Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

[OnePlus Nord 3 5G] Ervaringen & Discussie

Afbeeldingslocatie: https://oxygenupdater.com/img/news/OnePlusNord3/OnePlus-Nord-3.jpg

OnePlus heeft de Nord 3 5G aangekondigd voor een adviesprijs van 449 euro voor het instapmodel met 8GB ram en 128GB opslagruimte. De uitvoering met 16GB geheugen en 256GB opslag kost in Europa 549 euro. De smartphones zijn vanaf 12 juli verkrijgbaar.

De OnePlus Nord 3 5G wordt aangedreven door een MediaTek Dimensity 9000-soc die beschikt over een Arm Cortex-X2-core met een 3,05GHz-kloksnelheid, drie Cortex-A710-cores op 2,85GHz en vier energiezuinigere Cortex-A510-cores met een 1,80GHz-klokfrequentie. Verder bevat de soc een Mali G710MC10-gpu van Arm. Volgens OnePlus presteert de cpu van de Nord 3 5G tot 40 procent beter dan die van de voorganger, de OnePlus Nord 2T 5G. Wat gpu-prestaties betreft belooft het Chinese merk een verbetering van tot 85 procent.

Het toestel heeft een 6,74"-amoledscherm met een dynamische verversingssnelheid van tussen de 40 en 120Hz. Met 2772 x 1240 pixels komt het toestel uit op een pixeldichtheid van 450 pixels per inch. De accu heeft een capaciteit van 5000mAh en dankzij 80W-snelladen moet het toestel volledig opgeladen kunnen worden binnen een half uur. Wat verder opvalt is dat de smartphone een vaporchamber van grofweg 41cm² heeft.

Wat de hoofdcamera betreft krijgt de Nord 3 5G een 50-megapixelhoofdcamera met een Sony IMX890. De ultragroothoekcamera en macrolens hebben wel wederom respectievelijk een 8- en 2-megapixelresolutie. Er is wederom dual-view video mogelijk waarbij er gelijktijdig videobeelden met de voor- en achtercamera's gemaakt worden. Over de selfiecamera gesproken, die heeft een resolutie van 16 megapixel.

Klanten hebben vanaf het moment van schrijven de mogelijkheid om het toestel als pre-order te bestellen waardoor het duurdere model met 16GB Lpddr5x-geheugen en 256GB UFS 3.1-opslag slechts vijftig euro meer kost dan het standaard model. De OnePlus Nord 3 5G is in de kleuren Misty Green en Tempest Gray beschikbaar. Het merk belooft tenminste drie updates met een nieuw Android-besturingssysteem en vier jaar beveiligingsupdates.

Terug naar Inhoudsopgave

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ujgDyKergBbbfUPda47Pq9qenII=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UxUYuvUxXYorS5jTlysiGDVI.png?f=user_large

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar AnonymousWP.

VersieDatumAanpassingenWie
V1.0.005-07-2023, 20:53Topic aangemaaktAnonymousWP

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Later zal ik een levertijden & prijzen topic openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT.Typhoon
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:19
Heeft deze telefoon ook Power Delivery of iets? Of is dat helemaal niet aanwezig? Draadloos laden lijkt er ook niet te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
GoT.Typhoon schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 21:27:
Heeft deze telefoon ook Power Delivery of iets? Of is dat helemaal niet aanwezig? Draadloos laden lijkt er ook niet te zijn?
Ik neem aan van wel toch? Afgaande op dit bericht: nieuws: Google verplicht open snellaadstandaard usb Power Delivery in Android.... En nee, geen draadloos laden. Boeit me zelf ook niet zoveel. Inefficient, doorgaans traag en meer hitte-ontwikkeling. Overigens is dat lastig voor zo'n redelijk scherpe prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT.Typhoon
Anonymoussaurus schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 21:39:
[...]

Ik neem aan van wel toch? Afgaande op dit bericht: nieuws: Google verplicht open snellaadstandaard usb Power Delivery in Android.... En nee, geen draadloos laden. Boeit me zelf ook niet zoveel. Inefficient, doorgaans traag en meer hitte-ontwikkeling. Overigens is dat lastig voor zo'n redelijk scherpe prijs.
Ahja, dan zit het er wel op denk ik. Iets bekend over de vingerafdruk scanner? Kon het zo 1,2,3 niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
GoT.Typhoon schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 22:12:
[...]

Ahja, dan zit het er wel op denk ik. Iets bekend over de vingerafdruk scanner? Kon het zo 1,2,3 niet vinden.
In-display. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT.Typhoon
En iets van IP rating?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-06 12:05
IP54 dacht ik, maar nu zie ik het niet bij de officiële specs staan.

Ik heb hem besteld overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeneunited
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-06 15:53
Jammer dat 'ie (zoals zo vaak) weer een stukje groter is dan zijn voorganger. Toch maar bestellen vandaag, zat er al een tijdje op te wachten. Va Belsimpel (icm. verlenging abbo) voor €376,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berrieberrie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-07 09:03
Joeneunited schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 08:18:
Jammer dat 'ie (zoals zo vaak) weer een stukje groter is dan zijn voorganger. Toch maar bestellen vandaag, zat er al een tijdje op te wachten. Va Belsimpel (icm. verlenging abbo) voor €376,-
Dat is voor het 8/128gb model?

vrijstaand 1924 200m2, zuid limburg, quatt 4.5 kw, 5.8 warmteverlies Remeha avanta 35c, lyric t6, 60m2 vwv droogbouw, radiators, speedcomfort, isolatie kan beter,3850 kw zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisLU
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 09-07 13:30
Ik denk dat het eens tijd wordt om mijn 5T te vervangen na bijna 6 jaar..

Voor standaard gebruik, is het het waard om (momenteel) 50 euro extra te betalen voor de 16/216GB variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeerus
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-07 14:48
JorisLU schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:40:
Ik denk dat het eens tijd wordt om mijn 5T te vervangen na bijna 6 jaar..

Voor standaard gebruik, is het het waard om (momenteel) 50 euro extra te betalen voor de 16/216GB variant?
Voor 50 euro meer heb je dubbel geheugen, ik zou dat doen zonder twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:52
Joeneunited schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 08:18:
Ik zit ook een beetje met het formaat. Heb nu nog een OnePlus 7 en de Nord 3, waar ik naar toe wil, is wel beduidend groter.
Maar heb hem vanmorgen met de Pixel 7 Pro van een collega kunnen vergelijken, die is nagenoeg even groot. En moet zeggen. Het is even wennen denk ik, maar prima te doen. Kan nu makkelijk met een hand de telefoon bedienen, dat zal in begin even lastiger worden. Maar kan prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik wilde de Nord 3 gaan bestellen (ter vervanging van mijn 7 Pro), maar eerste leverdatum was vlak na launch pas 17 juli... Tsja, dan ben ik helaas al op vakantie. Die actie van 50 euro korting loopt tot 31 juli, dus die kan ik nog wel even meepakken. :)
Kyhfin schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 00:17:
[...]

IP54 dacht ik, maar nu zie ik het niet bij de officiële specs staan.

Ik heb hem besteld overigens.
Klopt, zie: https://community.oneplus.com/thread/1356800969827942405

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik was al best onder de indruk van deze telefoon (met name de prijs-kwaliteit, en dat vond ik bij veel vorige OnePlus-toestellen niet echt aanwezig), maar nu ben ik nog meer hyped. Vraag me af wanneer XDA en Tweakers met een review komen. Deze (GSMArena) is iig positief (de reviews uit India vermijd ik, want heb het idee dat dat allemaal sponsored meuk is):

Weet je wat het wel is? Het is dat ik deze gratis krijg (voor Oxygen Updater), anders weet ik niet of ik al een nieuw toestel had gekocht en of dat überhaupt een OnePlus zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Bij mij was ook de grootte wel een twijfelpunt, ik vind de Nord 1 eigenlijk al ietsjes te groot. Er zijn verder weinig alternatieven of andere grotere nadelen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeneunited
Kyhfin schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 12:53:
Bij mij was ook de grootte wel een twijfelpunt, ik vind de Nord 1 eigenlijk al ietsjes te groot. Er zijn verder weinig alternatieven of andere grotere nadelen vind ik.
Dit inderdaad. Weinig betere alternatieven tegengekomen, stuitte nog op een Motorola Edge 30 Fusion of een Motorola Edge 40 qua formaat en (near) stock Android, maar vind die edge schermen niet geweldig en wil toch het liefst bij OnePlus blijven. Misschien wat voor jou, of dat iemand hier iets over kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Anonymoussaurus schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 12:16:
Ik was al best onder de indruk van deze telefoon (met name de prijs-kwaliteit, en dat vond ik bij veel vorige OnePlus-toestellen niet echt aanwezig), maar nu ben ik nog meer hyped. Vraag me af wanneer XDA en Tweakers met een review komen. Deze (GSMArena) is iig positief (de reviews uit India vermijd ik, want heb het idee dat dat allemaal sponsored meuk is):

[YouTube: OnePlus Nord 3 review]

Weet je wat het wel is? Het is dat ik deze gratis krijg (voor Oxygen Updater), anders weet ik niet of ik al een nieuw toestel had gekocht en of dat überhaupt een OnePlus zou worden.
Puur uit interesse. Waarom twijfel je of het anders überhaupt een OnePlus zou worden :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT.Typhoon
Zelf ook besteld nu met cashback van CashbackXL en studentenkorting (de prijs komt dan onder de 450 euro uit voor het duurste model) en met de oordoppies erbij maakt het echt een no-brainer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisLU
Ga hem vanavond ook bestellen. Weet iemand of er standaard een screenprotector opzit zoals bij mijn 5T destijds?
Ik zie ook niet meteen screenprotectors op hun webshop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikke man
  • Laatst online: 23:28
Ik twijfel tussen de beide modellen.
Ben geen zware gebruiker, op m'n huidige Moto P30 note heb ik 4gb werkgeheugen en slechts 28 GB van de 56 GB vrije ruimte in gebruik.

Af en toe een filmpje streamen, veel teksten schrijven, veel media lezen en ben in 2019 voor de dikste batterij gegaan.
Camera interesseert me niets, doe ik nauwelijks iets mee.

Leuk dat je met 16 GB werkgeheugen zo'n 40 apps tegelijk kunt laten draaien maar voor mij niet zinvol.

Ooit begreep ik dat meer (te veel) werkgeheugen nadelig kan zijn voor de batterij tijd.
Ondanks het snelladen is de batterij tijd en onderweg niet of nauwelijks bijladen voor mij een van de belangrijkste zaken van mijn mobiel.

Is de aanschaf van de 16 GB met dit soort van geheugen en processor beter voor het gebruik in de komende jaren of ben ik met 8 GB werkgeheugen voor de komende 4 jaar goed genoeg af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
dikke man schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:08:
Ben geen zware gebruiker, op m'n huidige Moto P30 note heb ik 4gb werkgeheugen en slechts 28 GB van de 56 GB vrije ruimte in gebruik.

Af en toe een filmpje streamen, veel teksten schrijven, veel media lezen en ben in 2019 voor de dikste batterij gegaan.

Leuk dat je met 16 GB werkgeheugen zo'n 40 apps tegelijk kunt laten draaien maar voor mij niet zinvol.

Ooit begreep ik dat meer (te veel) werkgeheugen nadelig kan zijn voor de batterij tijd.
Ondanks het snelladen is de batterij tijd en onderweg niet of nauwelijks bijladen voor mij een van de belangrijkste zaken van mijn mobiel.

Is de aanschaf van de 16 GB met dit soort van geheugen en processor beter voor het gebruik in de komende jaren of ben ik met 8 GB werkgeheugen voor de komende 4 jaar goed genoeg af?
Ik denk dat dat een hele persoonlijke keuze is die vooral afhangt van je gebruik.

Maar als ik zo lees wat je ermee doet heb je niet per se 16GB nodig. En weet ook eerlijk gezegd niet of je het verschil tussen 8 en 16GB heel erg gaat merken.

Met de actie t/m 31 juli is de 256GB opslag misschien wel een goede optie voor het geld. Kost je €50 meer.
Heb nu ook een toestel met 16GB en 256GB opslag, maar had 8 ook prima gevonden voor RAM. Mijn hoofdreden was de 256GB storage :) En de batterijduur is nooit een issue geweest. Toestel is nu 4 jaar oud en doet het nog perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Rohem schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:20:
[...]

Puur uit interesse. Waarom twijfel je of het anders überhaupt een OnePlus zou worden :) ?
  • Minder bang-for-buck dan voorheen (maar met de Nord 3 vind ik dit dus een stuk beter!)
  • OxygenOS lijkt veel te veel op ColorOS
  • Brakke, late updates (tenzij je gebruik maakt van Oxygen Updater, met uitzondering van de CE 2 en Nord 2, want die werken niet met Oxygen Updater)
  • Steeds meer bloated
Oftewel, voornamelijk op softwaregebied.
dikke man schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:08:

Het is dat die 256GB variant alleen te krijgen is in combinatie met die 16GB RAM, lol, anders was ik gewoon voor een andere optie gegaan. 256GB heb ik nodig omdat ik geen gebruik maak van streamingsdiensten. 16GB RAM vind ik echt over-the-top, helemaal omdat Android (en specifiek OxygenOS) hier helemaal geen (goed) gebruik van maakt. Kuch kuch agressieve batterijoptimalisaties.

En nee, ik heb juist altijd geleerd dat RAM-geheugen altijd evenveel stroom verbruikt, ongeacht hoe vol dit zit. Je SSD gebruikt ook niet meer stroom als 'ie vol zit. :p Schrijf- en leesacties doen er toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik heb nu een pixel 6a, hele fijne telefoon, maar de accu is om te huilen. Ik overweeg nu de nord 3,maar ik ben bang dat ik qua camera kwaliteit achteruit ga. Heeft iemand goed vergelijkingsmateriaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeneunited
Vandaag wat reviews gekeken en gelezen, maar ik begin al bijna spijt te krijgen. Volgens Android Planet is het totaal geen handzaam toesten, iets waar ik wel op hoopte. Ondanks de enkele millimeters extra tov. de Nord 2 is hij alsnog niet zo groot als een gemiddeld toestel, die toch al gauw richting 165mm gaat.
Ik ben ook altijd blij geweest met de software van OnePlus, maar ik zie nu toch wat negatieve dingen over Oxygen OS. Veel pre-installed apps, en blijkbaar toch wel een enigzins vertragende skin. Ben benieuwd, hij zou vanavond al binnenkomen, wat gek is gezien de pre-orders op OnePlus.com zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
Joeneunited schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:55:
Vandaag wat reviews gekeken en gelezen, maar ik begin al bijna spijt te krijgen. Volgens Android Planet is het totaal geen handzaam toesten, iets waar ik wel op hoopte. Ondanks de enkele millimeters extra tov. de Nord 2 is hij alsnog niet zo groot als een gemiddeld toestel, die toch al gauw richting 165mm gaat.
Ik ben ook altijd blij geweest met de software van OnePlus, maar ik zie nu toch wat negatieve dingen over Oxygen OS. Veel pre-installed apps, en blijkbaar toch wel een enigzins vertragende skin. Ben benieuwd, hij zou vanavond al binnenkomen, wat gek is gezien de pre-orders op OnePlus.com zelf.
Ben heel benieuwd naar je ervaringen wanneer je hem binnen hebt!
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 11:33:
[...]
  • Minder bang-for-buck dan voorheen (maar met de Nord 3 vind ik dit dus een stuk beter!)
  • OxygenOS lijkt veel te veel op ColorOS
  • Brakke, late updates (tenzij je gebruik maakt van Oxygen Updater, met uitzondering van de CE 2 en Nord 2, want die werken niet met Oxygen Updater)
  • Steeds meer bloated
Oftewel, voornamelijk op softwaregebied.

[...]

Het is dat die 256GB variant alleen te krijgen is in combinatie met die 16GB RAM, lol, anders was ik gewoon voor een andere optie gegaan. 256GB heb ik nodig omdat ik geen gebruik maak van streamingsdiensten. 16GB RAM vind ik echt over-the-top, helemaal omdat Android (en specifiek OxygenOS) hier helemaal geen (goed) gebruik van maakt. Kuch kuch agressieve batterijoptimalisaties.

En nee, ik heb juist altijd geleerd dat RAM-geheugen altijd evenveel stroom verbruikt, ongeacht hoe vol dit zit. Je SSD gebruikt ook niet meer stroom als 'ie vol zit. :p Schrijf- en leesacties doen er toe.
Hmm dat bloated wordt ik dan niet weer zo enthousiast van ook. Maar neem aan dat die rommel eraf kan toch?

Zal nog eens wat meer reviews bekijken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 21:39:
[...]

Met PD laad je een OnePlus echter zelfs met de snelste PD lader niet met 80W op, maar afhankelijk van het model met zo'n 15-20W max. Voor echt snel laden heb je alsnog de lader van OnePlus nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT.Typhoon
groggy schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 12:16:
Ik heb nu een pixel 6a, hele fijne telefoon, maar de accu is om te huilen. Ik overweeg nu de nord 3,maar ik ben bang dat ik qua camera kwaliteit achteruit ga. Heeft iemand goed vergelijkingsmateriaal?
Heb zelf een Pixel 7 en ga ook naar de Nord 3, ik denk dat het qua camera kwaliteit echt wel mee gaat vallen, zou misschien ietsje slechter zijn maar niet heel veel. Batterij is inderdaad om te janken in de Pixel series en het opladen is zo vies traag, dat ik het eigenlijk niemand kan aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quagmire84
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-07 22:39
Er zou normaal gezien ook een Nord 3 CE uitkomen. Daar heb ik echter weinig over gelezen de laatste dagen.

Op OnePlus.com staat die niet, maar op de indische versie wel (https://www.oneplus.in/oneplus-nord-ce3-5g).
Is er iemand die weet of deze ook naar europa komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Rohem schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:16:
Hmm dat bloated wordt ik dan niet weer zo enthousiast van ook. Maar neem aan dat die rommel eraf kan toch?

Zal nog eens wat meer reviews bekijken ook.
Ja, kan verwijderd worden of disabled. Sommige apps kunnen niet disabled worden, maar dan kan je Universal Android Debloater en/of ADB gebruiken (eerstgenoemde gebruikt dat overigens ook, maar veel gebruiksvriendelijker).
RepareerDroid schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:25:
[...]
Met PD laad je een OnePlus echter zelfs met de snelste PD lader niet met 80W op, maar afhankelijk van het model met zo'n 15-20W max. Voor echt snel laden heb je alsnog de lader van OnePlus nodig.
Of course, maar waar haal je die max snelheid vandaan dan? PD zelf gaat namelijk een stuk hoger, dus weet niet waar je het vandaan haalt dat je maar 20W zou halen?
Quagmire84 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 20:48:
Er zou normaal gezien ook een Nord 3 CE uitkomen. Daar heb ik echter weinig over gelezen de laatste dagen.

Op OnePlus.com staat die niet, maar op de indische versie wel (https://www.oneplus.in/oneplus-nord-ce3-5g).
Is er iemand die weet of deze ook naar europa komt?
Verbaast mij ook. CE 2 kwam wel naar Europa. Denk het niet, maar wie weet in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Is er bekend trouwens of er een screenprotector voor geinstalleerd is? En zit er ook zo'n transparante backcover bij? Daar vind ik zo snel nog niets over terug. Had dat bij m'n OnePlus 7 en dat was wel ideaal eigenlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RetroBitPixel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-06 11:35
Rohem schreef op zondag 9 juli 2023 @ 08:32:
Is er bekend trouwens of er een screenprotector voor geinstalleerd is? En zit er ook zo'n transparante backcover bij? Daar vind ik zo snel nog niets over terug. Had dat bij m'n OnePlus 7 en dat was wel ideaal eigenlijk :)
Er zit geen transparante cover bij deze keer. Wat betreft de pre-applied screenprotector weet ik niet ik hoop van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 18:04:
Of course, maar waar haal je die max snelheid vandaan dan? PD zelf gaat namelijk een stuk hoger, dus weet niet waar je het vandaan haalt dat je maar 20W zou halen?
Praktijk ervaringen. Hier een link waar ze het constateren bij de OnePlus 10 Pro: https://www.digitaltrends...s-usb-pd-charging-review/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joeneunited
Rohem schreef op zondag 9 juli 2023 @ 08:32:
Ja, komt met een screenprotector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeneunited
Rohem schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 13:16:
[...]

Ben heel benieuwd naar je ervaringen wanneer je hem binnen hebt!
Ik weet niet of het interessant is om te posten, maar ter info: ik ga hem retour sturen. Heb me helaas vergist in de grootte van het toestel, en vooral omdat hij zo hoekig is, vind ik hem erg lomp. Denk dat het na een tijdje wel kan wennen, maar omdat het qua prestaties ook slechts een kleine verbetering is ten opzicht van mijn Nord 2, vind ik het niet opwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Joeneunited schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 14:19:
[...]

Ik weet niet of het interessant is om te posten, maar ter info: ik ga hem retour sturen. Heb me helaas vergist in de grootte van het toestel, en vooral omdat hij zo hoekig is, vind ik hem erg lomp. Denk dat het na een tijdje wel kan wennen, maar omdat het qua prestaties ook slechts een kleine verbetering is ten opzicht van mijn Nord 2, vind ik het niet opwegen.
Mm jammer. Mijne is verstuurd, maar ben hier ook benieuwd naar. Was eigenlijk enige waar ik over twijfel. Ik bedien mijn telefoon vrij vaak met 1 hand nog, dus hoop dat dat nog lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Joeneunited schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 14:19:
[...]

Ben juist blij dat je het deelt, want als ik @Kyhfin z'n reactie zo lees zijn er meer die twijfelen over de grootte van het toestel.

Zelf heb ik dat ook, dat is de reden dat ik hem nog niet besteld heb. Heb wel een Pixel 7 Pro in handen gehad vorige week. Die komt qua formaat aardig in de buurt. En dat vond ik wel ok qua formaat. Maar helemaal overtuigd ben ik ook nog niet. Dus hoop stiekem op wat meer reviews en ervaringen hier op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Ik neig er toch naar om hem te gaan bestellen. Maar er spoken twee dingen door m'n hoofd;

1. Hoe zou zich de camera verhouden tov m'n huidige OnePlus 7? Qua MegaPixels beter, maar dat zegt natuurlijk niet alles. Vind het lastig beoordelen of de verwerking van de beelden beter is. Iemand die hier iets over kan zeggen?

2. Hoe zit het met de leverbaarheid van (back) covers? Heb op ali wel wat gevonden, maar dan moet ik nog tot september wachten..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JorisLU
Ik heb hem vandaag gekregen en moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben. Ik kom van OnePlus 5T en qua grootte valt het echt goed mee. Ik heb relatief kleine handen, maar kan er perfect mee werken en omdat de bezels onbestaande zijn ben je er meteen aan gewend.

Tot nu toe super vlotte ervaring, camera is meer dan ok en scherm is prachtig. Enig minpuntje tot nu is dat de telefoon niet vlak op tafel ligt vanwege de uitstekende camera's. Voelt niet echt prettig aan om zo te typen bvb.

[ Voor 3% gewijzigd door JorisLU op 12-07-2023 16:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RetroBitPixel
Gisteren mijn OnePlus Nord 3 ontvangen en ik moet zeggen dat de telefoon mij zeer goed bevalt tot nu toe. De OS voelt clean en vloeiend aan. Weinig bloatware waarvan alles uit te schakelen en/of te verwijderen is. Het opladen gaat extreem snel. Ik had veel negatieve berichten gelezen over de camera echter vind ik dit in de praktijk echt reuze meevallen het is iets minder scherp dan je verwacht als je helemaal inzoomt op de genomen foto maar zeker niet slecht. Het scherm is aan de grote kant maar dat vind ik persoonlijk prettig het evenwicht is goed verdeeld over je hand. De kleuren zijn hier en daar wel iets overdreven maar dit kan je gemakkelijk zelf aanpassen.

Kortom tot nu toe niet echt minpuntjes kunnen vinden de telefoon is eigenlijk nog beter dan ik had verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RHarten
  • Niet online

RHarten

Versgebakken

Idem, heb mijn Nord gister ontvangen met tot nu toe goede ervaringen als iemand die voormalig alleen maar smartphones van onder de 200 heb gebruikt.

Echter wat vraagtekens, namelijk:

"App Services", een systeemapp die niet uitgeschakeld kan worden, leest iedere keer mijn clipboard. Dit voelt een beetje als officiële spyware, kan ik deze via ADB verwijderen zonder dat ik functies verlies?
Opgelost!

Is het mogelijk om (zonder root?) de navigatiebalk onderaan volledig transparant te maken? Ik hoef de knoppen niet te zien om ze te gebruiken, en het is fijn als ik daarmee burn-in kan voorkomen.

Ondertussen wacht ik met smart op mijn complimentaire oordoppies en case, maar is het ook waard om de screen protector te vervangen met eentje van de Coolblue? Plaatsen ze het daar voor je? Mijn handen zijn niet zo precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
JorisLU schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 16:36:
Ik heb hem vandaag gekregen en moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben. Ik kom van OnePlus 5T en qua grootte valt het echt goed mee. Ik heb relatief kleine handen, maar kan er perfect mee werken en omdat de bezels onbestaande zijn ben je er meteen aan gewend.

Tot nu toe super vlotte ervaring, camera is meer dan ok en scherm is prachtig. Enig minpuntje tot nu is dat de telefoon niet vlak op tafel ligt vanwege de uitstekende camera's. Voelt niet echt prettig aan om zo te typen bvb.
RetroBitPixel schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 14:51:
Gisteren mijn OnePlus Nord 3 ontvangen en ik moet zeggen dat de telefoon mij zeer goed bevalt tot nu toe. De OS voelt clean en vloeiend aan. Weinig bloatware waarvan alles uit te schakelen en/of te verwijderen is. Het opladen gaat extreem snel. Ik had veel negatieve berichten gelezen over de camera echter vind ik dit in de praktijk echt reuze meevallen het is iets minder scherp dan je verwacht als je helemaal inzoomt op de genomen foto maar zeker niet slecht. Het scherm is aan de grote kant maar dat vind ik persoonlijk prettig het evenwicht is goed verdeeld over je hand. De kleuren zijn hier en daar wel iets overdreven maar dit kan je gemakkelijk zelf aanpassen.

Kortom tot nu toe niet echt minpuntjes kunnen vinden de telefoon is eigenlijk nog beter dan ik had verwacht.
Ik ben ook heel benieuwd! Jullie reacties stemmen me in ieder geval positief ;)

Heb hem gisteren zakelijk laten bestellen en intussen hier op m'n bureau liggen. Nog even ergens een back-cover vandaan toveren en dan in gebruik nemen :*)
RHarten schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 15:07:
Idem, heb mijn Nord gister ontvangen met tot nu toe goede ervaringen als iemand die voormalig alleen maar smartphones van onder de 200 heb gebruikt.

Echter wat vraagtekens, namelijk:

"App Services", een systeemapp die niet uitgeschakeld kan worden, leest iedere keer mijn clipboard. Dit voelt een beetje als officiële spyware, kan ik deze via ADB verwijderen zonder dat ik functies verlies?

Is het mogelijk om (zonder root?) de navigatiebalk onderaan volledig transparant te maken? Ik hoef de knoppen niet te zien om ze te gebruiken, en het is fijn als ik daarmee burn-in kan voorkomen.

Ondertussen wacht ik met smart op mijn complimentaire oordoppies en case, maar is het ook waard om de screen protector te vervangen met eentje van de Coolblue? Plaatsen ze het daar voor je? Mijn handen zijn niet zo precies.
Ik heb mijn OnePlus 7 nu 4 jaar in gebruik en daar zit de screenprotector die er fabriek af op zat, nog altijd prima op. Ik zelf zou het dus niet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RetroBitPixel
Voor een back cover kan je kijken naar een back cover voor de OnePlus Ace 2V op bijvoorbeeld Amazon. Daar heb ik mijn huidige cover vandaan deze past perfect het zijn namelijk precies dezelfde telefoons qua uiterlijk. Het zijn dan wel weer covers van Ali en zn 6 euro duurder maar wel de volgende dag binnen in plaats van over een maand.

Ik kies wel altijd voor een glazen screen protector op mijn telefoon sommige bedrijven doen dit gelijk aan de balie voor je maar niet allemaal. Ik doe het wel altijd zelf.

[ Voor 17% gewijzigd door RetroBitPixel op 13-07-2023 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHarten
  • Niet online

RHarten

Versgebakken

Rohem schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 15:38:
Heb hem gisteren zakelijk laten bestellen en intussen hier op m'n bureau liggen. Nog even ergens een back-cover vandaan toveren en dan in gebruik nemen :*)
[...]

Ik heb mijn OnePlus 7 nu 4 jaar in gebruik en daar zit de screenprotector die er fabriek af op zat, nog altijd prima op. Ik zelf zou het dus niet doen.
OnePlus heeft zelf een bumper case beschikbaar maar dat is dan puur voor de textuur als ik AnonymousWP's review welbegrepen heb. Zal op zijn minste de camera bump wat egaler maken met de rug dus ik zit er niet zo mee.
Lijkt er op dat andere producenten pas over een week of twee met een backcase komen.

Als de OEM screenprotector voor jou goed werkt dan werkt'ie ook goed voor mij. Dank voor je aanvulling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
RetroBitPixel schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 15:57:
Voor een back cover kan je kijken naar een back cover voor de OnePlus Ace 2V op bijvoorbeeld Amazon. Daar heb ik mijn huidige cover vandaan deze past perfect het zijn namelijk precies dezelfde telefoons qua uiterlijk. Het zijn dan wel weer covers van Ali en zn 6 euro duurder maar wel de volgende dag binnen in plaats van over een maand.

Ik kies wel altijd voor een glazen screen protector op mijn telefoon sommige bedrijven doen dit gelijk aan de balie voor je maar niet allemaal. Ik doe het wel altijd zelf.
Gouden tip voor de covers, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Hier ook de Nord 3 besteld (16/256, puur voor de opslag)! Kan 'em helaas nog niet gebruiken, want op vakantie.
RepareerDroid schreef op zondag 9 juli 2023 @ 13:14:
[...]
Praktijk ervaringen. Hier een link waar ze het constateren bij de OnePlus 10 Pro: https://www.digitaltrends...s-usb-pd-charging-review/
Dat is aannemelijk, maar dat geeft natuurlijk geen garantie voor een ander toestel.
Kyhfin schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 14:45:
[...]

Mm jammer. Mijne is verstuurd, maar ben hier ook benieuwd naar. Was eigenlijk enige waar ik over twijfel. Ik bedien mijn telefoon vrij vaak met 1 hand nog, dus hoop dat dat nog lukt
Je kan altijd nog de one-handed mode gebruiken.
Rohem schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 11:24:
Ik neig er toch naar om hem te gaan bestellen. Maar er spoken twee dingen door m'n hoofd;

1. Hoe zou zich de camera verhouden tov m'n huidige OnePlus 7? Qua MegaPixels beter, maar dat zegt natuurlijk niet alles. Vind het lastig beoordelen of de verwerking van de beelden beter is. Iemand die hier iets over kan zeggen?

2. Hoe zit het met de leverbaarheid van (back) covers? Heb op ali wel wat gevonden, maar dan moet ik nog tot september wachten..
Ik heb zelf de 7 Pro, en volgens mij is het als volgt: main camera is sowieso beter op de Nord 3. Groothoek zal erom hangen: denk soortgelijke prestaties. Macro-camera is nagenoeg nutteloos en op de Nord 3 heb je dus geen telelens (maar die heeft jouw 7 volgens mij ook niet).

Punt nummer twee vroeg ik mij ook af! Gisteren ook gekeken toevallig, maar ik ga idd niet zó lang wachten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rohem
Anonymoussaurus schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:06:
Hier ook de Nord 3 besteld (16/256, puur voor de opslag)! Kan 'em helaas nog niet gebruiken, want op vakantie.

[...]

Dat is aannemelijk, maar dat geeft natuurlijk geen garantie voor een ander toestel.

[...]

[...]

Ik heb zelf de 7 Pro, en volgens mij is het als volgt: main camera is sowieso beter op de Nord 3. Groothoek zal erom hangen: denk soortgelijke prestaties. Macro-camera is nagenoeg nutteloos en op de Nord 3 heb je dus geen telelens (maar die heeft jouw 7 volgens mij ook niet).

Punt nummer twee vroeg ik mij ook af! Gisteren ook gekeken toevallig, maar ik ga idd niet zó lang wachten...
Thnx! Komt overeen met mijn verwachtingen. Dus dat moet wel goed komen dan d:)b Macro heb ik nu idd ook niet en mis ik dus niet.

Met dank aan de tip van @RetroBitPixel heb ik net op Amazon twee covers besteld. Had gehoopt er zaterdag een te krijgen, maar lijkt erop dat ze toch samen bezorgd worden aanstaande dinsdag -O- Dus nog even geduld hebben. Ik ga proberen om hem tot die tijd veilig in het doosje te laten zitten :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyhfin

[...]

[...]

[...]

Ja klopt. Alleen ik bedoelde het meer dat ik hem laat rusten op mijn pink en of hij fysiek niet te groot is. Niet dat scherm te groot is om te bedienen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RHarten
  • Niet online

RHarten

Versgebakken

Ik heb net mijn sandstone bumper case van OP ontvangen dus hierbij een mini-review:

+ Beschermt de knoppen, bezels op de gebieden waar de OEM screen protector niet dekt

+ Maakt de camera bump egaal met de rug, ik raak het daardoor minder vaak aan, hopelijk helpt het ook bij een val om wat minder uitstekend glas te hebben

+ Het lukt me veel beter om het apparaat met één hand vast te houden zonder dat het langzaam wegglijdt

+/- Voelt alsof je een letterlijke baksteen vasthoudt, kwestie van smaak (stiekem mis ik de zachte matte afwerking van het glas)

+/- Heb een kort uur of twee gebenchmarkt met Genshin Impact maar merk tot nu toe geen groot verschil in temperatuur/clock speed. Waarschijnlijk heeft iemand slimmer dan ik hier al naar gekeken.

Overall tevreden met mijn nieuwe bumper, als het materiaal je niet ligt of als je een wallet case wilt echter beter af met een andere Ace 2V/Nord 3 case.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1hN2yVNAd8xqffJxyuNV3f3v8Eo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/52qE2mVtrX5u06nk0qFfIHkW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Niet online
Dat is er nooit. Maar het is wel belangrijk om te weten wat de voorgangers doen zodat je niet een toestel koopt met de verwachting dat het toestel snel oplaadt met je PD lader. De Nord, Nord 2, OnePlus 9 Pro, 10 Pro en 11 doen het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Net aangekocht op mobiel.nl, icm vodafone kost ie me nog maar 366 euro voor het 16gb model.

Ben benieuwd, ga nu van de poco f3 naar de nord 3. Het zal ook meteen mijn eerste Oneplus telefoon worden na enkele Xiaomi telefoons!

We gaan het meemaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Ik heb hem ook binnen sinds vrijdag. Ik moet nog een hoesje halen en alles overzetten en dan ga ik hem echt gebruiken. De grootte is inderdaad wel merkzaam, maar ik ga hem wel houden.

Ik had zaterdag ook al een firmware update:
System
  • Integrates the July 2023 Android security patch to enhance system security.
  • Improves system stability and performance.
  • Extends battery life.
Communication
  • Improves phone call stability.
Camera
  • Improves the stability of Camera
  • Improves camera performance
---------------

Daarnaast heb ik nog twee vragen:
  1. Niet alle browsers ondersteunen blijkbaar 120 Hz of het scrollen ziet er niet soepel uit. Firefox en Opera bijv. niet. Chrome wel, maar heeft weer geen mogelijk voor adblock (wat ik weet). DuckDuckGo heeft wel soepel scrollen, maar de balk staat bovenaan en er zijn wat dingen onhandig (o.a. hij onthoudt pagina's die ik bezoek niet en moet elke keer volledige link invullen, tabbladen beheren niet handig. Weet iemand nog een geschikte browser?
  2. Ik gebruik altijd auto brightness. Die corrigeerde (leerde?) naar mijn weten ook als je hem zelf handmatig iets hoger zette in de donkerste omgeving. Bij mij gaat de Nord 3 echter steeds terug naar de donkerste stand en dan vind ik het scherm wel heel donker. Iets wat ik daaraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Kyhfin schreef op maandag 17 juli 2023 @ 22:31:
Ik heb hem ook binnen sinds vrijdag. Ik moet nog een hoesje halen en alles overzetten en dan ga ik hem echt gebruiken. De grootte is inderdaad wel merkzaam, maar ik ga hem wel houden.

Ik had zaterdag ook al een firmware update:
System
  • Integrates the July 2023 Android security patch to enhance system security.
  • Improves system stability and performance.
  • Extends battery life.
Communication
  • Improves phone call stability.
Camera
  • Improves the stability of Camera
  • Improves camera performance
---------------

Daarnaast heb ik nog twee vragen:
  1. Niet alle browsers ondersteunen blijkbaar 120 Hz of het scrollen ziet er niet soepel uit. Firefox en Opera bijv. niet. Chrome wel, maar heeft weer geen mogelijk voor adblock (wat ik weet). DuckDuckGo heeft wel soepel scrollen, maar de balk staat bovenaan en er zijn wat dingen onhandig (o.a. hij onthoudt pagina's die ik bezoek niet en moet elke keer volledige link invullen, tabbladen beheren niet handig. Weet iemand nog een geschikte browser?
  2. Ik gebruik altijd auto brightness. Die corrigeerde (leerde?) naar mijn weten ook als je hem zelf handmatig iets hoger zette in de donkerste omgeving. Bij mij gaat de Nord 3 echter steeds terug naar de donkerste stand en dan vind ik het scherm wel heel donker. Iets wat ik daaraan kan doen?
1. Je kan Blokada (V5) gebruiken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rohem
Nou, nadat het toestel sinds vorige week donderdag in de kast heeft gelegen heb ik gisteravond alles overgezet. M'n hoesje was eindelijk binnen. *O*

Eerste indruk is echt top! De grootte valt me heel erg mee! Het is even wennen tov m'n OnePlus 7 maar dat moet goed komen. Toestel is snel, fijne display ook. Camera moet ik nog mee experimenteren, daar neem ik later deze week wel tijd voor.

Kortom, prima eerste indruk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Misschien niet helemaal het juiste topic.. Maar mijn hoesje is beschadigd, gisteravond al gezien. Maar toch maar besloten om hierover contact op te nemen met Amazon. En die doen nu voorstel om retour te sturen omdat het via een partner van hun gekocht is en zij enkel leveren |:(

Maar de hoesjes zijn (nog) schaars. Ik zoek een groene back cover / bumper. maar die hebben allemaal lange levertijden :-( Amazon heeft er niet zoveel, of ik kan ze niet vinden. En anders ben ik aangewezen op Ali. Iemand nog suggesties?

Jammer dat er geen cover bij zit. Daar was ik bij mijn OnePlus 7 heel erg blij mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riziko
Ali leverd de laatste erg snel! Meestal staat het aangegeven, bijv als je over een x bedrag aankoop je binnen 12 dagen je items hebt.

Ik heb goeie ervaringen met de nilkin hoesjes van ali, heb deze dan ook weer besteld voor de Nord 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT.Typhoon
Hebben jullie ook echo tijdens WhatsApp videobellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik snap niet hoe het aanbod van hoesjes zo waardeloos is. Op zowel AliExpress als Amazon is het aanbod zeer beperkt en heeft alles een levertijd van vele weken. Ik wil gewoon een simpele TPU case.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
Anonymoussaurus schreef op maandag 24 juli 2023 @ 11:18:
Ik snap niet hoe het aanbod van hoesjes zo waardeloos is. Op zowel AliExpress als Amazon is het aanbod zeer beperkt en heeft alles een levertijd van vele weken. Ik wil gewoon een simpele TPU case.
Ik heb precies hetzelfde probleem :-( Heb op amazon een weten te vinden, maar die was beschadigt geleverd en intussen helemaal niet meer te krijgen. Dus toch maar besloten hem te houden. Heb ik iig wat tot er meer leverbaar is.

Maar eens, het aanbod is echt waardeloos.. Ik hoop op verbetering over een week of 2.
GoT.Typhoon schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 11:52:
Hebben jullie ook echo tijdens WhatsApp videobellen?
Nog niet gemerkt, maar dat is omdat ik nog geen videobellen heb gedaan :X Heb je er nog steeds last van dan?

Heb wel even de indruk (gehad) dat notificaties later binnen kwamen of soms helemaal niet. Heb paar keer gehad dat ik ineen een gemiste oproep of een whatsapp bericht had. Terwijl de telefoon naast me lag en ik niets gehoord heb.

[ Voor 29% gewijzigd door Rohem op 24-07-2023 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Rohem schreef op maandag 24 juli 2023 @ 11:42:
Heb wel even de indruk (gehad) dat notificaties later binnen kwamen of soms helemaal niet. Heb paar keer gehad dat ik ineen een gemiste oproep of een whatsapp bericht had. Terwijl de telefoon naast me lag en ik niets gehoord heb.
Even de app(s) in kwestie uitsluiten van batterijoptimalisaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHarten
  • Niet online

RHarten

Versgebakken

Heeft toevallig een van jullie de Nord Buds 2-promotie ontvangen?

Mijne is al 2 weken geleden goedgekeurd, maar ik heb nog geen melding of track+trace hiervoor ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
RHarten schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 17:03:

Mijne is al 2 weken geleden goedgekeurd, maar ik heb nog geen melding of track+trace hiervoor ontvangen.
Hoe bedoel je goedgekeurd en promotie? Die krijg je toch gewoon bij de telefoon of is het een compleet andere bestelling? Ik heb mijn Nord 3 en Nord Buds 2 op een ander adres laten afleveren, over grofweg een uur weet ik of ik beide heb of niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Anonymoussaurus op 25-07-2023 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHarten
  • Niet online

RHarten

Versgebakken

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 17:04:
[...]

Hoe bedoel je goedgekeurd en promotie? Die krijg je toch gewoon bij de telefoon of is het een compleet andere bestelling? Ik heb mijn Nord 3 en Nord Buds 2 op een ander adres laten afleveren, over grofweg een uur weet ik of ik beide heb of niet.
Op zijn minste in het geval van Mobiel.nl (Ik lees ook KPN, Coolblue, Bol etc) moet je naar OnePlus je koopbewijs sturen met een datum voor 12 Juli om binnen 60 dagen ze te ontvangen per deze link.

Ik wist niet dat andere verkooppunten dat bijbundelen met de aankoop, heb jij jouw Nord direct bij OnePlus besteld?

Net even wat gegoogeld en zie mensen die van dezelfde Activationboxx service hun promo voor de OnePlus 8 zo'n 3 á 4 weken moesten wachten tot een goedkeuring dus het zal dan nog wel even duren.

Weet ik op zijn minste dat ik even een paar weekjes nog even moet duimen.

[ Voor 15% gewijzigd door RHarten op 26-07-2023 02:29 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
Anonymoussaurus schreef op maandag 24 juli 2023 @ 11:18:
Vorige week 17 julie een case besteld op Ali van Nilkin, gisteren geleverd! Precies een week! En erg tevreden over de kwaliteit weer!! 👌👌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
RHarten schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 17:03:

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 17:04:
[...]

Nee ik heb ze nog niet ontvangen. Zoals @RHarten hieronder ook aangeeft. Je heb tot 31 juli de tijd om bij OnePlus te melden dat je op of voor 12 juli een Nord 3 hebt gekocht. Zij checken de aanvraag, want je moet de Bon en IMEI meesturen. En daarna worden de Buds 2 opgestuurd. Binnen 60 dagen, dat dan weer wel. -O-

In mijn geval is het toestel de 12e zakelijk besteld. 13e had ik hem binnen en ik heb direct 's avonds alle gegevens voor de gratis Buds 2 opgestuurd. De maandag erna (17e) had ik al bevestiging dat de aanvraag goed was en dat ze binnen 60 dagen verstuurd zouden worden.
RHarten schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 18:56:
[...]

Op zijn minste in het geval van Mobiel.nl (Ik lees ook KPN, Coolblue, Bol etc) moet je naar OnePlus je koopbewijs sturen met een datum voor 12 Juli om binnen 60 dagen ze te ontvangen per deze link.

Ik wist niet dat andere verkooppunten dat bijbundelen met de aankoop, heb jij jouw Nord direct bij OnePlus besteld?

Net even wat gegoogeld en zie mensen die van dezelfde Activationboxx service hun promo voor de OnePlus 8 zo'n 3 á 4 weken moesten wachten tot een goedkeuring dus het zal dan nog wel even duren.

In de mail die ik kreeg stond expliciet dat de aanvraag met 2 werkdagen beoordeeld zou worden. En daar hielden ze zich in mijn geval netjes aan
Riziko schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 19:27:
[...]

Vorige week 17 julie een case besteld op Ali van Nilkin, gisteren geleverd! Precies een week! En erg tevreden over de kwaliteit weer!! 👌👌
Dat is heel erg netjes! Mag ik vragen welke je besteld hebt :) ?

[ Voor 7% gewijzigd door Rohem op 26-07-2023 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
Deze:

Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €8,25 15%OFF | Voor Oneplus Nord 3 5G Case Nillkin Super Frosted Shield Ultra-Dunne Bescherming Back Cover Voor Een Plus Nord 3 5G Matte Case
https://a.aliexpress.com/_Ejhvv7N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik zal later even inhoudelijker reageren maar bij mij zaten de Buds er gewoon bij, haha. Waarschijnlijk omdat ik direct bij OnePlus heb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Anonymoussaurus schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 22:53:
Ik zal later even inhoudelijker reageren maar bij mij zaten de Buds er gewoon bij, haha. Waarschijnlijk omdat ik direct bij OnePlus heb besteld.
Dat zal het verschil zijn dan, want dat was bij mij niet het geval.
Riziko schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 20:06:
Deze:

Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €8,25 15%OFF | Voor Oneplus Nord 3 5G Case Nillkin Super Frosted Shield Ultra-Dunne Bescherming Back Cover Voor Een Plus Nord 3 5G Matte Case
https://a.aliexpress.com/_Ejhvv7N
Die ziet er wel mooi uit idd, volgens mij ook al eens voorbij zien komen. Had gehoopt dat hij in het groen te krijgen was, maar helaas -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-07 22:17
[...]

M'n vrouw krijgen volgende week de Nord 3 van haar werk... Jammer dat er geen simpel covertje bij zit.

Ik zal ook eens via Ali kijken want zonder is geen optie 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berrieberrie
Ik heb deze.

https://amzn.eu/d/99BMO5y

Bevalt goed.

vrijstaand 1924 200m2, zuid limburg, quatt 4.5 kw, 5.8 warmteverlies Remeha avanta 35c, lyric t6, 60m2 vwv droogbouw, radiators, speedcomfort, isolatie kan beter,3850 kw zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Late bezorging, en 20 euro voor een plastic doorzichtig hoesje vind ik nou niet bepaald goedkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berrieberrie
Anonymoussaurus schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 14:50:
[...]

Late bezorging, en 20 euro voor een plastic doorzichtig hoesje vind ik nou niet bepaald goedkoop...
Ik heb er 11 euro voor betaald en het was binnen twee dagen geleverd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ook even mijn eerste indruk (heb het toestel dinsdagavond in gebruik genomen):

Pluspunten:
  • Zeer snel en soepel
  • Goede accuduur. Rond de 8 uur SoT bij thuisgebruik, dus 1u schermtijd vreet 10% accu. Best netjes.
  • Prima camera's, maar zoals al bekend was bij reviews, vind ik het vaak te saturated (zelfs met of zonder AI-scene verbetering)
  • Lekker snel laden
  • Ik moet zeggen dat dat ColorOS + OxygenOS mij beter bevalt dan ik had verwacht. Mijn ma heeft een Realme X2 Pro en het ziet er allemaal bijna hetzelfde uit. :p
  • IR remote-app!
Minpunten:
  • Die automatische refresh rate werkt nog niet goed, ook dat kwam in reviews naar voren: Veel apps draaien maar op 60Hz (Chrome, WhatsApp), en een enkeling op 90Hz (Discord, Slack). Is "op te lossen" door 120Hz te forceren via de instellingen.
  • Slechte macrocamera
  • Alert-slider is een klein beetje in te drukken bij mij, en is tevens ook redelijk makkelijk te schuiven (ook een fun fact: hij is kleiner dan de alert-slider op mijn 7 Pro en een vriend zijn OnePlus 11)
  • Geen meegeleverd hoesje, dat was bij andere modellen naar mijn weten wel het geval
RHarten schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 18:56:
[...]

Pff, dat lijkt wel een gedoe zeg, al met al. Voor mij maakte het niet uit of ik het toestel snel wilde ontvangen of niet, want ik was toch op vakantie. Dat duurt inderdaad wel erg lang.
[...]

Persoonlijk vind ik die Nilkin hoesjes weer net wat te bulky. :p Eigenlijk wordt TPU het voor mij ook niet, want dat verkleurt zo vies na verloop van tijd. Ik wil eigenlijk een relatief simpel zwart hoesje (en géén flipcover, hehe).
berrieberrie schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 16:09:
[...]

Ik heb er 11 euro voor betaald en het was binnen twee dagen geleverd.
Ah, hij is nu uitverkocht dus ik zag ineens 20 euro staan. :p

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 28-07-2023 12:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik heb best wat interessante producten gevonden nu op AliExpress:Alleen de levertijd... Zou dat, zelfs met duurste shipping (track & trace ~3 euro) écht pas halverwege augustus komen of komt dat vaak eerder aan in jullie ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumsel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:16
Alleen de levertijd... Zou dat, zelfs met duurste shipping (track & trace ~3 euro) écht pas halverwege augustus komen of komt dat vaak eerder aan in jullie ervaring?
Ik heb deze: https://nl.aliexpress.com/item/1005005366733569.html
Niet echt goedkoop maar ziet er wel mooi uit, past goed en is lekker dun. Een week na bestellen was die binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Grumsel schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 14:10:
[...]

Ik heb deze: https://nl.aliexpress.com/item/1005005366733569.html
Niet echt goedkoop maar ziet er wel mooi uit, past goed en is lekker dun. Een week na bestellen was die binnen.
Interessant voor referentiekader w.b.t. shipping. Welke verzendmethode heb je gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumsel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:16
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 14:12:
[...]

Interessant voor referentiekader w.b.t. shipping. Welke verzendmethode heb je gebruikt?
Gewoon standard shipping, kon volgens mij ook niets kiezen. Er kwam €1.90 bij voor verzenden. Op 19 juli besteld, 26 juli was die hier.

[ Voor 14% gewijzigd door Grumsel op 28-07-2023 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 14:02:
Ik heb best wat interessante producten gevonden nu op AliExpress:Alleen de levertijd... Zou dat, zelfs met duurste shipping (track & trace ~3 euro) écht pas halverwege augustus komen of komt dat vaak eerder aan in jullie ervaring?
Kijk, die eerste spreekt me wel aan. Thnx! Die had ik nog niet eerder gevonden! Zou dat wat zijn voor dat geld? Dan vind ik dan altijd lastig inschatten.

Heb zelf op dit moment onderstaande in het groen. Hoesje sluit perfect aan, maar is me alleen iets te glad soms. Dus zoek nog altijd wat anders. Maar voor het begin ok

https://www.amazon.nl/dp/...o2ov_dt_b_product_details

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RetroBitPixel
Ik had precies dezelfde screenprotectors besteld en anderhalve week later had ik ze al binnen. Passen perfect! Ook nog meerdere hoesjes besteld maar nog niet ontvangen. Had al een hoesje via Amazon dus geen haast.

Nog steeds blij met het toestel echter hoop ik wel op een patch voor de batterij. Deze gaat soms wel snel leeg bij minimaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Rohem schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 14:31:
[...]

Kijk, die eerste spreekt me wel aan. Thnx! Die had ik nog niet eerder gevonden! Zou dat wat zijn voor dat geld? Dan vind ik dan altijd lastig inschatten.

Heb zelf op dit moment onderstaande in het groen. Hoesje sluit perfect aan, maar is me alleen iets te glad soms. Dus zoek nog altijd wat anders. Maar voor het begin ok

https://www.amazon.nl/dp/...o2ov_dt_b_product_details
Voor die paar euro (verzending is het duurst :p) ga ik het er gewoon op wagen. Ziet er wel goed uit toch? Lijkt ook echt origineel te zijn, aan de afbeeldingen te zien.

Die Amazon case die je stuurt ziet er ook wel oke uit, die had ik ook gezien, maar jammer dat het tijdje duurt voordat 'ie geleverd wordt én ik wil zwart. :p
RetroBitPixel schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 13:08:
Nog steeds blij met het toestel echter hoop ik wel op een patch voor de batterij. Deze gaat soms wel snel leeg bij minimaal gebruik.
Dat is vaag, ik ben juist heel tevreden met de accu. Vooral idle verbruik is heel laag. Dit is toch best goed? Gisteren naar kantoor geweest en ik haalde mijn telefoon om half 8 's ochtends uit de lader, dus met de trein naar Amsterdam. Onderweg 5G aan en Bluetooth voor muziek en wat browsen etc. Terugweg ook. Toen ik om half 8 's avonds thuis was had ik nog 53%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroBitPixel
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 15:31:
[...]

Voor die paar euro (verzending is het duurst :p) ga ik het er gewoon op wagen. Ziet er wel goed uit toch? Lijkt ook echt origineel te zijn, aan de afbeeldingen te zien.

Die Amazon case die je stuurt ziet er ook wel oke uit, die had ik ook gezien, maar jammer dat het tijdje duurt voordat 'ie geleverd wordt én ik wil zwart. :p

[...]

Dat is vaag, ik ben juist heel tevreden met de accu. Vooral idle verbruik is heel laag. Dit is toch best goed? Gisteren naar kantoor geweest en ik haalde mijn telefoon om half 8 's ochtends uit de lader, dus met de trein naar Amsterdam. Onderweg 5G aan en Bluetooth voor muziek en wat browsen etc. Terugweg ook. Toen ik om half 8 's avonds thuis was had ik nog 53%.
Over het idle gebruik heb ik niks te klagen dat is inderdaad heel goed. Alleen sinds de laatste update gaat die bij gebruik wel heel hard met een beetje browsen op Firefox op o.a Youtube en Reddit. Soms verlies ik al bijna 15% tot 20% in nog geen 20 minuten. Misschien dat het aan Firefox ligt dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
RetroBitPixel schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 15:55:
[...]

Over het idle gebruik heb ik niks te klagen dat is inderdaad heel goed. Alleen sinds de laatste update gaat die bij gebruik wel heel hard met een beetje browsen op Firefox op o.a Youtube en Reddit. Soms verlies ik al bijna 15% tot 20% in nog geen 20 minuten. Misschien dat het aan Firefox ligt dan..
Valt alleen maar uit te sluiten door Firefox als proces af te sluiten en een andere browser te gebruiken. Bij mij trekt 'ie bij lange na niet zo enorm veel, en dat met gebruik van Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroBitPixel
Heeft chrome op android adblockers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
RetroBitPixel schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:00:
Heeft chrome op android adblockers?
Nee, maar daar gebruik ik gewoon Blokada 5 voor: https://community.blokada.org/t/blokada-5-vs-blokada-6/25411

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RetroBitPixel
Ben ik niet bekend mee ik ga me er eens in verdiepen thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:35
n = 1, maar er is (weer) een OnePlus Nord ontploft. Althans volgens een gebruiker in India.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
pelt schreef op zondag 30 juli 2023 @ 09:49:
n = 1, maar er is (weer) een OnePlus Nord ontploft. Althans volgens een gebruiker in India.

[Twitter]
Ik neem dit soort dingen vaak met een korrel zout. Ten eerste omdat het bijna altijd alleen in India gebeurt, en ten tweede omdat ik überhaupt mensen uit India niet zo hoog heb zitten (als je ziet hoeveel onzin emails we krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ON8SD
  • Laatst online: 11-07 21:34
Misschien een domme vraag, maar mijn kennis omtrent het specifieke onderwerp dateert nog van de OnePlus One, dus dat verklaart het ;-).
Heeft de OnePlus Nord 3 een mogelijkheid om een adapter naar HDMI aan te sluiten en zo filmpjes te bekijken op TV of powerpoints te presenteren op een projector (ik geef maar voorbeeld).

Destijds heb ik bij mijn OPO een MHL-adapter van micro-USB naar HDMI gekocht daarvoor en dat werkte fantastisch. Daarna door mijn werkgever moeten overstappen naar iOS en daar dus ook zo'n adapter voor gekocht wat ook weer perfect werkte.

Ik overweeg nu een OPN3 te kopen maar ik vind nergens iets terug over MHL, HDMI of iets gelijkaardigs. Vandaar dus even in de groep gooien hier. Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:23
ON8SD schreef op maandag 31 juli 2023 @ 16:46:
Misschien een domme vraag, maar mijn kennis omtrent het specifieke onderwerp dateert nog van de OnePlus One, dus dat verklaart het ;-).
Heeft de OnePlus Nord 3 een mogelijkheid om een adapter naar HDMI aan te sluiten en zo filmpjes te bekijken op TV of powerpoints te presenteren op een projector (ik geef maar voorbeeld).

Destijds heb ik bij mijn OPO een MHL-adapter van micro-USB naar HDMI gekocht daarvoor en dat werkte fantastisch. Daarna door mijn werkgever moeten overstappen naar iOS en daar dus ook zo'n adapter voor gekocht wat ook weer perfect werkte.

Ik overweeg nu een OPN3 te kopen maar ik vind nergens iets terug over MHL, HDMI of iets gelijkaardigs. Vandaar dus even in de groep gooien hier. Bedankt alvast!
De Nord 3 heeft een USB-C aansluiting en daar kun je gewoon een USB-C naar HDMI Adapter op aansluiten en daar dan weer een HDMI kabel insteken en vervolgens diezelfde HDMI kabel in je HDMI poort van je TV steken en dan kun je van jouw mobiel naar de TV streamen.

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ON8SD
  • Laatst online: 11-07 21:34
Bedankt!
Het is met andere woorden zodanig standaard geworden dat men er in de eigenschappen niet eens meer over praat :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
Wat ik echt enorm mis komende van xiaomi telefoons, is wel de toegankelijkheid van de notificaties of quicksettings.

Bij miui swipte je gewoon vanaf het midden van het scherm naar beneden, links van het scherm voor notificaties, rechts van het scherm voor de quicksettings!!

Bij de Nord moet je je duim breken en helemaal naar boven reiken om bij je notificaties te komen. Vrij irritant!

Iemand hier een oplossing voor?

—------------—

Heb het al gevonden!!

En die shelf, daar zie ik ook de toegevoegde waarde niet van in!

[ Voor 4% gewijzigd door Riziko op 31-07-2023 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Heb het toestel intussen een tijdje in gebruik. Zal later nog een review schrijven, maar bij deze een paar indrukken;

+ Formaat van toestel is echt prima, even wennen in het begin.
+ Toestel is snel
+ Fijne alertslider, soepeler dan op mijn OP7
+ Opladen gaat echt bloedjesnel

- Screenprotector die er fabriek af op zit trekt erg veel stof aan.
- Macro camera is inderdaad om te huilen, die hadden ze beter weg kunnen laten.

Bijzonderheden die me opvallen.
  1. 's nachts staat mijn telefoon op niet storen, behalve mijn favorieten uitgezonderd. Tegenwoordig geldt dit ook voor WhatsApp berichten. Hier kwam ik afgelopen nacht achter.. Ik wil eigenlijk dat alleen telefoontjes van mijn favoriete contacten doorkomen.
  2. Als de telefoon vergrendeld is en ik zie meldingen die ik weg wil swipen. Dan lukt dit soms niet, maar vaak moet ik een paar keer proberen te swipen voor de meldingen weg zijn. Als telefoon unlocked is, gaat het wegswipen van meldingen wel direct goed.
Hebben meer mensen last van bovenstaande? Is dit aan te passen?

Al met al dik tevreden met het toestel, op wat kleine dingetjes na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:35
Ik heb toen OnePlus vroeger nog een 'echte flagship killer' was een hoop telefoons van ze aangeschaft. Inmiddels overgestapt naar de Samsung ecosysteem, maar wil weer eens wat anders.

Het valt me wel op dat helemaal vergeleken met een flink aantal jaar terug er echt heel weinig buzz over dit toestel is. Amper reviews te vinden, die voornamelijk ook nog eens op de Indiase markt zijn gericht.

Is OnePlus inmiddels echt ingehaald door de midrangers van Samsung en de a series van Pixels?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Rohem schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 10:53:
  1. 's nachts staat mijn telefoon op niet storen, behalve mijn favorieten uitgezonderd. Tegenwoordig geldt dit ook voor WhatsApp berichten. Hier kwam ik afgelopen nacht achter.. Ik wil eigenlijk dat alleen telefoontjes van mijn favoriete contacten doorkomen.
  2. Als de telefoon vergrendeld is en ik zie meldingen die ik weg wil swipen. Dan lukt dit soms niet, maar vaak moet ik een paar keer proberen te swipen voor de meldingen weg zijn. Als telefoon unlocked is, gaat het wegswipen van meldingen wel direct goed.
Hebben meer mensen last van bovenstaande? Is dit aan te passen?
Dat is toevallig, ik heb ook beide problemen. ;)
  • Is dat zo? Ik heb het ook precies op die manier ingesteld maar naar mijn weten (als ik 's nachts via WhatsApp gebeld word) komt de ringtone niet door. Heb jij nog wat speciaals ingesteld daarvoor? Daarover: volgens mij was het op eerdere OxygenOS versies veel uitgebreider in te stellen, die geplande DND's etc.
  • Dat heb ik ook. Vervelend inderdaad. Heb het 1x geprobeerd, maar de andere kant op swipen is misschien een optie.
pelt schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:00:
Ik heb toen OnePlus vroeger nog een 'echte flagship killer' was een hoop telefoons van ze aangeschaft. Inmiddels overgestapt naar de Samsung ecosysteem, maar wil weer eens wat anders.

Het valt me wel op dat helemaal vergeleken met een flink aantal jaar terug er echt heel weinig buzz over dit toestel is. Amper reviews te vinden, die voornamelijk ook nog eens op de Indiase markt zijn gericht.

Is OnePlus inmiddels echt ingehaald door de midrangers van Samsung en de a series van Pixels?
Ik vind het aantal reviews inderdaad ook karig, maar de hoofdreden hiervoor is (denk ik) dat dit toestel niet in de VS beschikbaar is, en laat een zeer groot aantal websites (en reviewers) nou Amerikanen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 11:02:
[...]

Dat is toevallig, ik heb ook beide problemen. ;)
  • Is dat zo? Ik heb het ook precies op die manier ingesteld maar naar mijn weten (als ik 's nachts via WhatsApp gebeld word) komt de ringtone niet door. Heb jij nog wat speciaals ingesteld daarvoor? Daarover: volgens mij was het op eerdere OxygenOS versies veel uitgebreider in te stellen, die geplande DND's etc.
  • Dat heb ik ook. Vervelend inderdaad. Heb het 1x geprobeerd, maar de andere kant op swipen is misschien een optie.
[...]

Ik vind het aantal reviews inderdaad ook karig, maar de hoofdreden hiervoor is (denk ik) dat dit toestel niet in de VS beschikbaar is, en laat een zeer groot aantal websites (en reviewers) nou Amerikanen zijn.
  1. Nee niets speciaals ingesteld. Heb mijn vorige telefoon gekloond naar deze, dus die settings zijn overgenomen. Zal er vanavond eens doorheen gaan, wellicht kom ik nog wat tegen. En anders maar accepteren dat het zo is
  2. Swipe richting aanpassen is nog wel een goed idee inderdaad (y) Ook eens naar kijken.

[ Voor 18% gewijzigd door Rohem op 02-08-2023 09:59 . Reden: reactie buiten quote gezet ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OnePlus heeft alweer OxygenOS 13.1.0.550 aangekondigd :) : https://community.oneplus.com/thread/1388701911628120073

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
https://community.oneplus.com/thread/1313364090248232967 [OnePlus Nord 3 5G - Feedback on Camera Requested]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
Nou heb de cover waar je naar refereerde net besteld. Samen met wat ander spul. Zal me benieuwen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Rohem schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 16:14:
[...]

Nou heb de cover waar je naar refereerde net besteld. Samen met wat ander spul. Zal me benieuwen ;)
Nice, ik heb beide ook besteld afgelopen maandag. En omdat ik boven de 10 euro zat, zou het met super economy shipping (77 cent in totaal aan verzendkosten!) er binnen 12 dagen moeten zijn. Laten we het hopen... Geen zin om tot eind september te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
Ik heb de camera nog weinig gebruikt (telefoon na mijn vakantie ontvangen)

Ik heb wel probleem dat de telefoon steeds verbinding verbreekt met de autoradio via Bluetooth als ik luister naar Spotify. Dit heb ik de bijna 3 jaar nooit gehad met de OnePlus Nord. Zeer storend is het. Ik hoop dat met software wordt opgelost en niet dat het kapot is (maar dat lijkt me niet)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste