Het Grote Cryptobetaalkaartentopic

Pagina: 1 ... 6 ... 22 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jarrovski75
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:38
Peppernut schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:49:
Klein beetje off topic maar aangezien het toch veel over de bybit kaart gaat. Als je in de rewards hub kijkt kan je de beloning "tot 25 USDT storting -> €100" krijgen door de opdracht te accepteren, €100 te storten, 5 minuten wachten, 90 SMILE claimen.
Die 90 SMILE kan je omzetten naar 22 USDT -> ongeveer €20
Thanks!
Geen idee welke business case hier nu achter zit maar "free money" stroomt weer binnen, ook de GBIT'jes lijken weer 10% in USDT op te leveren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppernut
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 12-09 18:48
Jarrovski75 schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:01:
[...]

Thanks!
Geen idee welke business case hier nu achter zit maar "free money" stroomt weer binnen, ook de GBIT'jes lijken weer 10% in USDT op te leveren. 8)7
Ja het lijkt niet op te kunnen! Doet me een beetje denken aan Crypto.com 4 jaar geleden toen ook alles omhoog spoot en ze stadions kochten en F1 sponsorde enz. Nu maar van genieten zo lang het duurt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:08
Nog eentje bij ByBit: in de beloningshub bij het evenement "Spend & Win!" tapte ik op de link 'de evenementpagina' en vervolgens op die Engelstalige pagina op de Spin-knop onder "How to participate". Dit gaf me 2x wat EUR bonus en ook nog een BTC airdropje. Ook weer gratis geld.
Vervolgens scrollde ik nog naar beneden en staat er ook "This event is not open to Netherlands Cardholders" :X
Maar het werkte wel...
Affijn, ik zie wel of het er weer afgeschreven wordt, hadden ze die knop maar moeten blokkeren voor NLers, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

Peppernut schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:05:
[...]

Ja het lijkt niet op te kunnen! Doet me een beetje denken aan Crypto.com 4 jaar geleden toen ook alles omhoog spoot en ze stadions kochten en F1 sponsorde enz. Nu maar van genieten zo lang het duurt!
Alleen bij CDC moest je een flinke committment aangaan in CRO. Hier letterlijk niets. Haast een rode vlag. Zoals bij elke CEX best practice: Houd niet te veel funds op bybit aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:58
DancePlaza schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:14:
Het werkt al bij mij was al tegen het limiet aangelopen.

[Afbeelding]
Hier werkt het ook prima. Op zich ook wel logisch dat je niks meer kan claimen, bybit cashback is nu over naar een puntensysteem.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T-q7KkP1vjNJhFgHWKhP0MgohzE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mVIVwxQMYNRU3V8pWDbhUAF6.jpg?f=fotoalbum_large

Mij hoor je niet klagen, ik jank de gbits wel doorheen

Edit: schiet me wel ineens te binnen dat dit natuurlijk geen zuivere 10% cb is. Elke 10 euro krijgt 1 usdt. Da’s momenteel ongeveer €0,95. Maarja, is al mooi dat we zo’n percentage krijgen natuurlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Domino op 15-11-2024 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreiTech
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22:23
Moet je soms eerst een 100usd uitgeven voordat die cashbacks worden toegekend als nieuwkomer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Klein beetje off topic maar aangezien het toch veel over de bybit kaart gaat. Als je in de rewards hub kijkt kan je de beloning "tot 25 USDT storting -> €100" krijgen door de opdracht te accepteren, €100 te storten, 5 minuten wachten, 90 SMILE claimen.
Deze actie was gisteren nog zichtbaar bij mij en wilde ik vandaag doen, maar is nu foetsie.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
BreiTech schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:59:
Moet je soms eerst een 100usd uitgeven voordat die cashbacks worden toegekend als nieuwkomer?
Nee. Moet automatisch gaan.
Freekers schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 13:06:
[...]

Deze actie was gisteren nog zichtbaar bij mij en wilde ik vandaag doen, maar is nu foetsie.
De reward pool is leeg, actie is voobij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreiTech
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22:23
Reden van mijn vraag is onderstaande wat ik ergens voorbij zie komen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3UJKNAbobw9FIa8VKlC97n5H0jg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V4A3q5wZ515JlXDcSF05Idh9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door BreiTech op 15-11-2024 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:34
Domino schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:47:
[...]

Hier werkt het ook prima. Op zich ook wel logisch dat je niks meer kan claimen, bybit cashback is nu over naar een puntensysteem.

[Afbeelding]

Edit: schiet me wel ineens te binnen dat dit natuurlijk geen zuivere 10% cb is. Elke 10 euro krijgt 1 usdt. Da’s momenteel ongeveer €0,95. Maarja, is al mooi dat we zo’n percentage krijgen natuurlijk.
Hier de gbit er ook doorheen gejaagd maar van de 40 zie ik er nu maar 9 terug op de oorspronkelijke cc app. Hoop niet dat de rest weer ergens blijft hangen en ik daar achteraan mag gaan. Heb het eerder gehad en gaat ook nu wel om een serieus bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
BreiTech schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 13:14:
Reden van mijn vraag is onderstaande wat ik ergens voorbij zie komen:

[Afbeelding]
Dat was de actie t/m gisteren. Toen moest je €100 spenderen voor een €10 coupon. Nu gaat het gewoon om 10% van de waarde van de transactie (euro > usdt even daar gelaten).
RenaldoN schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 13:18:
[...]

Hier de gbit er ook doorheen gejaagd maar van de 40 zie ik er nu maar 9 terug op de oorspronkelijke cc app. Hoop niet dat de rest weer ergens blijft hangen en ik daar achteraan mag gaan. Heb het eerder gehad en gaat ook nu wel om een serieus bedrag.
Kijk je bij transactions of authorizations?

[ Voor 26% gewijzigd door Domino op 15-11-2024 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:37
zal wel persoonlijk zijn want ik heb die reward niet erbij staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Domino schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 13:32:
[...]

Dat was de actie t/m gisteren. Toen moest je €100 spenderen voor een €10 coupon. Nu gaat het gewoon om 10% van de waarde van de transactie (euro > usdt even daar gelaten).

[...]

Kijk je bij transactions of authorizations?
Mischien was ik niet heel duidelijk.
Bij bybit is het afgeschreven en kan ik ze ook zien. Probleem is dat het orginele bedrag niet als refund zichtbaar is op de oude ics creditcard. Van de 40transacties zijn er maar 10 doorgekomen. Hopelijk komen die later vandaag alsnog anders gaat dit weer en lang verhaal worden om het geld terug te krijgen van curve.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

alki schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 13:35:
[...]

zal wel persoonlijk zijn want ik heb die reward niet erbij staan
Zie hierboven, blijkbaar is de desbetreffende rewards pool lees. Ik heb hem helaas ook gemist. Leergeld voor de volgende keer; actie meteen doen en niet denken 'doe ik morgen wel'.
RenaldoN schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 13:56:
[...]

Mischien was ik niet heel duidelijk.
Bij bybit is het afgeschreven en kan ik ze ook zien. Probleem is dat het orginele bedrag niet als refund zichtbaar is op de oude ics creditcard. Van de 40transacties zijn er maar 10 doorgekomen. Hopelijk komen die later vandaag alsnog anders gaat dit weer en lang verhaal worden om het geld terug te krijgen van curve.
Kan soms een dag tussen zitten is mijn ervaring met Curve. Ik hoop niet dat je support nodig hebt want ze hebben mij al 2 weken geghost op een chargeback verzoek.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peppernut
Eegee schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:27:
Nog eentje bij ByBit: in de beloningshub bij het evenement "Spend & Win!" tapte ik op de link 'de evenementpagina' en vervolgens op die Engelstalige pagina op de Spin-knop onder "How to participate". Dit gaf me 2x wat EUR bonus en ook nog een BTC airdropje. Ook weer gratis geld.
Vervolgens scrollde ik nog naar beneden en staat er ook "This event is not open to Netherlands Cardholders" :X
Maar het werkte wel...
Affijn, ik zie wel of het er weer afgeschreven wordt, hadden ze die knop maar moeten blokkeren voor NLers, toch?
Nice! werkte bij mij ook, 3x €5 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:46
Freekers schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:25:
[...]

Je geeft het antwoord op je eigen vraag; sinds vandaag pas is de limiet gereset, dus als je van de week al aan je limiet zat, is het logisch dat je geen cashback meer ontvangen hebt. Probeer het vandaag nog eens.
Nouja, ze gaven in een mail aan dat zodra je je limiet bereikt had je van 10% naar 2% zou gaan. Dit is dus niet gebeurd.

Zojuist ook voor 60 euro lunch betaald, geen cashback..

[ Voor 5% gewijzigd door 038Zwolle op 15-11-2024 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr dragon
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-09 11:15
038Zwolle schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 15:44:
[...]

Nouja, ze gaven in een mail aan dat zodra je je limiet bereikt had je van 10% naar 2% zou gaan. Dit is dus niet gebeurd.

Zojuist ook voor 60 euro lunch betaald, geen cashback..
die cashback krijg je ook pas als de betaling definitief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
mr dragon schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 15:50:
[...]

die cashback krijg je ook pas als de betaling definitief is.
Maar dan zou ik toch afgelopen week 2% terug moeten krijgen? Toch meerdere betalingen gedaan.

En ik dacht dat je vanaf vandaag gelijk cashback kreeg over elke aankoop, maar dat blijft dus snachts?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Domino schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 12:47:
[...]

[Afbeelding]

Dat is de popup met 1:1 conversie. Uiteindelijk ga je meer ontvangen, let maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:18
Nvm.

[ Voor 145% gewijzigd door Nopheros op 16-11-2024 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Lijkt hier nog niet goed te gaan. Punten zijn niet bijgeschreven ondanks er transacties gisteren al zijn goedgekeurd. Alsook bij earned kijk staat de transactie er wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppernut
RenaldoN schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 06:38:
Lijkt hier nog niet goed te gaan. Punten zijn niet bijgeschreven ondanks er transacties gisteren al zijn goedgekeurd. Alsook bij earned kijk staat de transactie er wel bij.
Heb ik ook ja, hopelijk komt het nog goed want gisteren was een duur dagje…

Edit: staat bij de transacties wel ‘points earned 1xxx’ dus ze staan wel ergens

[ Voor 10% gewijzigd door Peppernut op 16-11-2024 08:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:26
Nog eentje bij ByBit: in de beloningshub bij het evenement "Spend & Win!" tapte ik op de link 'de evenementpagina' en vervolgens op die Engelstalige pagina op de Spin-knop onder "How to participate". Dit gaf me 2x wat EUR bonus en ook nog een BTC airdropje...
Held 🙏
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aAoG5v-b05blfkjIwobqIzzwNmU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zsvcHh9VQDdivSJxCSyztSv2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

RenaldoN schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 06:38:
Gaat bij mij ook niet goed en de punten bij de transacties zijn met wisselkoers 1:1. Kijken wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:47
Staat dat het 3 dagen kan duren voordat de punten beschikbaar zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q3dUlwD6YFxjJEFuUUnvD6Dgj0A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5iP14PGYuiEZDE16vQ9yLZhO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Jdome schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 09:04:

[Afbeelding]
Waar in de geweldige app zie jij dit plaatje ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:47
RenaldoN schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 09:28:
[...]

Waar in de geweldige app zie jij dit plaatje ?
Tabblad Home -> Card -> Points en dan op het regeltje "Reward Points" drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Space12345
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 21:47
Iemand idee wat je qua aantal punten zou moeten zien per transactie? Voor 2,80 euro transactie krijg ik 140 punten, maar dat kan ik niet helemaal vertalen naar een 10% cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Jdome schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 09:04:

[Afbeelding]
Het zijn er dus echt 10 per euro niet 10 per dollar. Dus ongeveer 9,4 procent cashback. Nog steeds prima natuurlijk.

300 punten is 5 euro ongeveer dat is de conversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Space12345 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 09:43:
Iemand idee wat je qua aantal punten zou moeten zien per transactie? Voor 2,80 euro transactie krijg ik 140 punten, maar dat kan ik niet helemaal vertalen naar een 10% cashback?
Ik krijg ook 50 punten per euro sinds gisteren. Op 1 november heb ik ook op een paar transacties punten gekregen en dat was ongeveer 10,5 punten per euro, zal wel omgerekend zijn van 10 per dollar. in het puntenoverzicht worden de bedragen afgerond op hele euro's maar de punten niet, 1 november was precies 10 punten per euro

Ze zijn wel lekker chaotisch bezig daar bij ByBit 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Erik1 op 16-11-2024 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:28

Nicap

Tsssk....

Hmm, moet ik ergens nog iets aanzetten voor die points?

Heb die 600 euro aan cashback al binnen en ging er van uit dat nu die points in zouden gaan voor ronde 2.
Ben dus wel participant in de 10% cashback.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rensaru
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Normaal gesproken krijg je 10 punten met euro, aldus de app. Als je onder het kopje auto rewards kijkt zie je dat 1 punt 0.002 usdt is. Dat rekent om in 2 cent per euro, oftewel de bekende 2% cashback.

Nu krijg je 50 punten per euro. 5x dus; 5x 2% = ;)

Klopt allemaal wel dus.
Erik1 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 10:47:
[...]

Ik krijg ook 50 punten per euro sinds gisteren. Op 1 november heb ik ook op een paar transacties punten gekregen en dat was ongeveer 10,5 punten per euro, zal wel omgerekend zijn van 10 per dollar. in het puntenoverzicht worden de bedragen afgerond op hele euro's maar de punten niet, 1 november was precies 10 punten per euro

Ze zijn wel lekker chaotisch bezig daar bij ByBit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr dragon
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-09 11:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fhJkprIZjBP4e-U0VRj2r0CdaNM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CLAvke353ZKj7VFKGMrwLKLZ.jpg?f=fotoalbum_large

De pending points komen dan wel weer overeen met de helft van de uitgave. Blijkbaar 3 dagen wachten?

Edit: ah sorry, zie nu dat @Jdome dit ook al eerder vandaag had gedeeld

[ Voor 7% gewijzigd door mr dragon op 16-11-2024 19:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaroldAllOut
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-09 14:39
Maar het werkte wel...
Mijn dank is groot. Even met 10 seconden werk €20 opgehaald. (2 x €5 en 1 x €10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Met de Bybit card krijg je op Black Friday 5% extra cashback, dus 15%. Misschien handig om te weten als je nog aankopen op de planning heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
GioStyle schreef op zondag 17 november 2024 @ 20:46:
Met de Bybit card krijg je op Black Friday 5% extra cashback, dus 15%. Misschien om te weten als je nog aankopen op de planning heb staan.
Als die 5procent bovenop de 10 komt en niet mee doet aan de limiet is het wel extra tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Nu online
RenaldoN schreef op zondag 17 november 2024 @ 20:47:
[...]

Als die 5procent bovenop de 10 komt en niet mee doet aan de limiet is het wel extra tof
Geen idee, de voorwaarden van Bybit zijn zo onduidelijk en dubbelzinnig.

Voorbeeld: ik kreeg op 14/11 een mailtje met het nieuws van dubbele cashback (20%) op 11/11. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Dat zou wel erg mooi zijn. Moet een nieuwe laptop 🤐

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:57
Dus met black Friday weer eens ff flink wat betalingen BIT-en via Curve *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:59
Ik heb nog meer 4k aan curve betalingen klaarstaat voor gbit. Kom maar op BF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppernut
GioStyle schreef op zondag 17 november 2024 @ 20:51:
[...]

Geen idee, de voorwaarden van Bybit zijn zo onduidelijk en dubbelzinnig.

Voorbeeld: ik kreeg op 14/11 een mailtje met het nieuws van dubbele cashback (20%) op 11/11. 8)7
Ik heb die mails allebei niet gehad hoor. Zie hier vaker mails voorbij komen die ik echt pas dagen later krijg. Dat van de dubbele cashback op 11/11 hoor ik voor t eerst!

Heeft er iemand inmiddels al punten ontvangen na de reset op de 15e? Ik zie ze nog niet staan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik heb ook nog geen punten gekregen sinds de reset.

En ik zag vandaag inderdaad ook staan dat mensen met BF 5% extra kregen. Maar er staat ook dat de cashback 2% +5% is (zoals normaal buiten de actie om) maar 10+5 zou wel heel mooi zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
Peppernut schreef op zondag 17 november 2024 @ 21:12:
[...]

Heeft er iemand inmiddels al punten ontvangen na de reset op de 15e? Ik zie ze nog niet staan…
Heb een aantal pending punten. Ze komen pas na 3 dagen beschikbaar. Dus hopelijk morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Laatst online: 21:59
Ik zag nog 10 euro reward staan bij Reward Hub -> enjoy 10% cashback -> (1) reward to claim. Maar als je daar op klikt krijg je "Failed to claim reward. All rewards are issed on first come, first serviced basis. Error 409012.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Nu online
Peppernut schreef op zondag 17 november 2024 @ 21:12:
[...]

Ik heb die mails allebei niet gehad hoor. Zie hier vaker mails voorbij komen die ik echt pas dagen later krijg. Dat van de dubbele cashback op 11/11 hoor ik voor t eerst!

Nog geen mail gehad over Black Friday, maar de mail van 11/11 kreeg ik pas nadat 11/11 al was geweest, dus achteraf. Ja, dat is nogal... onlogisch.

Voorwaarden Black Friday:

https://announcements.byb...ait--blt14893d435d138119/

Punten zijn bij mij ook nog niet uitbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 19:12
CHRlS schreef op zondag 17 november 2024 @ 21:18:
[...]

Heb een aantal pending punten. Ze komen pas na 3 dagen beschikbaar. Dus hopelijk morgen.
Hier iig nog niet.

"Pending" punten zou ik niet weten waar ik dat zou moeten zien. Wel zie ik bij de diverse transacties van afgelopen paar dagen dat er wel punten toegekend zijn.

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 21:23
Is het niet tijd voor een eigen ByBit card topic? Het lijkt zo langzamerhand toch wel een blijvertje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
Sandrioni schreef op maandag 18 november 2024 @ 12:01:
[...]

"Pending" punten zou ik niet weten waar ik dat zou moeten zien.
in-app naar 'card', 'points' en vervolgens op 'reward points' drukken (met dat stippellijntje eronder, ruk ui).
PlasticPimple schreef op maandag 18 november 2024 @ 12:28:
Is het niet tijd voor een eigen ByBit card topic? Het lijkt zo langzamerhand toch wel een blijvertje.
Tot het einde van het jaar, of totdat iedereen zijn limiet bereikt heeft. Dan vervalt ie weer naar 2% en is het gebruik weer flink minder.

[ Voor 37% gewijzigd door Domino op 18-11-2024 13:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sandrioni
Domino schreef op maandag 18 november 2024 @ 13:19:
[...]

in-app naar 'card', 'points' en vervolgens op 'reward points' drukken (met dat stippellijntje eronder, ruk ui).

[...]

Tot het einde van het jaar, of totdat iedereen zijn limiet bereikt heeft. Dan vervalt ie weer naar 2% en is het gebruik weer flink minder.
Oh, briljant! Daar had ik nóóit gezocht. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:27
Sandrioni schreef op maandag 18 november 2024 @ 14:39:
[...]

Oh, briljant! Daar had ik nóóit gezocht. Thnx
Ik heb 35.000 punten pending tegen 1 euro per 10 punten, misschien ben ik het spoor bijster maar is dat dan 3500 USDT?

Elke 10 -> 1 Euro
100 -> 10 Euro
1000-> 100 Euro
10.000 -> 1000 euro?

Dit zou in mijn geval nooit kloppen, dus ik zie niet waar het in mijn hoofd mis gaat :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anndbye
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 18-11-2024
Vraagje over de 'vernieuwde' cashback sinds 15 nov dmv het puntensysteem en autocashback in USDT.

Bij mij staan de punten ook nog onder pending points (van de aankopen vanaf 15 nov). Ik heb ze dus ook nog niet gekregen. Ik zag alleen in de voorwaarden het volgende staan:

What Bybit Card transactions are not entitled to the Rewards Point?

The following are not eligible for Rewards Points on the Bybit Card:

Fees: Any fees or charges, including but not limited to annual card fees, service fees, administrative fees, as well as other miscellaneous fees and charges.

Fiat-funded Transactions: Any transaction paid with Fiat.

Ik heb de transacties allemaal betaald met EUR (fiat). Dit zowel voor als na 15 november. Voor de nieuwe cashback methode van 15 november ging het in ieder geval goed met de cashback. Gezien het nu al langer duurt met de punten twijfel ik of dit wel goed gaat nu ik lees dat het puntensysteem niet werkt voor transactions paid with Fiat (EUR). Weet iemand hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
RisingSun schreef op maandag 18 november 2024 @ 15:30:
[...]

Ik heb 35.000 punten pending tegen 1 euro per 10 punten, misschien ben ik het spoor bijster maar is dat dan 3500 USDT?

Elke 10 -> 1 Euro
100 -> 10 Euro
1000-> 100 Euro
10.000 -> 1000 euro?

Dit zou in mijn geval nooit kloppen, dus ik zie niet waar het in mijn hoofd mis gaat :F
Als ik naar mijn recente transacties kijk, krijgen we nu volgens mij 50 punten per uitgegeven euro.

Dat is dan 5 x zoveel als de 10 punten per euro die ze onder het puntenaantal vermelden.

Maar momenteel krijgen we dus ook 10% in plaats van de standaard 2%. Dat is volgens mij waar die 5 x vandaan komt.
Ze lijken dus vergeten te zijn die tekst naar 50 punten per euro aan te passen voor deze tijdelijke actie

[ Voor 6% gewijzigd door Eegee op 18-11-2024 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik begreep ook niks van het 10 punten per euro, maar als je in de "store" kijkt zie je dat je voor 1800(normaal 2500) 5 dollar aan solana kan kopen

(Als de stocks eens bijgevuld worden)

Omslachtig allemaal , maar de punten heb ik ook nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
RisingSun schreef op maandag 18 november 2024 @ 15:30:
[...]

Nee helaas, je moet het andersom lezen:

Je krijgt voor elke euro die je uitgeeft met die kaart 10 punten (nu tijdens de actie 50 punten)
1 punt = 0,002 USDT

Dus in jouw geval 35000 X 0,002 = 70 USDT

[ Voor 67% gewijzigd door Mr. Jinx op 18-11-2024 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Idd, tekstueel klopt het niet (er staat per 1 euro 10 punten), maar er worden er 50 toegekend.

Ik kreeg 207 punten bij een uitgave van 4,nogwat euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51

St@m

@ Your Service

Ik heb ook >30k punten staan als pending. Had het nooit gezocht op die plek, maar blij dat er iets staat. Ik zie aankomende week wel wat er met die punten gebeurd haha. Als ik het goed begrijp heb ik dan ongeveer 600 uitgegeven afgelopen weekend. Dat zou wel kunnen kloppen ja.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:27
Mr. Jinx schreef op maandag 18 november 2024 @ 17:11:
[...]

Nee helaas, je moet het andersom lezen:

Je krijgt voor elke euro die je uitgeeft met die kaart 10 punten (nu tijdens de actie 50 punten)
1 punt = 0,002 USDT

Dus in jouw geval 35000 X 0,002 = 70 USDT
Dank voor het antwoord! Dat zou dan betekenen dat ik sinds vrijdag 3500 moet hebben uitgegeven om aan 35.000 punten te komen, ook dat is niet zo.

Ach we zien het ook wel, ik hoop op wat USDT morgenochtend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppernut
anndbye schreef op maandag 18 november 2024 @ 15:54:
Vraagje over de 'vernieuwde' cashback sinds 15 nov dmv het puntensysteem en autocashback in USDT.

Bij mij staan de punten ook nog onder pending points (van de aankopen vanaf 15 nov). Ik heb ze dus ook nog niet gekregen. Ik zag alleen in de voorwaarden het volgende staan:

Fees: Any fees or charges, including but not limited to annual card fees, service fees, administrative fees, as well as other miscellaneous fees and charges.

Ik heb de transacties allemaal betaald met EUR (fiat). Dit zowel voor als na 15 november. Voor de nieuwe cashback methode van 15 november ging het in ieder geval goed met de cashback. Gezien het nu al langer duurt met de punten twijfel ik of dit wel goed gaat nu ik lees dat het puntensysteem niet werkt voor transactions paid with Fiat (EUR). Weet iemand hoe dit zit?
Zou flink balen zijn dit. Iemand hier die betaald met USDT of crypto en welk puntjes heeft ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHRlS
Peppernut schreef op maandag 18 november 2024 @ 19:47:
[...]

Zou flink balen zijn dit. Iemand hier die betaald met USDT of crypto en welk puntjes heeft ontvangen?
Ik betaal nu een week of 2 alleen met USDT ivm ontvangen bonus. Maar alle punten staan nog steeds op pending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Nu online
anndbye schreef op maandag 18 november 2024 @ 15:54:

En ondertussen loopt mijn te claimen beloningen van €10 per coupon nog steeds op na 15 november.

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/387666306417933772/8B9956E14FF24FC39AB11C7ACFB7D37195927168/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&imcolor=%23000000&letterbox=false

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Ik heb bij bybit nog 40 euro aan rewards staan die ik niet kan claimen. Onder rewards history staan ze wel, maar onder view rewards weer niet. Zijn ook zoveel pagina's waar ongeveer hetzelfde staat maar toch anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Inmiddels druppelen de eerste punten hier binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
knakworst schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 07:40:
Hier ook:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9XImiXEw8hbL3088c9mjV8uPAlg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V0jnZ2sKm0atksiK5MFyWny6.jpg?f=fotoalbum_large

Maar nog geen usdt in spot/funding gezien Blijft bij punten en een usdt waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:37
Free money dus laat maar gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Domino schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 08:21:
[...]

Hier ook:

[Afbeelding]

Die omzetting is 1x per dag zag ik ergens staan. Weet alleen niet meer waar in de app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ik wacht geduldig af. Had de vorige €600 al uitgespeeld dus dit is allemaal extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Hier zijn de punten inderdaad ook binnen. Automatische cashback lijkt nog niet helemaal te werken, maar ze zijn iig een stapje verder bij Bybit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Hier ook:

[Afbeelding]

Dat gebeurt ook weer een dag later :) die krijg je in financiering tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
GioStyle schreef op zondag 17 november 2024 @ 21:34:
[...]

Nog geen mail gehad over Black Friday, maar de mail van 11/11 kreeg ik pas nadat 11/11 al was geweest, dus achteraf. Ja, dat is nogal... onlogisch.

Voorwaarden Black Friday:

https://announcements.byb...ait--blt14893d435d138119/

Punten zijn bij mij ook nog niet uitbetaald.
Punten zijn hier ook nog steeds niet uitbetaald, ook al is de vroegste (bevestigde) transactie van de 15e volgens mij. Maar goed, ik wacht geduldig af.

Lukt mij trouwens niet om mij voor de BF actie aan te melden.
"Error 3570006: Helaas, je komt niet in aanmerking voor het evenement!"
Misschien omdat ik VIP status 0 heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mahoek
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Begrijp ik het goed dat ik met vip-0 maar max. 10 USDT per maand cashback kan verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Nu online
Sandrioni schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:39:
[...]

Punten zijn hier ook nog steeds niet uitbetaald, ook al is de vroegste (bevestigde) transactie van de 15e volgens mij. Maar goed, ik wacht geduldig af.

Sinds vanochtend is bij mij een deel van de punten uitbetaald.

Hoe wil jij je aanmelden voor de BF actie? Het gaat om perk 2. Volgens mij hoef je daar niet voor aan te melden?

Als ik het ergens mis heb, dan laat ik me graag corrigeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppernut
[...]

Hier ook:

[Afbeelding]

Heb jij de afgelopen week in euro’s betaald of in USDT?

Ik heb inmiddels ook wat punten binnen maar het grootste gedeelte staat nog pending bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Sandrioni schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:39:
[...]

Ik denk omdat wij nederlanders nu, tijdelijk, al genieten van 10%. De rest van de wereld moet het doen met 2%.
Peppernut schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 11:47:
[...]

Heb jij de afgelopen week in euro’s betaald of in USDT?

Ik heb inmiddels ook wat punten binnen maar het grootste gedeelte staat nog pending bij mij
Euros. Met usdt betaal je een extra conversie fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:18
knakworst schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 07:40:
Van welke dag is die transactie? Mijn transacties van 3 dagen geleden zijn blijkbaar nog niet verwerkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:32
Ik denk dat diegene die op de 15e een transactie hebben gedaan (zoals ik) morgen de eerste bevestigde punten binnen zie komen.

- 15e op 16e wordt de transactie gesettled.
- op 16e worden de punten berekend.
- Daarna duurt het volgens de app 3 dagen dat pending points approved worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Nopheros schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 12:06:
[...]

Van welke dag is die transactie? Mijn transacties van 3 dagen geleden zijn blijkbaar nog niet verwerkt..
Een transactie van 15 november rond het middaguur. Reken dus op een dag of 4 om je punten te krijgen, en bij auto-cashback, 5 dagen tot de conversie.

Ik ga de punten eerst opsparen en proberen te gebruiken voor aanbiedingen, converteren kan altijd later nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximmladenov
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 02-09 10:24
Even geduld Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KEWHhFDTjd-K_xq7VbnDD0LjgH0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SZyf80Y7acpy5uEMwjLDJejI.jpg?f=fotoalbum_large
RenaldoN schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 08:52:
[...]

Die omzetting is 1x per dag zag ik ergens staan. Weet alleen niet meer waar in de app :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Mij is nu niet helemaal duidelijk of je punten krijgt als je met fiat (EUR) betaalt (i.p.v. USDT)?

Ik heb wat transacties gedaan (allemaal met fiat/EUR) en daar heb ik punten voor gekregen. Was dat dan eenmalig of maakt EUR of USDT niet uit?

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Bananeman schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 17:07:
Mij is nu niet helemaal duidelijk of je punten krijgt als je met fiat (EUR) betaalt (i.p.v. USDT)?

Ik heb wat transacties gedaan (allemaal met fiat/EUR) en daar heb ik punten voor gekregen. Was dat dan eenmalig of maakt EUR of USDT niet uit?
Ik heb ze iig via fiat verkregen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yc5I3Kdxjv7C8byOAAMd_UXI_SE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fjlStKG64ex4OAfixWywwGBn.jpg?f=fotoalbum_large

Staat onderin, ‘paid with fiat’.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bananeman schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 17:07:

Ik heb de eerste 600 euro terug en nu ook de eerste punten gekregen. Alles betaal met EUR tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Dank @Domino en @038Zwolle Ik blijf voorlopig (ook) gewoon met EUR betalen.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensaru
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Hebben jullie al de initiële 600 euro opgenomen/gebruikt?

Hij staat bij mij nog in m’n account maar ben benieuwd of mensen deze ‘meteen’ hebben verzilverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Rensaru schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 21:16:

Hij staat bij mij nog in m’n account maar ben benieuwd of mensen deze ‘meteen’ hebben verzilverd.
Gewoon uitgegeven. Van de punten ga ik btc kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Gek.. Gisteren zag ik nog het aantal bonussen dat ik had plus dat er nog open stonden. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nPP72mKsFQMFx91RhXiU5-DJvS4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/h4Dsb63ujicxUImVeMsyALPi.png?f=fotoalbum_large

Die statistiek is nu helemaal weg en de boni heb ik niet ontvangen. Ook niet in punten.

[ Voor 19% gewijzigd door dangerousp op 20-11-2024 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
dangerousp schreef op woensdag 20 november 2024 @ 06:56:
Gek.. Gisteren zag ik nog het aantal bonussen dat ik had plus dat er nog open stonden. [Afbeelding]

Die statistiek is nu helemaal weg en de boni heb ik niet ontvangen. Ook niet in punten.
De nieuwe app update laat voor mij de resterende coupons niet meer zien via rewards hub -> bybit evenement, je komt als je op het pijltje drukt nu op die webpage uit. De cashbackpunten die ik bij elke transactie zie lijken niet verrekend te worden (zie ze wel onder card-> cashback.. iemand die dit ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Rensaru schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 21:16:

Hoe bedoel je dit? Bij de oude cb methode besteedde je 100 euro om een 10 euro coupon te krijgen. Maar die werd automatisch aan je saldo toegevoegd. Hoefde je niets voor te doen cq kon je niets aan doen. Die coupons zijn al verzilverd dus.

Of heb je iets anders gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Bij mij staan de points wel op het overzicht, kan ze alleen niet gebruiken, misschien omdat deze nu maar op 8 usdt staat. Beetje gek want ik heb meer dan 100 euro aan transacties gedaan. misschien over paar dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Bij mij zijn inmiddels 19760 punten toegekend, kleine $40.. Auto cashback vinkje staat aan, maar ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik nu precies kan doen. Maakt nu nog niet zoveel uit, maar over een tijdje staat daar $600.. Ik zou het wel prettig vinden als ik weet wat ik er mee kan. Iemand al enig idee?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

St@m schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:02:
Bij mij zijn inmiddels 19760 punten toegekend, kleine $40.. Auto cashback vinkje staat aan, maar ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik nu precies kan doen. Maakt nu nog niet zoveel uit, maar over een tijdje staat daar $600.. Ik zou het wel prettig vinden als ik weet wat ik er mee kan. Iemand al enig idee?
Als het goed is heb je bij auto-cashback een currency gekozen, bijvoorbeeld USDT of BTC. Die wordt automatisch periodiek omgezet en staat dan in je assets tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
St@m schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:02:
Even tot morgen1 wachten, want dan zijn ze naar USDT2 omgezet als ik de eerdere berichten hier goed begrepen heb.
edit: 1morgen cq binnenkort. 2 of je andere gekozen auto-cashbackmunt

[ Voor 9% gewijzigd door Eegee op 20-11-2024 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

knakworst schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:18:
[...]

Als het goed is heb je bij auto-cashback een currency gekozen, bijvoorbeeld USDT of BTC. Die wordt automatisch periodiek omgezet en staat dan in je assets tab.
Check. Die staat op USDT inderdaad.
Eegee schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:19:
[...]

Even tot morgen1 wachten, want dan zijn ze naar USDT2 omgezet als ik de eerdere berichten hier goed begrepen heb.
edit: 1morgen cq binnenkort. 2 of je andere gekozen auto-cashbackmunt
Geduld hebben en blijven houden dus. Merci.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHRlS
Vanochtend toch maar besloten om niet te wachten tot de Black Friday actie en nu al een flinke lading betalingen omgezet via BIT. Liep dit keer rond de € 2800 tegen een cash withdrawl limiet aan. Net als de vorige keer alleen ligt ie nu voor mijn gevoel een stukje hoger.
Deze actie is voor mijn gevoel alleen nog onoverzichtelijker. Maar ga niet klagen, want gratis geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peppernut
Ook bij mij staan er inmiddels punten in en nog punten pending. Wel bijzonder dat de communicatie bij zo'n goede actie zo slecht is.
Ik zie hier ook verschillende mailtjes, meldingen en acties voorbij komen per persoon. Maar goed in principe niets te klagen want het is gratis geld maar hun doel is natuurlijk meer klanten aantrekken en dat werkt niet echt lekker zo. Een paar mensen (die al bekend zijn met crypto) hebben via mijn referral code aangemeld en de eerste reactie is altijd in de trant van "wat is dit voor kermis attractie" of "het lijkt wel een gok app"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
ach, zo kreeg ik in de iOS app een pop-up om de app te downkloaden in de APP store ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nYsB2lg78I2Aoat9b2y0pymsGJQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/fQPdnkGMh7IiG5vogdO5ehXm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De witter
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 20-11-2024
St@m schreef op woensdag 20 november 2024 @ 11:41:
[...]

Check. Die staat op USDT inderdaad.

[...]

Geduld hebben en blijven houden dus. Merci.
Volgens mij staat een transactie eerst 24 uur op "autorisatie', je ziet dan nog niet hoeveel punten je hebt verdient. Daarna is deze zichtbaar bij "transacties" en kan je ook het aantal punten zien wat je gaat krijgen.
Dan duurt het 3 dagen voordat je de punten krijgt. De punten kan je uitgeven in de reward market (aan spotify voucher, airbnb vouchers etc), als auto cashback aanstaat worden de punten ongeveer 24 uur nadat je ze gekregen hebt omgezet naar crypto (usdt, bitcoin of ethereum). Op Reddit ( https://www.reddit.com/r/BybitCard/ ) zag ik ook al wat discussie en klachten dat mensen de punten niet kregen. Maar melden mensen ook dat de punten en de cashback nu binnen komen.

• CHRlS
Weet iemand of je je progressie rond de limiet van € 600 ook ergens kan zien in de app?
Bij de oude actie was het gewoon 60 tickets claimen, maar voor de nieuwe actie is het mij een raadsel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
CHRlS schreef op donderdag 21 november 2024 @ 06:30:
Weet iemand of je je progressie rond de limiet van € 600 ook ergens kan zien in de app?
Bij de oude actie was het gewoon 60 tickets claimen, maar voor de nieuwe actie is het mij een raadsel.
Als je de kaart nog nooit als cashback kaart is het simpel:
Ga in-app naar je kaart en kijk dan op de tegel 'Auto Cashback'.

Vanacht is mijn eerste cashback van de 'nieuwe' punten binnengekomen. Uitbetaald in BTC, net voor de pump deze morgen.
*O* *O* *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartsmash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-08 15:04
Ik krijg al 2 dagen een Auto-Redemption Failed bij het verwerken van mijn punten naar USDT.
Iemand anders die dit probleem ook heeft?

• paul-s83
Domino schreef op donderdag 21 november 2024 @ 07:44:
[...]

Als je de kaart nog nooit als cashback kaart is het simpel:
Ga in-app naar je kaart en kijk dan op de tegel 'Auto Cashback'.

Vanacht is mijn eerste cashback van de 'nieuwe' punten binnengekomen. Uitbetaald in BTC, net voor de pump deze morgen.
*O* *O* *O*
Hier druppelen de eerste puntjes ook binnen. Uitbetaald in USDT helaas ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Uitbetalen in BTC is de ideale emotieloze DCA natuurlijk, het heeft 'niets' gekost en je krijgt steeds meer sats. Als je daar geen diamond hands van krijgt weet ik het ook niet meer.

Edit: En dan vasthouden tot een 10x. Dan heb je gratis geshopt. En zeg niet dat het niet kan. Mijn eerste cashbacktotaal btc uitbetaling, heeft dat in 7 jaar gewoon gedaan.

[ Voor 32% gewijzigd door knakworst op 21-11-2024 08:57 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 22 Laatste

Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.