Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin08
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:40
OnePlus heeft OxygenOS 15.0.0.901 aangekondigd:

https://community.oneplus.com/thread/1869012910408204293

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Ik heb laatste tijd wel flinke battery drain, ook in idle. De pest is dat je geen systeemprocessen kan zien onder accuverbruik. In idle kan ik zo 10% per nacht verliezen. Battery health is nog 93% sinds launch, dus dat is best netjes. Waarom hebben we niet gewoon iets als `btop` in Android? Voorheen kon je nog via AIDA64 CPU load zien, dat kan ook al niet meer.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:14
Anonymoussaurus schreef op donderdag 29 mei 2025 @ 12:25:
Ik heb laatste tijd wel flinke battery drain, ook in idle. De pest is dat je geen systeemprocessen kan zien onder accuverbruik. In idle kan ik zo 10% per nacht verliezen. Battery health is nog 93% sinds launch, dus dat is best netjes. Waarom hebben we niet gewoon iets als `btop` in Android? Voorheen kon je nog via AIDA64 CPU load zien, dat kan ook al niet meer.
Mijn broer klaagt over precies hetzelfde. Hij heeft zijn Nord 3 ook tijdens de launch aangeschaft en heeft nog 94% batterijgezondheid over. Ik heb em aangeraden om weer tot 100% op te laden en een uur aan de oplader aangesloten laten houden (dit wordt ook door OnePlus na de 901 update aangeraden) en kijken hoe het dan na een week is.

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-06 17:47
Goedenavond, hier sinds de laatste update merk ik dat in veel apps de balk bovenaan het scherm weg is, die met tijd batterij enz.
Iemand dit ook ervaren en een oplossing?
Het is niet in elke app , bv telefoon en Ali app niet marktplaats , chrome , whatsapp wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3R!K
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-06 17:51
bacardifrans schreef op maandag 2 juni 2025 @ 18:51:
Goedenavond, hier sinds de laatste update merk ik dat in veel apps de balk bovenaan het scherm weg is, die met tijd batterij enz.
Iemand dit ook ervaren en een oplossing?
Het is niet in elke app , bv telefoon en Ali app niet marktplaats , chrome , whatsapp wel
Zelfde ervaring. Geen oplossing.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste