Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Kyhfin schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 20:55:
Ik hoop dat met software wordt opgelost en niet dat het kapot is (maar dat lijkt me niet)
Neuh, dat zijn eigenlijk altijd software dingetjes en die zijn te fiksen met software updates.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 10:47
Kyhfin schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 20:55:
Ik heb de camera nog weinig gebruikt (telefoon na mijn vakantie ontvangen)

Ik heb wel probleem dat de telefoon steeds verbinding verbreekt met de autoradio via Bluetooth als ik luister naar Spotify. Dit heb ik de bijna 3 jaar nooit gehad met de OnePlus Nord. Zeer storend is het. Ik hoop dat met software wordt opgelost en niet dat het kapot is (maar dat lijkt me niet)
Wellicht is het via de ontwikkelaarsmodus mogelijk om de Bluetooth instellingen wat aan te passen en dat dat tot een positief resultaat leidt.

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plong
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-08 20:04
Ik heb me dit hoesje besteld, met screen protectors:
https://www.amazon.de/-/nl/gp/product/B0C8SFJ3TY/
https://www.amazon.de/-/nl/gp/product/B0C7YY99MX/

Smartphone wordt morgen geleverd, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• preske
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-07 16:00
Beste gebruikers, hoe ervaren jullie de trilfunctie?

Ik heb even kortstondig een nord 2T gehad maar die trilfunctie was daar zo goed als onbestaande; een hele flauwe, korte tril, zelfs op maximum.

Is dat met de nord (of andere reeksen van oneplus) ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
preske schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 11:43:
Beste gebruikers, hoe ervaren jullie de trilfunctie?

Ik heb even kortstondig een nord 2T gehad maar die trilfunctie was daar zo goed als onbestaande; een hele flauwe, korte tril, zelfs op maximum.

Is dat met de nord (of andere reeksen van oneplus) ook zo?
Mwah, vind het niet veel bijzonders. Ik hoor de tril iig meer dan bij mijn 7 Pro, maar denk dat ze hier op besparen bij de Nord 3. Ikzelf heb niet zulke hoge eisen en vind het allemaal wel prima; als ik word gebeld, komt dat door de ringtone, niet door de trilling. Het is niet slecht naar mijn mening, maar ook niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Ik vind de trilling van mijn 11 beter dan die van mijn broertjes Nord 3 maar is zeker niet slecht te noemen hoor.

[ Voor 4% gewijzigd door Bull op 07-08-2023 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• preske
Goh, "niet slecht", wat is dat? Dat is nogal subjectief vind ik. Is het een harde trilling, lange trilling? Want zoals gezegd was het bij de 2T amper een tril te noemen. Eerder een tr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
10T vs Nord 3, welke is beter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
preske schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 22:17:
Goh, "niet slecht", wat is dat? Dat is nogal subjectief vind ik. Is het een harde trilling, lange trilling? Want zoals gezegd was het bij de 2T amper een tril te noemen. Eerder een tr.
Ok.

Wees dan zelf ook duidelijk. Bij bellen? Meldingen? Toetsaanslagen.
GaHard schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 01:22:
10T vs Nord 3, welke is beter ?
Specs vergelijken. :)

De 10T heeft ook geen alert-slider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
preske schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 22:17:
Ik heb de Nord 3 zelf niet in bezit maar mijn broertje zegt dat hij het qua trillen beter doet dan de Nord. Het is geen vibrator maar je kunt hem duidelijk voelen. Je kunt de intensiteit helemaal zelf instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• preske
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:59:
[...]

Ok.

Wees dan zelf ook duidelijk. Bij bellen? Meldingen? Toetsaanslagen.
[...]

Specs vergelijken. :)

De 10T heeft ook geen alert-slider.
trilfunctie in het algemeen, alles dus

• RetroBitPixel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-08 14:53
preske schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 16:06:
[...]

trilfunctie in het algemeen, alles dus
Trilfunctie had wat harder gekunt imo. Ik mis regelmatig toch een oproep omdat ik hem simpelweg niet voel of hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 14:02:
Ik heb best wat interessante producten gevonden nu op AliExpress:Alleen de levertijd... Zou dat, zelfs met duurste shipping (track & trace ~3 euro) écht pas halverwege augustus komen of komt dat vaak eerder aan in jullie ervaring?
Even een korte conclusie over de twee bovenstaande producten die ik gisteren al heb ontvangen!

Beginnend met de prijs en shipping: omdat ik meer dan 10 euro had besteld (ook voor familielid) kreeg ik een gegarandeerde levering binnen 12 dagen, en dat terwijl ik maar bij elkaar een paar euro verzending heb betaald! Niet eens AliExpress Standard Shipping, maar de goedkoopste Super Economy Shipping, minder dan een euro per product dus. Is uiteindelijk in 9 dagen al geleverd.

Case heb ik voor 1,75 gekocht en bevalt mij uitstekend. Zelfs het OnePlus logo en "Designed by OnePlus" zit erop en de case voelt ook stevig aan. Nu ook die vervelende wiebel niet meer als je het toestel op tafel legt.

Screenprotectors zijn ook prima en passen goed, maar blijft toch altijd gezeur met kleine stofdeeltjes die er op het laatste moment nog op komen... Anyway, je moet wel goed oppassen in combinatie met een hoesje: je kan de screenprotector het beste aanbrengen als je case er al omheen zit, omdat 'ie dan kan functioneren als een soort van mal. Als je het andersom doet zit 'ie scheef waardoor de case de screenprotector een beetje losduwt, waardoor er lucht onder komt.

Al met al een no-brainer voor zo weinig geld en redelijk snelle shipping!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• preske
RetroBitPixel schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 13:01:
[...]

Trilfunctie had wat harder gekunt imo. Ik mis regelmatig toch een oproep omdat ik hem simpelweg niet voel of hoor.
daar vreesde ik al voor. Toch bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
  • Laatst online: 31-10-2024
Gcam voor de Nord 3!!

Wie durft het aan??

YouTube: ONEPLUS NORD 3 + GOOGLE CAMERA = MAGIC!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik gebruik GCam al sinds dag 1. :) Schiet een stuk gedetailleerdere plaatjes en met minder colour boost (zoals we gewend zijn). Ik gebruik wel een andere though, namelijk deze: https://www.ytechb.com/do...amera-for-oneplus-nord-3/

Ik ga die van BigKaka ook wel eens testen, helaas nog geen OnePlus Nord 3 config file gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:40
Rohem schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 16:14:
[...]

Nou heb de cover waar je naar refereerde net besteld. Samen met wat ander spul. Zal me benieuwen ;)
Afgelopen weekeind binnen gekregen, kleine 10 dagen na bestellen. Cover bevalt top! Wat minder glad dan de vorige en werkt de camera ook iets mooier weg (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Denk niet meer dat we .550 gaan krijgen, maar meteen de nieuwe update, want OnePlus heeft zojuist OxygenOS 13.1.0.561 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1398632557381156866

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:11
M'n vrouw heeft als nieuwe werk gsm de Nord 3 gekozen maar wilt liever bij haar Nord 2T blijven. Ik zou een slechte echtgenoot zijn mocht ik haar hier niet bij helpen en de 3 nemen toch? 😂😂

Ik kom van de 8, ik ben eens benieuwd als er veel verschil zal zijn... Andere camera's, iets groter scherm en snellere refreshrate, voor de rest verwacht ik niet veel verschil.

[ Voor 31% gewijzigd door superiscch op 17-08-2023 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
superiscch schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 21:09:
M'n vrouw heeft als nieuwe werk gsm de Nord 3 gekozen maar wilt liever bij haar Nord 2T blijven. Ik zou een slechte echtgenoot zijn mocht ik haar hier niet bij helpen en de 3 nemen toch? 😂😂

Ik kom van de 8, ik ben eens benieuwd als er veel verschil zal zijn... Andere camera's, iets groter scherm en snellere refreshrate, voor de rest verwacht ik niet veel verschil.
Ik zou het wel weten ja, overigens is je 8 volgend jaar EoL als ik mij niet vergis. Specs vergelijken is één, en je kan altijd nog bij GSMArena de Nord 3 review bekijken. Bij sommige tabellen kan je dan een ander device toevoegen. Als je dat doet (bij sommige tabellen mist dit, maar dan moet je even handmatig de OnePlus 8 review opzoeken met bijbehorende tabellen) heb je een goed beeld qua statistieken tussen de twee toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:29:
[...]

Ik zou het wel weten ja, overigens is je 8 volgend jaar EoL als ik mij niet vergis. Specs vergelijken is één, en je kan altijd nog bij GSMArena de Nord 3 review bekijken. Bij sommige tabellen kan je dan een ander device toevoegen. Als je dat doet (bij sommige tabellen mist dit, maar dan moet je even handmatig de OnePlus 8 review opzoeken met bijbehorende tabellen) heb je een goed beeld qua statistieken tussen de twee toestellen.
Ik bedoel meer dat ik qua dagelijks gebruik geen verschil ga merken. Ik speel geen zware games ofzo.

De grootte en vorm is wel aangenamer, terug een plat scherm 👌

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Goed nieuws: OnePlus heeft de gesloten bèta voor Android 14 / OxygenOS 14 aangekondigd. Wel India-only, maar dan krijgen we iig een redelijk stabiele stable versie zometeen, als het goed is. https://community.oneplus.com/thread/1402394966373695495

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
En nog wat anders, wat voor iedereen hier belangrijk kan zijn: ik ben nu onderdeel van een gesloten groep die direct met OnePlus medewerkers kan communiceren en feedback kan geven (e.g. camera, accuduur etc.). Was vanwege https://community.oneplus.com/thread/1398955093159575554. Dus mocht je problemen hebben, dan kan ik deze doorgeven aan het team om dit op te lossen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreBa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-07-2024
Rohem schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:53:
Heb het toestel intussen een tijdje in gebruik. Zal later nog een review schrijven, maar bij deze een paar indrukken;

+ Formaat van toestel is echt prima, even wennen in het begin.
+ Toestel is snel
+ Fijne alertslider, soepeler dan op mijn OP7
+ Opladen gaat echt bloedjesnel

- Screenprotector die er fabriek af op zit trekt erg veel stof aan.
- Macro camera is inderdaad om te huilen, die hadden ze beter weg kunnen laten.

Bijzonderheden die me opvallen.
  1. 's nachts staat mijn telefoon op niet storen, behalve mijn favorieten uitgezonderd. Tegenwoordig geldt dit ook voor WhatsApp berichten. Hier kwam ik afgelopen nacht achter.. Ik wil eigenlijk dat alleen telefoontjes van mijn favoriete contacten doorkomen.
  2. Als de telefoon vergrendeld is en ik zie meldingen die ik weg wil swipen. Dan lukt dit soms niet, maar vaak moet ik een paar keer proberen te swipen voor de meldingen weg zijn. Als telefoon unlocked is, gaat het wegswipen van meldingen wel direct goed.
Hebben meer mensen last van bovenstaande? Is dit aan te passen?

Al met al dik tevreden met het toestel, op wat kleine dingetjes na.
ik kan je bijtreden in alle items die je oplijst. heb het toestel nu sinds begin augustus, overstap van de Oneplus Nord.

ietsje groter en nog wat wennen aan de kleine veranderen, maar is eerder muscle memory dat wel went.
de screensaver met stof is inderdaad echt opmerkelijk!
door de actie heb ik de sandstone black cover, zit er al sinds dag 1 rond want anders vind ik toestel nogal glad én vind ik de wobble op tafel enorm storend door de uitstekende camera (een issue bij zowat elke smartphone wat mij betreft)

Voor mij is de Nord reeks wel een beetje terug naar het flagship killer verhaal. Ooit heel lang tevreden geweest met een Oneplus One. hun high end telefoons beantwoorden voor mij niet meer aan die 'never settle' logica, maar zijn ongetwijfeld ook goede toestellen.
Maar voor mij is +- 500 euro meer dan genoeg om uit te geven aan een smartphone én zijn de specs zeker voldoende voor mijn gebruik.
(geen games, geen foto-freak)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 13:20:
Denk niet meer dat we .550 gaan krijgen, maar meteen de nieuwe update, want OnePlus heeft zojuist OxygenOS 13.1.0.561 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1398632557381156866
Nu beschikbaar via instellingen en anders Oxygen Updater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroBitPixel
Update zojuist geïnstalleerd.

Iemand toevallig al iets gehoord van OnePlus over de gratis buds bij aankoop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• berrieberrie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:19
Ik niet.

vrijstaand 1924 200m2, zuid limburg, quatt 4.5 kw, 5.8 warmteverlies Remeha avanta 35c, lyric t6, 60m2 vwv droogbouw, radiators, speedcomfort, isolatie kan beter,5300kw zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
RetroBitPixel schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:36:
Update zojuist geïnstalleerd.

Iemand toevallig al iets gehoord van OnePlus over de gratis buds bij aankoop?
Goeie! Was ze alweer bijna vergeten, maar nee. Ook nog niets gehoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
Ik heb het nog geprobeerd na de sluitdatum. Mede omdat zon zelfde actie bij LG in het verleden wel nog ging na sluitdatum van de actie...

Maar helaas, ik ga ze niet krijgen. Aanmelding was nadat de actie was verlopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:01
Riziko schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 15:53:
Ik heb het nog geprobeerd na de sluitdatum. Mede omdat zon zelfde actie bij LG in het verleden wel nog ging na sluitdatum van de actie...

Maar helaas, ik ga ze niet krijgen. Aanmelding was nadat de actie was verlopen!
Waar heb je deze gekocht? Want via deze promotie kan je de telefoon tot 30 september nog kopen:
https://promotions.activa...neplus/nord3-5g-nordbuds2

https://promotions.activa...retailers-august2023/page

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riziko
Vreemd!! 17 juli icm een abbo bij Mobiel.nl gekocht!

Ik zie het al, 17/8 is weer een nieuwe actie gestart! Beetje jammer dan als je tussen die 2 data een Nord 3 hebt aangekocht!

[ Voor 55% gewijzigd door Riziko op 23-08-2023 17:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Riziko
pelt schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 16:03:
[...]

Waar heb je deze gekocht? Want via deze promotie kan je de telefoon tot 30 september nog kopen:
https://promotions.activa...neplus/nord3-5g-nordbuds2

https://promotions.activa...retailers-august2023/page
Toch nog een keer geprobeerd, nu wel de goedkeuring gekregen om van de actie te kunnen profiteren!!

Thanks!!!

• Courtjester
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-08-2023
Ik ga binnenkort een nieuwe GSM kopen en twijfel nu wat te doen.

Of ik koop een nieuw midrange toestel of een ouder type highend.

Mijn keuze gaat tussen de OnePlus Nord 3 en de OPPO Find X3 Pro van een paar jaar geleden (wel nieuw toestel uiteraard).

Qua specs liggen ze inmiddels bij elkaar in de buurt en ook qua prijs zit er niet veel verschil tussen.

Uiteraard is het update beleid van de OPPO inmiddels verlopen en staat de OnePlus nog aan de start van deze periode.

Maar heeft iemand een mening over wat wijsheid is in deze situatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Courtjester schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 10:49:
Ik ga binnenkort een nieuwe GSM kopen en twijfel nu wat te doen.

Of ik koop een nieuw midrange toestel of een ouder type highend.

Mijn keuze gaat tussen de OnePlus Nord 3 en de OPPO Find X3 Pro van een paar jaar geleden (wel nieuw toestel uiteraard).

Qua specs liggen ze inmiddels bij elkaar in de buurt en ook qua prijs zit er niet veel verschil tussen.

Uiteraard is het update beleid van de OPPO inmiddels verlopen en staat de OnePlus nog aan de start van deze periode.

Maar heeft iemand een mening over wat wijsheid is in deze situatie?
Ik zou het wel weten, maar ook dat ligt eraan hoe lang je je telefoon wilt gebruiken. Denk dat zo'n OPPO maar 3-4 jaar ondersteund wordt, als het niet minder is. Aangezien het toestel uit 2021 komt, betekent het dus dat je nog maar 1-2 jaar updates krijgt. Ik zou lekker voor de Nord 3 gaan.

Maar goed, als updates je niks boeie en je puur voor de specs wilt gaan, dan lijkt de OPPO een betere keus.

• superiscch
Anonymoussaurus schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 13:17:
[...]

Even een korte conclusie over de twee bovenstaande producten die ik gisteren al heb ontvangen!

Beginnend met de prijs en shipping: omdat ik meer dan 10 euro had besteld (ook voor familielid) kreeg ik een gegarandeerde levering binnen 12 dagen, en dat terwijl ik maar bij elkaar een paar euro verzending heb betaald! Niet eens AliExpress Standard Shipping, maar de goedkoopste Super Economy Shipping, minder dan een euro per product dus. Is uiteindelijk in 9 dagen al geleverd.

Case heb ik voor 1,75 gekocht en bevalt mij uitstekend. Zelfs het OnePlus logo en "Designed by OnePlus" zit erop en de case voelt ook stevig aan. Nu ook die vervelende wiebel niet meer als je het toestel op tafel legt.

Screenprotectors zijn ook prima en passen goed, maar blijft toch altijd gezeur met kleine stofdeeltjes die er op het laatste moment nog op komen... Anyway, je moet wel goed oppassen in combinatie met een hoesje: je kan de screenprotector het beste aanbrengen als je case er al omheen zit, omdat 'ie dan kan functioneren als een soort van mal. Als je het andersom doet zit 'ie scheef waardoor de case de screenprotector een beetje losduwt, waardoor er lucht onder komt.

Al met al een no-brainer voor zo weinig geld en redelijk snelle shipping!
Ik heb dezelfde screenprotectors genomen en vandaag geïnstalleerd, het valt me op dat door de zwarte boord je wel een paar millimeter aan de zijkant verliest 😅 ik zag het omdat in de discord app naast de kanalen geen bolletjes zag... Screenprotector ligt er verder perfect op, alles werkt vlot.

• Anonymoussaurus
  • Niet online
superiscch schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 16:50:
[...]

Ik heb dezelfde screenprotectors genomen en vandaag geïnstalleerd, het valt me op dat door de zwarte boord je wel een paar millimeter aan de zijkant verliest 😅 ik zag het omdat in de discord app naast de kanalen geen bolletjes zag... Screenprotector ligt er verder perfect op, alles werkt vlot.
lol ik heb exact hetzelfde probleem, maar heb er maar mee leren leven. Is ook weer niet zo'n ramp.

• superiscch
Anonymoussaurus schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 16:52:
[...]

lol ik heb exact hetzelfde probleem, maar heb er maar mee leren leven. Is ook weer niet zo'n ramp.
Nee geen ramp maar het viel wel op 😅 bovenaan naast de camera pakt de protector ook niet goed hier 🤔 heb het met 2 stuks, op dezelfde plek

• Anonymoussaurus
  • Niet online
superiscch schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 17:15:
[...]

Nee geen ramp maar het viel wel op 😅 bovenaan naast de camera pakt de protector ook niet goed hier 🤔 heb het met 2 stuks, op dezelfde plek
Bij mij plakt alles wel goed, maar het wordt een probleem als je je case eraf wilt halen, want dan duwt de case de randjes van de screenprotector omhoog. Gewoon er niet af halen. :p

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:01
Hoe snel laadt de Nord 3 met een 'gewone' PD of Gan lader? Iemand al getest?

• superiscch
Anonymoussaurus schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:42:
[...]

Bij mij plakt alles wel goed, maar het wordt een probleem als je je case eraf wilt halen, want dan duwt de case de randjes van de screenprotector omhoog. Gewoon er niet af halen. :p
Ik heb momenteel een tpu cover en die kan ik er vlot afhalen.

Ik ben wel blij met plat scherm, ideaal voor een screenprotector

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
pelt schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:44:
Hoe snel laadt de Nord 3 met een 'gewone' PD of Gan lader? Iemand al getest?
Ik kan er zelf niks ook niks over vinden helaas. Ik zal het eens vragen aan OnePlus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quagmire84
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-08 18:15
@Anonymoussaurus

Kan je ook navragen of er plannen zijn om de Nord 3 CE (dus niet de CE Lite) ook uit te brengen in europa?
Voorlopig lijkt die exclusief voor India. Ik heb OnePlus al verschillende keren gecontacteerd via de website maar ik krijg geen duidelijk antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
Anonymoussaurus schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 13:29:
[...]

Ik gebruik GCam al sinds dag 1. :) Schiet een stuk gedetailleerdere plaatjes en met minder colour boost (zoals we gewend zijn). Ik gebruik wel een andere though, namelijk deze: https://www.ytechb.com/do...amera-for-oneplus-nord-3/

Ik ga die van BigKaka ook wel eens testen, helaas nog geen OnePlus Nord 3 config file gevonden.
Hoe hou je dan eigenlijk bij of er een nieuwe versie is voor de Nord 3? Heb je een website? En waar is verschil met een config file of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RetroBitPixel
Rohem schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 14:13:
[...]

Ik heb zojuist een verzendbevestiging gekregen van PostNL morgen komen ze binnen.

Edit: De buds vallen best tegen had ze iets beter verwacht ze voelen redelijk goedkoop aan. Niet onder de indruk van de ANC. Ik ben de Soundcore Liberty Pro 3 gewend dus vrij luxe. Wel fijn voor in bed of onder het huishouden want ze liggen wel lekker in je oor en zijn licht van gewicht. De batterij gaat zeer lang mee.

[ Voor 41% gewijzigd door RetroBitPixel op 28-08-2023 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RHarten
  • Registratie: Juli 2023
  • Niet online

RHarten

Versgebakken

RetroBitPixel schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 21:41:
[...]

Ik heb zojuist een verzendbevestiging gekregen van PostNL morgen komen ze binnen.
Idem! Kijk er naar uit om te zien hoe ze vergelijken met mijn nieuwe ATH-M50xBT2. Op zijn minste minder zorgen als ik ze opzet voor in bed :)

Edit 26-8-2023 11.00:
Ze vallen mee. Ik ben niet gewend aan IEMs en heb daarom niet veel te zeggen over de geluidskwaliteit (best goed). Ik merk niet veel van de ANC, misschien omdat ik vooral in een rustige omgeving werk. Anders een grappig klein hebbedingetje, misschien voor op reis met de tram of voor in bed.

[ Voor 30% gewijzigd door RHarten op 26-08-2023 11:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Quagmire84 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 15:47:
@Anonymoussaurus

Kan je ook navragen of er plannen zijn om de Nord 3 CE (dus niet de CE Lite) ook uit te brengen in europa?
Voorlopig lijkt die exclusief voor India. Ik heb OnePlus al verschillende keren gecontacteerd via de website maar ik krijg geen duidelijk antwoord.
Gevraagd. :)
Kyhfin schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 18:04:
[...]

Hoe hou je dan eigenlijk bij of er een nieuwe versie is voor de Nord 3? Heb je een website? En waar is verschil met een config file of niet?
Ik hou https://www.celsoazevedo.com/files/android/google-camera/ in de gaten voor Gcam builds en configs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riziko
Ik moet zeggen dat ik de fotos met gcam veel mooier vind dan met de originele camera!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.570 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1408275535007580166

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:52
Is bij jullie met dit toestel VoLTE (aka bellen via 4G) beschikbaar? Bij mij met m'n huidige provider (zakelijke MVNO op KPN netwerk) namelijk niet :-(
Blijkbaar willen ze (in het geval van mijn zakelijke provider) dat alleen ondersteunen op de meer bekende Apple & Samsung toestellen...

Vroeg mij dus af of het wel beschikbaar is in combinatie met dit toestel en bijvoorbeeld T-Mobile netwerk?

[ Voor 5% gewijzigd door Prolution op 31-08-2023 09:32 ]

• Rohem
Prolution schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:11:
Is bij jullie met dit toestel VoLTE (aka bellen via 4G) beschikbaar? Bij mij met m'n huidige provider (zakelijke MVNO op KPN netwerk) namelijk niet :-(
Blijkbaar willen ze (in het geval van mijn zakelijke provider) dat alleen ondersteunen op de meer bekende Apple & Samsung toestellen...

Vroeg mij dus af of het wel beschikbaar is in combinatie met dit toestel en bijvoorbeeld T-Mobile netwerk?
Ik zit ook zakelijk bij KPN met m'n Nord 3. Maar als ik de instellingen van m'n SIM nakijk staat VoLTE-oproepen gewoon aan. Of zit ik verkeerd te kijken?

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:52
Rohem schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 13:09:
[...]

Ik zit ook zakelijk bij KPN met m'n Nord 3. Maar als ik de instellingen van m'n SIM nakijk staat VoLTE-oproepen gewoon aan. Of zit ik verkeerd te kijken?
Het zou goed kunnen dat wanneer je direct zakelijk bij KPN zit dat dan VoLTE wel werkt, bij mij zijn de VoLTE opties in ieder geval grijs gemaakt en kan ik niet aanzetten.

Ik zit dan ook zakelijk via een andere MVNO provider die wel gebruik maakt van het KPN netwerk maar dus zelf de VoLTE configuratie blijkbaar regelt.

Je zou kunnen checken of tijdens bellen je 4G verbinding actief blijft, bij mij schakelt hij dan naar EDGE. Dat kan je zien als je de naar beneden swiped bij je status balk, Wifi moet je dan ook uitzetten want anders kan je het mogelijk niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
VoWiFi werkt iig wel bij mij, maar VoLTE zie ik dan weer niet staan in de statusbalk. Hier ook KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 13:05
Ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe smartphone. Om dit moment zijn mijn de OnePlus Nord 3 en de Pixel 7a de belangrijkste kandidaten. Belangrijkste voordelen van deze telefoons zijn voor mij respectievelijk de snelheid van het laden en de aanwezigheid van Google's eigen Android implementatie.

Wat zijn voor jullie de doorslaggevende argumenten geweest om Nord 3 te prefereren boven de Pixel 7a?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
ginkgo schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:19:
Wat zijn voor jullie de doorslaggevende argumenten geweest om Nord 3 te prefereren boven de Pixel 7a?
Heb zelf niet gekeken naar de Pixel 7a, maar wat ik ervan weet is het voor mij een best makkelijke keuze (ook al heeft de Pixel 7a een wat cleanere Android): de Nord 3 laadt veel sneller op, betere specs (https://tweakers.net/pricewatch/compare/1928710;1946028/). Ik vind Google vaak nogal gierig als het aankomt op wat voor een specs je krijgt voor de prijs. Lijkt daarbij wel alsof je puur betaalt voor de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berrieberrie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:19
ginkgo schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:19:
Ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe smartphone. Om dit moment zijn mijn de OnePlus Nord 3 en de Pixel 7a de belangrijkste kandidaten. Belangrijkste voordelen van deze telefoons zijn voor mij respectievelijk de snelheid van het laden en de aanwezigheid van Google's eigen Android implementatie.

Denk de camera van pixel is beter.

vrijstaand 1924 200m2, zuid limburg, quatt 4.5 kw, 5.8 warmteverlies Remeha avanta 35c, lyric t6, 60m2 vwv droogbouw, radiators, speedcomfort, isolatie kan beter,5300kw zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
berrieberrie schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 15:09:
[...]

Denk de camera van pixel is beter.
Nee, het is wat genuanceerder dan dat: de camerasoftware van de Pixel is gemeengoed. Echter, het gebruik van de Google Camera port op de Nord 3 werkt ook prima, want de sensor van de Nord 3 is wel beter (zelfde als de OnePlus 11).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Rohem schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 14:13:
[...]

Kreeg gisteravond ineens een mail dat ze verstuurd zijn. Worden vandaag bezorgd *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Ik let er net op dat de Spotify widget zelfde bug heeft als bij m'n OP 8 namelijk dat de terugspoelknop 15" vooruitspoelt en visaversa 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
superiscch schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 22:44:
Ik let er net op dat de Spotify widget zelfde bug heeft als bij m'n OP 8 namelijk dat de terugspoelknop 15" vooruitspoelt en visaversa 🙈
Bedoel je seconden? Doet hij dat bij podcasts of ook bij liedjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Kyhfin schreef op zondag 3 september 2023 @ 14:06:
[...]

Bedoel je seconden? Doet hij dat bij podcasts of ook bij liedjes?
Beide.. En " = seconden ja ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 13:05
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:22:
[...]

Heb zelf niet gekeken naar de Pixel 7a, maar wat ik ervan weet is het voor mij een best makkelijke keuze (ook al heeft de Pixel 7a een wat cleanere Android): de Nord 3 laadt veel sneller op, betere specs (https://tweakers.net/pricewatch/compare/1928710;1946028/). Ik vind Google vaak nogal gierig als het aankomt op wat voor een specs je krijgt voor de prijs. Lijkt daarbij wel alsof je puur betaalt voor de software.
Overall is de Nord 3 inderdaad wat completer en met name het snelladen is een grote pre.
Toch heeft de Pixel 7a ook wel een aantal pluspunten t.o.v. de Nord 3: draadloos laden, IP67, always on display en., OIS bij video. (bron)

Vorige jaar heb ik rond black friday de Pixel 6a voor mijn vrouw gekocht voor €299. Dat was toen een erg goede deal. Mocht Google dit jaar met een vergelijkbare actie komen voor de Pixel 7a dan wordt het nog een lastige keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
ginkgo schreef op maandag 4 september 2023 @ 10:00:
[...]

Overall is de Nord 3 inderdaad wat completer en met name het snelladen is een grote pre.
Toch heeft de Pixel 7a ook wel een aantal pluspunten t.o.v. de Nord 3: draadloos laden, IP67, always on display en., OIS bij video. (bron)

Vorige jaar heb ik rond black friday de Pixel 6a voor mijn vrouw gekocht voor €299. Dat was toen een erg goede deal. Mocht Google dit jaar met een vergelijkbare actie komen voor de Pixel 7a dan wordt het nog een lastige keuze.
De Nord 3 heeft wel always-on-display hoor. Heb de optie hier voor m'n neus. ;) En draadloos laden lijkt mij subjectief of je dat een pluspunt vindt of niet: ik vind het bijvoorbeeld een nadeel, want trager, inefficiënt, hogere kosten (telefoon is duurder en accessoires zijn ook niet goedkoop). Voor de rest ben ik het wel met je eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riziko
Ik vind draadloos opladen behoorlijk overrated! Sterker nog ik zie de voordelen er niet van in.

Wanneer ik op de bank zit en de telefoon mocht savonds leeg raken, wat bijna niet voorkomt ik haal makkelijk de dag door, vind ik het namelijk prettig om de kabel er in te pluggen en nog steeds op mijn telefoon te kunnen.

Bij draadloos opladen is dit sws geen optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeneunited
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 13:47
superiscch schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 22:44:
Dit komt mij ook bekend voor ja, bij mijn OP Nord 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8_ball
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 19:54
Mijn Nord 3 verstoord thuis de wifi. Het lijkt dat hij niet de dhcp instellingen volgt maar vast blijft houden aan een op adres. Ik moet dit nog verder onderzoeken, maar ben wel benieuwd of dit bij meer mensen zo is. Ik heb thuis glasvezel van T-Mobile en gebruik hun router voor de wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritwillie
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-07 21:27
Goedemorgen.
Inmiddels een paar dagen in het bezit van de Nord 3, na zo'n 5 jaar de OnePlus 6 gehad gehad te hebben.
Bij m'n OP6 had ik altijd een bookcase telefoonhoesje van Dux Ducis. Hiermee ging het scherm ook uit als de case dicht geklap was.
Ik heb nu weer een bookcase besteld van Dux Ducis, maar m'n scherm gaat hiermee niet uit... Is er iemand bekend met een bookcase waarmee het scherm wel uit gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
8_ball schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 18:33:
Mijn Nord 3 verstoord thuis de wifi. Het lijkt dat hij niet de dhcp instellingen volgt maar vast blijft houden aan een op adres. Ik moet dit nog verder onderzoeken, maar ben wel benieuwd of dit bij meer mensen zo is. Ik heb thuis glasvezel van T-Mobile en gebruik hun router voor de wifi
Ik herken dit probleem niet. Werkt bij mij thuis probleemloos. Gebruik overigens niet de router van m'n provider.

Heb je het probleem nog steeds? Neem aan dat je alle voor de hand liggende instellingen van de telefoon en router al hebt nagekeken?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.581 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1419203223427743750

Daarbij heb ik in de besloten groep op Slack mijn kritiek geuit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mzXrzE1BvcLjvUjsVQ9HqEPhMVI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/u4PSdxF6MxLtSH1kpakxbaJO.png?f=fotoalbum_large

Heb dit ook op het forum gezegd: https://community.oneplus...ntCid=1419869638983942153

• superiscch
Anonymoussaurus schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:54:
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.581 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1419203223427743750

[Afbeelding]

Heb dit ook op het forum gezegd: https://community.oneplus...ntCid=1419869638983942153
Ik ben van één iets van de iPhone jaloers.... En dat is hun update beleid 🙈

• Anonymoussaurus
  • Niet online
superiscch schreef op donderdag 14 september 2023 @ 17:07:
[...]

Ik ben van één iets van de iPhone jaloers.... En dat is hun update beleid 🙈
Naja, hoeft niet hoor, Pixel doet dat ook gewoon goed. Maandelijks zelfs. Apple minder frequent.

• superiscch
Anonymoussaurus schreef op donderdag 14 september 2023 @ 19:01:
[...]

Naja, hoeft niet hoor, Pixel doet dat ook gewoon goed. Maandelijks zelfs. Apple minder frequent.
Ik bedoel maar dat je daar, net zoals de Pixel en Samsung ook wel, zeker bent van je updates. Niet zoals OnePlus 'ooit wel eens' 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• germanaaizer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:41
Ben vandaag langs de proximus winkel (belgie) geweest om een Nord 3 aan te kopen. Ze hadden em niet in stock dus gaan ze de telefoon thuis laten leveren. Ik ben dus ook in blijde verwachting! 😀 Het verbaast me eigenlijk wel dat dit topic nog niet groter is, het is toch veel telefoon dat je krijgt voor wat ie kost vind ik persoonlijk. Of lopen de meeste tweakers met een s23 ultra rond?

Don't walk on the grass, smoke it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
Ik denk dat hij behoorlijk onder de rader blijft omdat je er niet veel van ziet op YouTube en andere social media!!

Verdiep je je er een beetje in en wil je wat waar voor je geld dan kom je echt wel bij de Nord 3 uit!

Ik ben er nu na een paar maanden nog steeds meer dan tevreden mee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichTrip
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 09-09 09:00
Ik heb sinds een kleine maand de Nord 3. Had hiervoor de Nord 2T en daarvoor de Nord.
Alledrie de toestellen bevallen zoals vanouds prima!
Voor mij de belangrijkste reden waardoor ik de Nord serie zo kan waarderen: het supersnel laden. Als je dat eenmaal gewend bent, dan wil je nooit meer zonder!
Ps. mijn vrouw heeft nu de 2T. Normaal gesproken wissel ik niet zo snel ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RichTrip
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 09-09 09:00
Vandaag de nieuwe versie OxygenOS 13.1.0.581 gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Yep, same. Zowel via instellingen als Oxygen Updater.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superiscch
Anonymoussaurus schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:54:

[Afbeelding]

Uit je kritiek maar vaker 😅

Zoals hier boven gezegd is 581 update uit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XEmoYUcPwEHRLRGLy8Gg1LkkJ6g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aLFGCKqvFBKAJtW78fyK4f6i.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: lap ik had je laatste opmerking gemist 🙈🙈🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-09 06:55
Hier ook van een nord 2 naar de Nord 3 gegaan ondanks de dingetjes die de 2 had.
Tot op heden blij met de 3, stevig toestel ben er overheen gereden met de auto en hij is heel gebleven 😁

• TonyF
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-01-2024
Hey allemaal ik heb sinds vandaag ook een Nord 3 een fijn toestel zover ik heb kunnen testen.
Nu merk ik alleen dat de refresh rate niet helemaal goed lijkt te werken.
Als het op automatisch staat is het in bijna elke app maximum 60hz.
Als je 120hz forceert in de instellingen draait het grotendeels maar op 90hz in de meeste apps.
Enige manier om dit op te lossen ? Of moet dit opgelost worden met een update ?

• Rohem
bacardifrans schreef op woensdag 20 september 2023 @ 22:22:
Hier ook van een nord 2 naar de Nord 3 gegaan ondanks de dingetjes die de 2 had.
Tot op heden blij met de 3, stevig toestel ben er overheen gereden met de auto en hij is heel gebleven 😁
Dan heb je ook wel direct de ultieme test gedaan :D

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Zijn er meer mensen bij wie de Gcam behoorlijk hapert tijdens het bewegen van het beeld?

• Bull
TonyF schreef op woensdag 20 september 2023 @ 23:39:
Hey allemaal ik heb sinds vandaag ook een Nord 3 een fijn toestel zover ik heb kunnen testen.
Als je 120hz forceert in de instellingen draait het grotendeels maar op 90hz in de meeste apps.
Helaas kun je de ververssnelheid niet op 'altijd 120 Hz' instellen en bepaald het besturingssysteem zelf wat de 'beste' waarde per op dat moment gebruikte app is. Het komt denk ik hoofdzakelijk door het energieverbruik beleid wat in het besturingssysteem zit ingebakken wat er een beperking oplegt.

Ik heb mijn broer met zijn Nord 3 er nog niet over horen klagen maar hij komt ook van een Nord af dus hij is er sowieso qua prestaties een heel stuk op vooruit gegaan. Ik moet daarnaast zeggen dat ik het in het algemeen op mijn 11 ook niet zo storend vind.

[ Voor 4% gewijzigd door Bull op 21-09-2023 09:55 ]

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ja, is een bekend probleem en heb dit ook aangekaart binnen een gesloten groep van feedback-gevers binnen OnePlus. Nu nog hopen dat ze er wat mee gaan doen. Andere testers ervaren hetzelfde. Auto is al helemaal waardeloos (Chrome met 60Hz... Waardeloos dus. :+) Daarom gebruik ik zelf 120Hz, maar ook dan is veel 90Hz inderdaad. Ook dat aangekaart maar zou hopelijk met een update verholpen moeten zijn. Kan je nu niet zoveel aan doen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
@gerben540 Hoeveel SoT haal je etc? Iets meer details is wat makkelijker om te bepalen of de accuduur echt slecht is of niet.

• WAFOE
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-09 20:25
Anonymoussaurus schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 13:29:
[...]

Ik heb nu al wel 15 GCam ports geprobeerd, ook die van de YouTube video en nu die van jou, maar bij al deze ports heb ik het probleem dat de foto preview een enorm lage FPS heeft en erg stottert, zeg maar een FPS of ~7. Video werkt prima. Heb jij hier geen last van, en zo niet, hoe heb je dat opgelost? Ik vermoed dat dit komt door het feit dat de Nord 3 een MediaTek chip heeft en geen Snapdragon. Enkel de GCam Go ports werken goed, maar die maken dan weer geen goede foto's. Zie: YouTube: OnePlus Nord 3 GCam Stuttery

[ Voor 10% gewijzigd door WAFOE op 23-09-2023 12:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:46
Anonymoussaurus schreef op donderdag 21 september 2023 @ 10:35:
[...]

Ja, is een bekend probleem en heb dit ook aangekaart binnen een gesloten groep van feedback-gevers binnen OnePlus. Nu nog hopen dat ze er wat mee gaan doen. Andere testers ervaren hetzelfde. Auto is al helemaal waardeloos (Chrome met 60Hz... Waardeloos dus. :+) Daarom gebruik ik zelf 120Hz, maar ook dan is veel 90Hz inderdaad. Ook dat aangekaart maar zou hopelijk met een update verholpen moeten zijn. Kan je nu niet zoveel aan doen ben ik bang.
Waarom is chrome met 60 Hz waardeloos ? Ik vraag dit omdat ik een tablet wil kopen.. en denk dat ik daarmee ook veel via chrome zal werken....en daar ook keuze is uit tablets met 60 of met hoger hz.. Toevallig denk ik net een lenova tab P12 te willen kopen en die heeft gewoon 60hz.. Ik dacht dat het met chrome op zichzelf niet zo veel zou uitmaken.. veelal tekst breeduit..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
belmonde schreef op zondag 24 september 2023 @ 00:55:
[...]

Waarom is chrome met 60 Hz waardeloos ? Ik vraag dit omdat ik een tablet wil kopen.. en denk dat ik daarmee ook veel via chrome zal werken....en daar ook keuze is uit tablets met 60 of met hoger hz.. Toevallig denk ik net een lenova tab P12 te willen kopen en die heeft gewoon 60hz.. Ik dacht dat het met chrome op zichzelf niet zo veel zou uitmaken.. veelal tekst breeduit..
Boven de 60hz scrollt fijner, de tekst blijft scherper wanneer het beweegt. Waardeloos is natuurlijk overdreven, maar als je aan 120hz gewend bent kan het wel tegenvallen als je weer terug moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:46
RepareerDroid schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:47:
[...]
Boven de 60hz scrollt fijner, de tekst blijft scherper wanneer het beweegt. Waardeloos is natuurlijk overdreven, maar als je aan 120hz gewend bent kan het wel tegenvallen als je weer terug moet.
We hebben nu een Ipad 3 uit 2012. Zal ook wel 60 hz zijn. Zal dus geen achteruit gaan hopleijk. Alhoewel,.. ik werk eigenlijk altijd met mijn pc.. En ik vind tablet toch al minder maar ik gebruik de tablet alleen omdat mijn pc boven staat.. en dan eens wat op wil zoeken etc. Wat een ander met een smartphone doet. Maar een smartphone heb ik niet omdat ik dat heeellllemaal niks vindt ! Op die kleine smalle schermpjes te sukkelen. Ik weet iedereen vind het fantastisch !!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:13
@belmonde Wanneer je eenmaal hogere hertz gewend bent wil je niet terug, beeld oogt veel vloeiender aan.
Ik ondervind dat van de privé pc en werk pc, 144hz>60hz oh man wat schokt dat zeg.

Ook een Oneplus in bestelling vanwege OLED en hogere herz scherm want ook op mijn 5 jaar oude mobiel irriteer ik mij aan 60hz.

[ Voor 59% gewijzigd door mr_evil08 op 24-09-2023 21:13 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riziko
Vandaag de earbuds ontvangen!

Prima dopjes om een techno setje te beluisteren!

Echter ik ben geen audiofiel, maar voor een gratis presentje prima geluid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeSels
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-12-2024
Welke phonecase gebruiken julllie voor de OP Nord 3?
Ik ben gaan zoeken bij de bekende merken maar otterbox, spigen, ringke, brengen geen versie uit voor de nieuwe Nord.

Graag suggesties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
DeSels schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 12:15:
Welke phonecase gebruiken julllie voor de OP Nord 3?
Ik ben gaan zoeken bij de bekende merken maar otterbox, spigen, ringke, brengen geen versie uit voor de nieuwe Nord.

Graag suggesties.
Deze case: Anonymoussaurus in "[OnePlus Nord 3 5G] Ervaringen & Discussie"
Korte conclusie: Anonymoussaurus in "[OnePlus Nord 3 5G] Ervaringen & Discussie"

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Er is wel een 'onhandige' methode. Als je de app SetEdit download (via Play store gewoon) en dan naar Peak_Refresh_Rate gaat en die aanklikt en dan aanpast van 120.01 naar 59. Dan doet hij het op 120 Hz. Ik kan het ook niet uitleggen waarom, maar check het maar met ontwikkelaarsopties --> vernieuwingssnelheid tonen. Er is één nadeel waarom het onhandig is... Elke keer als je opnieuw opstart moet je het opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Ik heb zelf ook nog iets. Wij hadden onlangs een steenuil in de tuin en ik wou een foto maken. Ik ging wat inzoomen met de normale app, maar ook met GCAM en het was echt gewoon echt niet goed/scherp vast te leggen. Toen heeft mijn vriendin een foto gemaakt met haar Samsung S20 FE en die kreeg de uil er redelijk goed op. Je kon in ieder geval zien dat hij richting ons keek en je kon het herkennen als steenuil. De sensor is volgens mij niet beter van die telefoon dus vraag me echt af of ik wat in de instellingen niet goed heb staan?

Ik weet ook dat bij mijn Nord (de eerste) ik de megapixels op 12 moest zetten, omdat hij dan de pixels niet ging 'opsplitsen in 4' of zoiets om naar 48 MP te komen. Ik hou me aanbevolen voor betere settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft de eerste Open Bèta aangekondigd voor de Nord 3, maar helaas India-only: https://community.oneplus.com/thread/1438727615937511428

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.592 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1443787724954796038

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyF
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-01-2024
Iemand een idee wanneer er nog eens een nieuwe update uitkomt voor de nord 3 in EU ? Het lijkt dat ze alleen maar bezig zijn met IN update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
TonyF schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 19:22:
Iemand een idee wanneer er nog eens een nieuwe update uitkomt voor de nord 3 in EU ? Het lijkt dat ze alleen maar bezig zijn met IN update...
Over het algemeen over 1-2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin08
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-09 23:29
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.592, wordt nu geflashed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LJ_sDe6pYBvc4TWBWho9_lt6_CQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U2QxsUtsGhUXudXEoT57jf2h.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Yep, paar uur geleden binnen gekregen. Draait stabiel, hopelijk is accuduur beter geworden.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste