet. Ik gok dat er wat issues zijn en dat de uitrol is vertraagd, dus ik zou net als wat Nothing support zelf ook zegt afwachten. Of gewoon 2.6 stable draaien tot 3.0 volledig uit is.

Edit: Ter aanvulling, ik heb nu in totaal 3 crashes gehad, verder 0 issues.

[ Voor 4% gewijzigd door RubjeMazter op 07-01-2025 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielemuis
RubjeMazter schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 20:57:
[...]

Volgens mij gaat het mis bij het woord 'beta'... Dat is het risico wat je neemt als je aan een bèta mee doet en dat is voor mij ook de reden dat ik dat voor mijn telefoons dat dus niet doe. (Ook wel slecht trouwens dat de telefoon nu zo'n essentieel onderdeel is geworden van mijn leven dat ik daar zo min mogelijk risicos mee wil, maar dat terzijde)
Ik heb niet meegedaan aan de bèta en heb daarom (denk ik) 3.0 ook nog niet. Ik gok dat er wat issues zijn en dat de uitrol is vertraagd, dus ik zou net als wat Nothing support zelf ook zegt afwachten. Of gewoon 2.6 stable draaien tot 3.0 volledig uit is.

Edit: Ter aanvulling, ik heb nu in totaal 3 crashes gehad, verder 0 issues.
Heb dus in eerste instantie nooit de beta gedraaid,
Toen ik hem kreeg gelijk geüpdatet naar 3.0stable en toen begonnen de problemen, of ze waren er al dat weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Mielemuis schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 21:57:
[...]

Nu heb ik handmatig al ge-downgrade naar 2.6 terug naar de beta, 3.0stable en 3.0 versie 26-12.
[...]

[...]
Heb dus in eerste instantie nooit de beta gedraaid,
Toen ik hem kreeg gelijk geüpdatet naar 3.0stable en toen begonnen de problemen, of ze waren er al dat weet ik niet...
Dat leest toch alsof er bèta was, of zie ik dat verkeerd? Vervelend is het in elk geval wel, ik wacht nog op het eerste seintje van de update 3.0 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielemuis
RubjeMazter schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 21:59:
[...]

Dat leest toch alsof er bèta was, of zie ik dat verkeerd? Vervelend is het in elk geval wel, ik wacht nog op het eerste seintje van de update 3.0 :-(
Heb hem iets verduidelijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennard92
Ik heb vandaag de NOS 3.0 update ontvangen. Dit (toevallig?) na het uitzetten en opstarten van m'n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Hier ook! Had vanochtend nog enthousiast support van Nothing gemaild of ze wat meer wisten tot ik een paar uur later via de instellingen de update kon downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poststamp
Ik checkte vanmorgen op updates en jep, hier komt hij nu ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
RubjeMazter schreef op maandag 6 januari 2025 @ 08:22:
[...]
Had alleen wel iets van communicatie verwacht vanuit Nothing's kanalen omtrent de uitrol als er wat was.
Daarom heb je er niks over gezien, want er was niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubjeMazter
Steeldunes schreef op dinsdag 14 januari 2025 @ 10:22:
[...]

Daarom heb je er niks over gezien, want er was niks :P
Meh, als er staat 'uitrol start 19-12 tot eind van het jaar' en ik ontvang de update pas op 9 januari dan had ik wel iets meer informatie verwacht. Danwel 'oh het duurt wat langer' of 'er zijn wat puntjes verwerkt en update komt later'.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [Nothing Phone(2)] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Nothing Phone(2)] Accessoires