Het Grote Cryptobetaalkaartentopic

Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noid74
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 30-03 13:42
Je hoeft geen geld op je card te zetten. Je betaald automatisch van het geld op je 'funding/financierings" account. Als de fiat op is ga je met crypto betalen.

Op de Reddit van de Bybitcard staat een prima uitleg over de 10% actie: https://www.reddit.com/r/...nt_10_cashback_explained/
smily01 schreef op maandag 16 september 2024 @ 19:29:
Even een vraag. Hoe kan je een bedrag vanuit de FIAT-rekening naar de debitcardrekening van Bybit overboeken. Is dat mogelijk? Ik kom er namelijk niet uit op de website van Bybit.

[ Voor 15% gewijzigd door Noid74 op 17-09-2024 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:16
De witter schreef op maandag 16 september 2024 @ 17:44:
Je krijgt altijd cashback over euro's. Voorheen was dit alleen over uitgaven in crypto, maar dat is al een tijdje veranderd. Waarschijnlijk is de FAQ nog niet aangepast. Als de 10% actie weer voorbij is (na 31 oktober) krijg je nog 2% cashback in reward points. Reward points kan je weer omwisselen voor USDT, BTC of Spotify vouchers.

Het Youtube filmpje waarin alles wordt uitgelegd mag ik hier helaas niet posten :-(

[...]
Ah, die 10% actie is dus een vervanging van de normale 2%, van september tot oktober? Ik heb ondertussen de limiet van 6000 al bereikt (had nog anderhalve vakantie te GBITten), en ook netjes de 10% daarover gehad. Vervolgens heb ik twee keer een klein bedrag betaald met de kaart, zowel in euro's als in USDT, maar kreeg daar geen 2% over. Maar dat gaat dan als ik het goed begrijp vanaf november weer in.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 06:52
ElPensador schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:20:
Ik ga de bybit ook aanvragen. Heb momenteel alles via curve naar plutus lopen. Als ik de gbit doe, hoe krijg ik dan makkelijk het geld van mijn plutus kaart naar mijn Iban? Voorheen via trade republic gedaan, maar die vragen ook al 10 euro voor het storten met credircard.
Iemand tips?
Dit bericht is een beetje ondergesneeuwd.
Heeft iemand een goede manier om zijn debit creditcard van plutus leeg te trekken? (Plutus debit card -> xxx -> IBAN)
Zoals hierboven vermeld eerder via trade republic gedaan, maar die rekenen nu ook 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:52

knakworst

Get more sats!

ElPensador schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 13:35:
[...]

Dit bericht is een beetje ondergesneeuwd.
Heeft iemand een goede manier om zijn debit creditcard van plutus leeg te trekken? (Plutus debit card -> xxx -> IBAN)
Zoals hierboven vermeld eerder via trade republic gedaan, maar die rekenen nu ook 10 euro.
Dit is allemaal (vrijwel?) onmogelijk gemaakt.

Ik weet niet wat je bedrag is maar bij Amazon kun je gewoon cadeaubonnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

swbr schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:50:
[...]

Ah, die 10% actie is dus een vervanging van de normale 2%, van september tot oktober? Ik heb ondertussen de limiet van 6000 al bereikt (had nog anderhalve vakantie te GBITten), en ook netjes de 10% daarover gehad. Vervolgens heb ik twee keer een klein bedrag betaald met de kaart, zowel in euro's als in USDT, maar kreeg daar geen 2% over. Maar dat gaat dan als ik het goed begrijp vanaf november weer in.
Die 2 procent is maar tot een tientje per maand dacht ik.

10 USDT zelfs.

https://www.bybit.nl/nl-N...ion-to-Bybit-Card-Rewards

[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 17-09-2024 14:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:26
knakworst schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 14:03:
[...]

Die 2 procent is maar tot een tientje per maand dacht ik.

10 USDT zelfs.

https://www.bybit.nl/nl-N...ion-to-Bybit-Card-Rewards
En daarmee is het eigenlijk al geen interessante kaart meer voor dagelijks gebruik. Na de promotieperiode dan

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:16
Ach, elke maand dat ik meer uitgeef dan de cashback limits voor Plutus en Naga, kan ik toch nog wat kwijt op die bybit kaart. Worst case is het een gemakkelijke off-ramp.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 06:52
knakworst schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 14:02:
[...]

Dit is allemaal (vrijwel?) onmogelijk gemaakt.

Ik weet niet wat je bedrag is maar bij Amazon kun je gewoon cadeaubonnen kopen.
Ik wilde even de 6k van bybit vullen met gbit... Maar dat is me iets te gek om op Plutus te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noid74
10 USDT max aan cashback per maand is inderdaad niet veel, maar ik blijf de Bybitcard wel gebruiken. Iig voor de eerste 500 euro die ik uitgeef. Bybit heeft nog veel vaker acties die de moeite waard zijn. Ik ga nog uitzoeken welke cashback card ik nog naast Bybit ga gebruiken. Plutus ben ik helemaal mee gestopt, daar ben ik echt klaar mee.
Gelukszoekr schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 15:02:
[...]

En daarmee is het eigenlijk al geen interessante kaart meer voor dagelijks gebruik. Na de promotieperiode dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smily01
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-05 19:04
Kan je de Bybit debitcard toevoegen aan Curve? Mij lukt dat in ieder geval niet. Is het anderen wel gelukt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:40

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

smily01 schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 18:53:
Kan je de Bybit debitcard toevoegen aan Curve? Mij lukt dat in ieder geval niet. Is het anderen wel gelukt?
Ja, de virtuele die je in eerste instantie via de app krijgt, werkte meteen met Curve bij mij.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smily01
Sorry voor mijn vraag. Inmiddels gelukt...

• Noid74
Ik neem aan dat de 2% cashback in reward points inderdaad na 31 oktober weer in gaat.
Had eigenlijk ook wel verwacht dat je na het maximale bedrag van 600 euro cashback ook de cashback in reward points weer in zou gaan.

De cashback in reward points duren altijd wel wat langer. Na 24 uur is een transactie van "autorisatie" af en dus "goedgekeurd". De reward points ontvang je een dan of 3 later. Dus het kan zijn dat je ze nog krijgt.
swbr schreef op dinsdag 17 september 2024 @ 10:50:
[...]

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Sinds vandaag ook de Bybit card geregeld ivm de 10% actie, maar zoals hier al vaker voorbij is gekomen lijkt Bybit deze als kaart te bestempelen met GBP als default currency. Kan ik dat niet aanpassen of zo? Volgens mij rekent Curve wel fees voor de omzetting (ook bij een GBIT)

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Sandrioni schreef op donderdag 19 september 2024 @ 20:17:
Sinds vandaag ook de Bybit card geregeld ivm de 10% actie, maar zoals hier al vaker voorbij is gekomen lijkt Bybit deze als kaart te bestempelen met GBP als default currency. Kan ik dat niet aanpassen of zo? Volgens mij rekent Curve wel fees voor de omzetting (ook bij een GBIT)
Wieltje, card currency, en dan op euro zetten. Dat was niet moeilijk toch :F

• Frankenstein
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 30-05 23:05
Geschikte bestedingen omvatten geen opnames naar andere vormen van e-wallets, prepaid wallets of rekeningen van welke aard dan ook.
Dus als ik het overzet naar een broker om er een ETF mee te kopen, dat geeft dan geen 10% cashback?

...op zoek naar zoiets, want heb eigenlijk niks nodig...

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

ElPensador schreef op maandag 16 september 2024 @ 16:58:
Het lijkt erop dat Curve de kaart heeft gedetecteerd in GBP. Je kan de Card currency zelf in in EUR zetten (met de warning dat je FX kosten kunt krijgen).
Had dit zelf net ook inderdaad. Wel een soepel proces by Bybit met alles tot nu toe. Vlieg zo overal doorheen zonder veel wachttijd, errors of gekke dingen. Ben ik niet meer gewend :+ Wel even nog geupt vanaf de lite kaart voordat ik dat vergat (150 euro lifetime gaat em niet worden als spending limiet he :P) , maar daar hebben we een vrijwel lege IBAN z'n transactieoverzicht voor liggen. Die vloog er ook zo doorheen. Komt goed uit dit, heb nog wat uitgaves gepland staan en maar alvast een eerste Amazon order er doorheen gejaagd. Let's go :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:30
die ByBit kaart is echt wel een pareltje nu hoor, 10% cashback is heerlijk! goede actie van ze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Nu online
Kol Nedra schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 10:13:
die ByBit kaart is echt wel een pareltje nu hoor, 10% cashback is heerlijk! goede actie van ze
Iemand nog tips, naast het doen van grote uitgaven, om de E 6000 'vol' te maken? Zelf doe ik onderstaande al

Bol.com/Amazon cadeaukaarten kopen: check
Wat GBITten vanaf Plutus: check
Proberen of je bij supermarkten extra cash bij kan pinnen: check. Mag bij Lidl eigenlijk altijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Sandrioni schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:26:
[...]
Proberen of je bij supermarkten extra cash bij kan pinnen: check. Mag bij Lidl eigenlijk altijd wel.
Accepteert de kaart dat? Plutus weigert bij zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10:19
Sandrioni schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:26:
[...]

Iemand nog tips, naast het doen van grote uitgaven, om de E 6000 'vol' te maken? Zelf doe ik onderstaande al

Bol.com/Amazon cadeaukaarten kopen: check
Wat GBITten vanaf Plutus: check
Bij de Hornbach iets duurs kopen met je debitcard en een dag later retourneren. Wordt dan dmv retourpinnen teruggestort op je bankrekening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Heb mijn partner ook maar aangemeld voor bybit inclusief card. Rijbewijs, selfie, adres invullen, ideal storting, hele kyc duurde een kwartiertje. Het kan dus heel vlot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:08

R.G

knakworst schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:35:
Heb mijn partner ook maar aangemeld voor bybit inclusief card. Rijbewijs, selfie, adres invullen, ideal storting, hele kyc duurde een kwartiertje. Het kan dus heel vlot gaan.
Waarom bybit t.o.v. van de andere? zoals Plutus?
Wat voor meer voordeel geeft bybit heb je daar zo een antwoord op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-05 11:29
R.G schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:42:
[...]

Waarom bybit t.o.v. van de andere? zoals Plutus?
Wat voor meer voordeel geeft bybit heb je daar zo een antwoord op?
10% cashback tot €6000 t/m 31 oktober.
Je kan dus ‘goedkoop’ €600 scoren. Dat vind je nergens in de markt zonder flink een token te stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:45

Nicap

Tsssk....

Gister een speedpedelec gekocht. In 2x betaald ivm daglimiet ByBit. Dus 1x 4900(met Curve) daarna de rest.
Dus nu moet ik nog mn saldo aanvullen bij ByBit. En even wachten tot ik die transactie van 4900 weer terugzie in Curve. Alle transacties van gister staan er in, behalve die van de fiets. Bedrag betaald in deze maand met die kaart klopt wel kwa saldo, maar gister zag ik de transactie wel staan.
Hopelijk zie ik hem morgen wel en kan ik een gbit doen. Heb ik al een groot deel te pakken.rest moet nog wel lukken.
Had met het toevoegen van de ByBit kaart in Curve de expirydate verkeerd. Na drie keer proberen kreeg ik de melding van curve dat mijn account geblokkeerd was ivm verdachte zaken. Maar ik zie nergens in mijn account iets van een blokkade.iemand dat wel eens gehad? Zo ja, waar zie ik dat?

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nicap schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 17:10:
Gister een speedpedelec gekocht. In 2x betaald ivm daglimiet ByBit. Dus 1x 4900(met Curve) daarna de rest.
Dus nu moet ik nog mn saldo aanvullen bij ByBit. En even wachten tot ik die transactie van 4900 weer terugzie in Curve. Alle transacties van gister staan er in, behalve die van de fiets. Bedrag betaald in deze maand met die kaart klopt wel kwa saldo, maar gister zag ik de transactie wel staan.
Hopelijk zie ik hem morgen wel en kan ik een gbit doen. Heb ik al een groot deel te pakken.rest moet nog wel lukken.
Had met het toevoegen van de ByBit kaart in Curve de expirydate verkeerd. Na drie keer proberen kreeg ik de melding van curve dat mijn account geblokkeerd was ivm verdachte zaken. Maar ik zie nergens in mijn account iets van een blokkade.iemand dat wel eens gehad? Zo ja, waar zie ik dat?
Via de klantenservice kunnen ze wel een gbit doen, ook als die er niet (goed) instaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Domino schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 16:50:
[...]

10% cashback tot €6000 t/m 31 oktober.
Je kan dus ‘goedkoop’ €600 scoren. Dat vind je nergens in de markt zonder flink een token te stacken.
wow bijzonder hoe is dat mogelijk? en krijg je dat in fiat of in een bybit munt of een cryto munt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
R.G schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 17:53:
[...]

wow bijzonder hoe is dat mogelijk? en krijg je dat in fiat of in een bybit munt of een cryto munt?
Gewoon in ‘fiat’. Je krijgt per gespendeerde €100 een soort waardebon op je bybit cc van €10. Die kun je direct weer uitgeven
Nicap schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 17:10:
Ik dacht dat er sowieso een limiet op gbit qua hoogte van het bedrag. Zal toch via de service desk moeten ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Domino schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 17:57:

Gewoon in ‘fiat’. Je krijgt per gespendeerde €100 een soort waardebon op je bybit cc van €10. Die kun je direct weer uitgeven
Kan je die waardebon ook naar je bank uitbetalen? of laten uitbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
R.G schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 18:01:
[...]

Kan je die waardebon ook naar je bank uitbetalen? of laten uitbetalen?
Geen idee, maar dat gaat iig tegen de voorwaarden in. Beter gewoon uitgeven via de bybit cc en elke keer €10 vanaf je eigen rekening apart zetten.

Lood om oud ijzer.

Kleine toevoeging: die ‘waardebonnen’ zijn beperkt houdbaar, iets van een maand of twee maanden. Daarna vervallen ze

[ Voor 14% gewijzigd door Domino op 20-09-2024 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Domino schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 18:04:
[...]

Geen idee, maar dat gaat iig tegen de voorwaarden in. Beter gewoon uitgeven via de bybit cc en elke keer €10 vanaf je eigen rekening apart zetten.

Lood om oud ijzer.

Kleine toevoeging: die ‘waardebonnen’ zijn beperkt houdbaar, iets van een maand of twee maanden. Daarna vervallen ze
Thx en na oktober?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:33:
[...]

Accepteert de kaart dat? Plutus weigert bij zoiets
Zeker, waarom niet? Het te pinnen bedrag wordt gewoon bij het totaalbedrag op opgeplust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Twee procent over 500 dollar, dus 10 dollar per maand cashback.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ga mijn wensenlijst die eigenlijk voor eind dit jaar gepland stond maar naar voren halen en via de Bybit-kaart bestellen, o.a. wat fitnessgear van tegen de 2k, komt u maar door :+ :9

Had gister de Bybit-kaart in Paypal toegevoegd: kreeg de eerste keer de vraag om te bevestigen in de app, maar nergens iets in de app, kreeg wel een code per sms. Okee vreemd: 2e keer proberen dan: weer de melding over via de app goedkeuren en daar niks te zien, maar toen schoot hij door en werd er om de code per sms + antwoord op veiligheidsvraag gevraagd: en all is well :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Nu nog geld op de kaart. 😁

Wikde dat gister doen met ideal, maar kreeg gelijk de melding voor een sof. Had bij het aanmelden eerst bunq gebruikt, en later via N26 geprobeerd geld erop te zetten. Blijkbaar was dat een trigger. Dus even afwachten nu 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21:58
Vraagje, mijn vriendin is Nederlandse, maar wij wonen in België. Kunnen wij ook aan die actie deelnemen als ik haar paspoort gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

ardana123 schreef op zondag 22 september 2024 @ 19:31:
Vraagje, mijn vriendin is Nederlandse, maar wij wonen in België. Kunnen wij ook aan die actie deelnemen als ik haar paspoort gebruik?
Proof of residence moet je doorgeven via een afschrift o.i.d., en tenzij ze nog een dienst afneemt met een adres in NLD waarvan een afschrift/pdf gebruikt kan worden, gaat dat hem niet worden denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 23-09-2024 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:34

NeoflexNL

Forever young

Vraagje voor de Nexo gebruikers:

Ik heb ongeveer een maand geleden iets meer dan 2.000 USDT in fixed term staan. Alle opties zo gezet dat ik 16% apy pak, dus in Nexo token uitgekeerd.

Nu krijg ik elke week een mail waarin de verdiensten staan, alleen is dit een veel te laag bedrag, zie onder. Iemand die snapt hoe dat kan? Als ik 2000 afzet tegen 16% dan zou dat $ 6,15 per week moeten zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/03lNkXY8CdCp7XZEmSp7gTl2Mds=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EeVHho6agB2DoJNqwPMWbfmN.jpg?f=fotoalbum_large

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

NeoflexNL schreef op maandag 23 september 2024 @ 20:38:

Ik heb ongeveer een maand geleden iets meer dan 2.000 USDT in fixed term staan. Alle opties zo gezet dat ik 16% apy pak, dus in Nexo token uitgekeerd.

Nu krijg ik elke week een mail waarin de verdiensten staan, alleen is dit een veel te laag bedrag, zie onder. Iemand die snapt hoe dat kan? Als ik 2000 afzet tegen 16% dan zou dat $ 6,15 per week moeten zijn.

[Afbeelding]
Dat is je flex deel. De fixed zie je als je de Nexo in je wallet krijgt op het einde van de termijn. Als je op de termijn drukt dan zie je hoeveel er opgebouwd is.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:34

NeoflexNL

Forever young

Coldcat schreef op maandag 23 september 2024 @ 20:46:
[...]

Dat is je flex deel. De fixed zie je als je de Nexo in je wallet krijgt op het einde van de termijn. Als je op de termijn drukt dan zie je hoeveel er opgebouwd is.
Ah juist, dat ziet er idd beter uit :)

Thanks!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:39
NeoflexNL schreef op maandag 23 september 2024 @ 20:38:

[Afbeelding]
Fixed term. Daarvan wordt de rente niet uitbetaald in je account. Je moet bij je fixed term kijken wat erbij komt elke dag. Aan het einde van de fixed term komt het hele bedrag vrij wat je hebt vastgezet plus de rente die je dagelijks hebt opgebouwd tijdens die fixed term.

Ik doe ook vaak fixed terms, maar niet met Nexo als coin. De coin is echt waardeloos op dit moment. Voor die paar procenten laat ik liever de rente in USDT uitbetalen.

[ Voor 7% gewijzigd door Niann-Tsyr op 24-09-2024 16:58 ]

• yaniko
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-04 17:09

yaniko

Is just a Hobby

is dit fixed terms mogelijk om in Nederland te doen? welke provider?

Mvg

https://voordeelgereedschapshop.nl/

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Niann-Tsyr schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 16:56:
[...]
Ik doe ook vaak fixed terms, maar niet met Nexo als coin. De coin is echt waardeloos op dit moment. Voor die paar procenten laat ik liever de rente in USDT uitbetalen.
Nouja, die paar procent extra is al meer dan dat je krijgt bij een bank als basis rente. Krijgt je er zomaar even gratis bij.
En dat de Nexo nu laag staat is juist interessant. Op die manier krijg je veel meer Nexo voor je rente.
Je kan eventueel besluiten om het direct om te wisselen in USDT (dan pak je toch die extra procenten mee). Maar het is interessanter om het gewoon vast te houden. Als je naar de geschiedenis kijkt dan zie je dat de Nexo altijd mooi meebeweegt met de bitcoin markt.
Met andere woorden, gewoon zoveel mogelijk Nexo verzamelen met je rente en rustig wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
yaniko schreef op woensdag 25 september 2024 @ 15:02:
is dit fixed terms mogelijk om in Nederland te doen? welke provider?

Mvg
Dit is bij Nexo. Lees je even goed in op hun site hoe alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smily01
Ik vind Bybit erg irritant. Ik wil een groot bedrag overmaken op de Fiat-rekening om daarmee een elektrische scooter te kopen, krijg ik vrijdag de melding dat ik een kopie van een id en aanvullende documenten (wat betreft salaris en vermogen) moet opsturen. Dat heb ik gedaan. Gisterenavond kreeg ik een goedkeuring. Probeer ik net opnieuw het bedrag via ideal te storten bij Bybit krijg ik opnieuw een melding dat ik aanvullende documenten moet opsturen. Hebben hier meer mensen last van van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeeS
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:02
smily01 schreef op zondag 29 september 2024 @ 19:24:
Ik vind Bybit erg irritant. Ik wil een groot bedrag overmaken op de Fiat-rekening om daarmee een elektrische scooter te kopen, krijg ik vrijdag de melding dat ik een kopie van een id en aanvullende documenten (wat betreft salaris en vermogen) moet opsturen. Dat heb ik gedaan. Gisterenavond kreeg ik een goedkeuring. Probeer ik net opnieuw het bedrag via ideal te storten bij Bybit krijg ik opnieuw een melding dat ik aanvullende documenten moet opsturen. Hebben hier meer mensen last van van?
Probeer de bedragen in stukken te knippen en dan elke dag wat overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smily01
Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

smily01 schreef op zondag 29 september 2024 @ 19:24:
Stuur je met de rekening die je bij Satos hebt gebruikt bij verificatie? Naam komt exact overeen? Geen en/of rekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smily01
Ja ik doe het met dezelfde rekening waarmee ik me heb geregistreerd bij Santos. Verder geen en/of rekening. Ik denk dat het eraan ligt dat het een Revolut rekening is, dat ik VPN gebruik en als browser Brave met de meest strenge privacyinstellingen. Er stond namelijk in de instellingen dat ik al 25 keer met een ander apparaat was ingelod.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Dat telegram-kanaal van Bybit is wel zeer okee, leuke gasten en veel informatie en direct antwoord op je vragen. Las dus ook dat Bybit ook al denkt aan een "lager" VIP-level voor meer leukigheden (100k hebben de meesten niet ff liggen, of aan trade-volume :P ) en ook een vorm van perks. Had al aangegeven dat ze daarmee wel mooi wat klanten bij Plutus zouden kunnen wegtrekken en weer een hele reeks nieuwe klanten kunnen lokken. Ben benieuwd wat dat gaat worden in de toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-05 07:56
Hier ook maar een Bybit account aangemaakt. Onboarding ging lekker vlot, inclusief virtuele kaart en eerste iDeal storting van 100 euro. Na toevoegen aan Google Pay en Curve heb ik snel een paar transacties "Go Back in Time" gedaan. Ook een fysieke kaart aangevraagd. Daarna een groter bedrag geprobeerd over te maken met iDeal, maar dat lukte niet. Na circa 10 minuten werd duidelijk waarom. Toen belde namelijk mijn Nederlandse huisbank om te checken of er geen sprake was van fraude of dwang. Na een prettig gesprekje werd de blokkade verwijderd en kon ik verder mijn gang gaan. Heb nu al mijn transacties van september overgezet naar Bybit. Nu in afwachting van de bonus. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

U123456 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 12:51:
Hier ook maar een Bybit account aangemaakt. Onboarding ging lekker vlot, inclusief virtuele kaart en eerste iDeal storting van 100 euro. Na toevoegen aan Google Pay en Curve heb ik snel een paar transacties "Go Back in Time" gedaan. Ook een fysieke kaart aangevraagd. Daarna een groter bedrag geprobeerd over te maken met iDeal, maar dat lukte niet. Na circa 10 minuten werd duidelijk waarom. Toen belde namelijk mijn Nederlandse huisbank om te checken of er geen sprake was van fraude of dwang. Na een prettig gesprekje werd de blokkade verwijderd en kon ik verder mijn gang gaan. Heb nu al mijn transacties van september overgezet naar Bybit. Nu in afwachting van de bonus. :)
Die huisbank is toch niet de Rabo he :P

De bonus komt morgenochtend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
knakworst schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:09:
Die huisbank is toch niet de Rabo he :P
Nee, het is niet de Rabo. :)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:47
Na Hi en Plutus nu ook maar een Bybit account aangemaakt.

Vorige week bij aanmaken account de KYC documenten aangeleverd, account direct gevlagged voor aanvullende verificatie middels een videogesprek met een Satos werknemer.
Duurde 3 werkdagen voordat ze plek in de agenda hadden....

Afgelopen maandag 5 minuten in een videochat gezeten, 3x ja/nee/amen en toen was het in orde. Daarna direct de virtual card aangevraagd en wat proefbetalingen gedaan.

Totdat ik gisteravond een wat groter bedrag wilde storten om wat GBIT's te doen. Account suspended en een SOF aan mijn broek. De schrale atser in mij heeft toch maar de benodigde gegevens aangeleverd om zodoende een paar honderd piek op te strijken komende maand.

Al met al geen prettige onboarding moet ik zeggen, doe dan gewoon alles in 1 keer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrovski75
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
paul-s83 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 13:35:
Na Hi en Plutus nu ook maar een Bybit account aangemaakt.

Vorige week bij aanmaken account de KYC documenten aangeleverd, account direct gevlagged voor aanvullende verificatie middels een videogesprek met een Satos werknemer.
Duurde 3 werkdagen voordat ze plek in de agenda hadden....

Afgelopen maandag 5 minuten in een videochat gezeten, 3x ja/nee/amen en toen was het in orde. Daarna direct de virtual card aangevraagd en wat proefbetalingen gedaan.

Totdat ik gisteravond een wat groter bedrag wilde storten om wat GBIT's te doen. Account suspended en een SOF aan mijn broek. De schrale atser in mij heeft toch maar de benodigde gegevens aangeleverd om zodoende een paar honderd piek op te strijken komende maand.

Al met al geen prettige onboarding moet ik zeggen, doe dan gewoon alles in 1 keer goed.
Grotere bedragen (>€1000) overmaken triggert inderdaad automatisch het KYC proces, heb het inmiddels ook 3 keer doorlopen met telkens dezelfde aangeleverde gegevens. 8)7 Meerdere kleine stortingen gaan wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
@Jarrovski75 storting was bewust net onder de 1000 euro, helaas toch gepakt :)
Moet wel zeggen dat de betalingen die ik heb gedaan binnen 24 uur waren gesettled en cashback voor uitbetaald is. Wat een verademing t.o.v. een Pl*tus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik doe gemakshalve altijd wat grotere stortingen maar nog nooit om een kyc gevraagd. Op de initiële kyc na dan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5DqC4No3d76C3D6lGFqEneW366E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wckxIXUyJj6Ncv88mm0RNV7v.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Dan heb je gewoon geluk tot nu toe. Hier ool een sof gehad na een ideal betaling van een andere rekening dan die ik gebruikte bij de initiële kyc check. Dus dat die kwam snap ik wel.
Had er zo snel niet bij stil gestaan. Maar na de sof geen issues meer gehad.
Heb de 600 cashback in elk geval al weer uitgegeven allemaal 😎

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
Even een FYI. Ik kreeg op een emailadres die ik niet gebruik voor Nexo een scam email zogenaamd van Nexo met bericht dat ik uitgekozen ben voor een Nexo token airdrop. Meteen gerapporteerd en verwijderd. Dus let goed op je inbox komende periode. Er is wss weer een email datalek geweest of oude data wordt weer gerecycled.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XvejEjGDo_897tcSKHIBLv9RpfM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IOmFrLxaY89K9yC3M8WRQtyv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

knakworst schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:15:
Ik doe gemakshalve altijd wat grotere stortingen maar nog nooit om een kyc gevraagd. Op de initiële kyc na dan.

[Afbeelding]
Vroeg het toevallig vanmiddag nog hoe het zat met ineens veel opwaarderen, want ik ga binnenkort ook rond de 2k uitgeven aan fitnessgear: dat zou geen issue moeten geven, maar anders kon ik een van de beheerders op 't Telegram-kanaal (shaqiel) aanspreken.

Overigens: de teller voor de 10% actie is versprongen naar einddatum 31-12 in dagen, maar de banner toont nog eind oktober. Even afwachten of de actie inderdaad verlengd gaat worden (bedrag zal wel idem blijven). Niet slecht bedacht met alle aanstaande Kerst-aankopen natuurlijk :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

2Dutch schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 22:05:
[...]

Vroeg het toevallig vanmiddag nog hoe het zat met ineens veel opwaarderen, want ik ga binnenkort ook rond de 2k uitgeven aan fitnessgear: dat zou geen issue moeten geven, maar anders kon ik een van de beheerders op 't Telegram-kanaal (shaqiel) aanspreken.

Overigens: de teller voor de 10% actie is versprongen naar einddatum 31-12 in dagen, maar de banner toont nog eind oktober. Even afwachten of de actie inderdaad verlengd gaat worden (bedrag zal wel idem blijven). Niet slecht bedacht met alle aanstaande Kerst-aankopen natuurlijk :9
Nice. Hier ook aangepast. Jammer dat ik al bijna op de 6.000 zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DEtYF3dUcBONraYqFBdSzrdUEL4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MTabJN3GTiRmnsx38CXOrI1K.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:43
Ik heb zelf bij ByBit ook wat cashback punten in usdt gekregen, al heb ik geen idee hoe ze het % berekend hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

exelletor schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 00:36:
Ik heb zelf bij ByBit ook wat cashback punten in usdt gekregen, al heb ik geen idee hoe ze het % berekend hebben.
Dat is buiten de actie om, zou omgerekend 2% moeten zijn (tot USDT 10 cashback per maand).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Nu online
knakworst schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 23:13:
[...]

Nice. Hier ook aangepast. Jammer dat ik al bijna op de 6.000 zit.

[Afbeelding]
Lijkt wel work-in-progress. Het is geen 88 dagen tot 31 okt....

..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/89BuT4qgy6FgxGReYrzVhUkPCGw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/S4YTisctkn6wbXHmvbvXKvy9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Sandrioni schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 21:27:
[...]

Lijkt wel work-in-progress. Het is geen 88 dagen tot 31 okt....

..

[Afbeelding]
Ik heb mij vanochtend aangemeld, en zie nog 26 dagen staan onder de card sectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Vanmorgen stond er bij mij in de iOs app ook 88 dagen, nu nog 26 dagen. Lijkt erop alsof er iemand wakker is geworden en eea gecorrigeerd heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:33
Ik ben nu al een paar dagen bezig met BIT-en via Curve. Gelukkig had ik een aardige backlog aan transacties van de afgelopen maanden die nu goed van pas komt.

Ik ben tegen een paar kleine hobbels aangelopen, zoals een SOF-check die binnen een paar uur afgerond was. Ook kreeg ik vrijdagavond een telefoontje van de ING fraudedesk, nadat ik een groter bedrag via iDeal wilde storten.

De dame van ING gaf aan dat ik vanaf nu normaal zou kunnen storten naar Bybit, maar om gedoe te voorkomen volg ik nu de volgende route: ING creditcard --> Revolut --> iDeal naar Bybit. Ik stort in delen van €500 per keer op Bybit.

Wat ik wel merk, is dat er een soort limiet van €2000 per 24 uur lijkt te zijn. De bestedingslimiet van de kaart is volgens mij €5000 per dag, maar ik las ergens dat de opnamelimiet €2000 is. Ik heb het gevoel dat BIT-transacties achter de schermen misschien anders geregistreerd worden.

Al met al zijn deze hobbels goed te overzien, en ik kan morgen mijn laatste transacties omzetten via Curve. Daarmee kom ik aan de €6000 besteed = €600 cashback.

Vind het een mega goede actie, maar vraag me ergens wel af hoe dit uit kan aangezien het gewoon EUR is wat je ontvangt en geen zelf verzonnen muntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
paul-s83 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 16:31:
Vanmorgen stond er bij mij in de iOs app ook 88 dagen, nu nog 26 dagen. Lijkt erop alsof er iemand wakker is geworden en eea gecorrigeerd heeft.
Maar wat is het nou? Hebben we allemaal tot eind dit jaar de tijd of hebben we nog 26 dagen? Die 26 dagen (nu 25 want dag later) staan bij mij ook genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

SvMp schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 15:41:
[...]

Maar wat is het nou? Hebben we allemaal tot eind dit jaar de tijd of hebben we nog 26 dagen? Die 26 dagen (nu 25 want dag later) staan bij mij ook genoemd.
Alles staat nu op 31 oktober, helaas dus toch geen verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:03:
[...]

Alles staat nu op 31 oktober, helaas dus toch geen verlenging.
Nee, ik zie nog op twee plekken de 31 december

- Bij de countdown-teller, via https://www.bybit.nl/en-N...Bybit-Card-Welcome-Offer/
- Bij My Events 86 days left en de datum 31 december, via https://www.bybit.nl/en-NL/task-center/my_campaigns

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

CHRlS schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 08:34:

Vind het een mega goede actie, maar vraag me ergens wel af hoe dit uit kan aangezien het gewoon EUR is wat je ontvangt en geen zelf verzonnen muntje.
Ik ben daar ook wel benieuwd naar. Dit kan zo oplopen naar een miljoen euro aan cashback wat ze hebben uitbetaald. Zouden er nou echt zo wel mensen blijven hangen due bybit actief blijven gebruiken als soort van exchange? Wellicht dat ze het daar terug willen verdienen. Kan me niet voorstellen dat transactie data zo waardevol is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Nicap schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 17:30:
[...]

Ik ben daar ook wel benieuwd naar. Dit kan zo oplopen naar een miljoen euro aan cashback wat ze hebben uitbetaald. Zouden er nou echt zo wel mensen blijven hangen due bybit actief blijven gebruiken als soort van exchange? Wellicht dat ze het daar terug willen verdienen. Kan me niet voorstellen dat transactie data zo waardevol is.
Ik denk dat er twee redenen zijn, waarbij in beide gevallen er naar wordt gestreefd dat mensen langer blijven:
- Als je geen fiat uitgeeft maar crypto dan maak je hoge kosten waar ze aan verdienen
- Als je fiat uitgeeft dan heb je fiat in je account waar je geen rente op ontvangt. ByBit leent veel uit (voor margin trade) en daar hebben ze dan middelen voor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Vergeet bij bybit de spend en win actie niet als je die kaart gebruikt. Net het grote rad een zet gegeven:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tvKCWuE99YCjzCZAB8V0zF-4RoU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MDRMTmTHmVKThNYnWwmvAmKL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

zenith schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 14:24:
Vergeet bij bybit de spend en win actie niet als je die kaart gebruikt. Net het grote rad een zet gegeven:[Afbeelding]
Waar vind ik dit in de casino interface van Bybit? :+

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Freekers schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 16:03:
[...]

Waar vind ik dit in de casino interface van Bybit? :+
Onder card en dan 3e window van de carousel 😀:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yjej_HS9rEOK1agtklyEeiTOkHc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ulw3o8fNKPBaCLK09i6Nli8l.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

zenith schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 16:09:
[...]

Onder card en dan 3e window van de carousel 😀:

[Afbeelding]
Dat is apart, bij mij staat er dat Nederlanders hier niet aan mee mogen doen? Naja ik mag niet klagen, kreeg recent nog gratuit 100 USDT vanwege actief zijn in de community, was wel mooi begin van m'n zaterdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Zo te zien werkt het inderdaad niet met een nederlands account.
Als ik op de link klik van 'Spend & Win' word je ge-redirect naar https://www.bybit.nl/nl-NL/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cingero
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-05 12:35
Ik geef maar zo'n 1k per maand uit met mijn creditcard. Zijn er legale creatieve manieren om dit te verhogen ivm de 10% bij ByBit? Dan denk ik bijvoorbeeld aan extra bijpinnen in de supermarkt, leningen van vrienden terugbetalen via PayPal (volgens mij krijg je hier geen cashback op) etc.

[ Voor 18% gewijzigd door cingero op 07-10-2024 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:19
cingero schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 18:22:
Ik geef maar zo'n 1k per maand uit met mijn creditcard. Zijn er legale creatieve manieren om dit te verhogen ivm de 10% bij ByBit? Dan denk ik bijvoorbeeld aan extra bijpinnen in de supermarkt, leningen van vrienden terugbetalen via PayPal (volgens mij krijg je hier geen cashback op) etc.
Kadobonnen van je supermarkt kopen ? Jumbo heeft ze bijv. Eventueel wat bestellen en retourpinnnen naar de rekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Nu online
RenaldoN schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 18:25:
[...]

Kadobonnen van je supermarkt kopen ? Jumbo heeft ze bijv. Eventueel wat bestellen en retourpinnnen naar de rekening
Ondertussen zie ik (weer) 31-12 als einddatum staan. Dus dat scheelt.

Extra pinnen in supermarkt werkt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Vandaag contact gezocht met bybit over die twee datums. Na het op verzoek sturen van screenshots leken ze het te begrijpen. Het is doorgespeeld naar een andere afdeling met het advies om maar van de minst gunstige uit te gaan. Ze lijken daar van elkaar niet te weten waar ze mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Sandrioni schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 18:50:
[...]

Extra pinnen in supermarkt werkt altijd.
Doen ze dat nog steeds? De supermarkten waar ik kom hebben allemaal zo'n kleine geldautomaat binnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:26
Hoe gebruik je bij bybit die 10 euro rewards? Ik zie ze bij rewards claimen staan, maar kan niet op gebruiken klikken. En ze lijken dus ook niet automatisch gebruikt te worden, want ze blijven bij claim rewards staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
Ik denk dat die interface gewoon een beetje ongelukkig is en dat het onderdeel is van de "gamification" zoals bij al die aziatische website/apps het geval is.

Bij mij wordt elke 10 euro aan rewards direct op mijn kaart opgewaardeerd en hoef hier verder dus niks voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisbos
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:26
paul-s83 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:09:
Ik denk dat die interface gewoon een beetje ongelukkig is en dat het onderdeel is van de "gamification" zoals bij al die aziatische website/apps het geval is.

Bij mij wordt elke 10 euro aan rewards direct op mijn kaart opgewaardeerd en hoef hier verder dus niks voor te doen.
Heb het even nagerekend en dit lijkt inderdaad te kloppen. Het wordt automatisch gebruikt. Niet alle interfaces vind ik even duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

dennisbos schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:07:
[...]

Heb het even nagerekend en dit lijkt inderdaad te kloppen. Het wordt automatisch gebruikt. Niet alle interfaces vind ik even duidelijk.
Heb begrepen dat die auto rewards uitdelen is aangezet voor de actie inderdaad, dus je hoeft niks meer te doen. Vind het ook nog verwarrend hoor, want er staat steeds braaf dat je moet claimen enzo. Het is voor mij ook allemaal wat druk en warrig, de app dito. Maar we komen er wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Nu online
Idd.. Beetje verwarrend, ik heb me ook suf gezocht, maar ze worden dus automatisch gebruikt. En dan komt er zo'n stempel op van "used"/"gebruikt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Nu online
Mijn vrouw heeft onlangs ook een ByBit account geopend vanwege het 10% cashback gebeuren. Zag dat ze ook nog mee kon doen met dit reward programma ("5,000 USDT Deposit Blast-Off Rewards
". Het is niet dat ik niet kan lezen, maar wat staat hier nu met heel veel woorden?

Dus, stel dat ik 100 euro aan ADA stort vanaf Bitvavo, en dat 3 dagen laat staan, dan kwalificeer ik mezelf?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_TvKpsXQ4chgQBpD76bHF1TLwzA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ADALcowJCsFZwCxxVuuItZEn.png?f=fotoalbum_large

5,000 USDT Deposit Blast-Off Rewards
1. Only users who have registered for a Bybit powered by SATOS account on or after MAR 30, 2024 are eligible for rewards.
2. Users must meet the deposit/trade requirements within 14 days after successfully signing up for an account to be considered in the reward calculation. Any deposits or trades made after this timeframe will not be included in the reward calculation.
3. If a user withdraws any of their deposits within three (3) days after the 14-day deposit effective calculation period, they will automatically be disqualified.
4. Users' net deposits will be calculated as follows: [Total Deposits in Eligible Assets (including those purchased) − Any Amount Withdrawn During Event Period]. Deposits include the following: Crypto Deposit and Bybit Express.
5. Rewards are not accumulative. Users will only receive the reward amount equivalent to the highest tier attained.
6. Users' eligible deposits will be calculated based on the price of the eligible asset(s) at the time of deposit. If they deposit more than one eligible asset, their reward will be calculated based on the total eligible deposits.
7. Deposit rewards will be automatically distributed to eligible users' Rewards Hub after the three (3)-day risk-monitoring period ends. Users will have to manually claim their rewards from the Rewards Hub.
8. Only Spot trades will be considered in trading volume. Spot trading does not include trading pairs with zero fees.
9. Subaccounts are not eligible for this event.
10. Eligible deposits do not include bonuses or coupons of any kind, or deposits from one Bybit account to another.
11. Users have to complete SATOS Identity Verification Lv. 1 in order to receive the rewards, if any.
12. Each Bybit powered by SATOS account can only participate in one deposit campaign within the same time frame; and is not allowed to participate in more than two (2) campaigns at the same time.
13. Bybit powered by SATOS reserves the right to disqualify any participants who engage in dishonest or abusive activities during the event, including bulk-account registrations to farm additional bonuses, reusing chain funds and any other activities in connection with unlawful, fraudulent or harmful purposes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Within 14 days of signing up. Ben je dus al een tijdje lid dan kan het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Nu online
knakworst schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 09:31:
Within 14 days of signing up. Ben je dus al een tijdje lid dan kan het niet meer.
Dat lukt wel...rechtsboven staat dat er nog ruim 4 dagen resteert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:43
Sandrioni schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 08:29:
Mijn vrouw heeft onlangs ook een ByBit account geopend vanwege het 10% cashback gebeuren. Zag dat ze ook nog mee kon doen met dit reward programma ("5,000 USDT Deposit Blast-Off Rewards
". Het is niet dat ik niet kan lezen, maar wat staat hier nu met heel veel woorden?

Dus, stel dat ik 100 euro aan ADA stort vanaf Bitvavo, en dat 3 dagen laat staan, dan kwalificeer ik mezelf?

[Afbeelding]

5,000 USDT Deposit Blast-Off Rewards
1. Only users who have registered for a Bybit powered by SATOS account on or after MAR 30, 2024 are eligible for rewards.
2. Users must meet the deposit/trade requirements within 14 days after successfully signing up for an account to be considered in the reward calculation. Any deposits or trades made after this timeframe will not be included in the reward calculation.
3. If a user withdraws any of their deposits within three (3) days after the 14-day deposit effective calculation period, they will automatically be disqualified.
4. Users' net deposits will be calculated as follows: [Total Deposits in Eligible Assets (including those purchased) − Any Amount Withdrawn During Event Period]. Deposits include the following: Crypto Deposit and Bybit Express.
5. Rewards are not accumulative. Users will only receive the reward amount equivalent to the highest tier attained.
6. Users' eligible deposits will be calculated based on the price of the eligible asset(s) at the time of deposit. If they deposit more than one eligible asset, their reward will be calculated based on the total eligible deposits.
7. Deposit rewards will be automatically distributed to eligible users' Rewards Hub after the three (3)-day risk-monitoring period ends. Users will have to manually claim their rewards from the Rewards Hub.
8. Only Spot trades will be considered in trading volume. Spot trading does not include trading pairs with zero fees.
9. Subaccounts are not eligible for this event.
10. Eligible deposits do not include bonuses or coupons of any kind, or deposits from one Bybit account to another.
11. Users have to complete SATOS Identity Verification Lv. 1 in order to receive the rewards, if any.
12. Each Bybit powered by SATOS account can only participate in one deposit campaign within the same time frame; and is not allowed to participate in more than two (2) campaigns at the same time.
13. Bybit powered by SATOS reserves the right to disqualify any participants who engage in dishonest or abusive activities during the event, including bulk-account registrations to farm additional bonuses, reusing chain funds and any other activities in connection with unlawful, fraudulent or harmful purposes.
Je moet en storten en handelen. 100$ handelen haal je ook door voor €50 aan Ada te verkopen en vervolgens terug te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-05 23:37
Ik dacht dat een fysieke ByBit card aanvragen ook iets zou kosten (5 of 10 euro?) maar het kostte niks?
Ik heb een tijdje met de virtuele card gewerkt maar wil nu een groter bedrag in een fysieke winkel uitgeven.
Is dat nu tijdelijk gratis gedurende die acties van ByBit x SATOS...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Eegee schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:41:
Ik dacht dat een fysieke ByBit card aanvragen ook iets zou kosten (5 of 10 euro?) maar het kostte niks?
Ik heb een tijdje met de virtuele card gewerkt maar wil nu een groter bedrag in een fysieke winkel uitgeven.
Is dat nu tijdelijk gratis gedurende die acties van ByBit x SATOS...?
Waarom niet in de winkel met Google/Apple pay betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Wat gaan "we" na deze maand gebruiken? De max cashback bij Bybit wordt dan iets van €10 per maand.

Ik ben ook wel een beetje klaar met Plutus. Dan kom je bij Naga Pay, Ledger Card of Trade Republic uit. Of vergeet ik nog wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
Gelukszoekr schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 14:46:
[...]

Waarom niet in de winkel met Google/Apple pay betalen?
Zit er geen PSD2-limiet aan contactloos betalen via de virtuele card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Eegee schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 14:59:
[...]

Zit er geen PSD2-limiet aan contactloos betalen via de virtuele card?
Geen idee eigenlijk, er zal vast een limiet op zitten, maar of het nog uitmaakt met welk type kaart je betaald weet ik niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
Eegee schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 12:41:
Van de site:
Wat zijn de kosten voor het gebruik van de Bybit Card?
- Wisselkosten: 0,5% (bovenop de wisselkoers van Mastercard)
- Crypto-conversiekosten: 0,9% (bovenop spot-kosten)
- Jaarlijkse kosten: Geen
- Inactiviteitskosten: Geen
- Kaartannulering: Geen
- Kaartuitgifte: Geen kosten voor zowel de virtuele als fysieke kaart
- Geldautomaatkosten: Gratis voor de eerste €100 geldopnames per maand, daarna 2%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Dat zijn de verbruikskosten/gebruikskosten. Hij heeft het over de aanschafkosten. Dacht dat dat idd iets van 5 euro was.

nvm, ik las het niet compleet :-)
Dacht toch echt dat er een bedrag bij stond toen ik registreerde.

[ Voor 17% gewijzigd door Nicap op 10-10-2024 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eegee
Ook van de site (https://www.bybit.nl/nl-N...pending-Limits-Bybit-Card ):
5 EUR/USD
(for physical Bybit Card)
Mooi he, die website van ByBit 8)7
Maar goed, dit is dus zo'n helpdeskpagina en dat het nu gratis is, staat op de promo-pagina https://www.bybit.nl/nl-N...-Bybit-Card-Welcome-Offer dus het ligt in de verwachting dat na de promoperiode er weer op enig moment 5 euro gerekend kan gaan worden.

[ Voor 28% gewijzigd door Eegee op 10-10-2024 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb inmiddels wel de hoop opgegeven nog een fatsoenlijk leesbaar overzicht van in/uit/bonus te kunnen bijhouden. Ging lang goed, ineens loopt de boel "ernaast" en met de transacties kom je er niet uit, assetgeschiedenis zit ook vrolijk bij bedragen er bonussen af te halen, dus als je een betaling had gedaan van 150 staat er ipv -150 ineens -130 maar ook bedragen als 23.40 ofzo..what?

Zie transacties staan voor vandaag die ook deels erdoor zijn, maar saldo is daarop niet aangepast. Het is maar goed dat ik een ruime buffer aanhou, maar goed: gratis geld dus daar moeten we toch altijd enige zuchtmomenten voor accepteren :+

Gaat wel lekker zo, alle grote aankopen beetje naar voren halen. Zie weer de banners verspringen naar 31 december..zou het? lekker Black Friday-en met extra korting :P

Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste