Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:51

NeoflexNL

Forever young

knakworst schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 10:16:
[...]

Staat in curve beide op euro:?
Zie wieltje bij de kaart
Ah nice! Dat was het idd, thanks!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:39

knakworst

Get more sats!

lubbertkramer schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 10:29:
[...]

Die KuCoin die elke keer doet alsof het nieuw is. Ik heb die kaart al sinds december 23 thuis liggen voor cashback (nog nooit gebruikt 😂)
Verdwijnt in de lade bij alle andere kaarten 😂

[Afbeelding]
Kucoin brengt wel jaarlijks kosten in rekening, houd daar rekening mee. Daarom heb ik die kaart links laten liggen.

Het is 10 euro per jaar. Je gaat er niet failliet aan, maar als die toch alleen maar in de lage ligt :p

[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 10-08-2024 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

lubbertkramer schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 10:29:
Die KuCoin die elke keer doet alsof het nieuw is. Ik heb die kaart al sinds december 23 thuis liggen voor cashback (nog nooit gebruikt 😂)
Verdwijnt in de lade bij alle andere kaarten 😂

[Afbeelding]
Ja sneaky marketingblaat ja. Naja leuk kaartje erbij om de hele regenboog bij elkaar te sparen ofzo, hehe.
Jammer ook dat Renegade niet echt op lijkt te schieten...dat klinkt namelijk best okee in theorie, maar ja..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:22
knakworst schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 10:47:
[...]

Kucoin brengt wel jaarlijks kosten in rekening, houd daar rekening mee. Daarom heb ik die kaart links laten liggen.

Het is 10 euro per jaar. Je gaat er niet failliet aan, maar als die toch alleen maar in de lage ligt :p
Haha ja ergens oktober uiterlijk mijn kaart gaan opzeggen, dan heb ik het eerste jaar cadeau gehad :)
2Dutch schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 00:19:
[...]

Ja sneaky marketingblaat ja. Naja leuk kaartje erbij om de hele regenboog bij elkaar te sparen ofzo, hehe.
Jammer ook dat Renegade niet echt op lijkt te schieten...dat klinkt namelijk best okee in theorie, maar ja..
Verdeel en heers icm marketing, uiteindelijk is het allemaal russische roulette (piramide) en moet je zorgen dat je snel op winst staat voordat je aan de verlies zijde zit.

Ik laat persoonlijk regelmatig (ook wel grote bedagen, aanbetaling vakantie bijvoorbeeld) aankopen via mijn Renegade kaart gaan in de hoop mijn 8% cashback met terugwerkende eens te krijgen. Mocht het niet gebeuren geen man overboord, het zijn betalingen die ik anders ook zou doen. Heb de Renegade investering gelukkig vrij vroeg kunnen doen waardoor ik nog niet de hoofdprijs heb betaald en nog op de oude (eerste) tokenprijs zat met winst uit Plutus en andere projecten.

Note: Ik zit zelf in de beta en dao groep van Renegade maar ziet er vooralsnog positief uit. Ja ze zijn traag, en lopen uit op deadlines maar er gebeurd nog wel werkelijk iets. Als het goed is komt aankomende week de app m.b.t. zichtbare cashback in beta. Eerste beelden (mockups gok ik meer dan echte screenshots) zijn gedeeld @ telegram door Daniel met het bericht dat dit deze of volgende week in beta zou komen, zie hieronder voor wat gedeeld is:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y9Ya1peIdNRCnpYcElsBeWyoG-c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/01PjLgYE66FuXZuEBi3RDlzb.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YhwuyWLh_P34ENEhMCXgPUuBB78=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IeRPLowXAkO7oXYEaQHKeQGH.png?f=fotoalbum_large

Merk dat ik persoonlijk vooral switch tussen Plutus, Renegade, Nexo en soms wat CDC...andere kaarten zoals die van KuCoin, Bit2Me e.d. heb ik voor de verzameling (net als mijn Hi (Gold) metal die ik toen gratis kreeg van onze gulle T). Benieuwd of Plutus weer de weg naar boven kan vinden na alle veranderingen, voor nu lijkt de koers omhoog te stabiliseren.

[ Voor 24% gewijzigd door lubbertkramer op 11-08-2024 00:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:18
Ik zie dat ByBit kaart weer terug is in Nederland, dus als je hem niet had dan kun je die weer aanvragen:
kleine uitleg (maar waarschijnlijk weet iedereen dit al):

https://www.bybit.nl/nl-NL/promo/events/nl-card-pre-register

[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 11-08-2024 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-05 08:43

Malarky

Wils voor wat ieder

Weet iemand wat bij de Nexo kaart in credit-mode dat deel uit de FAQ over de 18.9% APR betekent als je binnen 45 dagen je lening terugbetaald? https://support.nexo.com/...y-and-additional-interest

Hoe ik het begrijp: als je binnen 45 dagen nadat je je NEXO kaart voor het laatst gebruikt hebt (loop je constant tegenaan dus), je lening terugbetaald, loop je ongeacht of je Platinum Tier bent, tegen een jaarlijkse rente van 18,9% aan het aantal dagen dat je eerder dan 45 na uitgave terugbetaalde.

Oftewel je moet op een bepaalde manier zorgen dat je elke uitgave nooit eerder dan na 45 dagen aflost. Voor die 45 dagen betaal je dan 2.9% (mits je crypto collateral >20% van je totale euro krediet en mits je weer >10% NEXO tegenover je gehele Nexo account hebt).

Oftewel, ze maken het allemaal wel erg lastig en duur zo toch?

Als ik hun truc goed begrijp is het de bedoeling dat je bijzonder veel NEXO aanhoudt. Even voorrekenen:

- Stel ik geef per maand/30 dagen €2000 met mijn NEXO kaart uit om €40 (2%) NEXO te ontvangen
- Omdat ik niet eerder dan 45 dagen wil aflossen is mijn totale fiat krediet dus altijd rond de €3500
- Dat fiat krediet mag niet meer dan 20% (LTV) van mijn crypto balance zijn, dus ik moet nog 17.500 USDT aanhouden op mijn Nexo account. Voor die USDT krijg ik geen 13% rente want ik moet het steeds inzetten als collateral, kan niet op mijn savings account staan.
- Maar ik moet ook NEXO Platinum blijven voor o.a. de 2% cashback en lage LTV, dus ik moet nog 10% in NEXO aanhouden dat is $1.750 aan NEXO.
- Als ik precies na 45 dagen aflos, betaal ik nog steeds 2,9% APR, oftewel over 45 dagen is dat alsnog 0,36%, die alweer van de 2% cashback afgaat.
- Dan ga ik er vanuit dat je €0 fiat (dus geen debit-mode) of andere crypto op NEXO aanhoudt, anders moet je nog meer NEXO hebben om Platinum te blijven.
- Al met al dus $1.750 investeren in NEXO om 2% - 0,36% = 1,64% cashback over te houden.

Stel je dat je wel gewoon vervroegd aflost omdat je niet zoveel NEXO wilt aanhouden, dus je lost bijvoorbeeld elke 7 dagen af, dan heb je dus pas €3000 / 4 weken = €750 uitgegeven/ aan krediet openstaan. Daarvoor 20% collateral is 3.750 USDT en daarvoor 10% NEXO tokens is $375 in NEXO.

In ruil daarvoor betaal je wel steeds 45-7=38 dagen een rente van 18,9% APR, oftewel 1,96% over elke uitgave. Met 2% cashback heb je dan dus precies niets aan je NEXO kaart.

Zie ik het nu te negatief of slaat de NEXO kaart cashback eigenlijk nergens op?

Edit: ohh ik zie hier op Reddit dat bovenstaande alleen geldt als je de Borrow functie op je kaart hebt gebruikt: https://www.reddit.com/r/...epayment_credit_card_use/

[ Voor 8% gewijzigd door Malarky op 11-08-2024 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinkergagarin
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 30-10-2024
Spam

[ Voor 99% gewijzigd door Taro op 16-08-2024 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Knip ivm quote

[ Voor 146% gewijzigd door Taro op 16-08-2024 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinkergagarin
Knip

[ Voor 116% gewijzigd door Taro op 16-08-2024 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:03
@tinkergagarin Account speciaal aangemaakt voor de referral lijkt het?

In ieder geval komen er teveel termen en tokens voorbij die ik niet ken, klinkt als veel moeite. Daarnaast lijkt het minder uit te betalen dan Plutus dus ik blijf wel gewoon zitten.

[ Voor 12% gewijzigd door Nopheros op 16-08-2024 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@Nopheros Ja inderdaad, mooie shill incl. referral, bah wat doorzichtig.

@tinkergagarin Begin maar even helemaal opnieuw, dit is echt niet de bedoeling en dat weet je zelf ook wel.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinkergagarin
Nopheros schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:10:
@tinkergagarin Account speciaal aangemaakt voor de referral lijkt het?

In ieder geval komen er teveel termen en tokens voorbij die ik niet ken, klinkt als veel moeite. Daarnaast lijkt het minder uit te betalen dan Plutus dus ik blijf wel gewoon zitten.
Inderdaad! Op de telegram van Hi en Plutus was ik meer actief :) Ik heb ondertussen ook al een hoop van die kaartjes gebruikt. Hi, Plutus, Nexo, Coinbase...

Je hoeft niet al die moeite te doen, je kan gewoon een accountje aanmaken en in 1 keer je Fiat gebruiken en je GNO uitbetaald krijgen op je metamask.
Ik probeer gewoon uit te leggen wat er allemaal gebeurd achter de schermen (bij andere kaartjes verstoppen ze dat allemaal) maar hier is het nogal transparant.

Bij Plutus gijzelden ze mijn FIAT, soms dagen wachten op je geld. De Dex is nog altijd offline 2 jaar later. Enzoverder. Heb je het dan niet liever zelf in handen? Je vergeet ook dat je Plutus betaald maandelijks denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinkergagarin
Taro schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:12:
@Nopheros Ja inderdaad, mooie shill incl. referral, bah wat doorzichtig.

@tinkergagarin Begin maar even helemaal opnieuw, dit is echt niet de bedoeling en dat weet je zelf ook wel.
Hoe bedoel je? Shills genoeg en ik doe mijn best om het iedereen uit te leggen.
Zet mijn post dan terug zonder de Shill op zijn minst... haal gewoon de Ref eruit :)
Zelfs zonder shill is het echt een aanrader.

[ Voor 14% gewijzigd door tinkergagarin op 16-08-2024 18:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

tinkergagarin schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:18:
[...]

Hoe bedoel je? Shills genoeg en ik doe mijn best om het iedereen uit te leggen.
Zet mijn post dan terug zonder de Shill op zijn minst...
Je post een zichtbare link zonder referralcode met daarachter een link incl. referralcode, dat is gewoon smerig. Dus nee.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinkergagarin
Taro schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:19:
[...]

Je post een zichtbare link zonder referralcode met daarachter een link incl. referralcode, dat is gewoon smerig. Dus nee.
Huh? Je zag de ref toch? Enkel het laatste gigantische cijfer eraf gelaten om het wat proper te maken.
Ook had ik het gezegd in de tekst. Zet het dan even zonder ref link terug ik had niet door dat het zo erg was maar de discussie kunnen we gebruiken, samen onderzoeken werkt altijd beter ik hoor graag anderen hun mening :)

[ Voor 19% gewijzigd door tinkergagarin op 16-08-2024 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

tinkergagarin schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:21:
[...]

Huh? Je zag de ref toch? Enkel het laatste gigantische cijfer eraf gelaten om het wat proper te maken.
Ook had ik het gezegd in de tekst. Zet het dan even zonder ref link terug ik had niet door dat het zo erg was maar de discussie kunnen we gebruiken, samen onderzoeken werkt altijd beter ik hoor graag anderen hun mening :)
Lees anders even: Het algemeen beleid #verbodenspam. Discussie eindigt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinkergagarin
Knip

[ Voor 112% gewijzigd door Taro op 16-08-2024 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinkergagarin
Knip, feedback op moderatie mag in het feedback topic, niet hier

[ Voor 87% gewijzigd door Taro op 16-08-2024 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinkergagarin
Knip, don't jinx it.

[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 16-08-2024 19:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cmrm-iMPVfpgT78VgwTe1OR87Xw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TSCpHOtyOc19zWCKJNWDMz0J.jpg?f=fotoalbum_large

ByBit kaart mijn nieuwe fav. ipv Plutus kaart.
ByBit kaart geeft 2% cashback, zeer snel op te waarderen omdat ByBit ook iDeal heeft.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 01-06 13:50
Kol Nedra schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 13:02:
[Afbeelding]

ByBit kaart geeft 2% cashback, zeer snel op te waarderen omdat ByBit ook iDeal heeft.....
Pohh zitten aardig wat mitsen en maren aan een ByBit kaart..

Bijvoorbeeld:
- Wisselkosten: 0,5% (bovenop de wisselkoers van Mastercard)
- Crypto-conversiekosten: 0,9% (bovenop spot-kosten)
- Jaarlijkse kosten: Geen
- Inactiviteitskosten: Geen
- Kaartannulering: Geen
- Kaartuitgifte: Geen voor virtuele Bybit Card; 5 EUR/GBP/USDT voor fysieke Bybit Card
- Geldautomaatkosten: Gratis voor de eerste 100 EUR/GBP geldopnames per maand, daarna 2%

En ook nog eens dit:
https://www.bybit.nl/nl-N...er/article/Bybit-Card-T-C

Kan in de T&C niks vinden over de cashbacks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wisselkosten van andere valuta naar euro bedoel je?
ja klopt, maar van eur naar eur is gewoon 0%

het is straks wel verdomd handig om te offrampen, scheelt wel vragen bij de bank.

je kan ook cdc kaart/kucoin kaart gebruiken om te offrampen

[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 19-08-2024 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
Kol Nedra schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 12:19:
Wisselkosten van andere valuta naar euro bedoel je?
ja klopt, maar van eur naar eur is gewoon 0%

het is straks wel verdomd handig om te offrampen, scheelt wel vragen bij de bank.

je kan ook cdc kaart/kucoin kaart gebruiken om te offrampen
Waar zie jij info over die 2% cashback met de kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Son Gohan schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 15:30:
[...]

Waar zie jij info over die 2% cashback met de kaart?
https://www.google.com/ur...Vaw0SDCm2EMgLej8SP-_UJEUm

Tijdelijk als non-vip krijg je 2 procent cashback over 500 euro uitgaven, dus tot 10 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Son Gohan
knakworst schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 15:37:
[...]

https://www.google.com/ur...Vaw0SDCm2EMgLej8SP-_UJEUm

Tijdelijk als non-vip krijg je 2 procent cashback over 500 euro uitgaven, dus tot 10 euro per maand.
Gelijk geredirect naar bybit.nl...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Son Gohan schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 21:09:
[...]

Gelijk geredirect naar bybit.nl...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1fWK5P70YDkAG-kQDjw3tiVkJlE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pyCyWpSztE20fNk2AzpvMetZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-01 15:31
Son Gohan schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 11:15:
[...]

Pohh zitten aardig wat mitsen en maren aan een ByBit kaart..

Bijvoorbeeld:
- Wisselkosten: 0,5% (bovenop de wisselkoers van Mastercard)
- Crypto-conversiekosten: 0,9% (bovenop spot-kosten)
- Jaarlijkse kosten: Geen
- Inactiviteitskosten: Geen
- Kaartannulering: Geen
- Kaartuitgifte: Geen voor virtuele Bybit Card; 5 EUR/GBP/USDT voor fysieke Bybit Card
- Geldautomaatkosten: Gratis voor de eerste 100 EUR/GBP geldopnames per maand, daarna 2%

En ook nog eens dit:
https://www.bybit.nl/nl-N...er/article/Bybit-Card-T-C

Kan in de T&C niks vinden over de cashbacks..
Best een uitzoekwerkje.

Dus, even checken:

Betaling in EUR zone -> in EUR -> Geen fees, maar ook geen cashback
Betaling in EUR zone -> in USDT -> 2% cashback - 0,9% crypto conversion fee = 1,1% cashback

Betaling buiten EUR zone -> in EUR -> 1,4% Fee (0,9% crypto conversion fee + 0,5% foreign exchange fee)
Betaling buiten EUR zone -> in USDT -> 2% cashback - 0,9% crypto conversion fee - 0,5% foreign exchange fee = 0,6% cashback

Zeg ik het nu goed? Wij gaan binnenkort op vakantie, dus ben even aan het kijken of het slim is om de Bybit card uberhaupt te gebruiken op vakantie tegenover een 'gewone' creditcard.

[ Voor 8% gewijzigd door Tibbi3 op 24-08-2024 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-05 08:43

Malarky

Wils voor wat ieder

Tibbi3 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 08:55:
[...]

Betaling in EUR zone -> in USDT -> 2% cashback - 0,9% crypto conversion fee = 1,1% cashback
Nee je betaald ook nog de spotfee om EUR naar USDT te ruilen (immers je zal steeds nieuwe USDT in je account nodig hebben) en de spotfee om USDT terug naar EUR te ruilen, die 0.9% staat is "bovenop spot-kosten". Immers je betaald niet echt met USDT, maar met EUR die Bybit voor je swapped.

Als VIP0 betaal je dus nog 2x 0,20% takerfee voor Stablepairs (maximaal 1x zal je daar 0,15% makerfee van kunnen maken). Oftewel je kosten zijn 0,9% + 0,2% + 0,2% = 1,3% voor 2% cashback.

Voor 0,7% cashback zijn er betere opties in de markt. Om te beginnen met een deel via Trade Republic.

[ Voor 10% gewijzigd door Malarky op 30-08-2024 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:11
De laatste tijd steeds meer gedoe met Nexo. Uit het niets is de app retetraag en de logica van naar creditline wallets storten kan ik niet volgen. Ik ging er vanuit dat Nexo de coins met het hoogste LTV-ratio als eerste zou gebruiken, maar nee, er wordt een random selectie aan shitcoins gepakt met een lekker laag LTV-ratio waarna ik vervolgens een half uur bezig mag zijn om die terug naar de savingswallet te verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Renegade heeft nu een aparte actie om NFTs te kopen die overeenkomen met PLU levels, een beetje laag imho maar mochten mensen het niet weten, bij deze 😀

https://opensea.io/collec...es-hello-lifetime-rewards

[ Voor 6% gewijzigd door zenith op 31-08-2024 15:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Tibbi3 schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 08:55:
[...]

Best een uitzoekwerkje.

Dus, even checken:

Betaling in EUR zone -> in EUR -> Geen fees, maar ook geen cashback

Betaling buiten EUR zone -> in EUR -> 1,4% Fee (0,9% crypto conversion fee + 0,5% foreign exchange fee)
Betaling buiten EUR zone -> in USDT -> 2% cashback - 0,9% crypto conversion fee - 0,5% foreign exchange fee = 0,6% cashback

Zeg ik het nu goed? Wij gaan binnenkort op vakantie, dus ben even aan het kijken of het slim is om de Bybit card uberhaupt te gebruiken op vakantie tegenover een 'gewone' creditcard.
Als je gewoon euro's stort en dit gebruikt met je ByBit kaart is het gewoon 0% fee
ik heb 5 euro bonus ontvangen van ByBit (als je eenmalig 120 euro storte, is snel opgegaan aan Albert Heijn)

tevens ook eerste keer de cashback gebruikt (de punten) je hebt eigenlijk veel keuze, bijv een $ waarde van een muntje krijgen zoals ETH/BTC/XRP of TON, keuze kan ook zijn een stablecoin (USDT of USDC)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noid74
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 30-03 13:42
I gebruik de Bybitcard al maanden met tevredenheid. Als je met euro betaald heb je inderdaad geen fees en wel cashback. Dit is standaard 2% met een max van 10 euro per maand. Deze max wordt hoger als je een hogere VIP tier bereikt, maar die VIP tiers bereik je niet zo makkelijk.

Op het moment is er een promotie waar je 10% cashback verdient tot maximaal 600 euro. Deze promotie is tot eind oktober. Kan me bijna niet voorstellen dat je echt 10% cashback verdient over alles, maar over de eerste 200 euro heb ik al 2x 10 euro reward gekegen. Dus voorlopig gaat dat lekker.

Er is trouwens ook een reddit van de Bybit card met veel info:

https://www.reddit.com/r/BybitCard/
Kol Nedra schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 21:40:
[...]

Als je gewoon euro's stort en dit gebruikt met je ByBit kaart is het gewoon 0% fee
ik heb 5 euro bonus ontvangen van ByBit (als je eenmalig 120 euro storte, is snel opgegaan aan Albert Heijn)

tevens ook eerste keer de cashback gebruikt (de punten) je hebt eigenlijk veel keuze, bijv een $ waarde van een muntje krijgen zoals ETH/BTC/XRP of TON, keuze kan ook zijn een stablecoin (USDT of USDC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hier ook aangemeld voor de Bybit actie (ik had de kaart al in bezit, blijkbaar kun je dan ook meedoen). Volgens de app heb ik nog 60 tickets beschikbaar om 100 euro uit te geven en dan 10 euro terug te krijgen. Het gaat dus om 600 euro cashback over 6000 euro aan uitgaven. Lijkt me heel genereus, maar we gaan proberen hoever we komen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Eerstebcashback is binnen. Met curve betalingen it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
knakworst schreef op woensdag 4 september 2024 @ 07:52:
Eerstebcashback is binnen. Met curve betalingen it is.
Da’s mooi, kan ik augustus gbitten naar bybit ipv plutus :Y

Schrale atser dat ik ben }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Domino schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:02:
[...]

Da’s mooi, kan ik augustus gbitten naar bybit ipv plutus :Y

Schrale atser dat ik ben }:O
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_jADG6SQUB2EN68AyWGTKDfg4Pc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tyaz4NCItwPkxDzVw20xePLL.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De witter
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 20-11-2024
Dit werkt prima inderdaad, je krijgt cashback elke 100 euro. Dus 10 euro per "reward".
En dat al 24 uur nadat je de uitgave gedaan hebt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0MjbfhZLVlipcGl-P9U78u7a4as=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BxLmZy2K8lIOIaDy1C2x7SKH.jpg?f=fotoalbum_large

de 10 euro rewards kan je alleen gebruiken om nieuwe uitgaven mee te doen met je Bybitcard, je kan dit dus niet gebruiken om crypto te kopen of naar je bankrekening te storten.
Noid74 schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 17:55:
I gebruik de Bybitcard al maanden met tevredenheid. Als je met euro betaald heb je inderdaad geen fees en wel cashback. Dit is standaard 2% met een max van 10 euro per maand. Deze max wordt hoger als je een hogere VIP tier bereikt, maar die VIP tiers bereik je niet zo makkelijk.

Er is trouwens ook een reddit van de Bybit card met veel info:

https://www.reddit.com/r/BybitCard/
[...]

[ Voor 11% gewijzigd door De witter op 04-09-2024 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
De witter schreef op woensdag 4 september 2024 @ 09:26:
Dit werkt prima inderdaad, je krijgt cashback elke 100 euro. Dus 10 euro per "reward".
En dat al 24 uur nadat je de uitgave gedaan hebt:
Zojuist een gbit gedaan van 100 euro, kijken of die morgen cb heeft gegeven.
De witter schreef op woensdag 4 september 2024 @ 09:26:
de 10 euro rewards kan je alleen gebruiken om nieuwe uitgaven mee te doen met je Bybitcard, je kan dit dus niet gebruiken om crypto te kopen of naar je bankrekening te storten.
Je zou het wellicht via apple pay > bybit cc naar revolut kunnen laten betalen, en zo weer inzetten om btc te kopen. Geen idee op dat geblokkeerd is overigens, bij plutus werkt het inmiddels niet meer via die weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Tja geld = geld. Ik geef het wel gewoon lekker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:03

Coldcat

HODL

knakworst schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 22:05:
Hier ook aangemeld voor de Bybit actie (ik had de kaart al in bezit, blijkbaar kun je dan ook meedoen). Volgens de app heb ik nog 60 tickets beschikbaar om 100 euro uit te geven en dan 10 euro terug te krijgen. Het gaat dus om 600 euro cashback over 6000 euro aan uitgaven. Lijkt me heel genereus, maar we gaan proberen hoever we komen :)
Moet je dan per 100 euro claimen? Of telt het gewoon op en kun je alles in een bulk doorzetten?

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-05 23:37
Kol Nedra schreef op zaterdag 17 augustus 2024 @ 13:02:
[Afbeelding]

Hoe snel na je aanvraag had jij de fysieke Bybit-card binnen? Was dat binnen een week (ong. 6 dagen tussen dit en dit bericht), of duurde het langer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Coldcat schreef op woensdag 4 september 2024 @ 15:45:
[...]

Moet je dan per 100 euro claimen? Of telt het gewoon op en kun je alles in een bulk doorzetten?
Nee na aanmelden telt hij gewoon automatisch door. Geldautomaat telt niet mee, voor de rest bijna alles wel. Spend it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Eegee schreef op woensdag 4 september 2024 @ 17:04:
[...]

Hoe snel na je aanvraag had jij de Bybit-card binnen? Was dat binnen een week (ong. 6 dagen tussen dit en dit bericht), of duurde het langer?
Je krijgt gelijk een virtuele waar je ook die cashback mee kan binnenharken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-05 23:37
knakworst schreef op woensdag 4 september 2024 @ 17:20:
[...]
Je krijgt gelijk een virtuele waar je ook die cashback mee kan binnenharken.
Yep, sorry, vergeten te vermelden (eerder bericht bewerkt), het gaat me even om hoelang de fysieke erover doet om met de post te verschijnen. De virtuele kaart heb ik reeds actief :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bij mij duurde het een dag of 10 totdat ik de bybit kaart mocht laten stof happen.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gisteren een test-transactie gedaan. Vandaag kon ik de eerste 10 euro bonus al uitgeven. 10% cashback is best lekker *O* (misschien was het de deposit bonus, we gaan het meemaken).

Ik heb betaald met EUR. Ik las hierboven dat je dan ook 2% cashback op je aankopen zou krijgen. Echter zijn de punten niet bijgewerkt. Is die cashback nou enkel in USDT zoals te lezen is, of toch ook in EUR?

Eigenlijk een perfecte vervanger van Plutus zo!

[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 05-09-2024 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noid74
Normaal gesproken krijg je cashback in de vorm van rewards points. Deze reward points kan je automatisch laten omzetten naar USDT, maar je kan de punten ook (handmatig) omzetten in BTC, ETH of andere crypto. Andere mogelijkheid is vouchers van bijvoorbeeld Spotify aanschaffen via de reward points.

Tijdens deze campagne krijg je de cahback als airdrop in euro. Deze kan je vervolgens alleen uitgeven via de Bybitcard. Als straks de campagne is afgelopen verwacht ik de cashback weer in reward points.
Coldcat schreef op donderdag 5 september 2024 @ 11:30:
Gisteren een test-transactie gedaan. Vandaag kon ik de eerste 10 euro bonus al uitgeven. 10% cashback is best lekker *O* (misschien was het de deposit bonus, we gaan het meemaken).

Ik heb betaald met EUR. Ik las hierboven dat je dan ook 2% cashback op je aankopen zou krijgen. Echter zijn de punten niet bijgewerkt. Is die cashback nou enkel in USDT zoals te lezen is, of toch ook in EUR?

Eigenlijk een perfecte vervanger van Plutus zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noid74
Ik had mijn kaart na ongeveer 7 dagen binnen, maar dat is al weer een paar weken geleden.
Ik kan mij voorstellen dat er nu tijdens deze campagne veel kaarten worden aangevraagd in Nederland en dat het wellicht wat langer duurt.
Eegee schreef op woensdag 4 september 2024 @ 17:04:
[...]

Hoe snel na je aanvraag had jij de fysieke Bybit-card binnen? Was dat binnen een week (ong. 6 dagen tussen dit en dit bericht), of duurde het langer?

• Coldcat

Coldcat

HODL

Noid74 schreef op donderdag 5 september 2024 @ 12:11:
Normaal gesproken krijg je cashback in de vorm van rewards points. Deze reward points kan je automatisch laten omzetten naar USDT, maar je kan de punten ook (handmatig) omzetten in BTC, ETH of andere crypto. Andere mogelijkheid is vouchers van bijvoorbeeld Spotify aanschaffen via de reward points.

Tijdens deze campagne krijg je de cahback als airdrop in euro. Deze kan je vervolgens alleen uitgeven via de Bybitcard. Als straks de campagne is afgelopen verwacht ik de cashback weer in reward points.

[...]
Dankjewel! Helemaal helder op deze manier!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Bybit is zeer onbetrouwbaar gebleken. Na 2 maanden verificatie hebben ze mijn verificatie afgewezen. Wtf. Op een paspoort afgewezen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0BH1hN6fGf7bZOc1SjRCam2lLfQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1ycwZiiwis3r0mlHJ9uDHzTH.jpg?f=fotoalbum_large

Het moet niet gekker worden.
Het is dat ik een refund krijg van mijn inleg… zeggen ze, nadat ze deze eerst 2 maanden gegijzeld hebben.
Lekkere partij. Zonder reden afwijzen en het maar gooien op criminaliteit en geld wassen 🤔
Dat ze op basis van een zakenpaspoort beoordelen of iemand een crimineel is of geld zit te wassen.
Dan zullen ze je tegoeden ook wel zonder reden gaan blokkeren.
Let dus op !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

MTT schreef op donderdag 5 september 2024 @ 13:28:
Bybit is zeer onbetrouwbaar gebleken. Na 2 maanden verificatie hebben ze mijn verificatie afgewezen. Wtf. Op een paspoort afgewezen?

[Afbeelding]

Het moet niet gekker worden.
Het is dat ik een refund krijg van mijn inleg… zeggen ze, nadat ze deze eerst 2 maanden gegijzeld hebben.
Lekkere partij. Zonder reden afwijzen en het maar gooien op criminaliteit en geld wassen 🤔
Dat ze op basis van een zakenpaspoort beoordelen of iemand een crimineel is of geld zit te wassen.
Dan zullen ze je tegoeden ook wel zonder reden gaan blokkeren.
Let dus op !!
Is dat Bybit of Naga Pay?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

knakworst schreef op dinsdag 3 september 2024 @ 22:05:
Waar vind je die tickets terug en hoe kom je eraan?

*edit*
Ik heb iets verder gekeken dan mijn neus lang is. Ik heb het gevonden, geaccepteerd, en hij staat nu netjes op mijn kaart pagina.

[ Voor 12% gewijzigd door WishmasterNL op 05-09-2024 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 03:15
Hij bedoelt vast Naga Pay, aangezien de screenshot Naga Pay aangaf. Is wel vaag zeg, op paspoort afgewezen te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Heb al meer posts gezien van gebruikers die geweigerd worden door Naga. @MTT is zeker geen uitzonderlijk geval.

De cashback op de bybit kaart werkt tot nu toe voortreffelijk. Had nog de gehele maand augustus in curve hangen (wij betalen zowat alles met apple pay > curve), die zijn nu vrijwel allemaal via gbit overgezet naar bybit. Heeft al enkele honderden euro's aan cashback opgeleverd. Augustus was een dure maand |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hier ook al tientallen euro's cashback. Vraag me af of de stagiair in had moeten stellen, over 600 euro cashback, in plaats van 600 euro cashback. Bij een ponzicoin kun je nog verwachten dat ze 600 euro equivalent uitdelen. Dit zijn gewoon allemaal keiharde euro's. 600 euro p.p. tikt wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 08:34

Nicap

Tsssk....

Hier nog mensen die geregisgtreerd hebben bij Bybit vanwege dwze actie en de melding: "Your not eligible for this event" kregen?

Heb me gister aangemeld, maar ik kreeg dus die melding. Zie de actie ook niet terug in de app.
Moet wel zeggen dat ik dus nog niet geverifieerd ben als lvl 1. Maar dat kan ook niet direct na het aanklikken op die "register now" button.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Nvm, actie is NL only.

[ Voor 95% gewijzigd door Nubtrix op 08-09-2024 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper0808
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 31-05 01:04
Nicap schreef op zondag 8 september 2024 @ 10:53:
Hier nog mensen die geregisgtreerd hebben bij Bybit vanwege dwze actie en de melding: "Your not eligible for this event" kregen?

Heb me gister aangemeld, maar ik kreeg dus die melding. Zie de actie ook niet terug in de app.
Moet wel zeggen dat ik dus nog niet geverifieerd ben als lvl 1. Maar dat kan ook niet direct na het aanklikken op die "register now" button.
Exact dezelfde situatie hier. Account aangemaakt, nog niks geverifieerd. Wanneer ik op register now bij de actie klik krijg ik veel meldingen van: ‘You are not eligible for this event.’ Zou ik eerst moeten verifiëren of geld naar Bybit boeken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yxNIyCzNxJNOgfier0xOcWkoLbg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lPkIRLMYeBtCy5qiT4wT5fSL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-06 19:24
Jasper0808 schreef op zondag 8 september 2024 @ 13:44:
[...]

Exact dezelfde situatie hier. Account aangemaakt, nog niks geverifieerd. Wanneer ik op register now bij de actie klik krijg ik veel meldingen van: ‘You are not eligible for this event.’ Zou ik eerst moeten verifiëren of geld naar Bybit boeken?

[Afbeelding]
Yes je moet je eerst verifiëren

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-06 11:33
Toen ik vandaag 900 euro wilde storten op mijn ByBit kaart werden fiat deposits geblokkeerd en werd mij opeens om allerlei informatie gevraagd. Zoals bewijs van inkomsten, volledig transactieoverzicht van mijn bank van 3(!) maanden oud etc. En dat terwijl mijn account al geverifieerd was.

Vooral dat rekeningoverzicht is echt belachelijk en ga ik echt niet aanleveren.
ByBit gaat er weer uit bij mij ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Jdome schreef op woensdag 11 september 2024 @ 18:47:
Toen ik vandaag 900 euro wilde storten op mijn ByBit kaart werden fiat deposits geblokkeerd en werd mij opeens om allerlei informatie gevraagd. Zoals bewijs van inkomsten, volledig transactieoverzicht van mijn bank van 3(!) maanden oud etc. En dat terwijl mijn account al geverifieerd was.

Vooral dat rekeningoverzicht is echt belachelijk en ga ik echt niet aanleveren.
ByBit gaat er weer uit bij mij ;w
Ik heb meerdere rekeningen. Ik gebruik er altijd 1 waar weinig transacties op staan. Dan geef je niet alles weg.

Ze moeten zich houden aan wetgeving. Daar kun je niet omheen.

• MTT
  • Niet online

MTT

Ze kunnen je ook taggen als frauduleus of witwas praktijken als je een revolut rekening heb, zonder dat die gasten hiervoor enig bewijs leveren. Hun motto is, schuldig tot iets anders is bewezen.

[ Voor 36% gewijzigd door MTT op 12-09-2024 00:11 ]

• MTT
  • Niet online

MTT

RenaldoN schreef op zondag 8 september 2024 @ 14:02:
[...]

Yes je moet je eerst verifiëren
Mijn verificatie is afgekeurd na meer dan een maand, geen enkele reactie op berichten/emails

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-06 11:33
Coldcat schreef op woensdag 11 september 2024 @ 18:51:
[...]

Ze moeten zich houden aan wetgeving. Daar kun je niet omheen.
Bij Bitvavo bijvoorbeeld heb ik nog nooit 3 maanden aan transactieoverzichten van mijn bankrekening hoeven laten zien hoor. Terwijl ik daar veel grotere bedragen overheen heb laten gaan. Die hebben zich toch ook te houden aan dezelfde wetgeving?

[ Voor 11% gewijzigd door Jdome op 12-09-2024 13:48 ]

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Hoe moet ik dit precies interpreteren?

If a user withdraws any of their deposits within three (3) days after the 14-day deposit effective calculation period, they will automatically be disqualified.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Nicap schreef op donderdag 12 september 2024 @ 20:52:
If a user withdraws any of their deposits within three (3) days after the 14-day deposit effective calculation period, they will automatically be disqualified.
Volgens mij heel letterlijk: Als je 100 euro op je Bybit account stort, dan krijg je 10 euro kado op je creditcard.
Het is niet de bedoeling dat je die 100 euro dan meteen weer terug stort naar je bankrekening.

Ze willen dat je die 100 euro natuurlijk uitgeeft via de creditcard, zodat je daar bekend mee raakt en het meer gaat gebruiken.
Eventueel 100 euro pinnen uit een geldautomaat via de creditcard mag denk ik ook, maar dat is een aanname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Mr. Jinx schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:08:
[...]

Volgens mij heel letterlijk: Als je 100 euro op je Bybit account stort, dan krijg je 10 euro kado op je creditcard.
Het is niet de bedoeling dat je die 100 euro dan meteen weer terug stort naar je bankrekening.

Ze willen dat je die 100 euro natuurlijk uitgeeft via de creditcard, zodat je daar bekend mee raakt en het meer gaat gebruiken.
Eventueel 100 euro pinnen uit een geldautomaat via de creditcard mag denk ik ook, maar dat is een aanname.
Duidelijk.
Net maar een verificatie gedaan. Ben benieuwd. Volgende week een speedpedelec betalen, dus dat zou betekenen dat ik meteen aan de max zit wat betreft cashback.

Dan kan ik daarna dus die cashback gebruiken om mee te betalen met de ByBit kaart(virtuele).
Denk dat ik dan maar gelijk overstap van Plutus naar ByBit als dat bevalt. Scheelt wel iets, maar is te overzien.

Gelijk nog maar een vraag dan.
Ik zie dat die €100 deposit onder assets staan, maar dan wel in BTC. Nou is dat voor die 100 niet zon ramp met schommelingen, maar kan ik het beste converten naar USDT als ik het bedrag deposit voor de fiets?
Lijkt me wat stabieler. Lullig als ik in de winkel sta en de koers is net even gedaald.

[ Voor 14% gewijzigd door Nicap op 13-09-2024 17:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Niet online
Ik ben het ook allemaal nog aan het uitproberen, maar die cashback werkt echt goed.
Je krijgt dus telkens als je 100 euro hebt uitgegeven 10 euro kado tijdens de actie periode, met een max van 600 euro. Dat betekent dat je 10% terug kunt krijgen als je 6000 euro weet uit te geven.

Tot nu toe lijkt alles mee te worden geteld van wat je uitgeeft met de kaart. Boodschappen, abonnementen etc..

Als je geld stort met euro's, dan blijven het euro's. Dat is het makkelijkste. Ik zou dat voor creditcard betalingen niet omzetten naar BTC.

Je kunt het ook omzetten naar USDT en dan staken. Dan krijg je extra rente.
Alleen vind er dan wel bij elke betaling een conversie plaats naar euro's. Het is me nog niet helemaal duidelijk hoeveel percentage dat dan kost. Ik zie het niet echt terug.

ps: Bybit is wel echt een kermis met al die winacties en onoverzichtelijke interface met random telkens nieuwe tabbladen die worden geopend.

[ Voor 41% gewijzigd door Mr. Jinx op 13-09-2024 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Mr. Jinx schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:27:

Als je geld stort met euro's, dan blijven het euro's. Dat is het makkelijkste. Ik zou dat voor creditcard betalingen niet omzetten naar BTC.
Weet je dat zeker? Als ik bij assets kijk dan heb ik hem op EUR gezet, maar de 100 euro voor de verificatie schommelt steeds rond de 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Niet online
Dat komt omdat ze het naar USD en BTC omrekenen. Het is echt allemaal zo onoverzichtelijk.
Kijk eens bij Assets > Financien > Fiat
https://www.bybit.nl/user/assets/home/fiat?tab=fiatKey

Als het goed is staat daar gewoon het exacte bedrag dat je gestort hebt in euro's.
Anders is het ergens toch omgezet naar USDT of BTC ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Misschien heb ik het zelf wel niet goed gedaan en heb ik ipv een fiat deposit een crypto deposit gedaan.
Zal de volgende keer in elk geval beter opletten.

Edit: ik zie net een mail dat de €100 temporarily on hold is totdat de kyc klaar is. Zal daar wel door komen dan.

[ Voor 27% gewijzigd door Nicap op 13-09-2024 18:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De witter
Knip, spam

[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 13-09-2024 22:13 ]

• MTT
  • Niet online

MTT

Nicap schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:12:
Misschien heb ik het zelf wel niet goed gedaan en heb ik ipv een fiat deposit een crypto deposit gedaan.

Edit: ik zie net een mail dat de €100 temporarily on hold is totdat de kyc klaar is. Zal daar wel door komen dan.
Zet je maar schrap, die 24 uur overschrijden zonder schromen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De witter
Als je via ideal of sepa een overboeking hebt gedaan dan is het altijd fiat.
Om je fiat te checken kies je voor assets --> klik dan op het bedrag bij financiering. Je krijgt dan een overzicht van je crypto, maar naast crypto kan je voor fiat kiezen.
Nicap schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 18:12:

• De witter
Mr. Jinx schreef op vrijdag 13 september 2024 @ 17:27:

Je kunt het ook omzetten naar USDT en dan staken. Dan krijg je extra rente.
Alleen vind er dan wel bij elke betaling een conversie plaats naar euro's. Het is me nog niet helemaal duidelijk hoeveel percentage dat dan kost. Ik zie het niet echt terug.
Ik had eerst een link gepost maar die re-direct altijd naar Bybit NL. Dan maar een plaatje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iLqEgMKR_jM-s5J2B5npuZgqobo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dlRjw31mzItDgSpEyyBNf6wp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door De witter op 14-09-2024 11:03 ]

• smily01
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-05 19:04
Eeven een vraag over de Bybit debitcard. Kan je met de kaart in een keer EUR 5000 een produkt betalen zodat je een cashback van EUR 500 krijgt. Ik wil namelijk een elektrische brommer kopen...

• Fasthook
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06:55
smily01 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 20:37:
Eeven een vraag over de Bybit debitcard. Kan je met de kaart in een keer EUR 5000 een produkt betalen zodat je een cashback van EUR 500 krijgt. Ik wil namelijk een elektrische brommer kopen...
Daglimiet is standaard 5000,- ... maandlimiet 10.000,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 06:28
Ik ga de bybit ook aanvragen. Heb momenteel alles via curve naar plutus lopen. Als ik de gbit doe, hoe krijg ik dan makkelijk het geld van mijn plutus kaart naar mijn Iban? Voorheen via trade republic gedaan, maar die vragen ook al 10 euro voor het storten met credircard.
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-06 19:24
ElPensador schreef op zondag 15 september 2024 @ 20:20:
Ik ga de bybit ook aanvragen. Heb momenteel alles via curve naar plutus lopen. Als ik de gbit doe, hoe krijg ik dan makkelijk het geld van mijn plutus kaart naar mijn Iban? Voorheen via trade republic gedaan, maar die vragen ook al 10 euro voor het storten met credircard.
Iemand tips?
Niet, voor zover ik weet kan je het geld fiat niet meer van de Plutus halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
RenaldoN schreef op zondag 15 september 2024 @ 21:01:
[...]

Niet, voor zover ik weet kan je het geld fiat niet meer van de Plutus halen
Ik bedoel ook niet direct, maar via een omweg via een betaling met je creditcard naar een andere partij en dat je daar dan naar je IBAN kunt storten. Het kan bijvoorbeeld via Trade Republic, maar de kosten voor storten via creditcard zijn 10 euro. Ik zoek een betere / goedkopere manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Even een ByBit gebruikersvraag. Als ik een bedrag heb gestort op mijn ByBit account. Kan ik deze dan ook weer terugboeken naar een Iban?
Zoals hierboven al genoemd kan dit bij Plutus niet meer. Maar vroeg me af of dit bij ByBit wel kon.
Mijn account is namelijk nog niet geverifieerd. Ik gok dat ik eind volgende week mijn fiets mag gaan betalen. Hopelijk is dan de verificatie wel rond, maar ik zie het al gebeuren dat als ik het bedrag voor de fiets op ByBit stort, ik dan ineens een SoF verzoek krijg. Mocht daar teveel tijd overheen gaan, dan zal ik dus de fiets van een andere rekening moeten betalen. Maar dan hoop ik dus wel dat ik dan dat geld weer terug kan boeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nicap schreef op zondag 15 september 2024 @ 22:11:
Even een ByBit gebruikersvraag. Als ik een bedrag heb gestort op mijn ByBit account. Kan ik deze dan ook weer terugboeken naar een Iban?
Zoals hierboven al genoemd kan dit bij Plutus niet meer. Maar vroeg me af of dit bij ByBit wel kon.
Mijn account is namelijk nog niet geverifieerd. Ik gok dat ik eind volgende week mijn fiets mag gaan betalen. Hopelijk is dan de verificatie wel rond, maar ik zie het al gebeuren dat als ik het bedrag voor de fiets op ByBit stort, ik dan ineens een SoF verzoek krijg. Mocht daar teveel tijd overheen gaan, dan zal ik dus de fiets van een andere rekening moeten betalen. Maar dan hoop ik dus wel dat ik dan dat geld weer terug kan boeken.
Dat kan gewoon, kost 0.13 euro en kost 1-3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

smily01 schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 20:37:
Ik heb gister een Insta360 gekocht voor 519 euro, en nu heb ik voor 50 euro aan bonus. Moet dus werken. Wel onder 5000 euro daglimiet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Die Bybit kaart werk met stablecoins zie ik, hou je nog wel wat over van de 2% cashback als je ook de conversiekosten betaald om eerst van euro's stables te maken?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bybit pakt eerst de euro's die je met ideal gestort hebt. En dan is er 0 conversiekosten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ngnH2VknCz7grknRrNyZfz35BE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vpPYuByGQaA1C3P0kl0t9vM3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 68% gewijzigd door knakworst op 16-09-2024 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
knakworst schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:38:
Bybit pakt eerst de euro's die je met ideal gestort hebt. En dan is er 0 conversiekosten.
"Pakt eerst de euro's"? Je kan de kaart toch niet met euro's opwaarderen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:39:
[...]

"Pakt eerst de euro's"? Je kan de kaart toch niet met euro's opwaarderen?
Bybit kun je gewoon fiat op storten met ideal :?

Assets -> storten -> fiat -> eur

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mt1Ex46vCyKK5jkb92GBSZybir0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j7U8dng3phOAlFFuw72xVTS3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 45% gewijzigd door knakworst op 16-09-2024 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
knakworst schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:40:
[...]

Bybit kun je gewoon fiat op storten met ideal :?

Assets -> storten -> fiat -> eur

[Afbeelding]
Dat snap ik, maar ik kan niet met euro's betalen...
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/JzXqcZt/Naamloos.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:45:
[...]

[Afbeelding]
Die selectie heb ik ook. Maar hij pakt toch echt eerst je euro's als je die hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

[Afbeelding]
Die selectie heb ik ook. Maar hij pakt toch echt eerst je euro's als je die hebt.

Kijk ook eens nasr je bestedingsruimte als je fiat op bybit hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:01
Krijg je dan wel casback over uitgaven in euro's? Volgens de FAQ van Bybit krijg je geen cashback voor 'fiat funded transactions'.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrovski75
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:58
[...]

[Afbeelding]
Je moet niet klikken op "Betalen met" maar op "Storten", daar heb je de mogelijkheid om met iDeal wat euros te storten. Deze zie je dan als saldo en worden als eerste gebruikt bij betalingen, pas als deze op zijn worden andere valuta gebruikt als die er zijn.

Je hoeft verder ook helemaal niets met crypto te doen, het kán maar het hoeft niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

swbr schreef op maandag 16 september 2024 @ 13:51:
Krijg je dan wel casback over uitgaven in euro's? Volgens de FAQ van Bybit krijg je geen cashback voor 'fiat funded transactions'.
In ieder geval die 10% actie. Heb al 110 euro bonus uitsluitend met euro uitgaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPensador
Ik probeer via curve een gbit te doen naar de bybit kaart echter krijg ik de melding
"This card is in a different currency and cannot be used to Go Back in Time"
Is er iemand al succesvol geweest met gbit icm bybit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Jarrovski75 schreef op maandag 16 september 2024 @ 14:15:
[...]

Je moet niet klikken op "Betalen met" maar op "Storten", daar heb je de mogelijkheid om met iDeal wat euros te storten. Deze zie je dan als saldo en worden als eerste gebruikt bij betalingen, pas als deze op zijn worden andere valuta gebruikt als die er zijn.

Je hoeft verder ook helemaal niets met crypto te doen, het kán maar het hoeft niet.
Dat storten snap ik, maar bijzonder dat het er niet bij staat dat je met euro's kan betalen. En als je dat doet is dus de vraag of je (los van promoties) hier cashback op krijgt zoals ik het lees

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op maandag 16 september 2024 @ 14:45:
[...]

Dat storten snap ik, maar bijzonder dat het er niet bij staat dat je met euro's kan betalen. En als je dat doet is dus de vraag of je (los van promoties) hier cashback op krijgt zoals ik het lees
Op een oude euro betaling verdiende ik ook punten. Dat is wel al zes maanden geleden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPensador
ElPensador schreef op maandag 16 september 2024 @ 14:42:
Ik probeer via curve een gbit te doen naar de bybit kaart echter krijg ik de melding
"This card is in a different currency and cannot be used to Go Back in Time"
Is er iemand al succesvol geweest met gbit icm bybit?
Het lijkt erop dat Curve de kaart heeft gedetecteerd in GBP. Je kan de Card currency zelf in in EUR zetten (met de warning dat je FX kosten kunt krijgen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De witter
Je krijgt altijd cashback over euro's. Voorheen was dit alleen over uitgaven in crypto, maar dat is al een tijdje veranderd. Waarschijnlijk is de FAQ nog niet aangepast. Als de 10% actie weer voorbij is (na 31 oktober) krijg je nog 2% cashback in reward points. Reward points kan je weer omwisselen voor USDT, BTC of Spotify vouchers.

Het Youtube filmpje waarin alles wordt uitgelegd mag ik hier helaas niet posten :-(
knakworst schreef op maandag 16 september 2024 @ 14:41:
[...]

In ieder geval die 10% actie. Heb al 110 euro bonus uitsluitend met euro uitgaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smily01
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-05 19:04
Even een vraag. Hoe kan je een bedrag vanuit de FIAT-rekening naar de debitcardrekening van Bybit overboeken. Is dat mogelijk? Ik kom er namelijk niet uit op de website van Bybit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-06 20:02

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

@smily01 dat kan niet - het is één en hetzelfde tegoed.

... en oranje! :P

Pagina: 1 2 ... 17 Laatste