Bybit is een kermis waarvan de ene afdeling niet lijkt te weten wat de andere doet met al die tegenstrijdige datums en nergens duidelijkheid.
Dat vond ik ook een beetje vreemd met die saldo verschillen. Later kwam ik erachter dat ik bij het verkeerde bedrag keek. Je hebt "Total assets" in je homescreen, waar ik dus steeds naar keek. En je hebt "Available balance" in je card omgeving. En die is leidend. Maar als je net iets hebt gekocht gaat het wel van je available balance af, maar nog niet van je Total assets. Pas als hij uit van pending af is in de tab "Authorizations" onder transactions, dan gaat hij van Total assets af.2Dutch schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 22:18:
Heb inmiddels wel de hoop opgegeven nog een fatsoenlijk leesbaar overzicht van in/uit/bonus te kunnen bijhouden. Ging lang goed, ineens loopt de boel "ernaast" en met de transacties kom je er niet uit, assetgeschiedenis zit ook vrolijk bij bedragen er bonussen af te halen, dus als je een betaling had gedaan van 150 staat er ipv -150 ineens -130 maar ook bedragen als 23.40 ofzo..what?
Zie transacties staan voor vandaag die ook deels erdoor zijn, maar saldo is daarop niet aangepast. Het is maar goed dat ik een ruime buffer aanhou, maar goed: gratis geld dus daar moeten we toch altijd enige zuchtmomenten voor accepteren
Gaat wel lekker zo, alle grote aankopen beetje naar voren halen. Zie weer de banners verspringen naar 31 december..zou het? lekker Black Friday-en met extra korting
Wellicht is het daardoor wat onoverzichtelijker.
En dan nog blijft er een beetje verschil in zitten bij mij. Zal wel klein bedrag aan cashback zijn ofzo, die nog beschikbaar is, geen idee.
[ Voor 4% gewijzigd door Nicap op 11-10-2024 09:14 ]
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
Ik liep tegen een dagelijkse limiet van € 2000,- aan. Maar de dag er na gewoon lekker door en zo die 6K er door gehaald.MTT schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:01:
Kun je gewoon ongelimiteerd curve transacties GBIT naar bybitcard of gaat dat iets triggeren?
TOP, thanxCHRlS schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:20:
[...]
Ik liep tegen een dagelijkse limiet van € 2000,- aan. Maar de dag er na gewoon lekker door en zo die 6K er door gehaald.
Je moet weer een betaling doen, dan gebruik je ze als eerste.MTT schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:06:
Ik heb net een stapel bonussen ontvangen. Leuk. Maar als ik op use klik komt er niks in mijn assets.
Moet ik wachten of doe ik iets verkeerd?
[Afbeelding]
Hoe zie ik dat snel terug in het transactieoverzicht dat die 10 euro's aan welke transcaties gebruikt zijn?knakworst schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:23:
[...]
Je moet weer een betaling doen, dan gebruik je ze als eerste.
In het overzicht zie je het niet, maar wel per transactie.MTT schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 17:48:
[...]
Hoe zie ik dat snel terug in het transactieoverzicht dat die 10 euro's aan welke transcaties gebruikt zijn?
Als je de transactiedetails via het Transactie-tabje bekijkt, staat helemaal onderaan "Bonus Used" en dan 0 of 10 euro.
Als je de transactiedetails via het Autorisatie-tabje bekijkt, staat er ook nog per transactie "Paid with crypto" waar dan soms een 10 euro lager bedrag staat dan bij het Transactiebedrag (en onderaan staat ook nogmaals Bonus Used, maar alleen als die voor deze transactie is gebruikt, anders staat er niks)
[ Voor 13% gewijzigd door Eegee op 11-10-2024 18:14 ]
Thanx.
Bij mij staat er nog niets met bonus used. ik heb wel die bonussen, maar er is nog niets gebruikt, terwijl ik wel via Curve de transacties GBIT heb gedaan. Er gaat ook nog wel wat mis af en toe op de website, want soms staat er dat ik geen toegang heb op het handelen, moet niet gekker worden. Na pagina refreshen doet die het dan wel.
Bij mij staat er nog niets met bonus used. ik heb wel die bonussen, maar er is nog niets gebruikt, terwijl ik wel via Curve de transacties GBIT heb gedaan. Er gaat ook nog wel wat mis af en toe op de website, want soms staat er dat ik geen toegang heb op het handelen, moet niet gekker worden. Na pagina refreshen doet die het dan wel.
Tnx voor de toelichting!Eegee schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 17:55:
[...]
In het overzicht zie je het niet, maar wel per transactie.
Als je de transactiedetails via het Transactie-tabje bekijkt, staat helemaal onderaan "Bonus Used" en dan 0 of 10 euro.
Als je de transactiedetails via het Autorisatie-tabje bekijkt, staat er ook nog per transactie "Paid with crypto" waar dan soms een 10 euro lager bedrag staat dan bij het Transactiebedrag (en onderaan staat ook nogmaals Bonus Used, maar alleen als die voor deze transactie is gebruikt, anders staat er niks)
Ikzelf stort elke keer exact het bedrag op de kaart waarvoor ik GBIT’s wil uitvoeren. Op die manier is het makkelijker in te zien wat je als “bonus” hebt gekregen omdat het saldo op de kaart alleen maar oploopt.
Kun je niet zien. Je kunt bij je Financiering -> fiat -> Euro zien welke bonussen er deel uit maken van je bestedingsruimte. Zodra er geldt wordt besteed met de kaart dan wordt het eerst uit het bonus-saldo gehaald. Maar je ziet niet welke transactie welke bonus pakt. Vaak is een transactie deels bonus en deels regulier saldo.MTT schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 17:48:
[...]
Hoe zie ik dat snel terug in het transactieoverzicht dat die 10 euro's aan welke transcaties gebruikt zijn?
Bij mij in de app is Bybit nog maar 17 dagen. Lekker duidelijk weer allemaal
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Betalen met CC zou moeten werkenFrankenstein schreef op donderdag 19 september 2024 @ 22:08:
[...]
Dus als ik het overzet naar een broker om er een ETF mee te kopen, dat geeft dan geen 10% cashback?
...op zoek naar zoiets, want heb eigenlijk niks nodig...
USDT kopen met CC bij coinbase bvElPensador schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 13:35:
[...]
Dit bericht is een beetje ondergesneeuwd.
Heeft iemand een goede manier om zijn debit creditcard van plutus leeg te trekken? (Plutus debit card -> xxx -> IBAN)
Zoals hierboven vermeld eerder via trade republic gedaan, maar die rekenen nu ook 10 euro.
Misschien eens tijd voor een geüpdatete lijstje van mogelijkheden:
Kaarten met een "custodial wallet"
Naga Pay
Renegade
Crypto.com
Bybit
Ledger Card
Nexo card
Binance Card (Momenteel niet in NL verkrijgbaar)
KuCard van KuCoin. (Momenteel niet in NL verkrijgbaar)
Hi card Afrader
Non-custodial wallet kaarten
Gnosis Pay
Holyheld
Sora Card
ThorCard
Fina Card
Suberra Card
Plutus Afrader
Niet crypto kaarten, maar wel met aardige rewards:
Trade Republic
Revolut
Amex
Kaarten met een "custodial wallet"
Naga Pay
Renegade
Crypto.com
Bybit
Ledger Card
Nexo card
Hi card Afrader
Non-custodial wallet kaarten
Gnosis Pay
Holyheld
Sora Card
ThorCard
Fina Card
Suberra Card
Plutus Afrader
Trade Republic
Revolut
Amex
[ Voor 19% gewijzigd door Gelukszoekr op 14-10-2024 15:19 ]
waarom is plutus een afrader? ik krijg nog steeds casjback en de perksGelukszoekr schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:26:
Naga Pay
Renegade
Gnosis Pay
Crypto.com
Bybit
Nexo card
Afraders, maar voor de volledigheid
Hi card
Plutus
Trade Republic
Revolut
Amex
Misschien handig om ook erbij te vermelden welke kaarten cashback krijgen als ze gebruikt worden i.c.m. Curve? Gnosispay namelijk niet:Gelukszoekr schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:26:
Naga Pay
Renegade
Gnosis Pay
Crypto.com
Bybit
Nexo card
Afraders, maar voor de volledigheid
Hi card
Plutus
Trade Republic
Revolut
Amex

Hetzelfde geldt voor Trade Republic.
Zie de dumpsterfire in dit topic: Plutus.it - Crypto Visa kaartbjkmemo8 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:54:
[...]
waarom is plutus een afrader? ik krijg nog steeds casjback en de perks
Probeer nu maar eens uit te cashen. Grote kans dat je een boze mail krijgt dat je unproductive bent en een waarschuwing aan je broek krijgt
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Omdat de pyramide bijna ingestort isbjkmemo8 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:54:
[...]
waarom is plutus een afrader? ik krijg nog steeds casjback en de perks
Ik heb e.e.a nog wat bijgewerkt in m'n eerdere post. Qua voorwaarden is het handig om wat uit te werken zodat we beter kunnen vergelijken. Maar als enkele aanbieders net zo te werk gaan als Plutus dan is zo'n overzicht (bijvoorbeeld welke wel en niet met Curve werken) in no-time weer outdatedFreekers schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:57:
[...]
Misschien handig om ook erbij te vermelden welke kaarten cashback krijgen als ze gebruikt worden i.c.m. Curve? Gnosispay namelijk niet:
[Afbeelding]
Hetzelfde geldt voor Trade Republic.
[...]
Zie de dumpsterfire in dit topic: Plutus.it - Crypto Visa kaart
Probeer nu maar eens uit te cashen. Grote kans dat je een boze mail krijgt dat je unproductive bent en een waarschuwing aan je broek krijgt
Ik dacht dat er met de Bybit kaart geen fees waren zolang er in euro's betaald wordt?
Heb net voor de eerste paar keer met de kaart betaald maar voor een item van bijv. 20 euro betaal ik 20,76 euro?
[EDIT]
Ah fuck. Zie zojuist dat na het toevoegen van de Bybit kaart in Curve er automatisch met Britse ponden betaald wordt.. vreemd. Maar het zal daar dan wel door komen lijkt me.
Heb net voor de eerste paar keer met de kaart betaald maar voor een item van bijv. 20 euro betaal ik 20,76 euro?
[EDIT]
Ah fuck. Zie zojuist dat na het toevoegen van de Bybit kaart in Curve er automatisch met Britse ponden betaald wordt.. vreemd. Maar het zal daar dan wel door komen lijkt me.
[ Voor 40% gewijzigd door Nopheros op 14-10-2024 16:17 ]
Even via de cardsettings in de Curve app de Bybit card op EUR zetten.Nopheros schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:09:
Ik dacht dat er met de Bybit kaart geen fees waren zolang er in euro's betaald wordt?
[EDIT]
Welke kaart zou je op dit moment adviseren die wel met Curve werkt?Gelukszoekr schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 15:12:
[...]
Ik heb e.e.a nog wat bijgewerkt in m'n eerdere post. Qua voorwaarden is het handig om wat uit te werken zodat we beter kunnen vergelijken. Maar als enkele aanbieders net zo te werk gaan als Plutus dan is zo'n overzicht (bijvoorbeeld welke wel en niet met Curve werken) in no-time weer outdated
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Bybit als je in Nederland woont zolang de 10 procent actie loopt.Freekers schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 22:18:
[...]
Welke kaart zou je op dit moment adviseren die wel met Curve werkt?
Die heb ik helaas al uitgespeeldknakworst schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 08:52:
[...]
Bybit als je in Nederland woont zolang de 10 procent actie loopt.
Tja, lastig. Ik ben niet zo afhankelijk van Curve, misschien doe ik wel gewoon Trade Republic. Wat minder cashback, maar veel minder gedoeFreekers schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 22:18:
[...]
Welke kaart zou je op dit moment adviseren die wel met Curve werkt?
Ik heb hier de Bybit kaart in Curve gezet en valuta naar EUR gezet.
Heb 100 euro op de kaart gezet om een gbit te testen, maar krijg het niet voor elkaar. Wat een enorme kermis website is dat Bybit ook geworden zeg...
Iemand een idee waarom ik niet kan betalen met de kaart en gbit's niet lukken?
Heb 100 euro op de kaart gezet om een gbit te testen, maar krijg het niet voor elkaar. Wat een enorme kermis website is dat Bybit ook geworden zeg...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Hoe zet ik de valuta naar EUR? oh ik zie de optie in Curve, maar dan zegt hij dat dat niet de gedecteerde currency is. Maar dat is het wel volgens mij.NeoflexNL schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:23:
[ Voor 11% gewijzigd door veertje op 15-10-2024 10:37 ]
Je doet een EUR storting (deposit) en dan staat er een positieve balans op de kaart? Verder hoef je niks te doen, alleen de gbit via curve.NeoflexNL schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:23:
Eens met die website/app, dat is een schoolvoorbeeld van een slechte ui.
Er staat idd 100 euro bij 'bestedingsruimte' maar ik krijg geen enkele transactie ge-gbit..Domino schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 11:04:
[...]
Je doet een EUR storting (deposit) en dan staat er een positieve balans op de kaart? Verder hoef je niks te doen, alleen de gbit via curve.
Eens met die website/app, dat is een schoolvoorbeeld van een slechte ui.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Krijg je een foutmelding bij curve? Anders wellicht de kaart verwijderen en nogmaals toevoegen?NeoflexNL schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 11:12:
[...]
Er staat idd 100 euro bij 'bestedingsruimte' maar ik krijg geen enkele transactie ge-gbit..
Ik merk heel soms dat het lijkt of de gbit transactie niet doorkomt, curve app 'force-quit' en opnieuw starten en dan staat deze wel bij de goede kaart. In de bybit app/website zie je de transactie pas een aantal uren later, hoewel de bestedingslimiet wel direct aangepast hoort te worden.
Ik krijg idd een foutmelding bij Curve dat de gbit niet werkt. Net geprobeerd om de kaart te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Nu krijg ik de melding dat deze kaart niet toegevoegd kan worden. Gaat weer lekker.. maar een ticket ingeschoten in de chat.Domino schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 11:18:
[...]
Krijg je een foutmelding bij curve? Anders wellicht de kaart verwijderen en nogmaals toevoegen?
Ik merk heel soms dat het lijkt of de gbit transactie niet doorkomt, curve app 'force-quit' en opnieuw starten en dan staat deze wel bij de goede kaart. In de bybit app/website zie je de transactie pas een aantal uren later, hoewel de bestedingslimiet wel direct aangepast hoort te worden.
Naar mijn idee is Nexo dan nog het beste ondanks alle bijkomende hindernissen (credit mode, tijdig aflossen).
(Over deze Bybit promo voor nieuwe klanten:)exelletor schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 16:26:
[...]
Je moet en storten en handelen. 100$ handelen haal je ook door voor €50 aan Ada te verkopen en vervolgens terug te kopen.
Ik heb >100€ gestort en USDT ervan gekocht (en vervolgens in Savings gezet). Heb ik dan inderdaad voldaan aan de "handel"-voorwaarden voor de reward?
(Ik heb na meer dan een etmaal de bonus nog niet ontvangen, hoewel dat bij andere bonussen wel zo was; maar misschien duurt deze echt 3 dagen?)
Ik denk het niet, aangezien USDT/EUR een commissievrij handelspaar is.Globalcitizen schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 10:07:
[...]
(Over deze Bybit promo voor nieuwe klanten:)
Ik heb >100€ gestort en USDT ervan gekocht (en vervolgens in Savings gezet). Heb ik dan inderdaad voldaan aan de "handel"-voorwaarden voor de reward?
(Ik heb na meer dan een etmaal de bonus nog niet ontvangen, hoewel dat bij andere bonussen wel zo was; maar misschien duurt deze echt 3 dagen?)
Moet je bij Bybit eerst het verificatieproces doorlopen? Ik heb een account aangemaakt en krijg dit te zien als ik op Aanmelden klik bij die 10% actie pagina:
:fill(white):strip_exif()/f/image/Dn58V5MP8lrsoPUl3KsY3QP4.png?f=user_large)
Aha, dankjewel! (Ik zag inderdaad geen 0,9% wisselkosten, maar dacht dat het misschien in de koers verwerkt was.). Wat zou wel gelden? Alleen een altcoin kopen en verkopen? Of kan ik ook iets met USDT (of Bitcoin)?exelletor schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:02:
[...]
Ik denk het niet, aangezien USDT/EUR een commissievrij handelspaar is.
(Heb jij/je vrouw de bonus ondertussen gekregen?)
Ik kreeg deze meldingen aanvankelijk ook, maar toch lijkt het ondertussen te werken. (Gelukkig is deze actie niet alleen voor nieuwe klanten, dus volgorde van registreren maakt niet uit.) Wellicht moet inderdaad eerst de verificatie helemaal afgerond zijn. (En dan moet je nog eens proberen je aan te melden voor deze actie)echthard schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:26:
Moet je bij Bybit eerst het verificatieproces doorlopen? Ik heb een account aangemaakt en krijg dit te zien als ik op Aanmelden klik bij die 10% actie pagina:
[Afbeelding]
Ja dat moet, uit de voorwaarden:echthard schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:26:
[Afbeelding]
4. Gebruikers moeten de SATOS-klantverificatie afronden om aan het evenement te kunnen deelnemen.
In de bybit app zie ik nu dat de 10% actie echt tot 31 december duurt, top!! 😀
[ Voor 3% gewijzigd door zenith op 16-10-2024 13:40 ]
Fijn zeg, zie het nu ook! Kan ik toch nog even wachten met alle kerstinkopenzenith schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:39:
Ja, hier ook! lekkerzenith schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 13:39:
het is wel de meest onlogische app zeg, je moet idd op het plaatje drukken ipv bekjken.knakworst schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 14:01:
Pro-tip, bij bonussen kun je bij de card actie kijken of je al bij de 60 zit.
[Afbeelding]
Van het kastje naar de muur lopen...
*nvm*
[ Voor 99% gewijzigd door Globalcitizen op 17-10-2024 22:32 ]
*nvm*
[ Voor 97% gewijzigd door Globalcitizen op 17-10-2024 22:32 ]
Die perks van ByBit vind ik dan weer minder werken. Ik betaal €6 voor Spotify, maar na automatische omwisseling krijg ik maar 5,55 terug. Volgende maand maar handmatig shitcoins met die punten kopen.
Daarvoor moet je toch vip zijn en 50k op de kaart hebben staan /verhandelen ?exelletor schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 15:44:
Die perks van ByBit vind ik dan weer minder werken. Ik betaal €6 voor Spotify, maar na automatische omwisseling krijg ik maar 5,55 terug. Volgende maand maar handmatig shitcoins met die punten kopen.
Zo, verificatieproces doorlopen bij Bybit en als test even 500 euro ge-gbit. Werkt prima lijkt het.
Is straks toch weer mooi 600 euro gratis
(die 6k red ik wel). Kan de vakantie in mei weer ietsjes luxer
Is straks toch weer mooi 600 euro gratis
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Zojuist een top up bij Bybit gedaan, zag er iets anders uit. Vorige top ups waren instant, deze niet. Meer mensen deze ervaring?
Edit: top up is binnen, duurde wat langer dit keer.
[ Voor 17% gewijzigd door cingero op 22-10-2024 22:28 ]
Fijn dat ik dit bybit kan gebruiken, maar iemand de ultieme tip hoe ik deze kan gebruiken of via IDEAL of geld overmaken om mijn facturen te betalen.
Van het kastje naar de muur lopen...
Niet. Het is cashback voor cardbetalingen, niet voor overschrijvingen.DancePlaza schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:07:
Fijn dat ik dit bybit kan gebruiken, maar iemand de ultieme tip hoe ik deze kan gebruiken of via IDEAL of geld overmaken om mijn facturen te betalen.
Ik had idd hetzelfde. Duurde een minuut of twee nu.cingero schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 22:20:
Zojuist een top up bij Bybit gedaan, zag er iets anders uit. Vorige top ups waren instant, deze niet. Meer mensen deze ervaring?
Zal wel een andere betaalprovider zijn ofzo.
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
Ik ben niet bekend met GBIT. Dat werkt neem ik aan alleen met betalingen die je daadwerkelijk hebt gedaan met een andere kaart binnen Curve? Of is er een soort loop?CHRlS schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:20:
[...]
Ik liep tegen een dagelijkse limiet van € 2000,- aan. Maar de dag er na gewoon lekker door en zo die 6K er door gehaald.
Ja, je kan alleen switchen als de betalingen via Curve zijn gedaan.Peppernut schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:24:
[...]
Ik ben niet bekend met GBIT. Dat werkt neem ik aan alleen met betalingen die je daadwerkelijk hebt gedaan met een andere kaart binnen Curve? Of is er een soort loop?
Probleemloos bybit virtueel gekoppeld aan Curve. Wel 24u wachten na het instellen van je paswoord met betalen!
Je moet je rewards (10eu van de actie) handmatig activeren door op Use te drukken bij rewards. Kan je er ook meerdere achter elkaar(tegelijk )gebruiken zodat ze eerst worden opgemaakt?
Deze interface is wel een drama. Na het drukken op USE ga je terug naar de home page, met werkelijk geen idee of er iets gebeurt is.
Deze interface is wel een drama. Na het drukken op USE ga je terug naar de home page, met werkelijk geen idee of er iets gebeurt is.
Je hoeft die €10 rewards niet te activeren. Dat gaat vanzelf: Je besteedbare saldo wordt automagisch opgehoogd met €10.RockerbabyWil schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 07:35:
Je moet je rewards (10eu van de actie) handmatig activeren door op Use te drukken bij rewards. Kan je er ook meerdere achter elkaar(tegelijk )gebruiken zodat ze eerst worden opgemaakt?
Ik heb niet het idee dat het bij de kaart balans staat. Ik heb 40eu aan cashback maar het saldo lijkt gelijk. We gaan het vanmiddag zien in de supermarkt.Domino schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 07:59:
[...]
Je hoeft die €10 rewards niet te activeren. Dat gaat vanzelf: Je besteedbare saldo wordt automagisch opgehoogd met €10.
Je moet straks maar eens kijken op de bonus pagina: Het is even wat klikken in-app, Card > Bonus > Explore More Rewards > My Rewards.RockerbabyWil schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 10:15:
[...]
Ik heb niet het idee dat het bij de kaart balans staat. Ik heb 40eu aan cashback maar het saldo lijkt gelijk. We gaan het vanmiddag zien in de supermarkt.
/f/image/xzuyEICeWWNSWKQZk0Pn5HiH.png?f=fotoalbum_large)
Daar zie je welke bonus je verdiend hebt, en welke al verbruikt zijn.
Ja, die heb ik gevonden. Trouwens via 1 klik. Rewards op de homepagina, 2e icoon bovenste rij.Domino schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 10:37:
[...]
Je moet straks maar eens kijken op de bonus pagina: Het is even wat klikken in-app, Card > Bonus > Explore More Rewards > My Rewards.
[Afbeelding]
Daar zie je welke bonus je verdiend hebt, en welke al verbruikt zijn.
Als je de kaart pas sinds kort gebruikt kun je ook prima uitrekenen hoeveel geld je erop hebt gezet en hoeveel je hebt uitgegeven? Paar minuten werk.
Hier klopt het op de cent.
In 2 weken al bijna 100 euro aan cashback, allemaal richting Bitcoin uiteraard.
Dat kan ookRockerbabyWil schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 11:19:
[...]
Ja, die heb ik gevonden. Trouwens via 1 klik. Rewards op de homepagina, 2e icoon bovenste rij.
Maar dat menu kan je aanpassen naar eigen inzicht, dus die hoeft niet voor iedereen gelijk te zijn.
Hier doe ik het als volgt:Nopheros schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 11:27:
Als je de kaart pas sinds kort gebruikt kun je ook prima uitrekenen hoeveel geld je erop hebt gezet en hoeveel je hebt uitgegeven? Paar minuten werk.
Als ik een betaling via de Bybit card doe (ofwel direct, ofwel via Curve GBIT) dan stort ik het exacte bedrag op de kaart wat ik moet betalen. De volgend dag wordt de cashback gestort en loopt het saldo op.
Moet ik de dag erna weer een betaling doen, dan stort ik wederom het exacte bedrag van de transactie, en dus niet het bedrag wat benodigd is om de kaart aan te vullen!
Onderwater zal bij een transactie dat voor een gedeelte de bonus worden gebruikt, en restant je vers gestorte fiat. Maar dat is natuurlijk een gevalletje vestzak-broekzak.
Het saldo dat nu op mijn kaart staat verttegenwoordigd dus de waarde die ik totaal aan cashback heb ontvangen.
Ben hier ook benieuwd naar. Plutus brand ik m'n handen niet meer aan. ByBit reeds uitgespeeld. Jade Green Crypto.com kaart kost 1% om te top-uppen met FIAT geloof ik en geeft maar 2% tot 2000EU, wat te weinig is. Dus zoek nog 1 of meerdere alternatieven :-)
Crypto.com transfer SEPA is gratis (top-up met kaart kost wel geld). Ik ben van plan volgend jaar weer te gebruiken. Ik heb geen aanvullende bonussen dus krijg 2%, maximum is 50 euro per maand dus over 2.500 euro.maxvdh schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 09:34:
[...]
Ben hier ook benieuwd naar. Plutus brand ik m'n handen niet meer aan. ByBit reeds uitgespeeld. Jade Green Crypto.com kaart kost 1% om te top-uppen met FIAT geloof ik en geeft maar 2% tot 2000EU, wat te weinig is. Dus zoek nog 1 of meerdere alternatieven :-)
Nexo is met kunst- en vliegwerk 2%, je hoeft niet heel veel NEXO hiervoor te kopen.
Bybit is nog aanvullend 2% over USD500 per maand.
Ik ga dus volgend jaar gebruiken:
CDC tot 2500 euro
Bybit volgende 500 USD
Nexo daarna.
Nexo is gecompliceerd, credit mode, aflossen, klein wisselkoers risico, dus die doe ik als laatst. Meeste maanden red ik wel met 3k dus Nexo slechts beperkt nodig. De groene CDC heb ik uit een verleden en staat nog dik onder water. maar zou ik niet aanraden om mee te beginnen, koop dan lekker btc voor die 3500 euro.
En ja: Plutus heb ik ook nog. Maar die gebruik ik alleen voor de perks. Die 3% verwacht ik in de praktijk minder dan de helft van terug, dus dan zijn CDC/Bybit/Nexo met 2% beter.
[ Voor 43% gewijzigd door knakworst op 31-10-2024 10:09 ]
3600 euro aan CRO kopen om vervolgens in de volgende bear de boel -96% te zien gaan.. Nee dank je.maxvdh schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 09:34:
[...]
Ik hou nexo kaart aan om rente te vangen en eventueel dingen te kopen direct met crypto.
Verder lijkt het nu voor nu wel even gedaan voor mij met cashback kaarten (Binance -> Crypto.com -> Plutus). Kleingeld bij elkaar schrapen met een 3600 euro risico vind ik zinloos.
Zoals hierboven al aangegeven kun je er dan beter Bitcoin mee kopen.
Nvm
[ Voor 107% gewijzigd door Jdome op 01-11-2024 07:25 ]
Nice, ik wist niet dat je gratis SEPA top-up kan doen. Dan zit ik tot 3000 pm gecovered 'in cashback' met BuyBit + CDC. Alles daarna nemen we voor nu dan even voor lief. Nexo klinkt als een hoop gedoe.knakworst schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 09:59:
[...]
Crypto.com transfer SEPA is gratis (top-up met kaart kost wel geld). Ik ben van plan volgend jaar weer te gebruiken. Ik heb geen aanvullende bonussen dus krijg 2%, maximum is 50 euro per maand dus over 2.500 euro.
Nexo is met kunst- en vliegwerk 2%, je hoeft niet heel veel NEXO hiervoor te kopen.
CDC tot 2500 euro
Bybit volgende 500 USD
Nexo daarna.
Nexo is gecompliceerd, credit mode, aflossen, klein wisselkoers risico, dus die doe ik als laatst. Meeste maanden red ik wel met 3k dus Nexo slechts beperkt nodig. De groene CDC heb ik uit een verleden en staat nog dik onder water. maar zou ik niet aanraden om mee te beginnen, koop dan lekker btc voor die 3500 euro.
En ja: Plutus heb ik ook nog. Maar die gebruik ik alleen voor de perks. Die 3% verwacht ik in de praktijk minder dan de helft van terug, dus dan zijn CDC/Bybit/Nexo met 2% beter.
Ik heb nog steeds Jade Green en was er vroeg bij, dus dat is voor mij allemaal gratis geld. Zelfde met Plutus. De timing is erg belangrijk gebleven voor dit soort dingen zo blijkt.Nopheros schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 11:04:
[...]
3600 euro aan CRO kopen om vervolgens in de volgende bear de boel -96% te zien gaan.. Nee dank je.
Ik hou nexo kaart aan om rente te vangen en eventueel dingen te kopen direct met crypto.
Verder lijkt het nu voor nu wel even gedaan voor mij met cashback kaarten (Binance -> Crypto.com -> Plutus). Kleingeld bij elkaar schrapen met een 3600 euro risico vind ik zinloos.
Zoals hierboven al aangegeven kun je er dan beter Bitcoin mee kopen.
De Nexo kaart lijkt me een hoop gedoe en m'n crypto assets zet ik zelf liever op m'n ledger ipv een platform. Die paar % extra rente is het risico m.i. niet waard.
Zoals aangegeven heb ik zelf ook een crypto.com kaart gebruikt. CRO gekocht op 8 cent en verkocht rond de 70 cent oid. Flinke winst op gemaakt.maxvdh schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 12:08:
[...]
Ik heb nog steeds Jade Green en was er vroeg bij, dus dat is voor mij allemaal gratis geld. Zelfde met Plutus. De timing is erg belangrijk gebleven voor dit soort dingen zo blijkt.
De Nexo kaart lijkt me een hoop gedoe en m'n crypto assets zet ik zelf liever op m'n ledger ipv een platform. Die paar % extra rente is het risico m.i. niet waard.
Maar dat wil niet zeggen dat het nu een goed idee is om daar weer opnieuw mee te beginnen.
Als we vol in de bear market hadden gezeten had ik er misschien nog over nagedacht.
Overweeg, na de Bybit actie, ook Naga Pay. Verschillende plannen, b.v. 3% over 2000€ voor 12,5€ p.m.knakworst schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 09:59:
[...]
Crypto.com transfer SEPA is gratis (top-up met kaart kost wel geld). Ik ben van plan volgend jaar weer te gebruiken. Ik heb geen aanvullende bonussen dus krijg 2%, maximum is 50 euro per maand dus over 2.500 euro.
CDC tot 2500 euro
Bybit volgende 500 USD
Nexo daarna.
Gratis card, GooglePay/ApplePay werkt, directe cashback in Bitcoin. Welkombonus met code.
Dat is dus 47,50 cashback over 2000 euro. 7,50 extra op 2000 euro. Maar geen cashback als je curve gebruikt. Niet de moeite waard voor mij. Maar voor anderen die geen CDC hebben kan het de moeite waard zijn.Globalcitizen schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 13:35:
[...]
Overweeg, na de Bybit actie, ook Naga Pay. Verschillende plannen, b.v. 3% over 2000€ voor 12,5€ p.m.
Gratis card, GooglePay/ApplePay werkt, directe cashback in Bitcoin. Welkombonus met code.
Iemand die gnosis pay al gebruikt? Ook hier dien je voor cashback te ontvangen wel hun token GNO vast te houden. 1GNO (+/- 200$) voor 2% cashback. Je kan cashback ontvangen vanaf 0.1 GNO. De cashback is pas nieuw, dit hadden ze nog niet. Hoeveel te meer GNO je vasthoudt hoe hoger de cashback. De fysieke kaart kost wel 30€ (de kaart zou wel gratis zijn via een code lees ik op diverse websites of misschien is het ondertussen gratis? ).
Momenteel werken ze ook nog niet met een IBAN account, maar dit staat wel op de planning. Op dit moment moet je EURe overzetten naar een wallet die bij hun bewaard wordt in een kluis (is dan wel weer een risico natuurlijk). Vermoedelijk zodra ze hun IBAN account hebben zal dit ook via een banking partner werken.
https://gnosispay.com/
Het lijkt op renegade, maar Gnosis zit al verder. Hun token $GNO bestaat ook al langer zoals Plutus. Ik ben wel benieuwd of iemand dit al gebruikt.
Momenteel werken ze ook nog niet met een IBAN account, maar dit staat wel op de planning. Op dit moment moet je EURe overzetten naar een wallet die bij hun bewaard wordt in een kluis (is dan wel weer een risico natuurlijk). Vermoedelijk zodra ze hun IBAN account hebben zal dit ook via een banking partner werken.
Het lijkt op renegade, maar Gnosis zit al verder. Hun token $GNO bestaat ook al langer zoals Plutus. Ik ben wel benieuwd of iemand dit al gebruikt.
[ Voor 8% gewijzigd door cooLopke op 31-10-2024 15:35 ]
Cashback op die kaart is sowieso maar tijdelijk:cooLopke schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:30:
Iemand die gnosis pay al gebruikt? Ook hier dien je voor cashback te ontvangen wel hun token GNO vast te houden. 1GNO (+/- 200$) voor 2% cashback. Je kan cashback ontvangen vanaf 0.1 GNO. De cashback is pas nieuw, dit hadden ze nog niet. Hoeveel te meer GNO je vasthoudt hoe hoger de cashback. De fysieke kaart kost wel 30€ (de kaart zou wel gratis zijn via een code lees ik op diverse websites of misschien is het ondertussen gratis? ).
When will the rewards program be live until?
Gnosis DAO has committed 10K GNO to this program, and they reserve the right to alter/shut down the program. Read T&Cs here.
Goede vondst, jammer wel. Anders leek dit wel een goeie te zijn.Domino schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:35:
[...]
Cashback op die kaart is sowieso maar tijdelijk:
[...]
Edit: normaal zou je moeten kunnen zien hoeveel GNO ze al hebben uitgedeeld op hun chain volgens mij. 10000 GNO is 2000000$ aan rewards op dit moment.
Curve werkt blijkbaar ook niet samen met de kaart. Waardoor je de fysieke kaart wel degelijk nodig hebt, want Google Pay en Apple Pay werken ook nog niet.
[ Voor 39% gewijzigd door cooLopke op 31-10-2024 16:25 ]
bjkmemo8 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 20:35:
heb je al iets anders gevonden?
Ik hou het denk ik bij Trade Republic of Bybit; de normale cashback gaat weer in zodra de huidige actie is afgelopen op 31 Decembermaxvdh schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 09:34:
Ben hier ook benieuwd naar.
Voor een eerlijkere vergelijking moeten ook de kosten en voorwaarden voor de Crypto card meegenomen worden.knakworst schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 13:45:
[...]
Dat is dus 47,50 cashback over 2000 euro. 7,50 extra op 2000 euro. Maar geen cashback als je curve gebruikt. Niet de moeite waard voor mij. Maar voor anderen die geen CDC hebben kan het de moeite waard zijn.
:strip_exif()/f/image/Va7sIIESaIwdBo8WTkV3uaET.jpg?f=fotoalbum_large)
Op hun website staat dat (na de intro-periode) voor het 2% cashbackplan de maximale cashback 46€ (50$) per maand is. Zelfs als Cronos (voorheen crypto) waardevast blijft (wat helemaal niet zeker is, zie grafiek hieronder), derf je zo'n 10€ rente per maand over je verplichte stake van 3500€; dus maximale opbrengst is 36€ per maand... (als alles meezit)
Bovendien moet je daarvoor 2300€ bij Crypto I.p.v. 2000€ bij NagaPay uitgeven; die extra 300€ geeft je elders , b.v. bij TR of Bybit, nog gratis 3-6€ extra cashback. Dus houden we aan opbrengst bij de Cryptocard nog maar over 30-33€ p.m.
Dan lijkt 47,50€ (zonder risico van waardeverlies van CRO stake) echt aantrekkelijker voor nieuwe gebruikers...
:strip_exif()/f/image/d1BuDckxK3yRKE4WqnsV8IdY.jpg?f=fotoalbum_large)
Of zie jij dat anders?
Dat zou ik overigens ook doen (met cashback bij Vivid Money en gratis plan van NagaPay als reserve).Freekers schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 17:52:
[...]
[...]
Ik hou het denk ik bij Trade Republic of Bybit; de normale cashback gaat weer in zodra de huidige actie is afgelopen op 31 December
Nee maar ik heb al die groene en mijn stack is 90 procent minder waard. Die blijf ik gewoon staken. Daarom raad ik het voor nieuwe mensen ook niet aan.Globalcitizen schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 18:16:
[...]
Voor een eerlijkere vergelijking moeten ook de kosten en voorwaarden voor de Crypto card meegenomen worden.
[Afbeelding]
Op hun website staat dat (na de intro-periode) voor het 2% cashbackplan de maximale cashback 46€ (50$) per maand is. Zelfs als Cronos (voorheen crypto) waardevast blijft (wat helemaal niet zeker is, zie grafiek hieronder), derf je zo'n 10€ rente per maand over je verplichte stake van 3500€; dus maximale opbrengst is 36€ per maand... (als alles meezit)
Bovendien moet je daarvoor 2300€ bij Crypto I.p.v. 2000€ bij NagaPay uitgeven; die extra 300€ geeft je elders , b.v. bij TR of Bybit, nog gratis 3-6€ extra cashback. Dus houden we aan opbrengst bij de Cryptocard nog maar over 30-33€ p.m.
Dan lijkt 47,50€ (zonder risico van waardeverlies van CRO stake) echt aantrekkelijker voor nieuwe gebruikers...
[Afbeelding]
Of zie jij dat anders?
Paar foutjes in je verhaal. De eerste 3 maanden is unlimited cashback daarna 50 usdt per maand.
Op je stake krijg je gewoon stakinginkomsten, ongeveer 6 procent.
Meer mensen meegedaan met het ByBit card kampioenschap? Zie net dat ik op de 4de plek ben geëindigd in de categorie mode en 1300 dollar heb gewonnen. Dat is mooi meegenomen boven op die 10% die ik al kreeg
Ik kreeg net bij ByBit de melding bij een betaling van ongeveer 50 euro dat ik 1 USDT cashback krijg. Dat lijkt op de gewone 2% cashback na de 10% cashback actie, terwijl ik nog niet aan de 6000 euro zit.
Ik meende dat iemand anders dit ook had in dit topic, maar kan het bericht niet meer vinden. Nog anderen met deze melding?
Ik meende dat iemand anders dit ook had in dit topic, maar kan het bericht niet meer vinden. Nog anderen met deze melding?
Iemand al ervaring met (onbemand) tanken met de Bybit Card? Snel het geld terug van de reservering, enzo?
Edit: mijn eerste poging is mislukt (Sakko), ondanks voldoende saldo, gebruik fysieke card en PIN in terminal.
Foutmelding terminal: Issuer Declined
Foutmelding Bybit app: merchant category not supported
Categorie in Bybit app: automated fuel dispensers
Dit tankstation is onlangs overgegaan van Total naar Sakko, dus misschien daardoor?
Toen maar Curve gebruikt, dus over een paar dagen even overzetten van ING creditcard naar Bybit.
Edit: mijn eerste poging is mislukt (Sakko), ondanks voldoende saldo, gebruik fysieke card en PIN in terminal.
Dit tankstation is onlangs overgegaan van Total naar Sakko, dus misschien daardoor?
Toen maar Curve gebruikt, dus over een paar dagen even overzetten van ING creditcard naar Bybit.
[ Voor 77% gewijzigd door U123456 op 02-11-2024 11:01 ]
Ja met argos binnen 2 dagen gesettled voor het juiste bedrag. Reservering was 200 euro.U123456 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:11:
Iemand al ervaring met (onbemand) tanken met de Bybit Card? Snel het geld terug van de reservering, enzo?
Is er ergens een overzicht van de excluded Mcc codes voor cashback bij Bybit?
Hier staan er enkele genoemd: https://www.bybit.nl/nl-N...le/FAQ-Bybit-Card-RewardsGrachti schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 12:51:
Is er ergens een overzicht van de excluded Mcc codes voor cashback bij Bybit?
- ...
- ...
- ...
- Prepaid Cards and Specific Merchant Categories: Top-ups or funds payment to prepaid cards or accounts, including transactions classified under the following Merchant Category Codes:
- Financial Institutions – Merchandise, Services, and Debt Repayment (6012)
- Non-Financial Institutions – Stored Value Card Purchase/Load (6540)
- Specific accounts as specified by us from time to time. Transactions are classified under one or more of the following Merchant Category Codes:
- Non-Financial Institutions – Foreign Currency, Non-Fiat Currency, Money Orders, Account Funding, Travelers Cheques, and Debt Repayment (6051)
- Money Transfer (4829)
10% is gewoon bijgeschreven, die melding zal wel een bug zijn.cingero schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:58:
Ik kreeg net bij ByBit de melding bij een betaling van ongeveer 50 euro dat ik 1 USDT cashback krijg. Dat lijkt op de gewone 2% cashback na de 10% cashback actie, terwijl ik nog niet aan de 6000 euro zit.
Ik quote mezelf normaal niet, maar even een toevoeging. Hier zie je hoeveel GNO reeds distributed is.cooLopke schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:37:
[...]
Goede vondst, jammer wel. Anders leek dit wel een goeie te zijn.
Edit: normaal zou je moeten kunnen zien hoeveel GNO ze al hebben uitgedeeld op hun chain volgens mij. 10000 GNO is 2000000$ aan rewards op dit moment.
Curve werkt blijkbaar ook niet samen met de kaart. Waardoor je de fysieke kaart wel degelijk nodig hebt, want Google Pay en Apple Pay werken ook nog niet.
https://dune.com/blaze/gnosis-pay-cashback-rewards
Blijkbaar toch al een +/- 500 GNO nog 9500 te gaan en we zijn nu bijna 2 maanden verder, wat ik toch echt wel weer behoorlijk veel vind op zo een korte tijdspanne. Vermoedelijk komt er nog wel extra interesse en dan zal het tot augustus duren gok ik tot ze aan 10K zitten.
[ Voor 3% gewijzigd door cooLopke op 03-11-2024 01:38 ]
Even een vraag over de Bybit debitcard. Kan je de cashback die je krijgt ook omzetten in andere crypto's, zoals Bitcoin? Ik heb gekeken in de app of ik dit kan doen, maar het lukt me niet. Of is dit niet de bedoeling?
Het zinkende PLU schip heb ik net te laat verlaten, maar ik had als alternatief de CDC kaart alvast in mei weer geactiveerd door 350 euro aan tokens te kopen..
Het is tekenend voor de ALT coins performance dat dit nu nog 204 euro waard is na bijna 6 maanden
De vergaarde cashback maakt dit bij lange na nog niet goed. Zelfs als ik mijn CRO tokens verdubbel sta ik met deze token price nog niet break even.
Het juiste instapmoment is dus zeer bepalend. k ga nog wel door met cashback earnen, maar die token price zal toch een keertje op moeten gaan veren om ooit break even te komen.
Voor Bybit card was ik te laat, maar daar loop je in ieder geval niet dit soort risico's.
It’s nice to be important but it’s more important to be nice
En hoe weet ik vantevoren welke MCC gebruikt gaat worden?Eegee schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 13:15:
[...]
Hier staan er enkele genoemd: https://www.bybit.nl/nl-N...le/FAQ-Bybit-Card-Rewards
[...]
Dat weet je niet, dat moet je raden, of expliciet navragen bij het bedrijf.veertje schreef op maandag 4 november 2024 @ 00:32:
[...]
En hoe weet ik vantevoren welke MCC gebruikt gaat worden?
De Merchant Category Code (MCC) wordt toegewezen door de betalingsverwerker of kaartuitgever op basis van het type product of dienst dat een bedrijf aanbiedt. Het is niet iets dat het bedrijf zelf kiest.
Je zou dus aan de hand van de omschrijving van een MCC moeten bepalen of het bedrijf het type product of dienst aanbiedt dat overeenkomt met die omschrijving.
Nee. Je moet gewoon niet aan dit soort ponzi's beginnen en gewoon btc kopen.pjonk schreef op zondag 3 november 2024 @ 20:06:
[Afbeelding]
Het juiste instapmoment is dus zeer bepalend.
Dit is trouwens verlengd tot 31 december, je kan je nog steeds aanmelden toch?pjonk schreef op zondag 3 november 2024 @ 20:06:
[Afbeelding]
Voor Bybit card was ik te laat, maar daar loop je in ieder geval niet dit soort risico's.
Ik liep tegen hetzelfde aan bij een onbemande pomp in Belgie van zowel Total als Gabriels. Navraag bij ByBit leverde dit antwoord op:U123456 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 10:11:
Dear Trader,
Thank you for contacting Bybit Customer Support.
As per checking, Bybit card do not support [Automated Fuel Despensers] at this moment. It may update to available to use, but there is no update plan for now.
However, you can charge it at the cashier or counter, so if you want to use your Bybit card, kindly visit counter for this situation.
We hope that answers your inquiry. Please do not hesitate to contact us again should you require any assistance. Thank you.
Beetje jammer dus dat de card momenteel niet bij onbemande tankstations gebruikt kan worden..
Met curve is dit probleem opgelost.bureno schreef op woensdag 6 november 2024 @ 04:26:
[...]
Ik liep tegen hetzelfde aan bij een onbemande pomp in Belgie van zowel Total als Gabriels. Navraag bij ByBit leverde dit antwoord op:
Dear Trader,
Thank you for contacting Bybit Customer Support.
As per checking, Bybit card do not support [Automated Fuel Despensers] at this moment. It may update to available to use, but there is no update plan for now.
However, you can charge it at the cashier or counter, so if you want to use your Bybit card, kindly visit counter for this situation.
We hope that answers your inquiry. Please do not hesitate to contact us again should you require any assistance. Thank you.
Beetje jammer dus dat de card momenteel niet bij onbemande tankstations gebruikt kan worden..
Ik gebruik de bybit kaart sinds begin oktober, ik kreeg gisteren ineens auto-cashback voor punten die ik had verdiend, alleen zijn die punten pas gaan tellen vanaf 1 november.
Lijkt dus in te zijn gegaan per begin van de maand, ik mis nu heel veel puntjes van de maand oktober..., hebben jullie dit ook?
Lijkt dus in te zijn gegaan per begin van de maand, ik mis nu heel veel puntjes van de maand oktober..., hebben jullie dit ook?
Ja. Alleen zou dat helemaal niet hebben moeten gebeuren. Want ik krijg ook nog 10 procent cashback. Nu is het dus 12 procent over een gedeeltezenith schreef op woensdag 6 november 2024 @ 14:35:
Ik gebruik de bybit kaart sinds begin oktober, ik kreeg gisteren ineens auto-cashback voor punten die ik had verdiend, alleen zijn die punten pas gaan tellen vanaf 1 november.
Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.