Ik ga niet klagen dat ik oktober mis qua punten dan.knakworst schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:04:
[...]
Ja. Alleen zou dat helemaal niet hebben moeten gebeuren. Want ik krijg ook nog 10 procent cashback. Nu is het dus 12 procent over een gedeelte
Het lijkt erop dat Bybit de 10% actie 2 maanden heeft verlengt, maar de standaard 2% cashback niet 2 maanden langer in pauze heeft gezet ;-)
Hier ook. Is wel tot maximaal 10 euro cashback per maand geloof ik (als je geen VIP hebt), maar is toch mooi meegenomen!bureno schreef op woensdag 6 november 2024 @ 15:10:
Het lijkt erop dat Bybit de 10% actie 2 maanden heeft verlengt, maar de standaard 2% cashback niet 2 maanden langer in pauze heeft gezet ;-)
Hebben jullie ook een mailtje van Bybit ontvangen dat de cashback/Bonus die je krijgt voor je uitgaven binnen een bepaalde tijd verlopen?
Hier geen mail gehad, maar ik doe bijna dagelijks wel 1 of meerdere transacties met de Bybit kaart. Hierbij wordt eerst je bonus tegoed voor gebruikt, en daarna pas de euro's die je als debit tegoed hebt gestort op de kaart.
Ben er dus niet bang voor dat een toegekende bonus zal verlopen.
Ben er dus niet bang voor dat een toegekende bonus zal verlopen.
Dat was altijd al zo. Kijk maar bij je bonussen, het is een soort coupon met houdbaarheidsdatum. Iets van twee maanden oid.smily01 schreef op woensdag 6 november 2024 @ 19:40:
Hebben jullie ook een mailtje van Bybit ontvangen dat de cashback/Bonus die je krijgt voor je uitgaven binnen een bepaalde tijd verlopen?
Krijg net wel een mailtje dat je punten gaat krijgen vanaf 15 nov ipv de rechstreekse cashback, kunt de punten wel direct omwisslen voor usdt
[ Voor 27% gewijzigd door alki op 07-11-2024 12:01 ]
Ik lees net dat ze met de ByBit kaart de 10% auto cashback gaan omzetten in ByBit Card Points:
Als ik bij de Auto-Cashback kijk dan kan ik kiezen tussen USDT, BTC en ETH. Weten jullie of het automatisch converten van de cashback ook gebeurd als ik BTC selecteer? Er is hier nergens wat over te vinden.Starting from November 15, the 10% cashback will be switched to a Bybit Card Points mechanism, where equivalent cashback will be awarded in Bybit Card Points. Users will have the option to activate Auto-Cashback, where points are automatically redeemed as USDT, or keep the points and redeem items on the Bybit Card Rewards Market.
Nou, dat wordt dan voor 15 November nog ff snel wat uitgeven om die limiet van 6K vol te maken
Als ik het goed begrijp dan kun je USDT zonder wisselkosten automatisch gebruiken voor card uitgaven? Dus indirect toch 'cash'. Bij de andere munten heb je omwisselkosten.EKlvin schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:20:
Als ik bij de Auto-Cashback kijk dan kan ik kiezen tussen USDT, BTC en ETH. Weten jullie of het automatisch converten van de cashback ook gebeurd als ik BTC selecteer? Er is hier nergens wat over te vinden.
[ Voor 14% gewijzigd door U123456 op 07-11-2024 13:21 ]
Als je via de card met crypto betaald heb je 0,9% kosten; daarom beter zelf vantevoren naar euro omwisselen.U123456 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 13:19:
[...]
Als ik het goed begrijp dan kun je USDT zonder wisselkosten automatisch gebruiken voor card uitgaven? Dus indirect toch 'cash'. Bij de andere munten heb je omwisselkosten.
Weliswaar is er geen fee voor USDT-EUR, maar je hebt natuurlijk (minstens) met een bid-ask spread te maken.
De laatste paar dagen hebben meerdere gebruikers gemeld dat de 10% bonussen blijven hangen (d.w.z. toegekend maar niet uitbetaald (en niet te claimen, wat echter ook niet nodig zou moeten zijn) ), terwijl het vantevoren vlekkeloos werkte. Onduidelijk waar dit aan ligt...paul-s83 schreef op donderdag 7 november 2024 @ 12:40:
Nou, dat wordt dan voor 15 November nog ff snel wat uitgeven om die limiet van 6K vol te maken
Ik wacht even met nieuwe, grotere uitgaven.
Imho is het not done om eerst een bestaande actie die gaat op manier x te verlengen, en dan ineens manier y in te zetten. Nu heb je geen echte 10% meer omdat je linksom of rechtsom kosten moet maken voor het omzetten. Kan helaas ook niet 1,2,3 nagaan of het oude systeem nou nog blijft werken tot die tijd of dat je USDT opbouwt en dat na 15 november erbij wordt gezet.alki schreef op donderdag 7 november 2024 @ 11:57:
Krijg net wel een mailtje dat je punten gaat krijgen vanaf 15 nov ipv de rechstreekse cashback, kunt de punten wel direct omwisslen voor usdt
Beetje jammer, maar goed alsnog beter dan veel alternatieven
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Als je usdt neemt, usdt -> eur is in mijn ervaring nul kosten bij bybit. Dus in de praktijk zal het 10 procent blijven.2Dutch schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:14:
[...]
Imho is het not done om eerst een bestaande actie die gaat op manier x te verlengen, en dan ineens manier y in te zetten. Nu heb je geen echte 10% meer omdat je linksom of rechtsom kosten moet maken voor het omzetten. Kan helaas ook niet 1,2,3 nagaan of het oude systeem nou nog blijft werken tot die tijd of dat je USDT opbouwt en dat na 15 november erbij wordt gezet.
Beetje jammer, maar goed alsnog beter dan veel alternatieven
Dat is dan wel top, anders zou het extra zuur zijnknakworst schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:20:
Als je usdt neemt, usdt -> eur is in mijn ervaring nul kosten bij bybit. Dus in de praktijk zal het 10 procent blijven.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ter info:alki schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:28:
Eens kijken of ik mn nieuwe keuken kan betalen met de bybit card haha, zit ik meteen aan de limiet
- er zijn limieten per dag en maand
- je moet dan wel je 600€ cashback binnen een maand daarna via de Bybit card gebruiken, anders vervalt die.
Bij crypto.com zijn er nieuwe tiers:
450 euro aan CRO = 2%, max 25 usd p/m
4500 euro aan CRO = 3.5% max 75 usd p/m
45000 euro aan CRO = 5%, geen limiet
450 euro aan CRO = 2%, max 25 usd p/m
4500 euro aan CRO = 3.5% max 75 usd p/m
45000 euro aan CRO = 5%, geen limiet
Inderdaad hier ook de 10 eur coupons die blijven hangen bij Bybit (en wat punten die je mag houden).
Iemand al wat gezien hoe Bybit de hangende coupons gaat oplossen?
Verwacht dat het de 15de punten gaan worden 🤷♂️
Nog maar even weekend afwachten en anders ticket aanmaken.
Iemand al wat gezien hoe Bybit de hangende coupons gaat oplossen?
Verwacht dat het de 15de punten gaan worden 🤷♂️
Nog maar even weekend afwachten en anders ticket aanmaken.
Ik ben nog niet over de max cashback. Ik merk dat de afgelopen drie dagen de 10 euro coupon niet automatisch wordt aangemaakt en geclaimd. Iemand anders meer last van? Daarnaast ik zie dat er 8 op auto claim staan. Die zijn allemaal al gebruikt. Er komen geen nieuwe coupons bij. Wat vreemd is dat ik een paar earn point heb verdiend maar dat komt niet overeen met 10 euro.
:strip_exif()/f/image/pBYRmP0RUX4asRBDYfESj5yP.jpg?f=fotoalbum_large)
Zelfde hier.IUser schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 12:21:
Ik ben nog niet over de max cashback. Ik merk dat de afgelopen drie dagen de 10 euro coupon niet automatisch wordt aangemaakt en geclaimd. Iemand anders meer last van? Daarnaast ik zie dat er 8 op auto claim staan. Die zijn allemaal al gebruikt. Er komen geen nieuwe coupons bij. Wat vreemd is dat ik een paar earn point heb verdiend maar dat komt niet overeen met 10 euro. [Afbeelding]
Sowieso is het maar onoverzichtelijk allemaal in die app. Maak af en toe een printscreen om te kijken of het allemaal wel juist verwerkt wordt maar n.a.v. de berichten hier toch maar eens beter in de gaten gaan houden
Nog meer gratis geld. Niet te geloven.IUser schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:29:
Een nieuw email van bybit. Dus na 15 nov krijgt men ongelimiteerd 10%? Wat vaag. [Afbeelding]
Ik snap er weinig meer van en het overzicht op bybit is om te huilen dus of het nu nog klopt, geen idee.
Ik wacht een weekje en reken het dan allemaal wel weer uit of ik nog steeds 10% krijg. Heb bovenstaande mail ook niet ontvangen.
Ik wacht een weekje en reken het dan allemaal wel weer uit of ik nog steeds 10% krijg. Heb bovenstaande mail ook niet ontvangen.
Ticket aangemaakt, dit is het antwoord:
Please note that there is currently a reward stock depletion and we are replenishing it as soon as possible. Please try to claim your vouchers, if any, within the next few days.
Denk dat ze bedoelen dat de mensen die al aan de 600 euro cap zaten, opnieuw 600 euro cap krijgen vanaf 15 november. Dat is mooi meegenomenIUser schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:29:
Een nieuw email van bybit. Dus na 15 nov krijgt men ongelimiteerd 10%? Wat vaag. [Afbeelding]
Er zit geen limiet op. Gratis moneyzzz. Waar halen ze dat vandaan toch..Jdome schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:38:
[...]
Denk dat ze bedoelen dat de mensen die al aan de 600 euro cap zaten, opnieuw 600 euro cap krijgen vanaf 15 november. Dat is mooi meegenomen
Heb het ook opgegeven om alles te spreadsheeten, het is te warrig op de manier waarop ze het (althans nu, na 15e maar ff loeren) doen, maar tot zover ik het kan zien klopt het wel. Ik spiek in de assetgeschiedenis (ff filter op EUR) en daar zie ik dat bijvoorbeeld een transactie bij webshop x is afgehandeld maar dan niet voor het oorspronkelijke bedrag maar 10 euro minder. Dat is de beste manier om te zien dat er iets is verrekend.Nopheros schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:52:
Ik snap er weinig meer van en het overzicht op bybit is om te huilen dus of het nu nog klopt, geen idee.
[delete]
[ Voor 90% gewijzigd door Chaes op 08-11-2024 16:09 ]
Hier bij bybit krijg na mijn video verificatie en 2x 100 sorten nu : extra documenten aanleveren. Moet je echt een selfie maken met handgeschreven tekst? Geen printer hier en lijkt me erg veel gedoe
Klopt. Je moet een selfie maken met de stukken en een apart blaadje met datum en naam en enz.Theswitch schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 19:27:
Hier bij bybit krijg na mijn video verificatie en 2x 100 sorten nu : extra documenten aanleveren. Moet je echt een selfie maken met handgeschreven tekst? Geen printer hier en lijkt me erg veel gedoe
Ah,je hoeft niet je eigen gezicht uit te printen dus 😀. Blijft lastig in engels wat ze exact willen hebben.
Heb deze procedure ook moeten doorlopen, ff een door Bybit gevraagde tekst op een papiertje schrijven, deze naast je hoofd houden en een selfie maken.Theswitch schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 19:27:
Voor al je privacy 😄IUser schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 14:48:
[...]
Er zit geen limiet op. Gratis moneyzzz. Waar halen ze dat vandaan toch..
Ik snap werkelijk helemaal niks van Bybit. Ik heb de € 600 cashback al uitgespeeld. Maar las hier in het topic dat er een mail verstuurd was dat deze per 15 november verlengd werd.
Had geen mail ontvangen, dus logte even in op de app om te zien of daar ergens een aanmeld banner te vinden was. Die vond ik niet. Maar wel in mijn rewards hub 2 beloningen ter waarde van 920 USDT
Geen idee waarom of waarvoor. Maar heb ze geclaimd en er staat nu weer € 850 saldo op de kaart.
Begin dat hele Bybit steeds leuker te vinden zo
Edit: na wat rondklikken in de onoverzichtelijke app ben ik er achter. Heb een reward van 900 usdt ontvangen voor “Bybit Card Kampioenschap”. Daar doe je kennelijk automatisch aan mee, want kan me niet herinneren dat ik daarvoor aangemeld heb.
Had geen mail ontvangen, dus logte even in op de app om te zien of daar ergens een aanmeld banner te vinden was. Die vond ik niet. Maar wel in mijn rewards hub 2 beloningen ter waarde van 920 USDT
Geen idee waarom of waarvoor. Maar heb ze geclaimd en er staat nu weer € 850 saldo op de kaart.
Edit: na wat rondklikken in de onoverzichtelijke app ben ik er achter. Heb een reward van 900 usdt ontvangen voor “Bybit Card Kampioenschap”. Daar doe je kennelijk automatisch aan mee, want kan me niet herinneren dat ik daarvoor aangemeld heb.
[ Voor 17% gewijzigd door CHRlS op 09-11-2024 07:38 ]
Van harte. Gewoon met wat gbit'en 600+900, circa 25 procent cashback. Nu in btc stoppen en wachten op een 4x, heb je alles terugCHRlS schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 07:28:
Ik snap werkelijk helemaal niks van Bybit. Ik heb de € 600 cashback al uitgespeeld. Maar las hier in het topic dat er een mail verstuurd was dat deze per 15 november verlengd werd.
Had geen mail ontvangen, dus logte even in op de app om te zien of daar ergens een aanmeld banner te vinden was. Die vond ik niet. Maar wel in mijn rewards hub 2 beloningen ter waarde van 920 USDT![]()
Volgens mij zijn de vouchers op maar komt het wel weer terug. Tenzij ze opeens een gat in de boekhouding in NL hebben opgemerktColdcat schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 07:39:
Het lijkt erop dat de 10% actie voorbij is?
[Afbeelding]
Gefeliciteerd! Ikzelf had 1400 USDT gewonnen met de kaart kampioenschap. Binnenkort weer 600 euro cashback erbij, dus dan komt het totaal op 2500 euro wat ik van ByBit heb gekregen. Lijkt Sinterklaas welCHRlS schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 07:28:
Had geen mail ontvangen, dus logte even in op de app om te zien of daar ergens een aanmeld banner te vinden was. Die vond ik niet. Maar wel in mijn rewards hub 2 beloningen ter waarde van 920 USDT![]()

Ohja en een tip. Die bonus kan je niet uitbetalen op je bankrekening. Maar als je bij de Mediamarkt er wat mee koopt en later terugbrengt, kun je gebruik maken van retourpinnen. Zo kun je het alsnog op je bankrekening krijgen.
[ Voor 9% gewijzigd door Jdome op 09-11-2024 08:18 ]
Das ook een goeie. Zelf deed ik betalingen BIT-en via Curve van mijn ING CC naar Bybit. En dan het positive CC saldo wat bij ING staat weer uitbetalen naar lopende rekening.Jdome schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 08:17:
[...]
Ohja en een tip. Die bonus kan je niet uitbetalen op je bankrekening. Maar als je bij de Mediamarkt er wat mee koopt en later terugbrengt, kun je gebruik maken van retourpinnen. Zo kun je het alsnog op je bankrekening krijgen.
Ik heb dezelfde melding hier staan, dat hij niet geclaimd is vanwege de first come, first serve basis en dat ze op zijn. Vraag me dan wel af, doen deze dan nog mee als ze mogelijk weer beschikbaar worden of kan ik deze nu helemaal afschrijven? Vreemd wel als je net hebt aangekondigd door te gaan met de actie. Blijft wel een beetje vreemde gang van zaken daar allemaal.knakworst schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 07:59:
[...]
Volgens mij zijn de vouchers op maar komt het wel weer terug. Tenzij ze opeens een gat in de boekhouding in NL hebben opgemerkt
[ Voor 9% gewijzigd door Zinloos1 op 09-11-2024 11:09 ]
Heeft iedereen deze mail gekregen? Ik niet namelijkIUser schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:29:
Ik niet maar heb me afgemeld voor reclame spamElPensador schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 12:13:
[...]
Heeft iedereen deze mail gekregen? Ik niet namelijk
Hier ook de mail ontvangen. Zonde, zat al bijna aan de limiet van 6K en daarom eergisteren voor 4K aan vliegtickets direct met mijn reguliere Credit Card afgetikt (zonder tussenkomst van Curve zoals ik normaliter doe).ElPensador schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 12:13:
[...]
Heeft iedereen deze mail gekregen? Ik niet namelijk
Daarnaast wel een mooie 100 USD bonus mogen claimen :
/f/image/YXZYfKEyLNhf1d9tg1DiNCCX.png?f=fotoalbum_large)
Heb je alsnog een manier gevonden om mee te doen aan de actie?
Nee nog niet, ik wacht gewoon nog even met gbit.ElPensador schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 18:56:
[...]
Heb je alsnog een manier gevonden om mee te doen aan de actie?
Kreeg opeens een mail van bybit dat mijn account "geflagged " waarbij ze aangaven dat ik volgens hun de referal had misbruikt . Omdat er meerdere accounts op het zelfde IP adres zaten.
Nou heb ik inderdaad mijn vriendin bybit ook aangesmeerd en die zit uiteraard op hetzelfde adres maar dat mag dus niet?
Ik heb nog wel 9 10% bonnen klaarstaan die ik niet kan claimen op een of.andere manier. Voorheen werden deze automatisch geclaimd en verrekend.
Mijn vriendin had ook een betaling van 3000 euro gedaan en daar werd aangegeven dat ze de betaling gingen controleren en dit 1-2 werkdagen kon duren. Vervolgens werd deze verlengd naar 5 werkdagen. Maar eens contact opgenomen met bybit aangezien het wel lang duurde. Konden ze ons niet echt antwoord geven ,maar konden we de betaling wle annuleren , maar dat kan 5 - 15 werkdagen duren ... lekker dan
Nou heb ik inderdaad mijn vriendin bybit ook aangesmeerd en die zit uiteraard op hetzelfde adres maar dat mag dus niet?
Ik heb nog wel 9 10% bonnen klaarstaan die ik niet kan claimen op een of.andere manier. Voorheen werden deze automatisch geclaimd en verrekend.
Mijn vriendin had ook een betaling van 3000 euro gedaan en daar werd aangegeven dat ze de betaling gingen controleren en dit 1-2 werkdagen kon duren. Vervolgens werd deze verlengd naar 5 werkdagen. Maar eens contact opgenomen met bybit aangezien het wel lang duurde. Konden ze ons niet echt antwoord geven ,maar konden we de betaling wle annuleren , maar dat kan 5 - 15 werkdagen duren ... lekker dan
Nou die email kan ik dus ook verwachten038Zwolle schreef op zondag 10 november 2024 @ 01:42:
Kreeg opeens een mail van bybit dat mijn account "geflagged " waarbij ze aangaven dat ik volgens hun de referal had misbruikt . Omdat er meerdere accounts op het zelfde IP adres zaten.

Geen update over denk ik? Ik heb helaas ook een aantal zelfde bonussen staan.. die niet te claimen zijnColdcat schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 07:39:
Het lijkt erop dat de 10% actie voorbij is?
[Afbeelding]
Ze gaven in de mail aan dat ik daarom geen referral bonussen meer krijg, maar dat we niet geblokkeerd zouden worden (leek me ook wel een beetje overdreven)...
Ik heb de voorwaarden niet echt doorgelezen, maar ik vind het wel raar dat hier opeens een probleem van gemaakt word.
[ Voor 15% gewijzigd door 038Zwolle op 10-11-2024 11:46 ]
App is inderdaad vreselijk, user experience is waardeloos, maar het werkte prima de eerste weken.
Is er bij iemand waar 10% cashback nog wél werkt? Of heeft iedereen problemen met het claimen?
Is er bij iemand waar 10% cashback nog wél werkt? Of heeft iedereen problemen met het claimen?
[ Voor 8% gewijzigd door 038Zwolle op 10-11-2024 14:14 ]
Volgens mij heeft iedereen problemen te claimen. Ik heb 56x10 euro bonus gehad en ook direct weer via de kaart uitgegeven. De laatste 3 heb ik niet ontvangen, maar ook niet de "normale" 2% die je kreeg voor de actie. Volgens mij is het een bug.
Gisteren nog een aantal GBIT's uitgevoerd via Curve. Had nog 1 bonus om te claimen, en die is netjes op de eerste transactie toegepast.
Op de overige transacties heb ik echter geen nieuwe bonussen ontvangen, hoop dat dit een bug is en dat ze alsnog aan mijn account worden toegevoegd. Voor nu wacht ik eventjes met uitvoeren van nieuwe transacties.
Op de overige transacties heb ik echter geen nieuwe bonussen ontvangen, hoop dat dit een bug is en dat ze alsnog aan mijn account worden toegevoegd. Voor nu wacht ik eventjes met uitvoeren van nieuwe transacties.
Wilde gisteren 1000 euro storten om te gbit te doen bij bybit
Krijg ik nu de vraag om mn complete inkomens gegevens up te loaden echt bizar wat ze allemaal vragen.
Mooi niet
Krijg ik nu de vraag om mn complete inkomens gegevens up te loaden echt bizar wat ze allemaal vragen.
Mooi niet
[ Voor 3% gewijzigd door alki op 11-11-2024 09:49 ]
hier dezelfde vraag gekregen voor de 2e keer. Alle documenten weer inleveren niet echt handig dit zo..alki schreef op maandag 11 november 2024 @ 09:47:
Wilde gisteren 1000 euro storten om te gbit te doen bij bybit
Mooi niet
Van het kastje naar de muur lopen...
Bybit cashbackbonus is terug. Vergeet niet om eerdere handmatig te claimen.
Je gaat toch niet je salarisstrook en 3 maanden bankgegeven uploadenDancePlaza schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:42:
[...]
hier dezelfde vraag gekregen voor de 2e keer. Alle documenten weer inleveren niet echt handig dit zo..
Hoe kan je deze handmatig toevoegen?maximmladenov schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:44:
Ik heb die vraag in het begin ook gekregen maar heb deze gewoon genegeerd. Na een paar dagen werkte mijn account weer en daarna nooit meer een melding gekregen.DancePlaza schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:42:
[...]
hier dezelfde vraag gekregen voor de 2e keer. Alle documenten weer inleveren niet echt handig dit zo..
Hmm ik heb geen optie om te claimen. Er staat enkel dat ik nog een aantal heb openstaan
Ik tapte er gewoon op, ook al stond er automatisch claimen, en ik kreeg een popup met dat het geclaimed was, en het getal was op 0 gezet ipv 1.Space12345 schreef op maandag 11 november 2024 @ 15:46:
Hmm ik heb geen optie om te claimen. Er staat enkel dat ik nog een aantal heb openstaan
[ Voor 6% gewijzigd door Eegee op 11-11-2024 15:50 ]
Thanks voor de update. Toch weer 60 euro gratis shoppen nu!maximmladenov schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:44:
Hmm interessant, ik probeer overal op te klikken, maar het lijkt hier niet te werken, er staat ook nog dat het pending isEegee schreef op maandag 11 november 2024 @ 15:50:
[...]
Ik tapte er gewoon op, ook al stond er automatisch claimen, en ik kreeg een popup met dat het geclaimed was, en het getal was op 0 gezet ipv 1.
Bij mij is het ook gelukt om handmatig te claimen. Toch weer 70 euro
Ok ik heb hem ook nu.... Ik had niet goed genoeg gekeken hoe je er kwam. Er zijn zoveel manier om erop te komen, maar alleen op die manier kan je erbij komen. Thanks!
nee ik heb ook niet alle gegevens aan geleverd, alleen een loonstrook en een bankafschrift met een bybit transactie op. Verder alles wat niet relevant is gemaskeerd. Daarna geen vragen meer gehad.alki schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:46:
[...]
Je gaat toch niet je salarisstrook en 3 maanden bankgegeven uploaden
Van het kastje naar de muur lopen...
Nou is door bybit weer vrijgegeven. Maak ik 100 euro inleg via ING, ok!. Daarna een hoger bedrag, blokkeert ING mij al weer voor de 2e keer! Why! Ze willen zeker niks met bybit te maken hebben.
Hier idd wel een loonstrook, maar geen 3 maanden banktransacties. Volgens mij 1 pagina met wat transacties en mijn naam erop.DancePlaza schreef op maandag 11 november 2024 @ 20:28:
[...]
nee ik heb ook niet alle gegevens aan geleverd, alleen een loonstrook en een bankafschrift met een bybit transactie op. Verder alles wat niet relevant is gemaskeerd. Daarna geen vragen meer gehad.
Speltip:Theswitch schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:44:
Nou is door bybit weer vrijgegeven. Maak ik 100 euro inleg via ING, ok!. Daarna een hoger bedrag, blokkeert ING mij al weer voor de 2e keer! Why! Ze willen zeker niks met bybit te maken hebben.
Hou crypto zo veel mogelijk weg bij je huisbank. Open een gratis revolut account ofzo, kan je met ideal ook gewoon storten op bybit. Veel te veel nare verhalen gelezen dat een bank je rekening bevriest vanwege een onderzoek.
Het lijkt erop dat je via notifications jezelf kunt aanmelden, zojuist gedaan. Moet het nog testenknakworst schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 20:15:
[...]
Nee nog niet, ik wacht gewoon nog even met gbit.
Haha heb gewoon een payslip generator gebruikt en alles staat weer open 😂😂paul-s83 schreef op maandag 11 november 2024 @ 22:39:
[...]
Hier idd wel een loonstrook, maar geen 3 maanden banktransacties. Volgens mij 1 pagina met wat transacties en mijn naam erop.
Ik zit bijna aan de 600 euro cashback, maar ik kreeg een aantal dagen geleden een mail met de volgende zin:
Moet je hier nog iets voor doen? Of reset alles automatisch als je aan de 600 euro cashback zit?Grijp je kans om opnieuw deel te nemen aan het evenement!
Als je al de beloningslimiet van € 600 al hebt behaald, hebben we goed nieuws voor jou! Je kunt nu opnieuw meedoen en doorgaan met verdienen!
Dat weten we vrijdag pas.conara schreef op woensdag 13 november 2024 @ 20:38:
Ik zit bijna aan de 600 euro cashback, maar ik kreeg een aantal dagen geleden een mail met de volgende zin:
[...]
Moet je hier nog iets voor doen? Of reset alles automatisch als je aan de 600 euro cashback zit?
Vanaf 15 november gaat het pas in.
Zit zelf ook te wachten en spaar alles op op met Curve alles om te zetten naar ByBit
Hmmm ik zit nu aan mijn €600 cashback limiet maar dat is van oktober en november. De actie was toch eerst tot max €600 per maand?
Er staat nu overal ‘ontvang tot €600 aan cashback’. Kan die maand nergens meer terugvinden. Of is er nog hoop op de 15e?
Super vaag dat ze de regels steeds wijzigen!
Er staat nu overal ‘ontvang tot €600 aan cashback’. Kan die maand nergens meer terugvinden. Of is er nog hoop op de 15e?
Ik lurk al even in dit topic, maar €600 per maand was geen een keer sprake van. Het was eerst tot eind oktober, daarna is die actie verlengd en ogenschijnlijk krijgen wij vanaf morgen een nieuwe actie.Peppernut schreef op donderdag 14 november 2024 @ 07:06:
Hmmm ik zit nu aan mijn €600 cashback limiet maar dat is van oktober en november. De actie was toch eerst tot max €600 per maand?
In eerste instantie was het tot max 600 euro cashback gedurende de looptijd van de actie.
Vervolgens is de actie verlengd, en nu is wellicht de max cashback cap eraf.
Even afwachten
Vervolgens is de actie verlengd, en nu is wellicht de max cashback cap eraf.
Even afwachten
Dat zou lekker zijn met de feestdagen en Black Friday voor de deur!
ondertussen al 20 pagina's in dit topic en eerste post anderhalf jaar oud. Dus veel dingen kunnen al anders zijn...
Ooit had ik een binance visa kaart, en dat was simpel, gewoon online aanvragen, heb die ontvangen en die werkte (ook de digitale versie werkte).
Ik heb geen interesse in cashback toestanden, wil gewoon het geld dat nu op verschillende exchanges staat kunnen gebruiken in de winkel, online of op hotel. Zonder heel mijn privé leven te moeten delen :-)
Wat is dan momenteel de beste en eenvoudigste optie?
Ooit had ik een binance visa kaart, en dat was simpel, gewoon online aanvragen, heb die ontvangen en die werkte (ook de digitale versie werkte).
Ik heb geen interesse in cashback toestanden, wil gewoon het geld dat nu op verschillende exchanges staat kunnen gebruiken in de winkel, online of op hotel. Zonder heel mijn privé leven te moeten delen :-)
Je moet altijd rekening houden met kyc/aml. Identiteit, selfie, source of funds. Dat zou overal moeten. Ik ken geen partijen waarbij dat niet nodig is.telenut schreef op donderdag 14 november 2024 @ 08:51:
ondertussen al 20 pagina's in dit topic en eerste post anderhalf jaar oud. Dus veel dingen kunnen al anders zijn...
Heel kort door de bocht is bybit een 1:1 vervanger van binance, inclusief debit kaart (virtueel en fysiek).telenut schreef op donderdag 14 november 2024 @ 08:51:
Ik heb ook even terug zitten zoeken maar idd niet gevonden! Dan heb ik het ergens anders gehoord of verkeerd begrepen. Mannen van Doopiecash hebben het veel over de kaart gehad dus wellicht daar eens navragenexelletor schreef op donderdag 14 november 2024 @ 07:29:
[...]
Ik lurk al even in dit topic, maar €600 per maand was geen een keer sprake van. Het was eerst tot eind oktober, daarna is die actie verlengd en ogenschijnlijk krijgen wij vanaf morgen een nieuwe actie.
Uit net ontvangen mail:
De Belangrijkste zin lijkt mij:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
De Belangrijkste zin lijkt mij:
Dit betekent dat iedereen opnieuw 10% cashback kan verdienen tot aan de limiet.
Beter.. gewoon 1200 euro gratis gekregen (deze 6K gaat ook wel gebeuren met GBIT aangezien ik net vakanties heb geboekt).
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
CHRlS schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 07:28:
Congrats! Ik was helaas net te vroeg met m'n GoBackInTimes vanaf m'n Curve; toen bestond dit hele kampioenschap nog niet, anders had ik vast ook een leuke prijs in de wacht gesleept in de catagorie reizen.Jdome schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 08:17:
Gefeliciteerd! Ikzelf had 1400 USDT gewonnen met de kaart kampioenschap. Binnenkort weer 600 euro cashback erbij, dus dan komt het totaal op 2500 euro wat ik van ByBit heb gekregen. Lijkt Sinterklaas wel.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Heeft iemand meer info hoe ByBit de FX fee bepaalt? Bij de meeste van mijn transacties geeft ByBit aan zo'n 1,5-1,8% als mark up fee aan te houden, maar die zie ik niet op deze pagina terugkomen: https://www.bybit.com/en/...pending-Limits-Bybit-Card
Ik betaal gewoon met euro's die ik gestort heb.
Ik betaal gewoon met euro's die ik gestort heb.
hi allen,
Na veel succes met de binance card 3 jaar geleden nu de bybit card aangevraagd. Echter na eerste betaling gisteren zie ik nergens enige cashback /bonus/rewards terug. Weten jullie hoe lang dit duurt? Of kan ik dit aanvragen, via de chat kom ik op een dooie link om een casus aan te maken
.
Na veel succes met de binance card 3 jaar geleden nu de bybit card aangevraagd. Echter na eerste betaling gisteren zie ik nergens enige cashback /bonus/rewards terug. Weten jullie hoe lang dit duurt? Of kan ik dit aanvragen, via de chat kom ik op een dooie link om een casus aan te maken
Geen paniek, komt goed!BreiTech schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:50:
hi allen,
Na veel succes met de binance card 3 jaar geleden nu de bybit card aangevraagd. Echter na eerste betaling gisteren zie ik nergens enige cashback /bonus/rewards terug. Weten jullie hoe lang dit duurt? Of kan ik dit aanvragen, via de chat kom ik op een dooie link om een casus aan te maken.
Zodra de betaling 'gesettled' is (meestal na ongeveer 1 dag) wordt deze toegekend.
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
ah na even kritisch door de voorwaarden te zijn gelopen ben ik erachter. In euro's betaald niet in usdt of een crypto valuta. Kak.
Dit is sinds vandaag veranderd toch? Vanaf vandaag moet het onder "Punten" komen, als ik het goed heb begrepen.paul-s83 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 09:05:
Cashback bonus wordt normaliter dezelfde nacht toegekend.
Normaliter zouden die in de app te zien moeten zijn onder de optie "rewards hub".
[Afbeelding]
Ik heb, tot nu toe, alles in euro's betaald. Via ideal euro's op het account en gaan. Betalingen worden meestal 's nachts verwerkt en daar krijg je mail van. Als je meer dan €100 hebt uitgegeven krijg je €10 extra tegoed bij je saldo opgeteld.BreiTech schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 09:28:
ah na even kritisch door de voorwaarden te zijn gelopen ben ik erachter. In euro's betaald niet in usdt of een crypto valuta. Kak.
Zo ver ik heb begrepen blijft het betalen hetzelfde alleen krijg je rewards in punten i.p.v. euro's. Die kan je dan omzetten naar USDT en euro.
Ze moeten eerst even de rewards counter resetten voordat ik het kan testen want ik zit aan de max
Het werkt al. Ik zat ook aan de max en heb het zojuist getest. Komt nu gewoon gelijk in USDT bij Punten erbij.Peppernut schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 09:36:
[...]
Ze moeten eerst even de rewards counter resetten voordat ik het kan testen want ik zit aan de max
Mmm vreemd, dan zou het wel moeten werken toch? Ik heb een top-up gedaan met euro's en daarmee betaald.Peppernut schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 09:36:
[...]
Ik heb, tot nu toe, alles in euro's betaald. Via ideal euro's op het account en gaan. Betalingen worden meestal 's nachts verwerkt en daar krijg je mail van. Als je meer dan €100 hebt uitgegeven krijg je €10 extra tegoed bij je saldo opgeteld.
Zo ver ik heb begrepen blijft het betalen hetzelfde alleen krijg je rewards in punten i.p.v. euro's. Die kan je dan omzetten naar USDT en euro.
Vandaag zou de cashback moeten "resetten " maar bij mij staat er nog steeds dat ik het 60 keer geclaimd is en dat je maximaal 60 keer kan claimen. Van de week heb ik al een paar betalingen gedaan met de kaart en hier heb ik ook geen cashback van terug gekregen.
Hoewel het redelijk werkt, merk je toch wel dat ze nog genoeg problemen hebben.
Hoewel het redelijk werkt, merk je toch wel dat ze nog genoeg problemen hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door 038Zwolle op 15-11-2024 10:04 ]
Je geeft het antwoord op je eigen vraag; sinds vandaag pas is de limiet gereset, dus als je van de week al aan je limiet zat, is het logisch dat je geen cashback meer ontvangen hebt. Probeer het vandaag nog eens.038Zwolle schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 10:01:
Vandaag zou de cashback moeten "resetten " maar bij mij staat er nog steeds dat ik het 60 keer geclaimd is en dat je maximaal 60 keer kan claimen. Van de week heb ik al een paar betalingen gedaan met de kaart en hier heb ik ook geen cashback van terug gekregen.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Klein beetje off topic maar aangezien het toch veel over de bybit kaart gaat. Als je in de rewards hub kijkt kan je de beloning "tot 25 USDT storting -> €100" krijgen door de opdracht te accepteren, €100 te storten, 5 minuten wachten, 90 SMILE claimen.
Die 90 SMILE kan je omzetten naar 22 USDT -> ongeveer €20
Die 90 SMILE kan je omzetten naar 22 USDT -> ongeveer €20
Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.